Programas para compartir archivos

Programas para compartir archivos: encuentra el mejor producto para tu empresa utilizando la página Capterra España.

¿Por qué Capterra es gratis?
Para profesionales de IT y Seguridad en compañías con más de 5.000 empleados que necesitan una mejora en la Seguridad de sus datos, GoAnywhere MFT es un galardonado software de Transferencia Segura de Archivos que asegura, automatiza y registra toda la actividad de transferencia de archivos utilizando un enfoque centralizado de nivel empresarial. Esta solución puede ahorrarle tiempo y dinero, mejorar la Seguridad y ayudarle a cumplir con requisitos de cumplimiento de leyes y regulaciones. ** Rankeado #1 en en el Reporte Info-Tech 2019 sobre Transferencia Segura de Archivos ** Descubre más sobre GoAnywhere MFT GoAnywhere MFT es una solución de Transferencia Segura de Archivos para empresas que le permite simplificar, encriptar y automatizar todas las transferencias de archivos. Descubre más sobre GoAnywhere MFT
Zoho TeamDrive es una plataforma de almacenamiento, sincronización y colaboración de archivos en línea para equipos modernos, pequeñas y grandes empresas. Presenta carpetas de equipos que permiten que grupos de cualquier tamaño trabajen juntos de forma segura, como si estuvieran a tu lado. Además, obtienes los editores de Zoho Office Suite y estadísticas de acceso completas a nivel de equipo y de carpeta de equipo. TeamDrive se ocupa completamente de tus necesidades de movilidad con las aplicaciones móviles de Android e iOS y la aplicación de sincronización de escritorio. Descubre más sobre Zoho WorkDrive Zoho TeamDrive es una plataforma de almacenamiento, sincronización y colaboración de archivos en línea para que los equipos modernos trabajen juntos. Descubre más sobre Zoho WorkDrive
Bitrix24 es una plataforma gratuita de intercambio de archivos y gestión de documentos utilizada por 4 millones de empresas. También puedes implementar Bitrix24 de manera local, instalarlo en tu propio servidor y modificar el código fuente si fuera necesario. Independientemente de que elijas la edición gratuita o la de pago, en la nube o con alojamiento propio, obtienes el mismo conjunto de características: aplicaciones de escritorio para PC y Mac, aplicaciones móviles para iOS y Android, edición en línea y sin conexión, gestión de documentos con derechos de acceso flexibles y más. Descubre más sobre Bitrix24 Bitrix24 es la principal solución gratuita de intercambio de archivos entre equipos para 12 personas. Desde 5 GB hasta almacenamiento ilimitado (sí, ilimitado). Descubre más sobre Bitrix24
Samepage es un galardonado software de colaboración en línea diseñado para que tu equipo, consultores, clientes, socios y proveedores trabajen juntos sin problemas y de manera eficiente. Combina archivos, tareas, calendarios, mapas, videos, diagramas y conversaciones en equipo en una sola página. Edita una página simultáneamente con quien quieras. Chatea en tiempo real con personas o equipos sin tener que usar otra plataforma de chat. Todo el mundo está al tanto sin sobrecargar el correo electrónico. Descubre más sobre Samepage Software de colaboración diseñado para ayudar a los equipos a compartir archivos, colaborar en el contenido, comunicarse más rápido y hacer más cosas. Descubre más sobre Samepage
Google Drive es un servicio de almacenamiento y sincronización de archivos desarrollado por Google. Lanzado el 24 de abril de 2012, Google Drive permite a los usuarios almacenar archivos en los servidores propios, sincronizar archivos entre dispositivos y compartir archivos. Sistema de intercambio de archivos que te permite transferir contactos, fotos, videos y eventos del calendario.
Dropbox Business is a central workspace that helps teams stay organized and keep their work flowing. All your teams content is in one place, making it easy to collaborate and focus on the work that matters. Dropbox Business is trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Dropbox Business is the secure file sharing and storage solution that employees love and IT admins trust. Get started for free today!
Software de intercambio de archivos basado en la web que te permite tener acceso y compartir archivos y fotos en PC, Mac, Android e iOS. Software de intercambio de archivos basado en la web que te permite tener acceso y compartir archivos y fotos en PC, Mac, Android e iOS.
Box funciona en cualquier navegador y te permite almacenar y administrar fácilmente todo tu contenido en línea. También te permite compartir archivos al instante y acceder a documentos desde cualquier lugar. No importa qué dispositivo elijas; obtienes acceso rápido y fácil a documentos, planes de proyectos, presentaciones y videos. Siempre ten a mano el último discurso de venta para tus clientes, en línea o sin conexión. Box facilita que los administradores mantengan una vista central de todo el contenido y los usuarios en su cuenta a través de una potente consola de administración. Box es una moderna plataforma de administración de contenido que te permite administrar activos y flujos de trabajo de aprobación en un solo lugar.
File transfer solution with elegant backgrounds and customizable emails that can store 100GB and transfer 20GB of data. File transfer solution with elegant backgrounds and customizable emails that can store 100GB and transfer 20GB of data.
