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CloudTalk es un sistema telefónico con funcionalidad avanzada de contabilización de llamadas. Más de 2500 empresas como DHL, Yves Rocher, Karcher y Glovo confían en CloudTalk. Una de las soluciones de telefonía de más calidad y más valoradas. Simplifica la vida de tus equipos de ventas y asistencia al cliente con más de 70 funciones de llamadas avanzadas. Mejora la comunicación con los clientes potenciales gracias a la integración con tus sistemas existentes de servicio de asistencia técnica, CRM y comercio electrónico como Helpscout, Pipedrive o Shopify. Comienza con una prueba de 14 días gratis. Descubre más sobre CloudTalk CloudTalk es un sistema telefónico basado en la nube para equipos de asistencia y ventas. ¡Hace que llamar sea fácil y divertido! Obtén tu prueba gratis hoy mismo. Descubre más sobre CloudTalk
Sistema de telefonía VoIP todo en uno con más de 50 funciones de clase empresarial que aumentarán tus ventas y mejorarán la atención al cliente. Además, puedes conectar departamentos de manera eficiente y centralizar la telefonía para todas tus ubicaciones. Calidad de llamadas de alta definición con un sistema confiable, estable y con un tiempo de actividad del 99.9999 %. Descubre más sobre NUACOM Sistema de telefonía empresarial y versátil que ofrece más de 50 funciones tales como IVR, grabación de llamadas, puesta en cola, conferencias y mucho más. Descubre más sobre NUACOM
La CTI (integración de teléfono y computadora, por sus siglas en inglés) de más reciente generación de Tenfold se integra con todos los principales CRM, incluidos Salesforce, Microsoft Dynamics y sistemas telefónicos como Cisco, Avaya y Genesys. Al conectar tu sistema telefónico a un CRM, Tenfold te permite reconocer y responder a tus clientes en el momento de la interacción. Con funciones como ventanas emergentes de pantalla, perfil unificado de clientes, clic para marcar, registro automático de llamadas, marcación de presencia local, etc., Tenfold impulsa a los equipos de ventas, asistencia y servicio para mejorar las conversaciones con los clientes. CTI para ventas y centro de contacto: mejora la experiencia del cliente y la productividad.
Software de seguimiento de llamadas y marcador de potencia para aumentar las ventas salientes. Realiza un seguimiento de la productividad de los agentes y ayuda a los agentes a aumentar la productividad y el rendimiento. Marca a los clientes potenciales hasta 4 veces más rápido. Obtén informes personalizados y en tiempo real. Fácil de usar. Sin contratos. Pruébalo gratis, sin tarjeta de crédito. Marcador de potencia/CRM basado en la nube: marca hasta 80 contactos por hora, deja al instante correos de voz y correos electrónicos, administra contactos y cierra más ventas.
Los desarrolladores piensan que el software debe ser un costo único. InfoFlo incluye actualizaciones GRATUITAS de por vida, sin cargos mensuales, ¡y tiene un costo ÚNICO por usuario de 99 dólares! ¡InfoFlo es un CRM fácil de usar que es perfecto para gestionar las relaciones con los clientes e incluye la sincronización de Outlook más sólida del mercado! Es una solución totalmente integrada de contacto, relaciones, correo electrónico, calendario, documentos, ventas, gestión de tareas y VoIP. Incluye un Quick Books, Outlook y Google Sync. El CRM completo más asequible del mercado. Costo único de 99 dólares por usuario. Muy fácil de usar con complementos opcionales para un paquete personalizado
FluentStream permite a tu empresa asignar de manera eficiente recursos de telecomunicaciones al proporcionar estadísticas de llamadas en tiempo real y creación de informes mejorada con colas de llamadas. FluentStream ha reinventado los sistemas telefónicos comerciales. Cuando se accede tan fácilmente a funciones como el correo de voz y el desvío de llamadas, está claro que FluentStream transforma las comunicaciones comerciales. FluentStream ofrece tecnología dinámica basada en la nube para todas las empresas y su objetivo es otorgar a todas las personas los mejores resultados. FluentCloud es un sistema de telefonía empresarial basado en la nube que se enfoca en ser más asequible para tu negocio, lo que mejora la fiabilidad.
