Software de comunicación interna

Utiliza la página Capterra de España para encontrar el mejor Software de comunicación interna para tu empresa.

¿Por qué Capterra es gratis?

Por Beekeeper

(57 reseñas)
Llega a todo tu personal con la solución de comunicación interna n.º 1. Beekeeper es una aplicación de trabajo digital premiada que conecta fuerzas de trabajo dispersas, combinando sistemas operativos y canales de comunicación interna dentro de un portal de empleados seguro e intuitivo y potentes analíticas. Beekeeper reúne a los trabajadores de primera línea con colegas en las instalaciones de distintos departamentos en tiempo real a través de dispositivos móviles o de escritorio. Descubre más sobre Beekeeper La primera plataforma de comunicación interna móvil usada para llegar y conectar a cada individuo en una organización. Descubre más sobre Beekeeper

Por Zoho Cliq

(34 reseñas)
Mensajes e intercambio de archivos en tiempo real: la mensajería en tiempo real permite una toma de decisiones instantánea. Se pueden compartir archivos de cualquier formato. Canales: canales separados para equipos individuales. Los canales eliminan la necesidad de reuniones innecesarias y mantienen a todos informados. Llamadas de audio y video: los usuarios pueden iniciar una llamada de audio/video directamente desde la ventana de chat. Admite videollamadas grupales de hasta 100 participantes. Historial de chat con capacidad de búsqueda: la búsqueda avanzada te permite buscar y encontrar cualquier archivo o información. Descubre más sobre Zoho Cliq Cliq te ayuda a comunicarte, colaborar y llegar a un consenso sin complicaciones. Ponte al día con tu equipo sin importar dónde te encuentres. Descubre más sobre Zoho Cliq

Por Jostle Corporation

(45 reseñas)
Conoce la plataforma People Engagement: una solución de comunicación completa e intuitiva. Te ayuda a mejorar la implicación del empleado, a expresar tu cultura y a que se establezca la comunicación. Lo que importa en un lugar de trabajo extraordinario. Este software se ejecuta en la nube y no requiere personalización. Puedes tenerlo en marcha en una semana. Conviértete en extraordinario con Jostle. Descubre más sobre Jostle Los lugares de trabajo deben ser extraordinarios. Así que esta solución hace su aporte. Jostle es una solución de comunicación interna completa e intuitiva. Descubre más sobre Jostle

Por AlertMedia

(5 reseñas)
Engage in secure, real-time, two-way interactions with any size audience over any channel, to any device, anywhere in the world in a matter of seconds, not hours. Our easy-to-use interface enables you to communicate with your employees and associated audiences via text, voice, email, app push notifications, social, conference call, and custom channels while getting real-time reports and insight. It's modern, reliable, and secure. Get your quote, epic costumer support, no extra/hidden fees! Descubre más sobre AlertMedia Multi-channel emergency notification platform that provides two-way messaging, integrated monitoring, and data-driven insights. Descubre más sobre AlertMedia

Por OnTimeTelecom

(27 reseñas)
Keep your employees and staff easily informed via our phone call & text message notification system. See why thousands of companies use DialMyCalls to send important information to their team. Perfect in emergency situations, general meeting reminders and other staffing needs. Using our grouping you can organize your contacts into teams, allowing you notify individuals, groups or your entire organization when needed. Try us out completely free right now! Descubre más sobre DialMyCalls Record and send messages to a list of phone numbers within seconds. Used by schools, churches, and non-profits and many other groups. Descubre más sobre DialMyCalls

Por DeskAlerts

(2 reseñas)
Notifica a más de 10 000 usuarios en 1 o 2 segundos. Envía las alertas a las computadoras portátiles, las computadoras de escritorio y los dispositivos móviles de los empleados. Alta visibilidad combinada con la garantía de tasa de apertura del 100 %. Integración con tu Active Directory y SSO. Integración con API. El software DeskAlerts rastrea y almacena automáticamente la actividad de las alertas con un almacenamiento centralizado que proporciona informes instantáneos sobre la recepción por parte de los usuarios. Descubre más sobre DeskAlerts Notifica a más de 10 000 usuarios en 1 o 2 segundos. Envía las alertas a las computadoras portátiles, las computadoras de escritorio y los dispositivos móviles de los empleados. Descubre más sobre DeskAlerts

Por OpenRoad Communications

(12 reseñas)
ThoughtFarmer es una intranet moderna que impulsa la implicación del empleado y aumenta la productividad. Está diseñada como una ubicación central para que los empleados compartan y encuentren información, y las características de ThoughtFarmers se desarrollaron con el fin de ayudar a los empleados a realizar su trabajo, independientemente de dónde realmente se lleve a cabo. Descubre más sobre ThoughtFarmer ThoughtFarmer es una solución de intranet moderna que impulsa la implicación del empleado y aumenta la productividad. Descubre más sobre ThoughtFarmer

Por PoliteMail Software

(4 reseñas)
Corporate Communications Measurement for Microsoft Outlook. PoliteMail provides an employee engagement platform for Microsoft Outlook that empowers corporate communications with the tools and metrics they need to accurately measure, effectively manage and definitively improve employee email communications. PoliteMail adds measurement, responsive design, employee feedback and list management tools into Microsoft Outlook to align communications efforts to business outcomes Descubre más sobre PoliteMail Communications tools & analytics for Microsoft Outlook & Exchange. Descubre más sobre PoliteMail