La mejor solución de gestión de documentos (DMS), eFileCabinet se adapta a tus documentos en papel y datos digitales a través de una organización automatizada, aprobaciones y uso compartido desde un solo panel. La incorporación y la integración sin esfuerzo con el popular software empresarial significa que puedes comenzar a trabajar. Siéntete seguro sabiendo que cumples la normativa y estás cubierto, con todos tus datos a solo un clic de distancia. No importa dónde te encuentres, lo que exija tu negocio o la velocidad a la que escalas, eFileCabinet te respalda. Ya sea que prefieras tus archivos en la nube o en la empresa, hay una solución total de gestión de documentos para ti.
Aplicación de chat que permite el intercambio de ideas entre los miembros del equipo, la transmisión de videos y la mensajería. Aplicación de chat que permite el intercambio de ideas entre los miembros del equipo, la transmisión de videos y la mensajería.
Share and transfer large files, up to 50GB each, to anyone easily with Hightail. Features such as access code setting, recipient verification and expiration date configuration helps to keep your files secure, while notifications ensure your files have been delivered. Hightail also allows you to collect files from guests with Uplink, a personalized URL for others to transfer files to you without needing an account, and you can enjoy unlimited storage, with organization and archiving options. Hightail lets you send large files securely, making sharing content easy for both you and your recipients.
Citrix ShareFile is the secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security and proven secure infrastructure, it offers a custom-branded, password-protected online portal with unlimited file storage in the cloud and the ability to send files up to 100 GB in size with clients and co-workers, from any computer or mobile device. ShareFile is the choice for businesses looking to streamline workflows and get better data security. The secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security.
FREE to use. Glip is a messaging and collaboration app that provides a single, unified team workspace. Using Glip, you and your team will work, communicate, and collaborate faster and more effectively than ever before. Emails, scattered discussions, and disjointed resources are drastically reduced as teams share conversations, files, tasks, and calendars. Your teams will be more productive using their favorite devices anytime, anyplace, all within the Glip team workspace. Collaboration platform built around chat functionality (video and text) with powerful searching capabilities for easy file discovery.
M-Files provides a next generation intelligent file management platform that improves business performance by helping people find and use information more effectively. Improve workflow, increase information reuse, eliminate redundancy, securely control content, and avoid conflicts and data loss all in a single, intuitive file management solution that integrates with Windows Explorer. Thousands of organizations in over 100 countries use M-Files for managing their business information needs. Powerful file management software application that enables you to easily organize and manage all of your content and information.
Optimiza la comunicación del equipo con Flock. Menos gestionar correo electrónico y más sacar el trabajo adelante. Desde la mensajería instantánea y el uso compartido de archivos a la integración con tus aplicaciones externas favoritas (como Google, MailChimp, Dropbox, Jira o Trello, entre otras): organiza todos tus flujos de trabajo con Flock. Flock es una potente herramienta de trabajo que viene llena de características incorporadas como tareas pendientes, recordatorios, notas, encuestas y mucho más. Comienza GRATIS Flock es una herramienta de comunicación en equipo que te ayuda a realizar tu trabajo de forma mucho más rápida. Conferencias web, mensajería instantánea, uso compartido de archivos y más
Zoho Docs is an online file storage and management software. Save all your images, videos, files and documents & access them across all devices from anywhere and at anytime. Sync your offline files to the cloud using Zoho Docs Sync. Your data is kept secured and encrypted during transit. Share files, collaborate with your team, manage access permissions, assign tasks and get work done without hassle. You can also preview over 160 different file types without having to download them. An online file management system that lets you create, store, organize, collaborate and share files securely.
For IT and security professionals who want to manage EDI and file transfer in a single platform, GoAnywhere MFT is an award-winning EDI and managed file transfer software that can save you time & money, improve security, and streamline data exchange. Support for the EDI X12 and EDIFACT files provides global EDI capabilities, and drag-and-drop automation and cloud integration make data transfer easy and painless. **Ranked #1 in 2019 report from Info-Tech Research Group for MFT Solutions** GoAnywhere is an enterprise-ready EDI and managed file transfer solution allowing you to simplify, encrypt and automate file transfers.
eXo Platform provides secure Enterprise File Sharing and Content Management features. eXo Platform¿s file sharing capabilities allow users to exchange different types of content using the built-in chat application, mentions and document libraries. eXo Platform allows organizations to move beyond a traditional intranet to a digital workplace that brings people and resources together to solve critical business challenges and build a strong corporate culture. eXo enables organizations to solve critical business challenges with a secure Enterprise File Sharing and Content Management features.
Winner of Capterra's Ease of Use Badge for Board Management Software, OnBoard is board management software that makes boards happy. It delights directors and empowers administrators by being comprehensive and simple to use. Engineered to drive good governance and improve meeting outcomes, OnBoard is board meeting software your board will actually use and love. OnBoard is board management software that delights directors. Start a no-strings, full-feature, 30-day Free Trial, today.
Wimi es una herramienta de gestión de proyectos que te ayuda a mantenerte organizado y conseguir que el trabajo en equipo sea más eficiente. Wimi va más allá del software típico de gestión de proyectos, y permite al equipo supervisar todo el trabajo. Con canales de mensajería, archivos y unidades, tareas, calendarios y videoconferencia, Wimi permite que todo tu equipo colabore sin esfuerzo y trabaje de forma más inteligente en los proyectos. Gracias a la refinada gestión de derechos de acceso de Wimi, también puedes incluir a tus clientes y compartir datos específicos con ellos. Wimi es la herramienta de gestión de proyectos más completa y fácil de usar para las pymes.
