Software para atención al cliente

Utiliza la página Capterra de España para encontrar el mejor Software para atención al cliente para tu empresa.

¿Por qué Capterra es gratis?

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Descubre más sobre Zendesk Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms. Descubre más sobre Zendesk
Mejor que un centro de ayuda, Front es una bandeja de entrada colaborativa para toda la comunicación con los clientes: correo electrónico, chat, redes sociales y SMS entre otros. Con los correos electrónicos dirigidos a soporte o información en las bandejas de entrada compartidas, los equipos pueden colaborar para brindar una mejor experiencia. Mantente al tanto de los mensajes, desbloquea las estadísticas con métricas y automatiza los flujos de trabajo para responder tres veces más rápido. Cisco Meraki, Y Combinator y otros 3500 equipos confían en Front para poner a los clientes en primer lugar. Descubre más sobre Front App Trata a tus clientes como personas, no como tickets. Proporciona asistencia personalizada sin importar el canal. Descubre más sobre Front App

Por NICE inContact

(107 reseñas)
NICE inContact es el líder de software de centro de contacto en la nube con la plataforma de experiencia de cliente en la nube número 1 del mundo. NICE inContact CXone combina el mejor enrutamiento, análisis, optimización de la fuerza de trabajo, automatización e inteligencia artificial en tu clase en una base de nube abierta. La solución NICE inContact permite a las organizaciones brindar experiencias excepcionales a los clientes actuando de manera más inteligente y respondiendo más rápido a las expectativas de los consumidores. Descubre más sobre NICE inContact Software de centro de atención telefónica al cliente con sistema de respuesta de voz, enrutamiento basado en habilidades, reconocimiento de voz, entrada/salida y combinación de llamadas. Descubre más sobre NICE inContact

Por TeamSupport

(658 reseñas)
TeamSupport is the only help desk software built for business to business. Simple pricing tiers include all the features you need in B2B: a robust customer database, omnichannel support, task management, SLA management, reporting & metrics, fully customizable, and more. It's not just a ticket system - it's a complete help desk suite that simplifies communication to provide exceptional customer service. TeamSupport scales with you and helps get the focus back on your customers where it belongs. Descubre más sobre TeamSupport Help Desk software built for business to business customer support. Reduce costs and improve customer satisfaction at the same time. Descubre más sobre TeamSupport
Salesforce Essentials es la manera más fácil para que las pequeñas empresas gestionen las relaciones con los clientes y crezcan más rápido. Es fácil de configurar, fácil de usar y se amplía con tu negocio. Las pequeñas empresas ahora tienen acceso a lo mejor de Salesforce, lo que incluye Trailhead, Einstein, Lightning y AppExchange y Trailhead. Además, independientemente de lo grande que llegue a ser tu empresa, Salesforce puede ampliarse junto con tu negocio. Pruébalo ahora de forma gratuita y también puedes obtener tres meses de G Suite de Google Cloud sin costo alguno. Descubre más sobre Salesforce Essentials Salesforce Essentials es la solución nueva e innovadora para las pequeñas empresas de CRM n.º 1 del mundo. Descubre más sobre Salesforce Essentials

Por Freshworks

(1320 reseñas)
Freshdesk es una solución de centro de asistencia que ofrece todo lo que necesitas para brindar una atención excepcional al cliente. Gestiona todas las conversaciones con tus clientes en un solo lugar, sin importar cuál sea la fuente, ya sea correo electrónico, teléfono o redes sociales, para que puedas ofrecer asistencia personal y rápida. Freshdesk es fácil de usar, por lo que puedes concentrarte en lo más importante: apoyar a tus clientes. Con funciones tales como el mejor sistema de tickets y automatizaciones inteligentes, hacer felices a los clientes nunca ha sido tan fácil. Descubre más sobre Freshdesk Software de atención al cliente basado en la web apreciado por más de 100 000 empresas en todo el mundo. Descubre más sobre Freshdesk

Por Zoho Desk

(1521 reseñas)
Zoho Desk es una aplicación de atención al cliente basada en la web que ayuda a tu empresa a desarrollar relaciones más sólidas con los clientes. Con Zoho Desk, los agentes se vuelven más productivos, los gerentes se vuelven más impactantes y los clientes adquieren más poder. Es personalizable, fácil de usar y no te cuesta una fortuna. Parte del paquete de software empresarial de Zoho, con capacidad para 30 personas, Zoho Desk te brinda el poder de poner la atención al cliente en el corazón de tu empresa. Descubre más sobre Zoho Desk Pon la atención al cliente en el corazón de tu empresa. Los agentes se vuelven más productivos, los gerentes se vuelven más impactantes y los clientes adquieren más poder. Descubre más sobre Zoho Desk

Por Kustomer

(9 reseñas)
Customer Friendships are created with Kustomer. We are the next-gen platform for Customer Management, Service, and Support. Used by people-first brands like Away, Glossier, and Ring. Kustomer enables you to know everything about customers and their journeys. It tracks every purchase made, product returned, ad clicked on or comments made on social; presenting it on a beautiful, always in context, omni-channel timeline view for the agent, so that they consistently deliver white glove service. Descubre más sobre Kustomer Customer Friendships are created with Kustomer. We are the next-gen platform for Customer Management, Service, and Support. Descubre más sobre Kustomer
Con las aplicaciones de servicio técnico de Salesforce, no tienes que invertir en centros de asistencia en todo el mundo. En vez de eso, obtienes el software de servicio técnico global de vanguardia que se ejecuta en la nube en horario ininterrumpido. Con las soluciones del servicio técnico de Salesforce, obtienes todos los beneficios de hacer negocios en la nube, incluidas las actualizaciones automáticas, las nuevas funciones 3 veces al año y sin problemas de infraestructura. Descubre más sobre Salesforce Service Cloud Con las soluciones del servicio técnico, puedes optimizar las operaciones de soporte para proporcionar asistencia global en horario ininterrumpido que sea rentable. Descubre más sobre Salesforce Service Cloud
The Genesys PureCloud platform is the next-generation, all-in-one cloud contact center solution that helps you manage and understand omnichannel interactions in a seamless customer journey. Give your employees a single tool that handles all communications - voice, chat, email, text message and more. An intuitive interface makes it easy to use, whether youre an agent, supervisor or IT administrator. Weekly feature releases ensure youll exceed customer expectations today and tomorrow. Descubre más sobre Genesys PureCloud PureCloud makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement. Descubre más sobre Genesys PureCloud

Por Teckst

(30 reseñas)
Teckst empowers enterprises with 15 agents or more to build one-on-one relationships with their customers by facilitating real-time human-to-human messaging. We text-enable your current phone numbers and pull SMS and chat messages directly into your CRM, where agents can respond quickly and efficiently. The Teckst platform integrates seamlessly with Zendesk, Salesforce, Oracle, SAP, FreshDesk, SugarCRM, and more, with a dashboard that puts analytics and controls at the fingertips of management. Descubre más sobre Teckst Teckst empowers enterprises to build one-on-one relationships with their customers by facilitating real-time human-to-human messaging. Descubre más sobre Teckst
Giva builds happy customer relationships while helping to grow loyalty and revenue. We enable any organization to be more reliable, flexible, and scalable. Our reports and dashboards help you take action to increase customer retention and satisfaction. With Giva, customer interactions turn into lasting relationships while lowering costs and increasing productivity. We offer all our modules with full functionality in a simple product bundle that's perfect for 3 to 25 agents. Descubre más sobre eCustomerService The Apple MAC of customer service. Descubre más sobre eCustomerService

Por SysAid Technologies

(106 reseñas)
Mejora drásticamente el servicio al cliente con una solución probada de atención al cliente de TI que te brinda herramientas vitales para ayudar a los clientes y tener éxito. SysAid se puede implementar rápidamente y los agentes de soporte pueden formarse en solo un día. Este sistema de emisión de tickets fácil de usar facilita más de 82 millones de tickets al año, lo que ayuda a que las interacciones con los clientes sean oportunas, efectivas y fáciles. SysAid te brinda la flexibilidad que necesitas para configurar flujos de trabajo que mejorarán rápidamente las capacidades de tus equipos de soporte al cliente. Descubre más sobre SysAid Ofrecido en la nube y de forma local, SysAid combina todos los elementos esenciales para que puedas destacar en todas sus actividades de atención al cliente. Descubre más sobre SysAid

Por PhaseWare

(64 reseñas)
PhaseWare Tracker ofrece una solución completa, configurable y de asistencia técnica diseñada para optimizar los procesos de flujo de trabajo comunes, al mismo tiempo que proporciona visibilidad adicional a través del portal de autoservicio. Al centrarse funcionalmente en la emisión de tickets básicos, Tracker proporciona una solución de mesa de ayuda altamente efectiva sin agregar la complejidad y la sobrecarga de la administración de activos. El resultado es una solución ágil y rentable para las operaciones de la mesa de ayuda. Descubre más sobre Tracker Solución de software de mesa de ayuda potente, asequible y completamente configurable. Descubre más sobre Tracker

Por Help Scout

(138 reseñas)
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout's clutter-free features keep teams of any size on the same page. With best in-class-reporting, integrated knowledge base, robust API and tons of integrations, and free iPhone app to support customers on the go, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers. Descubre más sobre Help Scout Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience. Descubre más sobre Help Scout
Verascape offers a suite of cloud-based IVR and Chatbot self-service solutions across all customer communication channels including phone, automated chat, SMS, Facebook Messenger, smart speakers, and other emerging channels. Our self-service solutions are diverse and include Customer Service, Payments, Intelligent Call Routing, Order Processing, Virtual Digital Assistant, and Outbound Notifications. We offer the highest success rates, pay-for-performance pricing, and no upfront set-up fees. Descubre más sobre Omni-Channel Self-Service Cloud-based, omni-channel self-service solutions powered by AI, Real-Time Data, NLP, Machine Learning, and Advanced Analytics Descubre más sobre Omni-Channel Self-Service

