Software para sistemas telefónicos

Los sistemas telefónicos empresariales son herramientas de telecomunicaciones que abarcan desde aplicaciones telefónicas a pequeña escala hasta soluciones multilínea para empresas.

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Business Phone System de Zadarma es una solución integral con un precio desde 4 dólares por usuario, sin costos ocultos. La red telefónica privada (PBX) te permite crear un menú de voz junto con múltiples escenarios; ofrece desvío de llamadas condicional e incondicional, grabación de llamadas, estadísticas y mucho más. La PBX de Zadarma se puede integrar fácilmente con los mejores sistemas de CRM, lo que te proporcionará la solución más completa para las comunicaciones con los clientes. Descubre más sobre Zadarma Una solución completa para Business Phone System de Zadarma. Lleva tus comunicaciones con clientes y socios a otro nivel. Descubre más sobre Zadarma
Aircall is the business phone system of choice for modern brands. By seamlessly integrating with the most popular CRM and Helpdesk tools, we help sales and support teams communicate clearly and efficiently. Admins can instantly add numbers from 100+ countries, scale their teams according to seasonality, and gain deep insights through real time analytics. Accessible by desktop and mobile app, Aircall is trusted by over 3000 companies worldwide. Start a risk-free trial to see Aircall in action. Descubre más sobre Aircall Aircall's business phone system boosts communication and productivity by integrating with all the most popular CRMs and business tools. Descubre más sobre Aircall
CloudTalk es una completa solución de centro de atención telefónica basada en la nube, lista para usar en minutos. CloudTalk ayuda a las empresas inteligentes a ofrecer un servicio excepcional de asistencia al cliente y a impulsar las ventas. Ya sea que emplees a varios agentes con mucho trabajo o que rara vez debas atender llamadas telefónicas, CloudTalk se adapta completamente a tus necesidades y al tamaño de tu negocio. Integración con tus soluciones favoritas de mesa de ayuda, comercio electrónico o CRM. Acceso instantáneo a números telefónicos de más de 60 países. Siéntete libre de probar CloudTalk en acción sin cargo. Descubre más sobre CloudTalk CloudTalk es un sistema telefónico basado en la nube para equipos de asistencia y ventas. ¡Hace que llamar sea fácil y divertido! Obtén tu prueba gratis hoy mismo. Descubre más sobre CloudTalk
Bitrix24 es el principal sistema telefónico y CRM gratuito para empresas. Llamadas entrantes y salientes, IVR, telemarketing, llamadas automáticas pregrabadas, correo de voz, grabación de llamadas, enrutamiento de llamadas, alquiler de números de teléfono nacionales e internacionales. Lo utilizan más de 4 millones de empresas en todo el mundo. Descubre más sobre Bitrix24 Bitrix24 es el principal sistema de telefonía comercial y CRM gratuito que utilizan 4 millones de empresas en todo el mundo. Descubre más sobre Bitrix24
Freshcaller es un sistema PBX en la nube con el que puedes comprar números de teléfono locales y gratuitos en más de 40 países. Permite a tu equipo participar en conversaciones contextuales con las personas que llaman. Freshcaller es el centro de atención telefónica ideal para startups y pequeños equipos. Con Freshcaller, las empresas pueden elegir grabar todas sus conversaciones telefónicas y permitir que los supervisores escuchen y hablen con los clientes en tiempo real. Descubre más sobre Freshcaller Freshcaller es una solución de centro de atención telefónica basada en la nube que te ayuda a escalar tu negocio sin tener que preocuparte por la complejidad. Descubre más sobre Freshcaller
Sistema de llamadas telefónicas basado en la web que funciona con Office 365 y convierte las llamadas diarias en mensajes instantáneos o sesiones de video. Sistema de llamadas telefónicas basado en la web que funciona con Office 365 y convierte las llamadas diarias en mensajes instantáneos o sesiones de video.

