Software para satisfacción del cliente

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Grade.us

Grade.us

Por Grade Us

(126 reseñas)

La plataforma n.° 1 de marketing y gestión de reseñas de marca blanca para comercializadores, agencias y SEO. Automatiza más y mejores reseñas en línea. Descubre más sobre Grade.us

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Qualtrics Customer Experience

Qualtrics Customer Experience

Por Qualtrics

(93 reseñas)

Qualtrics Customer Experience (CX) es la plataforma más ágil del mundo para la mejora de la experiencia del cliente, facilitando a las empresas el monitoreo, la respuesta y la mejora de cada momento clave del proceso de interacción del cliente, e incorporando los comentarios de los clientes en cada decisión. Con paneles de control flexibles basados en roles, administración dinámica de casos e integración total de CRM, tienes la capacidad de ofrecer una experiencia de cliente sin igual. ¡Solicita una demostración personalizada o regístrate para obtener una cuenta gratuita para comenzar! Descubre más sobre Qualtrics Customer Experience

Qualtrics Customer Experience hace que sea fácil para las empresas monitorear, responder y mejorar cada momento clave a lo largo del proceso de interacción con el cliente. Descubre más sobre Qualtrics Customer Experience

Survey Software for the Enterprise

Survey Software for the Enterprise

Por KeySurvey

(38 reseñas)

Built for large companies, Key Survey is a flexible, scalable, and integrated platform for tracking and improving customer satisfaction. Use beautiful and engaging surveys, automated notifications and workflows, and powerful analytic tools to understand exactly where to make improvements or promote good behaviors. When you connect Key Survey to your other IT systems, you'll close the loop between Marketing, Sales, Operations, and Customer Care. Descubre más sobre Survey Software for the Enterprise

Built for large companies, Key Survey is a flexible, scalable, and integrated platfom for tracking and improving customer satisfaction. Descubre más sobre Survey Software for the Enterprise

Podium

Podium

Por Podium

(53 reseñas)

Podium customer satisfaction software helps thousands of businesses get more reviews on sites like Google, Facebook, HealthGrades & more. The Podium messaging platform also makes it easy to manage all your customer interactions from Facebook messages, Google's click-to-message and inbound texts from one dashboard. You can easily manage all of your reviews from over 40 different review sites to quickly reply to reviews, report on locations and understand customer sentiment. Descubre más sobre Podium

Customer satisfaction software includes reviews, sentiment analysis, messaging and everything you need to improve customer satisfaction Descubre más sobre Podium

Nextiva Survey

Nextiva Survey

Por Nextiva

(123 reseñas)

Get answers fast with Nextiva Surveys, our online customer satisfaction software. Collect the answers you need to understand your audience and make better decisions. Featuring nine question types, survey templates, email notifications, skip logic, and more, Nextiva Surveys provides the tools needed to measure respondents. Plus, businesses can customize landing pages, thank you pages, colors, and everything in between! Seamlessly integrate with other Nextiva products for a full view of customers. Descubre más sobre Nextiva Survey

Get answers fast with Nextiva Surveys, a custom online customer satisfaction software, to better understand audience. Descubre más sobre Nextiva Survey

MaritzCX

MaritzCX

Por MaritzCX

(1 reseña)

MaritzCX is customer experience (CX) management for big business. Organizations need CX programs that drive high value and high return. We help increase customer satisfaction and lifetime value by ingraining customer experience-driven insight and action into the DNA of business operations. With a unique combination of CX software, data and research science, deep vertical market expertise, and managed program services, only MaritzCX offer a full-service, professional CX approach. Descubre más sobre MaritzCX

MaritzCX offers a full-service CX approach to continuously improve the CX across an enterprises customers, employees, and partners. Descubre más sobre MaritzCX

AskNicely NPS Software

AskNicely NPS Software

Por AskNicely

(94 reseñas)

Ofrece excelentes experiencias del cliente e impulsa el crecimiento con el software NPS de AskNicely. AskNicely se integra con tu CRM (incluido Salesforce.com) para recopilar automáticamente los comentarios de los clientes con una simple encuesta por correo electrónico de una sola pregunta (basada en Net Promoter Score). Escucha a tus clientes en tiempo real, atrapa a los clientes insatisfechos antes de que te abandonen y obtén más reseñas en línea. Comienza a enviar encuestas en minutos sin ayuda de TI. Descubre más sobre AskNicely NPS Software

Ofrece excelentes experiencias del cliente e impulsa el crecimiento con el software NPS de AskNicely. Descubre más sobre AskNicely NPS Software

Wix Answers

Wix Answers

Por Wix Answers

(14 reseñas)

Wix Answers es la plataforma profesional que puedes usar para crear tu propio centro de ayuda y brindar asistencia a tus clientes. Construido por Wix para asistir a más de 120 millones de usuarios, ahora está disponible para cualquier negocio. Y es gratis. Wix Answers viene con una base de conocimientos personalizable, un sólido sistema de tickets, un centro de atención telefónica integrado y un widget de ayuda incrustable. La información práctica te brinda todos los datos que necesitas para seguir el progreso de tu negocio. Con Wix Answers, puedes construir mejores relaciones y más duraderas. Descubre más sobre Wix Answers

