Software para Servicios gestionados

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33 productos encontrados

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Implementación

Características

ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus

Por ManageEngine

(95 reseñas)

ManageEngine ServiceDesk Plus es un software de servicio de asistencia técnica y gestión de activos. Ofrece un paquete integrado con gestión de incidentes (Ticketing de problemas), seguimiento de activos, compras, gestión de contratos, portal de autoservicio y base de conocimientos en un punto de precio asequible. ServiceDesk Plus te brinda todo lo que necesitas para tener una mesa de ayuda de TI completa y un personal de ayuda productivo. ManageEngine ServiceDesk Plus está disponible tanto en el local como bajo demanda. Descubre más sobre ServiceDesk Plus

NetHelpDesk

NetHelpDesk

Por Net Help Desk

(11 reseñas)

NetHelpDesk is a UK based company, which provides ITIL aligned help desk software that can be installed on premise or in the cloud. Through over 20 years of experience, NetHelpDesk has been developed to offer a feature rich application whilst maintaining a simple to use interface. Features include: incident, problem and change management, asset management, service catalogue, CRM, guaranteed telephony integration, best of breed mobile apps. Descubre más sobre NetHelpDesk

SysAid

SysAid

Por SysAid Technologies

(87 reseñas)
Alloy Navigator

Alloy Navigator

Por Alloy Software

(14 reseñas)

Lograr altos niveles de servicio mientras se satisfacen las necesidades de los clientes es esencial para cualquier organización de TI. Es por eso que se diseñó el centro de atención intuitivo y fácil de usar de Alloy Navigator, completo con una base de conocimientos y un portal de autoservicio estrechamente integrados. Combinado con la integración de gestión de activos y la belleza flexible del flujo de trabajo inteligente, obtendrás una solución de gestión de TI completa. Descubre más sobre Alloy Navigator

Vision Helpdesk

Vision Helpdesk

Por Vision Helpdesk

(27 reseñas)

Vision Helpdesk ofrece herramientas de software para atención al cliente: 1) Software de mesa de ayuda (mesa de ayuda multicanal); 2) Mesa de ayuda por satélite (mesa de ayuda multimarca); 3) Centro de atención (mesa de ayuda ITIL/ITSM). Vision Helpdesk es TODO EN UNO. La mesa de ayuda para asistencia al cliente te permite administrar diversos canales, como CORREO ELECTRÓNICO, FORMULARIOS WEB, TWITTER, FACEBOOK y LLAMADAS, todo bajo un mismo techo. Más de 8000 empresas de todo el mundo confían en Vision Helpdesk. Descubre más sobre Vision Helpdesk

OTRS

OTRS

Por OTRS

(40 reseñas)

OTRS is a fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today. Descubre más sobre OTRS

SupaDESK

SupaDESK

Por SupaTools

(10 reseñas)

SupaDESK is a fully integrated ITSM solution based on ITIL principles. It offers full Service Desk functionality including Incident, Request, Problem, Service and SLA Management. There is built-in Active Directory integration, Service Catalog and Self-Service interface. A mobile app is also available for remote ticket management. Can be integrated with SupaCMDB module to provide full asset management solution. Descubre más sobre SupaDESK

Zendesk

Zendesk

Por Zendesk

(1322 reseñas)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

Por Zendesk

(1322 reseñas)

Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Zendesk

Zendesk

Por Zendesk

(1322 reseñas)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

Por Zendesk

(1322 reseñas)

Zendesk permite a las empresas brindar asistencia, escalar con autoservicio y diferenciarse con un compromiso proactivo.

Zendesk

Zendesk

Por Zendesk

(1322 reseñas)

Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Zendesk

Zendesk

Por Zendesk

(1322 reseñas)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

Por Zendesk

(1322 reseñas)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

Por Zendesk

(1322 reseñas)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

HESK

HESK

Por Klemen Stirn

(0 reseñas)

Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.

Reamaze

Reamaze

Por Reamaze

(3 reseñas)

Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.

IncidentMonitor

IncidentMonitor

Por Monitor 24-7

(5 reseñas)

Enterprise ITIL Service Desk solution at a low cost SMB price. Advanced and Feature rich. FREE ITIL process templates available

AzureDesk

AzureDesk

Por AzureDesk

(34 reseñas)

AzureDesk: software de centro de ayuda que puede ser utilizado por las empresas para proporcionar un servicio uniforme de asistencia al cliente y soluciones de helpdesk.

Spiceworks IT Help Desk

Spiceworks IT Help Desk

Por Spiceworks

(260 reseñas)

Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.

Remedy Service Desk

Remedy Service Desk

Por Remedy IT Service Management

(63 reseñas)

Social service desk solution with self-service mobile app component that helps employees receive support on the go.

Track-It!

Track-It!

Por BMC Software

(55 reseñas)

Track-It! includes everything you need to manage your Help Desk and Asset Management. Full featured, easy to use and cost-effective,

Wix Answers

Wix Answers

Por Wix

(14 reseñas)

Wix Answers is the customer support platform built to support over 120 million users. Now you can use it to support your business.

Wix Answers

Wix Answers

Por Wix Answers

(14 reseñas)

Wix Answers es la plataforma profesional que puedes usar para crear tu propio centro de ayuda y brindar asistencia a tus clientes. Es gratis.

Hornbill Service Manager

Hornbill Service Manager

Por Hornbill Corporate

(0 reseñas)

Hornbill Service Manager is an easy to use, powerful, collaborative Service Desk solution that helps IT teams modernize their ITSM.

Cockpit IT Service Manager

Cockpit IT Service Manager

Por Cockpit ITSM

(0 reseñas)

ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more.

Service Exec

Service Exec

Por Refreshing Software

(0 reseñas)

Helps keep track of IT assets and who is using them. If problems arise, the integrated service desk can record details.

SQM

SQM

Por Info Management

(0 reseñas)

Assign, plan, organize and manage internal or external service requests and tasks.

Sthiti Service Desk

Sthiti Service Desk

Por Galore networks

(0 reseñas)

Service and help desk automation for your company that allows you to easily track how your agents are performing.