Toma una captura de pantalla o suelta un archivo. Compártelo por correo electrónico, mensajería instantánea, Twitter, Facebook, lo que sea. Comparte las cosas con las que estás trabajando con clientes y compañeros en cuestión de segundos. Colabora mejor, más rápido y con más inteligencia con Droplr. También disponible en aplicaciones nativas para Mac, Windows e iPhone. Intercambia instantáneamente capturas de pantalla y archivos con compañeros de equipo y clientes para mejorar la colaboración y mantenerte organizado.
Haz el trabajo fácil con la plataforma de gestión de contenido y conocimiento de MangoApps, un lugar central para almacenar, compartir, encontrar documentos y demás conocimiento de la empresa. Con una plataforma inteligente de empleados en su núcleo, MangoApps está diseñado para organizaciones con 50-50 000 empleados en una amplia gama de sectores de comercios minoristas, salud, manufactura, organizaciones sin ánimo de lucro, servicios profesionales y financieros, medios de comunicación, tecnología y el sector público. Haz el trabajo fácil con la plataforma de gestión de contenido y conocimiento de MangoApps, un lugar central para almacenar, compartir, encontrar documentos.
pCloud Business - Solución segura de almacenamiento en la nube para cualquier tipo de empresa. - Un lugar para almacenar, sincronizar y colaborar en tus archivos comerciales con tus colegas. - 1 TB de almacenamiento y pCloud Crypto ahora incluido para cada usuario en la cuenta comercial. - Comparte tus documentos comerciales de forma segura con tus colegas, socios y clientes. - Herramientas fáciles de usar diseñadas para ayudarte a controlar y optimizar tu flujo de trabajo. Puedes probar pCloud Business. - Gratis por 30 días. Solución de almacenamiento basada en la web con transferencia segura de datos y sólido cifrado que mantiene seguros tus documentos.
Cleo Integration Cloud incluye el intercambio seguro de archivos que es fácil de usar, proporciona un control completo y visibilidad de todos tus datos y se integra perfectamente con tu transferencia de archivos y procesos de integración B2B existentes. Cleo permite el intercambio seguro de archivos, la mensajería segura y la transferencia segura de archivos administrados en una única plataforma que elimina la tediosa administración manual, identifica riesgos de seguridad y permite una toma de decisiones más rápida e informada para una inteligencia comercial más profunda y Cleo Integration Cloud facilita el intercambio de archivos ad hoc mientras permite un control completo y visibilidad en todos tus datos.
FileInvite automates the process of collecting information and documents from your clients. We have made the process simple with our secure interface. All you have to do is create and send a FileInvite with the information you require. The client then uploads the files to a secure portal where you can approve or decline the information that has been submitted. With FileInvite you can set up reminders, templates and sync with your favorite cloud storage like Google Drive. Send a FileInvite Today! Automate the process of collecting information and documents from your clients with our simple and secure interface.
Ofrece un rendimiento equivalente a un servidor de PC para compartir datos y realizar copias de seguridad de forma eficiente. Ofrece un rendimiento equivalente a un servidor de PC para compartir datos y realizar copias de seguridad de forma eficiente.
SmartFile is a file management solution that enables everyone to more securely share, manage and control files on-premise and online. SmartFile offers the best and most robust file access permissions and custom user roles for added security. Activity logs for user and file actions are kept in a perpetual log for HIPAA compliant auditing. Email notifications, virtual folder links, FTP, SFTP, and FTPS access points. SmartFile allows you to securely manage files, control access, and restrict users through granular permissions.
Clinked acercará tu empresa a tu equipo desde espacios de trabajo en la nube seguros y personalizables. Utilizada por empresas de todos los sectores, desde pymes a empresas de gran envergadura, la solución con muchas funciones de Clinked ahorrará a tu empresa un tiempo valioso y, al mismo tiempo, mejorará su eficiencia. Las características clave incluyen compartir archivos, chat grupal integrado, administración de tareas, foros de discusión, calendarios de equipos y aplicaciones móviles de marca, entre otras. Regístrate para una prueba gratis de 10 días. Clinked ofrece soluciones de nube personalizadas para empresas. Comparte archivos de manera segura, comunícate con clientes y realiza un seguimiento de tus tareas.
Nextcloud ofrece la solución líder de sincronización y colaboración de archivos alojada en tu propio servidor, que combina la comodidad y la facilidad de uso de las nubes públicas con las necesidades comerciales de seguridad, privacidad y control. La solución local 100 % de código abierto ofrece una integración profunda en la infraestructura existente, y potentes capacidades de colaboración y comunicación, con extensibilidad avanzada a través de más de 100 aplicaciones que agregan características, integraciones y más. Accede a los datos donde sea que estén con las aplicaciones multiplataforma. Tecnología local de intercambio seguro de archivos y colaboración, que combina sencillas interfaces multiplataforma con control total de los datos.
¡Los clientes informan que son más eficientes, más seguros y que los equipos están más comprometidos cuando usan Huddle! Huddle ofrece la solución de colaboración de documentos más segura del sector para el gobierno y la empresa. Con Huddle, obtienes una forma más fácil de colaborar y coeditar documentos, controlar versiones de archivos y organizar tareas de equipo. El flujo de trabajo de aprobación incorporado significa que nunca volverás a perder una fecha límite y la aplicación móvil gratuita te mantiene conectado incluso cuando estás de viaje. Mejor colaboración documental para equipos: colabora en proyectos, crea portales de clientes y controla tus documentos.
