Software para ECM (gestión de contenidos empresariales)

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Por qué Capterra es gratis
Lucidpress

Lucidpress

Por Lucid Software

(129 reseñas)
Lucidpress is a brand templating & design platform for enterprise teams who create lots of sales & marketing content. Use Lucidpress to store brand assets, create templates, customize content & distribute via digital channels or print. Lockable templates protect your brand while letting colleagues make small customizations, easing the workload off your creative team. Forget rogue branding forever with Lucidpress -- the brand templating platform trusted by over 5 million users worldwide. A design & brand templating tool for large enterprises that empowers teams to create & distribute content without going off brand.
Laserfiche

Laserfiche

Por Laserfiche

(26 reseñas)
Desde 1987, el software de gestión de contenidos empresariales Laserfiche ha sido la solución de confianza de más de 35 000 organizaciones en todo el mundo para administrar, proteger y compartir información. Como empresa privada con sede en California, Laserfiche desarrolla soluciones de captura, flujo de trabajo, formularios, firmas electrónicas y administración de casos, que ayudan a las organizaciones a impulsar el valor del negocio, y tomar decisiones oportunas e informadas. El software de gestión del contenido empresarial (ECM [Enterprise Content Management]) líder del sector, utilizado por 35 000 organizaciones para administrar de forma segura el contenido y automatizar los procesos.
Centralpoint

Centralpoint

Por Oxcyon

(3 reseñas)
Centralpoint se encuentra en el Cuadrante Mágico de Gartner para Plataformas de Experiencia Digital (2018), que unifica los diferentes tipos de contenido y documentos necesarios para prestar servicios a empleados, clientes y socios a través del SSO (AD/Ldap/SAML), que incluye más de 220 módulos listos para usar. Oxcyon proporciona un servicio de creación de prototipo de alta fidelidad, que te permite ver que tu empresa cobre vida, antes de firmar... y comprueba las capacidades y elimina el riesgo por completo. La API web de Centralpoint admite la integración del servicio web RESTful. Centralpoint se encuentra en el Cuadrante Mágico de Gartner para Plataformas de Experiencia Digital 2018, que unifica tus tipos de contenidos para tus diferentes usuarios.
Bynder

Bynder

Por Bynder BV

(108 reseñas)
Bynder es la forma más fácil de gestionar profesionalmente tu contenido digital. Los equipos se encuentran en la misma sintonía para hacer ediciones colaborativas en tiempo real y aprobaciones de marca, fácil uso compartido de archivos y almacenamiento, formato automático para canales y tipos de archivos; proporciona un hub central para todos los materiales y mensajería con la marca de la empresa. El galardonado software de Bynder es utilizado por marcas globales como Spotify, Puma y KLM. Descarga la guía gratuita de información general de funciones o inicia una prueba gratis directamente. Averigua por qué Bynder es la mejor manera de administrar contenido digital y descarga la guía de comparación DAM gratuita o inicia una prueba gratis directamente.
OnBase

OnBase

Por Hyland Software

(32 reseñas)
El software de gestión de contenidos empresariales OnBase combina la gestión integrada de documentos, la administración de procesos empresariales y la gestión de registros en una sola aplicación. Ya sea que se implemente como una solución hospedada o local, OnBase permite a las organizaciones automatizar los procesos comerciales y reducir el tiempo y el costo de realizar funciones comerciales importantes a través de la administración y del control del contenido. Solución de ECM que combina la gestión integrada de documentos, la administración de procesos empresariales y la gestión de registros.
pimcore

pimcore

Por pimcore

(14 reseñas)
Pimcore es la plataforma líder de código abierto para gestionar experiencias digitales, utilizada más de 80 000 veces en empresas líderes de todo el mundo. Es una plataforma consolidada para aplicaciones de contenido, comunidad y comercio en todos los puntos de contacto del cliente e integra gestión de información del producto (PIM/MDM), gestión de activos digitales (DAM), gestión de contenido web (CMS) y funciones de comercio electrónico en un solo paquete de código abierto. Plataforma líder gratuita de código abierto para PIM/MDM, DAM, CMS y comercio electrónico utilizada más de 80 000 veces en empresas líderes.
OpenKM