La contabilización de llamadas de CASH + está diseñada y desarrollada por Hansen Software Corporation. CASH + es compatible con sistemas telefónicos comerciales como Avaya, Allworx, Cisco, PhoneSuite, Toshiba, Inter-Tel, Mitel, Samsung, Grandstream, Panasonic, Shoretel, NEC, Nortel, Vertical Zulty's y muchos más. Desde hoteles, bufetes de abogados, organizaciones de ventas hasta centros de atención a largo plazo, CASH + se puede utilizar como una herramienta valiosa en muchos sectores. Instala CASH + en tu oficina para obtener informes potentes. El software de informes de telecomunicaciones te permite informar sobre llamadas entrantes, salientes, locales y de larga distancia desde tu sistema telefónico.
Variphy es la plataforma de análisis de preferencia para la colaboración con Cisco. Al colaborar con la comunidad de Cisco UC, la misión de los desarrolladores es crear la solución de análisis más potente y completa posible con un nivel de servicio personalizado para todas las empresas y socios alrededor del mundo. Análisis de llamadas y creación de informes CDR de Cisco líder en el sector, análisis y creación de informes en panel de estadísticas de UCCX, creación de informes "as built", informes de cambios e informes de auditorías, gestión de números de directorio y plan de marcación, control de teléfono remoto y macros, todo en un solo panel de vidrio. Variphy es la plataforma de análisis de preferencia para la colaboración con Cisco. Análisis de llamadas y creación de informes CDR de Cisco
Software de centro de contacto en la nube y soluciones API para gestionar campañas y contactos en vivo. Ideal para campañas multicanal y atención al cliente. Fácil de configurar, personalizable y con la atención al cliente de Ytel en horario ininterrumpido. Incluye analíticas y creación de informes de serie. Potente integración de CRM, correo de voz sin llamadas, transmisión de voz y SMS, incluidos números cortos, números gratuitos y números locales en todo EE. UU. Conexiones y resultados de la más alta calidad con Ytel. Centro de contacto en la nube y soluciones de API de comunicación. Ideal para campañas multicanal de gran escala y atención al cliente.
Marcación entrante/saliente 100 % basada en la nube con tecnología de seguimiento de llamadas: potente grabación de llamadas y herramientas de seguimiento en tiempo real para equipos de ventas y atención al cliente. Simplifica la contabilización de llamadas con paneles de control, informes y un sistema de telefonía VoIP todo en uno para toda la empresa. Pruébalo gratis durante 7 días. Marcación entrante/saliente 100 % basada en la nube con tecnología de seguimiento de llamadas.
MTS es un proveedor global de productos y servicios innovadores para servicios de contabilización de llamadas, Gestión de comunicación unificada y colaboración (UCCM), Gestión del ciclo de vida de las comunicaciones (CLM), Gestión de gastos de tecnología (TEM), Gestión de movilidad empresarial (EMM). La solución UCCM TEM Suite permite a las empresas obtener visibilidad y control de su uso de comunicación unificada, activos alámbricos y móviles, servicios y políticas de seguridad. TEM Suite permite a las empresas obtener visibilidad y control de su uso de comunicación unificada, activos, servicios y políticas de seguridad.
NET-Phacs Hosted SaaS Call Accounting is a hosted, web based call accounting service. It provides everything you need for call accounting and features daily and monthly reports as well as robust query access to call data. The NET-Phacs "Plus" option adds; SQL ad hoc reporting; the ability to effortlessly email monthly reports to your users; plus options to allow managers query access to subordinate's data in a secure Internet environment; plus billing and tracking of equipment and feature items. Call Accounting Service provides the key management information you need to administer your telecommunications environment.