La sala de datos virtual de ShareVault te facilita compartir de forma segura documentos confidenciales con terceros. Respaldada por la experiencia de miles de millones de dólares en transacciones de operaciones, ShareVault es la sala de datos virtual preferida para fusiones y adquisiciones, ventas de activos, recaudación de fondos, licencias/asociaciones y colaboración de la junta. Miles de empresas grandes, medianas y pequeñas, VC, banqueros de inversiones, firmas de abogados y contadores confían en la plataforma simple y segura de ShareVault para agilizar la debida diligencia. La sala de datos virtual de ShareVault te facilita compartir de forma segura documentos confidenciales con terceros.
SugarSync is a secure cloud storage solution trusted by millions of users worldwide. Easily back up, access, sync and share documents, photos, music, videos and more across any device. Have you ever been away from home or the office and realized that you needed a file on your computer? SugarSync puts all your files at your fingertips from any other computer or mobile device, enabling you to do more with your files while on the go. SugarSync is a secure cloud storage solution that allows you back up, share and access files across several devices.
Collaborate on large shared assets while making sure sensitive data stays in your control. Ideal for team collaboration on large images, videos, design files, and more. No cloud or any 3rd party servers. Just your private cloud. Collaborate on Large Shared Assets
Cerberus FTP Server proporciona una solución de transferencia de archivos segura y confiable para el profesional de TI más exigente. Al admitir SFTP, FTP/S y HTTP/S, Cerberus puede autenticarse con Active Directory y LDAP, ejecutarse como un servicio de Windows, tiene soporte nativo a x64, incluye un conjunto robusto de características de integridad y seguridad y ofrece un administrador para controlar el acceso de los usuarios a archivos y operaciones de archivos fácil de usar. Una solución local que proporciona una transferencia de archivos segura y confiable para el profesional de TI más exigente.
Filestack es el servicio de desarrolladores n.º 1 para subir archivos. Filestack permite a los desarrolladores integrar más de 25 de las unidades de nube líderes del mundo con solo 2 líneas de código. Los usuarios finales pueden cargar contenido de fuentes como Facebook, Instagram y Dropbox o donde sea que se almacene ese contenido. Además, Filestack permite a los desarrolladores cargar y almacenar grandes archivos, transformar y manipular todo tipo de archivos y entregar ese contenido a toda velocidad y responsablemente a través de cualquier tipo de dispositivo de escritorio o móvil. La API de carga de archivos: carga y almacena archivos desde Dropbox y Facebook, entre otros/as y realiza la entrega de manera responsable en la web.
Tresorit es un servicio de sincronización e intercambio de archivos cifrados de extremo a extremo que permite a las empresas almacenar, sincronizar y compartir documentos confidenciales. Tresorit utiliza un cifrado de extremo a extremo integrado con estándares de conocimiento cero para garantizar el más alto nivel de seguridad. Todos tus archivos se cifran en tu dispositivo antes de que se suban a la nube, lo que significa que nadie más puede leerlos además de ti, ni piratas informáticos, ni autoridades, ni siquiera administradores de TI de Tresorit. Servicio de almacenamiento en la nube seguro y cifrado que permite a las empresas almacenar, sincronizar y compartir documentos confidenciales.
Obtén una mejor seguridad para los archivos que compartes, directamente desde tu bandeja de entrada. Incluye archivos adjuntos de hasta 5 GB de Google Drive, OneDrive, SharePoint o tu unidad local y supera las restricciones de tamaño del archivo de la bandeja de entrada. Controla documentos antes y después de compartir. Restringe el reenvío o la descarga de información, limita el tiempo de visualización de la información delicada y retira los documentos una vez que se hayan compartido. Una línea de tiempo completa de actividades para cada archivo respalda los requisitos legales, reglamentarios y de auditoría. Obtén una mayor seguridad para compartir archivos. Comparte archivos de hasta 5 GB desde Google Drive, OneDrive, SharePoint. Controla los archivos después del envío.

Por Enterprise Distributed Technologies

(23 opiniones)
High performance Windows file server supporting secure file transfer via FTPS, SFTP, HTTP, HTTPS, SCP and SSH. The Free Edition supports FTP and FTPS protocols, while the Standard Edition includes SFTP. The Professional Edition adds SCP, SSH, HTTP and HTTPS. It supports Windows domain users, event notifications and process triggers, quotas, SSH terminal access and advanced file permissions. The Enterprise Edition allows customization and adds cluster support and other enterprise features. High performance Windows file server supporting secure file transfer via FTPS, SFTP, HTTP, HTTPS, SCP and SSH.
Effectively secure, automate, manage, and protect your most critical data as well as the resulting processes and workflows. Ipswitch MOVEit solutions allow you to manage, provision, and automate all internal and external file and data interactions, create and enforce security policies and file-expiration rules, ensure privacy and confidentiality, schedule workflows and processes and more--all without any manual scripting. Request a Trial Today! Effectively secures, automates, manages, and protects critical data as well as processes and workflows.
Having troubles sending and receiving your engineering data? 12d Synergy is the fast and secure solution to sharing files for architectural, engineering and construction offices. 12d Synergy lets 5000+ AEC professionals work and collaborate easier by creating a common data environment and single source of truth. Full audit trail, access controls, powerful search (89x faster than Windows Explorer) and Intelligent Data Transfer. Learn how you can save hours of document headache every day. 12d Synergy is the fast & secure solution to sharing engineering data, used by 5000+ architectural, engineering and construction pros.
