Software para gestión de espacios de trabajo

Utiliza la página Capterra de España para encontrar el mejor Software para gestión de espacios de trabajo para tu empresa.

¿Por qué Capterra es gratis?

Por Serraview

(1 reseña)
Saas-based workplace optimization and workforce enablement solutions, enabling CRE professionals to manage and deliver todays modern workplace. Our solutions are designed to increase real estate portfolio utilization, streamline operations, and enable smarter, more productive work environments. Descubre más sobre Serraview Space planning software with portfolio modeling and workspace utilization tracking tools. Descubre más sobre Serraview

Por Gensler

(2 reseñas)
Wisp is the only full-service space and occupancy management solution, delivered by the leader in workplace: configurable software with tailored implementation, SaaS, ongoing drawing maintenance, 30-60 day implementation, dedicated client services, scenario planning, and unlimited user licenses. Data is combined with interactive floor plans for real-time reporting. Real estate and facility teams excel with the right tools and metrics for strategic planning and daily management. Descubre más sobre Wisp SaaS space & occupancy management solution with live reporting, CAD updates, planning tools, wayfinding, and more for CRE & facilities. Descubre más sobre Wisp
SpaceRunner es una solución de planificación y administración basada en la web que visualiza equipos, activos y otros datos en cualquier imagen, mapa o plano de planta virtuales. Tienes un espacio. Tienes que hacer un seguimiento de la información sobre esas cosas en ese espacio. Información como garantías, mantenimiento realizado, números de pieza y números de serie. Probablemente guardas esa información en hojas de cálculo, archivadores y carpetas. ¡SpaceRunner mantiene toda esa información y más! Descubre más sobre SpaceRunner SpaceRunner es una solución de planificación y administración basada en la web que visualiza equipos, activos y otros datos en cualquier imagen virtual. Descubre más sobre SpaceRunner

Por POC System

(7 reseñas)
P.O.C. System es una plataforma SaaS con una interfaz gráfica única que te ayuda a maximizar los inmuebles comerciales y el espacio de trabajo de tu empresa. Ofrece dos soluciones principales. 1. Sistema de gestión de espacios, diseñado especialmente para empresas que poseen y administran edificios de oficinas o propiedades comerciales de explotación. 2. Sistema de asignación de asientos, diseñado para empresas medianas y grandes y espacios de trabajo compartidos. Ofrece una plataforma visual y fácil de usar para administrar el espacio de trabajo y la disposición de los asientos en la oficina. Descubre más sobre POC System Software de gestión de instalaciones basado en SaaS que ayuda a las empresas a gestionar el espacio y la disposición de los asientos. Descubre más sobre POC System

Por iOFFICE

(26 reseñas)
iOFFICE is the leading workforce-centric IWMS software and the only 100% SaaS platform for the Digital Workplace. CRE execs, facilities leaders, and digital workplace strategists can get vital tools and real-time data and analytics to effectively manage the workforce and the workplace. iOFFICE Hummingbird is the first collection of employee experience apps designed to instantly integrate with any IWMS to bring DIY and Concierge level services to help employees be their most productive at work. Descubre más sobre iOFFICE Integrated Workplace Management System gives workplace leaders and real estate professionals a better way to manage their facilities. Descubre más sobre iOFFICE

Por SmartDraw

(64 reseñas)
Software de diagramación que brinda formateo automático, cientos de plantillas y uso compartido simple de diagramas. Crea planos de espacios residenciales y comerciales, planos de planta, planos de localización, diseños de oficinas, planos de construcción y mucho más. Dibuja e imprime a cualquier escala. SmartDraw se ejecuta en cualquier dispositivo conectado a Internet e incluye una descarga de Windows PC. Importa, modifica y exporta archivos de Visio. Integración completa con MS Office, Box y GSuite. Fácil intercambio de archivos y colaboración. Descubre más sobre SmartDraw Software de planificación de espacios residenciales y comerciales fácil de usar. Dibuja e imprime a cualquier escala. Incluye más de 70 tipos de diagramas. Descubre más sobre SmartDraw