Wix Answers es la plataforma profesional que puedes usar para crear tu propia solución completa de asistencia al cliente y brindar asistencia a tus clientes. Descubre más sobre Wix Answers

Blue Enterprise Surveys

Blue Enterprise Surveys

Por eXplorance

(7 reseñas)

Asegura la máxima satisfacción del cliente con el software de encuestas de clase empresarial Blue. Gracias a una perfecta integración con tus sistemas clave de información al cliente, como CRM, Blue se mantiene en contacto con los clientes de forma automática y te mantiene actualizado, en el momento, con información práctica. Descubre más sobre Blue Enterprise Surveys

Obtén la máxima satisfacción del cliente y mantente en contacto con ellos en todas las etapas de su experiencia, con el software Blue Surveys. Descubre más sobre Blue Enterprise Surveys

SightMill - NPS Software

SightMill - NPS Software

Por SightMill

(2 reseñas)

El innovador software Net Promoter Score (NPS) te ayuda a medir, analizar y actuar sobre los comentarios para mejorar la participación del cliente o la implicación del empleado (eNPS). SightMill permite agregar encuestas NPS a tu sitio web, enviar encuestas NPS por correo electrónico o recopilar encuestas NPS en un evento en vivo. Se integra con software de terceros (Slack, Zapier, CRM) y proporciona herramientas para enviar comentarios a tu equipo. Descubre más sobre SightMill - NPS Software

El innovador software Net Promoter Score (NPS) te ayuda a medir, analizar y actuar sobre los comentarios para mejorar la participación del cliente. Descubre más sobre SightMill - NPS Software

Intouch Insight

Intouch Insight

Por Intouch Insight

(4 reseñas)

Intouch Insight's portfolio of CEM solutions collect and combine feedback data incl. surveys, mobile checklists, mystery shopping, operational audits, social media, and call centers, and rapidly integrates data from 3rd-party systems like Salesforce, Oracle, SAP. Data is mapped to the customer journey and AI-powered features transform the data into meaningful CX insights. Orgs can easily take action on those insights to improve customer experience using patent-pending Action Campaign technology. Descubre más sobre Intouch Insight

Intouch Insight CEM solutions improve customer satisfaction by listening, interpreting & actioning feedback & operational data. Descubre más sobre Intouch Insight

NiceJob

NiceJob

Por NiceJob

(37 reseñas)

----> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to increase customer satisfaction + create advocates by getting them to recommend you to all their friends via online reviews. Like word of mouth only 1000x better. Never send a survey again while knowing exactly what your customers think about your service. See who your biggest fans are, and quickly respond to customer issues. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. Descubre más sobre NiceJob

----> The easiest way to increase customer satisfaction + create advocates. Like word of mouth only 1000x better. Try it free! Descubre más sobre NiceJob

Survey Anyplace

Survey Anyplace

Por Survey Anyplace

(57 reseñas)

¿Estás cansado de las encuestas aburridas? Nosotros también… Survey Anyplace se enfoca en crear encuestas y cuestionarios divertidos, móviles e interactivos, del tipo que permite interactuar con la audiencia y deja espacio para la propia identidad de marca o personalidad. Estas encuestas de aspecto moderno atraen a los encuestados y son de fácil interacción, gracias a las últimas características móviles, las mismas que usan los destinatarios. Además permite obtener mayor cantidad y mejor calidad de comentarios. Descubre más sobre Survey Anyplace

¿Estás cansado de las encuestas aburridas? Nosotros también… Survey Anyplace añade diversión, entretenimiento e interacción a las encuestas. Descubre más sobre Survey Anyplace

QuickTapSurvey - Offline Survey App

QuickTapSurvey - Offline Survey App

Por QuickTapSurvey

(60 reseñas)

QuickTapSurvey lets you capture in-person data that matters to your business. Build, customize, and launch your data collection campaigns in minutes with 100% data coverage guarantee (no internet required). Perfect for in-person lead capture, trade shows, intercept marketing, market research, and customer satisfaction. Descubre más sobre QuickTapSurvey - Offline Survey App

QuickTapSurvey makes it easy to ask smart questions anywhere (no internet required and a 100% data coverage guarantee). Descubre más sobre QuickTapSurvey - Offline Survey App

GetMoreReviews

GetMoreReviews

Por Get More Reviews

(22 reseñas)

Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more! Descubre más sobre GetMoreReviews

Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. Descubre más sobre GetMoreReviews

Quality Driven Software

Quality Driven Software

Por Quality Driven Software

(25 reseñas)