Por letzNav

(0 reseñas)
letzNav is a product adoption and user engagement platform for web-based applications. letzNavs tools show users how to complete a task, prompt them to correct errors, and streamline how they search for support content. letzNav is the ideal solution for faster product adoption, simplified user onboarding, and seamless change management. letzNav can provide: - 60% Reduction in Training and Enablement Costs - 30% Savings in Ongoing Support Costs - 3x Faster Product Adoption Descubre más sobre letzNav Product adoption solution that offers real-time guidance and support within enterprise applications for your customers and employees. Descubre más sobre letzNav

Por Dixa

(9 reseñas)
Dixa es una plataforma de atención personal al cliente basada en la nube para conversaciones en tiempo real. Diseñado pensando en la simplicidad y la facilidad de uso, Dixa permite a los equipos que atienden a los clientes brindar asistencia personal instantánea a través del teléfono, el correo electrónico, y el chat desde una pantalla. Obtén estadísticas de rendimiento en tiempo real para pantallas de pared, enrutamiento inteligente en todos los canales, automatizaciones, devolución de llamadas y mucho más. Realiza la visita en el sitio web, haz una prueba de forma gratuita o programa una demostración para ver cómo Dixa puede mejorar tu experiencia con clientes y agentes. Descubre más sobre Dixa Dixa es una plataforma de atención al cliente que te permite brindar asistencia personalizada mediante voz, correo electrónico, chat y redes sociales. Descubre más sobre Dixa
SupportCenter Plus es un software de asistencia preparado para ITIL y basado en la web, diseñado para organizaciones de TI que ofrecen asistencia de TI a sus clientes. Funciona como una plataforma común para la gestión de toda la atención al cliente. Los usuarios pueden realizar el seguimiento, gestionar y resolver los tickets del servicio de asistencia fácilmente, ofreciendo así una asistencia al cliente rápida que lleva la satisfacción del cliente a un nivel completamente nuevo. Descubre más sobre ManageEngine SupportCenter Plus Dale a tu mesa de ayuda un cambio de imagen potente y visual. Prueba SupportCenter Plus. Da el primer paso hacia una asistencia al cliente de primer nivel. Descubre más sobre ManageEngine SupportCenter Plus
TechExcel CustomerWise is an integrated CRM software application for managing customer relationships throughout the entire customer lifecycle, covering support, sales, marketing and asset management. Descubre más sobre CustomerWise CustomerWise is a support-focused but complete CRM solution covering support, sales, marketing and asset management. Descubre más sobre CustomerWise

Por Renewity Systems

(10 reseñas)
IN-HOUSE RMA and Service Management for manufacturers. Not all products are serviced in the field. The in-house repair teams of manufacturers use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs of products returned for service. RenewityRMA allows the service team to define, implement, monitor and refine their unique returns and service management processes and custom data themselves, without programming or IT involvement. Stop using excels and emails to track in-house service - use RenewityRMA. Descubre más sobre RenewityRMA Returns and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your unique process/data, no coding Descubre más sobre RenewityRMA

Por Issuetrak

(155 reseñas)
At Issuetrak, we implement all kinds of help desk & support systems for all kinds of industries & departments. We help businesses like yours track tickets, issues, & requests from submission to resolution. Easy implementation & web, mobile, & email submission. With automated ticket assignment & escalation, custom forms & user-defined fields, at-a-glance dashboard metrics & detailed reporting, Issuetrak gives your team the tools they need to make sure no ticket or issue falls through the cracks. Descubre más sobre Issuetrak Issuetrak helps you manage tickets & requests from start to resolution. Flexible, customizable, & easy to use. Cloud or on-premise. Descubre más sobre Issuetrak

Por Cayzu

(31 reseñas)
Cayzu es el SOFTWARE n.º 1 DE ASISTENCIA AL CLIENTE PARA 10-50 AGENTES. Sorprende a tus clientes con asistencia de clase mundial. Las características incluyen asistencia multicanal, gestión de tickets, integración con Facebook y Twitter, aplicaciones móviles, informes en tiempo real, notificaciones instantáneas y capacidad para gestionar múltiples marcas desde un solo portal. Olvídate de las licencias complicadas y costosas y toma control de tu asistencia con los CENTROS DE ASISTENCIA MÁS ASEQUIBLES PARA 10-50 AGENTES. Descubre más sobre Cayzu Cayzu es la solución n.º 1 para CENTROS DE ASISTENCIA CON 10-50 AGENTES que brindan asistencia de primera clase al precio más bajo. Descubre más sobre Cayzu

Por Heymarket

(36 reseñas)
Heymarket is business text messaging for your team. Customers never have to install an app and receive normal SMS and Facebook Messages. Your team can send, read, and reply to messages from Heymarket Web on their computers, the native iOS app (featured by Apple), or Android app. Descubre más sobre Heymarket Business SMS for support, marketing, sales, & operations. Contacts never has to install an app, your team gets business grade features. Descubre más sobre Heymarket

Por QualityUnit

(658 reseñas)
LiveAgent es el software de atención al cliente más reseñado y clasificado como número 1. Empresas como BMW, Yamaha, Huawei, Orange o Forbesfone utilizan LiveAgent para ofrecer al cliente resultados asombrosos, a 150 millones de usuarios finales en todo el mundo. Únete a ellos y obtén una ventaja competitiva. Comienza con una prueba gratis de 14 días, sin necesidad de tarjeta de crédito, sin contratos. LiveAgent es un software multicanal de centro de ayuda con abundantes características, más de 170, incluidas chat en vivo, soporte telefónico, integraciones con redes sociales, portal de la ayuda y API. Descubre más sobre LiveAgent LiveAgent ayuda a las empresas a prosperar en el servicio de atención al cliente. Una buena atención al cliente comienza con un mejor software de atención al cliente. Descubre más sobre LiveAgent
El software de atención al cliente HubSpot facilita la administración y la conexión con los clientes. En su interior, encontrarás la mesa de ayuda, diseñada para ayudarte a mantenerte organizado y a que tus clientes tengan éxito; base de conocimientos, una solución proactiva para ayudar a los clientes a ayudarse a sí mismos; comentarios de clientes, encuestas e ideas diseñadas para darte información sobre el nivel de satisfacción del cliente; creación de informes y automatización en todas las herramientas para ayudarte a derivar y mejorar los resultados positivos. Descubre más sobre HubSpot Service Hub Conserva la organización de tu equipo, crea soluciones proactivas para los clientes y ten conocimiento del nivel de satisfacción de los clientes con HubSpot Service Hub. Descubre más sobre HubSpot Service Hub

Por Avochato

(108 reseñas)
Avochato is a mobile messaging CRM for teams. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your prospects, customers, or staff. Segment, import, and broadcast to your contacts to scale your team's communications. Avochato integrates with platforms including Salesforce, Slack, Office 365, and Zapier. Its API also integrates with Google AdWords, enabling prospects to text you from a Google Ad. Descubre más sobre Avochato Avochato is a mobile messaging CRM for teams that integrates with Salesforce, Slack, and thousands of platforms through Zapier. Descubre más sobre Avochato
Líder e innovador en Help Desk Space. Software de chat en vivo de Business.com n.º 1 durante 8 años seguidos. LiveHelpNow es una plataforma de mensajería y participación del cliente con una gran variedad de características: Chat en vivo con integración de texto SMS, gestión de correo electrónico de casos de atención al cliente, base de conocimientos, gestión de llamadas e integración de mensajería de Facebook que conecta a tu empresa con clientes en tiempo real. Descubre más sobre LiveHelpNow Suite Plataforma de participación del cliente omnicanal: Chat en vivo, integración de texto SMS, gestión de casos de atención al cliente, base de conocimientos, Facebook y más. Descubre más sobre LiveHelpNow Suite

Por Vision Helpdesk

(27 reseñas)
Vision Helpdesk ofrece herramientas de software para atención al cliente: 1) Software de servicio de asistencia (servicio de asistencia multicanal). 2) Servicio de asistencia satélite (servicio de asistencia multimarca). 3) Centro de atención (servicio de asistencia ITIL/ITSM de PINKVerify). Vision Helpdesk es un servicio de asistencia de asistencia al cliente INTEGRAL que te permite administrar diversos canales, como CORREO ELECTRÓNICO, FORMULARIOS WEB, TWITTER, FACEBOOK, LLAMADAS, todo desde un solo lugar. Más de 8000 empresas de todo el mundo confían en Vision Helpdesk. Descubre más sobre Vision Helpdesk Vision Helpdesk ofrece asistencia técnica, mesa de ayuda por satélite o multicompañía y herramientas de software de centro de atención con metodología de Biblioteca de Infraestructuras de TI (ITIL) para empresas de todos los tamaños. Descubre más sobre Vision Helpdesk

