21 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
La tecnología y las buenas prácticas minoristas están en constante evolución. Tu software de consignación también debe estar al día. ConsignCloud tiene todo lo que necesitas para gestionar tu tienda de reventa o consignación: un POS moderno y flexible para cada modelo de negocio de reventa, comunicaciones automáticas con el remitente e informes que te ayudan a comprender tu negocio y a crecer. Descubre más sobre ConsignCloud El software de consignación ConsignCloud te ayuda a reinventar la gestión de inventario, la comunicación con los clientes y el crecimiento de tu tienda de reventa. Descubre más sobre ConsignCloud

Por Visual Horizons Software

(404 opiniones)
Ver perfil
Con la confianza de más de 5000 propietarios de tiendas de reventa desde 1996, ConsignPro es uno de los software favoritos del sector. El innovador menú principal convierte a ConsignPro en uno de los programas más fáciles de usar. Además, el equipo de asistencia siempre está disponible, si es que te topas con algún problema. ConsignPro gestiona el punto de venta del comercio minorista, el inventario, el consignador y la gestión de clientes, el comercio electrónico y la sólida contabilidad para el comercio minorista para una variedad de segmentos de consignación, como textil, antigüedades, nupcial, muebles, arte, libros y equipos deportivos. Obtén tu prueba gratis durante 30 días. Más de 5000 propietarios de tiendas de reventa como tú han confiado su negocio a ConsignPro. Paga una vez y conviértete en su dueño. También se dispone de financiación gratuita.
Gestiona tu consignación, prospera, compra una tienda directa o una tienda de antigüedades desde cualquier lugar con el software web para reventa. SimpleConsign proporciona POS (punto de venta, por sus siglas en inglés) ilimitados, además de una completa gestión de inventarios, clientes y consignadores. Todas las actualizaciones, la asistencia técnica, la capacitación y la transferencia de datos se ofrecen gratis. El software es una de las mejores opciones para las tiendas con múltiples ubicaciones al ofrecer integración con Quickbooks, creación de informes sólidos, acceso en tiempo real al consignador/distribuidor y mucho más. Las opiniones de los propietarios de tiendas de consignación lo dicen todo: simplicidad. La sencilla tecnología basada en web proporciona a los centros comerciales de consignación, de reventa y de antigüedades la libertad y los recursos necesarios para prosperar en el mercado actual.
Liberty Consignment is without a doubt the most flexible and easy to use software program built especially for consignment, thrift and resale stores. No other product on the market today comes close to matching Liberty's features, functions and capabilities. Liberty Consignment will meet all your needs and provide you with money saving features. Liberty will help you reduce your time used to manage your books. Used by over 7,000 stores around the world A complete shopping cart, catalog, and payment solution.
Ricochet ofrece la opción de software de consignación más accesible e intuitiva disponible. No importa qué tipo de negocio de consignación ejecutes o estés buscando abrir; desde tiendas tradicionales de consignación hasta tiendas de alquiler de stands o proveedores, Ricochet te ofrece la mejor solución para tu negocio. Desde la capacidad de tus expedidores y proveedores para iniciar sesión en sus propias cuentas, hasta la de ejecutar una tienda web entera directamente desde el software. ¡Regístrate para una prueba gratis hoy mismo! Solución de administración de almacenes de consignación con POS, inventario y seguimiento de la cuenta del consignador integrados. Funciona en PC, Mac y dispositivos móviles.
* Lleva sirviendo a tiendas de segunda mano durante más de 17 años * Basado en la nube o en escritorio * Fácil de instalar * Muy fácil de usar * Funciones de ahorro de tiempo y dinero * Agiliza las operaciones de la tienda * Reduce el personal necesario * Paquetes completos de hardware y software * Punto de venta completo y gestión de inventarios + Cuentas de clientes, consignadores, proveedores y tiendas + Actualizaciones automáticas de QuickBooks + Ventas a plazos + Tienda web integrada de comercio electrónico + Compra en el momento/compra consignada Un programa de software para tiendas de segunda mano con funciones enriquecidas para ayudar a administrar el negocio de segunda mano.

Por Advanced Retail Management Systems

(19 opiniones)
Ver perfil
Application suite consists of POS and Store Operations, Merchandising, Payment Solutions, Planning and Business Intelligence. Application suite consists of POS and Store Operations, Merchandising, Payment Solutions, Planning and Business Intelligence.
Consignment/Resale shop software featuring automated POS, inventory control, customer tracking, integrated c/c processing, barcode label/tag printing, printable reports, and marketing features. Free working demo. Software specifically designed for shops selling on consignment. POS, inventory, commission, barcoding, reporting and more.
Software de inventario de consignación para distribuidores o consignadores independientes y la distribución semanal o mensual de los ingresos de ventas menos comisiones, alquileres, tarifas de crédito e impuestos de ventas. Software de inventario de consignación con distribución de ingresos por ventas menos comisiones, alquileres, tarifas de crédito e impuestos sobre las ventas.

