Software para restaurantes

Los productos de software para restaurantes integran y automatizan la contabilidad, programación y control de inventario de restaurantes. Las aplicaciones para restaurantes suelen ofrecer multitud de funciones que abarcan desde las necesidades empresariales tradicionales, como contabilidad, información de contacto del cliente, datos de proveedores y nóminas, hasta los requisitos específicos de restaurantes, como la gestión de reservas de mesas, gestión de invitados y costes de menú. Estas aplicaciones también se integran con soluciones de punto de venta y sistemas de procesamiento locales u online de tarjetas de crédito. El software para restaurantes guarda relación con el software de gestión para la distribución alimentaria y el software para servicios alimentarios.

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Software y app de gestión de inventario para restaurantes basado en la nube. MarketMan te da las herramientas que necesitas para administrar tu inventario, proveedores, pedidos y costos de menú. Obtén un costo exacto de la comida y conoce dónde va tu dinero, en tiempo real. Configura alertas cuando los elementos del menú sean menos rentables y recibe notificaciones cuando los precios del proveedor fluctúen. El resultado es un mejor control y mayores ganancias. Descubre más sobre MarketMan Gestión de inventario de restaurantes simplificada. Descubre más sobre MarketMan
Empieza hoy mismo a gestionar eficientemente las operaciones de trastienda de un negocio de servicios de alimentación. Crea recetas paso a paso, muestra menús en las pantallas de tu cocina, importa ingredientes para el rastreo de alérgenos, calcula el costo de los alimentos, gestiona tus existencias y pedidos, y mucho más. APICBASE te ofrece una amplia gama de características para gestionar tu negocio, ya sea que tengas uno o más puntos de venta. Descubre más sobre APICBASE Food Management Crea recetas paso a paso, muestra menús en las pantallas de tu cocina, importa ingredientes para el rastreo de alérgenos, calcula el costo de los alimentos y mucho más. Descubre más sobre APICBASE Food Management
Poster es un punto de venta (POS) para cafeterías y tiendas. La aplicación trabaja en laptops y tabletas Apple o Android, reduciendo significativamente la inversión inicial. Comparado con la competencia, Poster ofrece gran cantidad de funciones por la mitad de precio: control financiero e inventario; descuentos y promociones; reportes personalizables; modo de venta en barra o en áreas con mesas; notificaciones de niveles de insumos. Se configura en 15 minutos. Descubre más sobre Poster POS Punto de Venta y Administración de Inventario para cafés, restaurantes y tiendas Descubre más sobre Poster POS
Maneja los diversos aspectos de tu restaurante, como la recepción, la cocina, las actualizaciones al menú y la distribución de las mesas. Personaliza esta aplicación para la web, iPhone, iPad y Android. ¡Pruébalo gratis! Descubre más sobre Zoho Creator Zoho Creator es una plataforma de desarrollo de aplicaciones de código bajo que te permite lanzar aplicaciones personalizadas y listas para móviles por tu cuenta. Descubre más sobre Zoho Creator

