Software de gestión de obras

Software de gestión de obras: encuentra el mejor producto para tu empresa utilizando la página Capterra España.

Loading...
¿Por qué Capterra es gratis?
Smartsheet es la plataforma de ejecución de trabajo en la que confían muchas de las empresas de construcción más grandes del mundo para mantener su productividad, comunicarse entre equipos remotos y documentar cada paso de cada proyecto. Smartsheet aumenta la eficiencia de los proyectos y la responsabilidad de quienes trabajan en ellos porque agiliza la comunicación y la documentación. **Mejor aplicación de negocios de 2014 - Evernote Platform Awards **Cool Vendor 2015 de Gartner: gestión de proyectos y carteras Descubre más sobre Smartsheet Smartsheet aumenta la eficiencia de los proyectos y la responsabilidad de quienes trabajan en ellos porque agiliza la comunicación y la documentación. Descubre más sobre Smartsheet
El paquete de software Oracle Primavera ofrece aplicaciones potentes, robustas y fáciles de usar, en la nube y de manera local, para priorizar, planificar, administrar y entregar a escala global carteras, proyectos y programas con éxito. Desde la programación de proyectos, los controles de costos y proyectos, la gestión de carteras, la gestión de documentos y las analíticas hasta el análisis de riesgos, Oracle Primavera permite que constructores, ingenieros y directores de proyectos en sectores con gran cantidad de activos mejoren los resultados en todo el ciclo de vida del proyecto. Descubre más sobre Oracle Primavera Oracle Primavera es la solución más potente, robusta y fácil de usar para planificar, gestionar y ejecutar proyectos de cualquier tamaño. Descubre más sobre Oracle Primavera
Maneja todas las actividades de tu sitio de construcción. Gestiona documentos, asigna tareas y controla si se cumplen, coordina con los subcontratistas y supervisa los estados de la lista de cotejo. Personaliza esta aplicación para la web, iPhone, iPad y Android. ¡Pruébalo gratis! Descubre más sobre Zoho Creator Zoho Creator es una plataforma de desarrollo de aplicaciones de código bajo que te permite lanzar aplicaciones personalizadas y listas para móviles por tu cuenta. Descubre más sobre Zoho Creator
FINALCAD proporciona software de construcción y análisis predictivos móviles que ayudan a los interesados en la construcción a anticipar y solucionar los problemas encontrados durante el recorrido de los edificios. Se pretende aumentar la calidad, reducir el costo y hacer que sea accesible para todos. Desde 2011, FINALCAD ha ayudado a más de 8000 proyectos en 30 países y sigue avanzando en la transición digital del sector de la construcción. Descubre más sobre FINALCAD FINALCAD proporciona software de construcción y análisis predictivo móviles que ayudan a contratistas, arquitectos y propietarios en el sitio de trabajo. Descubre más sobre FINALCAD
Kizeo Forms es una herramienta flexible para que los profesionales de campo creen y rellenen formularios digitales personalizados desde cualquier dispositivo móvil. Se generará un informe PDF, Excel o Word personalizado al instante y se enviará automáticamente por correo electrónico. La plataforma en línea es una herramienta intuitiva para crear fácilmente formularios digitales desde cero utilizando un gran conjunto de opciones inteligentes, como fotos, geolocalización, firma, etiqueta NFC, código de barras, audio, casilla de verificación, etc. Desde la aplicación, tu equipo puede capturar datos de campo en línea o fuera de línea. Descubre más sobre Kizeo Forms Kizeo Forms es una herramienta flexible para que los profesionales de campo creen y rellenen formularios digitales personalizados desde cualquier dispositivo móvil. Descubre más sobre Kizeo Forms
Este software líder de gestión de activos de construcción te permite rastrear herramientas y equipos, programar el mantenimiento y escanear etiquetas RFID, códigos de barras y códigos QR en bloque. Es un sistema de gestión de activos completamente integrado que te permite crear órdenes de compra, administrar inventarios y crear solicitudes de servicio, todo de una vez. Los historiales completos de ubicación y los informes de servicios prácticos te ayudan a evitar robos y pérdidas, convirtiéndolo en el mejor software de gestión de activos. ¡Pruébalo gratis durante 15 días! Descubre más sobre EZOfficeInventory Software de administración de activos de construcción para rastrear y administrar herramientas, materiales y activos en todas las ubicaciones. ¡Prueba gratis de 15 días! Descubre más sobre EZOfficeInventory
Synapcus, un software empresarial basado en web, admite arquitectos e ingenieros en todas las tareas de planificación. Desde la fase de adquisición hasta la planificación y realización del proyecto, Synapcus es un compañero y un consultor constante en términos de visión general y eficacia. A través de la digitalización de procesos, de la información digital y la comunicación, Synapcus combina tu información sobre el proyecto para evitar dobles esfuerzos, promover mejores prácticas a través de plantillas de proyectos, maximizar el ROI y mejorar la satisfacción del cliente. Descubre más sobre Synapcus Un producto de software moderno y completo basado en la web, especialmente para estudios de arquitectura, empresas de construcción y promotores de inmobiliaria. Descubre más sobre Synapcus
Build7 es el software líder para el sector de la construcción. Este software de gestión de proyectos basado en la nube se desarrolla continuamente para aumentar la eficiencia de tus proyectos de construcción. Con build7, tu planificación, procesamiento de material, registro de tiempo y facturación se realizan en muy poco tiempo y todo está disponible directamente en la nube. Descubre todas las posibilidades y prueba build7 gratis durante 30 días: www.build7.io. Descubre más sobre build7 Build7 es el software líder para el sector de la construcción. Aumenta la eficiencia en tus proyectos con este software de gestión. Descubre más sobre build7
Procore Technologies, Inc., el software de gestión de la construcción más utilizado en el mundo, ayuda a las empresas a aumentar drásticamente la eficiencia y la responsabilidad de los proyectos mediante la optimización y la movilización de la comunicación y la documentación de los proyectos, lo que en última instancia aumenta las ganancias. Procore permite a los profesionales de la construcción colaborar en proyectos desde cualquier dispositivo conectado a Internet, con acceso a todos los documentos, contratos, solicitudes de información, presentaciones, cronogramas y dibujos del proyecto, y más. Software de gestión de proyectos de construcción potente, pero fácil de usar, basado en la nube, para todos los profesionales de la construcción, a un precio fijo.