Effectively secure, automate, manage, and protect their most critical data as well as the resulting processes and workflows. Ipswitch MOVEit solutions deliver on these requirements and more including manage, provision, and automate all internal and external file and data interactions, create and enforce security policies and file-expiration rules, ensure privacy and confidentiality, schedule workflows and processes and more. Request a Trial Today! Effectively secures, automates, manages, and protects critical data as well as processes and workflows.
Sync.com is a secure Dropbox replacement trusted by over 700,000 businesses and individuals worldwide. Sync makes it easy for your business to share and collaborate securely in the cloud. With zero-knowledge encryption built-in, your files are always safe, secure and private with Sync. Sync's secure cloud storage meets virtually all data privacy rules and regulations in the USA, Canada and the European Union, including HIPAA, PIPEDA and EU-safeguards. Get started with 5 GB free today! Sync.com is a secure Dropbox replacement trusted by over 700,000 businesses and individuals worldwide.
Acceso instantáneo a la nube para los archivos compartidos de Windows sin VPN, sincronizando o migrando datos desde un navegador, unidad asignada o móvil desde cualquier lugar. Comparte tus archivos externamente con OneDrive o edítalos en línea en Office 365 mientras mantienes tus archivos almacenados en tu propia infraestructura. Agrega funciones de seguridad como la autenticación de dos factores y la prevención de pérdida de datos (2FA) para proteger tus datos. Accede a tus archivos compartidos de Windows sin VPN, sincroniza o almacena datos en una nube pública desde un navegador, una unidad asignada o un dispositivo móvil
ownCloud offers a solution to organizations that need to share confidential data internally and externally. The open platform offers better productivity and security within digital collaboration, and enables users to access data no matter where it is stored or which device is being used. With over 50 million users and 200,000 installations worldwide, ownCloud is the most popular open source file sync and share solution.
MASV es una herramienta de transferencia rápida de archivos de pago por uso que te permite enviar archivos de tamaño ilimitado a cualquier parte del mundo. Si sueles enviar archivos de entre 2 GB y 500 GB, este es el producto perfecto para ti. Prueba esta herramienta gratis con la prueba de 14 días y de hasta 400 GB en créditos de datos. MASV es la forma más rápida, fácil y económica de enviar archivos de gran tamaño. Prueba esta herramienta gratis con la prueba de 14 días y de hasta 400 GB de uso.
A large file delivery service for advertising & marketing agencies, digital media producers, and creative studios. A large file delivery service for advertising & marketing agencies, digital media producers, and creative studios.
Creativity 365 es un conjunto integral de herramientas de creación de contención entre dispositivos, diseñado para profesionales creativos y empresariales. El paquete tiene como objetivo ayudar a las personas y los equipos a colaborar y mejorar la productividad y la eficiencia. El conjunto incluye 5 aplicaciones: Animation Desk, NoteLedge, PDF Markup, Pocket Scanner y Write-on Video, junto con almacenamiento en la nube de 1 TB de Kdan y acceso a las comunidades en línea de Kdan. *Opciones de compra en bloque y especiales disponibles para instituciones educativas y empresas. Creativity 365 aumenta la productividad con herramientas de creación de contenido digital integrales y de colaboración entre dispositivos para equipos móviles y de escritorio.
A compliance management solution that allows you to meet your secure file sharing needs. Leveraging OurRecords Secure Information File Sharing (SIFT) solution you'll be capable of sending or receiving 10 to 100,000 documents transfers month! This robust transnational file sharing solution allow you to send files securely, drag and drop for 1 click sharing, get notified of file access, send with OurRecords email or embed secure links in your own email and set access / file retention expiration. OurRecords Secure Information File Sharing (SIFT) solution you'll be capable of sending or receiving 10 to 100,000 documents / month!
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks. SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
An ideal remote file-transfer/sharing solution for individuals as well as corporate users, offering a one-time payment cost-effective way to quickly and easily transfer files of any type and size to any machine running a variety of operating systems. With no 3rd party involvement, your files are guaranteed to remain private and secure. An on premise file sharing/transfer solution that can quickly & securely share files of any type and size with no 3rd party involvement
TDSmaker is the worlds most simple to use software for creating and editing professional datasheets. It is much easier to use than the desktop design software that businesses currently use to create data sheets, such as Microsoft Office, Quark, and Adobe Framemaker. Because TDSmaker is so easy to use, there is essentially zero learning curve for learning how to use it. This saves businesses a tremendous amount of time and money in training costs. TDSmaker is a cloud-based datasheet creation and management system that reduces the time and cost by over 85%
Online storage and file sharing solution that supports saving email attachments directy to the cloud storage space. Cloud storage platform that helps businesses with data archiving, online backup, remote access, encryption, file sharing and more.
Onehub lets you securely store, share and access your content online. Documents, presentations, movies, podcasts and more can all be kept safe and collaborated on with Onehub. With our role-based permissions and object level sharing, you control who has access to your content and what they can do with those files. Customize your Onehub Workspace to give your content sharing a more professional, polished look and create your own Client Portal. Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular permission control, role assignments and mobile access.