Una vez completado un trabajo de servicio, deseas recibir comentarios, ¿no? De eso se trata software dirigido a la calidad. A través de esta aplicación, puedes enviar un correo electrónico o una encuesta de texto a tu cliente en una plantilla con un diseño atractivo. Una vez que recibes los comentarios, la aplicación vinculará el trabajo al empleado que lo realizó. Al tener estos puntajes de satisfacción vinculados al empleado, podrás estar mucho más tranquilo sabiendo quién merece un aumento y quién debe ser despedido. Aumenta la retención de clientes *y* tus reseñas en línea, sí, la solución también te ofrece esto. Descubre más sobre Quality Driven Software

Gestión de comentarios de satisfacción del cliente. Aumenta las ganancias, disminuye la rotación y obtén más reseñas en línea. Sí, esta solución también se ocupa de eso. Descubre más sobre Quality Driven Software

SurveySparrow

SurveySparrow

Por SparrowApps

(21 reseñas)

SurveySparrow te permite convertir encuestas en conversaciones. Con una interfaz de conversación, SurveySparrow permite a los usuarios crear y compartir encuestas de primer nivel que ofrecen una experiencia similar al chat. Las encuestas periódicas de SurveySparrow te permiten enviar encuestas a intervalos regulares para medir el pulso de los clientes o empleados. Con opciones fáciles de compartir, SurveySparrow te permite compartir tus encuestas a través de la web, el móvil, las redes sociales y el correo electrónico para recopilar fácilmente los comentarios de tu público deseado. Descubre más sobre SurveySparrow

Convierte encuestas en conversaciones con las encuestas similares a los chats. Interactúa mejor con tus clientes y empleados. Descubre más sobre SurveySparrow

Broadly Reviews

Broadly Reviews

Por Broadly

(43 reseñas)

Broadly's automated review platform helps local businesses generate great customer reviews on the most important platforms including Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor & many more. Our platform helps SMBs win reviews, get more business, and communicate directly with your customers via app or desktop. Online reviews are the single largest driver of how a consumer selects a new service so we're here to help small, service-based businesses (1-100 employees) win a better online reputation. Descubre más sobre Broadly Reviews

Broadly is a review generation platform that helps local businesses get positive online reviews while protecting their reputations. Descubre más sobre Broadly Reviews

Helprace

Helprace

Por Helprace

(6 reseñas)

Helprace es la forma más sencilla de gestionar la interacción entre clientes y empresas. Un servicio de ayuda con una comunidad de clientes intuitiva y una aplicación de comentarios que hacen que Helprace esté listo para usar de inmediato. No hay largas guías de instalación, manuales de instalación o configuraciones de TI para preocuparse. Descubre más sobre Helprace

Características: Reglas de caso, macros, SLA, acciones guardadas, colisión de agente, borradores, modificaciones, integración con correo electrónico, sistema de contacto con el cliente, creación de informes Descubre más sobre Helprace

ManageEngine SupportCenter Plus

ManageEngine SupportCenter Plus

Por ManageEngine

(7 reseñas)

SupportCenter Plus es un software de asistencia preparado para ITIL y basado en la web, diseñado para organizaciones de TI que ofrecen asistencia de TI a sus clientes. Funciona como una plataforma común para la gestión de toda la atención al cliente. Los usuarios pueden realizar el seguimiento, gestionar y resolver los tickets del servicio de asistencia fácilmente, ofreciendo así una asistencia al cliente rápida que lleva la satisfacción del cliente a un nivel completamente nuevo. Descubre más sobre ManageEngine SupportCenter Plus

Dale a tu mesa de ayuda un cambio de imagen potente y visual. Prueba SupportCenter Plus. Da el primer paso hacia una asistencia al cliente de primer nivel. Descubre más sobre ManageEngine SupportCenter Plus

Thematic

Thematic

Por Thematic

(0 reseñas)

Turn your existing NPS and CSAT data into actionable insights using AI-powered thematic analysis. We analyze survey responses, reviews, support tickets and other sources of feedback to show you the drivers for customer satisfaction and loyalty, product usage and buying behaviors. - We uncover insights that help you build a better customer experience - Understand each departments impact on customers - Identify what matters to customer segments Descubre más sobre Thematic

Turn your existing feedback into actionable insights using AI-powered thematic analysis. Descubre más sobre Thematic

Genesys PureCloud

Genesys PureCloud

Por Genesys

(43 reseñas)

The Genesys PureCloud platform is the next-generation, all-in-one cloud contact center solution that helps you manage and understand omnichannel interactions in a seamless customer journey. Give your employees a single tool that handles all communicationsvoice, chat, email, text message and more. An intuitive interface makes it easy to use, whether youre an agent, supervisor or IT administrator. Weekly feature releases ensure youll exceed customer expectations today and tomorrow. Descubre más sobre Genesys PureCloud

PureCloud makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement. Descubre más sobre Genesys PureCloud

Reputology

Reputology

Por Reputology

(45 reseñas)

Reputology is the best-of-breed Review Management platform for enterprises that operate multiple physical locations. Engage unhappy customers quickly & monitor anywhere customer reviews and comments happen: Google, Facebook, comment cards, etc. Uncover the root causes for customer compliments and complaints to make meaningful, long-term improvements. Fortune 500 companies utilize Reputology as well as recognized brands like Golds Gym and House of Blues. Descubre más sobre Reputology

Reputology is the Review Monitoring platform that helps multi-location enterprises manage reviews on Google My Business, FB & more. Descubre más sobre Reputology

Wizu

Wizu

Por Wizu

(1 reseña)

Wizu is an AI powered chatbot for conversational surveys designed to increase response rates and improve customer satisfaction.