Únete a más de 500 000 usuarios y administra tu empresa de construcción o remodelación con el galardonado software de gestión de construcción Buildertrend. Programación en línea, órdenes de cambio, gestión de documentos, fotos, selecciones de clientes, garantía, órdenes de compra, administración de clientes potenciales, entre otros. Basado en la nube, los usuarios inician sesión desde PC, computadoras portátiles, iPads y teléfonos. Las notificaciones automáticas ayudan a los constructores a gestionar sus operaciones en tiempo real, brindando a sus suscriptores, proveedores y clientes una mejor experiencia. Programación y calendario en línea, intercambio de documentos y fotos en línea, órdenes de cambio en línea y aprobaciones de selección.
BIM 360 brinda a los equipos de proyecto las herramientas para coordinar mejor, comunicarse de manera más efectiva y resolver problemas rápidamente, lo que resulta en una entrega de proyectos más rápida y eficiente. BIM 360 te ayuda a ser más eficiente, ahorrando tiempo y dinero durante todo el ciclo de vida del proyecto. — Oivind Pettersen, Skanska Resultados de BIM 360: tiempo de coordinación reducido en un 50 %; 25 % de programación avanzada del proyecto; preparación de la diagramación concreta 88 % más rápida. ¡Comienza gratis! BIM 360 es la herramienta perfecta para los gestores de proyectos, de campo y BIM para acelerar la entrega, ahorrar dinero y reducir el riesgo.
Do you build more than $1 million in projects a year? CoConstruct is the #1 Highest Rated Custom Builder & Remodeler Software. The only all-in-one tool with single-entry estimating that allows you to enter your data once, and have that information flow through the estimate, specs, selections, bids, proposals, change orders, budgets, including to and from QuickBooks. That's in addition to our scheduling and award winning communication. Web-based residential construction management software to handle project schedules, change orders, selections, estimating and more.
Branch Messenger, el más indicado para empresas con miles de trabajadores por hora, permite a las empresas optimizar la programación a escala y en tiempo real para mejorar las eficiencias operativas. Una aplicación móvil de autoservicio con tablero en la web que agiliza la creación, la distribución y la administración de horarios. Los empleados pueden ver horarios, intercambiar turnos, solicitar permisos y establecer la disponibilidad desde la aplicación. Mejora la operación de tu empresa a escala con Branch Messenger, una aplicación móvil de autoservicio para empleados para programar por hora.
PlanGrid es un software de construcción hecho para el campo. La plataforma PlanGrid permite que los planes y las anotaciones se compartan instantáneamente con todos en un proyecto de construcción, sin importar dónde se encuentren. Permite a los contratistas y arquitectos colaborar desde los dispositivos de escritorio o móviles en todos los planes de proyectos, especificaciones, fotos, RFI y listas de cotejos. PlanGrid permite a los contratistas y arquitectos colaborar desde cualquier lugar a través de todos los planes, especificaciones, fotos, problemas y RFI.
Discover how over 500,000 pros in 75 countries estimate faster and more accurately with UDA ConstructionSuite. Designed for general contractors, residential builders, and subcontractors, ConstructionSuite manages over $65 billion in projects and features real estimating with industry-specific tools like RSMeans Cost Data, AIA payment applications, estimate templates, true bi-directional QuickBooks integration, Change Order management, and integration with leading CAD programs. Get started today. Estimating, Project Management and Productivity Tools for Construction Projects.
Provides construction and real estate firms with the most complete solution for managing the entire project or property lifecycle with confidence, precision, and efficiency. Formerly Sage Timberline Office. Construction and real estate management solution that pulls everything together for streamlined, single-source control.
Construye mejor y de manera más rápida e inteligente con ConstructionOnline. Construye mejor y de manera más rápida e inteligente con ConstructionOnline.
Es el software de gestión de producción que ayuda a los contratistas de techos y exteriores a gestionar el canal de ventas, crear estimaciones de techos, programas, supervisar la producción, ordenar materiales y comprender mejor el rendimiento del negocio. Este CRM para techos asiste específicamente el trabajo en los sectores de restauración de seguros, techos de comercios minoristas, techos residenciales y techos comerciales. AccuLynx proporciona integraciones con los nombres más confiables del sector. Es el software que ayuda a los contratistas de techos y exteriores a gestionar el canal de ventas y comprender mejor el rendimiento.
Unlike contractor focused solutions, e-Builder is a construction program management solution for owners that manages capital program cost, schedule, and documents through a world-class workflow and business intelligence. e-Builder is a complete solution designed at its core to deliver control and reduce surprises for owners of capital programs. As a cloud-based program management solution, owners benefit from reduced cycle times, hard-dollar cost savings, mitigated risks and exceptional producti The leading cloud-based, construction program management software solution for capital project owners.
You already use QuickBooks to manage your construction finances. Now, kick things up a notch with Smart Service, the direct QuickBooks add-on that deftly handles scheduling, billing, dispatching, customer management, work orders, estimates, and every other need facing the modern construction company. Replace your clipboards and filing cabinets with a mobile, paperless system that will streamline your operations, eliminate waste, and boost your bottom line. Add scheduling, dispatching, customer management, and more to QuickBooks with Smart Service, the best software for construction work.
Con la confianza de más de 50 miembros de Fortune 100, Quick Base es la plataforma más confiable de TI para crear aplicaciones y flujos de trabajo que unen equipos y procesos en una interfaz simple. Con funciones integradas de generación de informes y gobierno, además de integraciones de apuntar y hacer clic con Salesforce, Box, Dropbox, Google Drive, NetSuite y otras aplicaciones populares en la nube, Quick Base tiene todo lo que necesitas para mantener a los usuarios de negocios contentos sin comprometer la seguridad o requisitos. Crea aplicaciones de negocios en días, no en meses, con la plataforma de creación de aplicaciones más sencilla del mercado.