A powerful and unique Office Process Automation solution that lets you describe and order the actions that are applied to each document. Service requests faster by accelerating document creation and preparing them for the automated workflow. Simple, secure cloud storage that eases file management, prevents duplication and lets you self-service your storage capacity needs. Use R2 Docuo powerful, friendly sharing features to drive collaboration between your team, clients and delivery partners. Win back time and increase productivity. The easy to use document management and unique workflow solution chosen by leading companies.
Una plataforma de servicios de archivos empresariales que ofrece intercambio de archivos, sincronización, copias de seguridad, colaboración y búsqueda de documentos. Una plataforma de servicios de archivos empresariales que ofrece intercambio de archivos, sincronización, copias de seguridad, colaboración y búsqueda de documentos.
All your brand and marketing content in one place, helps your marketing team move faster, save time and stay on brand. Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams.
RSSBus Connect ofrece todo lo que necesitas para automatizar fácilmente los procesos críticos para el negocio, lo suficientemente poderoso para resolver los desafíos de integración actuales y lo suficientemente flexible para crecer contigo a medida que tus necesidades evolucionan. Las características incluyen: * Drummond Certified desde 2004. * Transferencia de archivos gestionados extensible. Capacidades de mensajería seguras que incluyen SFTP, FTPS, FTP, OFTP, etc. * Soporte para mapeo y traducción entre EDIFACT, X12, IDoc (SAP) y XML. * Completamente GRATIS para uso de socio individual. Solución de integración de última generación y de transferencia de archivos gestionada. Incluye capacidades de mensajería segura para SFTP, FTPS, OFTP, RNIF, etc.
Liscio is a secure cloud-based web and mobile software solution that simplifies client communication and collaboration. With features including secure messaging, secure file sharing and storage, FirmView¿, Firm-to-One¿ service, Mobile App, FrontDesk onboarding, e-signatures, and more, Liscio replaces vulnerable email and paperwork with an invite-only client experience platform that empowers you to become the proactive, modern firm your clients deserve. Liscio is a secure sharing solution that simplifies communication and collaboration by creating a safe digital space to work together.
Process images in real-time and deliver results through a Content Delivery Network for faster page load. Process images in real-time and deliver results through a Content Delivery Network for faster page load.
Nube inteligente y configurable que permite usuarios y ancho de banda ilimitados, junto con seguridad y rendimiento de nivel empresarial. Nube inteligente y configurable que permite usuarios y ancho de banda ilimitados, junto con seguridad y rendimiento de nivel empresarial.
File sharing application that allows businesses to download up to 300 GB of data at a time and share files as big as 10 GB. File sharing application that allows businesses to download up to 300 GB of data at a time and share files as big as 10 GB.
El pionero original de almacenamiento en la nube. Funciones de intercambio de archivos creadas que hoy en día se conocen como estándares de la nube. Comparte, recopila y almacena archivos de cualquier tipo. Más de 14 años de fiabilidad comprobada para las empresas. Almacenamiento y uso compartido de archivos en línea para individuos y empresas.
Nomadesk es una forma fácil y segura de colaborar y realizar copias de seguridad de archivos críticos desde cualquier ubicación, tengas o no una conexión a Internet. Alivia las complicaciones y los altos costos de las soluciones de gestión de documentos tradicionales con Nomadesk. Servidor de archivos virtual que permite la gestión de documentos en línea y fuera de línea, creado específicamente para pequeñas empresas y consultores.
The #1 board management software for simplifying board meetings, board member communications, and administration; all for an affordable price with training and 24/7 service. Clients range from Fortune 500 companies to nonprofit charities and include The American Heart Association, The Academy of Motion Picture Arts and Sciences (The Oscars), The Olympics, NASA, full service banks, hospitals, universities, and more... The best-in-class affordable board management software to simplify communications, increase engagement, and streamline administration.
Securely transfer, integrate, and transform data between people, systems, and applications with Globalscape's Enhanced File Transfer (EFT). Meet the most stringent data security and compliance standards with this powerful suite of user-friendly tools for automation, collaboration, and analysis. Globalscape's EFT platform enables a modular approach to building a file transfer solution customized to your needs. EFT is available in managed cloud/SaaS, BYOL, and on-premises deployments. Securely transfer, integrate, and transform data between people, systems, and applications with Globalscape's award winning EFT.
Securely transfer files that are too big to fit into an email attachment. Plans start at 25GB for a low cost Starter option. Securely transfer files that are too big to fit into an email attachment. Plans start at 25GB for a low cost Starter option.
Encuentra cualquier archivo, independientemente de dónde esté almacenado, con la plataforma de búsqueda de archivos multiplataforma de Digitile. Digitile centraliza los resultados de búsquedas en Google Drive, Gmail, GSuite, Dropbox, OneDrive, Slack y Trello en un solo lugar para que no tengas que iniciar y cerrar sesión en diferentes cuentas. Digital complementa tus soluciones de software existentes. La propuesta no es que dejes de usarlas, sino brindarte ayuda para encontrar activos dispersos en todas tus plataformas en la nube. Motor de búsqueda de archivos que centraliza los resultados en diversas plataformas en la nube, como Google Drive, Dropbox, OneDrive, Slack, Trello y Gmail.