Por Happeo

(12 reseñas)
La plataforma integral líder de comunicación interna e intranet social, diseñada para empresas que trabajan con G Suite de Google. Involucra a los empleados de todas las generaciones, departamentos y oficinas para unificar vuestra fuerza de trabajo. Crea contenido auténtico en colaboración con otros, ofrece un escenario abierto para el debate y las ideas, y asegúrate de que se lean tus actualizaciones a la vez que brindas una experiencia personalizada y única para que tus compañeros de trabajo se concentren solo en lo importante. ¡Comienza tu prueba gratis hoy! Descubre más sobre Happeo La plataforma integral líder de comunicación interna e intranet social, diseñada para empresas que trabajan con G Suite de Google. Descubre más sobre Happeo

Por Super Smashing

(17 reseñas)
Modern employee app & intranet solution, with a personalised feed for internal comms, videos, training, sharing and notifications. Blink is ideal for mobile teams and firstline workers, enabling them to connect, be informed and productive on the move. If you're looking for a better way to reach your colleagues wherever they are with relevant news, videos, posts, polls, and even application notifications, holiday booking, return to work forms. Blink is the ultimate employee app. Descubre más sobre Blink Modern employee app and portal solution, with a personalised feed for internal comms, videos, training, sharing and app notifications. Descubre más sobre Blink

Por SQBox Solutions

(17 reseñas)
Las conexiones de intranet facilitan la comunicación interna. Comparte archivos, actualizaciones, eventos, noticias de la empresa, conversaciones y colaboración en equipo, todo desde una ubicación central. Aunque generalmente el trabajo es mejor con organizaciones de entre 70 y 2000 empleados, esta compañía tiene algunos clientes muy reconocidos, como la NASA, The Mayo Clinic, los White Sox de Chicago y más. Deja de confiar en los correos electrónicos y pon a todos en la misma sintonía con un software de comunicación interno de Intranet Connections. Descubre más sobre IC Thrive Reduce la sobrecarga de correo electrónico y logra la participación de tus empleados al proporcionar herramientas de comunicación para compartir información, enseñar y aprender. Descubre más sobre IC Thrive

Por Flock

(129 reseñas)
Optimiza la comunicación interna de tu equipo con Flock. Menos gestionar correo electrónico y más sacar el trabajo adelante. Desde la mensajería instantánea y el uso compartido de archivos a la integración con tus aplicaciones externas favoritas (como Google, MailChimp, Dropbox, Jira o Trello, entre otras): organiza todos tus flujos de trabajo con Flock. Flock es una potente herramienta de trabajo que viene llena de características incorporadas como tareas pendientes, recordatorios, notas, encuestas y mucho más. Comienza GRATIS Descubre más sobre Flock Flock es una herramienta de comunicación interna que te ayuda a realizar tu trabajo de forma mucho más rápida. Con la confianza de más de 25 000 empresas en todo el mundo. Descubre más sobre Flock

Por Igloo Software

(28 reseñas)
Igloo is a leading provider of digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collaboration, and culture. All Igloo solutions are 100% cloud-based, mobile-enabled, and integrate with the leading enterprise systems and cloud apps your business relies on. By centralizing all information, Igloo provides a single-source-of-truth and enables a more productive and engaged workforce. Descubre más sobre Igloo Software Igloo is a leading provider of digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets. Descubre más sobre Igloo Software

Por Speakap

(13 reseñas)
La plataformat segura y privada que mejora la de comunicación empresarial, especialmente con aquellos empleados no tienen escritorio escritorio fijo o no están en la oficina regularmente. Permite colaborar globalmente en proyectos, compartir consejos y buenas prácticas así como resultados positivos. Clientes con más de 250 usuarios se benefician de un aumento del 30% de intercambio de información y colaboración entre los empleados. Speakap permite además, integrar la herramientas que ya utiliza tu organización, lo que refuerza tu marca con tu propia aplicación. Speakap trabaja con más de 350 clientes en 27 países, incluyendo firmas líder como Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply y Mars. colabora de forma más inteligente con Speakap, y asegura una tasa de éxito de implementación del 100%. Descubre más sobre Speakap Al colaborar en proyectos, compartir consejos y buenas prácticas de trabajo, permite a los empleados sin escritorio fijo, un aumentar un 10% las ventas desde su adopción, en clientes con más de 250 usuarios. Descubre más sobre Speakap

Por Staffbase

(12 reseñas)
Staffbase is the internal communication platform for communicators in large, distributed organizations. Using a mobile first approach, it allows internal communicators to reach every employee through various channels like news, mobile magazine, chat rooms and surveys. Analytics and reports allow communicators to find opportunities for impactful communications and to show the impact of their work to stakeholders. With integrations to SharePoint it can also act as a mobile intranet. Descubre más sobre Staffbase With a mobile first approach, Staffbase is the employee communication platform for communicators in large, distributed organizations. Descubre más sobre Staffbase

Por MyHub Intranet Solutions

(23 reseñas)
Mejora las comunicaciones internas de forma rápida y sencilla con el software de intranet basado en la nube MyHub. MyHub es una solución de intranet de bajo costo que proporciona una intranet lista para usar con una gama de poderosas herramientas comerciales diseñadas para mejorar las comunicaciones internas y la implicación del empleado. Como el directorio del personal, los perfiles, el inicio de sesión seguro, habilitación para dispositivo móvil, el almacenamiento de documentos/archivos, los blogs, los foros, las páginas personalizadas. Descubre más sobre MyHub MyHub es una solución de software de intranet basada en la nube que proporciona a las empresas una gama de poderosas herramientas empresariales. Descubre más sobre MyHub