Por Jive Communications

(741 opiniones)
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Nextiva is dedicated to simplifying how businesses communicate internally and externally. Nextiva empowers organizations to manage their communications, productivity, and customer relationships on a truly unified platform. Business unified communications solution with 40+ business phone features, 99.999% uptime reliability, and 24/7 service tech support
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8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. 8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
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Por InfoFlo Solutions

(73 opiniones)
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JustCall is a cloud-based phone system that allows businesses to collect phone numbers from 58 countries and make them appear local digits to their clients. The system makes it possible for you to appear more local to your international customers and prospects, helping you build trust and gain their confidence. JustCall gives you the platform your need to manage your international customers in a unified location, communicate with them with a simple and straightforward solution. JustCall is a cloud-based phone system for sales and support teams to make, receive, log or record calls directly from desktop or phone
Toky es una solución de telefonía en la nube con todas las funciones diseñada para pequeñas y medianas empresas que te permite conectarte con tus clientes desde el sitio web, página de Facebook o llamando a tu línea comercial, a una plataforma centralizada donde puedes manejar tus llamadas de voz en equipo, también puede realizar llamadas salientes y enviar SMS para ventas y asistencia al cliente fácilmente a un precio asequible. Las integraciones con CRM y las herramientas de colaboración te ayudan a mejorar los procesos comerciales. Realiza llamadas salientes fácilmente a un precio asequible y recibe llamadas desde tu sitio web, perfiles sociales y teléfonos regulares en un solo lugar.
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Add a free work number to your smartphone with Sideline. Download the app, choose your number, and you get a 2nd number that works just like your first. Unlike cloud-based or VoIP phone systems, Sideline works with your existing carrier network to provide the same great quality and reliability you get from your regular cell number. This also lets you use the minutes you already pay for (which are probably unlimited). With Sideline, you can finally stop using your personal number for work. Sideline is the work number for your smartphone. It uses your existing carrier network so that 2nd number works wherever you do.

Por Spoke Network

(33 opiniones)
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Complete small business phone system. All the usual PBX/phone system features and more, in a simple to use app on your mobile phone. Ideal for companies with 5 to 100 employees with mobile and remote workers. Keep your numbers, ditch the land lines, save big. Turn mobile phones into your business phone system. All you need is a mobile phone. No hardware, no wires, no complicated setup.
Sistema PBX de código abierto que proporciona una completa plataforma de telecomunicaciones. Sistema PBX de código abierto que proporciona una completa plataforma de telecomunicaciones.
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MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence. Secure and flexible cloud phone services and unified communications.
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Solución telefónica comercial para equipos de atención al cliente, equipos de ventas y centros de atención telefónica. CrazyCall combina útiles funciones como IVR, marcador automático, widget de devolución de llamadas y más en una solución fácil de adoptar. ¡Solo tienes que elegir tu número de teléfono gratuito y empezar a llamar! Además, con llamadas internacionales baratas y números de teléfono de más de 75 países, podrás llevar tu negocio a todo el mundo. También puedes acceder a CrazyCall desde tu navegador y tu smartphone gracias a la aplicación móvil. Solución telefónica comercial para equipos de atención al cliente, equipos de ventas y centros de atención telefónica.
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VirtualPBX puede poner en funcionamiento el sistema telefónico de tu empresa en 5 minutos. Se ofrece VoIP, analógico, teléfono inteligente, WebRTC, SIP Trunking y opciones de llamada nativas. Con este sistema de teléfono basado en la nube, puedes ahorrar entre el 40 % y el 80 % en comparación con los sistemas telefónicos tradicionales. Tus empleados también pueden trabajar en cualquier lugar donde haya una conexión a Internet para que tu empresa no tenga que detenerse. La asistencia técnica con sede en los EE. UU. está disponible en horario ininterrumpido para responder tus preguntas. Empieza hoy. Ahorra entre 40 % y 80 % en comparación con los sistemas telefónicos empresariales tradicionales. Se ofrece VoIP, analógico, teléfono inteligente, WebRTC, SIP Trunking y opciones de llamada nativas.
Sistema de telefonía en la nube con todas las funciones, que permite a las empresas aceptar llamadas y mensajes de texto en dispositivos móviles y estacionarios. Sistema de telefonía en la nube con todas las funciones, que permite a las empresas aceptar llamadas y mensajes de texto en dispositivos móviles y estacionarios.
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Broadvoice lets you communicate anywhere in the world. With our platform, there is no costly hardware and no need for multiple phone providers just cost-saving, cutting-edge cloud phone technology. Customizable, flexible, scalable, intuitive. These are more than just buzz words for us. Everything you need is conveniently stored in the cloud and securely routed by our data network so your employees can connect and collaborate seamlessly, anytime, anywhere, on any device. Broadvoice's platform is everything a small to medium business would need to grow, change & adapt to an ever-evolving business world.
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Sistema de teléfono virtual y servicio de números gratuitos diseñados para ayudar a los empresarios a iniciar, llevar adelante y hacer crecer su negocio. Sistema de teléfono virtual y servicio de números gratuitos diseñados para ayudar a los empresarios a iniciar, llevar adelante y hacer crecer su negocio.
Cloud system for midsized businesses that offers inbound/outbound calling, IVR, and built-in unified communications capabilities. Cloud system for midsized businesses that offers inbound/outbound calling, IVR, and built-in unified communications capabilities.
Premium, high performance calling solution for revenue organizations. Premium, high performance calling solution for revenue organizations.