ISI es un proveedor líder de soluciones de gestión de comunicaciones unificadas (CU) de calidad desarrolladas para empresas que buscan medir, analizar y optimizar el uso, el contenido, los gastos y las personas. ISI ayuda a los clientes a implementar soluciones de gestión de CU para voz, video e IM/Presence que mejoran los resultados comerciales mediante: Informes de CU, analíticas de tráfico, grabación de colaboración, análisis de voz, gestión de personal, auditoría de telecomunicaciones y gestión de gastos de telecomunicaciones (TEM). ISI permite a sus clientes elegir e implementar soluciones de gestión de comunicaciones unificadas que logren los resultados empresariales deseados.
OfficeWatch Call Reporting provides visibility for businesses to easily track all calls within the organization to determine employee productivity and prevent against unauthorized phone usage. The application includes an automatic report scheduler which configures an unlimited number of reports to be emailed, printed or archived on an hourly, daily, weekly, or monthly basis. Toll fraud, trunk analysis and 911 alerts help businesses gain ROI from their investment. OfficeWatch Call Reporting provides visibility for businesses with call tracking, threshold alarms and more
PhonEX ONE es una solución web integral para el recuento de llamadas, gestión y control de gastos de telecomunicaciones y productividad. Independientemente de la plataforma PBX, PhonEX ONE es escalable y ofrece crecimiento y capacidad ilimitados para entornos de sitios múltiples, multilingües y multidivisas. PhonEX ONE reduce los gastos operativos al brindar a las empresas la herramienta perfecta para supervisar la actividad de la red y el ancho de banda; informar sobre tendencias de uso y estadísticas y optimizar y asignar de manera eficiente los recursos de red. Solución web integral para el recuento de llamadas, gestión y control de gastos de telecomunicaciones y productividad.
Gestión de recuento y tráfico de llamadas y análisis con creación de informes precisos. SaaS o las aplicaciones del lugar para el cliente para Avaya, Cisco, Mitel, NEC, Nortel, Shoretel, Siemens, 3Com u otros. Gestión de contabilidad y tráfico y análisis con creación de informes precisos.
Call accounting solution that helps identify and search phone numbers, track telecom expenses, analyze voice traffic, and more. Call accounting solution that helps identify and search phone numbers, track telecom expenses, analyze voice traffic, and more.
If you're a medium to large company in need of Call Accounting services, we're the company to call! We securely collect, retain and report on your calling activities to meet your financial, governance and corporate compliance needs. At SAI, our mission is to help enterprises simplify a complex telecom world by providing usage and expense reporting tools for PBX, VoIP, Mobile and other unified communication systems. And, we've been doing it for over 25 years! Call Accounting solution provider for enterprise accounts using Cisco Call Manager, Avaya, Microsoft and other voice infrastructure.
Providing organisations with the information required to understand what telecom services users use, how they use them and at what cost Providing organisations with the information required to understand what telecom services users use, how they use them and at what cost
Shadow CMS Enterprise is a scalable unified communication management application that consolidates communication data to highlight communication facility usage. Communication management is now a multi-pronged approach that combines statistics from various facilities to identify billing irregularities, misuse, bottlenecks, inactivity and productivity loss. Shadow CMS consolidates call detail, voice mail, auto attendant, ACD and mobile data to provide concise communication facility usage. Provides the necessary tools to forecast, monitor and allocate communications management expenses.
Software de recuento de llamadas para organizaciones de todos los tamaños, sitios únicos o múltiples, empresas en general, profesionales u hoteles/moteles. Software de recuento de llamadas para organizaciones de todos los tamaños, sitios únicos o múltiples, empresas en general, profesionales u hoteles/moteles.
Integrates all management functions into a single product. From call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting. Manages call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting.