It's true. ICFiles is more swift than most other file sharing systems, and more secure than a cabinet with a lock on it. In sum, it's like having a lock on every client file. Here's how we handle safety: ICFiles.com is hosted in a SOC 2 Type II data center. At the core is a SSL DigiCert that supports 4096-bit, SHA2 encryption. All files are stored in an encrypted state on the server using 256-bit AES encryption. ICFiles regularly undergoes security & vulnerability..... Premium Security. Serving CPAs for 15 Years! Affordable SOC 2 Type II compliant secure file transfer system.
Simple drag and drop uploader that allows the transfer of files too large for email. Cloud-based solution that allows businesses to share & archive large files using document management, backup and other functionalities.
Needing to collect client documents as part of your job? Clust helps you automate your document collection process and takes care of the reminders in the background. Send a Document request, collect required documents in no time, approve or deny right from the tool, collaborate with stakeholders hassle-free. Teams that want to work smarter and speed up their document collection process.
Online photo catalog with tagging, sharing and much more we make sure you get the full potential. Online photo catalog with tagging, sharing and much more we make sure you get the full potential.
Send encrypted email and attachments to any email address, without frustrating recipients with passwords. Clients can send you secure messages and files with a simple link click in your email signature. Showcase your branding, logo, and colors. Fully automated client setup. No special folders, permissions, or client invitations. Comply with HIPAA, GLBA, IRS 4557, FINRA, SEC, SOX, GDPR, others. Free integration with Microsoft Outlook. Mobile friendly. Send encrypted email and attachments to any email address, without frustrating recipients with passwords.
Dossiere is a highly secure, feature-rich alternative to traditional document sharing and collaboration tools currently used by boards, executive teams and project teams. Meeting organisers gain greater efficiencies through Dossiere's ability to organise and distribute meeting documents securely into one location for meeting attendees; and decision makers are empowered by this simple, intuitive tool which enables secure electronic sharing and collaboration on documents, both online and offline. A tablet application used by executives to securely receive, annotate, and collaborate using documents distributed to them.
Online document sharing solution that helps businesses create a private workspace to share documents and files with multiple users. Online document sharing solution that helps businesses create a private workspace to share documents and files with multiple users.
Almacenamiento en línea, uso compartido y colaboración, FTP, sincronización de carpetas, control de versiones. Almacenamiento en línea, uso compartido y colaboración, FTP, sincronización de carpetas, control de versiones.
MediaFiler is a cross-platform, web-based, Digital Asset Management (DAM) system with the ability to manage and display numerous file types. MediaFiler is distinguished from other DAM solutions as it is designed as a content management system (CMS) ensuring both rapid deployment and the ability to change functionality and appearance instantly. MediaFiler is specially designed for marketing and communications professionals. MediaFiler is a cross-platform, web-based, Digital Asset Management (DAM) system for marketing communications professionals.
Software de intercambio de archivos para redes de área local con funciones como búsqueda rápida, detección automática de pares e interfaz enriquecida de usuario. Software de intercambio de archivos para redes de área local con funciones como búsqueda rápida, detección automática de pares e interfaz enriquecida de usuario.
vBoxxCloud is a file sharing solution developed for businesses, who need fast and secure access to company documents. Unlike solutions such as Dropbox or OneDrive, vBoxxCloud provides unique administration tools and a deep organizational structure keeping your data safe, private and accessible. All the data is stored in the Netherlands, and as such vBoxxCloud is not subject to any invasive American surveillance legislation. Cloud solution that offers secure file sharing for business hosted in the Netherlands.
El potente administrador de archivos autoalojado convierte tu propio sitio web en un servicio privado para compartir archivos. Carga, comparte, previsualiza, edita y crea archivos de documentos de Office, fotos, archivos de audio, archivos de video, planes CAD, entre otros. Convierte tu propio sitio web en un servicio privado para compartir archivos. Es una herramienta DAM (gestión de activos digitales) autoalojada asequible.
Web-based secure messaging system that allows end-to-end encryption of messages and attachments for HIPAA and PCI. Web-based secure messaging system that allows end-to-end encryption of messages and attachments for HIPAA and PCI.
Sistema de sincronización, intercambio y control de versiones de archivos que ayuda a organizar y restaurar archivos en cualquier momento y en cualquier lugar. Sistema de sincronización, intercambio y control de versiones de archivos que ayuda a organizar y restaurar archivos en cualquier momento y en cualquier lugar.
Software seguro para compartir archivos con cifrado de forma integral para tu tranquilidad cuando colaboras en documentos confidenciales. Software seguro para compartir archivos con cifrado de forma integral para tu tranquilidad cuando colaboras en documentos confidenciales.
Livedrive es una solución de almacenamiento en la nube ilimitada que te permite realizar copias de seguridad, editar y compartir archivos, fotos, videos, entre otros de forma segura desde cualquier dispositivo. Con la copia de seguridad automática y la seguridad a nivel de banco, puedes estar seguro de que todos tus archivos se mantienen seguros en horario ininterrumpido. Livedrive también es SOC2 autocertificado y cumple con SOX. ¡Haz una copia de seguridad de tus archivos con Livedrive antes de que sea demasiado tarde! Livedrive es una solución de almacenamiento en la nube ilimitada que te permite hacer una copia de seguridad automática de todos tus archivos y acceder a ellos desde cualquier dispositivo.
