Software para VoIP

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Por Aircall

(130 opiniones)
Aircall is the VoIP phone system of choice for modern brands. By seamlessly integrating with the most popular CRM and Helpdesk tools, we help sales and support teams communicate clearly and efficiently. Admins can instantly add numbers from 100+ countries, scale their teams according to seasonality, and gain deep insights through real time analytics. Accessible by desktop and mobile app, Aircall is trusted by over 3000 companies worldwide. Start a risk-free trial to see Aircall in action. Descubre más sobre Aircall Aircall is the most intuitive VoIP solution. Experience an easy set up, no hardware, and dozens of CRM integrations. Descubre más sobre Aircall

Por Intulse

(39 opiniones)
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Winner of the "Product of the Year" award by Internet Telephony magazine for the last 4 years running, Nextiva's Business VoIP solutions offer small businesses enterprise-level telephony features at an extremely affordable price point. Nextiva's packages offer innovative, cutting-edge functionality that eliminates the need for a traditional phone system. Descubre más sobre Nextiva Office Business unified communications solution with 40+ business phone features, 99.999% uptime reliability, and 24/7 service tech support Descubre más sobre Nextiva Office
Intermedia Unite is an award-winning, highly reliable, VoIP business phone system that helps small businesses lower costs, simplify management and increase employee productivity. With complementary mobile and desktop apps Unite users stay seamlessly connected wherever they go, on virtually any communication device. Additionally, Unite is backed by Intermedia's J.D. Power-certified 24/7 support and a 99.999% uptime service level agreement. Descubre más sobre Intermedia Unite Intermedia Unite is a full-featured, highly reliable and scalable cloud-based phone system designed for small businesses. Descubre más sobre Intermedia Unite

Por Jive Communications

(715 opiniones)
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Por LogMeIn

(242 opiniones)
Turn the world into your office with Grasshopper, the virtual phone system for small businesses. Get a local, toll free, or vanity phone number to represent your business or bring your own number! Forward calls anywhere and use our mobile and desktop apps to communicate with clients over voice or text, be notified in real time of missed calls & voicemails, and have your voicemails transcribed and sent via email. Try us risk free for 30 days with our money-back guarantee. Descubre más sobre Grasshopper Get the perfect phone number for your small business and turn the world into our office with the Grasshopper virtual phone system. Descubre más sobre Grasshopper

Por Telnyx

(32 opiniones)
El portal Mission Control y la API te permiten integrar, administrar y analizar fácilmente todas tus notificaciones de voz y mensajería. Comienza verificando tu cuenta y agregando conexiones con autenticación SIP única para habilitar el control múltiple. Compra números para las llamadas entrantes y crea troncales SIP para multiplicar las llamadas salientes y asignar conexiones según los perfiles de llamadas, escalando bajo demanda. Descubre más sobre Telnyx Telnyx ofrece servicios de voz, mensajería e IP para aplicaciones y compañías de comunicaciones de última generación. Descubre más sobre Telnyx
The Genesys PureCloud platform is the next-generation, all-in-one cloud contact center solution that helps you manage and understand omnichannel interactions in a seamless customer journey. Give your employees a single tool that handles all communicationsvoice, chat, email, text message and more. An intuitive interface makes it easy to use, whether youre an agent, supervisor or IT administrator. Weekly feature releases ensure you'll exceed customer expectations today and tomorrow. Descubre más sobre Genesys PureCloud PureCloud makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement. Descubre más sobre Genesys PureCloud
ClarityTel provides cost-effective, easy-to-use phone system solutions for businesses of all sizes using advanced VoIP technologies. Our solutions can be customized to meet any organization's communication needs and we back up our services with 24/7 support through our nationwide network of highly-skilled technical experts. We've offered VoIP phone systems since 2003 and we are well-equipped to build a custom solution thats specific to your needs. Descubre más sobre Business VoIP Solutions ClarityTel provides cost-effective, easy-to-use phone system solutions for businesses of all sizes using advanced VoIP technologies. Descubre más sobre Business VoIP Solutions
Sistema telefónico comercial alojado con más de 40 funciones de llamadas empresariales integradas. Obtén números de teléfono en más de 115 países de todo el mundo, configura tus extensiones y grupos de llamada y comienza a hacer y recibir llamadas. Todo lo que tu equipo necesita es una computadora portátil y una conexión a Internet fiable para comenzar. Creado para equipos con 5 o más usuarios. Descubre más sobre AVOXI Core Sistema de telefonía global VoIP con más de 40 funciones de llamadas de clase empresarial que incluyen desvío de llamadas, grabación de llamadas, grupos de llamadas y más. Descubre más sobre AVOXI Core

Por SureTel

(2 opiniones)
SureTel is shaking the market and providing huge saving in it's wake. Why pay for idle phones? We know our customers don't use all of their phones all of the time so we don't charge for them. Instead we charge for active simultaneous calls. This means huge savings for any size business. As a matter of fact most of our customers saving upward of 60% monthly. We don't skimp on features either everything is included from voicemail-to-email to call recording. Descubre más sobre SureTel SureTel is starting a digital voice revolution. Why would you want to pay for idle phones when you can just pay for the active lines. Descubre más sobre SureTel

Por Infratel

(51 opiniones)
First impressions count, especially for small business owners who are trying to present their companies in a professional way to prospective clients and customers. MightyCall is a web-based PBX platform that professionals with small businesses can use to gain a competitive advantage. With competitive pricing options, MightyCall tops the charts for cloud-based business phone systems. Descubre más sobre MightyCall Our customers: small and medium business owners, aged 25 - 54, optimized for solo entrepreneurs and companies with up to 100 employees. Descubre más sobre MightyCall

Por CloudTalk

(10 opiniones)
CloudTalk es una completa solución de centro de atención telefónica basada en la nube, lista para usar en minutos. CloudTalk ayuda a las empresas inteligentes a ofrecer un servicio excepcional de asistencia al cliente y a impulsar las ventas. Ya sea que emplees a varios agentes con mucho trabajo o que rara vez debas atender llamadas telefónicas, CloudTalk se adapta completamente a tus necesidades y al tamaño de tu negocio. Integración con tus soluciones favoritas de mesa de ayuda, comercio electrónico o CRM. Acceso instantáneo a números telefónicos de más de 60 países. Siéntete libre de probar CloudTalk en acción sin cargo. Descubre más sobre CloudTalk CloudTalk es un sistema telefónico basado en la nube para equipos de asistencia y ventas. ¡Hace que llamar sea fácil y divertido! Obtén tu prueba gratis hoy mismo. Descubre más sobre CloudTalk

