92 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Con Ninox puedes recopilar cualquier tipo de datos que necesites para optimizar tus operaciones comerciales. La interfaz de usuario es altamente personalizable para satisfacer los requisitos de tu propio flujo de trabajo. Promueve la recolección de datos y la evaluación, y posee sólidas funcionalidades de colaboración entre equipos. Además, puedes integrar los servicios que usas con más frecuencia; por ejemplo, desde Google (Hojas, Drive, Calendar, Formularios) y muchos más. Se puede acceder a Ninox a través de su aplicación nativa para macOS, iOS y Android o a través de cualquier navegador web. Descubre más sobre Ninox Con Ninox puedes recopilar cualquier tipo de datos que necesites, desde la fuente que desees, para optimizar tus operaciones comerciales. Descubre más sobre Ninox
UiPath RPA es una plataforma de alto nivel dedicada a proporcionar una automatización perfecta de la entrada de datos en cualquier formulario web y aplicación de escritorio. Es compatible con Excel y proporciona integración con SAP y Citrix. Comienza de manera fácil y rápida con la grabadora incorporada, que lee y reproduce tus acciones en la pantalla. UiPath ahorra innumerables horas de mano de obra y no requiere códigos ni scripts, ofrece una precisión de reproducción del 100 % y funciona cualquier tecnología, como HTML, Flash, AJAX, PDF, Java y Silverlight. UiPath presta servicios a empresas de todos los sectores que desean automatizar fácilmente sus procesos comerciales basados en la Web, SAP y Citrix.
ProntoForms es un proveedor líder de formularios móviles inteligentes para organizaciones con grandes equipos de campo. Desarrolla rápidamente aplicaciones móviles personalizadas para recopilar y analizar datos de campo en teléfonos inteligentes y tabletas, disponibles como una solución independiente o como una interfaz móvil para los sistemas corporativos de registro. Más de 100 000 suscriptores aprovechan la solución intuitiva, segura y escalable para aumentar la productividad, mejorar la calidad del servicio y mitigar los riesgos. No se requiere codificación. ProntoForms permite a los usuarios enviar formularios móviles a la oficina o la nube en tiempo real, reduciendo o eliminando la entrada de datos manual.
GoCanvas es un servicio de software basado en la nube que permite a las empresas reemplazar formularios de papel caros e ineficientes por aplicaciones potentes de teléfono inteligente y tableta. GoCanvas permite que los usuarios recopilen información utilizando dispositivos móviles, compartan esa información y la integren fácilmente con los sistemas de backend existentes. GoCanvas también ofrece la primera tienda de aplicaciones solo para negocios de este tipo, con más de 20 000 aplicaciones prediseñadas y completamente personalizables que funcionan en todas las plataformas móviles y sirven a más de 30 mercados verticales. GoCanvas permite a cualquier empresa reemplazar los ineficientes formularios en papel por aplicaciones móviles personalizables. No se requiere codificación ni TI.
Plataforma automatizada de entrada de datos para pequeñas y medianas empresas que registra facturas, gastos y recibos de contabilidad. Plataforma automatizada de entrada de datos para pequeñas y medianas empresas que registra facturas, gastos y recibos de contabilidad.
Sistema de cómputo técnico que proporciona herramientas para el procesamiento de imágenes, geometría, visualización, aprendizaje de máquinas, minería de datos y mucho más. Sistema de cómputo técnico que proporciona herramientas para el procesamiento de imágenes, geometría, visualización, aprendizaje de máquinas, minería de datos y mucho más.
Recopila, centraliza e informa fácilmente sobre tus ventas, actividad y datos en la tienda, conectando actividades de nivel de tienda con su impacto en las ventas. Más de 1000 equipos de CPG en más de 80 países impulsan la ejecución y las ventas en el campo con Repsly. Con formularios personalizados que te permiten recopilar la información que necesitas, Repsly ayuda a tu equipo a lograr el máximo rendimiento y a impulsar las ventas en el comercio minorista. Ya sea que tu marca esté realizando auditorías minoristas o demostraciones de productos, Repsly es la herramienta perfecta para el trabajo. Recopila datos de observación, datos de ventas y datos de actividad del equipo en un solo lugar. Crea fácilmente formularios personalizados y realiza auditorías minoristas.
Con o sin programación, como quieras. Conviértete en el héroe de la oficina. Crea aplicaciones empresariales a medida para tu equipo y envíalas a cada escritorio y bolsillo. Automatiza prácticamente cualquier cosa: comienza desde cero con su interfaz de tipo arrastrar y soltar o personaliza una de las decenas de aplicaciones prediseñadas. Colabora con tu equipo para ejecutar, probar y mejorar hasta conseguir aplicaciones perfectas e impresionantes sin programar una sola línea de código. Con o sin programación. Lleva a tu empresa al siglo XXI transformando los procesos empresariales en aplicaciones ágiles y centralizadas en la nube. No se requiere codificación.