Por SurveyMonkey

(34 reseñas)
SurveyMonkey CX es una solución NPS llave en mano con potentes funciones diseñadas para recopilar, comprender y actuar según los comentarios de tus clientes. Activa encuestas personalizadas a través de múltiples canales que les llegan a los clientes cuando son más receptivos. Identifica áreas de mejora utilizando analíticas avanzadas, desde el análisis de controladores clave hasta los puntos de referencia del sector. Comparte fácilmente ideas con tu equipo y cierra el círculo con tus clientes activando acciones de seguimiento. ¡Obtén una demostración hoy mismo! Descubre más sobre SurveyMonkey CX La mejor solución NPS para empresas. Obtén perspectivas útiles para hacer crecer tu negocio con SurveyMonkey CX. Descubre más sobre SurveyMonkey CX
InGenius easily adapts to unique contact center needs with advanced computer telephony integration (CTI). As a CTI innovator, InGenius connects existing telephone systems into leading CRMs with maximum flexibility, for world-class customer experiences. Backed by reliable expertise and superior customer care, InGenius helps contact centers increase productivity and customer satisfaction with features like screen pop, click-to-dial, automated call logging and enhanced call reports. Descubre más sobre InGenius Connector Enterprise InGenius is a computer telephony integration (CTI) innovator that connects existing telephone systems into leading CRMs. Descubre más sobre InGenius Connector Enterprise
MSP Anywhere es un software de control remoto basado en la web para empresas de servicios de TI que necesitan resolver problemas de clientes de forma remota y rápida. Ofrece chat bidireccional en vivo, tiempo promedio de conexión de 5 segundos, sesiones remotas receptivas y excelentes herramientas de soporte remoto como el visor de eventos de Windows y la línea de comando. MSP Anywhere es 100 % basado en la nube y es fácil de probar, comprar y usar. Descubre más sobre Solarwinds Take Control MSP Anywhere es un software de control remoto rápido y confiable que te ayuda a brindar un excelente soporte remoto a tus clientes de servicios de TI. Descubre más sobre Solarwinds Take Control

Por Acquire

(18 reseñas)
Streamline customer conversations for sales, support and onboarding. Acquire is a scalable suite of tools equipping your agents with no-download interactive co-browse, live chat, chatbot, video & voice calling. Web and in-app - guide your customers in real time to reduce churn and increase conversion. Get started with our 14 day free trial or request a demo! Descubre más sobre Acquire Web & in-app real-time customer communication software for sales, support and onboarding. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice. Descubre más sobre Acquire
Disconnected processes and data silos frustrate customers resulting in lower customer satisfaction and higher churn. Mize Customer Central enables companies to orchestrate service interactions enhancing the customer experience. Customer Central integrates all the service transactions, resources, workflows, and data to simplify and unify the service processes. Service teams gain actionable insights to drive service performance, customer retention, and customer lifetime value. Descubre más sobre Mize Customer Central Mize Customer Central streamlines and orchestrates customer service processes to improve retention and grow aftermarket revenues. Descubre más sobre Mize Customer Central

Por MyTalk

(3 reseñas)
MyTalk es una plataforma integral de gestión comunitaria que permite a las empresas construir su propia comunidad para desarrollar el servicio al cliente, generar ingresos y mejorar la experiencia del cliente y la satisfacción a la vez que se reducen los costes de soporte. Crear una comunidad puede mejorar tu atención al cliente. Resolver un problema del cliente es solo la mitad de la batalla. Brindarles una plataforma para interactuar con otros clientes y proporcionarles comentarios creará una relación duradera que transformará tu negocio. Descubre más sobre MyTalk Solución SaaS que ayuda a construir una comunidad para crear una relación, confianza y apoyo con tus clientes. Descubre más sobre MyTalk
JIRA Service Desk está calificado como el software de ITSM más popular y asequible. Basado en el software JIRA de Atlassian, líder del mercado en ayudar a los equipos a realizar su trabajo, JIRA Service Desk hace que a tus clientes les resulte fácil obtener ayudar, es simple de usar para los agentes y administradores y representa solo una fracción del costo y el tiempo de configuración de los competidores. Descubre más sobre Jira Service Desk Redefine lo que TI significa para tu negocio con JIRA Service Desk en https://www.atlassian.com/service-desk. Descubre más sobre Jira Service Desk

Por Balto Software

(2 reseñas)
Balto se integra con los sistemas telefónicos de tus representantes para interpretar automáticamente el diálogo entre el representante y el comprador. Con Balto, los comentarios son instantáneos, se entregan en el momento en que más ayudan a los representantes. Balto ayuda a los representantes a manejar las objeciones, reconocer las señales descontento, calificar al comprador, equilibrar el tiempo de conversación entre el representante y el comprador, y más. Ahora, los comentarios de los gerentes no surgen después de que se perdió una llamada, sino antes de que finalice una llamada, lo que permite al representante corregir sus errores antes de que ocurran. Descubre más sobre Balto Comprende las conversaciones telefónicas y alerta al instante a los representantes con lo mejor que pueden decir en los puntos de mayor impacto en la llamada. Descubre más sobre Balto

Por Whatfix

(57 reseñas)
Whatfix es la forma más fácil de crear guías y explicaciones procedimentales interactivas. Whatfix mejora la capacidad de autoservicio de los productos web y ayuda a las empresas a reducir las consultas de asistencia y mejorar la participación de los usuarios. Se trata de una plataforma en la nube donde los equipos de productos pueden autoseleccionar guías interactivas e integrarlas en todos los puntos de contacto del usuario. Whatfix es utilizada por grandes y pequeñas empresas para mejorar la efectividad de la capacitación, mejorar la asistencia al cliente y mejorar la incorporación de usuarios. Descubre más sobre Whatfix Plataforma fácil para crear guías interactivas, lo que ayuda a las empresas a reducir las consultas de asistencia y mejorar la integración del usuario. Descubre más sobre Whatfix
HelpOnClick team does its best to create the software that helps merchants easily talk to their website visitors. Simple and intuitive live chat and help desk allow customers to concentrate on the main points - increasing sales and improving customer support. The HelpOnClick Live Chat software includes the following main features: Real-time traffic monitoring Virtual chat agent Customizable icons and texts Integration with Facebook Integration with major CRM, CMS, Help Desk systems Descubre más sobre HelpOnClick Live Chat Set up live chat on your website in just 5 minutes. Talk to your website visitors from your PC, tablet or mobile phone. Increase sales! Descubre más sobre HelpOnClick Live Chat

Por LiveChat Software

(757 reseñas)
LiveChat proporciona una forma rentable de que tu equipo de asistencia ofrezca una experiencia excelente a lo largo de toda la trayectoria del cliente. Hace que la atención al cliente sea más eficiente porque te permite mantener varias sesiones de chat al mismo tiempo, enviar respuestas predefinidas a preguntas frecuentes, añadir etiquetas de chat, revisar transcripciones de chat y enviar archivos a los clientes a través de la ventana de chat. Descubre más sobre LiveChat LiveChat te permite tener conversaciones en tiempo real con los clientes mientras están en tu sitio web. Descubre más sobre LiveChat

Por QuestDesk Solutions

(11 reseñas)
Our solutions is the most customizable contract management system on the market. Our platform makes it quick to setup and easy to use. We provide a centralized, searchable repository with integrated workflows, email alerts, PDF contract generation and reports that address even the most sophisticated approval processes. Fully audit compliant with support for HIPAA, SOX and CFR21. Descubre más sobre QuestDesk Solutions An enterprise-level contract management solution designed for organizations of all sizes. Descubre más sobre QuestDesk Solutions

Por Five9

(316 reseñas)
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Use customer intent data and intelligent routing to get your customers to the right agent. Give your agents next step guidance before they answer the phone. Provide intuitive self-service options with real-time natural language processing. Automatically sync interactions to your CRM, and monitor and report on performance in real-time. See why 2000+ customers trust Five9. Descubre más sobre Five9 Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, CTI, Chat, Email, Social, Call Recording, and CRM Integration. Descubre más sobre Five9

Por Agiloft

(26 reseñas)
Winner of Best Overall Value four years in a row, Agiloft Customer Support is top rated by users and analysts alike. Streamline your operations to close tickets faster, improve consistency, and gain actionable insights. With a customizable end user portal, full workflow engine, dashboard performance metrics, and more. Automate assignments and improve efficiency across your entire organization. Trusted by 3+ million users. Start today and see how Agiloft can work for you. Descubre más sobre Agiloft Four time winner of "Best Overall Value" award, Agiloft streamlines operations and improves consistency. Trusted by 3+ M users. Descubre más sobre Agiloft

Por FluentStream Technologies

(45 reseñas)
With plans starting at just $20/per user per month, FluentStream provides a fully-featured business communication platform. Unlimted calling to US and Canada and over 110 features. FluentStream offers dynamic cloud-based technology for all businesses and works to bring every single one the best performance. Descubre más sobre FluentStream FluentCloud is a cloud based business phone system that focuses on being more affordable for your business, improving reliability. Descubre más sobre FluentStream

Por InTheChat

(1 reseña)
Agent optimization through channel consolidation improves agent and customer experience at the same time by empowering agents to easily handle multiple channels concurrently without internal process bottlenecks. ITC's digital customer service platform consolidates all digital channels into one interface, with Skills-Based Routing and integration with CRM and WFM. Supported channels include: SMS, social media, live chat, instant messengers, email, Apple Business Chat, and chatbot integration. Descubre más sobre InTheChat Improve agent exp. and CX through consolidating all digital channels into one platform, with CRM Integration and Skills-Based Routing. Descubre más sobre InTheChat