Por InfoFlo Solutions

(67 opiniones)
¡InfoFlo es un CRM fácil de usar que es perfecto para gestionar las relaciones con los clientes e incluye la sincronización de Outlook más sólida del mercado! Se trata de un contacto, relación, correo electrónico, calendario, documento y solución de gestión de ventas y tareas totalmente integrada. Incluye un Quick Books, Outlook y Google Sync. Los desarrolladores piensan que el software debe ser un costo único. Por esta razón, este software de CRM fácil de usar incluye actualizaciones GRATUITAS de por vida, sin cargos mensuales, ¡y es un costo asequible de 99 dólares ÚNICO por usuario! Descubre más sobre InfoFlo CRM fácil de usar con contacto, correo electrónico, calendario, gestión de documentos y tareas + QuickBooks, Outlook y un Google Sync. 99 dólares + actualizaciones gratuitas Descubre más sobre InfoFlo

Por VirtualPBX

(21 opiniones)
VirtualPBX puede poner en funcionamiento el sistema telefónico de tu empresa en 5 minutos. Ofrece VoIP, analógico, teléfono inteligente, SIP Trunking y opciones de llamadas nativas. Con este sistema de teléfono basado en la nube, puedes ahorrar entre el 40 % y el 80 % en comparación con los sistemas telefónicos tradicionales. Tus empleados también pueden trabajar en cualquier lugar donde haya una conexión a Internet para que tu empresa no tenga que detenerse. La asistencia técnica con sede en los EE. UU. está disponible en horario ininterrumpido para responder tus preguntas. ¡Llama hoy para ver lo que VirtualPBX puede ofrecer a tu negocio! Descubre más sobre VirtualPBX Ahorra entre 40 % y 80 % en comparación con los sistemas telefónicos empresariales tradicionales. Ofrece VoIP, analógico, teléfono inteligente, SIP Trunking y opciones de llamadas nativas. Descubre más sobre VirtualPBX

Por SIP.US

(61 opiniones)
SIP.US is a business-class SIP trunk service provider for IP-PBX systems and analog/digital telephone adapters. Our SIP trunks operate on your own broadband Internet connection, and we offer unlimited rate plans. Our easy setup, Tier-1 network, and powerful self-service SIP control panel have made us the leading on-demand SIP provider. Since 2007, SIP.US has focused solely on SIP Trunking services. Try our service instantly with a free account today in less than 60 seconds. Descubre más sobre SIP.US SIP.US is a business-class SIP trunk service provider for IP-PBX systems and analog/digital telephone adapters. Free instant trial. Descubre más sobre SIP.US

Por CounterPath

(65 opiniones)
Softphone premiado, diseñado para ayudarte a aprovechar al máximo tu IP-PBX de elección. Experimenta llamadas de audio/video claras, ya sea en tu oficina o mientras te encuentras en marcha. Incrementa las llamadas con fácil transferencia de llamadas y funciones de retención de llamadas. Organiza reuniones con llamadas de audio/video de múltiples vías. ¿Necesitas una respuesta rápida? Envía contactos, mensajes instantáneos y comparte documentos. Bria está diseñado para hacer que la telefonía IP sea fácil y completamente capaz de convertirse en tu solución de comunicación de negocios unificada. Descubre más sobre Bria Softphone de VoIP SIP con todas las funciones. Respuesta automática, transferencia de llamadas, llamada en espera y grabación. Disponible en Mac, Windows, iOS y Android. Descubre más sobre Bria

Por Bandwidth.com

(108 opiniones)
Bandwidth es una empresa de software con APIs que facilitan la integración de voz, mensajería y acceso al 9-1-1 en software y aplicaciones. La forma en que las personas se comunican, se transforma y surgen los desafíos a los estándares antiguos en las telecomunicaciones. Se potencian algunas de las tecnologías de comunicación más importantes que se encuentran en el mercado actual; empresas como Google, Skype y Ring Central por nombrar algunas. Descubre más sobre Bandwidth Bandwidth proporciona APIs que facilitan la integración de las llamadas de voz, mensajes de texto y acceso al 9-1-1 en software y aplicaciones. Descubre más sobre Bandwidth
CallTools.com offers Cloud Contact Center solutions designed to increase contact ratios and accelerate sales revenue. Connect with your customers using our variety of products and features. Monitor your team easily from anywhere in the world as long if you have an Internet connection. CallTools.com provides a full suite of cloud solutions including Call Tracking, Hosted PBX, and a Predictive Dialer. The only hardware you need is a computer and a headset. Descubre más sobre Call Center Software All-in-one contact center solution offering Telephony, Predictive Dialer, Call Tracking, and more. Descubre más sobre Call Center Software
Servicio de telefonía empresarial. Integración inteligente con CRM. Potente marcador de ventas. Lleva tu proceso de ventas al siguiente nivel con el marcado en un clic de PowerCall, registro automático de llamadas, grabaciones de llamadas de por vida, entrenamiento de llamadas en tiempo real y métricas de ventas avanzadas. Aprovecha las características del marcador de ventas como la presencia local, el marcado automatizado PowerList y el correo de voz para conectarte con el quíntuple de clientes. Comienza en 3 minutos con una prueba gratis (no se requiere tarjeta de crédito). Descubre más sobre Kixie PowerCall Kixie es la forma más rápida de hacer más llamadas de ventas. Comienza a hacer llamadas locales o internacionales en 3 minutos con el marcador PowerCall. Descubre más sobre Kixie PowerCall
Award winning and affordable business VoIP solution for any size business. The price is always $19.95/user/month. Our competitors like to advertise similar pricing, but you'll need to pay a lot more to get the same quality and number of features that Ooma offers. Ooma Office includes 1 free toll free number with 500 toll free minutes/month, virtual receptionist, mobile phone support, and much more! You can keep your existing number, and set up only takes a few minutes. Descubre más sobre Ooma Office All the features you need in a phone system to sound like a big business, just at small business prices Descubre más sobre Ooma Office

Por Phone.com

(26 opiniones)
Phone.com provides you with Voice over Internet Protocol (VoIP) technology to connect your phone to an existing internet connection to make phone calls. Phone.com is the leading cloud-based phone company focused on the needs of small businesses and entrepreneurs. In addition to offering a variety of innovative, customizable and cost-effective communications solutions, Phone.com delivers award-winning U.S. based customer support to more than 25,000 customers across America. Descubre más sobre Phone.com Telephony solution with voicemail transcription, voice tagging, scheduling, click to call, and more. Descubre más sobre Phone.com

