Software de eventos y reservas

Software de eventos y reservas: encuentra el mejor producto para tu empresa utilizando la página Capterra España.

¿Por qué Capterra es gratis?
Ya has automatizado tus actividades de marketing. ¿Es hora de automatizar tus eventos? La automatización de eventos comienza con la tecnología adecuada y las personas adecuadas que te apoyan a ti y a tu equipo. Desde el mejor registro en línea de su clase, hasta la comercialización a los asistentes, el bloqueo de habitaciones para los asistentes, el registro en el lugar y la obtención de analíticas en tiempo real sobre el desempeño del evento o reunión, Aventri permite que los clientes creen valiosas experiencias en persona, desarrollen comunidades influyentes, expandan marcas e impulsen el retorno de la inversión. Descubre más sobre Aventri La plataforma inteligente de reuniones y eventos para organizaciones de eventos globales impulsados por datos. Obtén una demostración 30 minutos para verlo en acción. Descubre más sobre Aventri
Facilita y gestiona los registros y pagos en línea de los asistentes para tus clases, cursos, talleres, retiros, campamentos y eventos similares. Corsizio es de uso GRATUITO para todos los eventos gratuitos o para cobrar pagos fuera de línea y solo tiene una tarifa fija de 1 USD por transacción de pago en línea, sin costo mensual. Incluye características como opciones de precios múltiples, cupones, promociones anticipadas, complementos, depósitos y más. Tus asistentes disfrutarán de un proceso de registro fácil y tú disfrutarás de depósitos bancarios rápidos de tus fondos. Descubre más sobre Corsizio Facilita y gestiona los registros y pagos en línea de los asistentes para tus clases, cursos, talleres, capacitación y eventos similares. Descubre más sobre Corsizio
Eventtia es el software de gestión de eventos más intuitivo del mercado. Ayuda a los organizadores de eventos a tener un mayor impacto, trabajar de manera más inteligente y crear mejores eventos. Desde la creación de un sitio web del evento hasta el registro de asistentes y su seguimiento en el lugar, desde el envío de campañas de marketing por correo electrónico hasta la conexión de tus asistentes con reuniones personalizadas altamente calificadas, este software tiene todo lo que necesitas. La interfaz potente, simple y flexible de Eventtia te dará una increíble autonomía. Descubre más sobre Eventtia Eventtia ayuda a los organizadores de eventos a crear mejores eventos con una plataforma de gestión potente, pero simple e intuitiva. Descubre más sobre Eventtia
Hubilo is a one-stop solution for any type of event - may it be a conference, a seminar, a workshop or an off-site event. Hubilo's end-to-end online solution with multi-language support eliminates the mundane task of doing things manually and automates the entire process from registrations, ticketing, networking to promotions with detailed auto-generated analytics to boot. The entire online management suit required for a dynamic event can be set up within a few minutes. Descubre más sobre Hubilo All-in-one, event platform that makes events interactive & empowers the event organizers to create and promote events effortlessly. Descubre más sobre Hubilo
123FormBuilder te ayuda a elaborar formularios de registro de eventos para cualquier tipo de evento, desde fiestas de cumpleaños hasta eventos de formación de equipos, pequeños talleres o, incluso, congresos a gran escala. Simplemente modifica la plantilla de formulario de registro de eventos en línea y agrégala a tu sitio web en segundos para comenzar a aceptar registros. Es fácil crear un aspecto personalizado para tu formulario de registro. Descubre más sobre 123FormBuilder 123FormBuilder te ayuda a elaborar formularios de registro de eventos para cualquier tipo de evento, desde fiestas de cumpleaños hasta eventos de formación de equipos, pequeños talle Descubre más sobre 123FormBuilder
Recorta al intermediario y vende entradas directamente a tus asistentes. - Sin comisiones por entradas (ahorro de miles). - Recepción de pagos directamente a través de Stripe o PayPal. - Personalización total de la taquilla. - Incrustación de formularios de reserva en tu sitio web. - Recopilación, conservación y posesión de los datos de los asistentes. - Aplicación de check-in gratis. - Integración con tus herramientas favoritas mediante Zapier. - Códigos de descuento y códigos de cupones. Descubre más sobre Ticket Tailor ¡Sin comisión por entradas! ¡Sin problemas! Ticket Tailor es una plataforma de emisión de boletos fácil de usar que te permite controlar las entradas de tu evento. Descubre más sobre Ticket Tailor
VeryConnect reúne la gestión de antiguos alumnos, el compromiso de los antiguos alumnos y la retribución en una sola plataforma. Esta tecnología confiable te ayuda a ahorrar tiempo y les da valor a tus antiguos alumnos. Solo tienes que pagar las funciones que necesitas, desde 160 GBP al mes. El equipo de ayuda se encuentra en el Reino Unido. Solicita hoy una demostración gratis para ver cómo VeryConnect puede impulsar tu asociación de antiguos alumnos. Descubre más sobre VeryConnect Software que te ofrece asistencia con la gestión de antiguos alumnos, el compromiso de los antiguos alumnos y la retribución. Solicita una demostración hoy. Descubre más sobre VeryConnect