Por ConnectWise

(1261 reseñas)
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. Descubre más sobre ConnectWise Control ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection. Descubre más sobre ConnectWise Control
Simplify your Work with this easy to use and highly flexible web and mobile Customer Service solution. Auto route email or web portal requests to the appropriate department. Define Service Level Agreements. Capture and share KNOWLEDGE BASE articles (even search in attachments). Create powerful REPORTS and DASHBOARDS. Easily CUSTOMIZE to your needs with Custom Fields, Forms, Record Lists, Email Templates, Work Flows and Permissions. END USER PORTAL available for customers and employees. Descubre más sobre ShareNet Customer Service Simplify your Work with this easy to use and highly flexible web and mobile Customer Service solution. Descubre más sobre ShareNet Customer Service

Por Supportbench Services

(12 reseñas)
Supportbench helps you manage your customers in a way that makes sense to you. Supportbench is a multi-channel support platform that is as easy to use as email, as powerful as an enterprise crm, as simple to use as a ticketing system, and affordable. With data from all channels in one place, you are able to track and measure whats important to make better business decisions. Supportbench offers companies the freedom to tailor their support system to the way they want to work. Descubre más sobre Supportbench Supportbench is a multichannel support platform that allows companies to seamlessly communicate, track, and measure performance. Descubre más sobre Supportbench

Por UJET

(6 reseñas)
UJET is a ultra-modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. The UJET platform delights end-users with any time, anywhere access and simple smartphone functionality and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. For more information, visit www.getujet.com. Descubre más sobre UJET UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone, and mobile apps. Descubre más sobre UJET

Por MangoApps

(2 reseñas)
TinyTake es un software gratuito de capturas de pantalla y grabación de video para Microsoft Windows y Mac. Con TinyTake, puedes capturar imágenes y videos de la pantalla de tu equipo informático, agregar comentarios y compartirlos con otros en minutos. Descubre más sobre TinyTake La forma más rápida de capturar pantalla, grabar videos y compartirlos, todo ello GRATIS. Descubre más sobre TinyTake
Dezide proporciona software para optimizar los procesos de solución de problemas técnicos para fabricantes y operadores de equipos para minería, petróleo y gas, sectores eólicos, de trabajo pesado y otros sectores avanzados. También presta servicio a los sectores de telecomunicaciones, alta tecnología y comunicaciones. Los clientes utilizan Dezide para mejorar la AHT y la calidad en los centros de atención y de vigilancia, así como para aumentar la disponibilidad, confiabilidad, MTBF y reducir MTTR para el mantenimiento programado y no programado localmente. Descubre más sobre Interactive Troubleshooting Guides Mejora el servicio al brindar información de solución de problemas a centros de servicio, técnicos de servicio de campo e incluso a clientes finales. Descubre más sobre Interactive Troubleshooting Guides

Por Bitrix

(294 reseñas)
Bitrix24 es la principal solución gratuita de administración de clientes (CRM) y atención al cliente, utilizada por 4 millones de empresas en todo el mundo. Ediciones de código abierto, en la nube y móvil disponibles. Atención al cliente multicanal: correo electrónico, telefonía, chat en vivo en sitio web, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack y otras aplicaciones de mensajería móvil son compatibles. Descubre más sobre Bitrix24 Bitrix24 es la principal solución gratuita de administración de clientes (CRM) y atención al cliente, utilizada por 4 millones de empresas en todo el mundo. Descubre más sobre Bitrix24

Por Agile CRM

(298 reseñas)
Software de atención al cliente de Agile CRM: brinda un servicio al cliente superior y ten clientes satisfechos a largo plazo. Agile CRM permite a las empresas brindar una experiencia de atención al cliente más personalizada. Con una gran cantidad de poderosas funciones de automatización de centro de ayuda a tu alcance, comprenderás mejor a tus clientes para ayudarlos cuando más lo necesitan. Descubre más sobre Agile CRM Agile CRM es un paquete completo de ventas, marketing y servicios diseñado para permitir a las PYME vender y comercializar como las Fortune 500. Descubre más sobre Agile CRM

Por Harmony Business Systems

(14 reseñas)
HarmonyPSA supports the entire business lifecycle, from lead generation to contract renewal. It is designed and built specifically for software and services businesses, automating business functions in a single platform, available from the cloud on any device. Descubre más sobre HarmonyPSA The next generation of PSA tool. Complete professional services automation package for software and services businesses. Descubre más sobre HarmonyPSA
Knowledge First is an intelligent web self-service platform that provides your customers step-by- step support on your website and delivers the right information for all their questions. Whether the query is sent from a Smartphone, tablet or PC, Knowledge First quickly and easily supplies the exact information customers need. This boosts efficiency and the quality of customer service. Descubre más sobre Knowledge First Knowledge First is an intelligent web self service platform that helps customers quickly find answers without the help of an agent Descubre más sobre Knowledge First

Por SutiSoft

(3 reseñas)
¿Estás buscando un software de asistencia técnica fácil de usar que pueda ayudarte a ofrecer un servicio excelente a tus clientes a través de múltiples canales? SutiDesk es la solución para ti. Con SutiDesk, puedes convertir automáticamente correos electrónicos a casos de atención al cliente y asignarlos de inmediato. Analíticas y tableros de información para resoluciones más rápidas y mejores. Potente software de asistencia técnica en línea que ayuda a los agentes de asistencia al cliente a gestionar eficazmente las solicitudes de servicio.

Por AnyDesk Software

(178 reseñas)
AnyDesk es el software de escritorio remoto más rápido del mundo, ideal para compartir escritorio, soporte remoto y presentación web. AnyDesk es el software de escritorio remoto más rápido del mundo, ideal para compartir escritorio, soporte remoto y presentación web.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds software for better customer relationships. It empowers organisations to improve customer engagement and better understand their customers. Zendesk products for customer support, help centre and live chat are easy to use and implement and helps business innovovate and scale. More than 80,000 companies such as Uber Groupon, Box, Airbnb and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk Help Centre is a self-service destination featuring knowledge base articles, community forums, and a customer portal

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk, call center, and live chat software for better customer relationships. People interact with businesses everyday across multiple channels like email, phone, chat, and social media. Zendesk brings all this together in one beautifully simple platform, enabling you to create more meaningful, personal and productive relationships with customers. More than 81,000 companies trust Zendesk to provide better customer experiences in over 150 countries and 40 different languages. Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk crea software de mesa de ayuda para mejorar las relaciones con los clientes. Estos productos permiten que las empresas sean más confiables, flexibles y escalables. Ayudan a mejorar la comunicación y dar sentido a cantidades masivas de datos. Sobre todo, trabajan juntos para ayudar a convertir las interacciones en relaciones duraderas. Más de 200 000 empresas como Uber, Groupon, Box, Airbnb y Disney están utilizando Zendesk para reducir sus costos de asistencia, aumentar la productividad y aumentar la satisfacción del cliente. Zendesk permite a las empresas brindar asistencia, escalar con autoservicio y diferenciarse con un compromiso proactivo.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and SMS.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Por Zendesk

(1903 reseñas)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Por Zoomin

(1 reseña)
Zoomin ayuda a las organizaciones a entregar contenido a demanda, en todos los puntos de contacto con los clientes, de manera rápida, fácil y precisa. La plataforma de publicaciones de última generación de Zoomin permite a los clientes acercarse instantáneamente al contenido preciso que necesitan, cuándo y dónde lo necesitan. Marcas globales como Jive, ServiceNow, Hitachi y Cisco confían en Zoomin para distribuir los portales de documentación de contenido, las bases de conocimiento, los centros de atención telefónica, los motores de búsqueda, las comunidades de clientes y los dispositivos IoT. Ayuda a las organizaciones y empresas a entregar contenido de productos en todos los puntos de contacto con los clientes.

Por Kayako

(144 reseñas)
Con Kayako, las empresas obsesionadas con los clientes mejoran al ofrecer experiencias de atención al cliente sin esfuerzo. La atención al cliente está cambiando. Hoy, tu cliente espera ser reconocido y entendido como persona, no como una solicitud. A diferencia de los servicios de asistencia tradicionales, Kayako conecta los puntos entre los canales de asistencia, la información de tu cliente y tu equipo. Más de 130 000 profesionales de asistencia al cliente en empresas de todo el mundo, incluidos Peugeot, la NASA y Fedex utilizan Kayako. Kayako: el software de chat en vivo personal y simple que unifica la atención al cliente a través de chat, redes sociales, correo electrónico y el teléfono.

Por Imex Systems

(0 reseñas)
iCity-CSP es un marco de gobierno electrónico local completo e integrado que mejora la satisfacción de los ciudadanos, mejora la productividad del personal y ayuda a cumplir mejor con los requisitos normativos. iCity proporciona una plataforma de servicios para el ciudadano de extremo a extremo, automatiza los procesos comerciales de rutina y proporciona una gran cantidad de módulos de aplicaciones. Estos módulos incluyen cuatro flujos; información, servicios electrónicos, comunicación y colaboración. iCity-CSP es un marco de gobierno electrónico integral e integrado que proporciona un portal y servicios electrónicos para los gobiernos locales.

Por WalkMe

(40 reseñas)
WalkMe pioneered the Digital Adoption Platform (DAP) to transform the user experience in today's overwhelming digital world. Using artificial intelligence, analytics, engagement, guidance and automation, WalkMe's transparent overlay assists users to complete tasks easily within any enterprise software, mobile application or website. Founded in 2011, WalkMe software is used by more than 1,500 enterprises globally, including over 30 percent of Fortune 500 companies. WalkMe pioneered the Digital Adoption Platform (DAP) to transform the user experience in todays overwhelming digital world.

Por Jobi

(4 reseñas)
Revolucionaria solución de servicio externo que brinda a los profesionales del servicio una plataforma para gestionar y hacer crecer el negocio. Revolucionaria solución de servicio externo que brinda a los profesionales del servicio una plataforma para gestionar y hacer crecer el negocio.