Por Twine Intranet

(6 reseñas)
Twine connects people, content and ideas together through one simple and secure portal. Enjoy all the tools you need: Knowledge Library, News & Blogs, Forums, Groups, People Directory, Polls and Surveys, File Manager, Calendar and Workflow Builder. Twine is designed for integration: pull data from Salesforce; sign-on using Google Apps, Microsoft or LinkedIn; and easily upload from OneDrive, Google and other major files services. Descubre más sobre Twine Unexpectedly simple: Twine connects people, content and ideas together through one simple portal. Descubre más sobre Twine

Por MangoApps

(158 reseñas)
Office Chat is a desktop & mobile HIPAA-compliant messaging solution for small & medium businesses. It comes with features like delivery confirmation, priority messaging, group messaging, 1-to-1 messaging, broadcast messaging, secure attachments, built-in integrations and full administrative control for a broad range of industries from medical services, insurance, real estate, repair services, cleaning services, travel, legal, automotive, manufacturing, educational institutes & not-for-profit. Descubre más sobre Office Chat Office Chat allows you to reach everyone in your company, whether in the office or out in the field. Descubre más sobre Office Chat

Por Wizdom

(0 reseñas)
Proporcionando los bloques de construcción para optimizar tu intranet desde 2001. Esta solución de intranet te proporciona las herramientas que necesitas para lograr la implicación, la colaboración y el cumplimiento de los empleados. Con más de cincuenta posibilidades de funciones disponibles en la plataforma Wizdom y una interfaz de experiencia moderna de SharePoint ahora disponible, tus necesidades en la intranet están cubiertas. Esta empresa cuenta con un equipo experimentado y dedicado que sabe cómo optimizar tu intranet y quién se preocupa por tu negocio. Descubre más sobre Wizdom Wizdom es un producto de intranet listo para usar para Office 365 y SharePoint local que proporciona los bloques de construcción para optimizar tu intranet. Descubre más sobre Wizdom

Por WebHR

(470 reseñas)
WebHR está revolucionando la forma en que funciona RR. HH. WebHR es un software de recursos humanos integral basado en la nube para pequeñas y medianas empresas que se encarga de todo, desde contratar a jubilarse, de la manera más innovadora. WebHR no solo ahorra dinero a las empresas, sino que también aumenta la productividad, ahorra espacio y hace que las comunicaciones entre oficinas y dentro de la oficina sean rápidas, confiables, y más eficientes. WebHR ayuda a administrar el activo más importante de una empresa: su gente. Descubre más sobre WebHR WebHR es el favorito de todos y un líder global en RR. HH. en la nube. Te ayuda a administrar el activo más importante de tu empresa: tu gente. Descubre más sobre WebHR

Por CounterPath

(66 reseñas)
Saca el máximo provecho de tu configuración de VoIP con una solución de comunicación de negocios unificada totalmente equipada. Configura llamadas de voz y video de varias vías para reuniones semanales. Colabora con la distribución de pantallas y mensajería instantánea. Toma llamadas mientras te encuentras en marcha con continuidad de llamada persistente. Bria está diseñado para hacer que la telefonía IP sea fácil y completamente capaz de convertirse en tu solución de comunicación de negocios unificada. Descubre más sobre Bria Distribución de pantallas, videoconferencia, mensajería instantánea y presencia de contactos. Bria es tu solución integral de comunicación VoIP. Descubre más sobre Bria

Por Lifesize

(61 reseñas)
Conferencias de video, audio y web, chat y la posibilidad de grabar y compartir reuniones desde una sola aplicación para empresas de todos los tamaños. La aplicación Lifesize mejora todas las maneras diferentes de tu equipo para comunicarse, desde audio y videollamadas uno a uno hasta reuniones de grandes empresas en múltiples ubicaciones. Una interfaz intuitiva, el uso compartido de pantallas y la integración del calendario hacen que sea fácil reemplazar servicios anticuados, costosos y exclusivos de audio por conversaciones cara a cara más significativas. Descubre más sobre Lifesize Lifesize es conferencias de video, audio y web, chat y la posibilidad de grabar y compartir reuniones: todo desde una sola aplicación. Descubre más sobre Lifesize

Por SendBird

(25 reseñas)
SendBird is Messaging SDK and Chat API for Mobile Apps and Websites: We provide technical features that allow user-to-user, user-to-business, and business-to-business communication inside any mobile and web service. SendBird is fully customizable and is already serving customers with hundreds of different use cases including on-demand, eCommerce, gaming, dating, video streaming, enterprise messaging. Descubre más sobre SendBird SendBird: Messaging SDK and Chat API for Mobile Apps and Websites Descubre más sobre SendBird

Por Wire Swiss

(23 reseñas)
Wire es la herramienta más segura para mantener tus comunicaciones internas organizadas. Si deseas tener un chat 1:1 con un colega, una conferencia grupal con otros miembros del equipo, compartir archivos y chatear con personas o grupos seleccionados, Wire lo ofrece todo y más, con el mejor cifrado end-2-end de su clase, para garantizar los más altos niveles de seguridad. Descubre más sobre Wire La plataforma de comunicaciones internas más segura. Descubre más sobre Wire

Por Ytel

(21 reseñas)
API and Cloud contact center solutions to manage campaigns and live contacts. Ideal for multi-channel campaigns and customer care. Accessible anywhere. Easy set up, customizable & supported by customer service 24/7. Analytics and reports come standard. Powerful CRM integration, ringless voicemail, voice broadcast and SMS including short code, toll-free and local numbers nationwide. HIghest quality connections and outcomes with Ytel. Descubre más sobre Ytel API and Cloud contact center solutions. Ideal for large scale multi-channel campaigns and customer care. Descubre más sobre Ytel