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
Tripleseat es una aplicación web de gestión de eventos y ventas que genera ventas y optimiza el proceso de planificación de restaurantes, hoteles y lugares únicos. Es el primer sistema basado en la web creado por gestores de eventos de hostelería, para gestores de eventos de hospitalidad. Desde 2008, Tripleseat ha invadido el negocio de restaurantes proporcionando soluciones y simplificando el proceso de eventos de principio a fin. Más de 2500 lugares y más de 18 000 expertos en eventos del sector confían en Tripleseat. Tripleseat es una aplicación web de gestión de eventos y ventas que aumenta las ventas y optimiza el proceso de planificación.
Una plataforma para todo en un diseño fácil de usar con una excelente asistencia al cliente. Controla tus propios datos de clientes privados, los precios de tus eventos, cupones y descuentos. Recoge donaciones, vende productos y tarjetas de regalo con registro de canje y saldo. Y a diferencia de cualquier otro servicio de venta de entradas, ThunderTix no cobra cargos por las entradas, pero te permite hacerlo de forma opcional y obtener las ganancias. ¡Pruébalo hoy mismo con la prueba gratis! Venta de entradas en línea sin cargos y registro de datos de los clientes. Utiliza la aplicación para iOS o dispositivos portátiles para escanear/vender entradas con código de barras en tiempo real.
Gather enables hospitality companies of all sizes to manage and grow successful events businesses. That's why national brands, hospitality groups, and single-location venues & restaurants alike use Gather to power their events. From private-equity backed growth concepts to James Beard award-winning restaurants, we're trusted to serve as the anchor between management, events teams, and their customers. Gather is an all-in-one platform to manage your private events, banquet and catering business from sales to execution.
Full scale cloud-based ticketing platform for online presale, marketing, printed tickets and wristbands, social media, and an array of equipment options for selling at the door and scanning tickets. Whether you manage a performing arts center, organize massive festivals, host small events, or you are putting on a fundraiser, you will have everything you need for an easy and successful event through Purplepass Full scale cloud-based ticketing platform for online presale, marketing, social media, and day-of-event sales and admission management.
Successful events start with Tix. Find out why thousands of organizations choose Tix for their ticketing needs. Tix specializes in low cost, feature-rich box office and online ticketing solutions. Whether you need an integrated box office and online ticketing system or simply wish to add Internet sales to complement your existing sales methods, Tix has a solution to meet your needs. Contact us for a Free Demo today! Successful events start with Tix. Ticketing solutions for entertainment and sporting events. Free demo.
Gesture ayuda a Make Hope Happen para organizaciones sin ánimo de lucro, escuelas, hospitales y muchos otros, al proporcionar una tecnología simple y perfecta que permite a los donantes hacer donaciones y brindar apoyo con su teléfono móvil. La plataforma de gestión de invitados es insuperable y le permite a la organización gestionar su evento desde la compra de entradas hasta las tablas de asientos. Trabaja con organizaciones benéficas y organizaciones sin fines de lucro en todo el país para maximizar los ingresos de su recaudación de fondos.
Arlo is a cloud-based training and event management system for managing, marketing and delivering physical and online training and event services. It provides streamlined event scheduling, online registrations, invoicing and receipting, runs marketing activities, and manages client records and relationships. The service can be rapidly deployed and seamlessly integrated within your website and connected with your other business applications. Arlo allows you to manage a single event to complex repeating events. It automates all tasks you once did manually.
VolunteerLocal es la forma más fácil de organizar, administrar, programar y comunicarse con voluntarios. Se trata de un servicio gratuito totalmente funcional (sin anuncios), que también ofrece versiones pagas con funciones avanzadas. Ya sea que se necesiten diez o varios miles de voluntarios, este sistema facilitará el trabajo. El voluntario hace selecciones de turno en una sola página y nunca se le pide que cree una cuenta. Los voluntarios estarán muy agradecidos de que el proceso sea tan simple, y por esto lo llaman "Voluntariado feliz". VolunteerLocal es un sitio web para cualquiera que necesite organizar, administrar, programar y comunicarse con voluntarios.
Catering and Event Management software for booking and managing private events. Quickly receive and respond to leads. Proficiently generate proposals, contracts and event orders including e-signature and online payment processing. Efficiently manage tasks and automated workflows using unique Event Lifecycle Technology. Intelligently manage an analyze business with comprehensive reporting tools. Over 20,000 users enjoy the ReServe Cloud web-based version. Cloud-based Catering and Event Management Software for booking and managing private events from initial inquiry to the final invoice.