OpenKM

Por OpenKM

(2 reseñas)
Sistema de gestión de registros y documentos electrónicos de código abierto desarrollado en Java, diseñado para colaborar y gestionar documentos y contenidos a nivel empresarial. Proporciona funciones para gestionar el ciclo de vida completo de documentos (herramientas de clasificación, ediciones en vivo, control de versiones, herramientas de comunicación) y para implementar los procesos de negocios (automatizaciones, flujos de trabajo, OCR, clientes de escáner, firma digital, etc.). No tiene barreras técnicas para conectarse con aplicaciones de terceros y tiene módulos que satisfacen necesidades específicas. Sistema de código abierto para compartir, auditar y encontrar documentos y registros empresariales, establecer roles de seguridad y gestionar documentos.
Kapost

Kapost

Por Kapost

(10 reseñas)
Kapost is a B2B Marketing Operating System that enables Marketers to manage the Marketing function amid the complexity of the digital age. Kapost aligns your organization's teams, tools and channels, so you can effectively execute, distribute and analyze campaigns & content across your buyers journey. Kapost's B2B marketing platform integrates teams, tools & channels to create, distribute & measure cross channel campaigns and content.
Highspot

Highspot

Por Highspot

(3 reseñas)
Highspot gives businesses a powerful sales advantage to engage in more relevant buyer conversations and achieve their revenue goals. Through AI-powered search, analytics, in-context training, guided selling, and 50+ technology integrations, the Highspot sales enablement platform delivers enterprise-ready sales enablement in a modern design that sales reps and marketers love. The Highspot sales enablement platform delivers robust sales content management in a modern design that sales reps and marketers love.
Brightspot

Brightspot

Por Perfect Sense

(0 reseñas)
Brightspot was built with a powerful search engine, making finding, editing and creating content as frictionless as it gets. Brightspot was built with a powerful search engine, making finding, editing and creating content as frictionless as it gets.
Veeva Vault

Veeva Vault

Por Veeva Life Sciences

(4 reseñas)
Veeva Vault is a true cloud enterprise content management platform and suite of applications specifically built for life sciences. Veeva Vault is the only content management platform with the unique capability to manage both content and data. Because all Vault applications are built on the same core platform, companies can ease the flow of documents across regions and departments, eliminating system, site, and country silos and streamlining their end-to-end clinical processes. Veeva Vault is a true cloud enterprise content management platform and suite of applications specifically built for life sciences.
Document Locator

Document Locator

Por ColumbiaSoft

(23 reseñas)
Enterprise document management software that is fully integrated into Microsoft Windows, Office, Outlook, and other well-known business applications for ease of use. Everything needed for document control is found within the familiar Windows folder and file experience, including version control, notifications, approvals, security, workflow, and more. Web and Mobile options provide access beyond the office. Automate procedures, manage project files, and collaborate with customers and vendors. Enterprise document management software integrated into Windows, Office, Outlook, and other business applications for ease of use.
ProWorkflow

ProWorkflow

Por ProActive Software

(214 reseñas)
La gestión de proyectos en línea, ¡simplificada! Proyectos, tareas, tiempo y colaboración: todo en una sola plataforma.
MangoApps

MangoApps

Por MangoApps

(67 reseñas)
Haz el trabajo fácil con la plataforma de gestión de contenido y conocimiento de MangoApps, un lugar central para almacenar, compartir, encontrar documentos y demás conocimiento de la empresa. Con una plataforma inteligente de empleados en su núcleo, MangoApps está diseñado para organizaciones con 50-50 000 empleados en una amplia gama de sectores de comercios minoristas, salud, manufactura, organizaciones sin ánimo de lucro, servicios profesionales y financieros, medios de comunicación, tecnología y el sector público. Haz el trabajo fácil con la plataforma de gestión de contenido y conocimiento de MangoApps, un lugar central para almacenar, compartir, encontrar documentos.
Oracle WebCenter Content

Oracle WebCenter Content

Por Oracle

(4 reseñas)
Povides organizations with a unified repository to house unstructured content, and deliver it to business users in the proper format. Povides organizations with a unified repository to house unstructured content, and deliver it to business users in the proper format.
Agility CMS