Por yourVirtualSIM

(12 opiniones)
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Ring4 provides companies and individuals with a lightweight cloud solution to manage phone lines as simply as they manage emails. The Ring4 smart numbers work on any iOS or Android device and can be managed via the Admin Console. Ring4 phone numbers are mobile and support unlimited texting, unlimited calling, voicemail and call recording. Ring4 starts at $9.99/month/line. Ring4 provides companies with a solution to manage business phone lines as simply as they manage emails, in the cloud.

Por Ninja Number

(9 opiniones)
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Ninja Number es un sistema de teléfono virtual que te permite mantenerte conectado con tus clientes sin importar dónde te encuentres. Es simple, pero potente, porque te permite elegir entre 5 aplicaciones diferentes: correo de voz, desvío de llamadas, central virtual, línea directa en horario ininterrumpido y asistente virtual. El registro tarda 60 segundos y la fácil configuración de cada aplicación te pondrá en marcha en cuestión de minutos. Pruébalo gratis por 7 días; no se necesita tarjeta de crédito. Ninja Number es un sistema de teléfono virtual que te permite mantenerte conectado con tus clientes sin importar dónde te encuentres.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications. Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.

Por Junction Networks

(7 opiniones)
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Create your corporate phone system with video chat, queue reporting, auto attendants, voicemail-to-email, call management, and more. Create your corporate phone system with video chat, queue reporting, auto attendants, voicemail-to-email, call management, and more.
VoIP communication system for iOS and Android devices connected with PC via call control dashboard that manages all call activities. VoIP communication system for iOS and Android devices connected with PC via call control dashboard that manages all call activities.
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Proveedor de servicios de VoIP empresarial con sede en el Reino Unido que ofrece un moderno sistema telefónico basado en la nube en poderosas aplicaciones de escritorio y móviles (no se requiere hardware adicional). A partir de solo 5.00 dólares por usuario al mes (7 días de prueba GRATIS). Exclusivamente, una suscripción a CircleLoop incluye todas las funciones, incluida la grabación de llamadas, la transferencia de llamadas, los menús y los saludos, la gestión de contactos, las llamadas en conferencia, el correo de voz a mensaje y el desvío de llamadas, entre otras. Las integraciones de CircleLoop incluyen Google, Pipedrive, Hubspot y Capsule. Software telefónico de última generación. Todas tus llamadas, números y funciones en poderosas aplicaciones de escritorio y móviles. Sin contrato

Por Velocity Voice

(6 opiniones)
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Velocity Voice ofrece las mejores soluciones de sistemas de telefonía empresarial VoIP para empresas pequeñas y medianas en todo el país. Fijación de precios simple con todas las funciones incluidas, como operadores automáticos, música en espera, correo de voz visual, grupos de llamada/búsqueda, colas de espera del centro de atención telefónica, grabación de llamadas, soluciones de fax por internet y mucho más. Sin costos iniciales; instalación gratuita; asistencia ilimitada basada en los EE. UU.; y sin contratos a largo plazo. Recibe teléfonos IP GRATIS al registrarte. Infraestructura georredundante con garantía de 99.999 % de tiempo de actividad. Sistemas de telefonía VoIP empresarial alojados sin contratos ni costos de inicio. Teléfonos GRATIS. Todas las características incluidas.
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4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America. We also enable large businesses to navigate the challenges in migrating to managed VoIP systems. 4Voice business phone services provide significant savings over both traditional telephony solutions and alternate VoIP systems. With 4Voice, you get a extensive set of features, including voicemail, local, long-distance, and e-Fax service all for one low price. 4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America.