Por Business Software Solutions

(13 opiniones)
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BPA Restaurant Professional v 8.0 es el paquete de software más completo al mejor precio disponible en el sector de restauración hoy en día. Este paquete incluye POS del restaurante, POS de comercio minorista, dispositivos portátiles, inventario, reloj registrador y nómina, procesamiento de tarjetas de regalo, procesamiento de tarjetas de crédito, interfaz de gestión hotelera, software de soporte administrativo y otras características estándar. Con la compra de cualquiera de estos sistemas de hardware, el software se incluye sin gasto alguno. Los sistemas de una sola estación están disponibles desde 1495.00-2495.00 USD. Descubre más sobre BPA Restaurant Professional Software de gestión de restaurantes que incluye punto de venta, contabilidad, procesamiento de tarjetas de regalo, procesamiento de tarjetas de crédito. Descubre más sobre BPA Restaurant Professional
Square for Restaurants está aquí: la plataforma de software, hardware y pagos desarrollada desde cero que agiliza la operación completa de tu restaurante o bar. Mantente al tanto de tus mesas mediante la personalización de tu plano de planta con todas las secciones que necesitas. Desde el desayuno hasta el almuerzo y los especiales de temporada, crea todos los menús que necesites y cámbialos con un toque. Puedes personalizar prácticamente todo. Informes fáciles y rápidos para cada detalle, hasta el más mínimo. ¡Pruébalo gratis por 30 días! Dirige tu restaurante como siempre quisiste (más rápido) con Square for Restaurants. Está desarrollado para el área de atención a los comensales y para la trastienda.
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OpenSimSim is a free scheduling solution for hourly employees. Build the schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. OpenSimSim is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build the schedule in minutes & send it to your team in a click.
Deputy es una herramienta de gestión de mano de obra que ha sido galardonada con múltiples premios. Con Deputy, puedes confeccionar los horarios del personal en minutos y luego publicarlos para tu equipo con un clic, administrar fácilmente los permisos laborales del personal, realizar un seguimiento del tiempo y la asistencia y sincronizar tus planillas de horarios con la nómina de manera fluida. Deputy se integra con más de 300 proveedores líderes de soluciones de punto de venta y nómina para brindar seguridad de extremo a extremo. Las aplicaciones gratuitas para iPhone y Android te dan la posibilidad de administrar tu negocio desde cualquier lugar. Comienza hoy tu prueba gratis. Deputy: planifica los horarios del personal, realiza un seguimiento del tiempo y la asistencia, administra los permisos laborales, exporta las planillas de horarios a la nómina con un clic y cumple con las normas fácilmente.
Software de reserva en línea y gestión de invitados para restaurantes. Su misión es ayudar a que cada restaurante crezca y prospere. Cuenta con casi dos décadas de experiencia trabajando con restaurantes de todo tipo para extender su alcance, atender a sus invitados, ajustar sus operaciones y actuar de acuerdo con los conocimientos que solo esta comunidad puede ofrecer. No es suficiente con simplemente ofrecer reservas en línea y administración de salas. Solo OpenTable pone tu restaurante en el bolsillo de 22 millones de comensales activos. Software de reserva en línea y gestión de invitados para restaurantes. Su misión es ayudarte a servir a tus invitados y hacer crecer tu negocio.
7shifts permite que restaurantes de todos los tamaños recorten los costes de mano de obra, retengan al personal y cumplan con las normas referidas a la mano de obra mediante herramientas robustas de planificación, comunicación, cumplimiento de normas y compromiso. 7shifts ayuda a los gerentes de restaurantes a ahorrar 5 horas por semana en la planificación, a minimizar el caos de llamadas y mensajes de texto con comunicación optimizada, a administrar el personal sobre la marcha con aplicaciones móviles gratuitas y a recortar los costes de mano de obra en hasta un 3 % con datos de POS integrados. Únete a más de 10 000 restaurantes que utilizan 7shifts para simplificar la gestión. ¡Comienza hoy tu prueba gratis! 7shifts es una herramienta robusta de planificación, comunicación y compromiso que ha sido creada específicamente para restaurantes. Simplifica tu vida, comienza gratis.
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HotSchedules proporciona una plataforma operativa basada en la nube, así como soluciones y servicios de asistencia, para los sectores de la gastronomía, el comercio minorista y la hostelería. El paquete de productos HotSchedules posibilita que propietarios y operadores planifiquen el horario de los empleados en todas las sucursales, hagan un seguimiento del tiempo y la asistencia, supervisen el desempeño comercial y administren las operaciones diarias. Con la aplicación móvil nativa HotSchedules, los empleados pueden consultar sus horarios, tomar y dejar turnos y solicitar tiempo libre, todo con el teléfono móvil. HotSchedules reduce los costes de alimentos y mano de obra, el tiempo dedicado a las tareas administrativas y la complejidad operativa.
TouchBistro ha sido diseñado para satisfacer las necesidades únicas y las demandas específicas del sector de restaurantes y ayuda a administrar todas las áreas clave de tu restaurante, desde tu menú e inventario hasta tu trabajo y presentación de informes. Los restaurantes compran TouchBistro porque quieren un POS que pueda ayudar a aumentar las ventas, mejorar la atención al cliente e informar de las decisiones de negocios. TouchBistro viene con la asistencia en horario ininterrumpido de expertos de antiguos camareros, gerentes y propietarios. TouchBistro ha sido diseñado para satisfacer las necesidades únicas y las demandas específicas del sector de restaurantes.
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Tripleseat es una aplicación web de gestión de eventos y ventas que genera ventas y optimiza el proceso de planificación de restaurantes, hoteles y lugares únicos. Es el primer sistema basado en la web creado por gestores de eventos de hostelería, para gestores de eventos de hospitalidad. Desde 2008, Tripleseat ha invadido el negocio de restaurantes proporcionando soluciones y simplificando el proceso de eventos de principio a fin. Más de 2500 lugares y más de 18 000 expertos en eventos del sector confían en Tripleseat. Tripleseat es una aplicación web de gestión de eventos y ventas que aumenta las ventas y optimiza el proceso de planificación.
Jolt is a tablet-based software used to manage daily operations for brands like Chick-fil-A, McDonald's, and Buffalo Wild Wings. Owners and managers get a real-time look at daily operations from their phone, and in-store tablets keep staff accountable and on task. Jolt includes a training library, drag-n-drop schedule builder, text notifications, a time clock, and more. Trusted in thousands of restaurants across the globe, Jolt has helped over 300,000 users complete over 700 million tasks. Jolt is an app used to manage daily operations and hourly workers, giving real-time feedback to restaurant owners and managers.
Epos Now offers business management solutions for small and mid-sized businesses in the retail and hospitality industries. The company provides point of sale (POS) hardware and industry-leading cloud-based software, which comes with the Epos Now AppStore for seamless integrations with payments, accounts, marketing, and other essential business tools. These scalable systems are tailored to individual business needs and come with full training. Premium support is also available 24/7. Cloud-based Point of Sale system trusted by 30,000 business owners. Try free for 30 days!
Upserve POS es un POS líder en su sector que usan miles de restaurantes para ofrecer un servicio de hostelería excepcional. Diseñado específicamente por personal de restauración, Upserve combina una interfaz fácil de usar con potentes funciones de POS que modernizan y optimizan las operaciones de tu restaurante. Combinado con Upserve HQ y Upserve Payments, Upserve POS ofrece la solución de POS y gestión de restaurantes más avanzada del sector, especialmente diseñada para mejorar la experiencia de los comensales. POS para restaurantes, bares y cafeterías. Sistema completo de gestión de bares y restaurantes.
Toast es un sistema de gestión de restaurantes y POS todo en uno. Diseñado específicamente para servicios alimentarios, Toast es extraordinariamente fácil de usar. Los clientes de Toast pueden ejecutar pedidos, actualizar menús online y locales y administrar las nóminas del personal fácilmente. Con pedidos online, creación de informes avanzados en tiempo real y programas de fidelización integrados, Toast elimina la necesidad de conciliar múltiples proveedores y reduce drásticamente los costes. Toast es un sistema de gestión de restaurantes y POS todo en uno creado para mejorar la eficiencia y reducir drásticamente los costes.
Software de gestión de reservas de restaurantes con acceso directo a más de 97 millones de usuarios en Yelp. Sus funciones incluyen reservas online, visitas sin reserva, gestión de listas de espera, venta de entradas con prepago, asignación de mesas futuras y SMS directos con los comensales. Sin tarifas de cobertura. Software de gestión de reservas online con acceso directo a más de 97 millones de usuarios en Yelp.
Gather is the leading private event management and booking software tool enabling restaurants and venues of all sizes to manage and grow successful events businesses. That's why hundreds of restaurants across the country use Gather to power their events. With Gather, you can dynamically update menus, communicate seamlessly with staff and clients, automate BEOs and much more. Gather is an all-in-one platform to manage your private events, banquet and catering business from sales to execution.