Bizzabo es la plataforma de reserva de eventos n.º 1, diseñada para potenciar la organización de empresas medianas y grandes que impulsa experiencias personales sólidas. Bizzabo posibilita que compañías como Forbes, Hubspot y EA Sports alcancen la adquisición, retención y creación de marca a través del poder de los eventos. Las características clave incluyen creación de sitios web, administración de registro, aplicación de eventos con etiqueta blanca, administración de ingreso en el sitio y comunicación por correo electrónico; todo dentro de una plataforma basada en la nube, impulsada por datos, fácil de usar. Más información. Bizzabo es la plataforma de reserva de eventos n.º 1, diseñada para permitir que las organizaciones medianas y corporativas alcancen sus objetivos de eventos.
FLAT PREDICTABLE PRICING. Unlimited events. Unlimited users. No credit card fees. Modern and easy to use for event hosts and attendees. Website creation, customized registration, free web-based mobile app, session ratings, speaker ratings, payment processing, speaker/agenda management, space layout, and more. Massively flexible configuration options serve virtually any event business model. Rated tops by Capterra, G2 Crowd and CODIE Awards. We serve organizations of all types and sizes. An event management suite with registration, ratings, mobile app, payment processing, volunteer management, space layout, and more.
SimpleTix es un paquete de sitio web de comercio electrónico para la promoción de eventos y compra de entradas Con SimpleTix puedes listar eventos, productos y artículos de noticias. Con sus herramientas promocionales integradas, promocionar tus eventos es muy fácil. Los clientes pueden solicitar entradas a través de la web a través de computadora o móvil. Informes fáciles de leer sobre todos los eventos y horarios de eventos, más características de exportación de datos. Hay más de 15 increíbles temas personalizables para elegir. SimpleTix está totalmente integrado con más de 20 pasarelas de pago. Sistemas avanzados de venta de entradas en línea para festivales, conciertos, eventos, deportes, viajes, atracciones para visitantes, entre otros.
accessplanit training event management software centralises your training event operations, gets your entire business rowing in the same direction and allows you to delight, retain and expand your dele Functionality: Course Management, Resource Management, Automated Communications, Task Management, Finance & Invoicing, Online Booking & Payment, Learner Management, Reporting, CRM and Sales & Marketing. Suitable for training event teams whether you deliver 100s or 1000s of events. Cloud-based training event booking software. accessplanit automates admin, booking, finance and reporting plus CRM and marketing tools.
bookingkit es el líder del mercado europeo en el área de software de gestión y de reserva para proveedores de actividades. Puede hacer que todos tus servicios se puedan reservar al instante directamente en tu sitio web, ¡integración rápida y fácil de múltiples opciones de pago, así como de vales, sin conocimiento de programación! Ahorra papeleo y aumenta tus ventas hasta en un 30 %. bookingkit también ofrece una interfaz fácil de usar y la posibilidad de promocionar fácilmente tus servicios en TripAdvisor, Viator y más. Con el software de gestión y reserva bookingkit, tus eventos y clases se podrán reservar en línea en tu sitio web. Pruébalo gratis.
Domina el negocio del entretenimiento en vivo. OvationTix es una plataforma de entradas, recaudación de fondos y CRM diseñada para respaldar tu misión. Trabaja con cientos de lugares comerciales y sin ánimo de lucro en deportes, música, artes escénicas, exposiciones y museos para proporcionar experiencias memorables, aumentar los ingresos y mejorar la eficiencia operativa. OvationTix es ideal para organizaciones que cumplen con los siguientes criterios: Venta de 5000 a 250 000 entradas por año. Presupuesto operativo y 250 000 dólares por año. Una solución integral para administrar entradas, crear informes, recaudar fondos, CRM, patrocinadores, comunicaciones, entre otros/as.
Evenium Net is the most comprehensive, affordable system to create events, invite & register attendees. Quickly configure ticket types & payment options, customize registration forms, images & badges. Easily create/import agendas & guest lists, then email custom invitations with links to register on your website or one Net automatically creates. Use our free check-in app and/or deploy our interactive app ConnexMe. Create a richer more engaging experience & spend less time managing the event! Evenium Net is the most complete, most affordable event registration, invitation, and badging solution. Streamlined and easy to use.