Por NABD

(37 reseñas)
Un software de asistencia al cliente y servicio técnico en la nube con funciones de gestión de tickets, base de conocimientos y administración de casos a un costo mensual asequible. La NABD permite a las empresas brindar asistencia eficiente a un cliente desde cualquier lugar, en cualquier momento, independientemente del canal a través del cual el cliente está buscando asistencia (portal web, correo electrónico, redes sociales, chat, aplicaciones móviles). NABD es la única solución con un plan GRATUITO funcional COMPLETO adecuado para la mayoría de las empresas. Software de atención al cliente en línea basado en flujo de trabajo para empresas que buscan servicios rápidos y ágiles. Plan GRATIS de por vida disponible.

Por Altitude Software

(1 reseña)
Altitude Xperience es una completa solución de centro de contacto basada en la nube que puede ampliarse o reducirse según lo requieran las necesidades comerciales individuales. Con capacidades multimedia entrantes y salientes, está listo para usar sin dejar de permitir la personalización para satisfacer necesidades comerciales específicas. Altitude Xperience brinda a los centros de contacto una mayor agilidad comercial y la capacidad de proporcionar una excelente experiencia al cliente. Red de almacenamiento de alta disponibilidad y sistema de mantenimiento permanente, lo que garantiza que las operaciones nunca se vean interrumpidas. Excelente funcionalidad de centro de contacto en la nube al nivel de las mejores soluciones locales.

Por Gladly

(0 reseñas)
Gladly is reinventing customer service by putting people at the heart of its platform, not cases or tickets. Enable agents to be naturally productive by letting them see every conversation across the lifetime of any customer across any channel (voice, email, chat, text or tweet). Real-time insights provide visibility into agent productivity, topics that are trending and key metrics like SLA's and response time. Gladly is backed by top VC firms Greylock and NEA. Gladly puts people at the center of customer service with a platform that ties all communication across any channel in one place.

Por HappyFox

(67 reseñas)
HappyFox es un software de asistencia al cliente basado en la web y alojado en la nube. Ayuda a hacer un seguimiento y administrar todas las solicitudes de asistencia al cliente a través de múltiples canales como correo electrónico, chat, redes sociales y teléfono, en un sistema de asistencia de casos de atención al cliente centralizados. La integración con otras aplicaciones web como aplicaciones de CRM, chat en vivo, voz y seguimiento de errores hace que sea un servicio de ayuda práctico. Las consultas de asistencia al cliente similares se pueden manejar mediante acciones automáticas y reglas inteligentes para automatizar las respuestas. Los foros comunitarios ayudan a los clientes a conectarse. Un software de procesamiento de solicitudes de servicio de asistencia que te ayuda a eliminar el desorden y administrar tus consultas de asistencia al cliente fácilmente desde múltiples canales.

Por iSupport Software

(31 reseñas)
iSupport, is used by more than 250,000 help desk professionals every day to help them solve their most demanding support issues. iSupport Software two editions (Incident Management and Service Desk) with the power and flexibility to meet your company's needs as they change over time. iSupport enables you to manage Incidents, Problems, Changes, CMDB, Assets, Knowledge, Workflows, and more. End users can submit requests for service, search for solutions, and view the status of their open incidents.

Por ForceManager

(31 reseñas)
The ForceManager CRM solution has been designed by and for field sales reps. Built taking their needs and priorities into account, ForceManagers goal is to simplify the work of sales reps so that they can focus on what really matters: SALES AND BUILDING RELATIONSHIPS WITH CLIENTS. ForceManager is the tool of choice for sales directors that are dedicated to improving the productivity of their teams.

Por Helpshift

(27 reseñas)
A través del sistema de asistencia simplificado de Helpshift, las empresas pueden resolver los problemas de manera más eficiente, aumentando la satisfacción del cliente en el proceso. Empresas como Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union, Flipboard y cientos de otras marcas líderes usan la plataforma Helpshift para brindar asistencia al cliente prioritaria por mensajería. Helpshift está instalado en dos mil millones de dispositivos en todo el mundo y presta servicios mensualmente a más de 600 millones de consumidores activos. Para obtener más información, visita https://www.helpshift.com. Helpshift es la plataforma de automatización de atención al cliente líder en el sector.

Por Conversocial

(8 reseñas)
Conversocial is a leading customer engagement platform for todays digital customer. Delivering a unified approach to a new generation of customer care, Conversocial enables hundreds of global brands including Google, Tesco and Hertz to ensure they are supporting in-the-moment resolution, at scale, to drive profitable and lasting relationships on all Social Messaging channels. Conversocial creates a clear digital path for brand and consumer engagement. Conversocial is the digital customer care platform for social messaging.

Por Akio

(0 reseñas)
Akio propone una plataforma de conversación de clientes multicanal unificada combinada con un completo sistema de escucha y analítica de cobertura de medios, conversaciones sociales y comentarios de clientes. Estas soluciones están diseñadas para ayudar a las empresas a optimizar la experiencia de atención al cliente, aumentar el conocimiento del cliente y mejorar la estrategia de marketing y las comunicaciones. Esta cartera de productos incluye Akio Unified, Akio Spotter y Akio Analytics. Akio es una plataforma conversacional de clientes multicanal combinada con un sistema completo de escucha y analíticas.

Por ClickDesk

(18 reseñas)
Aplicación de participación del cliente multicanal basada en la web que ofrece chats en vivo, mesa de ayuda, teléfono con navegador y una barra de herramientas social. Aplicación de participación del cliente multicanal basada en la web que ofrece chats en vivo, mesa de ayuda, teléfono con navegador y una barra de herramientas social.

Por RTI Software

(0 reseñas)
Support management / help desk system that includes defect tracking, e-mail integration, time tracking, and much more. Support management / help desk system that includes defect tracking, e-mail integration, time tracking, and much more.

Por Kundo

(0 reseñas)
Kundo is a customer service software that offers features such as live chat, customer forum, email, and case management Kundo is a customer service software that offers features such as live chat, customer forum, email, and case management
With help desk applications from Salesforce, you don't have to invest in support centers around the world. Instead, you get state-of-the-art global help desk software that runs in the cloud, 24x7. With Salesforce help desk solutions you get all the benefits of doing business in the cloud, including automatic updates, new features 3 times a year, and no infrastructure hassles. With help desk solutions, you can streamline your support operations to provide 24x7 global support that is cost effective

Por CallPage

(16 reseñas)
CallPage atrae a los visitantes de tu sitio web y ayuda a dar una respuesta inmediata de los representantes de tu empresa. Ayuda a los sitios comerciales a convertir las vistas de la página en llamadas entrantes de ventas a través de una devolución de llamada inmediata a números de teléfono reales. Los clientes pueden ganar un 75 % más de llamadas, conversiones, clientes potenciales y ofertas. Solución desarrollada para convertir visitantes de la web en llamadas de ventas mediante devoluciones de llamada a números de teléfono reales.

Por inSided

(7 reseñas)
inSided provides a self-service solution, used by leading brands such as A1, BNP Paribas, KPN, T-Mobile, Tele2, Sonos, and TomTom, where customers and prospects can get advice and support from other customers when they are buying or using your products. Connecting prospects to valuable user-generated content additionally increases conversion rates and online sales. The inSided platform for peer-to-peer commerce and self-service enables your customers and prospects to ask questions and get advice.

Por Cingo

(0 reseñas)
Cingo provides companies with on-the-go customers a mobile-first platform that supports live chat, email, voice, video, screensharing, and comes with free website help button integration and mobile app SDKs. This ensures a pleasant, seamless customer support experience, even if the customer has to transition from their desktop to their mobile device. Best of all, you get every single feature no matter how much you pay, so you can always choose the right way to serve your valued customers. Omni-channel, mobile-first platform that supports chat, email, voice, and video, and free web and mobile app integration.

Por Deskpro

(26 reseñas)
Deskpro is the helpdesk platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. The modern helpdesk platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.

Por Toonimo

(4 reseñas)
Toonimo humaniza la experiencia del usuario de la web con interesantes recorridos digitales. La plataforma SaaS permite a las organizaciones agregar una superposición de voz humana y anotaciones gráficas que atraen a los visitantes, muestra las ofertas clave y guía a los usuarios a través de embudos de sitios web. Toonimo ofrece un completo panel de análisis analítico para rastrear la participación y las conversiones de los usuarios. Toonimo personaliza la experiencia del usuario web, fomenta el autoservicio, aumenta las tasas de conversión y mejora la participación del usuario. Toonimo humaniza la experiencia del usuario de la web con interesantes recorridos digitales.

Por DAN electronic

(1 reseña)
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, with its complete 360 degree customer profile and rich palette of functionalities, finds wide application in optimizing contact center, help desk (customer service) and sales activities. The easy contact management, standard built-in phone and email communication, sales and ticket management modules, performance analysis and external application integration, make it a powerful tool for Sales & Customer Service teams. Attract, retain and delight more customers, stay on top of your accounts and grow your company into a customer-focused organization.

Por Casengo

(12 reseñas)
Permite a los minoristas y pequeñas empresas responder más rápidamente a las preguntas de los clientes. Bandeja de entrada del equipo para chats de clientes, correos electrónicos, publicaciones sociales. Tratar con los clientes no debería ser una molestia. Debe ser un auténtico placer. Pero como una empresa pequeña con grandes ambiciones, hay muchas cosas que debes hacer primero. La atención al cliente no puede ser tu principal prioridad. A las 5 p.m. de cada día laborable, puedes comenzar los días en que el cliente realiza las consultas, pero puede que no. Eso es lo que se siente al dirigir una empresa Permite a los minoristas y pequeñas empresas responder más rápidamente a las preguntas de los clientes. Bandeja de entrada del equipo para chats de clientes, correos electrónicos, publicaciones sociales.