Wizu is an AI powered chatbot for conversational surveys designed to increase response rates and improve customer satisfaction.

TopBox

TopBox

Por Waypoint Group

(1 reseña)

TopBox ofrece una solución B2B de retroalimentación de clientes que es optimizada y rentable para ayudar a las pymes a crecer basándose en conocimientos estratégicos.

TopBox ofrece una solución B2B de retroalimentación de clientes que es optimizada y rentable para ayudar a las pymes a crecer basándose en conocimientos estratégicos.

ReviewPro

ReviewPro

Por Review Rank

(1 reseña)

Líderes mundiales en soluciones de inteligencia para huéspedes del sector de hostelerías. Mejora la satisfacción de los huéspedes y la reputación en línea.

Líderes mundiales en soluciones de inteligencia para huéspedes del sector de hostelerías. Mejora la satisfacción de los huéspedes y la reputación en línea.

Sibyl

Sibyl

Por Signet Research

(2 reseñas)

La plataforma de autoservicio de Net Promoter Score diseñada con la flexibilidad necesaria para medir la experiencia y la satisfacción del cliente.

La plataforma de autoservicio de Net Promoter Score diseñada con la flexibilidad necesaria para medir la experiencia y la satisfacción del cliente.

Confirmit

Confirmit

Por Confirmit

(1 reseña)

User-friendly software enabling creation of powerful and valuable survey research and feedback applications.

User-friendly software enabling creation of powerful and valuable survey research and feedback applications.

ClickDesk

ClickDesk

Por ClickDesk

(16 reseñas)

Aplicación de participación del cliente multicanal basada en la web que ofrece chats en vivo, mesa de ayuda, teléfono con navegador y una barra de herramientas social.

Aplicación de participación del cliente multicanal basada en la web que ofrece chats en vivo, mesa de ayuda, teléfono con navegador y una barra de herramientas social.

Tidio Chat

Tidio Chat

Por Tidio

(31 reseñas)

Tidio es un comunicador para empresas que mantiene chats en vivo, Messenger y correos electrónicos en un solo lugar.

Tidio es un comunicador para empresas que mantiene chats en vivo, Messenger y correos electrónicos en un solo lugar.

Totango

Totango

Por Totango

(7 reseñas)

Totango es una plataforma de éxito del cliente que impulsa la acción y se centra en los equipos para producir resultados predecibles de gestión.

Totango es una plataforma de éxito del cliente que impulsa la acción y se centra en los equipos para producir resultados predecibles de gestión.

GetSatisfaction

GetSatisfaction

Por GetSatisfaction

(4 reseñas)

Una forma sencilla de crear comunidades en línea que posibilita tener conversaciones productivas entre las empresas y sus clientes.

Una forma sencilla de crear comunidades en línea que posibilita tener conversaciones productivas entre las empresas y sus clientes.

Bravo Video

Bravo Video

Por Bravo Video

(1 reseña)

Bravo les permite a los responsables de marketing capturar videos de clientes, usuarios y fanáticos, directamente en la web.

Bravo les permite a los responsables de marketing capturar videos de clientes, usuarios y fanáticos, directamente en la web.

MindTouch

MindTouch

Por MindTouch

(1 reseña)

Transform your product and help content into a customer engagement channel that increases web traffic, drives sales, & improves support

Transform your product and help content into a customer engagement channel that increases web traffic, drives sales, & improves support

Lithium Communities

Lithium Communities

Por Lithium Technologies

(8 reseñas)

Wootric

Wootric

Por Wootric

(0 reseñas)

Runs Net Promoter Score surveys (NPS) inside your web or mobile app. Real-time feedback. Easy set-up, automatic.

Runs Net Promoter Score surveys (NPS) inside your web or mobile app. Real-time feedback. Easy set-up, automatic.

Hively

Hively

Por Hively

(7 reseñas)

A simple tool for real-time customer feedback gathering, rewarding employees, and team performance tracking.

A simple tool for real-time customer feedback gathering, rewarding employees, and team performance tracking.

Nicereply

Nicereply

Por Nicereply

(237 reseñas)

Online customer satisfaction survey software, including CSAT, Net Promoter Score (NPS) & Customer Effort Score (CES 2.0).

Online customer satisfaction survey software, including CSAT, Net Promoter Score (NPS) & Customer Effort Score (CES 2.0).

Survicate

Survicate

Por Survicate

(17 reseñas)

The fastest way to collect feedback from customers.