Por eZee Technosys

(99 opiniones)
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eZee BurrP! - A fully integrated Intuitive Restaurant POS Software is suitable to work in restaurants, bars, night clubs, quick service restaurant, delivery and other operations. Its simple approach, ease of use and rock-solid reliability makes eZee BurrP! a great system for your POS needs. Whether your restaurant is a single store or a part of nation wide chain, we will help you achieve simplicity in restaurant management. eZee BurrP! works on touch screen as well as on desktops. eZee BurrP! is a fully integrated Intuitive Restaurant POS Software suitable to work in restaurants, bars, night clubs and more.
Diseñado específicamente teniendo en cuenta la hostelería, Kounta POS no hace concesiones para el comercio minorista directo. Es flexible para todos los diferentes tipos y tamaños de negocios. Detrás de escena hay una base de datos de seguridad reforzada de todos tus datos más valiosos. Obtendrás el mismo tipo de herramientas de creación de informes y analíticas de grandes empresas para todas tus tiendas respaldadas, a medida que todo sucede. Y se ejecuta en cualquier dispositivo: iPad, Android, Mac, PC o incluso hardware POS heredado, un POS móvil completamente equipado y siempre disponible. La solución de software de punto de venta basada en la nube se puede utilizar de forma segura en cualquier dispositivo, en línea o fuera de línea. Se conecta perfectamente a los complementos.
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Proporciona un sistema de pedidos en línea líder en el sector y fácil de usar para restaurantes individuales, cadenas de tiendas múltiples, comida para llevar, delicatessen, cafés, tiendas de conveniencia y franquicias. Sitios web y aplicaciones de pedidos en línea para cadenas y franquicias de una o varias tiendas
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Simplify day to day operations. Save time and money with food waste logs, food safety temperature logs, checklists and so much more. A cloud-based application for restaurants and all other food service businesses. Affordable enough for independent restaurants and robust enough for large corporate brands. Improve employee workflow and accountability. NO expensive hardware. Actionable and immediate dashboard reporting at all levels of the organization from any smart device or computer. Automate food waste, food safety temperature logs & checklists for restaurants and food service with a simple cloud-based application.
Aplicación de planificación de personal basada en la web y fácil de usar. Los gerentes de restaurantes crean, publican y administran horarios semanales en línea. También incluye funciones para la contratación, el intercambio de documentos y la mensajería de los empleados. Aplicación de planificación de personal basada en la web y fácil de usar. Los gerentes de restaurantes crean, publican y administran horarios semanales en línea.
Cash Register Express es una caja registradora computarizada y rentable que mantiene bajos los costos de inventario, reduce el robo y genera más dinero. CRE es el primer sistema de punto de venta (POS) basado en Windows exclusivamente dirigido a comercios minoristas y de video. Su interfaz fácil de usar facilita la gestión de tu tienda. El seguimiento de las ventas y el inventario, el alquiler de videos y equipos, la creación de cuentas de membresía, búsquedas por categoría y la administración de los libros de la tienda son solo algunas de las características. Sistema POS basado en Windows para tiendas minoristas, videoclubes y restaurantes.
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Save hours weekly, drive patrons through your door and engage your customers with Evergreen. Automate updates to your food & drink lists across digital, web, print, Facebook & Google menus; drive traffic via Facebook, Twitter & Instagram; streamline inventory management; manage reviews; and more. Get started: evergreenhq.com 5 stars for a reason! Save time, drive patrons through your door and boost revenue with your easy-to-use dashboard evergreenhq.com
Cloud-based, integrated software applications for the restaurant industry. Catering and Event Management software for booking and managing private events. Dining Reservations and Table Management software for capturing advanced reservations, and intelligently managing seating and table turns. Includes online reservations for no additional transaction fee and SMS text messaging for communicating with guests. Cloud-based software solution for managing banquets, catering, reservations and table management.
Oracle Food and Beverage provides comprehensive restaurant point-of-sale systems that can be scaled to meet the needs of every type and size of restaurant, whether you operate a single restaurant or hundreds. With our modular restaurant POS systems that let you buy what you need, our restaurant point of sale software solutions are perfect for table service, fast casual, and quick service restaurants. Comprehensive restaurant point-of-sale systems that can be scaled to meet the needs of every type and size of F&B operation.
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Serving the New York, DC and Miami regions, ChefMod has been developed specifically for the independently owned restaurant, and is the only full-process restaurant Group Purchasing Organization in the United States. Easy-to-use cloud-based Software is combined with superior account management Services and unbeatable programs to create a customized, professional solution for your business. Service based online software solutions to help restaurant owners and chefs manage the entire purchasing lifecycle.
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The first POS made for quick-service and takeaway restaurants that bridges online and regular orders. Koomi stops customer-loss during your rush and features a fully-integrated ordering app for takeaway and delivery and integrates directly with Uber Eats mobile ordering app. The first POS made for quick-service restaurants, takeaway and on-the-go customers made to streamline your operations.
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Full hospitality management software covering the complete cycle of a F & B business from bill to bill. POS (quick service, seated service, delivery service, catering) Back Office (stock, inventory, purchasing, wholesale, CRM, delivery dispatching, bread selling tools, pastry vendor selling tool, recipe costing and production, table reservation, multi-chain franchise management, accounting, time & Attendance, marketing tools, 500+ reports... Easy-to-use yet advanced solution for the hospitality management and the food service industries with 1000+ installations worldwide.

Por Push Operations

(44 opiniones)
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Push Operations is a cloud based employee management system made for restaurants. Payroll, scheduling, time & attendance, HR management and onboarding. See real time labor forecasting and integrate with your POS. Pick the components of the platform your business needs to tailor your employee management system to you. Software Crafted for Restaurants. A platform to schedule, track time, process payroll, onboard employees and forecast labor costs.