Agility CMS

Por Agility

(16 reseñas)
Agility helps organizations build amazing online experiences for their customers. Their websites are built to ensure that customers online and offline experiences mirror each other: the website becomes an extension of the physical experience. The Agility platform allows organizations to reach and touch their customers through multiple digital touchpoints, all managed from a central hub: websites, Ecommerce, POS, mobile, Kiosk and more. Agility helps organizations build amazing online experiences for their customers.
Showcase Workshop

Showcase Workshop

Por Showcase Software

(2 reseñas)
You don't need a six-figure budget to create an app for your sales team. Sales conversations happen in the field, on the phone and over email. Your sales team needs instant access to information, and the ability to share that information with customers, no matter where the conversation is taking place. With Showcase, your team have the content they need, the brochures, spec sheets, videos, presentations, etc. neatly organised, at their fingertips. Build a sales toolkit for your sales team. Your brand. Your videos. Your presentations. One source of truth. Now they're ready to sell.
Digital Experience Cloud

Digital Experience Cloud

Por Episerver

(1 reseña)
Episerver Digital Experience Cloud es una solución de gestión de contenido (CMS) que combina contenido, comercio, marketing multicanal y análisis predictivo en una única plataforma para trabajar en ciclo completo diseñada para empresas en línea. Esta herramienta permite desde la personalización inteligente en tiempo real y la generación de oportunidades hasta la conversión y la actividad comercial continua con una facilidad de uso sin precedentes. Una plataforma para gestionar contenido, marketing y actividades comerciales. Tomar el control nunca fue tan fácil.
DocuPhase

DocuPhase

Por Docuphase

(39 reseñas)
DocuPhase provides software and services for Enterprise Automation. Our platform includes everything an organization needs to execute on their Digital Transformation, Process Improvement, and Growth strategies. We are the automation experts. Partner with the DocuPhase team to transform the way you work. Lets get started. For more information, visit docuphase.com. DocuPhase is a complete browser-based platform that delivers unmatched efficiency and performance to companies around the world.
LiveTiles SharePoint

LiveTiles SharePoint

Por LiveTiles

(0 reseñas)
All-in-one solution for content, collaboration and integrations. Create engaging sites on SharePoint & Office 365. All-in-one solution for content, collaboration and integrations. Create engaging sites on SharePoint & Office 365.
Confluence

Confluence

Por Atlassian

(634 reseñas)
Confluence es un espacio de trabajo abierto y compartido que conecta a las personas con las ideas y la información que necesitan para generar impulso y hacer su mejor trabajo. A diferencia de las herramientas para compartir documentos y archivos, Confluence es abierto y colaborativo, ayudándote a crear, administrar y colaborar en cualquier cosa, desde planes de lanzamiento de productos hasta campañas de marketing. Encuentra trabajo fácilmente con espacios dedicados y organizados, conéctate entre equipos y realiza integración sin problemas con la suite Atlassian o personaliza con aplicaciones del Marketplace. Confluence es un espacio de trabajo abierto y compartido que conecta a las personas con las ideas y la información que necesitan para hacer su mejor trabajo.
Zephyr

Zephyr

Por Zephyr

(20 reseñas)
Its for power users who need a CMS that is so nimble and flexible, you might literally freak out a little. And were not done. We arent standing still because technology evolves and we want Zephyr to set pace. Transparency, killer support, and direct access is a big part of our commitment to partner agencies. You deserve front row access to the brains behind Zephyr, and thats what youll get. For users who need a CMS that is secure, fast, nimble and flexible.
Now Assistant

Now Assistant

Por adenin TECHNOLOGIES

(0 reseñas)
Now Assistant is the new way to work. Its a personal, digital assistant that proactively sends actionable Cards about relevant changes and upcoming events, understands voice commands, and offers an enterprise-wide search. It automatically connects with existing business software, databases and APIs from the cloud and on-premise to deliver a central productivity hub for the digital worker. Talk to your data in a human way, be in the know about your workday and take action from any device. Now Assistant is award-winning AI personal assistant software for enterprise. Receive real-time notifications, ask questions and more.
VeryConnect

