Soluciones de comunicación basadas en la nube

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CloudTalk es una completa solución de centro de atención telefónica basada en la nube, lista para usar en minutos. CloudTalk ayuda a las empresas inteligentes a ofrecer un servicio excepcional de asistencia al cliente y a impulsar las ventas. Ya sea que emplees a varios agentes con mucho trabajo o que rara vez debas atender llamadas telefónicas, CloudTalk se adapta completamente a tus necesidades y al tamaño de tu negocio. Integración con tus soluciones favoritas de mesa de ayuda, comercio electrónico o CRM. Acceso instantáneo a números telefónicos de más de 60 países. Siéntete libre de probar CloudTalk en acción sin cargo. Descubre más sobre CloudTalk CloudTalk es un sistema telefónico basado en la nube para equipos de asistencia y ventas. ¡Hace que llamar sea fácil y divertido! Obtén tu prueba gratis hoy mismo. Descubre más sobre CloudTalk
El portal Mission Control y la API te permiten integrar, administrar y analizar fácilmente todas tus notificaciones de voz y mensajería. Comienza verificando tu cuenta y agregando conexiones con autenticación SIP única para habilitar el control múltiple. Compra números para las llamadas entrantes y crea troncales SIP para multiplicar las llamadas salientes y asignar conexiones según los perfiles de llamadas, escalando bajo demanda. Descubre más sobre Telnyx Telnyx ofrece servicios de voz, mensajería e IP para aplicaciones y compañías de comunicaciones de última generación. Descubre más sobre Telnyx
Bitrix24 es una plataforma líder y gratuita de comunicación y colaboración en la nube que utilizan más de 4 millones de organizaciones en todo el mundo. Disponible en la nube y en las instalaciones, ofrece herramientas de comunicación, gestión de tareas y proyectos, herramientas de colaboración social, implicación del empleado, chat grupal, calendarios compartidos y más. Bitrix24 es totalmente gratuito para equipos de hasta 12 empleados y puedes comprar usuarios ilimitados por solo 199 dólares al mes. Descubre más sobre Bitrix24 Bitrix24 es la principal plataforma gratuita de comunicación y colaboración en la nube que utilizan 4 millones de empresas en todo el mundo. Nube, móvil, de código abierto. Descubre más sobre Bitrix24
Mensajes e intercambio de archivos en tiempo real: la mensajería en tiempo real permite una toma de decisiones instantánea. Se pueden compartir archivos de cualquier formato. Canales: canales separados para equipos individuales. Los canales eliminan la necesidad de reuniones innecesarias y mantienen a todos informados. Llamadas de audio y video: los usuarios pueden iniciar una llamada de audio/video directamente desde la ventana de chat. Admite videollamadas grupales de hasta 100 participantes. Historial de chat con capacidad de búsqueda: la búsqueda avanzada te permite buscar y encontrar cualquier archivo o información. Descubre más sobre Zoho Cliq Cliq te ayuda a comunicarte, colaborar y llegar a un consenso sin complicaciones. Ponte al día con tu equipo sin importar dónde te encuentres. Descubre más sobre Zoho Cliq
Freshcaller es un sistema PBX en la nube con el que puedes comprar números de teléfono locales y gratuitos en más de 40 países. Permite a tu equipo participar en conversaciones contextuales con las personas que llaman. Freshcaller es el centro de atención telefónica ideal para startups y pequeños equipos. Con Freshcaller, las empresas pueden elegir grabar todas sus conversaciones telefónicas y permitir que los supervisores escuchen y hablen con los clientes en tiempo real. Descubre más sobre Freshcaller Freshcaller es una solución de centro de atención telefónica basada en la nube que te ayuda a escalar tu negocio sin tener que preocuparte por la complejidad. Descubre más sobre Freshcaller
VeryConnect reúne la gestión de antiguos alumnos, el compromiso de los antiguos alumnos y la retribución en una sola plataforma. Esta tecnología confiable te ayuda a ahorrar tiempo y les da valor a tus antiguos alumnos. Solo tienes que pagar las funciones que necesitas, desde 160 GBP al mes. El equipo de ayuda se encuentra en el Reino Unido. Solicita hoy una demostración gratis para ver cómo VeryConnect puede impulsar tu asociación de antiguos alumnos. Descubre más sobre VeryConnect Software que te ofrece asistencia con la gestión de antiguos alumnos, el compromiso de los antiguos alumnos y la retribución. Solicita una demostración hoy. Descubre más sobre VeryConnect
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FREE to use. Glip is a messaging and collaboration app that provides a single, unified team workspace. Using Glip, you and your team will work, communicate, and collaborate faster and more effectively than ever before. Emails, scattered discussions, and disjointed resources are drastically reduced as teams share conversations, files, tasks, and calendars. Your teams will be more productive using their favorite devices anytime, anyplace, all within the Glip team workspace. Collaboration platform built around chat functionality (video and text) with powerful searching capabilities for easy file discovery.