VXTracker manages the technical & financial performance of your voice network. Multiple, authorized users can access the system from any browser, and scheduled delivery to email addresses means better distribution of reports and less demand on the system administrator. VXTracker uses a powerful SQL database that provides lightning fast processing of high call volumes from multiple locations. Multi-million call record reports are produced in seconds! Optional modules include Cell Phone reporting. Real-time monitoring and reporting for your entire voice network including VoIP.
Software to track and process call records in real time, allocate billing to specific departments and extensions, and analyze trends. Software to track and process call records . Helpful when planning to migrate to VoIP
Are you looking for an innovative Call Accounting solution to increase productivity and lower costs? Call SWEET! is your total communications solution! Call SWEET!'s feature-rich qualities makes it the preferred choice of businesses, small and large. Web-based solution that helps businesses manage incoming, outgoing, and internal calls to streamline telecommunication activities.
Call logging tool for tracking and allocating calls and costs associated with them, and performing tariff analysis. Call logging tool for tracking and allocating calls and costs associated with them, and performing tariff analysis.
InCharge Unified Call Management es una poderosa solución de creación de informes basada en la web que puede generar informes detallados o resumidos en tu PBX y dispositivos móviles. Con más de 20 años de experiencia y cientos de instalaciones, estas aplicaciones para la creación de informes InCharge CDR e inalámbricas son tu respuesta. Con su larga lista de funciones, estás cubierto. Interfaz web fácil de usar, soporte de servidor virtual, informes personalizables, soporte de múltiples PBX, (por ejemplo, Avaya, Cisco, Mitel), compatible con DBA de Avaya. Creación de informes potente y fácil de usar, basada en la web, que captura e informa sobre todos los datos CDR de sistemas tradicionales e IP PBX de varios proveedores.
WIN-SENSE is a WINDOWS based software system that handles all of your telemanagement and call accounting needs. WIN-SENSE is a WINDOWS based software system that handles all of your telemanagement and call accounting needs.
FCS Gateway permite que la cadena hotelera o el propietario agrupen diversos hoteles con diferentes sistemas de PMS, PABX y otros sistemas de terceros en un solo lugar, sin las preocupaciones asociadas con requisitos de interfaz y gestión complejos. Facilita la optimización del trabajo de integración complicado. Una solución de plataforma completa para proporcionar datos de huéspedes, contabilización de llamadas, facturación y una amplia gama de capacidades de hub de interfaz
El software de recuento de llamadas Proteus de Enghouse ayuda a las empresas a gestionar, realizar la transición y optimizar sus sistemas de comunicaciones a través de una supervisión e informes detallados del uso del sistema y troncales, el análisis de costes y otros KPI comerciales. Puede ayudar a planificar migraciones de tecnología de TDM a IP o PBX a comunicaciones unificadas y monitorear actividades fraudulentas o no conformes. Proteus también registra las plataformas de voz de los operadores, extendiendo los beneficios del recuento de llamadas a la sala de operaciones. El software de recuento de llamadas Proteus de Enghouse ayuda a las empresas a gestionar, realizar la transición y optimizar sus sistemas de comunicaciones.
VoIP Detective allows end users to pull reports on inbound and outbound calls they have made. Managers can pull reports on their team, showing call details. Administrators can see all calls made on the system including technical details such as MOS, jitter, etc. VoIP Detective has a completely free version that you can use indefinitely, as well as an upgraded version that offers reports delivered via email and unlimited data retention. Free call accounting and reporting for Cisco call manager. Easy to use, it provides call details to admins, managers, and users.
¿Necesitas crear informes significativos de tu entorno Cisco UC? Podemos ayudarte. CRA es una potente plataforma web basada en la nube y fácil de usar para la creación de informes y analíticas y la resolución de problemas en entornos Cisco UC. Call Record Analyzer (CRA) es una plataforma de analíticas CDR/CMR y solución de problemas en la nube para entornos Cisco® UC.
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Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems. Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems.