Por GOFRUGAL Technologies

(42 opiniones)
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GoFrugal Technologies ha proporcionado software de punto de venta para comercios minoristas. Empresas de distribución y restaurantes desde 2004, en forma de soluciones completas de automatización empresarial combinadas con aplicaciones móviles y soluciones en la nube. Con sede en Chennai, India, la huella tecnológica de este software ha crecido para beneficiar a más de 25 000 negocios minoristas en más de 50 países. El enfoque principal es brindar una excelente experiencia al cliente con las soluciones digitales. Punto de venta, inventario y soluciones de software contable para comercios minoristas. Restaurante y empresas de distribución con prueba gratis por 15 días

Por NFS Technology Group

(41 opiniones)
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Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups. It's the total solution and with Aloha you will be able to connect all the elements of running your operations from one single solution so you can concentrate on growing your business. It includes: Labour management Stock control Centralised data management Tableside ordering Loyalty and marketing And much more! Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups.
Cuando el éxito depende de un servicio superior, necesitas un software flexible de POS y soluciones administrativas para gestionar cada aspecto de tu negocio de restaurante. Desde el nivel de la tienda hasta la oficina central, el software Maitre'D te brinda el control que necesitas para aumentar la velocidad, la eficiencia y las ganancias. Las soluciones de POS de Maitre'D pueden ayudarte a optimizar tus operaciones, ya sea que estés dirigiendo un bar, un hotel, un comedor o un mostrador de comida para llevar. Ofrece soluciones de software de POS especializadas para restaurantes, bares, hoteles y resorts de servicio de mesa y servicio rápido.
AccuPOS Point of Sale ofrece una solución POS basada en Windows para usuarios de QuickBooks, Sage, Peachtree o Simply Accounting que operan en un entorno de venta minorista o de restaurantes. El software AccuPOS se integra a la perfección con todos los software de contabilidad anteriores. Proporciona una solución basada en Windows para usuarios de QuickBooks BusinessWorks y Peachtree que operan en un entorno minorista.
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Restaurant365 restaurant management software is used to efficiently manage key restaurant operations. Experience greater control and visibility over food and labor costs, automate tedious accounting tasks and access robust reporting. Data is accessed in real-time on any device via our powerful POS integrations and excellent support. Restaurant365 is cloud-based so your information is always at your fingertips making accounting, inventory, scheduling, and month-end accounting painless. Restaurant365 is a cloud-based Accounting and Back Office solution for multi-unit restaurant businesses.
Learning management system (LMS) for restaurants and hotels that provides an employee development solution optimized for hourly workforces with high turnover prevalent in the hospitality industry. This user-friendly system brings together a feature-rich LMS, performance management, insightful talent quality metrics, and our industry-leading training content into a single, integrated, mobile-friendly platform. LMS optimized for hospitality businesses, combining an award-winning LMS with a library of industry-leading e-learning courses.

Por Restaurant Manager

(30 opiniones)
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El software de Shift4, Restaurant Manager (RM), es un programa de punto de venta (POS) para el sector de la restauración con un enfoque hacia las necesidades únicas del negocio = las de restaurantes independientes y cadenas regionales. Esta aplicación POS RM se ha instalado en más de 20 000 restaurantes de todo el mundo. RM se asocia con un canal de revendedores de valor agregado (VAR, por sus siglas en inglés) altamente cualificados que ofrecen servicios técnicos y de consultoría a restaurantes. Para obtener más información, visita www.rmpos.com. Software POS con pantallas táctiles intuitivas y seguimiento de backoffice.
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PeachWorks, anteriormente WhenToManage, es un líder en soluciones para la gestión de las operaciones de restaurantes de la casa. El sistema operativo de restaurante de última generación con una gran cantidad de aplicaciones y herramientas simplifica todo, desde informes, gestión de inventario, planificación de personal y POS Intelligence hasta administración de recetas. El acceso a cualquier dispositivo desde cualquier punto de la nube hace que las tareas diarias sean más fáciles, más sencillas y rápidas para todos, desde pequeños independientes hasta grandes grupos de restaurantes de franquicias corporativas. Agiliza las operaciones de trastienda de los restaurantes con aplicaciones y herramientas basadas en la nube para informes, inventario, programación, gestión de recetas
Sapaad es muy adecuado para negocios de todos los tamaños, desde cafeterías pequeñas hasta cadenas de restaurantes. Sapaad es compatible con compras para llevar, consumición en local, entrega a domicilio y pedidos online. A partir de solo 59 $ al mes, su modelo de pago por uso y sus planes de precios se ajustan a cada presupuesto. Sapaad es fácil de usar en cualquier dispositivo sin necesidad de conocimientos especiales. Gestión de inventarios, gestión de recetas, diseño de menús, gestión de centros de atención telefónica, panel de negocios en vivo con informes detallados, sistema de visualización de cocina y mucho más, todo ello optimizado para restaurantes. ¡Prueba Sapaad gratis hoy! POS basado en la nube de bajo coste y fácil de usar para restaurantes de todos los tamaños. Cuenta con funciones de centro de atención telefónica, inventario y más. Con la confianza de restaurantes de todo el mundo.
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El paquete completo tiene un precio de solo 47.50 dólares por mes para hasta 100 usuarios (sin tarifa por usuario). Con honeybeeBase, puedes hacer un seguimiento del tiempo libre remunerado, las ausencias y las solicitudes de vacaciones de tus empleados, todo desde una plataforma web en cualquier lugar donde tengas una conexión a internet. El seguimiento intuitivo de este sistema también se integra con el sistema de reloj registrador, comunicación y capacitación de empleados para brindarte administración total de todo tu equipo por un bajo precio. Comienza tu prueba gratis para ver cómo puedes comenzar a ahorrar tiempo y dinero hoy mismo. reloj de registro, seguimiento de ausencia/vacaciones/enfermedad, cuestionarios personalizados para capacitación de empleados, comunicación de equipos, notificaciones en todo el sitio y mucho más.
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BlueCart streamlines and modernizes the entire procurement process from end to end reducing errors while improving the bottom line for restaurants and suppliers. Chefs use BlueCart to manage their whole back of house from one web and mobile platform with features like ordering, inventory management, budgeting and order checkin. Suppliers use BlueCart to automatically organize their incoming orders, manage their customers and organize their deliveries. Chefs use BlueCart to place all their orders in one click. Suppliers use BlueCart to automatically organize those orders.
Workforce OS by Harri is a total-talent solution for restaurants. Comprising 30+ modules, businesses can streamline the process of building and managing teams that support the entire employee lifecycle. Source, hire, onboard, develop, schedule, manage time & attendance, and use powerful analytics to optimize your workforce on a single app. With 400,000 job seekers and 9,000 employers, the Workforce OS is a best in class platform for restaurants to solve their labor-related challenges. The best way for restaurants to build and manage their teams from one platform.
Revention is the industry-leading provider of restaurant ordering and management solutions. Our Point of Sale software streamlines restaurant and scales from a single location to hundreds. Purposely built by restaurant professionals for restaurant professionals, Revention provides delivery, mobile & online ordering, loyalty, management and payment processing services. Our 24/7/365 US-based world-class customer support enables you to control costs, increase revenue, and delight your customers. Revention is the industry-leading provider of restaurant ordering and management solutions.