Say goodbye to complicated legacy systems and hello to cutting-edge technology with a secure, one-stop solution for all your communications needs. Your teams will have all the accessibility they need to seamlessly communicate and collaborate from anywhere, becoming more productive, effective, and efficient as a result. Your teams can collaborate using their favourite devices anytime, anyplace all within your team collaboration software.
Bandwidth es una empresa de software con APIs que facilitan la integración de voz, mensajería y acceso al 9-1-1 en software y aplicaciones. La forma en que las personas se comunican, se transforma y surgen los desafíos a los estándares antiguos en las telecomunicaciones. Se potencian algunas de las tecnologías de comunicación más importantes que se encuentran en el mercado actual; empresas como Google, Skype y Ring Central por nombrar algunas. Bandwidth proporciona APIs que facilitan la integración de las llamadas de voz, mensajes de texto y acceso al 9-1-1 en software y aplicaciones.
La plataforma de voz y SMS API de Plivo y los servicios de operador global, permiten el acceso a comunicaciones de nube de calidad a un bajo costo. Las API HTTP de Plivo permiten que las empresas agreguen capacidades de voz y SMS a cualquier aplicación web o móvil utilizando cualquier lenguaje estándar web. Esta plataforma simplifica la complejidad del negocio de la telefonía en un servicio de infraestructura simple: a cargo de todo, desde la gestión del operador, hasta la calidad de las llamadas y la capacidad de entrega de mensajes, hasta la asistencia técnica de emergencia en horario ininterrumpido. Plataforma API personalizable para crear aplicaciones de voz y SMS globales y confiables con precios bajos y sin contratos de servicio de operador.
Fuze Voice is a global, cloud-based unified communications platform that is designed to empower productivity and deliver insights across the enterprise by enabling simplified business voice communications, flexible video conferencing and always-on collaboration. The vendors value proposition is that Fuze allows the modern, mobile workforce to seamlessly communicate anytime, anywhere, across any device. Omni-channel video conferencing solution for dispersed work teams and presenters who are looking to connect with numerous audiences.
Quiq hace que sea fácil para una empresa conectarse con los clientes a través de mensajería unidireccional o bidireccional; el canal preferido que ya está en uso con amigos y familiares. Con Quiq, los clientes ahora pueden involucrar a las empresas a través de mensajes SMS/de texto, Facebook Messenger, chat web y Kik para obtener ayuda con sus preguntas de preventa y asistencia postventa. Quiq conecta a empresas y clientes a través de la mensajería (SMS, FB Messenger, WeChat y Kik), lo que permite que exista una interacción más eficiente con el cliente.
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence. Secure and flexible cloud phone services and unified communications.
GlobalMeet is an award-winning, audio, web and video conferencing solution that makes global communication easy - from anywhere, using any device, seamlessly connecting people all over the world. It delivers a superior collaboration experience with industry-leading support for one-on-one meetings, team check-ins and much more. It's the reliable online meeting, conferencing and collaboration platform for today's on-the-go flexible worker. Free online meeting software is just a click away. A feature-rich video and web conferencing solution that delivers superior collaboration on a single intuitive platform.
JivoChat es una solución de mensajería comercial que le brinda a tu equipo de ventas las herramientas que necesita para vender de manera más efectiva. Crea un crecimiento escalable mediante las funciones de JivoChat, como activadores inteligentes, sistemas avanzados de devolución de llamadas y telefonía de negocios. Ponte en contacto con los clientes utilizando tu sitio web, correo electrónico, llamadas telefónicas y tus mensajerías de redes sociales favoritas. Incluso mientras estás sin conexión, los visitantes del sitio web pueden dejar un registro de mensajes para ti. ¡Usa JivoChat para convertir a los visitantes de tu sitio web en clientes hoy mismo! Mensajería de negocios con nube multicanal y plataforma de comunicación. Convierte a tus visitantes en clientes hoy mismo.
Sistema de telefonía en la nube con todas las funciones, que permite a las empresas aceptar llamadas y mensajes de texto en dispositivos móviles y estacionarios. Sistema de telefonía en la nube con todas las funciones, que permite a las empresas aceptar llamadas y mensajes de texto en dispositivos móviles y estacionarios.
Broadvoice lets you communicate anywhere in the world. With our platform, there is no costly hardware and no need for multiple phone providers just cost-saving, cutting-edge cloud phone technology. Customizable, flexible, scalable, intuitive. These are more than just buzz words for us. Everything you need is conveniently stored in the cloud and securely routed by our data network so your employees can connect and collaborate seamlessly, anytime, anywhere, on any device. Broadvoice's platform is everything a small to medium business would need to grow, change & adapt to an ever-evolving business world.