The fastest way to collect feedback from customers.

Customer Thermometer

Customer Thermometer

Por Customer Thermometer

(7 reseñas)

1-click feedback email solution that allows your customers rate your offerings. Generate your own buttons & embed them in any email.

1-click feedback email solution that allows your customers rate your offerings. Generate your own buttons & embed them in any email.

MyFeelBack

MyFeelBack

Por MyFeelBack

(2 reseñas)

Helps companies capture the customer insights they need to make data-driven decisions and improve their businesses.

Helps companies capture the customer insights they need to make data-driven decisions and improve their businesses.

Net Promoter System

Net Promoter System

Por Promoter.io

(2 reseñas)

Captura los comentarios de los clientes procesables utilizando el sistema Net Promoter para reducir proactivamente el crecimiento de la rotación y la unidad.

Captura los comentarios de los clientes procesables utilizando el sistema Net Promoter para reducir proactivamente el crecimiento de la rotación y la unidad.

Natero

Natero

Por Natero

(1 reseña)

Data-Driven Customer Success Management platform for B2B SaaS.

Data-Driven Customer Success Management platform for B2B SaaS.

CustomerGauge

CustomerGauge

Por CustomerGauge

(1 reseña)

Net promoter software that helps increase customer retention, measure and improve customer satisfaction and loyalty.

Net promoter software that helps increase customer retention, measure and improve customer satisfaction and loyalty.

WizVille

WizVille

Por WizVille

(0 reseñas)

A SaaS real-time customer feedback & complaint management solution, specifically designed for retail stores & local service providers.

A SaaS real-time customer feedback & complaint management solution, specifically designed for retail stores & local service providers.

Feedbackly

Feedbackly

Por Feedbackly

(25 reseñas)

Feedbackly is the only customer feedback software with built in marketing and sales tools.

Feedbackly is the only customer feedback software with built in marketing and sales tools.

Talk2us

Talk2us

Por Elevate Research

(5 reseñas)

Real-time customer feedback platform for brick & mortar businesses.

Real-time customer feedback platform for brick & mortar businesses.

SatisMeter

SatisMeter

Por SatisMeter

(1 reseña)

An in-app feedback platform that collects NPS data based on specific usage patterns from mobile apps, web apps and via email.

An in-app feedback platform that collects NPS data based on specific usage patterns from mobile apps, web apps and via email.

AnswerDash

AnswerDash

Por AnswerDash

(3 reseñas)

AnswerDash delivers instant contextual help to customers, right in your site or app, reducing support costs and boosting conversions.

AnswerDash delivers instant contextual help to customers, right in your site or app, reducing support costs and boosting conversions.

Customerville

Customerville

Por Customerville

(0 reseñas)

Solución de retroalimentación de clientes que proporciona diseño de encuestas, paneles en vivo, motor de publicación electrónica y envío de informes por correo electrónico.

Solución de retroalimentación de clientes que proporciona diseño de encuestas, paneles en vivo, motor de publicación electrónica y envío de informes por correo electrónico.

Satsum

Satsum

Por Satsum

(1 reseña)

Manage customer feedback and improve service. Use machine learning to understand customer needs, highlight actions for improvement.

Manage customer feedback and improve service. Use machine learning to understand customer needs, highlight actions for improvement.

CX Group

CX Group

Por CX Group

(17 reseñas)

Big data customer retention platform for improving overall customer experience

Big data customer retention platform for improving overall customer experience

ReputationStacker

ReputationStacker

Por ReputationStacker

(0 reseñas)

A turn key solution for businesses to automate the management of their online reviews and reputation.

A turn key solution for businesses to automate the management of their online reviews and reputation.

Zonka Feedback

Zonka Feedback

Por Zonka Feedback

(4 reseñas)

Zonka es una plataforma de gestión de comentarios en tiempo real de nivel empresarial que recopila las sugerencias fuera de red, a nivel local y en la web.

Zonka es una plataforma de gestión de comentarios en tiempo real de nivel empresarial que recopila las sugerencias fuera de red, a nivel local y en la web.

ExperienceFellow

ExperienceFellow

Por More than Metrics

(0 reseñas)

Let customers give real-time feedback on their experience with your service, whenever they want, wherever they are.

Let customers give real-time feedback on their experience with your service, whenever they want, wherever they are.

FoxMetrics

FoxMetrics

Por FoxMetrics

(0 reseñas)

FoxMetrics Product Suite combina la recuperación de carros de la compra y herramientas de personalización con encuestas de clientes.

FoxMetrics Product Suite combina la recuperación de carros de la compra y herramientas de personalización con encuestas de clientes.

The Survey System

The Survey System

Por Creative Research Systems

(11 reseñas)

Modular software for working with telephone, online, in-person and printed questionnaires as well as panel management.

Modular software for working with telephone, online, in-person and printed questionnaires as well as panel management.

CX Social

CX Social

Por CX Social

(6 reseñas)

Social media tool that combines customer engagement, social media monioring and analytics features for customer service and marketing.