PhraseExpander te da acceso a formularios de llenado de espacios en blanco con texto que puedes extraer escribiendo algunas letras. Esto garantiza que pongas toda la información en un solo formulario. Con rapidez y precisión. También proporciona función de autocompletar (y frases inteligentes) en cualquier campo de tu sistema de EMR (registros médicos electrónicos, por sus siglas en inglés), para que puedas ahorrar tiempo al escribir. Puedes conservar tus plantillas y formularios completados automáticamente incluso si cambias de EMR o clínica. Siempre estarán accesibles con solo tocar un botón. Recupera rápidamente las frases que escribes con frecuencia o genera una nota completa desde una plantilla al escribir algunas letras en cualquier programa o EMR.
Snappii es una aplicación móvil sin código y una plataforma de desarrollo de formularios móviles. Snappii ofrece muchas aplicaciones móviles como una solución móvil conveniente y fácil de usar que ayudará a recopilar datos en cualquier momento y lugar con la comodidad del dispositivo móvil propio. Captura todo tipo de información: notas, fotos, dibujos, exportación a informes PDF y Excel, entre otros. Snappii permite a sus usuarios eliminar formularios en papel y reemplazarlos por formularios móviles cargando tus propios archivos PDF, editarlos y compartirlos. Snappii es una empresa líder en aplicaciones móviles y aplicaciones de formularios. Alrededor de 500 000 personas utilizan aplicaciones de negocios Snappii en más de 30 sectores.
WinAutomation es la plataforma más poderosa e intuitiva diseñada para la automatización de Windows que permite a los usuarios automatizar cualquier tarea de escritorio y basada en web sin esfuerzo. Los robots inteligentes de software de WinAutomation pueden aprender a realizar cualquier tarea sin esfuerzo, lo que permite a las organizaciones lograr mayor eficiencia mediante la automatización. WinAutomation es la plataforma más poderosa e intuitiva diseñada para la automatización de Windows que permite realizar la automatización de escritorio y basada en web sin esfuerzo.
Capture is a sales person's best friend. Capture allows users to parse single or multiple contacts from any structured or unstructured website. Most users love to pair Capture with sites like LinkedIn to build lists of leads in seconds. Not only does Capture make it easy to parse data from your favorite websites, but it also connects directly to CRM & Marketing automation to insert leads automatically. Capture also connects to the world's top data providers for easy identity resolution. Salespeople all over the world use Capture to build lead lists from their favorite websites like LinkedIn, Twitter and Facebook. FREE
Con Nintex Foxtrot RPA, las empresas pueden aprovechar bots entrenados para automatizar de manera rápida y rentable las tareas rutinarias. Una solución sin necesidad de programación y con una sencilla interfaz de tipo arrastrar y soltar. Los usuarios cuentan con una solución integral de automatización y gestión de procesos de nivel empresarial que agiliza los procesos alimentados por fuentes de datos estructuradas y no estructuradas. Nintex Foxtrot RPA te permite desbloquear el potencial de tu negocio automatizando los procesos repetitivos y manuales.
Diseñado para la mano de obra móvil y desde 10 USD/usuario/mes, Fluix elimina los problemas y la ineficacia de cualquier proceso de documentos al convertirlos en flujos de trabajo digitales que son fáciles de usar y administrar. Fluix es una solución única de flujo de trabajo sin papel basado en la nube que aprovecha iPads/iPhones para automatizar los procesos comerciales, facilitando que los equipos trabajen juntos y que las empresas sean más eficientes. A partir de 10 USD/usuario/mes, la solución de flujo de trabajo sin papel Fluix te permite convertir cualquier flujo de trabajo de documentos sin papeles en minutos.
Una solución homogénea para un entorno heterogéneo. Es una herramienta de administración y desarrollo de bases de datos que permite que múltiples bases de datos se comuniquen entre sí en una ubicación central. Una herramienta de consulta de base de datos universal que se conecta a distintas soluciones de bases de datos de back-end.
¿Te resulta difícil medir el marketing y el cumplimiento operativo a nivel de tienda? ¿Te falta una visión sobre el terreno para mejorar la ejecución minorista? Esta herramienta permite al equipo de campo y a los comerciales enviar información en tiempo real. El software de recolección de datos móvil GoSpotCheck agiliza las encuestas, auditorías e informes de los equipos. Crea misiones, las implementa en los dispositivos móviles de los miembros del equipo y recibe datos de campo en tiempo real para obtener información práctica. GoSpotCheck proporciona una visión de 360 grados de lo que sucede sobre el terreno. Envía datos en tiempo real para mejorar la ejecución minorista.
Form.com es la plataforma empresarial de soluciones de entrada de datos web y móviles. La plataforma de software Form.com ofrece un diseño flexible. Sus funciones avanzadas ayudan a agilizar los procesos de recolección de datos que emplean formularios para capturar datos, tanto en la oficina como fuera de ella, online u offline. Las API de JavaScript y SOAP te permiten integrar fácilmente la solución de Form.com con las aplicaciones de software empresarial existentes para crear un entorno fluido de procesos empresariales. Form.com es un galardonado proveedor de soluciones de automatización de formularios empresariales.