Por Brand Embassy

(1 reseña)
Brand Embassy is the top-rated cloud customer service platform providing integrated 30+ social media channels, instant messaging, live chat, email, and AI-powered chatbot builder. Brand Embassy is an implementation and solution partner also for popular channels like WhatsApp business solution or Apple Business Chat. Clients areTelco companies, Banks, eCommerce, and retail. Brand Embassy is a safe, scalable and costs saving solution. BE is easy to integrate. Brand Embassy is an omnichannel digital customer service platform for contact centers. It is cloud scalable and costs saving solution.

Por Slaask

(1 reseña)
Interactúa con tus clientes potenciales y clientes dondequiera que estén (tu sitio web, página de Facebook, página de Twitter, aplicación de iOS, aplicación de Android, tu buzón, SMS, etc.) desde un solo punto: ¡Slack! Tu organización debe estar donde sea que estén tus clientes y no al revés. Si estás buscando unificar la comunicación con el cliente y que tu equipo opere desde un único centro de control compartido, entonces Slaask es el camino a seguir. Tu aplicación de atención al cliente para Slack te permite reunir toda la comunicación del equipo en un solo lugar.

Por Qelp

(0 reseñas)
Qelp is the global leader in online self-service software for any device. We enable Telecom operators to reduce support costs, increase revenues per user, strengthen customer satisfaction and provide better customer experience. Qelp is the global leader in online self-service software for any device.

Por SupportBee

(9 reseñas)
Collaborative solution that converts customer emails to support tickets and eliminates the need for referencing case IDs. Collaborative solution that converts customer emails to support tickets and eliminates the need for referencing case IDs.

Por UserScape Software

(6 reseñas)
HelpSpot is a customer service solution that has all the tools you need to deliver a remarkable customer service experience. Youll never lose track of an email again. A single threaded view of each ticket means your replies are informed, personal, and organized. HelpSpot is easy to use out of the box and offers deep customization options. Best of all, HelpSpot is affordable. It starts at just $599/year making it a smart choice for your customers, your team, and your budget. The flexible and affordable customer service solution trusted by thousands of organization for more than 12 years.

Por Escon Information Consulting

(0 reseñas)
Web-based customer support solution with incident, news and knowledge management, product catalog and support forum. Web-based customer support solution with incident, news and knowledge management, product catalog and support forum.

Por Zingtree

(91 reseñas)
Zingtree facilita la creación, personalización, implementación y análisis de las preguntas frecuentes, las bases de conocimientos y los solucionadores de problemas en línea mediante un árbol de decisiones interactivo. Con Zingtree, es increíblemente fácil ayudar a los clientes a que resuelvan problemas y naveguen mejor por la información de la base de conocimientos. Se guía con cuidado a los clientes hacia las respuestas y, si un problema no se puede resolver, tus técnicos de asistencia obtienen la información de fondo del problema del cliente. Se integra fácilmente con sistemas de correo electrónico, chat, CRM o mesa de ayuda, y ahorra tiempo y dinero. Crea árboles de decisión interactivos para permitir que los clientes obtengan asistencia y resuelvan problemas ellos mismos. Ofrece a tus clientes el poder de la autoayuda a pedido.
3CLogic is a leading provider of multichannel cloud contact center solutions based on an innovative distributed approach. Offering next-generation multichannel communications, reporting and analytics, dynamic scripting, lead management, call routing (IVR, ACD), and third-party integrations (CRM, WFM, Ticketing, PBX), 3CLogic facilitates its clients ability to offer high-quality customer service and drive sales and marketing initiatives. Multichannel cloud contact center solution designed to help organizations streamline their sales, marketing, and service initiatives.

Por Gnatta

(2 reseñas)
Gnatta permite que las empresas de todos los tamaños escuchen y hablen a sus clientes de forma individual, rápida y eficaz a través de una sola interfaz. Al permitir que la atención al cliente sea manejada a escala, Gnatta garantiza que los operadores puedan ser agnósticos hacia los canales de comunicación, reaccionando a tweets, mensajes de Facebook, mensajes SMS, correo electrónico, mercado y sitios de revisión sin la necesidad de un profundo conocimiento del canal. Solución basada en la web para una mejor experiencia del cliente. Las características incluyen análisis y optimización de datos.

Por Noetica

(1 reseña)
Noetica develops software products for the call centre and contact centre market across the globe. Our product, Synthesys, is a comprehensive integrated mix of functions, which will deliver continuous improvements in the quality and efficiency of your customer contact activities. Whether you are looking for a dialler, scripting, CRM, ACD, voice recording, integration, multichannel, intelligent campaign management or any other call centre technology, you are in the right place. The comprehensive package that provides the management of an efficient, successful and effective call centre operation.

Por PlayVox

(1 reseña)
PlayVox is a Quality Assurance software that allows you to monitor your customer service & support interactions across different communication channels such as chat email, phone & social media. We help you deliver Perfect Customer Interactions by engaging and empowering your agents. - Easily measure customer service quality. - Evaluate more customer interactions in less time. - Drive agent engagement by using continuous feedback and coaching. - Increase agent performance With PlayVox, you can finally get rid of time-consuming spreadsheets, and run your entire QA program in a smart, easy and fast way

Por Vivocha

(2 reseñas)
Vivocha.com provides an online customer interaction platform that enables businesses to seamlessly communicate with prospects and customers directly on the website, using any combination of VoIP, video, chat, callbacks and collaboration tools like assisted browsing and form and document sharing. Vivocha.com, the Multichannel and Multidevice Customer Interaction platform: Video, Voice, Chat, and Collaboration tools

Por Ongair

(1 reseña)
Ongair es un panel de control fácil de usar que permite a las empresas realizar una excelente atención al cliente en WhatsApp y pronto estará disponible también en WeChat y en otras plataformas populares de mensajería instantánea. La atención al cliente es 7 veces más rápida y más personal a través de la mensajería instantánea, lo que permite a las marcas cerrar las consultas de los clientes en tiempo real, en el medio con que sus clientes pasan la mayor parte del tiempo… el teléfono. Gracias a la integración con Zendesk, puedes usar Zendesk para administrar tu equipo y casos de atención al cliente. Ongair permite a las empresas dar una excelente atención al cliente en WhatsApp, WeChat y otras plataformas populares de mensajería instantánea.

Por Humany

(0 reseñas)
Class leading knowledge base platform with integrated contact methods for channel optimization. Class leading knowledge base platform with integrated contact methods for channel optimization.

Por Tweakservers

(3 reseñas)
Windows-based help desk tool for tracking customer service issues as well as managing miulti-location customer communications. Windows-based help desk tool for tracking customer service issues as well as managing miulti-location customer communications.

Por Ticksy

(2 reseñas)
Simple customer support app with intuitive user interface that supports customized company branding. 5/month per user. Simple customer support app with intuitive user interface that supports customized company branding. 5/month per user.

Por Dial Once

(2 reseñas)
The DialOnce service digitalizes customer care calls for mobile users, i.e., transforms a voice call into a digital experience (whether dialed direct, or resulting from clicking through a mobile web or App button), so that you can quickly move ahead of your competitors. Turns mobile customer care calls into digital sessions providing a faster, better and more cost-effective user experience.

Por Avensoft

(0 reseñas)
Service management application for managing work orders and service requests. Includes self-service portal for requests submissions. Service management application for managing work orders and service requests. Includes self-service portal for requests submissions.

Por Returngoods

(0 reseñas)
Integrated SaaS solution for managing product returns (RMA) and rework process. Returngoods streamlined and minimize the cost of handling returns. Altough returns are not desirable, it is an essential aspects of providing excellent customer service. Therefore, you would want to accomplish 3 goals for your return process as part of your overall business objectives: 1. streamlined, 2. minimize cost, 3. respond quickly to retain customer loyalty. Our Return Execution System deliver the results. Integrated SaaS solution for managing product returns (RMA). Can be integrated into your call center or ERP database via VDS.

Por Formalistech

(17 reseñas)
Process-based, Omnichannel, end to end Help Desk, Customer Service and Relations Management solution with escalation maps, automated workflows, and performance measurements. It has integration and non-code customisation capabilities. You may design processes and interfaces for each issue type separately. In compliance with ISO 10002 certifications. Mi4biz is successfully in use by Bosch, Mercedes, ING Bank, Allianz, Daikin, Fiat, Turkish Airlines, Oriflame, Dyson, Danone and many more. Non-code, process-based, an end to end help desk solution with escalation, automated workflows and advanced reporting capabilities.

Por UserEcho

(1 reseña)
An online customer support software with helpdesk, forum, knowledge base, and live chat features. An online customer support software with helpdesk, forum, knowledge base, and live chat features.

