Software para telemarketing

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Por Five9

(316 reseñas)
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Por VanillaSoft

(98 reseñas)
VanillaSoft, the industry's most successful sales engagement platform, empowers sales teams to respond to leads faster, interact more consistently, and generate more qualified sales opportunities. Thousands of users employ VanillaSofts sales cadence automation to drive speed-to-lead, persistency, productivity and revenue-per-rep. Descubre más sobre VanillaSoft VanillaSoft empowers sales teams to respond to leads faster, engage consistently, and develop more qualified opportunities. Descubre más sobre VanillaSoft
Unify your inbound calls and outbound dialing on a single platform. Close the gaps between departments with a combined approach to your companys call center software. Simplify the way you manage your call center. From call logs and call recordings to real time reports and live agent monitoring, cloud-based call center software from CallTools.com covers it all. In-house customer support and development teams keep you informed and the software up to date. Descubre más sobre Call Center Software Predictive, Power, and Preview Dialer with Built-In Web Phone, CRM, and Dedicated In-House Support Team. Descubre más sobre Call Center Software
Perfect for 10+ users - Free Trial. Get the highest connection rate with our Predictive Dialer designed to convert more leads faster. Now you can call, email, and text your leads in a single platform. You can also reduce headcount by at least 20% through our artificial intelligence agent which will pre-qualify your leads using a real human's voice, but without any human interaction. Descubre más sobre Convoso Predictive Dialer Perfect for 10+ users-Free Trial. Get the highest contact rate with our predictive dialer & convert more leads faster Descubre más sobre Convoso Predictive Dialer

Por PhoneBurner

(91 reseñas)
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Por Voiptime Cloud

(6 reseñas)
PowerDialer es un software de centro de atención telefónica y telemarketing con sistema integrado de gestión de clientes potenciales, combinación de llamadas (múltiples campañas entrantes, marcador con vista previa y apagado) y creación de informes detallados. Asigna múltiples campañas de llamadas y líneas entrantes a tu equipo. Analiza los resultados de la campaña, así como el rendimiento de tu equipo y mejora constantemente tu proceso comercial. Aumenta fácilmente el alcance con la solución de los expertos en centros de atención telefónica y telefonía IP. Descubre más sobre Voip PowerDialer PowerDialer es un software de centro de atención telefónica y telemarketing con combinación de llamadas (múltiples campañas entrantes y salientes) y creación de informes detallados. Descubre más sobre Voip PowerDialer
Are you tired of being disappointed with poor connections, downtime, lag, and finger pointing when you escalate an issue? Ideal for telemarketing to the USA with 5 or more agents, we outshine the competition by continually adding new features; making the system simpler to use which saves time and money. Our support is outstanding and free. Contact us today and let's talk about the benefits so you can make the right decision and buy with confidence. Descubre más sobre CallShaper's Predictive Dialer Pred.Dialer + ACD Inbound, IVR, QA, 25 Lines/agent, Built in soft-phone, TCPA Compliant, 99.999% uptime, API, WebHooks, No Set-up fees Descubre más sobre CallShaper's Predictive Dialer

Por CrankWheel

(36 reseñas)
Screen sharing, remote control, and the Instant Demos lead capture and agent assignment mechanism, all designed specifically for sales teams, and all of which work for any prospect without a download or installation. Available in convenient usage-based plans so you can deploy the solution to your whole team. Descubre más sobre CrankWheel Stop losing sales because of screen sharing problems. Try our zero hassle screen sharing, tailor-made for sales. Descubre más sobre CrankWheel

Por Vicidial Group

(177 reseñas)
Software de centro de contacto de código abierto con capacidades de marcador predictivo. Maneja llamadas entrantes, salientes y combinadas, así como correo electrónico entrante y el chat del sitio web del cliente. Descubre más sobre VICIdial Software de centro de atención telefónica de código abierto con marcador predictivo de salida. También maneja llamadas entrantes y manuales, correo electrónico y chat web. Descubre más sobre VICIdial

Por FluentStream Technologies

(45 reseñas)
With plans starting at just $20/per user per month, FluentStream provides a fully-featured business communication platform. Unlimted calling to US and Canada and over 110 features. FluentStream offers dynamic cloud-based technology for all businesses and works to bring every single one the best performance. Descubre más sobre FluentStream FluentCloud is a cloud based business phone system that focuses on being more affordable for your business, improving reliability. Descubre más sobre FluentStream

Por Ytel

(21 reseñas)
Cloud Contact Center Software and API solutions to manage campaigns and live contacts. Ideal for multi-channel campaigns and customer care. Easy set up, customizable & supported by Ytel real life customer service 24/7. Analytics and reports come standard. Powerful CRM integration, ringless voicemail, voice broadcast and SMS including short code, toll-free and local numbers nationwide. HIghest quality connections and outcomes with Ytel. Descubre más sobre Ytel Cloud contact center and communication API solutions. Ideal for large scale multi-channel campaigns and customer care. Descubre más sobre Ytel

Por Bitrix

(300 reseñas)
Bitrix24 es una solución de software de telemarketing gratuita, disponible tanto en la nube como en instalación local. Puedes comenzar a llamar y vender en un minuto, literalmente, después de registrar tu cuenta de Bitrix24. No importa si tus agentes de ventas están sentados en la misma oficina, trabajan desde sus hogares o están distribuidos en diferentes lugares del mundo, porque Bitrix24 es muy flexible y admite varios idiomas, incluidos inglés, alemán, español, portugués, vietnamita, chino, ruso y muchos otros. Descubre más sobre Bitrix24 Bitrix24 es un software líder y gratuito de telemarketing que se integra de forma nativa con su propio CRM gratuito. Disponible en la nube y en instalación local. Descubre más sobre Bitrix24

Por CallFire

(19 reseñas)
Put your outbound dialing into overdrive with CallFire's Cloud Call Center. Simply upload your contacts, and in minutes, CallFire's Power Dialer will connect your sales agents to live leads. CallFire can call up to 4 phone lines per agent and will leave answering machine messages. CallFire saves time by weeding out busy signals, bad phone numbers, and handling answering machines. Agents focus on speaking with live customers, leading to 20-30% increases in efficiency over manual dialing. Put your outbound dialing into overdrive with - upload contacts and in minutes, CallFire will connect your sales agents to live leads!