Spectrum es una solución ERP de construcción completa y basada en web con herramientas de vanguardia para contabilidad, gestión de proyectos, gestión de materiales y equipos, gestión de servicios, control de documentos, Recursos Humanos y nómina, inventario, creación de informes y mucho más. Spectrum permite a los contratistas trabajar en tiempo real, sin importar a dónde los lleve el trabajo. Spectrum es una solución ERP de construcción completa y basada en web con herramientas de vanguardia para contabilidad, gestión de proyectos y más.
RedTeam is a robust commercial construction project management solution - a cloud application developed by contractors to effectively manage everything from pre-construction through project closeout, while connecting team members using any device. In addition to strong field reporting, RedTeam provides solutions for all steps of the project management process, from generating new business, pre-construction, contracting, performance management, and financial controls. Comprehensive cloud based solution for construction project management, document control and construction financials.
Oracle's Aconex is the #1 platform for digital project delivery connecting teams to build the world. With 5+ million users and over $1 trillion of project value delivered in 70+ countries, Oracle's Aconex connects owners, contractors and their project teams in the construction, infrastructure, and energy & resources sectors, providing project-wide visibility and control between different organizations collaborating across their projects. The #1 platform for digital project delivery that connects teams to build the world. Trusted by 5+ million user globally.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps individuals be more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. For individuals, Priority Matrix provides a platform to prioritize tasks and projects to work more effectively. For teams, Priority Matrix provides a means to communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability. Priority Matrix helps managers achieve better workflow accountability and visibility through more effective tasks prioritization.
JobProgress es una aplicación INTEGRAL del tipo "ejecuta tu negocio" para TODOS LOS CONTRATISTAS. JobProgress ofrece a los contratistas una aplicación fácil de usar que producirá resultados incomparables al permitirles controlar, organizar y administrar sus negocios en cualquier lugar y en cualquier momento. JobProgress es fácil y potente, y permite el trabajo en equipo y el flujo de trabajo desde el punto de vista del contratista de mejoras domésticas, de modo que tú y tu equipo puedan rastrear, monitorear y medir intuitivamente el progreso. Plataforma de productividad empresarial que ayuda a los contratistas de mejoras domésticas a administrar el flujo de trabajo, los empleados, las ventas y las operaciones de campo.
Raken ha sido nombrado el software de creación de informes diarios n.º 1 y una de las mejores 5 aplicaciones móviles para la construcción en AGC National. Es la aplicación de creación de informes diarios más simple y rápida, lo que te permite ahorrar tiempo en tu proceso de creación de informes diarios. Escribe o dicta información durante el día directamente desde tu teléfono/tableta mientras te encuentras en el lugar de trabajo. Agrega imágenes, videos y archivos adjuntos de construcción a tu informe y, al final del día, ¡envía tu informe diario por correo electrónico! Informes diarios de construcción para superintendentes, capataces y gerentes de proyectos en el sitio de trabajo.
CMiC is the leading provider of complete and integrated enterprise software solutions for construction and capital projects. For nearly four decades, CMiC has partnered with the worlds largest AEC firms and project owners, gaining insight into construction's unique business needs. By combining a flexible technological infrastructure with a philosophy of total integration, CMiC software lowers costs, improves productivity and increases interoperability. Integrated enterprise-wide financial and project management software for the construction, engineering and architectural industries.
Empowering construction firms to work smarter. Premier is an all in one accounting, job cost, project and document management software voted #1 by Gartners. Developed for General Contractors, Construction Management, Design Build, Land Developers, Home-builders & Specialty contractors. Trusted by thousands of companies and rated at the top leader in 2019 & 2018. Focused on delivering a modern and powerful software that is simple to use for end users and easily accessible from anywhere. Premier is a cloud-based, all-in-one accounting, job costing, project/document/drawing management software voted #1 by Gartners.
ExakTime is a two-decade leader in time tracking for construction and field-based industries. Our robust, easy-to-use time tracking + scheduling app syncs directly with our user-friendly cloud software, allowing for easy scheduling of shifts and tasks as well as real-time attendance, hour, cost code and other data that are accessible and actionable from anywhere. ExakTime runs on Android and iOS phones and tablets, while our time tracking software integrates with all major accounting programs. Our powerful, easy-to-use time clock app is the product of two decades of helping Construction Industry manage the workforce.
Rhumbix es la única solución de cronometraje digital específica para la construcción. Este producto eliminará todas las horas que el personal de campo/oficina pasa procesando las tarjetas de tiempo en papel. Toda la información de campo se envía a la oficina en tiempo real, lo que permite una mejor gestión de los costos de producción y mano de obra. Este software te proporcionará los mejores paneles de productividad laboral de su clase y podrás ahondar en datos laborales como siempre has necesitado. Estos datos también pueden integrarse directamente en tus soluciones de contabilidad/ERP. Rhumbix eliminará tus tarjetas de tiempo de papel y te proporcionará una visión perspicaz de los verdaderos datos de producción y costos de mano de obra.
ePROMIS Engineering and Construction ERP software is a flexible Enterprise Resource Planning software solution designed to understand and overcome the present, and forthcoming challenges of the Engineering and Construction (E&C) industry. Integrated Business Intelligence platform of ePROMIS innovative construction ERP software provides you with maximum visibility into project data, assisting you to analyze costs, stage status, and performance for checking the project profitability. ePROMIS Construction ERP Software is a innovative software solution specially designed to cover the entire life cycle of the project
GoCanvas es un servicio de software basado en la nube que permite a las empresas reemplazar formularios de papel caros e ineficientes por aplicaciones potentes de teléfono inteligente y tableta. GoCanvas permite que los usuarios recopilen información utilizando dispositivos móviles, compartan esa información y la integren fácilmente con los sistemas de backend existentes. GoCanvas también ofrece la primera tienda de aplicaciones solo para negocios de este tipo, con más de 20 000 aplicaciones prediseñadas y completamente personalizables que funcionan en todas las plataformas móviles y sirven a más de 30 mercados verticales. GoCanvas permite a cualquier empresa reemplazar los ineficientes formularios en papel por aplicaciones móviles personalizables. No se requiere codificación ni TI.