Por The Restaurant Boss

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clickBACON is a food, beverage and labor cost dashboard designed for independent restaurants. If you don't know your recipe costs and don't want to spend hours every week taking inventory and updating prices, clickBACON is for you. Guessing is not a plan for success. You need quick access to real numbers to make the right decisions. ClickBACON will help increase your restaurant's profit by quickly helping you create a budget and then track your expenses against that budget in real time! Helps independent restaurant owners increase restaurant profit by providing real-time tracking of food, labor and beverage costs.
Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution. Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution.

Por Silent Mode

(20 opiniones)
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Slurp is a cloud-based iPad Point-of-Sale software suitable for small to medium size restaurants & cafes. Simple & intuitive POS to help grow your F&B business towards greater heights. Take orders quicker, sell faster, train staff easier & track accurate sales data. Our customers love Slurp's easy to understand sales data. Merchants can make adjustments & cater their customers better by serving them what they like the most. Sign up for a free demo today! A cloud-based iPad point-of-sale software that helps F&B retailers improve their business efficiency and enhance customer experience.

Por Benseron POS Systems

(19 opiniones)
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One of the most integrated pos systems in the market place for quick service, fine dining, coffee shops, bars and night clubs. One of the most integrated pos systems in the market place for quick service, fine dining, coffee shops, bars and night clubs.
Ordyx POS is a state of the art hybrid point of sale system for restaurants of all sizes. With Ordyx, you can manage your restaurant from anywhere in the world with an internet connection. As manager, you can know exactly what is happening in the restaurant in terms of everything from open orders to current inventory levels. You can even approve voids or comps via your smartphone and/or receive alert text messages to you phone when selected events occur at the stores. For bars and restaurants, Ordyx POS features inventory management, and loyalty programs, compatible with iOs, Windows, and Android.

Por Guest Innovations

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Improve your restaurant's operations while reducing training time & speeding up sales. True tableside ordering and payment. Powerful Cloud-Secure POS System. Fully EMV & PCI compliant with the most robust offline mode in the industry. Enjoy rich features such as customized floors, advanced check splitting, gift cards, timed discounts, customizable reports, drag & drop menu building, food costing, ingredient level inventory & more. TWO WEEK FREE SOFTWARE TRIAL. The Next-Gen Restaurant POS System: Easier, Faster, Modern

Por CAKE Guest Manager

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CAKE Guest Manager is a waitlist, reservation, and table management system. Guests are alerted via text message when their table is ready. A glance at a guest's visit history lets you greet them with a personal touch, while a real-time view of your floormap provides accurate wait times. Making smarter decisions from the host stand helps you make every guest feel like a VIP, so you can eliminate walkaways and seat up to 7% more guests. Restaurant waitlist, reservation, and table management system to help you eliminate walkaways and seat up to 7% more guests.

Por Merchant Account Solutions

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FREE Software And Hardware!! Our Restaurant point of sale system is built for Quick Service and Table service restaurants. It enables businesses owners to accept payments, upload menus, track customers, manage inventory, provide loyalty incentives and run business analytics for real-time insights to improve business performance. With access to a suite of sophisticated tools more powerful and intuitive than the enterprise systems used by retail giants, at a fraction of the cost. Merchant Account Solutions offers over 35 personalized Point of sale solutions for every business, big and small.

Por Squirrel Systems

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Squirrel is your operation on its best day, every day. In the mid-1980s, we were the first in the world to offer a touchscreen point-of-sale system. We were the first to build on an open architecture, and the first to meet the challenge of EMV compliance. We were the first truly multi-platform system, giving our world-class customers the choice to bring iOS, Android, or Windows devices onto the floor. We elevate your guest experience by giving you everything you need for better flow. Our POS touchscreen was the world's first. Today, we lead with an unparalleled platform, excellent support & the spirit of partnerships

Por Compeat Restaurant Management Systems

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Compeat is the leading provider of integrated accounting, back office, workforce and business intelligence solutions designed specifically for restaurants. With over 19 years of industry experience, Compeats solutions are designed to maximize restaurant profitability and control prime cost through actionable business intelligence. Compeat's portfolio has Accounting, Inventory, Intelligence, Logbook, Labor, Schedule, and integrations with 80 Point of Sale partners.

Por Granbury Solutions

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We are former restaurant owners, managers, waiters, and waitresses. We are innovation nerds, chefs, and technology gurus. We have come together to build a full suite of restaurant technology that helps you get your edible masterpieces to the masses. You don't need a Big 3 budget to even the playing field. Thrive provides pizza and delivery restaurants the ability to leverage the same advanced technology at an affordable price. Thrive POS provides a comprehensive suite of restaurant business solutions designed to increase top-line sales and decrease costs.