Social media tool that combines customer engagement, social media monioring and analytics features for customer service and marketing.

TalkToTheManager

TalkToTheManager

Por TalkToTheManager

(8 reseñas)

Own or manage a restaurant? Let your customers text their comments anonymously. Management can reply in real-time to fix issues.

Own or manage a restaurant? Let your customers text their comments anonymously. Management can reply in real-time to fix issues.

Zoho Discussions

Zoho Discussions

Por Zoho

(3 reseñas)

An online forums software that helps you to create external and internal communities where problems are solved and ideas are exchanged.

An online forums software that helps you to create external and internal communities where problems are solved and ideas are exchanged.

Sonar

Sonar

Por Sonar

(1 reseña)

Aumenta el ROI y la satisfacción del cliente con esta solución de chat móvil.

Aumenta el ROI y la satisfacción del cliente con esta solución de chat móvil.

Beyond Feedback

Beyond Feedback

Por Beyond Feedback

(0 reseñas)

Custom-designed surveys and online reporting tools to gain insights about customers, employees, and the marketplace.

Custom-designed surveys and online reporting tools to gain insights about customers, employees, and the marketplace.

loyalnow

loyalnow

Por loyalnow

(0 reseñas)

Una plataforma de NPS para que las empresas de SaaS aprendan rápidamente cómo mejorar la satisfacción del cliente

Una plataforma de NPS para que las empresas de SaaS aprendan rápidamente cómo mejorar la satisfacción del cliente

Testimonial Monkey

Testimonial Monkey

Por Testimonial Monkey

(13 reseñas)

Provides a platform for businesses to manage their online reputation by leveraging the power of customer feedback & reviews.

Provides a platform for businesses to manage their online reputation by leveraging the power of customer feedback & reviews.

Ezisay

Ezisay

Por Ezisay

(0 reseñas)

Understand what your customers think of you in less than 30 seconds. Online, mobile ready, customer satisfaction surveys.

Understand what your customers think of you in less than 30 seconds. Online, mobile ready, customer satisfaction surveys.

SureCritic Reviews

SureCritic Reviews

Por SureCritic

(0 reseñas)

SureCritic helps small businesses identify and collect real customers reviews, through verification from the POS system.

SureCritic helps small businesses identify and collect real customers reviews, through verification from the POS system.

Field Solution Group

Field Solution Group

Por Field Solution Group

(4 reseñas)

Reputation management software for businesses looking to manage and utilize positive customer experiences to earn new business.

Reputation management software for businesses looking to manage and utilize positive customer experiences to earn new business.

eTouchPoint

eTouchPoint

Por eTouchPoint

(0 reseñas)

Customer feedback and coaching application for service-oriented businesses.

Customer feedback and coaching application for service-oriented businesses.

Charter Continuum

Charter Continuum

Por Charter UK

(0 reseñas)

Captura y procesa los comentarios de acuerdo con los requisitos de creación de informes estratégicos.

Captura y procesa los comentarios de acuerdo con los requisitos de creación de informes estratégicos.

Heeduser

Heeduser

Por Heeduser

(0 reseñas)

Customer engagement platform that facilitates communication between company and its clients through online customer community.

Customer engagement platform that facilitates communication between company and its clients through online customer community.

Preferred Patron Loyalty

Preferred Patron Loyalty

Por Preferred Market Solutions

(69 reseñas)

Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.

Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.

Verified Credible

Verified Credible

Por Verified Credible

(0 reseñas)

Reputation management tools that can help your business improve star ratings on major review websites. Reviews monitoring included.

Reputation management tools that can help your business improve star ratings on major review websites. Reviews monitoring included.

Praiseworthy

Praiseworthy

Por Praiseworthy

(36 reseñas)

Increase Employee Motivation and Performance Across your Front-Line Team.

Increase Employee Motivation and Performance Across your Front-Line Team.

Delighted

Delighted

Por Delighted

(10 reseñas)

The fastest and easiest way to gather actionable feedback from your customers, employees, partners and vendors.

The fastest and easiest way to gather actionable feedback from your customers, employees, partners and vendors.

RepuGen

RepuGen

Por RepuGen

(5 reseñas)

RepuGen is a healthcare reputation management software that automates patient satisfaction monitoring and helps your practice grow.

RepuGen is a healthcare reputation management software that automates patient satisfaction monitoring and helps your practice grow.

FanExam for NPS

FanExam for NPS

Por FanExam

(4 reseñas)

Net Promoter Score by FanExam is the best way to consistently measure customer satisfaction and collect actionable feedback.

Net Promoter Score by FanExam is the best way to consistently measure customer satisfaction and collect actionable feedback.

TouchPoint Survey Software

TouchPoint Survey Software

Por Opinionmeter

(2 reseñas)

Web-based, customer survey solution with survey authoring, question & answers library management, reporting, mobile devices support.

Web-based, customer survey solution with survey authoring, question & answers library management, reporting, mobile devices support.