Software de gestión de eventos en línea que optimiza la forma en que administras los detalles de los eventos. Utilizado por miles de profesionales de eventos, lugares, organizaciones sin ánimo de lucro y empresas de todos los tamaños. Apto para PC/Mac/móvil. Incluye herramientas de eventos para registros/reservas, check-in, páginas web de eventos, planos de planta, tareas/calendarios, líneas de tiempo, presupuestos, formularios/encuestas y tableros de visión, así como cuadros de mandos de un vistazo e informes. También incluye herramientas de negocios para clientes potenciales, propuestas, facturas, pagos en línea, contratos y firmas electrónicas. Software de gestión de eventos basado en la nube que optimiza la forma en que administras los detalles de los eventos y negocios. Fácil de usar y fácil de empezar.
Recibe el pago diario, semanal o mensual. ¿Por qué esperar hasta después del evento? Ticketbud es una forma fácil de vender entradas en línea. No comprometas las funciones: con el acceso a análisis e informes detallados, el marketing nunca ha sido tan fácil. Incluye una aplicación de escaneo de entradas móviles gratuita para un registro rápido, y la asistencia al cliente en vivo está lista para ayudarte a organizar un evento exitoso. Ticketbud ofrece entradas para eventos, registro y administración de eventos para ayudarte a vender más boletos y cobrar rápidamente.
myClubhouse is an easy to use and highly flexible, all-in-one online event bookings, CMS website builder + club management system to let you run your club the way you want. Save time with online event management: registration forms, sign-ups, online payments, flexi-pricing, token payments, waiting lists, on-site check-ins etc. With us you'll get a premium experience, no adverts, no hidden fees and exceptional quality client-driven features. Support includes free site set-up and data import. Premium online event booking and membership management software suitable for all clubs, societies, groups & membership organisations.
TryBooking is a powerful event booking, ticketing and registrations platform. One of the most affordable solutions in the industry (100% free for free events), it is packed with features including customisable booking pages and data collection forms, embeddable website widgets, real-time sales/marketing reports, attendee communication tools and much more. As the largest Australian ticketing provider, we provide you with unlimited local support and account management at no extra cost. A leading Australian online event booking, ticketing and registrations platform.
Ticketing and event registration platform that enables organizers to manage and track sales data, concessions, website and promotions. TicketLeap is a do-it-yourself system for ticketing and event registration that focuses on mobile selling and scanning.
Localist takes the stress and anxiety out of event planning and promotion. Marketing, HR, and communications teams love Localist's Event Automation Platform because it's simple to use, lets you create beautiful landing pages for multiple events, and consistently brands everything you promote; simply drag and drop your elements and begin sharing. Because every event and calendar is centralized in a single dashboard, creating, publishing, managing, and promoting your events has never been easier. Localist takes the anxiety out of event planning and promotion with simple, beautiful, and consistent landing pages for every event.
Programación en tiempo real, paneles de estado y mapas para salas de reuniones, puestos de trabajo y personas en tu oficina. La plataforma de Robin se combina con tus calendarios existentes de Outlook o Google. Las actualizaciones de las salas de reuniones o puestos de trabajo enviadas mediante el panel web, la aplicación móvil o la pantalla de sala se sincronizan automáticamente con el calendario de la oficina. Robin programa reuniones, puestos de trabajo y personas en miles de oficinas en todo el mundo. Programación en tiempo real, paneles de estado y mapas para salas de reuniones, puestos de trabajo y personas en tu oficina. Usa cualquier dispositivo o calendario.
EventBookings ofrece la forma más sencilla, fácil y económica de gestionar el registro y la emisión de entradas para tus eventos directamente desde tu computadora, teléfono inteligente o tableta. Se te proporcionan los medios para que crees fácilmente tu propio sitio del evento, cuidando de todos los detalles, como los precios, pagos, asignación de asientos, recopilación de información de los asistentes y creación de informes en vivo de tu evento sin que tengas que mover un dedo. Este software de emisión de entradas para eventos de última generación es perfecto para usar en casi cualquier tipo de evento. El software de registro de eventos y emisión de entradas en línea proporciona una solución completa de emisión de entradas con un plan de precios único y asequible.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking solution for Venues, Restaurants and Hospitality Groups with features such as event based CRM, online payments, proposal and contract management, online contract signatures, BEO's, calendar, multi-location and room scheduling, staff scheduling, documents, ticket sales and lead tracking. We offer many product integrations as well. We help you to easily and centrally manage your business, save time, increase revenue and improve cash flow. Event Booking and Online Payment solution for Venues, Restaurants and Hospitality Groups.