Asegura la precisión de los datos desde la fuente. Configura aplicaciones personalizadas de recolección de datos y creación de informes con un conjunto de herramientas sin programación y una base de datos centralizada. Flowfinity permite a los profesionales de negocios y TI crear soluciones de entrada de datos flexibles y escalables. Ofrece más de 30 tipos de campos para formularios móviles con opciones de validación de entrada. Esta plataforma intuitiva combina editor de aplicaciones basado en web, base de datos en la nube, paneles interactivos de creación de informes, automatización de flujo de trabajo e integraciones fiables. Pruébalo gratis por 14 días. Conjunto de herramientas de configuración de aplicaciones sin programación que permite a los usuarios implementar rápidamente formularios de entrada de datos móviles personalizados y flujos de trabajo empresariales.
Grooper posibilita la innovación rápida para las organizaciones que procesan e integran grandes cantidades de datos difíciles. Creada por un valiente equipo de desarrolladores frustrados por las limitaciones en las soluciones existentes, Grooper es una plataforma inteligente de integración de documentos e información digital. Grooper aprovecha tecnología de captura sofisticada y patentada, aprendizaje automático, procesamiento de lenguaje natural y procesamiento avanzado de imágenes. Grooper: inteligencia artificial disponible, accesible y transparente. Elige Grooper: inteligencia artificial disponible, accesible y transparente; diseñada para integrar la comprensión de los datos en tiempo real.
Launchcloud simplifica la automatización y la recolección de datos. La plataforma Launchcloud ofrece un diseño flexible y funciones avanzadas para perfeccionar los procesos de recolección de datos y el flujo de trabajo en la oficina o en el campo. Los datos se recopilan offline hasta que se recupere la conexión. Las API públicas y las integraciones directas permiten conectar fácilmente los formularios con las aplicaciones de software empresarial existentes, creando procesos de negocios fluidos en el momento en que se envían los formularios. Automatización y recolección de datos simplificadas.
APIANT ofrece soluciones de software de integración de datos para integradores ciudadanos, especialistas en integración, directores de TI, empresas SaaS y grandes empresas. En la nube o alojada en su propio servidor, la plataforma APIANT permite a los que no son desarrolladores (sin código) y desarrolladores (bajo código) crear integraciones multidireccionales sofisticadas de forma visual y rápida. Las integraciones pueden implementarse en minutos con miles de conectores modulares y preconstruidos en el Editor de automatización. Los requisitos específicos del negocio también se pueden cumplir. Software de integración API - en la nube y alojado en tu propio servidor
FastField is a mobile forms automation solution for efficient and accurate data collection. FastField allows for offline data capture to achieve a completely paperless workflow. Build highly customizable digital forms for Android, IOS and Web without any prior coding experience. FastField is ideal for audits, inspections, safety reports, and any other custom business forms. With FastField you can integrate proprietary data to pre-populate forms and automatically deliver custom reports. FastField is an extremely flexible mobile forms solution to collect data and automate your digital forms workflow.
El módulo DataEntry de Rotator Surveys permite introducir datos de forma fácil y rápida a partir de encuestas o cuestionarios en papel, entrevistas telefónicas CATI o mediante cualquier método de recolección de datos CAPI, CATI, CAWI o PAPI. La interfaz sencilla, con las pantallas fáciles de usar, hace que Rotator Survey sea una gran herramienta para investigadores nuevos o experimentados que necesitan recopilar datos de alta calidad, analizar resultados y crear informes y gráficos. Aplicación de escritorio sólida para Windows compatible con todos los métodos de recolección de datos: papel, teléfono, dispositivos móviles, quioscos y encuestas en línea.
Crea rápidamente formularios móviles personalizados sin codificación utilizando el creador de formularios móviles Formotus. Formularios ilimitados, el formulario se envía con cualquier paquete de plan. Tus datos nunca cruzan los servidores de Formotus compatibles con HIPAA, GDPR. Recolección de datos sin conexión con formularios móviles fuera de línea. Envía PDF personalizables de formularios completados. Flujos de trabajo. Distribución. Licencias flexibles: por usuario, por mes. Plantilla disponible para acelerar la creación de formularios. Convierte los formularios existentes de InfoPath en formularios móviles. Utiliza el servicio Formotus para transformar tus formularios en papel en formularios móviles de grado empresarial sin codificación. Windows 10, iOS, Android.
ElectroNeek is a top rated Data Entry software and end-to-end intelligent automation platform that lets business users with no prior IT skills discover data entry automation opportunities and build software robots to repetitive data entry tasks. In May 2020, The Insight Partners research included ElectroNeek in Top-10 Data Entry Software vendors and Gartner listed ElectroNeek as one of Global 50 Robotic Process Automation companies. Top-ranked Data Entry software that can automatically find automation opportunities and let users without IT skills automate workflows.