Por Humach

(0 reseñas)
Humach provides the first patented, true-cloud based platform with open published APIs, enabling customers to flex their customer sales Humach provides the first patented, true-cloud based platform with open published APIs, enabling customers to flex their customer sales

Por contactSPACE

(4 reseñas)
Discover contactSPACE: the omnichannel contact centre software that'll revitalise your customer relationships. Our patented CallGuides and smart diallers make your agents' jobs a piece of cake, supercharging productivity and enabling better conversations. Smashing KPI goals is also effortless with our real-time analytics and graphical dashboard designer. Call us to discover a custom solution tailored to your organisation's needs. contactSPACE provides Cloud Contact Centre technology that helps improve customer conversations, increase productivity and visibility

Por AnswerDash

(3 reseñas)
AnswerDash uses Object Search technology to deliver relevant Q&A content, personalized to the customer's context and need. The AnswerDash tab is embedded within your site or app for a seamless user experience. AnswerDash has helped businesses reduce customer support tickets by 30-50%, increase help content usage by up to 18x, and boost conversion rates by 10-30%. AnswerDash also provides analytics tools that highlight common customer questions and identify content gaps on your site. AnswerDash delivers instant contextual help to customers, right in your site or app, reducing support costs and boosting conversions.

Por Callmaker

(2 reseñas)
Callmaker helps you get up to 50% more incoming sales calls. Website visitors really like it, because it allow them get a guaranteed phone connection in 25 seconds with a live person absolutely for free, anywhere in the world. When your client submit a request, Callmaker quickly find available sales rep on mobile or landline phones, than call back and connect them in one line. With Callmaker you can provide high-class service, analyze call traffic sources, and boost sales funnel instantly. Get up to 50% more incoming sales calls from your website with automated callback in 25 seconds. Wow effect is guaranteed!

Por Yonyx

(83 reseñas)
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides for customer service that integrate with your CRM system & help improve consistency & quality of service delivered by an organization. Decision tree driven interactive guides for technical support & customer service

Por SuperOffice

(50 reseñas)
SuperOffice CRM has one goal; to help you find, catch and keep more customers. Our focus on creating a simple and user-friendly CRM solution ensures you work more productively. SuperOffice CRM integrates with all Office applications and supports all leading technology platforms. Available on any device. Simplifies your daily work with your customers. Most user-friendly CRM software on the market.

Por FocalScope

(23 reseñas)
La solución de centro de ayuda de emisión de casos de atención al cliente y chat en vivo basada en la web que permite a tus usuarios gestionar grandes cantidades de correos electrónicos y proporcionar una atención al cliente de alta calidad. Cuenta con la confianza de empresas como Radisson, American Express y DHL para reducir los tiempos de respuesta y llevar la asistencia al cliente al siguiente nivel. Opción para implementar como una instalación de servidor interna basada en Microsoft SQL. Asistencia multicanal con acuerdo de nivel de servicio (SLA, por sus siglas en inglés), tableros y creación de informes. Asistencia global en horario ininterrumpido. Pruébalo gratis. Software de centro de ayuda con correo electrónico, chat en vivo, Facebook, WhatsApp, SMS, KB, teléfono, SLA, creación de informes. Ejecutar en la nube o internamente. Confiado por DHL.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.

Por HBR Labs

(5 reseñas)
VeriShow es la plataforma de habilitación de ventas para los equipos de ventas modernos. Simplifica el proceso de ventas, realiza presentaciones más rápido y mejora el rendimiento. Herramientas de ventas integradas que eliminan la complejidad de conectar prospectos y vendedores con el contenido requerido para cerrar un trato. VeriShow optimiza todo el proceso de ventas, desde el compromiso hasta la presentación y la firma de contratos con tecnología omnicanal de clic para conectar. La tecnología de ventas de VeriShow proporciona todo lo que un vendedor necesita para conectarse, hacer presentación y cerrar con los clientes potenciales en línea.

Por ThoughtBuzz

(3 reseñas)
An intuitive interface to help you navigate all inbound conversations from multiple social profiles in a single queue. Also track conversations from forums, blogs and millions of other sources Take quick actions such as Reply, Assign or Archive as well as view key information about your social customer all at one place. Measure your performance on response time, number of responses made, response ratio and much more Simplify your social media marketing, reputation management, and social customer service needs with ThoughtBuzz platform.

Por Fuhr Software

(0 reseñas)
LobbyCentral is a powerful customer management and analysis system that will give you back control of your service lobby. It is designed for businesses that need to manage customer wait times, improve service levels, and identify trends through metrics reporting. LobbyCentral queues and routes customer service requests to the appropriate departments and instantly notifies employees. Learn more about LobbyCentral today. Customer queuing and service analysis software for customer service departments.
Organizes your customer care so you can focus on delivering the best service possible. Organizes your customer care so you can focus on delivering the best service possible.

Por Cloud 9 Support

(0 reseñas)
Scalable multi-language support system for products and services with contract compliance functionality. Scalable multi-language support system for products and services with contract compliance functionality.

Por Helppier

(0 reseñas)
Una herramienta de experiencia del cliente que permite crear guías de usuario interactivas, contenido de asistencia en la página y mensajes de integración sin necesidad de codificación. Las empresas no solo pueden crear tutoriales paso a paso para guiar a los usuarios en línea a través de cualquier página de un sitio o aplicación web, sino que también pueden supervisar el comportamiento, crear mensajes en el producto y recibir comentarios. Todo esto sin dejar nunca un sitio web/producto. Ayuda a los usuarios a interactuar con el contenido a través de un único concentrador de UX. Crea guías de usuario y herramientas interactivas en la página que funcionen en horario ininterrumpido.

Por Apidaze

(0 reseñas)
Ottspott is an app for your Slack channel that acts as a phone extension or call center agent interface. Ottspott is an app for your Slack channel that acts as a phone extension or call center agent interface.

Por C2 Enterprise

(11 reseñas)
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. Its also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching your ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Powerful web-based IT service management software helping your organization modernize ITSM to provide extraordinary service delivery.

Por Lumin Creative

(11 reseñas)
Answerbase is an online Q&A community platform that strengthens customer engagement, grows your organic search traffic, and focuses on meeting your business goals for customer support and marketing. Users can ask questions, receive quality answers, and browse helpful content & articles to effectively meet their information demands about your products and services. Each system comes with user-friendly administration and moderation tools to fully customize, manage and grow an engaging platform. A user-friendly, online Q&A community that can be customized to any look and feel. We make the tools available for any size community.

Por Multima

(0 reseñas)
Automate day-to-day tasks for sales, customer service, marketing, help desk and call centers. Automate day-to-day tasks for sales, customer service, marketing, help desk and call centers.

Por Zinergy

(0 reseñas)
Web based service desk software with help desk support, ticketing system, asset management and knowledge base. Web based service desk software with help desk support, ticketing system, asset management and knowledge base.

Por ConnectWise

(1261 reseñas)
ConnectWise Control (anteriormente ScreenConnect) admite el uso compartido de pantalla 1:1 a través de soporte remoto y herramientas de acceso remoto. Con la reunión remota, se ha ampliado el modelo de uso para proporcionar una herramienta de reunión remota con numerosas funciones que permite un número ilimitado de asistentes. Las reuniones en línea permiten a los usuarios colaborar, realizar sesiones de capacitación, proporcionar actualizaciones de proyectos, chatear o cualquier otra cosa. Colabora, realiza sesiones de formación, proporciona actualizaciones de proyectos y habla con los clientes con las reuniones remotas de ConnectWise Control.

Por Helprace

(6 reseñas)
Helprace es la forma más sencilla de gestionar la interacción entre clientes y empresas. Un servicio de ayuda con una comunidad de clientes intuitiva y una aplicación de comentarios que hacen que Helprace esté listo para usar de inmediato. No hay largas guías de instalación, manuales de instalación o configuraciones de TI para preocuparse. Características: Reglas de caso, macros, SLA, acciones guardadas, colisión de agente, borradores, modificaciones, integración con correo electrónico, sistema de contacto con el cliente, creación de informes

Por FuseDesk

(4 reseñas)
FuseDesk is THE Integrated Help Desk and Messaging Platform Add-On for Keap and Infusionsoft by Keap with deep integration leveraging InfusionsoftID login, full Infusionsoft template support (including Infusionsoft merge field data, custom fields, and automation links), powerful Infusionsoft automation with Campaign Builder and so much more. Come see why Infusionsoft users are upgrading their help desk to FuseDesk today with a full feature, no time limit, no credit card needed, free app! FuseDesk is THE Integrated Help-Desk and Messaging Platform built for Infusionsoft and Keap from the start. Get a Free App Today!

Por Loxysoft

(2 reseñas)
We are a global provider of workforce management solutions designed to help businesses leverage their workforce investments through effective workforce scheduling that aims to give our client's staff work/life balance while maintaining business profitability. ProScheduler, WFM's easy to use interface, low upfront cost and quick integration allows customers get started and see results within weeks. User-friendly, enterprise-class, WFM system for the contact center industry that's easy to deploy and a quick ROI.

Por Sentiment Metrics

(0 reseñas)
With minimal training, users can search for, find and be analyzing valuable information about brands, competitors and topics. With minimal training, users can search for, find and be analyzing valuable information about brands, competitors and topics.

Por Pidas

(1 reseña)
Multichannel Response Management solution for customer service organisations which enables service automation through automatic customer identification, artificial intelligent components based on Natural Language Processing to categorize requests based on free-text (Mail, Social Media Posts,Chat, Letter/Fax, etc.) Seamless integration with telephone and contact center solutions, as well as service relevant tasks of your ERP/CRM in order to deliver a single user-friendly agentdesktop. Service management tool. Automation through AI modules (NLP, routing), Multichannel-Ticketing incl. knowledge support and Reporting

Por Pulse Web Solutions

(0 reseñas)
Track prior customer service calls and automatically fill out customer information for the next ticket. Track prior customer service calls and automatically fill out customer information for the next ticket.