VeryConnect

Por VeryConnect

(18 reseñas)
VeryConnect reúne la gestión de antiguos alumnos, el compromiso de los antiguos alumnos y la retribución en una sola plataforma. Esta tecnología confiable te ayuda a ahorrar tiempo y les da valor a tus antiguos alumnos. Solo tienes que pagar las funciones que necesitas, desde 160 GBP al mes. El equipo de ayuda se encuentra en el Reino Unido. Solicita hoy una demostración gratis para ver cómo VeryConnect puede impulsar tu asociación de antiguos alumnos. Software que te ofrece asistencia con la gestión de antiguos alumnos, el compromiso de los antiguos alumnos y la retribución. Solicita una demostración hoy.
MarcomCentral Enterprise

MarcomCentral Enterprise

Por MarcomCentral

(67 reseñas)
MarcomCentral es un portal de marketing basado en la nube, diseñado para ayudar a las empresas a almacenar, personalizar y proporcionar activos de marketing actualizados a las partes interesadas corporativas de todo el mundo. Con plantillas de marketing dinámicas, funciones de búsqueda avanzadas, analítica en profundidad y permisos de usuario, el portal funciona como una ventanilla única para tu equipo, lo que ayuda a garantizar que tu mensajería corporativa permanezca coherente y en observación de la marca para todos los niveles de tu organización. Conoce más hoy mismo. MarcomCentral ayuda a las organizaciones empresariales a almacenar, personalizar y brindar contenido de marketing a las partes interesadas corporativas.
CARA

CARA

Por Generis

(1 reseña)
Generis provides leading-edge software for content management systems including Documentum, Alfresco and Oracle WebCenter. The company has more than 360,000 users across industries including Government, Life Sciences, Engineering and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA, their flagship product, is a fast, friendly and flexible User Interface powered by a full business rules configuration toolsuite with extensive customization capabilities. Generis CARA is a fast, friendly and flexible user interface for content management systems including Documentum, Alfresco and Oracle.
Ascend ECM

Ascend ECM

Por Ascend Software

(1 reseña)
Report and document management solution that offers documents/reports sorting, organization, viewing. Integrates with current systems. Report and document management solution that offers documents/reports sorting, organization, viewing. Integrates with current systems.
monday.com

monday.com

Por monday

(1371 reseñas)
monday.com es una herramienta de gestión de proyectos poderosa que tu equipo realmente disfrutará al usarla. Hace que sea fácil para todos colaborar, centrarse en lo que es importante y hacer más en el trabajo. Es la primera herramienta visual de este tipo y te muestra exactamente dónde se encuentran las cosas de un vistazo. Finalmente, deshazte de las tediosamente largas cadenas de correo electrónico, reduce las reuniones y aumenta la productividad de tu equipo. monday.com es una herramienta de gestión de proyectos visual que te ayudará a ti y a tu equipo a colaborar, comunicarse y lograr más juntos.
M-Files

M-Files

Por M-Files

(119 reseñas)
M-Files provides next generation intelligent enterprise content management that improves business performance by helping people find and use information more effectively. Improve workflow, increase information reuse, eliminate redundancy, securely control content, and avoid conflicts and data loss all in a single, intuitive content management solution that integrates with Windows Explorer. Thousands of organizations in over 100 countries use M-Files for managing their business information needs. Powerful enterprise content management software that enables you to easily organize and manage all of your documents and information.
Ephesoft Transact

Ephesoft Transact

Por Ephesoft

(15 reseñas)
Ephesoft delivers smart capture technology on a private or public cloud platform that turns the worlds unstructured content into actionable information. Using supervised machine learning and a focus on efficiency and reliability, Ephesoft has crafted the next generation of smart document capture technology and analytics. Organizations use this power to automate any document-based business processes, improving accuracy, increasing productivity and reducing costs. Ephesoft delivers a cloud, smart document capture & analytics platform that turns the worlds unstructured content into actionable data
Alfresco Content Services