Por Ytel

(22 opiniones)
Ytel's Contact Center was for lead generation, accelerating sales, and coordinating large-scale marketing campaigns. Ideal for businesses with 10 or more agents. Automatically flag and change phone numbers that get marked as spam, access to the premium short code (ex: 411-411 and 911-911), 800, and local phone numbers with every area code. Highlighted features: Outbound Calling, Ringless Voicemail, Call Tracking, Lead Distribution, Voice Broadcasting, Custom IVR, and ask about our API. Descubre más sobre Ytel Whether you want to increase leads, accelerate sales, or enhance the customer journey, Ytel has a solution to help you communicate. Descubre más sobre Ytel

Por Line2

(14 opiniones)
Sistema de telefonía en la nube con todas las funciones, que permite a las empresas aceptar llamadas y mensajes de texto en dispositivos móviles y estacionarios. Descubre más sobre Line2 Sistema de telefonía en la nube con todas las funciones, que permite a las empresas aceptar llamadas y mensajes de texto en dispositivos móviles y estacionarios. Descubre más sobre Line2

Por Versadial Solutions

(11 opiniones)
REGISTRA TUS LLAMADAS. VSLogger puede grabar VoIP. El software soporta una variedad de fabricantes de PBX y múltiples proveedores de VoIP basados en host. Opción de kit de grabadora de llamadas VoIP y sistema completo de montaje en rack fino disponible para tu compra. Además, una opción de VMWare está disponible. Registra las llamadas de cumplimiento, capacitación, reduce la responsabilidad y aumenta la satisfacción del cliente. Las opciones de grabación ricas en características y los informes robustos son estándar, además, el control de calidad incorporado permite una fácil capacitación y supervisión. Descubre más sobre VSLogger Call Recorder VSLogger registra las líneas de VoIP. El software soporta una variedad de fabricantes de PBX y múltiples proveedores de VoIP basados en host. Descubre más sobre VSLogger Call Recorder
thinQ ofrece control completo sobre cada aspecto del tráfico de voz entrante y saliente de una empresa. Con un innovador motor de enrutamiento de menor costo (LCR) y el único LCR gratuito del sector, thinQ permite a las empresas aprovechar las tarifas de llamadas optimizadas en múltiples proveedores con recuperación de desastres, distribución de carga y analíticas de llamadas integradas en el software. Los servicios de originación también permiten que las empresas soliciten números locales y gratuitos y habilitan las funciones de SMS/MMS, CNAM y LRN. Descubre más sobre LCR for Twilio Voice thinQ proporciona control total sobre cada aspecto de las comunicaciones entrantes y salientes de una empresa dentro de una potente plataforma en la nube. Descubre más sobre LCR for Twilio Voice
A VoIP solution with features for phone & business integration, voicemail, call rules & recording, and more. Descubre más sobre Alliance Phones Business VoIP A VoIP solution with features for phone & business integration, voicemail, call rules & recording, and more. Descubre más sobre Alliance Phones Business VoIP

Por Datagate

(0 opiniones)
Datagate is an online billing portal that enables MSP's to rate and bill telephony services, including unified communications, VoIP, tolls, cellular, data plans and other usage-based services. Datagate's online billing portal imports usage data and manages the data aggregation, rating, bundling, billing and analysis. You can control pricing of services, margins and promotions. Certified integrator partner with ConnectWise and integration capability into most accounting software. Descubre más sobre Datagate SaaS billing portal for MSP & re-sellers of usage-based services, such as VoIP, data circuits, cell phones, SaaS, electricity & water. Descubre más sobre Datagate

Por SolarWinds Network Management

(0 opiniones)
Use SolarWinds VoIP and Network Quality Manager for proactive WAN and VoIP monitoring tools that can help with troubleshooting via an intuitive web interface. Review quality of service data, including jitter, latency, packet loss, and MOS. Troubleshoot VOIP call performance and correlate call issues with WAN performance for Cisco and Avaya calls. Descubre más sobre VNQM VoIP monitoring software designed for deep critical call QoS metrics and WAN performance insights. Descubre más sobre VNQM
Zentrunk is a modern SIP trunking solution that offers exceptional global quality, flexible pricing, instant provisioning, and fast set-up. Pay-as-you-go pricing starts at $.005 with no long-term contracts or channel limits. Plivo partners directly with local carriers in >190 countries and uses intelligent routing to optimize delivery, balancing low cost with high quality. Set up a trunk, link your numbers to the trunk, send and receive calls on your VoIP Infrastructure - in 5 minutes. Descubre más sobre Zentrunk Zentrunk is a modern SIP trunking solution featuring exceptional global quality, flexible pricing, instant provisioning and fast set-up Descubre más sobre Zentrunk

Por Bitrix

(348 opiniones)
Si buscas un sistema telefónico VoIP gratuito para tu pequeña empresa, Bitrix24 es lo que necesitas. A diferencia de otras soluciones de VoIP, Bitrix24 funciona tanto como tu sistema interno de PBX como centro de contacto para llamadas entrantes y salientes. También es el único sistema de VoIP gratuito que viene con CRM gratuito con todas las funciones. Es importante destacar que cuando los clientes te llaman desde un número de teléfono registrado en CRM, se los identificará, se los conectará al administrador asignado y las llamadas telefónicas se registrarán y grabarán de ser necesario. Descubre más sobre Bitrix24 Bitrix24 es el principal sistema de VoIP empresarial utilizado por más de 4 millones de empresas en todo el mundo. Versiones disponibles en la nube, móvil y de código abierto. Descubre más sobre Bitrix24
Blueface es un sistema de telefonía en la nube adecuado para organizaciones de cualquier tamaño. Como solución patentada que se ha desarrollado internamente, se garantiza la confiabilidad del servicio sin depender de terceros. Un conjunto de potentes funciones como grabación de llamadas, conferencias de llamadas, fax a correo electrónico, correo de voz unificado, funcionamiento remoto y gestión de usuarios y dispositivos en tiempo real permite que Blueface satisfaga todas las necesidades de la organización. Descubre más sobre Blueface Hosted PBX Blueface es un sistema de telefonía en la nube adecuado para organizaciones de cualquier tamaño. Descubre más sobre Blueface Hosted PBX
UKs #1 cloud phone system provider 2018. All inclusive business communication solution. RingCentral integrates with the systems you already use such as Google, O365, Salesforce, & more. RingCentral is the largest and fastest growing pure-play cloud business communications provider in the world. With over 350,000 customers on our platform, we offer our customers a true global enterprise grade solution, regardless of their size. #1 Business VoIP Provider 2018. All Inclusive: Voice, Video and Collaboration. Learn More!
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. 8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.