Anchor from Axcient enables MSPs to offer their clients secure file access anywhere, anytime, on any device, across all corporate conte Anchor from Axcient enables MSPs to offer their clients secure file access anywhere, anytime, on any device, across all corporate conte
Abstract is a design workflow management system that enables seamless and open collaboration between design teams and other organizational stakeholders. Abstract is your team's version-controlled source of truth for design work. We believe that design shouldn't be locked away in folders and proprietary code. Design work should be accessible. Decisions should be captured in a single place. And teams should be empowered to work together, not silod. Abstract is the design workflow management system that lets you manage, version, and collaborate on Sketch files.
The titan secure business hub and intelligent work platform for lawyers, businesses and professional services. The titan secure business hub and intelligent work platform for lawyers, businesses and professional services.
Combines ease of use with the advanced document control, tracking and protection. It lets you restrict users' ability to copy, print or forward documents, and allows you to wipe and destroy documents you had shared when a transaction falls through - even after they have been downloaded, Secure, control and track documents wherever they go.
ImagineTime empowers teams to manage work, share tasks, track time & due dates, and generate insightful reports. ImagineTime is a fully integrated Practice Management software suite for Accounting Professionals and other professional service providers. Our client portal makes delivering a seamless client experience a breeze so you can focus on top-notch services. A fully integrated Practice Management software suite for Accounting Professionals and other professional service providers.
iCoordinator es una solución empresarial de sincronización y uso compartido de archivos (EFSS) dirigida a organizaciones que buscan una solución de gestión de documentos segura. Con características como etiquetas, carpetas inteligentes, archivos por correo electrónico, áreas de trabajo y sistemas operativos Windows y Mac OSX, la integración nativa puede ayudar a las organizaciones a administrar documentos de manera efectiva y colaborar con facilidad. El portal y el concepto de múltiples áreas de trabajo permiten a las empresas con múltiples ubicaciones/departamentos administrar archivos de forma segura y eficiente. Solución empresarial de sincronización y uso compartido de archivos (EFSS)
Sunshine creates your own personal network of connected devices and enables you to instantly access, stream and share files. Sunshine creates your own personal network of connected devices and enables you to instantly access, stream and share files.
Sending files with Media Shuttle is as simple as dragging and dropping them onto a web page. Users will be able to transfer large files over long distances from a single console by effectively utilizing your available bandwidth, eliminating latency. Media Shuttle also comes with automated Checkpoint Restart and file arrival notifications to ensure successful transfers. Send large files of any size and type without limits using Media Shuttle today! Media Shuttle is the easiest and most reliable way to transfer any size file, anywhere. Transfer large files using Media Shuttle today.
SaaS product for Online File Storage and Management, Electronic Signature, Document Scanning and OCR, E-Fax , Email Archiving and more. SaaS product for Online File Storage and Management, Electronic Signature, Document Scanning and OCR, E-Fax , Email Archiving and more.
SKyDrop es un servicio de transferencia de datos y uso compartido de archivos basado en la web. Ayuda a enviar archivos de A a B y mucho más de forma fácil, eficiente y segura. SKyDrop permite a los usuarios crear descargas individuales (carpetas), donde pueden guardar archivos, comentar y dar acceso a otros. Cada descarga tiene un tiempo de vida individual que puede modificarse. SKyDrop presenta gestión de almacenamiento inteligente: los archivos se eliminan luego de períodos de tiempo predefinidos, pero flexibles para garantizar una gestión optimizada de datos y un mejor rendimiento. Una forma simple, efectiva y segura de transferir o compartir archivos de cualquier tamaño.
File Share Encryption protects data on PCs and enables teams to securely share documents on internal and cloud based file servers by automatically and transparently encrypting files and folders based on either manual or centralized policy. This approach ensures only authorized users can read or modify files, fulfilling partner and regulatory requirements for information partitioning and security. Software with drag-and-drop and file folder interface that helps share encrypted files and folders with other authorized users.
A web portal that combines the server with the applets and delivers a complete web experience for transferring files. Automatic tracking of files using different status flags allows users and administrators to be fully aware of the contents of the system. Brandable HTML interface, custom status levels, email notifications and reporting complete this fully integrated web application built on FileCatalyst platform. File sharing platform that helps businesses with file submission and workflow, with full transfer and tracking capabilities.
Solution that allows you to share live data between desktop MS Excel spreadsheets from anywhere in the world. Solution that allows you to share live data between desktop MS Excel spreadsheets from anywhere in the world.
Con más de 1 millón de descargas en todo el mundo, traducido a 27 idiomas, Pydio es uno de los proyectos de intercambio de archivos de código abierto más grande del mundo para empresas. Anteriormente conocido como AjaXplorer, Pydio (pon tus datos en órbita [put your data in orbit]) proporciona una solución unificada de intercambio de archivos y sincronización que funciona en plataformas cruzadas en Windows, Mac, Linux, así como en dispositivos móviles iOS y Android. A diferencia de los servicios de intercambio de archivos en línea, los usuarios conservan la propiedad y el control de los propios datos. Software de código abierto que convierte instantáneamente cualquier servidor (local, NAS, PaaS o IaaS en la nube) en una plataforma de intercambio de archivos.
Plataforma de almacenamiento de archivos en la nube que te permite guardar y cargar archivos con seguridad total. Plataforma de almacenamiento de archivos en la nube que te permite guardar y cargar archivos con seguridad total.
A portal application that can be used by any company to share files securely, store documents, collect files, and manage permissions. A portal application that can be used by any company to share files securely, store documents, collect files, and manage permissions.