Por contactSPACE

(4 reseñas)
Discover contactSPACE: the omnichannel contact centre software that'll revitalise your customer relationships. Our patented CallGuides and smart diallers make your agents' jobs a piece of cake, supercharging productivity and enabling better conversations. Smashing KPI goals is also effortless with our real-time analytics and graphical dashboard designer. Call us to discover a custom solution tailored to your organisation's needs. contactSPACE provides Cloud Contact Centre technology that helps improve customer conversations, increase productivity and visibility

Por AuguTech

(5 reseñas)
Este es el software de marcador predictivo basado en la nube más eficaz disponible. Incluye los procesos de marcación predictiva, marcación progresiva y previsualización de marcación. La galardonada tecnología de Augutech puede mejorar en gran medida tu efectividad en el marketing y el crecimiento general de tu negocio. El proceso de marcado automatizado te permite llegar más rápidamente a más clientes, ya sea mediante contacto directo o por buzón de voz. Pruebas gratuitas disponibles. Augutech es una plataforma líder del sector de centros de atención telefónica. Aumenta las ventas hasta un 400 % con la solución de marcador predictivo. Augutech es una plataforma premiada de centros de atención telefónica.

Por First Contact SAAS

(0 reseñas)
Ideal para organizaciones que desean procesar llamadas entrantes o salientes utilizando un flujo de trabajo estandarizado y sin complicaciones. Proporciona una interfaz de usuario sencilla, herramientas de gestión fáciles e informes fantásticos. Las opciones de personalización aseguran que puede encajar en cualquier proceso comercial y agregar valor real para agentes, supervisores, clientes y gerentes por igual. Las instalaciones asistidas y la asistencia interna aseguran que obtengas el mayor beneficio de tu elegante conjunto de características. Todo por una baja inversión mensual. Rápido y barato de desplegar y fácil de utilizar. Permite a las firmas procesar un 100 % más de llamadas mientras mejora las conversiones y la satisfacción del cliente.

Por Branch

(628 reseñas)
Branch Messenger, el más adecuado para empresas con miles de agentes por hora, permite a los centros de atención telefónica mejorar el funcionamiento a escala a través de un panel web y una aplicación móvil de autoservicio para agentes. Los centros de atención telefónica utilizan Branch Messenger para transmitir turnos abiertos ad hoc para adaptarse a un alto volumen de llamadas, menores tiempos de espera de llamadas para los clientes y reducción cuando los agentes están inactivos con solicitudes de licencias voluntarias, todo en tiempo real. La aplicación móvil de autoservicio permite a los centro de atención telefónica avanzar en la mano de obra en tiempo real para satisfacer la demanda de llamadas.

Por Sunoray Solutions

(0 reseñas)
Cloud based software and mobile app solutions for SMBs that they can implement and manage real-time. We help SMBs to Acquire, Service and Retain customers thereby significantly increasing their Sales, Profitability and ROI. Convenient usage on cell phones via our apps provide SMBs all benefits without the worry of upfront investments towards infrastructure, hardware or software.All this can be managed by client users through an easy-to-use interface on the cell phone or laptop. Cloud based software and mobile app solutions for SMBs that they can implement and manage real-time.

Por Nuxiba Technologies

(0 reseñas)
Centerware Predictive Dialler es un servicio totalmente alojado que alcanza altos niveles de eficiencia gracias a su algoritmo estocástico y reglas de llamadas dinámicas. Cada posición de agente viene con 2000 minutos gratis para hablar a líneas fijas. Centerware está completamente integrado a Inbound ACD que tiene enrutamiento basado en habilidades, con correo electrónico y Twitter. Centerware Predictive Dialler totalmente combinado con un algoritmo estocástico que incluye llamadas gratuitas
Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency. Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency.

Por Focus Telecom

(4 reseñas)
Software de telemarketing: aumenta tus ingresos de centro de atención telefónica/televentas con la plataforma de entrada y salida de Focus Contact Center. Este software consigue que la comunicación omnicanal sea fácil de usar, rápida e intuitiva. Proporciona a tus consultores herramientas poderosas y automatizadas como marcación predictiva, grabación de llamadas, IVR, HLR, enrutamiento de llamadas, listas negras, CRM incorporado, sistema de emisión de tickets, entre otros. Integración perfecta con sistemas de gestión de relaciones con los clientes (CRM), como Salesforce, MS Dynamics, entre otros. Software de telemarketing: grabación de llamadas, supervisión en vivo, informes avanzados, multicanal (teléfono, SMS, correo electrónico, chat, formulario web, redes sociales).

Por Dynamic Interactive

(0 reseñas)
Automated calling system that increases customer engagement and enhances company's telemarketing initiatives. Automated calling system that increases customer engagement and enhances company's telemarketing initiatives.

Por 1st Consulting

(0 reseñas)
SmileCRM has been built to support the person making the call. It wraps them with information such as product details, uploaded attachments, call history and direct links to email/website/location map. The operator edit/add contact details and can swap between contacts in flight. Out of the box SmileCRM comes with pre configured call back and closure reasons, so minimal setup required to get started. Wizards help you through list import and campaign setup. No login, charge Outbound telemarketing software to manage lead generation, appointment setting and surveys.

Por CloudControl

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