Por AgilQuest

(1 reseña)
Software y servicios para gestionar y optimizar espacios de trabajo con hoteles, dirección libre medida, conmutación de teléfonos y reducción de costos de batido. Diseñado para empresas grandes y globales y agencias federales. Múltiples idiomas y muchas interfaces de usuario: Windows, navegadores web, smartphones, tabletas, quioscos, teléfonos VoIP, RoomWizard y señalización digital. Plataforma de creación de informes avanzada y API disponibles. Se integra con Microsoft Exchange y tus sistemas de control de acceso, red y recursos humanos. Descubre más sobre AgilQuest Plataforma de software utilizada por los gerentes corporativos de bienes raíces e instalaciones para medir la utilización real de espacios de trabajo. Descubre más sobre AgilQuest
La forma asequible y sin esfuerzo de hacer que tu espacio de trabajo tenga hasta un 30 % más de eficiencia. Accordant no requiere conocimientos de CAD ni un título en arquitectura, gracias a su sencilla interfaz de arrastrar y soltar. Todas las personas que lo necesiten pueden acceder instantáneamente a información actualizada y precisa. Planifica mudanzas, realiza un seguimiento de la ocupación, mantén un seguimiento de los arrendamientos, la utilización de encuestas y mucho más; todo con una única herramienta basada en la web. Un recurso imprescindible para empresas con unos pocos cientos de escritorios hasta grandes corporaciones multinacionales. Descubre más sobre Accordant La forma asequible y sin esfuerzo de hacer que tu espacio de trabajo tenga hasta un 30 % más de eficiencia. No requiere conocimientos de CAD ni una licenciatura en arquitectura. Descubre más sobre Accordant

Por Skedda

(113 reseñas)
Skedda tiene que ver con la programación de espacio y la gestión de reservas en línea de una manera visual. Skedda ofrece funciones de programación únicas para espacios tales como condiciones de reserva y precios por hora, día, usuario y espacio y reglas de uso compartido y dependencia. Al acceder con una URL personalizada, el inicio de sesión único está disponible en Google, Facebook, Twitter y Microsoft. ¡Diseñado para ayudar a los lugares y comunidades a administrar su espacio! Skedda es para la programación de estilo espacial y reservas en línea. ¡Un espacio puede ser un patio, estudio, sala, espacios de trabajo compartido y mucho más!

Por FM:Systems

(59 reseñas)
Las organizaciones modernas están adoptando enfoques hacia la planificación del lugar de trabajo que han sido habilitados por las tecnologías móviles y una plantilla dinámica. La gestión del espacio de FM:Interact respalda las necesidades de las instalaciones al proporcionar herramientas para entornos laborales alternativos. Esto incluye la asignación de grupos de espacios definidos en una planta a una zona o vecindario y la utilización de vistas gráficas para identificar rápidamente las zonas y los vecindarios en sus plantas. Este módulo está diseñado para brindar a los profesionales de instalaciones y bienes raíces una visibilidad completa del espacio, la ocupación y la utilización.
Space Designer 3D es una aplicación en línea que permite a los usuarios dibujar sus planos de planta en 2D y caminar a través de espacios interiores en 3D. Aplicación en línea para dibujar planos en 2D y visualizarlos en 3D.

Por Accruent

(20 reseñas)
Corporate space and occupancy management solution for space usage planning and evaluation. Multiple planning scenarios can be created. Corporate space and occupancy management solution for space usage planning and evaluation. Multiple planning scenarios can be created.

Por OfficeSpace Software

(18 reseñas)
OfficeSpace Software is the smart, easy and efficient way to allocate and manage your space. OfficeSpace provides a single solution for the allocation and management of company workspaces. We solve the challenges currently faced by office administrators and empower organizations to maximize the value from existing resources. OfficeSpace offers administrators a powerful visual tool to effortlessly manage employee moves and to accurately track hot desks, cubicles, rooms and spaces. Effortlessly manage employee moves & company workspaces. Track 'who sits where". Generate all your vacancy & space allocation reports.