Eliminates manual data entry of CSV, XLS, XLSX file transactions, and edit/delete QBO transactions. Effectively manage all bulk QBO actions thereby completely eliminating any manual bulk job. You can choose to Update/ Overwrite/ Duplicate existing QuickBooks transactions with file data. Ability to un-do import changes. With bulk Import/ Delete/ Export, you have a comprehensive toolset to do any sort of QuickBooks bulk operations.Take advantage of our free premium support. An intuitive and powerful automation tool for importing, exporting and deleting transactions & lists into QuickBooks.
Kofax Capture automatiza el procesamiento de documentos y mejora la visibilidad de la información dentro de la organización porque captura los documentos electrónicos y en papel de los canales de ingesta comunes, posteriormente los transforma en información precisa y procesable y, por último, entrega esta información a todos a los sistemas empresariales centrales. Para obtener más información, descarga el libro electrónico: https://www.kofax.com/learn/ebooks/eb-AIIM-eBook-Information-Capture-The-First-Step-on-the-Digital-Transformation-Journey Captura documentos electrónicos y en papel de los canales de ingestión comunes y exporta los documentos y datos a los sistemas de negocios centrales.
Simplify Field Visits Action Cards mobile operations management software helps to simplify and optimize unit-level operations. Equipping the management team with Action Card can help drive consistency, meet quality standards, and uphold brand requirements through a visible and approachable location inspection. Remove your dependency on paper, laminated sheets or mis-calculated spreadsheets and bring efficiency and accountability to your business processes. Action Card's operations management software simplifies how operations & brand standards are managed across multiple locations
Data entry management tool that enables users to modify, delete or transfer transactions from Excel to QuickBooks desktop application. Data entry solution that enables users to modify, delete or transfer transactions from Excel to QuickBooks desktop/online application.
Intellimas is a highly configurable, enterprise level solution with spreadsheet features. This allows you to build a variety of web applications that end users will love. Intellimas is built for fast data entry, analytics, exception management, and easy retrieval of live data from other systems, if required. The grid UI allows for an easy transition from spreadsheets. This comprehensive view, along with our new form view, provide you with flexibility to handle unlimited end uses. Highly configurable application with both a spreadsheet and form UI. Quickly design and implement solutions that fit your needs.
Teamscope is the worlds easiest to use data collection app for clinical and field research. With Teamscope you can build powerful forms with branching logic, data validation and automatic calculations. Use mobile forms to collect data without the need for an internet connection. Create cases, share them with your team and capture data across time. Keep your data secure at all moments with a passcode and data encryption. Create powerful mobile forms, collect data offline and visualize it with a few clicks.
PaperSurvey.io es un software de reconocimiento de formularios en papel basado en la nube que permite a las empresas crear, imprimir y cargar cuestionarios en papel para la extracción automatizada de datos. PaperSurvey.io emplea OMR (reconocimiento de marcas ópticas) para reconocer las respuestas de las casillas de opciones y HTR (reconocimiento de escritura manual) para digitalizar las respuestas de texto escrito a mano. | Conforme a GDPR | Prueba gratis Software de reconocimiento de cuestionarios en papel. Crea, imprime, escanea y carga formularios cumplimentados en papel para el reconocimiento automático de datos.
MoreApp permite a las empresas ser conscientes del medio ambiente y reemplazar la molestia de los formularios en papel. Comienza con encuestas digitales, auditorías, instrucciones, inspecciones, encuestas, seguimiento de tiempos, órdenes de trabajo, revisiones, inventarios, unidades de prueba, arrendamientos, evaluaciones, informes de daños, prueba de entrega, entre otros. ¡Crea formularios profesionales, inteligentes y fuera de línea para inspecciones, órdenes de trabajo o encuestas en solo unos minutos!
Automate CRM Data Entry. Capture all interactions between sellers and buyers without requiring Reps to remember to tag emails or interact with any App. - Email, meeting, call, SMS, activity tracking - Contact auto creation & Opportunity association - Fill in custom CRM opportunity fields Automate CRM Data Entry. Capture all interactions between sellers and buyers without having Reps do manual data entry.
SpeedBase is a Windows based database software for desktop PC to quickly save, manage and search any type of business information. You may run it both online or offline on your local network, VPN or via your existing SQL server. It is perfectly suitable to save sensitive data within the safety of your pc or closed network without any need of internet or shared servers. You may build a crm, project manager, medical records db or anything else in minutes without technical skills or coding. Create your own custom business database to save and manage any information w/o coding. Can run offline and supports SQL server.
Ratchet-X Desktop RPA is an RPA (Robotic Process Automation), platform that dramatically increases user productivity and reduces data entry errors. Ratchet-X allows you to automate and integrate any Windows, browser or legacy applications with any data source or process without requiring changes to those applications. Common uses include: 1) entering invoice data into accounting systems, 2) integrating document management systems, 3) copying data from applications to web sites. RPA platform that allows you to expand and enhance information access to existing applications.
On-premise solution used for simple or programmed data entry and data documentation. On-premise solution used for simple or programmed data entry and data documentation.