Alfresco Content Services

Por Alfresco

(10 reseñas)
Alfresco Content Services provides open, flexible, scalable Enterprise Content Management (ECM) capabilities. Content is accessible wherever and however you work and easily integrates with other business applications. When Alfresco Content Services is combined with the platforms extensive process services, your content works for youand business flows. Adding context to content supports better decision making, improves productivity and enhances information governance. Open source out-of-the-box portal integration and full content control with integrated document management and workflow.
DocStar ECM

DocStar ECM

Por DocStar

(10 reseñas)
Designed for midsize organizations of 100-1,000+ employees, DocStar ECM is the best enterprise content management & business process automation solution. It empowers growing businesses to make better decisions and delivers fast ROI with intelligent data capture, workflow, and retrieval. Integrated with ERP, accounting, HRIS, EMR or other business application, DocStar ECM helps you automatically manage the entire lifecycle of your content. Contact us for a free custom demonstration. Securely capture, store, and retrieve content quickly and easily. Process automation and app integration empowers business growth.
IBM ECM

IBM ECM

Por IBM

(8 reseñas)
ECM (Enterprise Content Management) puts business content to work and allows organizations to realize new value. Collaborating in the cloud, managing records, mitigating risk, capturing documents, improving employee productivity. IBM Enterprise Content Management allows businesses to access, analyze, and act on business content.
HP Distributed Workflow

HP Distributed Workflow

Por HP

(5 reseñas)
Convert paper documents to centrally stored electronic files that can be accessed by many EMR systems and business workflow tools. Convert paper documents to centrally stored electronic files that can be accessed by many EMR systems and business workflow tools.
bit.ai

bit.ai

Por Bit Tech Labs

(4 reseñas)
Bit is a new-age document collaboration platform for teams to create robust internal & client facing documents with built in tracking. Bit helps teams centralize and organize their work, collaborate in real-time across workflows, manage digital content intelligently, and track engagement across the content that is shared. Bit helps teams create digital documents that are multi-dimensional to communicate beyond text and images with 50+ integrations. All-in-one document collaboration & content management platform for teams to create, share and manage their content from one place.
Advantage CSP

Advantage CSP

Por Advantage CSP

(2 reseñas)
Advantage CSP es una plataforma totalmente personalizable y extensible diseñada para cumplir con el flujo de trabajo organizacional exclusivo de cada empresa y puede evolucionar con tu empresa a medida que creces y tus necesidades cambian. Advantage CSP cierra la brecha entre las plataformas de gestión de experiencia digital (DxM) y las de gestión de contenido empresarial (ECM), al ofrecer una solución coherente que combina gestión multisitio, formularios y captura de clientes potenciales, optimización móvil, gestión de documentos, búsqueda, gestión de registros y mucho más. Advantage CSP es una plataforma flexible de servicios de contenido que potencia tu negocio en todas sus formas digitales.
Systemware Content Cloud

Systemware Content Cloud

Por Systemware

(1 reseña)
Systemware helps the worlds largest and most highly regulated organizations simplify infrastructure, optimize cost, create workflow efficiencies, and meet information governance requirements. Our solution, Content Cloud, enables users to find and extract data wherever it is stored and transform and deliver information in the context needed for each business line, allowing support for reporting and analysis, correspondence and customer communications. Systemware helps organizations to improve access to and the use of content; optimize IT resources; and improve workflow efficiency.
Zillable

Zillable

Por Zilla

(1 reseña)
Zillable is an AI-assisted suite of native collaboration tools for business process automation. With Zillable, teams of all sizes can automate projects and coordinate teamwork to bring innovation full-circle. The suite combines all the productivity tools youre already using - chat, Kanban boards, online document collaboration, cloud storage, note-taking, and more - all in one place. Automate teamwork with an AI-assisted suite - chat, online document collaboration, and boards powered by bots to accelerate innovation.
Content Manager

Content Manager

Por Micro Focus

(1 reseña)
El sistema ECM permite a las agencias gubernamentales y organizaciones globales colaborar en el contenido comercial, gestionar documentos y registros. Proporciona la gestión de permanencia y la funcionalidad de geolocalización. ECM permite a las agencias gubernamentales y organizaciones globales colaborar en el contenido comercial, gestionar documentos y registros.
Docsmore