5StarRocket

5StarRocket

Por 5StarRocket

(2 reseñas)

Helps small businesses learn from their customers' experiences to win their loyalty, fix weaknesses and get more referrals.

Helps small businesses learn from their customers' experiences to win their loyalty, fix weaknesses and get more referrals.

Spridz.com

Spridz.com

Por Spridz

(1 reseña)

Get real-time feedback on your support e-mails and helpdesk systems, start improving customer satisfaction and increase sales today!

Get real-time feedback on your support e-mails and helpdesk systems, start improving customer satisfaction and increase sales today!

Lightning Feedback

Lightning Feedback

Por Lightning Feedback

(1 reseña)

Web based solution that provides you with a simplest set-up to enable your customers to provide one click ratings. Free 30 Day Trial.

Web based solution that provides you with a simplest set-up to enable your customers to provide one click ratings. Free 30 Day Trial.

Canny

Canny

Por Canny

(1 reseña)

Keep track of which customers want which features to make more informed product decisions.

Keep track of which customers want which features to make more informed product decisions.

Enquire

Enquire

Por Hodi

(1 reseña)

Easiest way to implement post-purchase surveys on Shopify.

Easiest way to implement post-purchase surveys on Shopify.

Enterprise Feedback Management

Enterprise Feedback Management

Por Allegiance Software

(0 reseñas)

Fully engage your customers and employees, manage feedback across the enterprise - use predictive technology to increase loyalty.

Fully engage your customers and employees, manage feedback across the enterprise - use predictive technology to increase loyalty.

ExperienScreen

ExperienScreen

Por myValueFeedback

(0 reseñas)

An on-site customer feedback system helping you get data for positive change & better outcomes.

An on-site customer feedback system helping you get data for positive change & better outcomes.

InsightSofa

InsightSofa

Por ROUCEK Group

(0 reseñas)

Provider of a customer experience management platform. Our powerful and cost-effective solution drives customer retention.

Provider of a customer experience management platform. Our powerful and cost-effective solution drives customer retention.

Capillary CSAT Manager

Capillary CSAT Manager

Por Capillary Technologies

(0 reseñas)

Customer satisfaction and tracking solution with feedback capture, survey triggering, and net promoter score tracking.

Customer satisfaction and tracking solution with feedback capture, survey triggering, and net promoter score tracking.

SurveyRock

SurveyRock

Por Oak Mountain Digital

(0 reseñas)

SurveyRock helps you get feedback or answers to your questions through online surveys. Sign up for a free trial now!

SurveyRock helps you get feedback or answers to your questions through online surveys. Sign up for a free trial now!

Ask Inline

Ask Inline

Por Ask inline

(0 reseñas)

Solution that helps teams create and automate great customer feedback campaigns.

Solution that helps teams create and automate great customer feedback campaigns.

Simple Net Promoter Score Surveys

Simple Net Promoter Score Surveys

Por Devoted

(0 reseñas)

A customer satisfaction solution designed to gather feedback, respond in-app, utilize for multiple campaigns, and access alerts.

A customer satisfaction solution designed to gather feedback, respond in-app, utilize for multiple campaigns, and access alerts.

Observatory

Observatory

Por SlatePeak

(0 reseñas)

A satisfaction solution that helps businesses manage reputations online by requesting feedback from customers & optimizing reviews.

A satisfaction solution that helps businesses manage reputations online by requesting feedback from customers & optimizing reviews.

Opinionated

Opinionated

Por Opinionated

(0 reseñas)

Opinionated is a real-time customer feedback system to capture a large volumes of customer feedback with a small amount of fuss.

Opinionated is a real-time customer feedback system to capture a large volumes of customer feedback with a small amount of fuss.

Feedier

Feedier

Por Alkaweb

(88 reseñas)

We're bringing feedback back. Entertain and engage customers with enjoyable surveys from Feedier, gamify and make them fun again!

We're bringing feedback back. Entertain and engage customers with enjoyable surveys from Feedier, gamify and make them fun again!

123FormBuilder

123FormBuilder

Por 123FormBuilder

(73 reseñas)

Automatizes the process of creating any type of form and survey. Designed to fit all business needs of collecting and managing data.

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Avaya Aura Platform

Avaya Aura Platform

Por Avaya

(19 reseñas)

Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, Internet, fax, email, etc.

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Starred

Starred

Por Starred

(15 reseñas)

Starred crea un software de comentarios que prioriza al encuestado y ayuda a las empresas a prosperar gracias a conocimientos prácticos.

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Swell CX

Swell CX

Por Swell CX

(8 reseñas)

Allows businesses to collect real-time customer experience feedback: NPS, CX, and online reviews.

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ReviewSpreader

ReviewSpreader

Por ReviewSpreader

(7 reseñas)

Helping small businesses get five star reviews in seconds.