Por Axero Solutions

(14 reseñas)
Over 5,000,000 users. Communifire is your modern, fully featured social intranet software that supports your employees and your business. 99% of Communifire Intranet customers are still actively using the platform after 5 years. From connecting your people and streamlining communication to enhancing collaboration and managing content, our full suite of integrated tools will help your organization be more informed, quicker to take action and prepared for tomorrow. Descubre más sobre Communifire Replace your outdated intranet with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 2 million people. Descubre más sobre Communifire

Por GreenOrbit

(12 reseñas)
GreenOrbit (formerly Intranet DASHBOARD) You dare to seek a better intranet. You're looking for something more than the flashy integrators. You want to equip employees with the right tools. Drive efficiency and foster collaboration, empower content creators to take ownership and build an intranet experience that works for your culture and brand. We are the intranet that provides everything you need, built in. GreenOrbit. Discover a new intranet solution at greenorbit.com Descubre más sobre GreenOrbit Every day, your people use many different tools to get work done. We are the intranet that provides everything you need, built in. Descubre más sobre GreenOrbit

Por Unily

(8 reseñas)
Unily es una solución de trabajo digital galardonada diseñada para mejorar la productividad, la eficiencia y el compromiso de la organización. Ofrece a las fuerzas de trabajo globales la capacidad de comunicarse y colaborar desde cualquier dispositivo, en cualquier lugar como controlador para la transformación digital. La empresa recientemente obtuvo la certificación ISO/IEC 27 001: 2013 por sus estándares de administración de seguridad de la información y se enorgullece de ser un Microsoft Gold Partner. Descubre más sobre Unily Unily es una solución de trabajo digital galardonada que ofrece a las fuerzas de trabajo globales la capacidad de comunicarse y colaborar. Descubre más sobre Unily

Por Simpplr

(7 reseñas)
Simpplr es una intranet moderna para empleados que impulsa la productividad y la implicación del empleado al crear un lugar de trabajo digital inteligente, atractivo e integrado. Quita la abstracción de la comunicación del día a día, lo que posibilita de mejor modo que los equipos distribuidos se conecten, compartan y distribuyan ideas e información. Simpplr cuenta con la confianza de marcas líderes como Box, Workday, DocuSign, Eurostar y la Universidad de Columbia para conectar, involucrar y empoderar a sus empleados. Simpplr tiene su sede en Redwood City, California. Descubre más sobre Simpplr Simpplr es una intranet moderna para empleados que impulsa la productividad y la implicación del empleado. Descubre más sobre Simpplr

Por Bitrix

(339 reseñas)
Bitrix24 es la principal plataforma de comunicación interna gratuita que utilizan 4 millones de empresas en todo el mundo. Nube, móvil, de código abierto. Red social empresarial, grupos de trabajo, intranet, chat grupal, correo electrónico, telefonía, SMS y más. Descubre más sobre Bitrix24 Bitrix24 es la principal plataforma de comunicación interna gratuita que utilizan 4 millones de empresas en todo el mundo. Nube, móvil, de código abierto. Descubre más sobre Bitrix24

Por Our People

(1 reseña)
Our People is changing the way we think about internal communications. Our People's innovative mobile first solution ensures nobody missed the message. Our People is simple and easy to use, creating happy employees and even happier managers. Reporting is automatically generated so leadership knows who has received and accessed communications. Our People's platform offers many different content types allowing managers to ensure their message is really understood. Descubre más sobre Our People Our People is an innovative mobile solution designed to be engaging, increase performance, and save managers time. Descubre más sobre Our People

Por Facebook

(421 reseñas)
Aplicación de chat que permite el intercambio de ideas entre los miembros del equipo, la transmisión de videos y la mensajería. Aplicación de chat que permite el intercambio de ideas entre los miembros del equipo, la transmisión de videos y la mensajería.

Por Favro

(381 reseñas)
Favro es una herramienta integral de colaboración y gestión de proyectos con la que desarrolladores, comercializadores y ejecutivos pueden planificar, rastrear y desarrollar ideas de manera rápida y fácil. Diseñado para adaptarse al tamaño y a las necesidades de cualquier proyecto, Favro permite a los usuarios agregar funciones e integraciones populares cuando lo necesiten. Con juntas de equipos, casos atrasados escalables e informes agregados junto con el soporte integrado de Kanban y SCRUM, Favro tiene como objetivo ofrecer soluciones de gestión de proyectos simples, pero sólidas para las empresas. Favro es una aplicación de planificación y colaboración completa que permite a los equipos planificar, rastrear y administrar ideas de manera efectiva.
eXo Platform es una solución de software colaborativo de código abierto para empresas. eXo te ayuda a conectar a tus empleados, clientes y socios en tiempo real a través de una plataforma de colaboración social. Con eXo, puedes organizar, almacenar, compartir y colaborar en tus documentos. eXo es una herramienta ampliable, basada en estándares y repleta de funciones, con un diseño increíble. Software de colaboración de código abierto que te ayuda a conectar tus equipos, tus herramientas y todo tu conocimiento.
eXo Platform is an intuitive internal communication tools that will ensure everyone in your organization takes full advantage of the power of your internal messaging system. With eXo Platform you can Boost Your Employee Engagement through innovative internal communication tools. Using eXo's internal communications tools in the digital workplace to connect with employees and create better employee engagement Check out how our internal communication strategies offer innovative workplace ideas. Connect your employees efficiently with eXo's internal communications software equip your team to work smarter, faster, and better.