Docsmore

Por Docsmore

(1 reseña)
Secure, cloud-based, solution streamlining documents which require completion, filing, organization, and retrieval of forms and data. Secure, cloud-based, solution streamlining documents which require completion, filing, organization, and retrieval of forms and data.
Hyperwave IS/7

Hyperwave IS/7

Por Hyperwave

(0 reseñas)
Content and document management, search and retrieval, workflow, collaboration and e-learning applications. Content and document management, search and retrieval, workflow, collaboration and e-learning applications.
OmniDocs ECM

OmniDocs ECM

Por Newgen Software

(0 reseñas)
The OmniDocs Enterprise Content Management Software (ECM) addresses end-to-end customer content life-cycle management. Creating, capturing, managing, delivering and archiving large volume of documents becomes easy and hassle-free. OmniDocs Enterprise Content Management Software (ECM) simplifies storage of enterprise content through a highly scalable, secure and unified repository. It provides access to enterprise content directly and through integration with business applications. Platform for creating, capturing, managing, delivering and archiving large volumes of documents and contents.
Dyspatch

Dyspatch

Por Sendwithus

(0 reseñas)
Dyspatch is an email production platform that helps Enterprise organizations create and change transactional and triggered emails faster, by centralizing template creation, approval, and publishing processes. The powerful API, visual editor, and built-in device testing allow for cutting-edge email strategy and execution, while helping establish consistency in both branding and legal compliance across multiple teams, departments, and business units. Dyspatch is an email production platform that helps Enterprise organizations create & change transactional and triggered emails faster.
Doxis4 iECM

Doxis4 iECM

Por SER Group

(0 reseñas)
SER connects people, products and processes in the most efficient way possible to create the digital workspace of the future. With our leading Doxis4 suite we have been setting new standards in the development of enterprise content management software (ECM) for the past 30 years. More than one million satisfied users worldwide rely on our user-friendly, unified platform for ECM and BPM to increase their return on information. Customer reviews on Gartner Peer Insights: https://gtnr.it/2PlBAnf SER is a leading international ECM and BPM vendor. Lets turn your office into a true digital workspace together.
AvePoint Online Services

AvePoint Online Services

Por AvePoint

(0 reseñas)
A toolset that makes it easy to backup, archive, monitor, publish, and manage Office 365 content. A toolset that makes it easy to backup, archive, monitor, publish, and manage Office 365 content.
marketRelay

marketRelay

Por MarketRelay

(0 reseñas)
marketRelay is a cloud-based platform that empowers product marketers to aggregate and manage product line content and pricing all in one place, syndicate it to their distribution channels, and publish it across any number of digital platforms in real-time. When dealers, reps, resellers, chain or franchise locations subscribe to marketRelay feeds, they can do the same. Update product line content and pricing once, update everyone, everywhere. Empowers product marketers to aggregate, manage, syndicate, and publish product line content and pricing in real-time.
Objective ECM

Objective ECM

Por Objective Corporation

(0 reseñas)
Effortlessly manage your content, build powerful business processes and empower users to achieve desired outcomes. Effortlessly manage your content, build powerful business processes and empower users to achieve desired outcomes.
Wezen - Semantic Asset Management
Wezen provides Semantic Technologies that empower brands through the ownership of their semantic content. From copywriting to localization and publishing, it leverages textual contents from your CMS and PIM to help you edit, re-use, deploy, and monitor your content globally in a snap. A single place to centralize your semantic assets, write contents, localize and deploy them.
MediaRich® ECM for SharePoint

MediaRich® ECM for SharePoint

Por Equilibrium

(0 reseñas)
Enables files to be centrally stored in Sharepoint and lets users streamline, optimize and visualize the files without downloads. Enables files to be centrally stored in Sharepoint and lets users streamline, optimize and visualize the files without downloads.
Unikorme

Unikorme

Por Riskeo

(0 reseñas)
Enterprise management software that offers various connected and scalable modules in industries like CRM, Transport, HR and much more. Enterprise management software that offers various connected and scalable modules in industries like CRM, Transport, HR and much more.