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Rivews

Rivews

Por Rivews

(4 reseñas)

A new generation patient satisfaction & online reputation management solution. Transforming brand reputation through patient engagement

A new generation patient satisfaction & online reputation management solution. Transforming brand reputation through patient engagement

xSellco Feedback

xSellco Feedback

Por Xsellco

(3 reseñas)

Mejora tu calificación de vendedor a través de solicitudes automatizadas de comentarios inteligentes en eBay y Amazon.

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RevFee.com

RevFee.com

Por RevFee

(3 reseñas)

An easy way to collect online reviews using Facebook, Google, Checkatrade, TripAdvisor and more.

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Promoter Ninja for NPS

Promoter Ninja for NPS

Por Hoshinplan Strategy

(3 reseñas)

Promoter Ninja es la herramienta más barata y simple de encuestas por correo electrónico Net Promoter Score para supervisar la satisfacción del cliente. Personalización multilingüe, sin código.

Promoter Ninja es la herramienta más barata y simple de encuestas por correo electrónico Net Promoter Score para supervisar la satisfacción del cliente. Personalización multilingüe, sin código.

Guest Communication Tool

Guest Communication Tool

Por GUESTJOY

(2 reseñas)

GuestJoy provides the guest communication tool for hotels, it helps the hotels to improve the guest satisfaction and revenue stream.

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Incogneato

Incogneato

Por Corpell

(1 reseña)

Online anonymous feedback collection and communication tool. Sort and review your responses easily.

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Heedbook

Heedbook

Por Heedbook

(1 reseña)

Heedbook is the first online AI-based software for evaluating and boosting customer loyalty.

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Customer Happiness Score

Customer Happiness Score

Por Customer Happiness Score

(1 reseña)

A customer happiness solution that helps businesses collect, measure, and manage customer feedback, customer relationships, and more.

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SurveyMonkey CX

SurveyMonkey CX

Por SurveyMonkey CX

(1 reseña)

The best NPS solution for business. Get actionable insights to grow your business with SurveyMonkey CX.

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Honestly Customer Experience

Honestly Customer Experience

Por Honestly

(1 reseña)

Honestly is the easiest way to collect customer feedback & boost customer experience. Create custom surveys and let the data roll in.

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mycustomerfeedback.com

mycustomerfeedback.com

Por mycustomerfeedback.com

(0 reseñas)

A unique online service that lets you capture and use customer feedback to improve business.

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salesEQUITY

salesEQUITY

Por salesEQUITY

(0 reseñas)

Collect and measure both perception and fact-based data from disparate systems to power a different, improved, customer experience.

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Collect Feedback

Collect Feedback

Por Collect

(0 reseñas)

Ask customers for feedback to measure customer satisfaction after they make a purchase. Smartly Integrated with POS, eCommerce systems.

Ask customers for feedback to measure customer satisfaction after they make a purchase. Smartly Integrated with POS, eCommerce systems.

Instant eXperience

Instant eXperience

Por MediaTech Groupe

(0 reseñas)

Feedback Management software to maximize customer & workforce satisfaction and engagement.

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faq dog

faq dog

Por faq dog

(0 reseñas)

A new way for businesses to collect quick and real time feedback from customers on Website and Apps.

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Go Review

Go Review

Por Social Places

(0 reseñas)

Review management from multiple sites on one easy to use web or app dashboard, for full customer opinion and feedback.

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trustr

trustr

Por Intelligent Interactions

(0 reseñas)

Feedback & review system, designed to create seller rating for search engines, user generated content for SEO & a host of features

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Live Assist for Microsoft CRM

Live Assist for Microsoft CRM

Por CafeX

(0 reseñas)

Chatbots and live in-app customer service for Microsoft Dynamics 365

Chatbots and live in-app customer service for Microsoft Dynamics 365

Wizper

Wizper

Por Wizper System

(0 reseñas)

WizperTM helps companies deliver a better customer experience by turning operational data into actionable advice to improve performance

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SOMTAB

SOMTAB

Por SOM

(0 reseñas)

Entirely customizable from features to design, SOMTAB is the only CX platform that is perfectly matched to your organizations DNA.

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FeedbackRIG

FeedbackRIG

Por LogicInflux

(0 reseñas)

One-stop solution to gather actionable feedback from your customers or employees.

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Qudini

Qudini

Por Qudini

(0 reseñas)

Creación de una experiencia de cliente inolvidable

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TheIdeaWall

TheIdeaWall

Por PhaseWare

(0 reseñas)

A tool that helps businesses capture and organize customer feedback on product and service improvement.

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Simplesat

Simplesat

Por Pronto Holdings

(0 reseñas)

Delightfully easy to use one-click satisfaction surveys for service minded professionals.

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ServiceGuru Rating Kiosk

ServiceGuru Rating Kiosk

Por ServiceGuru

(0 reseñas)

Collect feedback at the point of experience as it happens. The kiosk is simple and fast, making it easier for your customers to review.

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SmileBack

SmileBack

Por SmileBack

(0 reseñas)

Collect more customer feedback with a simple to implement and simpler to use smiley face CSAT survey.

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