Por Mattermost

(72 reseñas)
Mattermost proporciona soluciones de colaboración de nivel empresarial para las organizaciones líderes mundiales en una plataforma de código abierto vibrante. Estas soluciones privadas, híbridas y de nube pública ofrecen mensajería segura, configurable y altamente escalable a través de la web, el móvil y la PC con archivado, búsqueda e integración profunda a través de sistemas internos. Alternativa de Slack con código abierto y nube privada, con mensajería en el lugar de trabajo para la web, PC y teléfonos.

Por Ohana Software

(63 reseñas)
Ohana is a virtual place to connect and communicate with your work family - your Ohana. We help you enhance your culture, inspire engagement, and enrich the work life experience of all your employees. Interact more easily, more often, and with more people. Know about the people you work with and your company. Share meaningful information and moments. Experience your company culture in a whole new way. A mobile app used by companies to connect and communicate with their employees.
OnSemble es más que un portal de intranet. Una plataforma de colaboración, compromiso y gestión de documentos para empleados que te permite construir una intranet sin ningún tipo de programación. Una intranet que los empleados amarán y, de hecho, utilizarán. OnSemble potencia a más de 55 000 personas y organizaciones con mayor productividad y comunidad social. OnSemble tiene todas las aplicaciones y funciones que necesitarás hoy y muchas que podrías usar cuando te amplíes. Además, integraciones con SharePoint, Microsoft Office y muchos más. Más que un portal de intranet. Una plataforma de colaboración, compromiso y manejo de documentos para empleados que te permite construir sin tener que programar.

Por talkspirit

(53 reseñas)
talkspirit es un nuevo tipo de plataforma de gestión de redes sociales para empresas que proporciona una gama completa de características para conectarse, comunicarse y colaborar en una visión general simple. Todas las características están ubicadas justo donde esperas que estén y trabajan juntas sin problemas con más de 500 aplicaciones, herramientas y servicios que tu empresa ya utiliza. Todo el contenido también se puede buscar, está seguro y disponible mientras te desplazas mediante la aplicación móvil para Android e iOS. La red social corporativa de tu empresa para conectarse, comunicarse y colaborar.

Por SocialChorus

(42 reseñas)
SocialChorus is the leading workforce communications platform that transforms how workers and organizations connect every day. We empower communicators to reach every worker from the head office to the front line. Companies thrive and win when all their workers feel informed, aligned, and supported. The SocialChorus platform allows communicators to publish once and distribute everywhere efficiently delivering critical information to the right employee at the right time. Our workforce communications platform provides one place to plan, create, publish, and measure your employee communications.

Por Rabbitsoft

(41 reseñas)
Clinked acercará tu empresa a tu equipo desde espacios de trabajo en la nube seguros y personalizables. Utilizada por empresas de todos los sectores, desde pymes a empresas de gran envergadura, la solución con muchas funciones de Clinked ahorrará a tu empresa un tiempo valioso y, al mismo tiempo, mejorará su eficiencia. Las características clave incluyen compartir archivos, chat grupal integrado, administración de tareas, foros de discusión, calendarios de equipos y aplicaciones móviles de marca, entre otras. Regístrate para una prueba gratis de 10 días. Clinked ofrece soluciones de nube personalizadas para empresas. Comparte archivos de manera segura, comunícate con clientes y realiza un seguimiento de tus tareas.

Por BlogIn

(36 reseñas)
BlogIn is beautifully simple internal blog and knowledge sharing platform for teams of all sizes. The Internal blog becomes the central information hub that opens a new, transparent, two-way communication channel inside an organization, where everyone can ask a question and get the information they need to make faster and smarter decisions. It's intuitive and easy to use, so everyone can quickly get on board, which is one of the reasons why it works so well as the internal communication tool. BlogIn is the beautifully simple internal blog and knowledge sharing platform for teams of all sizes.

Por TextMarks

(25 reseñas)
Improve productivity, morale and overall workflow in your business or organization by including text messaging in your internal communications. Send company updates and event reminders, notify staff of emergencies, coordinate work schedules, provide education on HR policies and benefits, and ask for employee feedback. Since 2006, TextMarks has enabled thousands of businesses to deliver timely information to more than 10 Million users in the U.S. Easy-to-use and reliable SMS Service for employee communications. Reach everyone in your company at one time on their mobile phones.

Por Reward Gateway

(18 reseñas)
SmartHub es una plataforma de implicación del empleado integral para ayudar a Recursos Humanos a centralizar y promover lo que es importante para tu organización. Desde los descuentos y ventajas de los empleados líderes en el mercado hasta la recompensa y el reconocimiento, el bienestar y las comunicaciones internas, SmartHub se puede personalizar con herramientas existentes (o nuevas) para construir la implicación de los empleados. SmartHub es una plataforma de implicación del empleado integral para ayudar a Recursos Humanos a centralizar y promover lo que es importante para tu organización.

Por Text Request

(18 reseñas)
Text Request is an online business texting service ideal for internal communications. Multiple users can login to a shared dashboard to send and receive texts from your current office number in real-time. It's great for back-and-forth updates with employees. The software is easy to use, and makes professional text messaging a breeze for organizations of all sizes. Visit textrequest.com to start texting today! Text Request is an easy-to-use online business texting service ideal for internal communications. Start texting with employees today!