Por Close Fit Software

(0 reseñas)
Close Support help desk software is a multi-user service desk application, simple to install and easy to use. The software will enable your service team to work effectively and efficiently, solving problems and providing top class customer service. The design allows support and service teams to work effectively together by sharing asset and support information. Low prices, a simple licence model and great functionality make Close Support the most cost-effective help desk software on the market. Multi-user help desk software application that is affordable, simple to install and easy to use.
Pega Customer Service anticipates customer needs, connects customers to the right people and systems, and automates or intelligently guides each step of your interactions, so you can rapidly and continuously evolve your customer service experience. Pega Customer Service allows the enterprise to anticipate needs and deliver a personalized service experience for every customer.

Por Astute Solutions

(0 reseñas)
Consumer engagement and CRM software that enables companies to deliver exceptional customer experiences. Guide your agents through each consumer interaction with recommended steps that anticipate the consumers next move. Reduce consumer frustration with smart software that ensures your agents collect the right information for each situation. Personalize the consumer journey with unrivaled accuracy based on a single clear view of your consumers and their needs. Boost your agents ability to anticipate consumer needs while increasing productivity and reducing training time with a smart CRM.

Por Adjetter Media

(0 reseñas)
Cloud-based customer support software and SaaS based customer service software used all over the world. Cloud-based customer support software and SaaS based customer service software used all over the world.

Por ServeMeBest

(0 reseñas)
Caller-controlled recording system for customer care departments. Provides customers with recordings of their conversations. Caller-controlled recording system for customer care departments. Provides customers with recordings of their conversations.

Por AzureDesk

(39 reseñas)
AzureDesk: el único software de helpdesk con todas las características "imprescindibles" de los sistemas de clase empresarial ofrecidos a todas las empresas, a un costo mínimo para los usuarios. No gastes una fortuna en soluciones de asistencia técnica. Ingresa a azuredesk.co hoy y accede a una prueba gratis de 14 días. Proporciona un sistema de tickets para rastrear casos de soporte, cuenta con una interfaz de usuario elegante para solicitudes de administrador, una integración de 3 partes con JIRA, Olark, Slack, Charge Desk y muchos otros softwares, creación de informes, campos de ticket, interfaz de usuario con pestañas y reglas. AzureDesk: software de centro de ayuda que puede ser utilizado por las empresas para proporcionar un servicio uniforme de asistencia al cliente y soluciones de helpdesk.
Zoho Discussions ayuda a crear foros de ideas, foros de empleados, intranets, etc., con solo hacer clic en un botón. Con Zoho Discussions, la implicación de los clientes y empleados se convierte en una tarea fácil. Experimenta una mayor satisfacción del cliente con Zoho Discussions. Un software de foros en línea que te ayuda a crear comunidades externas e internas donde los problemas se resuelven y se intercambian ideas.

Por YellowFish Software

(0 reseñas)
Revelation helpdesk is a 100% web based help desk solution that is so efficient it is like adding a virtual employee to your staff at a fraction of the cost. Through our transparent feature set and commitment to "ease of use," Revelation delivers the power and flexibility to lift you up to the next level rather than stand in your way. 100% web-based help desk application that will improve your business management & your customer relations.

Por Inbify

(0 reseñas)
Inbify is a real-time customer experience management software that enables businesses to provide their customers with a frictionless way to send feedback over native phone features like SMS and MMS. The main benefit of our product is that we eliminate all the friction that customers have at the time of communication with a business, no more apps downloads, survey forms or comment cards completion. We provide businesses with customer data, feedback sentiment, categories, keywords and more. Inbify is a platform that provides businesses with an engaging & proactive way to collect, analyze and address their customers service.
Cloud customer engagement and feedback collection application for small businesses. Cloud customer engagement and feedback collection application for small businesses.

Por devContact

(4 reseñas)
Enables organizations to respond to its users more efficiently. It is specialized for mobile apps and games. The Ultimate Customer Experience

Por FuzeDigital

(3 reseñas)
Paquete de software de atención al cliente e intercambio de conocimientos basado en la web, completo, modular y fácil de usar. Fuze Suite te permite extender de manera rápida y asequible el autoservicio multicanal y el soporte de servicios asistidos a tus clientes, socios, personal y otras partes interesadas. Paquete de software de atención al cliente basado en la web, completo, modular y fácil de usar.

Por Ameyo Engage

(0 reseñas)
Ameyo Engage es un software de centro de atención telefónica basado en la nube que permite a las empresas tomar el control de sus operaciones mediante la implementación de cambios más rápidos en las iniciativas de interacción con el cliente y la participación de los empleados, lo que da como resultado una mejor experiencia para cliente y un aumento de las ventas y las colecciones y, en última instancia, la adquisición de clientes fieles y empleados contentos. Haz crecer tu negocio ganando la fidelización del cliente con un software de centro de contacto para clientes de clase mundial.

Por Sundown.ai

(0 reseñas)
*We are not a Helpdesk or CRM platform. We are an add-on to make those platforms smarter. Chloe is an Artificial Intelligence system that automates customer service and sales by answering customer inquiries and taking actions on requests. She automatically identifies policies and actions to guide her behavior from the initial training set and has the ability to learn from new experiences that will enable her to become smarter over time. An Artificial Intelligence system that lowers labor costs by automating customer service and sales.

Por Wix

(2430 reseñas)
Create a stunning, professional website for free with Wix website builder. We offer a few different ways you can build your site: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor, & Wix Code. Whether you're creating a site for the first time or you're a pro, we've got you covered. Wix ADI builds you a unique site with professional text, images & more. Editor gives you design freedom with advanced functionality & easy drag & drop. And with Wix Code, you can create state-of-the-art site & apps. Get the freedom to create your own Website exactly the way you want - for free.

Por Applied Systems

(5 reseñas)
Provide anytime, anywhere mobile customer service to increase client satisfaction, build client loyalty and deliver a more competitive business proposition. Give clients online and mobile access to the policy information they need through an online customer portal or mobile app that is custom branded to your agency. Applied CSR24 is the industry's first online customer self-service software that connects your customers to information in your management system when and how they want. Applied CSR24 is the industry's first online customer self-service software that connects your customers to information in your managem
SRM software enables firms to automate their entire service delivery, field service, and customer service process, from contact center and depot repair to time tracking and scheduling. It provides a framework to improve operational efficiencies and reduce costs in your service organization while promoting service excellence. Combining service objectives with a cohesive business process, SRM software has the potential to transform field service departments from cost centers to revenue generators. Service relationship management software designed to automate customer service process, depot repair, time tracking, and scheduling.

Por Manage Smart Solutions

(0 reseñas)
Offers cloud based after sales service platform to enterprises for automating customer support services. Offers cloud based after sales service platform to enterprises for automating customer support services.

Por CustomAnswers Software

(11 reseñas)
CustomAnswers provides a flexible and robust CRM platform that is customizable to a vast array of business processes and workflows. Across all channels of communications, phone , emails, walk-in etc, capture manage and track all interactions. Manage all incoming requests and apply any type of complex custom business processes. Nothing will fall through the cracks. Ensure productivity and efficiency with a reasonably priced yet feature rich CRM for your organization. Powerful, flexible and affordable CRM platform suitable to specific business processes.

Por Topdown Systems

(4 reseñas)
INTOUCH is a cloud-based (SaaS) solution for managing omni-channel customer engagements during high-value customer journeys. INTOUCH is a cloud-based (SaaS) solution for managing omni-channel customer engagements during high-value customer journeys.

Por Chataroo

(2 reseñas)
Web based help desk software! Chataroo eTicketing allows you to manage your support services more efficiently, treating each and every incoming request as a unique, traceable ticket. Managing support requests sent in via email, through the web or over the phone in one EASY to use system empowers your support agents and reassures your end-users of quick, efficient and quality support! For customers who want immediate help, nothing satisfies and converts quite like Live Chat Support. Chataroo is an all around solution that helps manage customer support with live chat, ticketing help desk, and visitor tracking.

Por ExDesk.com

(0 reseñas)
Help desk software solution for the IT support and service provider communities. Help desk software solution for the IT support and service provider communities.

Por Richmond Systems

(0 reseñas)
Richmond ServiceDesk provides technician and customer web interfaces that are modern, touch-friendly, well-organised and configurable. Main product features include incident/service templates, email templates, knowledge base, resource calendars, search-as-you-type CMDB with asset discovery, tracking, maintenance and history. Integrated ITIL modules include Incident, Request, Problem, Change, SLA, Service Catalogue, and a fully-customisable customer service portal. Web-based service desk with customer service portal designed for internal ITSM and external customer support.

Por Interactive Software

(0 reseñas)
Scalable and highly customisable enterprise-wide solution covering Sales, Marketing, Customer Service & Support. Scalable and highly customisable enterprise-wide solution covering Sales, Marketing, Customer Service & Support.

Por Alpha Media

(0 reseñas)
Customer support system that helps track your website and visitor's statistics. Customer support system that helps track your website and visitor's statistics.

Por eTouchPoint

(0 reseñas)
Customer feedback and coaching application for service-oriented businesses. Customer feedback and coaching application for service-oriented businesses.
Are you are looking for IT HelpDesk, Customer Service, CRM, Support, Trouble Ticket, Issue Tracking or Bug Tracking software? Manage all your company communications from a single point, provide outstanding support to your customers AND save money. Feature rich and affordable, versaSRS has all the features your business needs: knowledge base, customer self service, contracts management, integrated CRM, asset management, and much, much more. Web Browser delivered CRM solution for managing corporate Contacts, Organizations, Functions and Events related data.