Automate es una galardonada solución de Automatización Robótica de Procesos (RPA) que integra y automatiza las aplicaciones y tecnologías dispares que impulsan su Negocio sin necesidad de escribir código. Ya sea que tenga que transferir miles de archivos de forma segura, compilar reportes de fin de mes, o extraer datos de una aplicación local, los robots de Automate para usuarios individuales o toda la empresa, le permitirán concentrarse en las actividades que agregan más valor a la compañía. Con Automate obtiene 5x más valor que con cualquier otra solución de RPA (tanto en automatización GUI o backend) con más estabilidad.
Kordata permite a las empresas recopilar datos de forma remota y transmitirlos de forma segura a través de un software basado en la nube. Elimina tu portapapeles y tus procesos en papel, realiza sin problemas inspecciones en las instalaciones y en el campo, realiza un seguimiento e informe de todos los datos críticos y reduce el riesgo para cumplir con los estándares de cumplimiento. Las soluciones móviles de Kordata permiten a las empresas recolectar datos de forma remota y transmitirlos de forma segura a través de un software basado en la nube.
The Zerion team is dedicated to helping you focus on what matters most and deliver efficiency and productivity back into your business. Every data problem has three distinct components: Data Collection, Data Transformation and Data Reporting. Zerion delivers the ability for your people, processes and platforms to flow in harmony. What does efficiency mean to your business? What is the value of efficiency? Lets take a look at how Zerion accelerates your mobile workflow. Make better decisions with flexible end-to-end mobile solutions, powerful data-driven workflows, easy-to-understand custom reports.
ScanWriter de Personable Inc ofrece una solución de automatización de entrada de datos que pasa información de documentos en papel a Excel, QuickBooks, Reckon o Xero. ScanWriter ofrece asistencia a más de 10 000 instituciones financieras, miles de pedidos de facturas y órdenes de compra y más de 30 tipos de transacciones de QuickBooks, incluyendo, pero sin limitarse a: facturas, cheques, cargos por tarjeta de crédito/créditos, etc. Esta solución ingresa automáticamente el nombre del proveedor/cliente, código de cuenta, fecha, notas y aumenta la eficiencia en un 90 %. Una solución de entrada de datos que pasa información de documentos en papel a Excel, QuickBooks, Reckon o Xero. Demostración gratis.
Convert PDF files into XML/CSV/EDI files to fully automate the data entry of documents such as invoices, bills and POs into your ERP or Accounting system. Works with QuickBooks, SAP, MS Navision, Fishbowl, custom software and virtually any system that can import a data file. In most cases there is no change to your existing process and no software to install and learn. We take care of all the setup and complexities for your situation, so setup can be as little as 48 hours. Converts PDF files into XML/CSV/EDI files to automate the data entry of documents such as invoices, bills and POs into your ERP system.
Docsumo automates data entry & document workflow using AI. It helps you capture data from unstructured documents such as invoices & receipts and feed structured data to other software such as Quickbooks, Xero & Tally. Using AI, Docsumo eliminates the need for manual setup or templates. It is as simple as uploading your invoices & receipts to Google Drive and sending the captured data to other software in one click. And of course, you can also download your data in Excel, CSV, JSON or XML. Automate data entry & document workflow using AI. Capture data from invoices & receipts and feed it to Quickbooks, Xero, CSV or Excel.
Parashift enables the automated classification and data extraction of various business documents. No setup, no configuration, no follow-up validation, and no basic fee. Customers simply integrate the functionalities via REST API and can start processing from the get go. The Purchase to Pay Suite comes with the most important document types and extraction fields relevant in the process (i.e. from offer to dunning documents). Intelligent OCR solution for P2P document classification and data extraction solution provided via API.
DronaHQ - Enterprise Mobile Platform para construir, implementar y mantener aplicaciones o contener todas las aplicaciones empresariales en una aplicación de una forma rápida. DronaHQ Platform ofrece una aplicación nativa de contenedor único con características empresariales completas: seguridad empresarial, acceso a datos de back-end, inicio de sesión único, acceso multiplataforma, capacidad fuera de línea, vistas por roles, actualizaciones en tiempo real y más. La plataforma con contenedor, núcleo, nube y back-end as a service ofrece una herramienta adecuada para reducir el plazo de desarrollo a implementación en un 50 %. Te ayuda a crear, implementar y administrar aplicaciones móviles empresariales multiplataforma utilizando habilidades web en la nube con SDK potente y contenedor de aplicaciones.
MPS IntelliVector is an award winning data extraction and process automation solution, especially tailored for the financial, insurance and government sector. No matter if its digital or paper-based MPS IntelliVector transforms traditional document and forms processing by utilizing multi-level automation, microtask-based processing and secure enterprise crowdsourcing, to radically improve all major aspects of customer data processing. Enterprise grade solution that utilizes micro-tasking and crowdsourcing to simplify and speed up document, check and forms processing.
On-premise platform that helps businesses collect, capture, verify, re-format and output data in the ASCII file format. On-premise platform that helps businesses collect, capture, verify, re-format and output data in the ASCII file format.