Por Restaurant Data Concepts

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A POS only or complete restaurant operating system with modules that include table management, paging, inventory, etc. A POS only or complete restaurant operating system with modules that include table management, paging, inventory, etc.
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Simplify Field Visits Action Cards mobile operations management software helps to simplify and optimize unit-level operations. Equipping the management team with Action Card can help drive consistency, meet quality standards, and uphold brand requirements through a visible and approachable location inspection. Remove your dependency on paper, laminated sheets or mis-calculated spreadsheets and bring efficiency and accountability to your business processes. Action Card's operations management software simplifies how operations & brand standards are managed across multiple locations
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Linga POS is the best-value Cloud-based iPad POS for restaurants and bars. Linga iPad POS runs every type of restaurant from QSR to fine dining, pizzerias, enterprise franchises and sports stadiums. Linga has one of the most innovative feature sets, with integrated call waiting and reservations, Caller ID, central kitchen and warehouse, inventory management and food cost tracking to the ingredient level, marketing and customer loyalty management, kiosks, call center integration, and much more. Linga POS is the best-value Cloud-based iPad POS for restaurants and bars. Great for QSR franchises.
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From neighborhood restaurants to international, multi-concept hospitality groups, SevenRooms empowers operators to create and cultivate meaningful, direct relationships with guests and deliver exceptional guest experiences. The reservation, seating and guest engagement platform gives operators the tools they need to develop direct relationships with guests, boosting revenue and enabling personalized service and marketing. An operations, marketing, & guest engagement platform for restaurants, hotels, nightclubs & entertainment venues.

Por Ctuit Software

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Compeat and Ctuit have combined to offer the most comprehensive and innovative all-in-one restaurant management software available for the restaurant industry. With over 34 years of industry experience, we are the largest provider of integrated accounting, back office, workforce and business intelligences solutions designed to improve profitability of restaurant operators nationwide. Our product portfolio includes Hire, Labor Management and Compliance, Schedule, Payroll, Accounting, Inventory, Compeat and Ctuit have combined to offer the most comprehensive and innovative all-in-one restaurant management software available.

Por US BeerSAVER Systems

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Software for restaurants and bars to manage their beverage inventory in real time with up to date pour levels and transaction reports. Software for restaurants and bars to manage their beverage inventory in real time with up to date pour levels and transaction reports.
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Kitchen CUT is a cloud-based system that transforms F&B operations, with access from any device, anywhere. The system includes features such as Supplier Management, Allergen Tracking, Nutritional Analysis, Recipe Costing & Menu Planning, Stock Control, Wastage Tracking and Buffet Analysis among many others. Kitchen CUT combines an understanding of operational pressures with insightful and detailed financial performance reporting, whatever your business size, wherever you are. Kitchen CUT's cloud-based solution delivers real-time intelligence, transforming F&B operations of any size, globally, on any device.
Laalsa is Indias first complete, connected and tech enabled Food Dine-In, Ordering and Fulfillment Platform for food industry. Our comprehensive restaurant business software solution is for Quick Service Restaurant, Food Chains, Casual, Fine Dine Restaurants, Ba
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MarginEdge is the only solution to offer restaurant operators a platform to process their invoices digitally plus integrate with their POS system, to bring paperless efficiency to their back-of-house operations. For multi-unit operators and independents alike, MarginEdge radically streamlines key activities, like invoice entry and vendor bill payment, while providing powerful tools for live budget and cost-tracking, inventory and recipe management, and online ordering. By simply taking pictures. MarginEdge is the only restaurant management platform to remove data entry while giving restaurants deep insights into daily operations
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Turn-key solutions for restaurants which leverage our knowledge of the restaurant industry and ability to adapt to industry standards. Turn-key solutions for restaurants which leverage our knowledge of the restaurant industry and ability to adapt to industry standards.
ConnectSmart Kitchen (CSK) is the industry leading kitchen display system (KDS), with more than 70,000 global installs. Trusted for more than 23 years, start slashing your ticket times, boosting food quality, and reducing waste. Recent enhancements include off-premise dining add-ons and more than 65 POS integrations. CSK is trusted by restaurants in all segments, ranging from independents to international chains. Learn more today! ConnectSmart Kitchen (CSK) is the industry leading kitchen display system. Slash your ticket times, boost food quality & reduce waste.

Por Menusoft Systems

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Sistema de gestión de restaurantes con programas de punto de venta para entrega a domicilio y un programa de restaurantes frecuentes de planes múltiples. Sistema de gestión de restaurantes con programas de punto de venta para entrega a domicilio y un programa de restaurantes frecuentes de planes múltiples.
Herramienta de inteligencia comercial e informe de ingresos de alimentos y bebidas que convierte POS y los datos laborales de sistemas múltiples. Herramienta de inteligencia comercial e informe de ingresos de alimentos y bebidas que convierte POS y los datos laborales de sistemas múltiples.

Por CrunchTime! Information Systems

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CrunchTime is the leading back-of-house restaurant management platform for multi-unit operators. Our mission is still to provide exceptional technology tools and solutions to help our customers reduce food & beverage costs, optimize labor and workforce efficiency, and better manage the quality and consistency of their food service operations. After CrunchTime is implemented, our customers routinely see annual bottom-line cost savings of 2-5% or even more. After the CrunchTime platform is implemented, our customers routinely see annual bottom-line cost savings of 2-5% or more.
Reduce el coste de tu estudio de consumo hasta en un 50 %. Un proceso de revisión de vinos para el consumidor que todos entienden y una plataforma de análisis promocionada por profesores e investigadores de las universidades de Cornell y Georgetown. QUINI DATA ofrece datos sensoriales y de actitud casi en tiempo real para obtener información impactante del consumidor. Con API para cada punto de contacto con el cliente, puedes recibir cientos de revisiones de productos semanalmente. Información sensorial, sentimiento de precios, NPS, expectativas, simpatía. Más de 30 puntos de datos. Combina el vino que deseas vender con el cliente que más lo disfrutará. Más ventas y una mejor experiencia del cliente.