Por StreamWIDE

(17 reseñas)
Team on the Run is a business messaging power tool for smartphone, tablet, and PC. This app provides industrial end-to-end security, ensuring your corporate privacy. The tool guarantees safe and verifiable reception of all your messages: text, corporate documents, maps, contacts, photos, videos, music, and more! Help your team - including remote colleagues and field teams - to communicate instantly wherever they are. Easily manage your team and corporate directory, made available to users automa Team on the Run secure app manages text, corporate documents, map, contacts, music & more. Communicate no matter location.

Por Calvi Systems

(9 reseñas)
ExxpertApps is an all-in-one Next Generation Business Application in the cloud. It improves your business performance in the areas of development, sales, marketing, procurement, training, project management, and invoicing. With a single integrated application, you can manage, contacts, companies, customers, providers, projects, opportunities, internal resources, email campaigns, landing pages, surveys, online sales / procurement / payments, invoices, enterprise communications, etc.. ExxpertApps is an all-in-one Next Generation Business Application in the cloud for sales, marketing, project management & invoicing

Por Valotalive

(6 reseñas)
Valotalive powers Digital Signage in 40+ countries globally. Drive data transparency while automating communication processes in the workplace. Connect to different business systems with the turn key apps in Valotalive. Display live information and data visualizations on Digital Signage to keep employees and teams informed and engaged. Drive data transparency while automating communication processes in the workplace with Valotalive. Keep teams informed and engaged.

Por Actimo

(5 reseñas)
Actimo offers a fully customizable employee performance and engagement app with a suite of tools to keep your workforce informed, productive, and engaged. Main features are News & Information, Training & Development, Profiles, Social Walls, Pulse Surveys, One-on-Ones - with full insights in a unified company engagement and performance dashboard. Actimo is an employee performance and engagement app with everything you need to keep your workforce informed, productive, and engaged.

Por Smarp

(5 reseñas)
Smarp Employee Communication App es un centro de contenido para contenido interno y externo de la organización. Smarp ayuda a los empleados a desarrollar su liderazgo y redes de pensamiento y a mantenerse al día con las novedades de su empresa y del sector al facilitarles el descubrimiento, el intercambio y la medición del impacto de contenido excelente. Las aplicaciones móviles nativas de Smarp permiten a las empresas enviar contenido directamente a los teléfonos inteligentes de sus empleados, asegurando que estos estén siempre bien informados y actualizados. La aplicación líder para la comunicación, apoyo y participación de los empleados.

Por SnapComms

(3 reseñas)
Drive awareness, effect change, improve performance SnapComms internal communication software delivers the outcomes your organization needs. SnapComms software completely bypasses email, so youre guaranteed to get your employees attention. Were trusted by internal communications, HR , compliance, and IT teams across the world in an array of industries. SnapComms messages are created using a browser-based Content Manager to create and send important messages to employee device anywhere. SnapComms software bypasses email and sends messages directly to desktop, mobile and digital signage for maximum employee attention.

Por KindLink

(3 reseñas)
The online platform for impact reporting, fundraising and employee/customer engagement through corporate social responsibility (CSR). KindLink is also a free online charity software, bringing together CRM databases for donor and donation management, online donations and Gift Aid claims, volunteering and project management, all in one, easy-to-use platform. The online platform for impact reporting, fundraising and employee/customer engagement through corporate social responsibility (CSR).

Por StaffCircle

(3 reseñas)
StaffCircle is the first Multi-Channel Employee Relationship Platform to help your Organisation engage and communicate with both your hard to reach non-desk-based and office based employees without requiring an App download! Unify 2-way Internal communications with Articles, Feedback, Polls, Alerts, Awards, Objectives, Tasks and Appraisals all through a single, easy to use, low cost platform. The First Multi-Channel Communications Platform for your hard to reach non-desk based employees without downloading an App.

Por Engynn Technologies

(2 reseñas)
Engynn Intranet is an extremely fast growing, simple intranet solution to connect, engage, and communicate with your organization. Featuring a quick setup, no contracts, and extremely cost effective pricing. Host news, documents, and a large array of other custom feature. Engynn Intranet is an extremely fast growing, simple intranet solution to connect, engage, and communicate with your organization.

Por Morneau Shepell

(2 reseñas)
Mobile-first platform that enables employers to measure corporate wellness program's effectiveness and recognize employees' efforts. Mobile-first platform that enables employers to measure corporate wellness program's effectiveness and recognize employees' efforts.

Por Crait

(2 reseñas)
Crait es el lugar donde los equipos de trabajo se comunican y colaboran de forma segura. Es una herramienta de mensajería segura diseñada para hacer más eficiente y productiva la vida laboral. Disponible en varias plataformas, tus mensajes y datos se pueden sincronizar en todos tus dispositivos. Crait es una plataforma de comunicación segura desarrollada para facilitar la eficiencia y la comodidad. La aplicación se puede adaptar para que coincida con las necesidades específicas de cualquier empresa en particular. ¡Estás invitado a unirte a esta comunidad segura! Crait es el lugar donde los equipos de trabajo se comunican y colaboran de forma segura. Es la herramienta de mensajería segura para todos.

Por SAP

(2 reseñas)
Ruum is a powerful, intuitive, lightweight project management and collaboration tool. It's the only productivity software fully integrated with the SAP C/4HANA suite. Use Ruum to manage teams, projects, and keep track of your and your team's progress. With Ada, Ruum's AI-powered virtual assistant, losing track of milestones and tasks is a thing of the past. You can monitor progress, generate reports, and collaborate all in one place. Collaboration and project management software at its best. Ruum is a powerful, intuitive, lightweight, AI-driven project management and collaboration tool with native SAP C/4HANA integrations.