All-in-one platform providing everything you need to seamlessly and efficiently manage the entire event lifecycle. It includes features for guest lists, email invites, and registration with a best-in-class iOS app. For ticketing, use marketing tools to increase your revenue by publishing a branded event website. Or embed the entire process on your own site. On event day, seating charts, POS integration, and fast QR check-in enhance the guest experience to make your event more successful. All-in-one platform to manage the entire event lifecycle with tools for guest lists, invitations, ticketing, tables, check-in and more.
VenueLytics empowers businesses, in the entertainment, hospitality and service industries, to engage their customers in real-time and deliver Table & Bottle Service Reservations, Food & Drink Ordering, Private Event Bookings, Events Booking, 360 degree view of the venue, Guest Lists, Campaigns, Loyalty Rewards & other premium services across Omni-Channel & WiFI. VenueLytics provides a patent-pending deep learning technology for venues to get real-time insights & predictive recommendations. VenueLytics empowers businesses, in the entertainment, hospitality and service industries, to engage their customers in real-time
Eventdrive is THE end-to-end platform to manage your corporate events. Invite and register your guests easily thanks to our email management system and our website builder. Imagine valuable experiences where you engage your attendees and strengthen your community through your mobile app while gathering meaningful data to measure your event success and ROI. You needed it, it's all there! It's just missing you. Visit our website to learn more! THE all-in-one event management software to create your corporate events: project management, marketing, experience, performance...
GolfStatus.org puts the robust, full-featured technology golf professionals and major golf associations use to organize and live-score professional tournaments in the hands of nonprofits in a format thats easy, approachable, and incredibly efficient. In doing so, our mission is to help nonprofits engage more supporters, raise more mission-critical funds, drive impact, and do more good. The leading full-service event management platform for golf fundraisers.
Bizly streamlines strategic meetings management by eliminating RFPs, agencies or wasted administrative time - automating corporate compliance, preferred rates, and data requirements - in one simple, consumer-friendly dashboard. Easily aggregate data on all small meetings, which are often invisible and decentralized. Bizly helps all the meeting planners in your company seamlessly book events at the best hotels, restaurants, and hospitality venues across the country. Event booking platform that helps users source and book small meeting and events with compliance in hotels and restaurants.
Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events. Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events.
Un sistema de gestión de eventos completo y basado en la nube, escalable a los requisitos de la organización más grandes. Event RoK es una solución para la gestión de eventos completo y personalizable que ayuda a reducir la no presentación y mejora la retención de clientes al enviar confirmaciones, recordatorios y seguimientos y al comunicarse directamente con tus clientes. Eventos, recorridos y clases Recursos, salas y ubicaciones Citas de personas o personal. Redes sociales privadas y un portal que ayuda a los asistentes y patrocinadores a participar. Sistema de gestión de eventos en la nube integral que ofrece programación de eventos, promoción, emisión de tickets, pagos, registro de eventos e informes.
Backstage is an end-to-end event management tool that allows organizers, corporations, and non-profit agencies to plan, promote, and run events ranging from large-scale meetings to conferences and trade shows. It comes equipped with a broad range of features, including a multi-language website builder, agenda planner, attendee mobile app, sponsor management, detailed analytics and more. An end-to-end event management tool that allows organizers to plan, promote, and run events ranging from meetings to conferences.
AppCraft Events is a Parisian Start-Up settled in Station F (Worlds Biggest Start-Up Campus). AppCraft Events offers all-in digital solutions for B2B event management. Spend less time managing your events, use digitalisation to reduce costs, put some interactivity and gamification to make your events remarkable and stimulate your participants, measure performance to a better quality of your events. Build customized mobile apps that engage attendees before, during and after your events through numerous Plug & Play features !
ezEvent is an online event creation platform perfect for any organizer looking to setup their event and start selling tickets to their attendees in minutes. With ezPayment, organizers can collect their order payments daily, so they can put that money back into their event preparations. ezEvent's basic service is free. The only fees charged are for credit card processing, making ezEvent consistently the cheapest product in the industry. ezEvent is a cloud-based event management software to create tickets, track event data, and promote events on social media.