Por Vonage

(178 opiniones)
La rentable plataforma de negocios ofrece un servicio de plug-and-play que funciona con tu conexión a Internet de alta velocidad. Obtienes más de 40 funciones críticas para el negocio, integración móvil y herramientas de colaboración integradas con Amazon Chime Pro. La activación es fácil, no se requiere instalación local y está disponible con contratos mensuales. Y el servicio está respaldado por un equipo completo de profesionales de servicio y técnicos de Vonage Business. Sistema de telefonía asequible, fácil y fiable - Integración móvil, videoconferencia y conferencia web y más de 40 funciones esenciales para los negocios. Más información

Por 3CX

(175 opiniones)
Software based PBX system for unified communications. Can be used as a fax server. Software based PBX system for unified communications. Can be used as a fax server.
Aumenta tu infraestructura VoIP con capacidades de nube. Con Twilio Voice API, las conversaciones pueden producirse en cualquier lugar. Realiza, administra y enruta llamadas a un navegador, una aplicación, tu teléfono o cualquier otro lugar donde puedas atender una llamada, crea la experiencia exacta de llamada que deseas, ofrece llamadas de calidad con audio claro y baja latencia y supervisa las llamadas en todo el mundo. Construye conversaciones en cualquier lugar. Realiza, recibe y supervisa las llamadas en todo el mundo utilizando la API de voz en la que confían los desarrolladores.

Por Aircall

(130 opiniones)
Aircall es el sistema de telefonía de voz sobre IP (VoIP) que eligen las marcas modernas. Mediante una integración perfecta con las herramientas más populares de CRM y Helpdesk, contribuye a que los equipos de ventas y asistencia se comuniquen de manera clara y eficiente. Los administradores pueden agregar números instantáneamente de más de 100 países, ampliar y reducir sus equipos según la estacionalidad y obtener información detallada a través de las analíticas en tiempo real. Debido a la capacidad de acceder por medio de una aplicación móvil y de escritorio, más de 3000 compañías en todo el mundo confían en Aircall. Comienza una prueba gratis sin riesgo para ver Aircall en acción. Aircall es la solución VoIP más intuitiva que existe. Experimenta una configuración fácil, sin hardware, y decenas de integraciones con CRM.

Por MessageBird

(113 opiniones)
At MessageBird we believe that communicating with a business should feel as natural as communicating with a friend. That's why we are on a mission to modernize and simplify the overcomplicated space of customer communication. As the only leading cloud communications platform with its own telecommunications carrier infrastructure, our SMS, Voice and Conversations APIs continue to revolutionize company-customer interactions, making contact easier, more efficient and accessible than ever before. Making business communications feel as natural as communicating with friends.

Por Siptrunk

(106 opiniones)
We provide a services platform designed for companies who want to build a SIP trunking practice & a recurring revenue stream. The software platform that powers SIPTRUNK was designed to make life painless for resellers. You can deploy solutions for your customers in minutes and have the confidence that you are offering a high-performance, reliable solution that you'll be proud to stand behind. We provide a services platform designed for companies who want to build a SIP trunking practice & a recurring revenue stream.
PureCloud es la solución de centro de contacto en la nube integral de última generación que te ayuda a gestionar y comprender las interacciones omnicanal en una trayectoria de cliente optimizada. Ofrece a tus empleados una única herramienta que maneje todas las comunicaciones de voz, chat, correo electrónico, redes sociales y otras. Una interfaz intuitiva hace que sea fácil de usar. La innovación rápida garantiza que superarás las expectativas de los clientes hoy y mañana. PureCloud es simplemente poderoso y poderosamente simple. PureCloud hace que la relación con los clientes sea simple. Conecta el teléfono, el correo electrónico y el chat a través de una herramienta para mejorar la participación del cliente.
VoIP software that offers session management, messaging, video, voice, mobility, and web conferencing capabilities. VoIP software that offers session management, messaging, video, voice, mobility, and web conferencing capabilities.

Por ZoiPer

(57 opiniones)
Marcador de softphone de VoIP de plataforma cruzada que incluye la funcionalidad de video, voz y mensajería instantánea. Marcador de softphone de VoIP de plataforma cruzada que incluye la funcionalidad de video, voz y mensajería instantánea.

Por Toky

(49 opiniones)
Toky es una solución de telefonía en la nube con todas las funciones diseñada para pequeñas y medianas empresas que te permite conectarte con tus clientes desde el sitio web, página de Facebook o llamando a tu línea comercial, a una plataforma centralizada donde puedes manejar tus llamadas de voz en equipo, también puede realizar llamadas salientes y enviar SMS para ventas y asistencia al cliente fácilmente a un precio asequible. Las integraciones con CRM y las herramientas de colaboración te ayudan a mejorar los procesos comerciales. Realiza llamadas salientes fácilmente a un precio asequible y recibe llamadas desde tu sitio web, perfiles sociales y teléfonos regulares en un solo lugar.

Por CallHippo

(45 opiniones)
CallHippo, el sistema de teléfono virtual basado en VoIP más poderoso y fácil de usar, que lleva la productividad de tu negocio y el compromiso con las ventas al siguiente nivel. Obtén números locales o gratuitos de más de 40 países en todo el mundo con solo un par de clics. La aplicación CallHippo proporciona información y analíticas en tiempo real sobre los usuarios. Permite a los equipos colaborar en llamadas y compartir información entre ellos, lo que permite a los gerentes implementar estrategias basadas en datos. Sirve a pequeñas empresas y corporaciones que requieren un sistema de teléfono virtual para gestionar eficazmente la asistencia al cliente desde múltiples ubicaciones.

Por Spoke Network

(29 opiniones)
Complete small business phone system. All the usual PBX/phone system features and more, in a simple to use app on your mobile phone. Ideal for companies with 5 to 100 employees with mobile and remote workers. Keep your numbers, ditch the land lines, save big. Turn mobile phones into your business phone system. All you need is a mobile phone. No hardware, no wires, no complicated setup.

