Herramientas de mapeo del recorrido del cliente

Las herramientas de mapeado del recorrido del cliente permiten visualizar y analizar la experiencia del cliente en todos los puntos de contacto y canales.

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Herramientas de comentarios y análisis creadas para mejorar la experiencia de los visitantes de tu sitio web. Proporciona mapas térmicos, sondeos de opinión, encuestas y más. Descubre más sobre Hotjar Hotjar es la herramienta que responde preguntas sobre tus usuarios imposibles de responder para un análisis tradicional. Descubre la voz real de tus usuarios. Descubre más sobre Hotjar
Obtén, mantén e incrementa tus clientes con Customer Engagement Automation de Kissmetrics. Analíticas del comportamiento, segmentación y automatización de campañas de correo electrónico, todo en un solo lugar. Comprende profundamente y compromete de forma única a cada cliente, desde el prospecto hasta el defensor. Creado para ayudar a los especialistas en marketing y equipos de productos a aumentar las conversiones, la participación y la retención. Descubre más sobre Kissmetrics Obtén, mantén e incrementa tus clientes con Customer Engagement Automation de Kissmetrics. Descubre más sobre Kissmetrics
ClosePlan ayuda a las organizaciones de ventas empresariales a optimizar su proceso de oportunidad para cerrar. ClosePlan Deal Scorecards ayuda a que el personal de ventas efectúe la calificación de manera más efectiva, proporcionando un lenguaje de calificación común a todo tu equipo. Con ClosePlan Relationship Maps, puedes crear organigramas con la funcionalidad de arrastrar y soltar, que es muy fácil de usar. ClosePlan Sales Playbooks facilita a tu equipo la ejecución de tu estrategia de ventas porque lo guía a través de una secuencia de eventos de mejores prácticas basada en tu metodología de ventas. Descubre más sobre ClosePlan ClosePlan es una plataforma de ejecución de ventas que ayuda a los equipos de ventas B2B empresariales a impulsar las oportunidades calificadas hasta el cierre. Descubre más sobre ClosePlan
Una solución para registrar lo que los visitantes ven y hacen en el sitio web para obtener comentarios y mejorar la experiencia del usuario. Con grabaciones de los visitantes del sitio web, mapas térmicos y viajes de los clientes. Filtra a tu visitante y comparte ideas con tu equipo. Puedes ver dónde hicieron clic con el mouse los visitantes, qué rellenaron en un campo de formulario, dónde pasan la mayor parte del tiempo y cómo navegan por cada página. Descubre más sobre Smartlook Smartlook es una herramienta simple que registra las pantallas de usuarios reales en tu sitio web. Descubre más sobre Smartlook
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CardBoard es la aplicación de mapas de historias de usuario n.º 1 del mundo. Colabora con tu equipo en tiempo real, incluso si están dispersos por todo el mundo. Fácil de usar y ayuda al equipo a crear productos que encantan a los clientes. Sincroniza tus paneles con herramientas como Jira, TFS, VersionOne y Pivotal Tracker. Tus paneles se actualizan cada vez que realices un cambio. Comprueba los datos que has perdido y prueba CardBoard. CardBoard ayuda a los equipos a explorar y visualizar en colaboración ideas sobre productos, satisfacción del usuario, viajes de clientes, etc.
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La misión de Mixpanel es aumentar la tasa de innovación. A través de esta poderosa plataforma de analíticas de clientes, las empresas pueden analizar el cómo y el porqué de la implicación, la conversión y la retención de los usuarios, mediante la web y en todos los dispositivos móviles e inteligentes. Luego usan esos datos para mejorar la experiencia del cliente. Más de 26 000 empresas, incluido el 30 % de la lista Fortune 100, confían en Mixpanel para hacer crecer su negocio. Mixpanel tiene su sede central en San Francisco y oficinas en Nueva York, Seattle, Austin, Londres, Barcelona y Singapur. Mixpanel ayuda a las empresas a analizar la implicación, la conversión y la retención de clientes y luego a usar esos datos para mejorar su experiencia.
LeadsRx is a marketing attribution tool that shows marketers which of their programs are resulting in conversions. The system uses a unique Universal Pixel that captures entire customer journeys across digital ads, social referrals, organic search, broadcast spots, and more. Marketers who use LeadsRx understand the mix of marketing programs that drive revenue and can eliminate wasted ad spend, improve conversions, and improve overall Return On Advertising Spend (ROAS). Marketing attribution for online and offline attribution in B2B and B2C enterprises. Works with digital and offline programs.
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UXPressia es una herramienta en línea para el mapeo de la trayectoria del cliente que crea mapas de impacto y personas. Es un equilibrio óptimo entre las soluciones basadas en stickers y tablas, con una interfaz intuitiva de arrastrar y soltar y un montón de características personalizables. Con UXPressia diseñarás y entregarás una experiencia excepcional a tus clientes. ¡Visualiza los viajes de tus clientes, crea personas, analiza los puntos de encuentro en interacciones de múltiples canales e invita a los colaboradores a mapear y compartir viajes en línea! Una plataforma en línea para crear una experiencia de usuario sobresaliente mediante el mapeo del viaje del cliente, las personas y las técnicas de mapeo de impacto.
Medallias award-winning SaaS platform, the Medallia Experience Cloud, leads the market in the understanding and management of experience for customers, employees and citizens. Medallia captures experience signals created on daily journeys in person, digital and IoT interactions and applies proprietary AI technology to reveal personalized and predictive insights that can drive action with tremendous business results. Cloud-based customer experience management tool that helps businesses capture and analyze customers' feedback to improve brand value.
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Keatext is an AI-powered text analytics platform that synthesizes in seconds large volumes of feedback from multiple channels (such as open-survey questions, online reviews and social media posts) to produce actionable insights delivered on one comprehensive dashboard. Keatext requires no setup, and features multilingual analysis and context-sensitive, industry-agnostic understanding, as well as automatic visualization of correlations and trends with immediate report-sharing capabilities. Keatext synthesizes large volumes of unstructured feedback data from multiple channels & gives you actionable insights in a dashboard.
La analítica es para analistas: Oribi es para TODOS. Oribi se dedica a hacer posible que cualquier empresa de cualquier tamaño sea impulsada completamente por datos, y ayuda a TODOS a comprender fácilmente los resultados de su sitio web y a alcanzar sus objetivos comerciales. Di adiós a las herramientas de analíticas complicadas.
Matomo (formerly Piwik) is the #1 open-source web analytics platform, used on over 1.4 million websites in over 190 countries. Matomo values privacy protection, 100% data ownership and no data sampling. It has two different hosting options - cloud and on-premise. Cloud takes the hassle out of installation, whereas on-premise is the free, open-source and self-hosted PHP/MySQL software you can install on your own server, which gives you max. flexibility. Matomo (formerly Piwik) is the #1 open-source web analytics platform, used on over 1.4 million websites in over 190 countries.
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La herramienta fácil de usar para crear poderosos mapas digitales de viaje del cliente, historias de usuarios, mapas de experiencia y planos de servicio: Organiza todas las ideas, datos, soluciones e ideas de tus clientes en un solo lugar. Presenta y comparte tus mapas para lograr un mayor compromiso e impacto. Colabora en mapas IRL con equipos remotos para logar una mayor eficiencia. Actualiza y usa tus mapas como planes de cambio usando la configuración de estado única de Custellence. La herramienta inteligente en línea diseñada para crear mapas de viajes del cliente tanto profesionales como poderosos mejorarán tu experiencia de cliente.
Piwik PRO Analytics Suite adheres to stringent data privacy laws around the globe, including EUs GDPR, USs HIPAA as well as Chinese and Russian data protection laws. Unlike most of the competitive products, it also provides you with full data ownership and allows you to apply extra security measures to your data. Piwik PRO is an enterprise analytics suite consisting of Analytics, Tag Manager, Personalization, Customer Data Platform, GDPR Consent Manager and Custom Reports. Piwik PRO: Analytics, Tag Manager, Personalization, Customer Data Platform, GDPR Consent Manager and Custom Reports.