Por j2 Global

(6 opiniones)
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Virtual phone numbers with call forwarding, auto attendant, call routing, voicemail, and conferencing functionalty for small busiesses. Virtual phone numbers with call forwarding, auto attendant, call routing, voicemail, and conferencing functionalty for small busiesses.
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Por telecom.center

(2 opiniones)
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phone.systems is a fully-featured, cloud-based virtual phone system that allows you to free yourself from the limitations of traditional telephony and become seamless and globally connected. There is no special hardware or software to purchase and maintain when using phone.systems, and this products is specifically designed to interconnect with any service provider. Innovative, cloud, web-based and extremely easy to setup business telephony platform (PBX) ready to be used with any service provider.
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SureTel is shaking the market and providing huge saving in it's wake. Why pay for idle phones? We know our customers don't use all of their phones all of the time so we don't charge for them. Instead we charge for active simultaneous calls. This means huge savings for any size business. As a matter of fact most of our customers saving upward of 60% monthly. We don't skimp on features either everything is included from voicemail-to-email to call recording. SureTel is starting a digital voice revolution. Why would you want to pay for idle phones when you can just pay for the active lines.
This software works as a fully featured telephone switch connecting to phone lines and extensions using state-of-the-art VoIP technology, offering all the normal features of a traditional PBX routing all calls within a business. Manages telephone calls within a business. All the standard PBX features like call transfer, hold, and record. Up to 64 extensions or external lines. A voicemail box for every extension. Basic On-hold Music. Easy web-like control panel that can be accessed remotely. Axon is a virtual IP PBX for Windows designed to manage phone calls in a business or call center environment.
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LeadDesk is a cloud-based contact center software for high volume sales and customer-service. Customers range from SMBs to Enterprise. LeadDesk is a cloud-based contact center software for high volume sales and customer-service. Customers range from SMBs to Enterprise.

Por LinkedPhone

(1 opinión)
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Virtual phone system for business with a local or toll-free business phone number with talk and text on any phone or computer. Virtual phone system for business with a local or toll-free business phone number with talk and text on any phone or computer.

Por Extenda Networks

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Telephony tool that provides deployment of phone systems through IP solutions and PBX installations. Telephony tool that provides deployment of phone systems through IP solutions and PBX installations.

Por Cloudphony

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Cloud-based business phone system that allows businesses to keep track of call bills and connect with clients while optimizing costs. Cloud-based business phone system that allows businesses to keep track of call bills and connect with clients while optimizing costs.

Por Vadacom

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Web-based integrated phone system for businesses with up to 100 extentions that can be embedded into their WAN. Web-based integrated phone system for businesses with up to 100 extentions that can be embedded into their WAN.

Por Xorcom

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Automated call-office system based on IP telephony and created for call communication control. Automated call-office system based on IP telephony and created for call communication control.

Por Simple Phone Co.

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Servicio y sistema telefónico intuitivos para empresas y equipos. Servicio y sistema telefónico intuitivos para empresas y equipos.

Por Yo Telecom

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Phone & WiFi systems that increase your success by improving staff performance and creating deeper customer relationships. Phone & WiFi systems that increase your success by improving staff performance and creating deeper customer relationships.

Por Tpad

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A telecommunications company that offers on-site and web-based business phone systems to manage inbound and outbound phone calls. A telecommunications company that offers on-site and web-based business phone systems to manage inbound and outbound phone calls.

Por Aloware

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A fully customizable call center that just needs a headset and a web browser? You¿re not dreaming. Gone are the days of investing in hardware and hiring consultants. Use your browser and start talking and texting in 3 minutes or less. Aloware is a cloud-based Business Phone. Our easy to use SMS and Calling dashboard help you engage more with customers & prospects.

Por RingBoost

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Provides vanity phone numbers along with call forwarding, call recording, and other telephony features. Provides vanity phone numbers along with call forwarding, call recording, and other telephony features.

Por Fonvirtual

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El Software call center es un servicio alojado en la nube. No es necesario que los agentes se encuentren en un lugar concreto, ya que podrán recibir y hacer llamadas desde cualquier lugar. De esta forma, el Software Call Center permite que los agentes trabajen de forma cómoda y eficiente desde diferentes ubicaciones. Integra un sistema ACD que distribuye las llamadas entrantes a los agentes dependiendo en los automatismos que se hayan configurado previamente. El Software call center es un sistema telefónico que gestiona gran cantidad de llamadas online, ofreciendo la mejor atención al cliente.

Por PhoneIQ

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PhoneIQ es una solución de comunicaciones integral para Salesforce. PhoneIQ es una solución de comunicaciones integral para Salesforce.

Por BroadSoft Germany

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Feature-rich cloud telephony and unified communications for small business. Feature-rich cloud telephony and unified communications for small business.