Bridgit Field makes construction less complicated from day one with a field-focused solution that simplifies communications and coordination, increases accountability and visibility, and improves quality. Developers, general contractors, and subcontractors across North America use Bridgit Field on over 7,500+ projects to manage and track site inspections, checklists and project milestones, streamline task management and site communication, and unlock real-time data to boost site performance. Bridgit Field makes construction less complicated from day one - so projects finish faster.
eSUB delivers mobile and cloud-based construction management software for self-performing contractors to manage projects from any device. Create, store and access all your construction documents and project management activities from one central location. Manage paperless projects through a secure Internet login from the office or the field. eSUB's software suite includes submittals, change orders, RFIs, daily reports, mobile app, email integration, field notes, time cards, and much more. eSUB standardizes project management and establishes a documentation system for Subcontractors based on industry best practices.
Jonas Construction Software has been providing industry-leading accounting, construction and service management software for the past 25 years. Our fully-integrated solution provides all of the tools that you need to increase productivity and improve your bottom line. At Jonas, our solution is designed to meet the needs of the construction industry specifically, enabling construction businesses to streamline their operations, enhance efficiencies, and increase growth. Fully integrated software that meets all aspects of managing HVAC, Contractor, and service business.
Foundation Software delivers job cost accounting, project management and mobile applications, along with payroll processing and consulting, to run the business side of construction. We have developed and supported FOUNDATION construction software since 1985 because were committed to one industry. Its why we built it around a powerful Microsoft SQL Server database for robust reporting, data security and flexibility. Are we a fit for you? Visit our site to see. FOUNDATION® is America's #1 Construction Accounting Software, a fully integrated job cost accounting and project management system.
ComputerEase is a cloud-based construction accounting ERP that helps contractors best manage their jobs and business overall. ComputerEase offers features such as job costing (e.g. WIP reporting), construction accounting, project management, material management, equipment tracking, prevailing wage reports, and more. ComputerEase is an American, family-owned business with 35 years of experience servicing over 6,000 customers in the construction industry. All-in-one construction software to manage accounting, job costing, payroll, customers, prospects, materials, labor, and equipment.
Touchplan, una herramienta SaaS de planificación y gestión de construcciones, es la única forma optimizada de implementar el sistema Last Planner. Los equipos de proyecto que usan Touchplan aumentan sus resultados a través de una reducción de la duración general del proyecto, una mejor comunicación del equipo y una ejecución del proyecto más sencilla. Dirigido a todos, desde capataces comerciales, superintendentes y gestores de proyectos hasta directores de proyectos, diseñadores y propietarios, Touchplan ha cosechado éxitos con el 15 % de la lista Top 100 de ENR, y continúa creciendo. La única tecnología de planificación y administración optimizada para equipos de proyectos de construcción para implementar el sistema Last Planner®.
A single platform for all your construction management needs. Coordinate and collaborate seamlessly with staff, architects, electricians, clients, surveyors and other subcontractors. Track time against jobs and work from anywhere with WorkflowMax for iOS. Manage job milestones and keep track of who's working on what. Use custom reporting to see which jobs earn the most money. Improve your estimating and store information about each job in one location. Break jobs down into tasks and costs. A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.
A single platform for your construction management needs. Coordinate and collaborate seamlessly with staff, architects, electricians, clients and other subcontractors. Track time against jobs and work from anywhere using the mobile app. Manage job milestones and keep track of who's working on what. Use custom reporting to see which jobs earn the most money. Improve your estimating and store information about each job in one location. Break jobs down into tasks and costs. Best for 5-100 users. A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.
A single platform for all your construction management needs. Coordinate and collaborate seamlessly with staff, architects, electricians, clients, surveyors and other subcontractors. Track time against jobs and work anywhere with the mobile app. Manage job milestones and keep track of who's working on what. Use custom reporting to see which jobs earn the most money. Improve your estimating and store information about each job in one location. Best for 5-100 users. A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.
A single platform for all your job management needs. Coordinate and collaborate seamlessly with staff, architects, electricians, clients, surveyors and other subcontractors. Track time against jobs and work from anywhere with WorkflowMax for iOS. Manage job milestones and keep track of who's working on what. Use custom reporting to see which jobs earn the most money. Improve your estimating and store information about each job in one location. Break jobs down into tasks and costs. A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.
WebFM ofrece software de mantenimiento de instalaciones para simplificar la logística de administración de edificios en cada fase, utilizando tecnología para maximizar la colaboración y garantizar que los datos críticos del proyecto estén siempre accesibles y sean relevantes. Los cambios de proyecto se vuelven infalibles y eficientes a la perfección y el mantenimiento continuo de los edificios se vuelve predecible y responsable. Plataforma de colaboración de proyectos basada en web que simplifica la logística de mantenimiento de las instalaciones.
GenieBelt es una plataforma de gestión de proyectos en tiempo real desarrollada para el sector de la construcción. GenieBelt proporciona comunicación inmediata del sitio de construcción a la oficina, una aplicación móvil simple de usar de informes de campo, información general y conocimiento en todos los proyectos de construcción y la fácil creación de informes en todos tus proyectos con un solo clic. Usa tu teléfono, tableta, computadora portátil o PC. Registrarse toma menos de un minuto. ¡Prueba gratis de 14 días disponible! ¡GenieBelt es una plataforma de gestión de proyectos de construcción en tiempo real que funciona! Funciona en la web como una aplicación de creación de informes de campo.
Keep your projects on budget with HeavyJob. Fill out and submit time cards electronically from the field, and make reporting from the field faster by pre-filling with crew and equipment information. See daily costs and production rates in real time to make on-the-spot adjustments, and import data directly to your accounting system without time-consuming re-entry. See daily costs and production rates in real time to make on-the-spot adjustments.
Project management, job costing, materials management, service call entry, receiving, billing, and sales solution. Project management, job costing, materials management, service call entry, receiving, billing, and sales solution.