Por ShareDesk

(16 reseñas)
Optix es una plataforma para dispositivos móviles que hace que la gestión de espacios compartidos sea inteligente e intuitiva. Todas las herramientas que necesitas para dirigir un lugar de trabajo moderno y conectado. Optix es una plataforma para dispositivos móviles que hace que la gestión de espacios compartidos sea inteligente e intuitiva.

Por JDA Software Group

(16 reseñas)
Software de producción de planogramas y gestión de categorías para minoristas. Software de producción de planogramas y gestión de categorías para minoristas.

Por SpaceIQ

(13 reseñas)
SpaceIQ is leading the digital transformation of the workplace with our cloud-based platform that turns facilities from cost centers into strategic business assets. SpaceIQ brings management tools and insights to help companies execute data-driven real estate decisions, increase operational excellence, and enhance employee experience. Reimagine Your Workplace(TM) at SpaceIQ.com. SpaceIQ provides the industry's most powerful, smart and easy-to-use CAFM/IWMS Facility Management Software for companies of every size

Por Robin Powered

(8 reseñas)
Real-time scheduling, status boards, and maps for the meeting rooms, desks, and people in your office. Robin's platform lives alongside your existing Outlook or Google calendars, and any updates to a meeting room or desk across our web dashboard, mobile app, or room display automatically sync with the entire office calendar. Today Robin schedules meetings, desks, and people in thousands of offices around the world. Real-time scheduling, status boards, and maps for the meeting rooms, desks, and people in your office. Use any device or calendar.

Por RELEX Solutions

(6 reseñas)
RELEX Solutions brinda un sistema integrado de planificación de cadenas de suministro y venta minorista que entrega impresionantes resultados a clientes de todo el mundo. Mediante pronósticos precisos de la demanda, reabastecimiento automatizado, planificación del espacio revolucionaria y optimización del surtido, RELEX ayuda a las empresas a planificar mejor, vender más y desperdiciar menos sin importar lo rápido que cambie el mercado. Esta tecnología ágil se adapta a tus cambiantes operaciones y procesos, ya sea que tengas un negocio aspirante de rápido crecimiento o una multinacional. RELEX Solutions brinda un sistema integrado de planificación de cadenas de suministro y venta minorista que entrega impresionantes resultados a clientes en todo el mundo.

Por Work & People Analytics

(6 reseñas)
WPA is the premier employee effectiveness platform. Our platform delivers fast and deep insights into the work behaviors that matter most of your teams, departments or whole organizations. WPA combines valuable information about activity patterns, value networks, culture, and other relevant information of the workforce. By visualizing the needs and wants of every team or population we excel at scaling the conversation about how to make work better. WPA is the premier employee effectiveness platform. WPA delivers fast and deep insights into the work behaviors that matter most to you

Por QuickFMS

(4 reseñas)
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform that provides your business with a modular system for automated management of your day-to-day business and infrastructure processes. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Whether you are an MNC or an SME, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation. Cloud-based facility management tool that helps organize, structure and run all elements of your business for maximum performance.

Por 20-20 Technologies

(4 reseñas)
Solución de planificación de espacio basada en AutoCAD que ayuda a crear diseños de muebles precisos y planes de espacio de oficina. Solución de planificación de espacio basada en AutoCAD que ayuda a crear diseños de muebles precisos y planes de espacio de oficina.

Por Digital Artflow

(4 reseñas)
Professional online 3d interior design software suitable for designers, architects, retailers, dealers and manufacturers. InnoPlanner come in many flavours, from basic designer accounts to white-label versions for ecommerce integration. An interior decoration 3D software accessible directly via browser without the hassle of installation or downloads.