Channelize.io Messaging API & Chat SDK provides In-App Messaging for Web & Mobile Apps. It integrates real-time, rich & engaging Text Chat, Video and Voice Calling experiences directly into your digital products. Powering In-App Communication into digital products to increase User Engagement and Enable New Revenue Streams.
Whether you want to deliver Unified Communications, enterprise telephony, or a fully-featured contact center, VoipNow is the right platform for you. Due to its high availability and scalability, you will offer your customers a robust enterprise PBX, advanced telephony, voice and video, presence, instant messaging, contact center features, conferencing, mobility and more. The platform comes with rapid set-up, comprehensive feature set, integrated charging and billing, pay-as-you-go licensing. High-performance enterprise communication platform for delivering Unified Communications and Collaboration services
Diseñado para crear aplicaciones de voz en la nube que brinda control de llamadas, conferencias de voz, grabación de llamadas, menú de voz, entre otros/as. Diseñado para crear aplicaciones de voz en la nube que brinda control de llamadas, conferencias de voz, grabación de llamadas, menú de voz, entre otros/as.
IMIconnect is an enterprise cloud communications platform. It opens up access to customers anywhere in the world on any channel - SMS, RCS, push, in-app, WhatsApp, Facebook & other messaging apps, and allows customer interactions to be orchestrated with backend systems. A visual drag-&-drop builder allows you to build and launch flows that work across channels and systems. Developers, product managers & architects use IMIconnect to accelerate their digital transformation projects. IMIconnect is an Enterprise CPaaS platform that enables rapid automation of multi-channel customer journeys.
thinQ ofrece control completo sobre cada aspecto del tráfico de voz entrante y saliente de una empresa. Con un innovador motor de enrutamiento de menor costo (LCR) y el único LCR gratuito del sector, thinQ permite a las empresas aprovechar las tarifas de llamadas optimizadas en múltiples proveedores con recuperación de desastres, distribución de carga y analíticas de llamadas integradas en el software. Los servicios de originación también permiten que las empresas soliciten números locales y gratuitos y habilitan las funciones de SMS/MMS, CNAM y LRN. thinQ proporciona control total sobre cada aspecto de las comunicaciones entrantes y salientes de una empresa dentro de una potente plataforma en la nube.
iFlyChat is a real-time chat software for community apps. We are helping communities with the in-app messaging problem and provide peer-to-peer chat, group chat, and open channel to drive conversion, engagement, and retention. Our mobile friendly chat software can be installed in a few clicks on any web app and comes equipped with moderation tools to ban trolls and inappropriate content. It is used in various industries such as education, healthcare, finance, entertainment & media, etc. iFlyChat is real-time chat SDK and messaging API for web and mobile apps.
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Whether you want to have one conversation, or one million, our low-code software and intuitive APIs will make it happen, enabling you to send real-time communications to your customers in a matter of moments. From small businesses, to global enterprises, weve helped thousands of clients expand and enrich their messaging channels, without the headache. Extend existing system capability, build a new platform from scratch, or use our ready-to-go software. With Comapi powering your communications Comapi is a communications software that offers features such as live chat, SMS, app messaging and push notifications
Whether you are a Service provider or Enterprise, Restcomm as a CPaaS lets you add real-time communications features (Voice and SMS) to your own application with no need to build complex telecom infrastructure and interfaces. Regardless of whether you are using Voice or SMS for conducting marketing campaigns, P2P communications or as a service you need for your existing platform. Next generation cloud communication platform that allows for the easy building of voice, video, and messaging applications.
The Cloud-PBX is operated out of the cloud via internet, which means that no hardware is required by the customer. The calls are established via VoIP connection, which enables a variety of new functions. The users are set up as extensions including phone numbers. Afterwards they can initiate incoming and outgoing calls with an IP telephone, headset with a PC/laptop incl. softphone or via the smartphone. Furthermore, the integrated ACD offers individual solutions for your call center. With its Cloud-PBX TENIOS offers a software-based, virtual business phone system including ACD within the NGN (next-generation-network)