UniCourt provides Legal Data as a Service (LDaaS) via our APIs to AmLaw 50 firms and Fortune 500 businesses for accessing normalized court data for business development and intelligence, analytics, machine learning models, process automation, background checks, investigations, and underwriting. One Portal to Access Court Records & Legal Data
uProc offers tools to enhance and enrich database fields. Organizations can benefit from improved internal data flows, better campaigns, incidence reduction, and cost reduction. uProc can validate emails, phones or add several fields to a database for better a segmentation. Also, uProc improves forms, and unifies databases. The uProc API supports JSON for responses. A database solution with tools to enhance and enrich database fields.
Salesforce como debe ser. Aumenta tu capacidad de ventas en un 15 % o más al automatizar completamente las tareas repetitivas de ingreso de datos. Integra tu correo electrónico y calendario con Salesforce y nunca tendrás que volver a pensar en ellas. ¿Sabías que más de la mitad de tus clientes potenciales nunca se registran en el CRM? Es por eso que Thrive detecta automáticamente nuevos clientes potenciales en las comunicaciones de tus representantes de ventas y puede agregarlos a Salesforce, incluidos los detalles de contacto de la firma. ¡Pruébalo hoy, es gratis! Salesforce como debe ser. Aumenta tu capacidad de ventas en un 15 % o más al automatizar completamente las tareas repetitivas de ingreso de datos.
(0 opiniones)
Ver perfil
Makes adherence to technology standards central to achieving both internal and external compliance in your organization. Makes adherence to technology standards central to achieving both internal and external compliance in your organization.
(0 opiniones)
Ver perfil
VDE+Images combines the best features of the Viking Data Entry System (VDE) and ImagEntry data entry software, allowing you to key from both images and paper with one software package. It incorporates the best features for "heads up" and "heads down" data entry into an integrated system for PC, Linux, UNIX, and VMS platforms. No matter how your data is stored, your data entry operators have the same interface and features, which reduces training time, increases productivity, and reduces errors. Data Entry software that allows you to key faster and more accurately.
(0 opiniones)
Ver perfil
Enter your payroll data into your accounting system once and eliminate reentering it for ADP. Enter your payroll data into your accounting system once and eliminate reentering it for ADP.
(0 opiniones)
Ver perfil
C*neo brings together all aspects of the investment process for funds of funds and professional investors in a single platform thereby enhancing the overall fluidity of the management system: selection of investments, portfolio management, monitoring of risks and compliance, tracking of investors, corporate strategy and dashboards. All-in-one modelling solution for multi-managers in the alternative and traditional Fund of Funds Industry.
(0 opiniones)
Ver perfil
QR Mobile Data helps you monitor and keep records of the business processes and / or actions performed on a business object and report object conditions. Business objects might include equipment, infrastructure, production batches, projects, outside property, agricultural fields or any other business assets. Use modern technologies, such as QR codes, smartphones and the cloud to optimize and streamline your workflow, data collection, documentation and reporting. Mobile forms software for field data collection and workflow automation.
(0 opiniones)
Ver perfil
Replaces manual data-entry by automatically capturing the information from your documents and feeding it directory into your system. Replaces manual data-entry by automatically capturing the information from your documents and feeding it directory into your system.
(0 opiniones)
Ver perfil
A forms processing software tool that will let you automate nearly any data entry process and output the data to your system. A forms processing software tool that will let you automate nearly any data entry process and output the data to your system.
(0 opiniones)
Ver perfil
Entrypoint is a complete web-based system for creating, deploying, and administering custom data entry applications, providing data entry access anywhere you are. Entrypoint architecture relies on a modular plug-in framework for maximum flexibility. The product consists of a web application for data entry and administration and three Desktop applications: Application Studio, Desktop Workstation and Desktop System Manager. All desktop applications communicate with the server. Electronic data capture tool that helps users create, deploy, and administer customizable intelligent data entry apps across platforms.
AccuMail Verify & Frameworks: - Validates, corrects and standardizes addresses - Cuts waste with advanced duplicate detection technology - Is easily integrated into virtually any application - Is fully scalable to the size of your organization, including multiuser environments - Offers optional integrated real-time change-of-address processing - Is available in a PAVE Certified Mailers Edition for postal presorting USPS CASS Certified, validates and and corrects both at point of entry and across your entire database.
(0 opiniones)
Ver perfil
Automatically creates a Script file and records all your keystrokes, object selections, Windows and Web functions. Data entry solution that helps businesses schedule tasks, streamline web testing, record keystrokes, and modify script languages.
(0 opiniones)
Ver perfil
Data integration platform that provides deep visibility through data management, encryption, standardized authentication and more. Data integration platform that provides deep visibility through data management, encryption, standardized authentication and more.
(0 opiniones)
Ver perfil
Web-based form solution for handwriting and text data collection and integration. Works with PDF and XML. Web-based form solution for handwriting and text data collection and integration. Works with PDF and XML.