Por ExhibitForce

(0 opiniones)
Powering 1 MIL projects and events worldwide with award-winning applications, ExhibitForce is the event professional's toolkit that redefines best practices in overseeing every aspect of an event program - from registration to lead capture with measurable ROI. The result is more than 30% of Fortune 500 Companies worldwide trust Exhibit Force to drive results and brings together all of the resources in an organization to dramatically boost productivity and currently has 300,000 global end-users Award Winning Web-based application for centralized Professional Event Management of staffing, tasks, budgeting, and reporting.

Por Weezevent

(0 opiniones)
Consigue un widget de venta de entradas e inscrip ciones que se integra a la perfección en tu página web y con toda tu imagen, perso na li zándolo con tus colores corpo ra tivos. Con Weezevent, puedes perso na li zarlo todo: tus tarifas por categoría o subca te goría, el tempo ri zador de la cesta, la fecha de lanza miento… ¡En 5 minutos de reloj! Crea tu widget de venta de entradas, tus formu larios, ¡y empieza a vender entradas online!

Por Expo

(0 opiniones)
Online event management platform that automates event registration, payments, and networking. Online event management platform that automates event registration, payments, and networking.
Pulls events from different API sources to allow organizations to manage and display events in their website and generate revenue. Pulls events from different API sources to allow organizations to manage and display events in their website and generate revenue.

Por Tornado Tour Systems

(0 opiniones)
A management system for tourism activity operations and business, reservations and distribution. Suits small and large operators alike. A management system for tourism activity operations and business, reservations and distribution. Suits small and large operators alike.

Por Vakario

(0 opiniones)
Online scalable scheduling and booking software with easy to use features such as calendars and reports. Online scalable scheduling and booking software with easy to use features such as calendars and reports.