Por Art and Antique Information Network

(4 opiniones)
Ver perfil
Inventory Management and Point of Sale Software for Antique, Art and Collectible Dealers. Inventory Management and Point of Sale Software for Antique, Art and Collectible Dealers.

Por Consignor Connect

(4 opiniones)
Ver perfil
The only consignment software built with Square. Our inventory tracker and online consignor portal allows you and your consignors to easily track consignment sales. Square handles the POS functions, payment processing etc., and Rose pulls that data down to ensure your consignors get paid accurately and quickly. With other consignment software, the point of sale is an afterthought. Why skimp on your POS? Industry leading services with Square paired with consignment. Don't settle. Rose is the only consignment software that integrates with Square. Rose + Square = Changing the Shape of Consignment.

Por Secret Weapon Labs

(2 opiniones)
Ver perfil
The only cross platform software based on consignment - perfect for resale shops, retail stores, auction drop off businesses, art galleries, and more. Print check payments to consignors, manage inventory, research your price history & trends, perform reports, beautiful and fully customizable price tag printing, point of sale functionality, barcoding, and more. Cross-platform software designed to print check payments to consignors, manage inventory, research your price history and trends.

Por Brave New Software

(2 opiniones)
Ver perfil
GoAntiquing POS is a complete Antique Mall and Consignment Shop management tool. No limits on dealers (also called vendors or consignors), resellers, customers. Items sold are entered by hand (or scanned) into a sales grid with the dealer id#, optional item id#, description, price, quantity, discount (if applicable). End of month (or other time frame) process separates sales by dealer, deducts rents, commissions, fees, etc. Lots of reports! GoAntiquing POS offers ease of use, speed of taking a sale, accuracy, paperwork reduction, accuracy of reporting.

Por Data Age Business Systems

(2 opiniones)
Ver perfil
CrossPostIt is a powerful software solution that sells your products across multiple marketplaces and provides real-time inventory synchronization, order fulfillment, and reporting all wrapped up in a simple easy to use service. Unlock the full potential of each marketplace. Create product listings, manage inventory, fulfill orders, pay consignors and do it all from CrossPostIt. Cross-channel inventory listing & management software for consignment & retail shops selling on eBay, Amazon, etc.
Provides full automation for your seasonal consignment sale. It integrates seamlessly with your existing website. Provides full automation for your seasonal consignment sale. It integrates seamlessly with your existing website.

Por GeniusPeddler

(1 opinión)
Ver perfil
GeniusPeddler is a service that aims to provide store owners a simple and efficient way to track sales on consigned items in your brick and mortar store. Our web application will act as the store clerks sale interface, while also providing the consignors the ability to track the status of their consigned items in your store. This will allow you, the store owner, to spend more time concentrating on your business and not tracking consigned sales and allocating monies to your consignors. Web based POS and tracking solution for consignment shops. Features include sales records and consignor login to track sales.
Ver perfil
Store management tool that provides consignment and point-of-sale through automated sales summaries. Store management tool that provides consignment and point-of-sale through automated sales summaries.

Por Retail Plus Point of Sale

(0 opiniones)
Ver perfil
On-premise retail POS system that helps manage inventory, customers, purchasing, invoicing, loyalty and more. On-premise retail POS system that helps manage inventory, customers, purchasing, invoicing, loyalty and more.

Por My Consignment Manager

(0 opiniones)
Ver perfil
Takes care of the details that are taking your time and focus away from growing your sale. Cloud-based platform that helps businesses automate sales processes with barcoding, electronic tagging, inventory tracking and more.

Por Best Consignment Shop Software

(0 opiniones)
Ver perfil
One payment. No sales tax except TX. No annual/monthly fees. Work from home, QuickBooks integration, training, shipping, data backup, thermal labels, updates, advertising, eBook "How to Start a Consignment Business" - all free! Consignors add inventory online and view account information. Lock employees out of any part of the program. Prevent them from voiding sales/discounting at POS. You own your copy for lifetime use. The best value for consignment, resale, auction, thrift, markets, malls One payment. No annual or monthly fees. Free: work from home, Quickbooks integration, training, shipping, live demo, no tax (except TX)

Por FrontFlip

(0 opiniones)
Ver perfil
Consignment software now is outdated, slow and hasn't kept up with e-commerce trends. So we created Frontflip, modern consignment software that allows business to decrease cost with tools that saves them time, and increase revenue by making it easier to connect to more sales channels. A full suite of tools to manage your business now and beyond. Meet Frontflip, the modern consignment software that makes it easier to manage and grow your business.