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PC-based reliable, comprehensive call accounting and billing solution. Manage your telephone costs and increase productivity by taking out the guess work. PC-based reliable, comprehensive call accounting and billing solution.
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Cloud-based solution telecom expense management solution that lets businesses manage invoices, call accounting, inventory and more. Cloud-based solution telecom expense management solution that lets businesses manage invoices, call accounting, inventory and more.
Call accounting solution that connects with various telephone systems and helps generate incoming and outgoing call reports . Call accounting solution that connects with various telephone systems and helps generate incoming and outgoing call reports .
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Web-based solution that provides call accounting through recording, accounting, customer support and more. Web-based solution that provides call accounting through recording, accounting, customer support and more.
Herramienta de gestión de llamadas para supervisión de empleados, análisis de costes, tiempo de facturación, estadísticas de llamadas y gestión de oficinas. Herramienta de gestión de llamadas para supervisión de empleados, análisis de costes, tiempo de facturación, estadísticas de llamadas y gestión de oficinas.
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Aradial products include a full-featured Converged Billing and AAA servers (RADIUS and Diameter). Aradial provides excellent performance and technological superiority. The solution offers billing integration for ISP, Wimax, LTE, Mobile and VoIP, HotSpot, wireless access, WiFi, WISP, ASP and mobile operators. Aradial's web-based interface ensures easy connectivity from anywhere and is coupled with a state server that allows you to know exactly what is happening in the network, in real time. Billing integration for ISP and VoIP, HotSpot, Wireless Access, WiFi, WISP, ASP, Wireless LAN and Mobile operators.
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Browser-based, call accounting package with built-in web server, embedded SQL database and integrated job scheduler ($375.00 & up) . Call Accounting Mate is an industrial strength, fast and reliable call accounting software package for monitoring & reporting telephone call activity. It can be deployed in any enterprise inc. hospitality, retail, government, professional firms, banks & universities. This telemanagement solution will pinpoint charges, highlight misuse & increase productivity. Browser-based, call accounting package with built-in web server, embedded SQL database and integrated job scheduler.
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WinCall realiza un seguimiento de todas tus ubicaciones nacionales e internacionales, independientemente del tipo de PBX (analógico, digital, IP) al mismo tiempo que proporciona la mejor atención al cliente en el negocio. WinCall ayuda a facilitar el envío interno de facturas, identifica el fraude telefónico por PBX, aumenta la productividad de los empleados y recopila datos de uso para ayudar a tomar decisiones informadas sobre la planificación de la red de telecomunicaciones. La integración de directorios elimina la lenta tarea de actualizar la base de datos o el directorio de contabilización de llamadas. Solución de software contable WinCall que automatiza la tarea de AMC y de creación de informes a la vez que proporciona una asistencia al cliente de primer nivel.
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Advanced call accounting for PBX/VOIP and Private Networks, capacities up to 100,000 extensions Product of choice for Fortune 500 companies across Asia Pacific and worldwide Advanced call accounting for PBX/VOIP and Private Networks, capacities up to 100,000 extensions
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ABS 100 provides a low cost high performance CDR Processing, Billing, and Call Accounting System that Rates Wholesale, Departmental, Carrier, and Retail CDRs while also providing Network Optimization, Carrier Management, and Profit/Loss reports. The ABS 100 system also generates LCR Routing Data. It can compare multiple Carrier Rates and is a great platform for Wholesale Billing and Agent/Reseller Re-Billing. CDR Processing System for high volume Wholesale Billing, as well as: Auditing, Comparisons, Reports, Optimization, and Analysis.
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Capture SMDR information from the PBX system as soon as call is completed, analyze it, convert to database record format Capture SMDR information from the PBX system as soon as call is completed, analyze it, convert to database record format
TIM4biz Cloud Call Accounting removes the headaches that are associated with legacy call accounting software. Flexible n-tier call costing with free, capped, flag fall, grace period, flat cost & per charging interval supports most countries All the major components of the system including database server, web server, report & alert servers are installed at the TIM4biz datacenter and are automatically backed up & maintained by TIM4biz staff. PMS integration & API support included. TIM4biz Call Accounting is the easiest way to report exactly how your telephone is being used or abused. PMS and API support.