Por Digium

(25 opiniones)
Solución de comunicación unificada (UC) que proporciona control de llamadas, colaboración, administración de llamadas, analíticas y mensajería para pymes. Solución de comunicación unificada (UC) que proporciona control de llamadas, colaboración, administración de llamadas, analíticas y mensajería para pymes.

Por VoIPstudio

(24 opiniones)
VoIPstudio es un servicio de telefonía VoIP profesional, disponible a precios a nivel de consumidor. Ofrece las garantías de calidad y seguridad que las empresas exigen, cuenta con funciones innovadoras y ofrece flexibilidad, escalabilidad y una experiencia de usuario enriquecida, todo respaldado por un servicio de soporte exclusivo de omnicanal en horario ininterrumpido. Basado en una infraestructura sólida y diseñada para permitir conexiones flexibles, pero seguras entre los usuarios, VoIPstudio permite instantáneamente que las empresas sean más productivas. Potente y simple solución telefónica en la nube Obtenga las funciones de telefonía empresarial a un gran precio.

Por Mitel Networks

(23 opiniones)
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence. Secure and flexible cloud phone services and unified communications.

Por Broadvoice

(15 opiniones)
Broadvoice lets you communicate anywhere in the world. With our platform, there is no costly hardware and no need for multiple phone providers just cost-saving, cutting-edge cloud phone technology. Customizable, flexible, scalable, intuitive. These are more than just buzz words for us. Everything you need is conveniently stored in the cloud and securely routed by our data network so your employees can connect and collaborate seamlessly, anytime, anywhere, on any device. Broadvoice's platform is everything a small to medium business would need to grow, change & adapt to an ever-evolving business world.

Por CloudCall

(14 opiniones)
CloudCall es una solución líder de software y telecomunicaciones que ayuda a las empresas a mejorar sus comunicaciones. Al integrar las comunicaciones telefónicas directamente en tu CRM, CloudCall puede optimizar las relaciones comerciales con tus candidatos y clientes, al mismo tiempo que maximiza la potencia del sistema CRM. La funcionalidad llamadas y datos es fácilmente accesible desde un sistema, ofreciéndote una mayor visibilidad comercial, lo que te ayuda a aumentar la productividad y reducir los errores manuales. Integración de telefonía informática avanzada basada en la nube para tu sistema CRM.

Por Vodia Networks

(14 opiniones)
Vodia PBX is a leading-edge IP-PBX software specially developed for VARs, MSPs & SMBs. Advantages of Vodia PBX include: Zero startup costs, Low infrastructure costs, Linear pricing, True Plug & Play, Bring your own SIP devices and trunks, Full white-labeling, All standard and advanced features included for one-price, Voicemail-to-email, Fax-to-email, SMS/MMS integration, Click-to-call, WebRTC phone, TLS, SRTP, ZRTP, Multi-tenant, single server Branded tech support in the USA Trusted IP-PBX for VARs, MSPs & SMBs (previously pbxnsip, SnomOne). Get your 30-day free-trial. No deposit or credit card required.

Por Telstra

(12 opiniones)
Cloud based VOIP call recording solution with features such as analytics, compliance, and improved employee performance. Cloud based VOIP call recording solution with features such as analytics, compliance, and improved employee performance.

Por Avaya

(11 opiniones)
Cloud system for midsized businesses that offers inbound/outbound calling, IVR, and built-in unified communications capabilities. Cloud system for midsized businesses that offers inbound/outbound calling, IVR, and built-in unified communications capabilities.

Por Talkroute

(10 opiniones)
Talkroute is an easy way to manage incoming business calls. Whether you simply want to forward calls to a cellular phone or wish to create menu prompts (press #1 for press #2 for) for different devices, Talkroute has everything you need. You can even add hold music or set specific dates/times when you are available to accept business calls! 1000s of unique businesses use Talkroute every day to manage their calls. Designed for Small & Growing Businesses! Get Your Business Phone Number & Start Receiving Calls Today!

Por YodelTalk

(9 opiniones)
Yodel is a business phone system that allows you to make and receive calls directly inside of Slack using your existing phone numbers. Yodel understands natural speech and transcribes the spoken words in real time into the chat. The Yodel voice assistant routes callers to the right department/person. Yodel can also answer FAQs and be personalized. It works in 17 languages and offers numbers in over 100 countries and area codes. Yodel is a business phone system that allows you to make and receive calls directly inside of Slack using your existing phone numbers.

Por Versature

(9 opiniones)
Versature is a SaaS-based unified communications provider, delivering the highest-quality hosted VoIP and call data solutions to the Canadian market. Trusted by clients and partners, Versature is raising the bar for business VoIP services with sophisticated features, enterprise integrations, and innovative analytics tools. Versature's commitment to customer success ensures that every client receives the guidance they need to get the most out of their phone solution! Versature is the leading VoIP solutions provider for Canadian businesses, delivering the highest-quality service and reliable support.

Por Monster VoIP

(8 opiniones)
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications. Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.

Por Junction Networks

(7 opiniones)
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Por RingOver

(6 opiniones)
RingOver: the 100% cloud-based VoIP solution system for flexible teams to work smarter. We combine excellent voice quality with a super-user-friendly interface accessible via the web and mobile app. Obtain virtual numbers in 65+ destinations to enjoy unlimited in & outgoing calls. Benefit from call data-syncing, click-to-call, call supervision, call recording, after-call management, call logs, call forwarding and detailed real-time analytics. Free trial. The 100% cloud-based VoIP business phone with advanced call features for teams to be more flexible and productive.