Por Voxer Business

(2 reseñas)
The leading business walkie talkie app for high-performance teams and distributed workforces. The leading business walkie talkie app for high-performance teams and distributed workforces.

Por Zinc

(1 reseña)
Eighty percent of the workforce is deskless. In industries like hospitality, construction, retail, healthcare and field service, the workforce is not only mobile, they are disconnected from offices and computers 100% of the time. Zinc delivers a feature rich mobile communication platform that deskless and mobile employees embrace, with the security, compliance and administrative controls enterprises require. Zinc is the secure enterprie communication platform built for deskless and mobile workers.

Por Tervene

(1 reseña)
A continuous improvement SaaS that links your daily management of operations to continuous improvement projects. A continuous improvement SaaS that links your daily management of operations to continuous improvement projects.

Por Teleon Health

(1 reseña)
Teleon Health offers HIPAA-compliant texting and secure messaging applications designed to help providers communicate effectively with internal staff, external partners, patients, and their families. Teleon's fast, easy-to-use yet powerful applications can be used by skilled nursing facilities, home health agencies, hospices, assisted living facilities, physician groups, and other settings. HIPAA-compliant texting application designed to help providers communicate with care teams, patients, and their families.

Por Our People

(1 reseña)
Our People is changing the way we think about internal communications. Our People's innovative mobile first technology ensures nobody missed the message. Our People is simple and easy to use, creating happy employees and even happier managers. Reporting is automatically generated so leadership knows who has received and accessed communications. Our People's platform offers many different content types allowing managers to ensure their message is really understood. Mobile first tech changing the way we communicate with our employees. Innovative methods allow for ensured saturation of all staff.

Por Thales SIX GTS

(1 reseña)
Based on robust technologies and on the Thales savoir-faire, the Citadel Team service can support millions of users and already offers a Chatbot technology to safely integrates business applications. The application guarantees a high level of security and is in the process of elementary qualification by the ANSSI (The French National Cubersecurity Agency). Today, the Citadel community represents tens of thousands members among more than 50 companies and organizations. Citadel Team is an instant and trustworthy communication service, developped, hosted and operated by the french Group, Thales.

Por Eko Group Holdings

(1 reseña)
Mobile-first all-in-one solution for businesses with non-desk workforce. Internal communications, workflows, and people solutions. Mobile-first all-in-one solution for businesses with non-desk workforce. Internal communications, workflows, and people solutions.

Por TalkFreely

(0 reseñas)
TalkFreely is an attractive and intuitive cloud-based solution where your employees and customers can collaborate and create ideas that can transform your business. Under the bonnet, its a powerful and highly configurable innovation management platform that provides your business with the capabilities to stay ahead the competition. TalkFreely's a cloud-based platform where your employees & customers can collaborate and create ideas that can transform your business

Por Wooqer

(0 reseñas)
Leading companies like Aditya Birla Group, Arvind, Landmark Group (Dubai & India), Spykar Lifestyle, Tanishq, Adidas, Under Armour (China) and many more use Wooqer for employee communication and collaboration. Some of the use cases are townhall, engagement initiatives, surveys, feedback etc. Wooqer lets to collaborate with users across geographies and tracks engagement. Are you looking out for a solution for internal communication as well? Then think Wooqer. Wooqer is a Business Operations Application that help achieve operational efficiency and ensure best business practices.

Por Grape

(0 reseñas)
Grape Business Messenger te permite hacer que todos los datos de tus servicios en la nube estén disponibles para tu equipo mientras escribes. Con Grape Chat/Messaging mejora tu comunicación interna. Obtén Grape Chat-Messenger profesional y mejora la comunicación interna de tu empresa u organización.

Por SYLO

(0 reseñas)
Comunicación confidencial: interactúa con clientes y colegas en línea con total confianza y tranquilidad. Tú eliges dónde termina la conversación. A diferencia de otros servicios, Sylo no almacena tus datos de comunicaciones, por lo que nunca residen en un tercero. Todo lo dicho entre tú y tus clientes no va más allá. La privacidad es una prioridad. Sylo puede usarse gratis y admite hasta 10 contactos, y por 10 USD por mes tendrás llamadas de audio/video instantáneas ilimitadas y de alta calidad sin contratos. Solución de comunicación confidencial. Interactúa con clientes y colegas en línea con total confianza y tranquilidad.

Por Aclipsa

(0 reseñas)
VEROCOMM is a mobile communication platform enabling companies to effectively Reach & Teach employees on mobile devices anywhere! Now you have the ability to track content viewing, e-signature for compliance records, and send consistent messaging everyone will hear. Also, empower your workforce to optimize workflow effectiveness by enabling employees to create and send videos, images, documents, & messages across your organization. And if needed, our store offers 1000's of training videos. VEROCOMM is a mobile communication platform enabling companies to effectively Reach & Teach employees on mobile devices anywhere
Poppulo's platform is specifically built for internal communications and transforms engagement with your emails by enabling them to be more targeted, personalized, relevant and interactive. Poppulo enables you to measure comms performance across intranet, email and video while providing integrated surveys to understand outcomes. It helps you understand and improve performance, and vitally, Poppulo enables you to prove the value of internal communications. Transforms engagement with your emails by enabling them to be more targeted, personalized, relevant and interactive.