Por APPOINTMAN

(0 opiniones)
Appointman is an online booking software for sport studios who wish to save some time and make more money. Use the full capacity of your classes and make sure your customers will never experience overcrowded or empty classes. With appointman your customers book classes, trial workouts, services and workshops on their own. No more unnecessary paperwork in your studio. Your classes are overcrowded or empty? Then appointman is the right tool for you. It helps you to automate your class bookings. Online booking software for sport studios that allows members to book classes, appointments, and workshops on their own.
Every month, millions of dollars worth of reservations and ticket sales are sold through the CellarPass guest management platform. Join CellarPass to book more tours, tastings and sell more wine. In just a few days, your business will rise to the top by allowing guests to book reservations or buy tickets to your events to qualified guests 24/7. For over 8 years, CellarPass has been the leading reservation platform for wineries, breweries and distilleries in the U.S.

Por Activishop

(0 opiniones)
A professional online booking system that can be used for all ranges of activities like schools, sports club, event organizers. A professional online booking system that can be used for all ranges of activities like schools, sports club, event organizers.

Por FATbit Technologies

(0 opiniones)
VivoGigs is a gigs marketplace solution developed by FATbit Technologies. With impressive and majestic features, it provides event planners with a medium to connect with performers to hire them for various occasions. The system is completely customizable and responsive to fit any business need. VivoGigs has user-friendly search options where a client can search for the artists and can also take a look at their public pages. VivoGigs provides event planners with a medium to connect with performers to hire them for various occasions.
SaaS-based software that helps event companies sell tickets online without the hassle to set up anything at the backend. SaaS-based software that helps event companies sell tickets online without the hassle to set up anything at the backend.

Por ZELFMADE

(0 opiniones)
Eventmachine is the first turnkey event planning and quoting platform. Error-free meetings and events are planned and calculated instantly. Eventmachines cloud solution is embedded seamlessly in the clients website, using the clients own website styling and corporate image. Users configure their desired event, and Eventmachine automatically generates and sends out customized PDF quotes. Quoted prices are perfectly-tailored by the integrated MICE revenue management system (Smart Quotes"). Eventmachine is the first turnkey event planning and quoting platform. For hotels, venues and all providers of meetings and events.

Por Arevea

(0 opiniones)
Arevea enables users to create, plan, collaborate, book vendor services and invite guests for any type of event. We enable all types of events - team lunches, dinners, team building activities, happy hour, corporate party, product launch, networking event, recruiting event, marketing event, sales event, holiday party and many more. Event planning made simpler, faster and smarter. All in one online event management platform that allows user to plan, book, and organize and size/type of event.

Por Smeetz

(0 opiniones)
Never miss an opportunity to make something happen. Never miss an opportunity to make something happen.

Por Clidiem

(0 opiniones)
We are passionate Event Lovers & our primary focus is Making People to Fell in Love with Your Event . Our event platform has exclusive powerful features such as speaker and sponsor onboarding, guest check-ins, event website builder, ticketing & registration, session(s) management, event analytics, vendor bid management, networking and mobile app, user rewards program, hotel bookings, badge printing, conducting- surveys & trivia, live QA & polls, inbuilt CRM, marketing platforms and a lot more. We are passionate Event Lovers & our primary focus is Making People to Fell in Love with Your Event .

Por WE ARE PYTHON

(0 opiniones)
Putting you back in control of your ticketing. Infinitely customisable, Python Events offers you complete control of your ticketing ecosystem. We believe you should maintain control of your data, bookings fees and customer management processes. So we've developed a bespoke scalable ticketing and seat reservation software that's capable of handling thousands of transactions simultaneously for multiple industries, whilst keeping the control firmly in your hands. Customisable and bespoke secure ticketing platform. Keep 100% of your booking fees. Arena and sports stadium seat mapping system.

Por Yumiwi

(0 opiniones)
An event management platform to digitise events so all planning & execution is data driven to measure performance and guide strategy. The platform covers pre-event, live event, and post event features. Has a great content distribution engine that doesn't require attendees to download an event app. Yumiwi provides services so you can focus on your priorities while we focus on the technology. An event management platform to digitize events so all planning & execution is data driven to measure performance and guide strategy.

Por JRNI

(0 opiniones)
JRNI is an enterprise customer engagement platform that offers appointment scheduling, event management and queuing. JRNI is an enterprise customer engagement platform that offers appointment scheduling, event management and queuing.