Por Circle Loop

(6 opiniones)
Proveedor de servicios de VoIP empresarial con sede en el Reino Unido que ofrece un moderno sistema telefónico basado en la nube en poderosas aplicaciones de escritorio y móviles (no se requiere hardware adicional). A partir de solo 5.00 dólares por usuario al mes (7 días de prueba GRATIS). Exclusivamente, una suscripción a CircleLoop incluye todas las funciones, incluida la grabación de llamadas, la transferencia de llamadas, los menús y los saludos, la gestión de contactos, las llamadas en conferencia, el correo de voz a mensaje y el desvío de llamadas, entre otras. Las integraciones de CircleLoop incluyen Google, Pipedrive, Hubspot y Capsule. Software telefónico de última generación. Todas tus llamadas, números y funciones en poderosas aplicaciones de escritorio y móviles. Sin contrato

Por Velocity Voice

(6 opiniones)
Velocity Voice ofrece las mejores soluciones de sistemas de telefonía empresarial VoIP para empresas pequeñas y medianas en todo el país. Fijación de precios simple con todas las funciones incluidas, como operadores automáticos, música en espera, correo de voz visual, grupos de llamada/búsqueda, colas de espera del centro de atención telefónica, grabación de llamadas, soluciones de fax por internet y mucho más. Sin costos iniciales; instalación gratuita; asistencia ilimitada basada en los EE. UU.; y sin contratos a largo plazo. Recibe teléfonos IP GRATIS al registrarte. Infraestructura georredundante con garantía de 99.999 % de tiempo de actividad. Sistemas de telefonía VoIP empresarial alojados sin contratos ni costos de inicio. Teléfonos GRATIS. Todas las características incluidas.

Por 4Voice

(6 opiniones)
4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America. We also enable large businesses to navigate the challenges in migrating to managed VoIP systems. 4Voice business phone services provide significant savings over both traditional telephony solutions and alternate VoIP systems. With 4Voice, you get a extensive set of features, including voicemail, local, long-distance, and e-Fax service all for one low price. 4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America.
Diseñado para crear aplicaciones de voz en la nube que brinda control de llamadas, conferencias de voz, grabación de llamadas, menú de voz, entre otros/as. Diseñado para crear aplicaciones de voz en la nube que brinda control de llamadas, conferencias de voz, grabación de llamadas, menú de voz, entre otros/as.

Por Belledonne Communications

(4 opiniones)
Cliente de audio y video SIP personalizable. Las características incluyen mensajería instantánea, grabación de llamadas, uso compartido de archivos y gestión de la libreta de direcciones. Cliente de audio y video SIP personalizable. Las características incluyen mensajería instantánea, grabación de llamadas, uso compartido de archivos y gestión de la libreta de direcciones.

Por Optus

(3 opiniones)
A telephone solution to help manage calls or teleconferences, share files, and make the office fully mobile. A telephone solution to help manage calls or teleconferences, share files, and make the office fully mobile.

Por Sugester

(2 opiniones)
Sugester is a cloud helpdesk, time and task management solution. With features such as a shared team inbox, multiple agent support and advanced reporting, the Sugester Dashboard is all you need to manage customer support and other company activities. Sugester combines the most important features of help desk and CRM software without sacrificing simplicity. Try it today - the basic plan is free forever. Sugester is a cloud helpdesk, time and task management solution. We put all your info in one place and improve your business.

Por RingSky

(2 opiniones)
Hosted PBX provider that offers unlimited business calling, voicemail, call forwarding, and more. Solution will work from anywhere as long as internet connection is available. Turn any phone into "your" phone with personal code. Further features include Call Monitoring, Click to Call, Voicemail to Email, Remote Transfer, and more. Hosted PBX provider that offers unlimited business calling, voicemail, call forwarding, and more.

Por NUACOM

(2 opiniones)
All-in-One VoIP Phone System with 50+ business-class features that will boost your sales and improve customer services. Plus, you connect efficiently departments and centralize your telephony for all your locations. High-Definition Call Quality with a reliable and stable system with 99,99% uptime. Versatile business phone system offering 50+ features such as IVR, call recording, queuing, conferencing and much more.

Por Cytracom

(2 opiniones)
Cytracom makes VoIP simple-simple to sell and simple to use. With a reliable platform built on flexible, cloud-based technology, Cytracom delivers fully managed, enterprise-grade Hosted VoIP tailored to small business needs. A 100% channel-driven model brings its nationwide partners directly to customers, providing the ease and comfort of working with local, trusted managed service providers. To learn more visit cytracom.com Cytracom makes VoIP simplesimple to sell and simple to use.

Por Voxbone

(2 opiniones)
Software que hace que sea increíblemente fácil para tus clientes localizarte, estén donde estén. Software que hace que sea increíblemente fácil para tus clientes localizarte, estén donde estén.

Por Halo Communications

(2 opiniones)
Halo is a platform for enterprise level clinical collaboration between nurses, doctors, and patients. Halo is a platform for enterprise level clinical collaboration between nurses, doctors, and patients.

Por SessionTalk

(1 opinión)
Aumenta la productividad con estas soluciones de softphone administradas. Los operadores de VoIP y los administradores de TI pueden configurar un cliente potencial de UC de marca desde un portal web seguro y luego implementar, actualizar y administrar desde la nube. Haz tu transición comercial a VoIP y líbrate del estrés. Tus usuarios no necesitan confundirse con configuraciones complejas de VoIP. Los administradores de TI pueden simplemente administrar todo de manera centralizada y dejar que tu equipo hable. Prueba gratis de 14 días disponible. Gestión y aprovisionamiento alojado en la nube de softphones para proveedores de VoIP.
Cloud-based virtual phone system that helps small to large businesses manage, answer, and route calls and texts. Cloud-based virtual phone system that helps small to large businesses manage, answer, and route calls and texts.

Por VOCAL Technologies

(1 opinión)
Modular solution that comes with SIP and/or RTSP support, wide range of codecs, network stack with NAT/firewall support, and more. Modular solution that comes with SIP and/or RTSP support, wide range of codecs, network stack with NAT/firewall support, and more.

Por SureVoIP

(1 opinión)
SureVoIP es un proveedor de VoIP de nivel de operador y ofrece su servicio a través de sus propios sistemas administrados y de propiedad total. La empresa, que ofrece la seguridad de un equipo de asistencia técnica con sede en el Reino Unido disponible por teléfono, correo electrónico o webchat, está regulada por Ofcom y posee sus propios rangos de números de Ofcom. En junio de 2016, SureVoIP ganó el premio de las Asociaciones de Proveedores de Servicios de Telefonía por Internet (ITSPA) al Mejor Negocio de ITSP (mediana empresa) de todo el Reino Unido. SureVoIP es un proveedor de servicios de telefonía por internet que suministra productos y servicios de VoIP a empresas en el Reino Unido.
MegaPath Hosted Voice gives your business a competitive edge. Get low start-up costs, affordable long distance, and 50+ features included that support mobility and streamline communication. Auto attendant and visual voicemail with transcription available. And, with Unified Communication connect more people, more simply with voice and video calling, multi-party chat, and desktop sharing in an integrated team workspace. MegaPath integrates with common CRM, Helpdesk and other applications. Cloud-based business phone service to lower your expenses and increase productivity. HD quality, 50+ features and more.
Make and receive cheap calls over the internet, voicemail handling, call forwarding, SMS text messaging and more! Make and receive cheap calls over the internet, voicemail handling, call forwarding, SMS text messaging and more!