PASKR es una solución de gestión de la construcción basada en la nube, desarrollada para que cada miembro de tu equipo de construcción licite, construya y realice el seguimiento de grandes proyectos. PASKR aporta eficiencia, visibilidad y responsabilidad al racionalizar las operaciones de back-office y de campo. Los usuarios pueden acceder a toda la información relacionada con el proyecto a través de cualquier dispositivo móvil, tableta, computadora portátil o de escritorio conectado a la web. Software de gestión de la construcción que estandariza tu flujo de trabajo desde la licitación hasta el cierre.
NoteVault proporciona una innovadora solución de creación de informes diarios para documentar los datos del sitio de trabajo. La solución basada en la nube de NoteVault permite a los trabajadores de campo capturar abundantes detalles en el sitio del proyecto casi en tiempo real, lo que posibilita que los equipos se comuniquen, colaboren y deriven de manera efectiva los problemas en cualquier proyecto. Las empresas pueden administrar proyectos de manera más eficiente, mantenerse en rumbo y dentro del presupuesto, así como retener todos los informes diarios completos del proyecto, lo que puede proteger a tu empresa de reclamos años más tarde. La innovadora solución de creación de informes diarios de NoteVault es la ÚNICA aplicación del sector que utiliza la transcripción humana: descubre el poder de la voz.
For commercial subcontractors and residential remodelers only! Run efficiently, paperlessly, and with better insights on job performance than they ever had before. Offers both contract job and dispatch management tools. Syncs with QuickBooks Online. Features: Detailed job costing, project management, contract management, change order management, ACH/credit card payment processing, RFIs, scheduling, time tracking, progress invoicing, AIA billing, and more. For commercial subs and residential remodelers looking to run a more productive business. All-in-one solution with real-time insights.
CRM, proposal management, marketing software. Cosential helps commercial construction firms grow revenue, decrease costs of winning new business and end chaos with its "Growth and Relationship Management" software. With Cosential, you can identify the right opportunities, leverage internal experience, map relationships, understand relationship history, generate winning proposals, organize teaming opportunities, dramatically speed up the bid process, and more. See a 30-minute demo. #1 Construction CRM. Grow revenue & decrease costs of winning business. Growth & Relationship Management for CRM, proposals, marketing.
MORE REVENUE, MORE PROFIT, LESS RISK...ONE SOLUTION! AccuBuild's construction management solution is a fully-integrated cloud-based software suite designed to help contractors of any size standardize and automate financial, operational and workforce processes. The suite includes Accounting, Project Management, Document Management, Mobile Field Applications & Business Analytics. Production tracking for unit-based contractors & a subcontractor payment request portal are also available.. MORE REVENUE, MORE PROFIT, LESS RISK...ONE SOLUTION! Since 1987, AccuBuild provides solutions for professional contractors.
Estimating | Project Management | Scheduling - For the Trades in the Homebuilding Industry. The subcontractor world in the homebuilding industry is competitive whether you are a plumber, roofer, or electrician. Your ability to do the job fast, and without error is one of the major things that separates your company from the rest of the pack. Bolt helps you plan your jobs, communicate as a company, execute effectively for all the homebuilders you work for. Logging into Supply Pro, ITK, and other scheduling websites? Built for the Subcontractors and Trades in the Homebuilding Industry.
BuildingConnected es el software de preconstrucción n.º 1 para propietarios, contratistas generales y subcontratistas. Los clientes dicen que las herramientas de gestión de ofertas, precalificaciones y formularios de oferta personalizados son renovadores y ridículamente fáciles de usar. Promete ahorrar una gran cantidad de tiempo en cada proyecto. En los últimos 2 años, más de 1000 contratistas generales se han cambiado a BuildingConnected, entre ellos grandes nombres como Turner Construction, Balfour Beatty y Whiting Turner. ¡Ven y danos una oportunidad! BuildingConnected es el software de preconstrucción n.º 1 para propietarios, contratistas generales y subcontratistas. En los últimos 2 años, más de 1000 contratistas generales se han unido a BuildingConnected.
Snappii, a leading Mobile Business Apps and Forms company, offering Business Process Automation and Field Reporting Apps used predominantly in Construction, Inspection and Work Order management, has made the digital transformation affordable especially for small and midsized companies. Snappii helps to design, build, and deliver feature-rich business apps and form apps in days versus months without any coding skills. Any business app and form app can be created quickly, easily and affordably. Snappii is a leading Mobile Apps and form apps company. About 500,000 people use Snappii Business Apps in 30+ Industries.
Una solución todo en uno muy asequible para gestión de proyectos y construcción con capacitación en línea, informes y almacenamiento ilimitado. Una solución todo en uno muy asequible para gestión de proyectos y construcción con capacitación en línea, informes y almacenamiento ilimitado.
Projectmates es el primer software principal de gestión de programas de construcción de capital centrado en el propietario que es fácil de usar y configurable, avalado por y para los propietarios. Este software proporciona una gran cantidad de módulos robustos y altamente configurables para aprovechar los datos y analíticas en tiempo real para mantener el cronograma de tu proyecto en línea y por debajo del presupuesto. Únete a decenas de miles de propietarios de proyectos que utilizan este software desde la selección del sitio hasta la construcción y el cierre. Software de gestión del programa de construcción enfocado en el propietario que optimiza tu proceso de construcción desde la selección del sitio hasta el cierre.
Our made-for-mobile, cloud-based software was designed from the ground up to provide ease-of-use with total flexibility. With FieldAware, you will amaze your customers, make your team more productive and stay ahead of your competition. Your business deserves the most powerful and easy to use field service management system available, including work order management, job scheduling asset management and more. Our made-for-mobile, cloud-based software provides power, ease-of-use and total flexibility for better field service management.
Online bid management software that manages contacts, documents, communications, and prequalification information. Online bid management software that manages contacts, documents, communications, and prequalification information.