(0 opiniones)
Ver perfil
Blosm is an automated data collection tool that integrates with your PIM, ERP and eCommerce platforms. PRODUCT ENRICHMENT: Enhance your current product data, and on-board new product content at scale. BRAND AUDITING & MAP: Know that sellers are using - and consumers are seeing - your exact, desired pricing & product representation. COMPETITIVE INTELLIGENCE: Monitor how your competitors are presenting products across all markets for automated competitor analysis and dynamic pricing. Blosm does the heavy lifting of gathering & filing Product & Pricing Data in ways that scrapers, crawlers and scripts can't imitate.
(0 opiniones)
Ver perfil
iugum Data Software (iDS) is a powerful data management and analysis software application that was developed to help professional researchers quickly and accurately cleanse, match and merge datasets of all types. iDS is so efficient and easy to use that it will cut down your time spent on data management and analyses by up to 80%. To prove that iDS will make your life as a research professional much easier and more productive, we invite you to test iDS free for 30 days. Cleanse, match and merge data sets easily and quickly. Link data from different sources even with misspellings or spelling variations.
(0 opiniones)
Ver perfil
Cloud FastPath is a fast, simple, secure and fully automated data movement solution. Optimized for migration, sync, and backup with cloud file platforms such as Box, Dropbox, Office 365, Egnyte, and more. Easily migrate many hundreds or thousands of users from on-premises systems or between cloud providers. Automated user and group permission mapping, retention of metadata, and transfer performance optimizations. Cloud-orchestrated data movement solution for migrating and syncing digital content between on-premises and cloud based infrastructure.
(0 opiniones)
Ver perfil
AssetNet is an agile cloud platform deployed onto construction projects as the interface out to global vendors to collect and review vendor tags, equipment data, spare parts and EEHA hazardous area data. AssetNet has an on board ISO customisable class library, pre built equipment templates, review workflow, comments tracking, package progress and reporting. The system can also be used to bring together and remediate Brownfields data for future maintenance or CMMS builds. A construction cloud platform deployed to collect vendor tags, equipment asset data and spares data on major capital projects.
(0 opiniones)
Ver perfil
Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights using proven Text Analytics technology: -Unbiased and transparent -No setup required, no built-in models. Actionable insight automatically identified using your own customer data. Get true visibility of customer opinion. -Deep insights, easy reporting -Compare customer opinion across segments A self service text analytics tool requiring no machine training. Just upload your data and get actionable insights in seconds.
Enterprise data collection that meets the needs of your IT department and delivers a great enterprise grade form experience. Enterprise data collection that meets the needs of your IT department and delivers a great enterprise grade form experience.
(0 opiniones)
Ver perfil
Software application that allows you to easily capture data and create intuitive forms on an iPad or iPhone. Form design app for capturing data on an iPad or iPhone.
(0 opiniones)
Ver perfil
Engin is a cloud-based solution to replace paper and spreadsheet-based data collection. Engin is a fluid platform to build systems that transform business productivity and profitability by democratizing data, fixing information gaps, assist with management and compliance needs all at a comparatively low cost. Cloud-based solution to replace paper and spreadsheet-based data collection.
(0 opiniones)
Ver perfil
Safety Slate is a mobile tool for making safety observations in the workplace. It is simple to use. And it includes interactive visual dashboards to analyze top issues, trends, user participation, problem areas and more. It also includes action-item tracking, prioritization and email notifications. Users can also make observations using an offline mode or native app, which enables them to observe risky behaviors anywhere even when internet isn't available. Safety Slate is a mobile tool for behavior-based safety observations. It includes a simple data collection tool & powerful dashboards.
(0 opiniones)
Ver perfil
Collects person-reported data & transforms it to actionable information so healthcare providers can optimize care. Collects person-reported data & transforms it to actionable information so healthcare providers can optimize care.
(0 opiniones)
Ver perfil
Makes it easy to enter and verify handwritten forms, while keeping data secure. Integrate into existing systems and CRMs. Makes it easy to enter and verify handwritten forms, while keeping data secure. Integrate into existing systems and CRMs.
(0 opiniones)
Ver perfil
Panel builder that helps users set up and manage online panels without any programming knowledge. Panel builder that helps users set up and manage online panels without any programming knowledge.
(0 opiniones)
Ver perfil
Automatically import contacts and leads from excel and .csv files into Salesforce.org. Automatically import contacts and leads from excel and .csv files into Salesforce.org.
Wezen provides Semantic Technologies that empower brands through the ownership of their semantic content. From copywriting to localization and publishing, it leverages textual contents from your CMS and PIM to help you edit, re-use, deploy, and monitor your content globally in a snap. A single place to centralize your semantic assets, write contents, localize and deploy them.
(0 opiniones)
Ver perfil
Automate your data flow to optimize the management of your ecommerce activity, linking your commercial management & your ecommerce site Automate your data flow to optimize the management of your ecommerce activity, linking your commercial management & your ecommerce site
(0 opiniones)
Ver perfil
Nividous RPA is a full-fledged Hyperautomation platform that helps you to unleash the true potential of your workforce. Key components of Hyperautomation - Robotic Process Automation (RPA), Business Process Management (BPM), and Artificial Intelligence (AI) are in-built and well-integrated in the platform. It is built by Nividous with its deep experience in automation space & is used by leading organizations globally across verticals namely banking, finance, insurance, healthcare, manufacturing. A full-fledged Hyperautomation platform having native RPA, BPM, AI/ML components. It has several unique and advanced capabilities.