Por Dialoga

(1 opinión)
The WebRTC line for your business with no SIP trunks or IP phones. We supply you with a geographic telephone line. Configure the reception of your calls in any place, be that fixed, mobile or IP. Sword even redirects the calls to your personal phone number or Voicemail when the data coverage is poor. Whether you are at the office, at home or on the move, your business telephone line will always be available through any device at your reach. No more lost calls, roaming plans or dual-sim phones. The WebRTC line for your business with no SIP trunks or IP phones. Your business line is always available through any device.

Por Flowroute

(1 opinión)
Flowroute, the first software-centric carrier, provides communication services and technology for cloud-based platforms. By providing businesses with programmatic access to communications infrastructure services, Flowroute removes the complexity of introducing new communications solutions to market. The patented nationwide Flowroute HyperNetwork delivers leading carrier-quality calling and messaging services with unparalleled reliability, reach, and simplicity. Flowroute provides cloud-based calling and messaging through APIs and an online portal.
Callture's business phone service makes communication within your team much easier, faster, and even more enjoyable. Clients can reach you by phone, video, chat, SMS, and fax. There is no upfront cost. Comes with all enterprise features and more at a 40% discount. Fully-optimized for small business: medical office, real estate brokerage, insurance, lawyers, accountants, tech companies, non-profits, and more. Callture's phone service helps you and your clients reach your team members by phone, video, chat, SMS, and fax.

Por Diabolocom

(1 opinión)
Diabolocom is a cloud software vendor and telecommunications operator that offers an omnichannel solution for sales, customer service, and contact centres. Thanks to its speed of implementation, its intuitive interface that is fully integrated with the main CRM on the market, and local business support, Diabolocom allows companies to offer benchmark customer experiences and improve their operational performance. Cloud-based customer experience solution that offers an omnichannel solution for sales, customer service, and contact centers

Por Thales SIX GTS

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Based on robust technologies and on the Thales savoir-faire, the Citadel Team service can support millions of users and already offers a Chatbot technology to safely integrates business applications. The application guarantees a high level of security and is in the process of elementary qualification by the ANSSI (The French National Cubersecurity Agency). Today, the Citadel community represents tens of thousands members among more than 50 companies and organizations. Citadel Team is an instant and trustworthy communication service, developped, hosted and operated by the french Group, Thales.

Por 2600hz

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2600Hzs cloud communications platform, KAZOO, modernizes how businesses provide telephony services to their customers.The revolutionary open-source, distributed multi-tenant platform, is a thoughtfully engineered mixture of tools built by leaders in the telecom industry and implemented to offer a feature-rich enterprise telecom solution. 2600Hz has expanded to offer a full enterprise-PBX as well as a hosted version. For developers building their own telephony apps, 2600Hz offers 100+ APIs that 2600Hz Self-Service is a do-it-yourself business VoIP phone system for small businesses.
VOIP technology is a flexible, cost effective, scalable and powerful way to operate your business telephony. BDM Voice's Horizon platform offers your business a state of the art system whilst typically offering you significant cost savings over the use of traditional telephony. With our Horizon VOIP solution you can choose to take advantage of FREE calls* or FREE Handsets, depending on what suits your business best. Our Horizon platform offers you a state of the art system whilst offering significant cost savings over the traditional telephony.
Our cloud switched IP telephony solution was designed for high demand cost efficiency. Our cloud switched IP telephony solution was designed for high demand cost efficiency.

Por IGTech365

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Designed for IT corporates, it provides support services for network and systems administration, website development, etc. Designed for IT corporates, it provides support services for network and systems administration, website development, etc.

Por Voice Carrier

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Voice Carriers cloud-based phone systems inherently cost less than traditional systemsand we pass the savings on to you. With over 100 modern features and free US-based customer support, its a more powerful way for your company to connect, at a much lower cost. Cloud-based company phone service that simplifies the way businesses communicate.

Por Vozelia

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Software VoIP que proporciona centralita virtual, numeración IP, centro de atención telefónica, servicios de Internet y móviles. Software VoIP que proporciona centralita virtual, numeración IP, centro de atención telefónica, servicios de Internet y móviles.

Por Hiberus Tecnología

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Telephony software that provides centralized management of voice services and convergence between voice and data. Telephony software that provides centralized management of voice services and convergence between voice and data.

Por SIP3.IO

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Providing VoIP services in the cloud nowadays brings a lot of benefits to business users and simultaneously forms a high responsibility for companies providing such services. SIP3.IO company offers a brand new software solution SIP3.IO Tapir for VoIP operator of converged communications networks, contact center service providers and system integrators using SIP communication protocols. That's micro-service based architecture solution with both open-source and enterprise editions. VoIP troubleshooting solution with customer experience analysis and network nodes performance metrics collection.

Por FFB VoIP Solutions

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At FFB Hosted Services, we work to provide cost savings to small and medium sized businesses and provide you with a high quality and reliable phone system that has over 40 features including vFax, Audio Conferencing, Call Recording, Auto Attendant, Call Transfer, Calling Line ID, and more, at an affordable price. We offer an unlimited calling package within the USA, Canada and Mexico regions with no hidden fees at all. At FFB Hosted Services, we focus on quality and offer a 99.9% up-time We provide you with the tools you need to stay in touch with your customers, no matter where they are or where you are.

Por West Unified Communications

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A highly flexible, hosted enterprise voice platform that combines advanced PBX functionality, custom call management tools, and unparalleled client support all with an integrated Cisco unified communications and collaboration experience. Hosted Business VoIP Services with a Cisco HCS Approach

Por First Communications

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First Communications se asocia con los clientes para evaluar todas sus necesidades relacionadas con las redes. Los ingenieros de soluciones trabajan mano a mano con los clientes para garantizar que la configuración de SIP esté diseñada para satisfacer las necesidades de su negocio hoy y en el futuro. Esta solución ofrece muchas características que brindan resiliencia, recuperación de desastres, tamaño correcto y ahorro de costos a tu negocio. Algunas de estas funciones son Pooling, que permite que tu red de múltiples ubicaciones comparta las rutas de llamadas concurrentes. First Communications se asocia con los clientes para evaluar todas sus necesidades relacionadas con las redes.