El software flexible de gestión de la construcción de Sitemate, Dashpivot, posibilita que las empresas de construcción digitalicen y simplifiquen la forma en que capturan, organizan y hacen el seguimiento del trabajo, lo que las hace más inteligentes y productivas en la oficina y en el lugar de trabajo, todos los días. Con formularios digitales, flujos de trabajo automatizados, bases de datos inteligentes, captura de fotos y videos y seguimiento en tiempo real, Dashpivot está mejorando el trabajo de miles de ingenieros, capataces, gestores de proyectos y empresas en más de 80 países. Pruébalo gratis aquí. Software flexible y fácil de usar que posibilita que empresas de construcción optimicen la forma en que capturan, organizan y hacen el seguimiento del trabajo.
Assignar is a compliance, asset and workforce management platform for construction sub-contractors. Assignar allows you simplify your scheduling, dispatch, timesheeting, data collection and communication with your field employees and the heavy equipment they operate. With integrations into payroll and accounting systems, Assignar gives you visibility, control and streamlines your operations. Assignar simplifies your scheduling, dispatch, timesheeting, data collection and communication with your construction field employees.
The Builterra construction contract administration platform standardizes, streamlines and connects the entire contract administration workflow including design quantity take-offs, cost estimating, bid preparation, bid analysis, bid processing, field inspection reporting and progress payment certification. Designed for infrastructure project owners and the civil engineering consultants who work for them, Builterra has processed over $1B in progress payment certificates since its launch in 2016. The Builterra construction contract administration platform connects key workflows to boost productivity, transparency and profit.
Onware is contract administration software that connects Owners, Architects, Contractors and Consultants in a web based collaborative solution. Tools provided by Onware increase project success by streamlining process and increasing efficiency. Onware integrates best-in-class data visualization and analytics by Tableau (www.tableau.com). Founded in 2002 and based in Edmonton, Alberta, Canada, Onware has increased productivity on 2,500 projects totaling $10 billion in construction value. Collaborative Contract Administration solution to improve workflow, automate project administration, and more.
ECI MarkSystemsTM es un proveedor líder de soluciones de software simples, visuales, sociales y móviles, que ofrecen las mejores prácticas basadas en recomendaciones NAHB y aplicaciones en el mundo real. MarkSystems es la base de datos única, la aplicación de gestión de la información ERP y uno de los productos de software más utilizados, específicos para el sector, disponibles para los constructores de viviendas. Software empresarial de base de datos única compatible con todas las actividades de construcción de viviendas desde, preventa a servicio de garantía. ¡Disfruta de una demostración hoy!
Whether you are an architect, developer, contractor, manager, firm, engineer, designer, or consultant, PayPanther is the all-in-one software that will help you dedicate more time to working in the field and less time worrying about logistics. PayPanther is the only program that combines CRM, Invoicing, Time Tracking, and Project Management all in one easy to use software. Instead of paying for 6 different websites to manage your business, you can save time, money, & duplicate entries! Helping construction professionals manage their clients, projects, invoices, documents, scheduling, & more. 30 Day free trial.
BuildTools Software is the only option built by a builder, for a builder. Accessible anywhere, your plans are now in your pocket! We help you manage all e-mail, site photos, weekly & daily reports, change orders, material selections, payment requests, project documents, punch-lists & warranty tracking. We are also the only provider that does not charge per active project! Flat, predictable monthly rate. Finally a provider that let's you keep your profits. Schedule a demo today! Construction project management software designed by builders, for builders.
A tool for contractors that allows you to estimate, invoice, and manage projects from your iPad, iPhone, Android, and web. A tool for contractors that allows you to estimate, invoice, and manage projects from your iPad, iPhone, Android, and web.
An innovative, turnkey Project Management and Collaboration platform personalized to your needs. A sleek, responsive, modular design ensures your system fits your company or project. Your dedicated Systems Engineer will get your system up and running, then personally support your system for success. Expert consultancy, real support (no 800 numbers,) and training are always included without additional cost. Find out why PM Vitals is shaking things up and changing the way people view software. PM Vitals delivers a system you will use, scaled as you need it, configured to the way you do business. Don't just survive. Succeed.
Contractors Cloud is a web-based CRM and construction management solution designed for the sales-oriented general contractor. Contractors Cloud is a web-based CRM and construction management solution designed for the sales-oriented general contractor.
Para los equipos que gestionan proyectos de construcción, Buildup es una plataforma de colaboración en el lugar de trabajo que agiliza la comunicación y resolución de problemas entre propietarios/desarrolladores, contratistas generales y subcontratistas. De hecho, Buildup es utilizada especialmente por subcontratistas. Ofrece información como nunca antes la habías visto. Software de colaboración en el lugar de trabajo para equipos de construcción.
Fieldwire conecta a todo tu equipo de campo, desde el gestor de proyectos hasta el capataz de cada contratista especializado, en una plataforma de gestión de la construcción. Haciendo que sea fácil para cualquiera ver sus dibujos, programar trabajos y rastrear tu lista de cotejo mientras están en el campo. La aplicación está disponible en iOS, Android y web y sirve a más de 200 000 proyectos en todo el mundo. Fieldwire facilita que los capataces de construcción, los gerentes de proyecto y los superintendentes colaboren mientras están en el campo.
Through customized electronic field logs, B2W Track streamlines the collection and reporting of field progress, including productivity, labor, materials and equipment utilization. Daily analysis then empowers contractors to adjust operations more accurately and immediately. Employees in the field also use B2W Track to communicate repair and resource requests directly to the B2W elements for maintenance and scheduling. Manage projects to profitability by analyzing performance daily and making faster, data-driven operational adjustments.
Integración sin fisuras con Google Drive y G-Suite, con la posibilidad de abrir y editar archivos MPP de MS Project. Haz un seguimiento de tareas, costos y recursos, crea gráficos de Gantt interactivos, accede fácilmente a tus proyectos y compártelos desde cualquier lugar, en cualquier momento y con cualquier receptor. Las últimas funciones incluyen un motor de recomendaciones impulsado por la comunidad y una herramienta de gestión de riesgos instantáneos. Gantter es la principal aplicación de gestión de proyectos de Google Drive y G-Suite con potencia y asistencia en tiempo real de más de dos millones de usuarios en todo el mundo. Gestión de proyectos basada en la nube con integración con Google Drive y G-Suite y la capacidad de abrir y editar archivos MPP de MS Project.