Por Visual Paradigm

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Visual Paradigm ayuda a los equipos de desarrollo de softwares a capturar los requisitos correctos y transformarlos en diseños precisos, lo que ayuda a los desarrolladores a crear el software adecuado según los requisitos. Herramienta de diseño de software con wireframing, mapeo de procesos, diagramación de redes y herramientas de modelado visual para proyectos de software ágiles.
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You dont have to be a research expert to understand your users. Qualaroo is the first user research tool built for UX Designers. Our mission is to arm UX designers with the insights they need to design confidently. Partner with us for real insights into how your users experience your product and design products people love. SaaS-based solution that gives UX designers the ability to quickly and painlessly conduct user research and design great products.

Por PowerReviews

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Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc. Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc.

Por More than Metrics

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Journey mapping tools help you visualize your customer's experience. Digitizing your journey maps makes it easy to share, collaborate and export them to create professional presentations. Save time and scale journey mapping in your organization. Create customer journey maps, personas and stakeholder maps online. Collaborate with others, share your maps, and present your findings
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JourneyLabs helps organizations in healthcare and the workplace rapidly develop and deploy automated digital engagement influenced by real-time customer experience and insights. This cloud-based transformative technology platform uses no-code intelligent journey design. JourneyLabs helps organizations rapidly develop and deploy automated digital engagement through real-time insights & intelligent design
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Digital intelligence cloud that helps businesses drive marketing pursuits basis customer-centric insights and analysis. Digital intelligence cloud that helps businesses drive marketing pursuits basis customer-centric insights and analysis.