Por InPhonex

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World class business VOIP phone service with EZ Score, integration with over 800 apps, white glove service, and competitive pricing. World class business VOIP phone service with EZ Score, integration with over 800 apps, white glove service, and competitive pricing.

Por Cloudphony

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Cloud-based business phone system that allows businesses to keep track of call bills and connect with clients while optimizing costs. Cloud-based business phone system that allows businesses to keep track of call bills and connect with clients while optimizing costs.

Por VoIP Terminator

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Complete call center solution with VoIP that includes an auto dial service. Complete call center solution with VoIP that includes an auto dial service.

Por Cloud SIM

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Have a second number on your mobile and make cheap International calls and texts. Have a second number on your mobile and make cheap International calls and texts.

Por Yo Telecom

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Phone & WiFi systems that increase your success by improving staff performance and creating deeper customer relationships. Phone & WiFi systems that increase your success by improving staff performance and creating deeper customer relationships.

Por PizzaCloud

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PizzaCloud VoIP software helps pizza and fast food restaurants to lower their phone bills, eliminate outages and increase sales. PizzaCloud VoIP software helps pizza and fast food restaurants to lower their phone bills, eliminate outages and increase sales.

Por Tricom Systems

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TricomVoIP Desktop is an innovative desktop PBX / Phone enhancement software that interfaces with PBX systems running Asterisk like Yeastars MyPBX and S series of Voice Over IP PBXs. Used in conjunction with your existing IP Phone hardware TricomVoIP Desktop provides an interactive dialer with built in phone book and or interfaces into your Outlook Contact or CRM systems like HubSpot Innovative desktop PBX / Phone enhancement software that interfaces with PBX systems running Asterisk

Por Galaxtel

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Provides the best quality VoIP with less price than other solutions. Provides the best quality VoIP with less price than other solutions.

Por Nvoip

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VoIP telephony platform that helps businesses minimize expenses, expand company presence and enhance customer services quality. VoIP telephony platform that helps businesses minimize expenses, expand company presence and enhance customer services quality.

Por Smith.ai

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Keypad is the most advanced & affordable small business VOIP phone system. Route, monitor & record your calls, texts & faxes. Call & text from any device (cell phone, desk phone, computer, tablet). Local & toll-free numbers. Complex call routing: menus, schedules, blasts & sequences. Fax (inbound & outbound, via web or email). Call recording. Voicemail transcription. Transfer your business number. Automatic spam blocking. Integrates with Smith.ai virtual receptionists. Advanced & affordable small business VOIP phone. Route & monitor your calls, texts & faxes. No contract. Block spam. Port your number.

Por Impact Tech

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Unlimited extensions, caller ID, call monitoring, call recording, advanced call reporting and eavesdropping. Unlimited extensions, caller ID, call monitoring, call recording, advanced call reporting and eavesdropping.
VoIP Office, a leading provider of Cloud-based communications, makes it affordable and easy to connect to anyone, anywhere in the world. Our communications solutions meet the needs of any type of business in any industry, from Small to Enterprises Business. VoIP Office is a new-generation cloud-based communications provider that offers all the features of your traditional PBX along with the latest functionality enabled by the use of VoIP technology. Cloud-based communication solution that integrates the desktop and office under one interconnected VoIP system.

Por IPFone

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Hosted VoIP business phone systems tailored to meet your business needs and goals. Hosted VoIP business phone systems tailored to meet your business needs and goals.
La centralita virtual es un sistema telefónico alojado en la nube, por lo que no necesita ninguna instalación o equipamiento. Funciona a través de una conexión a Internet, y su función es gestionar las llamadas salientes y entrantes de una compañía para proporcionar un buen servicio de atención al cliente. Una centralita virtual es un sistema telefónico que utiliza internet para gestionar las llamadas internas y externas de una empresa.

Por Priority Reply Networks

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VoIP solution that helps patients, healthcare staff, and providers with message notifications, in-app documentation & patient details. VoIP solution that helps patients, healthcare staff, and providers with message notifications, in-app documentation & patient details.

Por Talk360

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Talk360 is the best App to call any mobile and landline phone number in the world. Its a single purpose app that is understandable for everyone as it resembles the use of a regular mobile phone. Customers use their existing phone number as caller ID, so the receiver does not even notice a difference. As there is no need for the receiver to be online or have the app installed, Talk360 surpasses the limitations of popular free alternatives. Talk360 is the best App to call any mobile and landline phone number in the world. You get the best quality for the lowest price.

Por AZ VoIP

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VoIP platform that allows clients to reduce costs and improve communication. VoIP platform that allows clients to reduce costs and improve communication.

Por Peachcomm

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VoIP cloud tech that allows the customer to eliminate the local phone provider for service and save money on equipment. VoIP cloud tech that allows the customer to eliminate the local phone provider for service and save money on equipment.

Por Radcom

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Cloud based phone system for business phones and VoIP. Cloud based phone system for business phones and VoIP.

Por fonial

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Cloud-based telephone system for small and big companies with functions such as Fax2Mail, Web2Fax, group calls and mobile integration. Cloud-based telephone system for small and big companies with functions such as Fax2Mail, Web2Fax, group calls and mobile integration.

Por BroadSoft Germany

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Feature-rich cloud telephony and unified communications for small business. Feature-rich cloud telephony and unified communications for small business.

Por Colabora Comunicaciones Unificadas

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SAAS Unified Communications Software, including virtual switchboard, chat, storage and video and audio meetings SAAS Unified Communications Software, including virtual switchboard, chat, storage and video and audio meetings
The Cloud-PBX is operated out of the cloud via internet, which means that no hardware is required by the customer. The calls are established via VoIP connection, which enables a variety of new functions. The users are set up as extensions including phone numbers. Afterwards they can initiate incoming and outgoing calls with an IP telephone, headset with a PC/laptop incl. softphone or via the smartphone. Furthermore, the integrated ACD offers individual solutions for your call center. With its Cloud-PBX, TENIOS offers a software-based, virtual business phone system including ACD within the NGN (next-generation-network

Por Call2Dial

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Hosted PBX and VoIP solution with built in call routing. Hosted PBX and VoIP solution with built in call routing.

Por Beta Company

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Application for mobile devices that allows you to make international calls using VoIP technology via Wi-Fi or 3G. Application for mobile devices that allows you to make international calls using VoIP technology via Wi-Fi or 3G.