Por TracRite Software

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Restaurant management software featuring: Recipe and Liquor Costing, Sales Analysis, POS Integration, Inventory Control, Purchasing, Ordering, Vendor/Supplier Integration, Accounting Integration, Enterprise for Multi Unit Chains, Mobile Counting App (iPad and iPhone), Multiple Revenue Centers for Hotels and Casinos and Nutritional Analysis. Optimum Control is your complete Restaurant Management Solution.

Por Silverware POS

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Software para POS de restaurantes y hostelería basado en Windows que automatiza el servicio de las mesas, la programación del trabajo, las reservas, etc. Software para POS de restaurantes y hostelería basado en Windows que automatiza el servicio de las mesas, la programación del trabajo, las reservas, etc.
For a stand-alone fine-dining restaurant, bar, cafe, QSR, pub or a chain of restaurants, FusionResto is a comprehensive restaurant management software that provides point-of-sale, billing, kitchen-order-printing, food costing, store control, menu management, financial accounting, payroll, customer loyalty program and restaurant analytics. Unlike other restaurant software, it's simple to setup, use and manage, allowing you to reduce operational cost, increase efficiency & make profits sooner. Restaurant Software -FusionResto software lets you manage & run your restaurant business more efficiently through intuitive features.
UNION POS is a fast, intuitive and customizable iPad-based POS built for high-touch, high-volume venues. Designed with "fewest taps" in mind and featuring a real-time view of customer order history and habits, UNION helps venues stay focused on the customer instead of the screen. Venues receive 24/7 customer support, and monthly software updates that include new features and the guarantee of ever-enhancing performance, all at no extra cost. Craft great experiences and know every customer with UNION the easiest, smartest, most cost-effective point of sale on the planet.

Por Parsley Software

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Parsley is a modern, intuitive, mobile web app that handles recipe costing and scaling, generates prep lists, calculates par levels, places and tracks orders, manages inventory, and provides cost breakdowns and nutritional information, freeing chefs to focus on food and customer satisfaction. Parsley saves chefs 5-10 hours a week, reduces food cost by 5-18%, and improves customer satisfaction and restaurant income. A modern, intuitive, mobile web app for chefs, that handles the tedious tasks usually done with spreadsheets, pen and paper.
¡Haz que tus reservas sean pan comido! Administra tu calendario de reserva en línea y añade reservas telefónicas sobre la marcha. Haz que tu negocio aparezca ante más personas con un bot de Facebook messenger. Muestra tu menú y acepta reservas en línea. No se necesitan conocimientos de codificación, ¡pon en marcha tu sitio web con unos pocos clics! Establece horarios de atención y precios y administra todas tus franjas de reserva fácilmente desde este programador interactivo. Atrae más clientes y difunde la información sobre tu negocio con el intuitivo sistema de reserva de restaurantes.
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A free app that educates restaurant staff on beer wine & spirits. Restaurants can also include their menu items and process training. A free app that educates restaurant staff on beer wine & spirits. Restaurants can also include their menu items and process training.
El software POS de Dinerware fue creado para ayudar a los bares y restaurantes a funcionar sin problemas desde el punto de vista de los restauradores. La visión del equipo desarrollador es hacer que el POS de hostelería sea radicalmente más fácil de usar y confiable, a la vez que innova y soporta una plataforma abierta para la integración. La interfaz de usuario intuitiva de Dinerware te permite pasar menos tiempo frente a la pantalla de una computadora y más tiempo con tus invitados, y la sólida plataforma tecnológica del software garantiza una alta confiabilidad con la que puedes contar. El software de POS Duitware Intuitive ofrece la flexibilidad para gestionar tu negocio a tu manera.
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ResDiary es un sistema de reserva en línea de tarifa plana diseñado para ayudar a los operadores de hostelería a ejecutar un servicio sin problemas. Más de 9000 restaurantes, bares, clubes y hoteles de todo el mundo utilizan ResDiary para gestionar sus reservas, desde realizar reservas en línea hasta gestionar mesas, vender entradas y realizar pagos en línea. El software ofrece una tecnología de gestión de tablas y rendimiento líder en el mercado, al tiempo que ayuda a crear bases de datos y perfiles de clientes para desarrollar relaciones y fidelización. ResDiary es un sistema de reserva en línea de tarifa plana diseñado para ayudar a los operadores de hostelería a ejecutar un servicio sin problemas

Por Kitchen Porter Tech

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Necesitas las herramientas adecuadas para administrar tus operaciones de una manera organizada. Debes tener la información al alcance de la mano para tomar decisiones operacionales sobre la marcha. Recipe Costing Software es una plataforma de gestión de restaurantes potente y fácil de usar. Lo más importante, no se te cobrará demás. Con experiencia en el negocio de los restaurantes, saben que cada centavo cuenta. Software de gestión de restaurantes basado en la nube, costos de recetas, control de inventario, comparación de precios de proveedores y punto de venta integrado.
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iPad point of sale system for single or multi-location restaurants. Interfaces with hotel property management systems. iPad point of sale system for single or multi-location restaurants. Interfaces with hotel property management systems.
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eDeliveryApp es el ÚNICO sistema de pedidos de comida en línea diseñado primero en versión móvil. Tiene sitio web, aplicaciones Android e iOS. Creado para el sector alimentario, también puede ser utilizado por empresas que realizan entregas locales, como tiendas de comestibles, etc. El sistema puede ser utilizado por un solo restaurante o por una empresa basada en comisiones de varios restaurantes con un seguimiento completo de la entrega y gestión de conductores. Ofrece cientos de diseños y varios módulos para adaptar y personalizar cada negocio y cumplir con los requerimientos específicos. eDeliveryApp es el ÚNICO sistema de pedidos de comida en línea diseñado primero en versión móvil. El sistema tiene un sitio web y aplicaciones de Android con administrador.
SynergySuite gives multi-unit restaurants the insight and tools they need to manage the back office. Our cloud-based, mobile-first platform simplifies back-of-house management for brands like Tropical Smoothie Cafe, Beef OBradys and Costa Vida. SynergySuite customers save an average of 4-6% on food and labor costs, using SynergySuites streamlined modules for inventory, purchasing, recipe costing, food safety, scheduling, cash management, human resources and business intelligence. The best all-in-one, back-of-house platform for multi-unit restaurants, to manage inventory, scheduling, ops, HR, food safety and more!
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Our Artificial Intelligence (AI) -driven customer engagement and predictive analytics platform helps restaurants to seamlessly engage with your customers, gain intelligent insights and increase footfalls with automated marketing campaigns and loyalty programs. Making restaurants smarter!