Por INSITE

(2 reseñas)
Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets. Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets.
Trimble Manhattan provides a single system for managing the lifecycle & costs of real estate portfolios and facilities more efficiently and effectively. Its suite of modules cater to all aspects of real estate management - from financials, projects, lease administration and accounting; to maintenance, space planning, moves and energy management. Manhattan helps organisations make more informed business decisions, reduce costs, and increase operational, financial & environmental performance. Single system for the entire real estate lifecycle - from financials, lease and projects; to maintenance, space, asset & sustainability

Por Proximity Space

(1 reseña)
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, and conference room bookings. Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, and conference room bookings.

Por Best Wave

(0 reseñas)
ReserveIt! - real-time agenda displays directly from Outlook or other calendar systems. No change in existing room reservation methods is required. ReserveIt! runs in the background and updates all of the room displays every minute throughout the building! Full control of the format - background, title, sub-title, footer, text font, style and color. Displays are available with built-in media players at less than $500 per room and may be powered via P.O.E. for inexpensive installation. Room agendas directly from Outlook or other calendar systems. Displayed outside each conference room and updated continually.

Por WUN

(0 reseñas)
Incluye todas las herramientas que necesitas para hacer crecer un espacio de trabajo inteligente y conectado con gestión de reservas, suscripciones e instalaciones. Incluye todas las herramientas que necesitas para hacer crecer un espacio de trabajo inteligente y conectado con gestión de reservas, suscripciones e instalaciones.

Por Guardian Global Systems

(0 reseñas)
Space Manager provides operational and strategic tools that aid clients in managing both traditional and agile workplaces. As a web-based system requiring little to no integration with existing IT, Space Manager allows users to record and plan churn, track space availability, and manage and report on space usage If there is any other relevant information needed please let us know! Space Manager providing workplace occupation, utilisation and performance reporting in both the traditional and Flexible Workplace
Retail space planning solution that allows planners to analyze planogram assortment and space utilization. Retail space planning solution that allows planners to analyze planogram assortment and space utilization.

Por Retail Smart

(0 reseñas)
Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics. Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics.

Por EasternGraphics

(0 reseñas)
Herramienta de planificación de espacio y mobiliario que te permite crear diseños de interiores en 3D y representaciones fotorrealistas utilizando el catálogo de modelos en 3D. Herramienta de planificación de espacio y mobiliario que te permite crear diseños de interiores en 3D y representaciones fotorrealistas utilizando el catálogo de modelos en 3D.

Por Applied Predictive Technologies

(0 reseñas)
Designed to optimize space allocation through plan analysis and specific space recommendations by location and by category. Designed to optimize space allocation through plan analysis and specific space recommendations by location and by category.

Por Planorama

(0 reseñas)
Digitaliza la ejecución y la comercialización minorista para fabricantes y comercios minoristas. Digitaliza la ejecución y la comercialización minorista para fabricantes y comercios minoristas.
Category management platform that automates the creation of data-driven planograms, localized assortment plans, and retail analytics. Category management platform that automates the creation of data-driven planograms, localized assortment plans, and retail analytics.

Por Climbax Entertainment

(0 reseñas)
Automate your everyday tasks with Digicuro. Forget the spreadsheets, never lose a resource because of mis-management. We, at Digicuro have devised a solution so that you just focus on growth and expansion and our product will make it a cakewalk for other day to day management tasks. SaaS solution to end-to-end manage, automate, market and escalate the growth of your space.
In Quant, our clients draw and manage the floorplans of thousands of stores and publish hundreds of thousands of planograms every year. Thanks to the smart automatic generating of planograms optimized according to sales based on user-defined templates it is possible to maintain the planograms in up-to-date state also in large sales networks with diverse stores without increasing demands on human resources. Cloud solution for the management of retail space, product categories, planograms and shelf labels.

Por SpaceTrak

(0 reseñas)
Cloud software that radically simplifies occupancy planning and real estate forecasting saving significant time and costs. Cloud software that radically simplifies occupancy planning and real estate forecasting saving significant time and costs.

Por Modulus Technologies

(0 reseñas)
Amspaces is leading coworking space management software for shared offices, flexible hubs, and coworking spaces. Amspaces is leading coworking space management software for shared offices, flexible hubs, and coworking spaces.