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Telemanagement tool that provides brand visibility and IT solutions through data reports and information. Telemanagement tool that provides brand visibility and IT solutions through data reports and information.
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Lo sabemos: ¡estás ocupado! Es difícil para los gerentes de telecomunicaciones/UC enfocarse en proyectos importantes cuando se presenta un aluvión de preguntas de reporting. Calero VeraSMART te ayuda a combinar, simplificar y compartir los datos de negocio por línea fija, celular y otros medios. Lidia rápidamente con las consultas de seguridad, productividad, documentos legales/de RR. HH., devoluciones y optimización. La solución alámbrica es compatible con Avaya, Cisco y Microsoft Lync; la solución inalámbrica soporta AT&T, Sprint, T-Mobile y US Cellular. Escalable, ampliable, SaaS o en el lugar. Herramienta de ahorro de tiempo para la creación de informes para administradores de telecomunicaciones/UC ajetreados: ayuda a combinar, simplificar y compartir los datos empresariales mediante línea fija, celulares y otros medios.
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Call accounting solution that enables businesses to manage call costs, fraud detection, phone reconciliation, and more. Call accounting solution that enables businesses to manage call costs, fraud detection, phone reconciliation, and more.
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Telephony reporting tool that enhances customer interaction by screen dialing, high call resolution, showing user presence, and more. Telephony reporting tool that enhances customer interaction by screen dialing, high call resolution, showing user presence, and more.
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Software that provides costs monitoring, fraud detection, report generation, and email report scheduling features. Software that provides costs monitoring, fraud detection, report generation, and email report scheduling features.
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Las características incluyen la administración de registros de llamadas antiguas, la generación de informes de detalles de llamadas y el cumplimiento NADP para todo tipo de seguimiento de comunicaciones. Las características incluyen la administración de registros de llamadas antiguas, la generación de informes de detalles de llamadas y el cumplimiento NADP para todo tipo de seguimiento de comunicaciones.
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callGuard rastrea las llamadas en las redes de voz de Cisco. Cada llamada, cada vez. callGuard rastrea las llamadas en las redes de voz de Cisco. Cada llamada, cada vez.
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Pbxdom cloud reports can easily generate detailed reports of your telephone or call center activity from anywhere in the world; there is no need to purchase any additional software. You can achieve this by installing a collector of Pbxdom and connecting your PBX or Call center to the computer that you installed this software on; thats all there is to it. The collector software automatically receives your call information from your call center or PBX and then it sends that information to Pbxdom PBXDom Call Reporting & Analytic Service for major Business Phone System
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Avotus Corporation, the leading provider of Intelligent Communications Management (ICM) solutions, today announces a partnership with TrustSphere, the recognized market leader in relationship analytics, to create a joint platform that combines Avotus big data capture capabilities with TrustSpheres advanced social network analytics technology to form a market-leading relationship analytics platform that extends beyond email and throughout the full Unified Communications (UC) platform. Avotus combines its big data capture and reporting capabilities for Unified Communications with TrustSpheres advanced analytics tech.
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The right solution for monitoring and analysing telephone traffic for Cisco. The right solution for monitoring and analysing telephone traffic for Cisco.
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PBX Call Tarifficator helps to Track all outgoing and incoming calls to employees. Maintain archives for any time period. Allocate phone usage costs to employees and departments. Optimize PBX system configuration (determine if some outside lines are overloaded or underused). Control PBX system abuse. Check all information about suspicious calls. Print bills for the customers. Verify toll call bills from the phone company. Reduce non-business phone usage. Track all outgoing and incoming calls to employees and maintain archives for any time period.