Consulta por qué más de 600 empresas de la construcción confían en Jamf Now para gestionar sus dispositivos Apple. Jamf Now es una solución de gestión de dispositivos móviles para dispositivos Mac, iPad e iPhone en el trabajo. Esta solución bajo demanda hace que tareas como proteger los datos de la empresa, distribuir aplicaciones, aplicar códigos de acceso e implementar Wi-Fi sean simples y asequibles, para que puedas gestionar los dispositivos Apple en tu entorno. Crea tu cuenta gratuita y gestiona tus primeros 3 dispositivos gratis, para siempre. Después de estos tres, cada dispositivo cuesta 2 USD al mes. Consulta por qué más de 600 empresas de la construcción confían en Jamf Now para gestionar sus dispositivos Apple. ¡Crea tu cuenta gratis hoy!
UniPhi will help you maximize your construction management process by streamlining it all onto one easy to use platform. Collaborate, track and communicate easily at any time, from any place. Reach those double-digit profit goals through increased visibility of all aspects of a project. From documentation and project delegation to risk, time and cost management, this award-winning SaaS software has it all. Web based, SaaS, integrated software solution for companies working in the built environment.
ProjectTeam sets itself apart from other construction management solutions because of the ease of customizing and reporting. The system is perfect for those that want to manage unique project needs and don't want to conform to the way other systems force you to do business. In addition to system forms like RFis, submittals, contracts, and change orders, you can create brand new custom forms. All information can be used to populate custom reports and dashboards easily. Fast, easy-to-use and highly customizable solution perfect for companies that want flexibility and award-winning customer support.
BuildSafe is the digital collaboration platform for safe and efficient construction projects. The software is used by the entire project organisation (developers, contractors and sub-contractors) to report, follow up and analyse risks and disturbances. Results: streamlined deviation management, risk reduction by on average 75 % and substantial time savings. Features include: inspections, observation/near-miss/accident reporting, real-time dashboards, powerful analytics and site inductions. BuildSafe is the digital collaboration platform for safe and efficient construction projects.
FinishLine Software es una solución para la gestión de listas de construcción, etc., que permite reducir a la mitad el trabajo de las listas de cotejo. Gestiona y agiliza las listas de cotejo, los esfuerzos de aseguramiento de calidad/control de calidad, los problemas de seguridad, las observaciones de campo, la garantía y las listas de finalización. Un enfoque intuitivo y bien probado para la gestión de listas de construcción. Los clientes ahorran tiempo y dinero al agilizar el proceso de inspección y creación de informes. FinishLine se puede usar para proyectos pequeños y proyectos más grandes, que requieren más de 100 usuarios. Una solución de gestión de la construcción para hacer frente a los desafíos de la administración de listas de cotejo al reducir el esfuerzo a la mitad.
From design to construction, index, organize, and manage all your documents, markups, and photos securely with construction project management. With SKYSITE, you can ensure everyone is always working from the latest set, keep every piece of information at your fingertips and access your document anywhere, anytime. SKYSITE makes document distribution, project collaboration, markups, updates, and collaboration fast and simple.
SupplyPro trabaja junto con el portal de BuildPro ampliamente aceptado por Hyphens para garantizar que los creadores y proveedores trabajen desde una única fuente de información. Desarrolla una manera eficiente de comunicarte mientras aprovechas completamente los últimos avances tecnológicos entre socios comerciales y superintendentes. Los socios pueden ver los cronogramas de trabajo en tiempo real, recibir puntualmente el cronograma y las notificaciones de cambios precisos, ver la información de la orden de compra, acceder a los documentos del trabajo y facturar de manera eficiente. SupplyPro está diseñado a medida para comunicarse con la red de construcción de viviendas BuildPro, que es responsable colectivamente de millones de hogares.
Relatics is a web-based platform used by projects in the construction and civil engineering industry for requirements management and systems engineering. It frees the project of numerous spreadsheets and isolated applications. As a result, Relatics has proven to regain project control, reduce project risks, and decrease failure costs. Relatics is used by governments, contractors and consultancy firms for buildings, roads, bridges, tunnels, railways, canals, dams, ports, airports and dredging. Web-based platform used by construction and civil engineering projects for requirements management and systems engineering
Start projects quickly by generating submittal logs in minutes with AutoSpecs. Using Pype's patented technology, gain greater visibility into submittals extracted by AutoSpecs and rapidly make edits in SpecView; keep track of changes in versions and compare specs side-by-side with Versioning; and seamlessly integrate with leading PM software platforms. AutoSpecs is also commonly used in precon to display thorough mastery of docs before submission, including procurement schedules and mockup costs AutoSpecs generates submittal logs in minutes, letting project teams focus on review time for a deeper understanding of project scope.
Aplicación web que te ayudará a administrar todos tus proyectos de construcción de una manera fácil, simple y efectiva. Aplicación web que te ayudará a administrar todos tus proyectos de construcción de una manera fácil, simple y efectiva.
The most extensive system available today for managing tools, equipment, materials and consumables across your enterprise. The most extensive system available today for managing tools, equipment, materials and consumables across your enterprise.
El software empresarial de servicio y la aplicación móvil Pruvans ofrecen visibilidad del campo en tiempo real para administrar mejor la calidad, los costos y los equipos de cualquier empresa de servicios. Puedes demostrar que un trabajo se realizó de manera correcta y puntual con fotos, videos y formularios móviles certificados de terceros y ganar nuevos negocios. ¿Por qué gastar miles de dólares e innumerables horas en una aplicación móvil cuando podrías utilizar la experiencia de Pruvans? Utiliza esta tecnología móvil de vanguardia para llevar tu negocio de servicios al próximo nivel. Aplicación móvil que brinda visibilidad del campo en tiempo real para administrar mejor la calidad, los costos y los equipos de empresas de servicios.