Kaptiche is a highly advanced AI-based, Machine Vision-led software system. Kaptiches powerful combination of Intelligent Process Automation and smart camera capture assist industries in their seamless adoption of Industry 4.0. Kaptiches core expertise lies in its ability to automate end-to-end workflow, improve overall workplace efficiency, and provide timely business intelligence. Kaptiche transforms Manufacturing plants into SMART-Factory, using its HOWARD Engine powered by AL & ML.
(0 opiniones)
Ver perfil
Automates invoice data entry into any hospitality or retail POS or ERP system, eliminating all tedious, manual effort. Automates invoice data entry into any hospitality or retail POS or ERP system, eliminating all tedious, manual effort.
(0 opiniones)
Ver perfil
An easy to use and specialized data entry tool for e-commerce An easy to use and specialized data entry tool for e-commerce
(0 opiniones)
Ver perfil
ABA data collection & graphing software. Programs update automatically based on phase settings, chaining types, and sequential goals. ABA data collection & graphing software. Programs update automatically based on phase settings, chaining types, and sequential goals.
Ver perfil
SharePoint Azure AD Connect makes your life easier by synchronizing the user data from your Azure Active Directory to your SharePoint Online profile. Office 365 uses Azure Active Directory for storing user information. Since SharePoint Online has its own User Profile Service, when you use both AD and SharePoint online, not all the fields are mapped. This simple tool helps you map all the fields between the Azure Active Directory and SharePoint Online. Synchronize your Azure Active Directory with SharePoint Online User Profiles.
(0 opiniones)
Ver perfil
Enterprise grade, multi-skilled bot programmed to enhance your enterprise's productivity. It automates a range of simple tasks. Enterprise grade, multi-skilled bot programmed to enhance your enterprise's productivity. It automates a range of simple tasks.
(0 opiniones)
Ver perfil
DocuClipper automates data extraction from bank statements, tax forms, invoices, reports, or any other scanned or digital document. The extracted data can be download as an Excel spreadsheet or directly imported into QuickBooks. Extract data from bank statements, tax forms, or any other scanned or digital document and send it to Excel, QuickBooks & other apps.
(0 opiniones)
Ver perfil
Make your form fillable and data-entry Fast. Your forms can be any type of forms: PDF forms, pre-printed forms, business forms, etc. Make your form fillable and data-entry Fast. Your forms can be any type of forms: PDF forms, pre-printed forms, business forms, etc.
(0 opiniones)
Ver perfil
Editabula is a desktop data management software using Firebird as the database engine. Editabula makes database usable and useful. You don't have to be bothered with SQL or programming in a traditional way with Editabula. In Editabula, all the SQL is automatically generated by simple parameters. You can create data processing processes by just giving simple parameters. You can also easily create Form, Report, Export, Import, Summation, Menu, Function (incl. Auto-numbering), Data Dictionary. Editabula is a desktop data management software using Firebird as the database engine.
(0 opiniones)
Ver perfil
Data collection tool that assists businesses with forms distribution, workflow automation, barcode scanning, location tracking & more. Data collection tool that assists businesses with forms distribution, workflow automation, barcode scanning, location tracking & more.
(0 opiniones)
Ver perfil
CTrax, built to automate Certificate of Insurance management, welcomes you to the next generation of COI compliance tracking solutions. Using Smart-Capture OCR tech, this feature-rich, yet user-friendly program automates your requests, collection, and compliance resolution through a single, integrated database making your staff more proficient and operative than ever before. Are you protected against an uninsured loss? Obtain a 90% ROI with CTrax when managing and tracking certificates of insurance (COI).
(0 opiniones)
Ver perfil
PDF Mapper is a software for capturing document data from a PDF document (data extraction). It converts the document data into a machine-readable semantic data structure (XML and others). Fully automatic document processing. Reading out all document fields with 100% accuracy. Automatic validation. No more media breaks in your ordering, delivery and billing process. All data directly into your ERP-system. Installed locally and securely at your location. Best solution in the market. Cost saving. Extracts document data from PDF documents such as orders or invoices 100%, error-free, no post-processing, no training.
(0 opiniones)
Ver perfil
Automate data entry with complete accuracy. Automate data entry with complete accuracy.
(0 opiniones)
Ver perfil
There are a few things we miss in spreadsheets when we are working with data that has a structure to it. If, for instance, you want something as simple as a column of checkboxes, the best you can do is have a column in which you type 'Y' or 'N'. With Obvibase we have tried to build an app that makes use of the structure of your data but at the same time does not subtract from the ease-of-use of spreadsheets - an app that you do not need to learn, but can just start using and benefiting from. Obvibase makes creating an online database as easy and fast as creating a spreadsheet.