Por Universal Apps

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Menumiz is a restaurant management app and EPOS system that harnesses the power of mobile to speed up restaurant services. Menumiz is a restaurant management app and EPOS system that harnesses the power of mobile to speed up restaurant services.
CostGuard is a complete foodservice software for managing inventory, recipes, menus, sales mixes, and reporting. CostGuard analyzes actual and ideal food costs, and calculates variance (shrinkage) by major and minor food groups, as well as by the individual item. There are interfaces with supplier data, POS systems, accounting (including QuickBooks), and Catering systems. We have thousands of CostGuard users worldwide; we have been industry leaders for more than 25 years. Inventory control for food service operations that enables you to extend your inventory instantly.
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SaaS restaurant workforce management system that includes labor percentage based online scheduling. SaaS restaurant workforce management system that includes labor percentage based online scheduling.
Mirus provides services in data management and solutions in custom reporting for the restaurant industry. We integrate and organize any data from any system for multi-unit restaurants. Since 1999, Mirus has helped measure and improve business performance. Mirus is the expert in restaurant data management and custom reporting.
Cloud based solution for restaurant owners. Features include scheduling, inventory, and reporting. The price and amount of quality software you are given makes RMS truly stand out as a big up and coming power house. With it growing every day and adding features you really should get your food in the door early. Also available are custom reports and feature request! Cloud based solution for restaurant owners. Features include scheduling, inventory, and reporting.
Inventory and Ordering System for Restaurants, Bars, and Nightclubs. Free ongoing customer support. One click inventory ordering and budget creation. Real time recipe costing. Weekly budget forecasting using sales trends, upcoming weather conditions and event tracking. Free full feature mobile app included. Low cost with rich features. Inventory and Ordering System for Restaurants, Bars, and Nightclubs

Por BarnetPOS Systems

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BarnetPOS Systems Corp. (BPS) is a software development company with 25 years of experience in Point of Sale (POS) Management Systems and development. We provide powerful Management Systems, including POS hardware and POS software, Inventory and eCommerce solutions based on Client needs using the latest leading-edge technology. Our services includes consulting, customization and personal Client Support. Cloud-based retail management solution that helps restaurants with PoS hardware, custom templates and more.

Por Dining Edge Technology

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SaaS for restaurants: automates ordering products for best prices, managing inventory, engineering menus, & scheduling staff shifts. Take control of your foods inventory, Compare prices, Manage your staff, Integration with POS. SaaS for restaurants: automates ordering products for best prices, managing inventory, engineering menus, & scheduling staff shifts.
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ServiceDock is a messaging-based customer feedback and service platform that helps brick'n'mortar chains attract and retain customers. We do that by helping you: - capture real-time feedback via the messaging apps consumers love using; - easily follow up with disgruntled customers to turn detractors into promoters; - benchmark outlet performance and uncover valuable customer insights; and - build loyalty at location level by connecting customers to your stores via messaging. ServiceDock is a messaging-based customer feedback and service platform that helps brick'n'mortar chains attract and retain customers.
As a cloud-based POS software solution, Brink does not require a back office computer, and all your data is safe, secure, and accessible in the cloud. Adopting the PAR SaaS, or Software as a Service model, Brink POS is provided as a monthly subscription, and will proudly earn your business every month. There are no upfront licensing fees, and upgrades are included and performed automatically. Cloud-based Point of Sale software that easily adapts to support the evolving needs of customers.
Tock es una completa caja de herramientas que está diseñada para cambiar fundamentalmente la forma en que los dueños de restaurantes piensan y dirigen sus negocios. Esto incluye un sólido sistema de gestión de reservas, comensales y mesas para restaurantes de todos los tamaños, en todo el mundo. Los restaurantes asociados incluyen Eleven Madison Park, Alinea, Lazy Bear y cientos de otros restaurantes de gran demanda. Tock es una completa caja de herramientas para cambiar la forma en que los dueños de restaurantes piensan y dirigen sus negocios. Elimina el incumplimiento de reservas, la demanda de turnos, etc.
Una solución de punto de venta (POS) para recibir pedidos de todas las fuentes, obtener información y analíticas en tiempo real e integrar pedidos de todos los agregadores de alimentos. Una solución de punto de venta (POS) para recibir pedidos de todas las fuentes, obtener información y analíticas en tiempo real e integrar pedidos de todos los agregadores de alimentos.
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Cloud-based platform that allows enterprises in hotel, restaurant, healthcare, and other industries manage business operations. This includes monitoring back-office processes, team communication, supply chain, food cost, labor cost, expenses, sales, intranet and more. Designed for enterprises in restaurant, healthcare, and others to manage business operations such as inventory, sales, and more.

Por Aspect Software Development

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Creación de informes de ventas personalizados, creación de informes laborales, planificación de personal, mantenimiento de inventario, cálculo de costos de menú y votación. Creación de informes de ventas personalizados, creación de informes laborales, planificación de personal, mantenimiento de inventario, cálculo de costos de menú y votación.