Por Synervoz

(0 reseñas)
Cross-platform app that helps improve spontaneous communication and collaboration among team members. Cross-platform app that helps improve spontaneous communication and collaboration among team members.

Por Vistair Systems

(0 reseñas)
CrewNet is an innovative yet simple to use crew notices and bulletins portal, designed to dramatically improve communication management and cut down the overhead of managing crew notices and bulletins. CrewNet is an innovative yet simple to use crew notices and bulletins portal, designed to dramatically improve communication.

Por Spotcues

(0 reseñas)
Groupe.io helps organizations connect their entire workforce, including non-desk workers, and boost productivity with real-time communications, built-in engagement tools, role-specific apps, automation and AI-powered assistants, while also providing managers with clear views into work progress and workplace engagement. Groupe.io is an intelligent enterprise communication and productivity platform that connects desk and non-desk workers.

Por Labyrinth Solutions

(0 reseñas)
For organisations that recognise the need to develop their company culture, elevate employee communications, and nurture a more connected, more productive business. Vibe - amplifies employee communication throughout your business, a brilliant communication platform that seamlessly integrates into your digital workplace using a combination of Digital Displays, Desktop (screen saver) and WebView. Vibe makes it simple and easy to transform the way a business creates and shares internal communication content with all employees.

Por Obindo

(0 reseñas)
Knowledge discovery dashboard that connects to various services used by employee and helps keep everyone updated on what's going on. Knowledge discovery dashboard that connects to various services used by employee and helps keep everyone updated on what's going on.

Por Rave Mobile Safety

(0 reseñas)
Our mass notification system gets the right message to the right user at the right time from any internet connected device. Send your message from anywhere to anywhere in a matter of seconds. It only takes three clicks to send alerts in all communication modes. CAP compliant, Rave Alert lets you instantly send alerts via text email, and voice, and send to IPAWS-OPEN, WebEOC, and digital signage simultaneously. This ensures your targeted audience receives your messages as soon as possible. Provides the leading critical communication and data platform trusted to help save lives.

Por Netpresenter

(0 reseñas)
Netpresenter is a global leader in employee communications software trusted by the worlds biggest organizations such as Johnson & Johnson, TNT, George Washington University Hospital, Volkswagen and Neutrogena. Our unique and award-winning platform enables organizations to not only improve employee communications, but employee safety as well. Over 5 million users worldwide use Netpresenter on a daily basis across multiple digital channels: PC, TV, and mobile. Netpresenter is a global leader in employee communications software. Our award-winning platform is used by 5 million users worldwide.

Por Dynamic Signal

(0 reseñas)
Web-based solution that provides employee communication through broadcasting, social sharing, reporting, surveys and more. Web-based solution that provides employee communication through broadcasting, social sharing, reporting, surveys and more.

Por QDegrees Services

(0 reseñas)
SAMPARQ is a mobile application that transforms employees experience by enabling organizations to connect, communicate and engage their distributed workforce, be it desk or field employees. SAMPARQ has been developed to keep your workforce in loop & make sure they are always connected to organizations culture and vibe. SAMPARQ benefits its users to be a part of digital revolution and integrates exciting features on one platform. A mobile-app to increase coordination and communication between remote employees.

Por APPbyYOU

(0 reseñas)
The CompanyMessenger is not just a Chat-App like other messaging systems. It integrates with your entire business. The CompanyMessenger is not just a Chat-App like other messaging systems. It integrates with your entire business.

Por Sensor Digitalmedia Germany

(0 reseñas)
Lemon es un sistema eficiente y móvil de comunicaciones corporativas, gestión del conocimiento y aprendizaje en línea. Representa una nueva forma de administrar el conocimiento empresarial, al tiempo que mejora la experiencia del usuario y aumenta el uso de los contenidos comerciales y los contenidos de aprendizaje de la empresa. Lemon puede contener todo tipo de datos, desde contenido de aprendizaje electrónico hasta materiales de marketing y negocios, y se ejecuta en línea y fuera de línea en todos los dispositivos móviles, como tabletas, teléfonos inteligentes y computadoras. Lemon® es un sistema móvil de comunicaciones corporativas, gestión del conocimiento y aprendizaje en línea.

Por MessageKite

(0 reseñas)
Completely transform the way your front desk operates. Get right to the point with two-way business text messaging. Completely transform the way your front desk operates. Get right to the point with two-way business text messaging.
User-friendly platform that includes a variety of organization management tools to improve collaboration and internal communication. User-friendly platform that includes a variety of organization management tools to improve collaboration and internal communication.
Information technologie Information technologie
Company Webcast is the market leader for high-end webcast and webinar solutions, which are based on the state-of-the-art Next Generation webinar platform using the most advanced technology. We work for middle-sized and large companies as well as non-profit organizations. Company Webcast is the market leader for high-end webcast and webinar solutions.

Por Workstorm

(0 reseñas)
Workstorm is the enterprise collaboration platform that gives teams the efficiency they need to do more work in less time. Built by professionals for professionals, the companys fully integrated, customizable collaboration platform combines workflow efficiency with data security. The platform combines all forms of communication including: messaging, email, video conferencing, calendar, screen sharing, and file sharing, to name a few. Workstorm provides enterprise-grade workplace collaboration technology that is available on premise or in the cloud.

Por Proze

(0 reseñas)
Create visually engaging and innovative internal-communications - styled and tailored to each employee's unique interests or profile with Prozes leading-edge Internal Email Communication and Employee Engagement SaaS Platform. Innovative internal communication and employee engagement email platform.