Our AE solution is created specifically for Architects and Engineers. It includes, Job Tracking, Project Management, Time Slips, Invoicing, Correspondence, Notes Diary, and other practice management modules. Our FC solution is designed for facility managers who need to track CIP projects and related them to Facilities and/or Campuses. This tools also tracks your funding sources. Solution for job tracking, project management, practice management for architect and engineering firms and facilities managers.
Dile adiós a los cheques en papel, las transferencias y las TEF bancarias al mejorar la categoría en Plooto de forma gratuita. Plooto facilita el pago a tus proveedores y contratistas y el cobro de pagos únicos o recurrentes. Las notificaciones en tiempo real sobre el estado de pago mantienen a todos en la misma página. Agiliza tu flujo de efectivo y simplifica tus procesos de cuentas por pagar y por cobrar. Plooto se compagina automáticamente con Quickbooks y Xero de la manera más perfecta que hayas visto. Creado para contratistas generales para reemplazar los cheques y las transferencias. Plooto es la forma más fácil para pagar a los proveedores y subcontratistas.
On-premise & cloud solution that manages operations related to construction like estimating, order processing, scheduling, and more. On-premise & cloud solution that manages operations related to construction like estimating, order processing, scheduling, and more.
Simple construction management software for commercial contractors who like to keep things simple. RFIs, Submittals, Daily Reports, ASIs, issues & punchlists. Easy-to-use online software keeps all your documents in one place and your team on one page. Includes everything you need without the features you will never use. Includes RFIs, Submittals, Field Reports, Issues and Punch List. Full email integration and ability to enter construction daily reports on mobile devices. Simple. Simple construction management software for commercial contractors who like to keep things simple. RFIs, Submittals, Daily Reports, ...
Honest Buildings is the only project management and capital planning platform built for owners and backed by owners to ensure capital and construction projects are on time and on budget. Industry leaders like Brookfield, Oxford Properties, Beacon Capital Partners, Invesco, SL Green, and Silverstein Properties utilize the intuitive software to streamline project management processes, increase revenue through faster project delivery, reduce project costs and make data-driven decisions on projects. Project management and capital planning software built to help CRE owners complete projects on time and on budget.
In4Suite is a complete ERP solution for real estate and construction industries. It is one of the best ERP in the market covering all the modules a real estate developer or contractor needs to run a business efficiently. Digitally transform your business using In4Suite Real Estate and Construction ERP software.
APE Mobile is a construction app that general contractors, civil and specialty contractors rely on to capture and manage site-related data in real time. This enables everyone in the field and in the office to know whats going on, make better decisions and get more done. APE Mobile is on a mission to make construction easier by using disruptive technology to make the complex simple. Be more productive and achieve construction excellence. Understand what's happening on site, instantly.
Newformas clients report saving countless hours, avoiding mistakes and litigation, as well as meeting their customers demands for faster responses and task completion. Newformas software facilitates collaboration when architecture and engineering firms team up. Newforma users file emails to a project as easily as dragging items to an email folder, respond to RFIs, approve submittals and assign action items using a single application, and quickly search and find critical items Newforma helps over 1,350 AEC firms manage their project information and complete 2.4 million projects globally.
Jovix is an award-winning Material Readiness application developed by Atlas RFID Solutions specifically for the construction industry and has been implemented on over 600 sites. Jovix combines web-based server software with mobile and auto-ID technologies to extend access to information to decision-makers in the field, as well as digitize and automate manual, paper-based data collection. Jovix provides value for Owner/Operators, EPC firms, contractors, fabricators. Material Readiness solution that helps drive construction craft labor wait time related to materials to zero.
The Agile philosophy for managing construction will help you deliver the following key elements to your project Customer satisfaction at each point of delivery A team versus adversary approach to relationships Motivated team members with shared goals An approach where the individual contribution is encouraged. #construction #constructionmanagement #projectmanagement #agile Agile Project management: A systematic way to making sure that you incorporate the voice of the client in projects.
Smart Contractor - For small to mid size general and sub contractors; commercial and residential. - Estimates, schedules, proposals and contracts, vendor/sub quote requests, purchase orders, work orders, invoices, AIA draw requests, cost accounting, document management. - Integrated with QuickBooks. - Customer internet access to job information. - Complete integrated construction project management and accounting for one low price. Complete construction project management, accounting and job costing software for one low price.
ARES PRISM es una solución de software de gestión de ciclo de vida de proyectos empresariales que respalda la planificación, ejecución y finalización de proyectos de capital para pronósticos confiables, control de costos y medición de desempeño. Integra y estandariza los procesos de gestión con los módulos PRISM para la estimación, la gestión de costes, la gestión de ingeniería, las adquisiciones, los contratos, la gestión de campo y los paneles. ARES PRISM es un software de gestión del ciclo de vida del proyecto que ofrece pronósticos confiables y una visión precisa del rendimiento del proyecto.
Get Organized, Grow Sales and Work Less! MarketSharp is a simple-to-use, industry- specific,web-based CRM (Customer Relationship Management) solution designed specifically for remodelers, contractors and home improvement pros. With mobile accessibility and the tools to improve effectiveness and efficiencies, MarketSharp helps generate more qualified leads, close more profitable sales, increase production volume and create satisfied referral-giving customers. MarketSharp provides a way for remodelers to generate low cost leads, convert more leads into sales, and create lifetime customers!
GuildQuality provides customer satisfaction surveying, web-based performance reporting, and marketing services for home builders, remodelers, contractors, and real estate professionals. More than 2000 of North America's best home professionals rely on GuildQuality to help them deliver an exceptional customer experience, and articulate the quality of their service to prospective customers. Customer satisfaction surveying software for quality-minded building professionals.
Archdesk is an all-in-one software built specifically for the construction industry. Archdesk covers the workflow from A-Z, from initial client inquiry, through estimation, contracts, project management, budgeting, scheduling, labour management, asset management, costings, reporting, team collaboration till the last invoice is issued. All this in a modern and beautiful workflow accessible from any device. An All-in-one cloud-based solution built for the construction. #1 in the UK.