Por GhostDraft

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CCM software that enables rule-based assembly of standardized business documents for unified customer communication. CCM software that enables rule-based assembly of standardized business documents for unified customer communication.

Por Proud Sourcing

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Customer journey mapping solution that helps businesses understand the customer touch-points as well as the underlying processes. Customer journey mapping solution that helps businesses understand the customer touch-points as well as the underlying processes.

Por SUCCESS4MOBILE

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Helps marketers maximize media spend and get full visibility of their return-on-ad-spend (ROAS) from each mobile campaign. Helps marketers maximize media spend and get full visibility of their return-on-ad-spend (ROAS) from each mobile campaign.

Por Glassbox Digital

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Record, replay & analyse web & mobile app sessions to understand what customers/visitors do your digital channels and why. Record, replay & analyse web & mobile app sessions to understand what customers/visitors do your digital channels and why.

Por Pygmalios

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Actionable business insights and reports that help to increase in-store revenue. Actionable business insights and reports that help to increase in-store revenue.

Por Kitewheel

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Kitewheel delivers AI driven, omni-channel customer experiences in real time. Kitewheel delivers AI driven, omni-channel customer experiences in real time.

Por Quadient

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Cloud based journey mapping tool that shows every customer touchpoint and allows for easy collaboration with your team in real time. Cloud based journey mapping tool that shows every customer touchpoint and allows for easy collaboration with your team in real time.

Por Strativity Group

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Customer journey management software that allows you to visualize your customer journey and collaborate with shareholders during the process. Journey management software that allows you to visualize your customer journey and collaborate with shareholders during the process.

Por Pointillist

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Customer journey analytics solution that enables businesses to build journey maps, measure performance, and personalize customer experience. Customer journey analytics solution that enables you to build journey maps, measure performance, and personalize customer experience.

Por CustomerFirst Now

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El premio Customer Journey Mapping Innovation Award (Innovación en el mapeo de la trayectoria del cliente) de 2018 se otorgó a CFN Insight, la plataforma de mapeo de viajes líder para ayudar a las empresas a hacer un seguimiento, gestionar y mejorar la trayectoria de sus clientes. La experiencia del cliente se está convirtiendo en el diferenciador de marca y el indicador de éxito de la empresa más importante a largo plazo. CFN Insight no se queda solamente en los mapas de trayectoria sencillos, sino que ayuda a las empresas a identificar, priorizar, gestionar y ejecutar las acciones de más alto impacto que contribuyen a que ofrezcan experiencias líderes en el mercado y mejores resultados financieros. Te ayuda a ofrecer una excelente experiencia al cliente a través de visualizaciones de la trayectoria del cliente, la colaboración en equipo y la creación de informes potentes.

Por Ethos Integrated Solutions

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Customer journey mapping solution that makes it easy to create personas, measure performance, draw and visualize customer journeys. Customer journey mapping solution that makes it easy to create personas, measure performance, draw and visualize customer journeys.

Por Jogogo Media

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Jogogo is changing the future of brick and mortar institutions with real-time analytics that allow companies to reshape the customer journey offline. Our mobile engagement platform provides companies with real-time data from in-store customers using the devices customers carry -- no apps or beacons. We let companies bridge the gap between physical and digital experiences with valuable insights like location intelligence to enhance the customer experience. Digitally connects businesses and in-store customers. Providing visitors with a better experience and retailers with stronger data.

Fox

Por ClickFox

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Apply advanced customer journey analytics to provide a true omni-channel view of the customer journey. Apply advanced customer journey analytics to provide a true omni-channel view of the customer journey.

Por INES CRM

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A suite of CRM solutions designed to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company. CRM solutions built to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company.

Por Indoo.rs

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Visualize and track your customer behavior in store, analyze interactions and demographics to optimize your customer experience. Visualize and track your customer behavior in store, analyze interactions and demographics to optimize your customer experience.

Por Trencube

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Smartphone detection solution for measuring customer behavior or counting people within the designated zone. Smartphone detection solution for measuring customer behavior or counting people within the designated zone.

Por Auryc

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Auryc is a client-side journey intelligence platform that surfaces real-time insights with powerful visual context across all of your digital ecommerce journeys. We are helping enterprises find and resolve the customer journey issues that directly impact conversions and customer satisfaction. Aurycs like having an expert CX analyst in-house who witnesses and delivers deep ROI insights about what your customers are experiencing and why they are buying- or why not. Auryc is a real-time journey intelligence platform that helps organizations have a visual insight into their customer's journey

Por CEMantica

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CEMantica is a customer journey mapping tool providing a solution to map the interactions and emotions that are generated throughout the journey of your customer. The solution is natively integrated with Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement platform, allowing to -Connect personas to real customer profiles -Generate Analytical dashboards providing actionable results -Centralise siloed data to drive brighter insights Customer journey mapping tool that helps businesses visualise, understand and analyse customer experience through a CRM integration.

Por TandemSeven

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Por Digital Crumbs Analytics

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