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Advanced call accounting and analytics with unlimited display boards. It's a true enterprise solution, allowing you to handle the more complex call routing and handling often found only on larger or more complex sites. Regardless of how your business is structured, whether it's a large centralised site or an entire network of interconnected sites spanning the world, TIM Enterprise provides a single, centralised facility that allows you to manage your comms. Advanced Call accounting and analytics package with a deceptively simple user interface.
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El sistema contiene productos y módulos extensos que enriquecen el sistema con características y funcionalidades para las necesidades normales y comerciales. * Conectividad IP LAN/WAN de series en tiempo real para recopilar datos CDR. * Múltiples sitios. * Herramientas de creación de informes. * Integración con directorio activo. * Informes por correo electrónico. * Precios múltiples. * Alarma de sin datos. * Copia de seguridad. * Gestión de cuotas. * Detección de fraude. Potente solución para gestión de llamadas de voz, integración, facturación y control.
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Formed in 2000, MAF InfoCom is a leading innovative technology provider with two decades experience delivering solutions for Unified Communications and Collaboration including Monitoring, Analytics, Reporting, Recording, Headset & Device Management and DID Management. We serve tens of thousands customers around the globe, in a large variety of branches. We have installations in over 50 countries ranging from SMEs to multi-national global enterprises. Monitoring, Analytics, Reporting, Recording, Headset & Device Management and DID Management
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All-in-one, professional call accounting software. Designed to be easy to use and learn i.e. reports consists of data leafs (i.e. box icons) with summary figures which can be double clicked to open sub-report or detailed tables (i.e. Minimal data entry required). 14 regular Reports, 63 2D/3D Bar chart reports, Database management (Users, Extension, Department, Phonebook, CO-Line, Pricing), Report Printing, Multi-User pass code protection, Inactivity detection (reverts to login), Pabx status .... All-in-one, call management and accounting professional communication software. Designed to be easy to use with many functionalities
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Telecom invoicing software which provides telecom bill presentment & billing solutions to comm.service providers. Telecom invoicing software which provides telecom bill presentment & billing solutions to comm.service providers.
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CallBroker Report View provides the key management information you need to administer your telecommunications CallBroker Report View provides the key management information you need to administer your telecommunications
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El Software call center es un servicio alojado en la nube. No es necesario que los agentes se encuentren en un lugar concreto, ya que podrán recibir y hacer llamadas desde cualquier lugar. De esta forma, el Software Call Center permite que los agentes trabajen de forma cómoda y eficiente desde diferentes ubicaciones. Integra un sistema ACD que distribuye las llamadas entrantes a los agentes dependiendo en los automatismos que se hayan configurado previamente. El Software call center es un sistema telefónico que gestiona gran cantidad de llamadas online, ofreciendo la mejor atención al cliente.
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Unified communications and collaboration analytics solution that provides multi-media monitoring and analysis of voice, video, contact center, and collaboration session activity. As a universal platform, Predictive UC Analytics provides both real-time agile monitoring and workplace analytics providing faster time-to-resolution than competitive offerings. It is the ideal solution for IT, Contact Centers, Operations, and business management looking to drive operational efficiencies. UC&C analytics that provides multi-channel monitoring and analysis of voice, video, contact center, and collaboration session activity.
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Call management platform that is purpose-built for the property management industry. Call management platform that is purpose-built for the property management industry.
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Monitoring and reporting tool for business phone systems, enhanced with call back and IVR features. Monitoring and reporting tool for business phone systems, enhanced with call back and IVR features.
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A Brazilian telecom expense management system focused on reducing costs and gain of performance. Compatible with all PBX brands and models, the Tarifador WS is used by companies of all sizes in all Brazilian states. Brazilian telecom expense management software focused on cost reductions and gain of performance.
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Call tracking software for Mitel system that includes features call center metrics analytics and reporting. Call tracking software for Mitel system that includes features call center metrics analytics and reporting.