Por Ameyo Emerge

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Ameyo Emerge is a Cloud based Contact Center platform that helps you integrate seamlessly across channels including Voice, Mobile, Social, Chat, Email and SMS. Our solution provides transformational insights into contact center operations and helps you deliver more personalized experiences. No hardware or coding required. Easy to deploy, Easy to Use and Easy to Manage. It is already helping the next generation disruptive businesses start and scale-up with ease. Ameyo Emerge Cloud Contact Center Software ensures scalability and flexibility with reduced cost of operations & quicker time to market

Por eCourtDate

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Court date and legal event reminders via SMS, email, and Facebook messenger. Court date and legal event reminders via SMS, email, and Facebook messenger.

Por VoiceSage

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VoiceSage offers a cloud communication platform transforming business communications with SMS, Rich Media Messaging, Interactive Voice Response and Email. Create a seamless communication strategy that increases customer engagement, payment collections and better customer service. Our personalized business messaging solutions help customer centric brands choose the best customer touch points to engage customers. Cloud communication platform transforming business communications with SMS, Rich Media Messaging, Interactive Voice Response and Email.

Por Whispir

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Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications. Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications.
APIs delivering user verification, communications, and mobile identity. Authenticate users, improve CX, and send SMS and voice notifications through access to a platform built for the largest brands in the world. Be a hero - save money AND improve quality. SMS, voice & mobile identity API solutions built on the backbone of one of the world's leading telecommunications providers.
Unified Communications solution that delivers instant messaging, conferencing, call recording, video calling, built-in disaster recovery, and more for your business communications. Unified Communications solution that delivers instant messaging, conferencing, video calling, and more for your business communications

Por Ribbon

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Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications. Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications.

Por IntelePeer Cloud Communications

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Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality. Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality.

Por Wavecell

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Wavecell, Asias leading cloud communications platform, helps businesses to enhance customer experience by offering SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions for any platform. Our strength lies in offering cloud-based multi-channel communications for developers and enterprises to build better services by integrating our APIs and leveraging on our ready-to-use SaaS tools. Wavecell helps businesses enhance customer experience through SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions.

Por Benemen

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Solución de comunicación basada en la nube que trae inteligencia comercial, comunicación unificada y capacidades móviles a la nube. Solución de comunicación basada en la nube que trae inteligencia comercial, comunicación unificada y capacidades móviles a la nube.
Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps. Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps.

Por Vyke Holding

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An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card. An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card.

Por Magna5

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Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more. Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more.
Ready-made connectors to financial and government services with a simple way to embed analytics. Quickly connect and reuse complex data integrations to speed up your time to market. Some features are Document production, E signature, Identity, Online dialogue, Economic analysis, Robotic Process Automation (RPA), Decision automation, Know Your Customer (KYC), Anti Money Laundering (AML), Debt collection, Government integrations, Core banking system integration and Financial calculations. Ready-made connectors to financial and government services with simple embed analytics. Quickly connect and speed up time to market.
La centralita virtual es un sistema telefónico alojado en la nube, por lo que no necesita ninguna instalación o equipamiento. Funciona a través de una conexión a Internet, y su función es gestionar las llamadas salientes y entrantes de una compañía para proporcionar un buen servicio de atención al cliente. Una centralita virtual es un sistema telefónico que utiliza internet para gestionar las llamadas internas y externas de una empresa.

Por Amio

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Amio enables multi-channel messaging/build multi-channel chatbots using a simple, unified API that takes away the hassle of building atop multiple APIs and keeping up with their constant changes. Our powerful API supports core features of messaging platform like Messenger, Viber and SMS. They come with a toolbox complete with Postman Collections and powerful SDKs. The API integrates with NLP providers (Wit.ai and IBM Watson) and Analytics tools (Botanalytics) to ease your development. Ease your messaging development. Powered with a multi-channel API. A full toolbox for developers equipped with 3rd party integration.
You can create live group chat rooms for anything and embed them as standalone widgets or along with your liveblogs. Invite your team to have them engage with your visitors and help moderate the discussion. Choose where you want your live group chat room to be displayed and customize to match with your website design. Supports devices from desktop to mobile, including Google AMP. Supports 17 languages and counting. Grow your audience by creating live group chat rooms around specific topics or attach them to your liveblogs.

Por Rival Technologies

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Allows companies to send conversational chat surveys via Facebook Messenger, SMS and web browsers. Allows companies to send conversational chat surveys via Facebook Messenger, SMS and web browsers.

Por Kaleyra

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Cloud-based global communication platform that lets you reach, engage and manage customer communications. Cloud-based global communication platform that lets you reach, engage and manage customer communications.

Por Infinite Convergence

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NetSfere is a secure enterprise messaging service NetSfere is a secure enterprise messaging service