Por Dexem

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Dexem Call Manager is a Cloud telephony solution designed for Sales and Customer Service teams in efficient businesses. It provides you all the data you need about your phone calls history, so you know how many calls you missed and at what moments your customers call you the most. Detailed reports and integration features allow you to access your phone calls data in your usual working environment. This data helps your team to grow more efficient and strengthens your customer experience. Dexem Call Manager helps companies to boost their Sales efficiency and customer experience with the potential of phone calls data.

Por Eagle Conferencing

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Cloud-based audio, video & web conferencing tool that helps businesses engage in real-time collaboration and meetings from any device. Cloud-based audio, video & web conferencing tool that helps businesses engage in real-time collaboration and meetings from any device.

Por DCDial

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A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution. A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution.

Por TENIOS

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With its Voice API, TENIOS operates an interface for voice services, which enables the integration of customer-specific voice applications via web technologies into the cloud communications platform. The Voice API bundles a number of functions (in particular dynamic call control) that allow software applications to initiate and receive calls without developers having to deal with telecommunications technologies and protocols. The TENIOS Voice API enables the integration of speech services into your cloud telephony via common web technologies (https, REST).

Por 8x8

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La plataforma de comunicaciones unificadas Virtual Office de 8x8 ofrece a empresas de todos los tamaños funciones como chat privado, detección de presencia, softphones, conferencias web, vídeo y aplicaciones móviles para Apple y Android que mejoran la colaboración en cualquier dispositivo y desde cualquier lugar. Virtual Office de 8x8 se integra con soluciones empresariales líderes como Salesforce, Zendesk y NetSuite. Se entrega en la nube, se configura en cuestión minutos y se gestiona fácilmente desde cualquier dispositivo. 8x8 es líder mundial en comunicaciones en la nube. Ha transformado más de 47 000 empresas en más de 100 países.

Por QuestBlue

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eploying our SIP Trunking greatly reduces an organization's telephony costs while implementing a higher standard of service through an IP PBX. Replacing terminated T1/E1 connections with our SIP Trunks simplifies communication and enhances quality. Deploying our SIP Trunking greatly reduces an organization's telephony costs while implementing a higher standard of service.

Por Smith.ai

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Keypad is the most advanced & affordable small business VOIP phone system. Route, monitor & record your calls, texts & faxes. Call & text from any device (cell phone, desk phone, computer, tablet). Local & toll-free numbers. Complex call routing: menus, schedules, blasts & sequences. Fax (inbound & outbound, via web or email). Call recording. Voicemail transcription. Transfer your business number. Automatic spam blocking. Integrates with Smith.ai virtual receptionists. Advanced & affordable small business VOIP phone. Route & monitor your calls, texts & faxes. No contract. Block spam. Port your number.

Por Tendant

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Simplify marketing and communication workflows. Who we serve company size, our target customers in the long description and differentiators. add as much as media as possible. short description is for free listings Simplify marketing and communication workflows.,

Por Yeastar

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Yeastar Cloud PBX is a fully-featured cloud-based phone system ideally suited for SMBs. Besides efficient call communication, rich telephony features, desktop softphone, BYOD mobility, IM, presence, unified messaging and CRM integration are all at your disposal. With 100% hosted deployment, there is no upfront hardware cost and the in-house management overheads are reduced to almost nothing. Cloud-Based UC Platform for SMBs

Por Deskforce

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El sistema telefónico CloudPBX de Deskforce te ofrece toda la funcionalidad que necesitas, pero sin confusión. La instalación completa demora menos de 1 día, es eficiente y cuenta con garantía de seguridad absoluta. CloudPBX es una opción económicamente viable y eficiente en el tiempo, ya que elimina las preocupaciones sobre la instalación y el mantenimiento que acompañan a los dispositivos de hardware. Haz que tu negocio sea un lugar más cohesivo al integrarle CloudPBX, creando una única plataforma para tu empresa en la oficina. Un sistema de teléfono empresarial instantáneo y completo, sin equipamiento.

Por Vantage Unified Communications

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MAXvoice enables you to Communicate More with the people who drive the success of your business: - Existing & Potential Customers - Colleagues & Co-Workers - Partners & Vendors All from anywhere/anytime/anydevice MAXvoice includes: - 70+ Enterprise Grade Features - Mobility Feature Set - Multi-Location Management from 1 Admin Portal - Dedicated Onsite Implementation Team - LAN/WAN Specialist - 24/7/365 Inhouse/Onshore Communication Concierge (English as a 1st language) - Savings$ Hosted PBX/VOIP with voice specialist. Onshore/Inhouse 24-7-365 Customer Care. Significant Savings. 1 Platform for UCaaS/CCaaS

Por Tresta

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