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¿Por qué es gratis Capterra?
La misión de Mixpanel es aumentar la tasa de innovación. A través de esta poderosa plataforma de analíticas de clientes, las empresas pueden analizar el cómo y el porqué de la implicación, la conversión y la retención de los usuarios, mediante la web y en todos los dispositivos móviles e inteligentes. Luego usan esos datos para mejorar la experiencia del cliente. Más de 26 000 empresas, incluido el 30 % de la lista Fortune 100, confían en Mixpanel para hacer crecer su negocio. Mixpanel tiene su sede central en San Francisco y oficinas en Nueva York, Seattle, Austin, Londres, Barcelona y Singapur. Descubre más sobre Mixpanel Mixpanel ayuda a las empresas a analizar la implicación, la conversión y la retención de clientes y luego a usar esos datos para mejorar su experiencia. Descubre más sobre Mixpanel
Obtén, mantén e incrementa tus clientes con Customer Engagement Automation de Kissmetrics. Analíticas del comportamiento, segmentación y automatización de campañas de correo electrónico, todo en un solo lugar. Comprende profundamente y compromete de forma única a cada cliente, desde el prospecto hasta el defensor. Creado para ayudar a los especialistas en marketing y equipos de productos a aumentar las conversiones, la participación y la retención. Descubre más sobre Kissmetrics Obtén, mantén e incrementa tus clientes con Customer Engagement Automation de Kissmetrics. Descubre más sobre Kissmetrics
ClosePlan ayuda a las organizaciones de ventas empresariales a optimizar su proceso de oportunidad para cerrar. ClosePlan Deal Scorecards ayuda a que el personal de ventas efectúe la calificación de manera más efectiva, proporcionando un lenguaje de calificación común a todo tu equipo. Con ClosePlan Relationship Maps, puedes crear organigramas con la funcionalidad de arrastrar y soltar, que es muy fácil de usar. ClosePlan Sales Playbooks facilita a tu equipo la ejecución de tu estrategia de ventas porque lo guía a través de una secuencia de eventos de mejores prácticas basada en tu metodología de ventas. Descubre más sobre ClosePlan ClosePlan es una plataforma de ejecución de ventas que ayuda a los equipos de ventas B2B empresariales a impulsar las oportunidades calificadas hasta el cierre. Descubre más sobre ClosePlan
Una solución para registrar lo que los visitantes ven y hacen en el sitio web para obtener comentarios y mejorar la experiencia del usuario. Con grabaciones de los visitantes del sitio web, mapas térmicos y viajes de los clientes. Filtra a tu visitante y comparte ideas con tu equipo. Puedes ver dónde hicieron clic con el mouse los visitantes, qué rellenaron en un campo de formulario, dónde pasan la mayor parte del tiempo y cómo navegan por cada página. Descubre más sobre Smartlook Smartlook es una herramienta simple que registra las pantallas de usuarios reales en tu sitio web. Descubre más sobre Smartlook

Por SoGoSurvey Enterprise

(609 opiniones)
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La plataforma de gestión de comentarios SoGoSurvey automatiza a la perfección la recolección y el análisis de datos para las organizaciones. Desde diseñar y distribuir un cuestionario hasta análisis y recomendaciones, la plataforma hace todo con facilidad y con un nivel de sofisticación que es difícil de encontrar en el sector. SoGoSurvey se distingue de la competencia por las calificaciones siempre altas que le dan los usuarios, el incomparable motor de creación de informes, seguridad de datos líder en el sector y el mejor servicio de asistencia al cliente en horario ininterrumpido. Una auténtica plataforma de gestión de comentarios de extremo a extremo para organizaciones, que automatiza a la perfección la recolección y el análisis de datos. Pide tu demo hoy.
Herramientas de comentarios y análisis creadas para mejorar la experiencia de los visitantes de tu sitio web. Proporciona mapas térmicos, sondeos de opinión, encuestas y más. Hotjar es la herramienta que responde preguntas sobre tus usuarios imposibles de responder para un análisis tradicional. Descubre la voz real de tus usuarios.
Get authentic reviews, manage and monitor reviews on 150+ sites, and get the data you need to improve customer experience. BirdEye helps businesses collect customer feedback and leverage them for growth in an easy-to-use, all-in-one dashboard. BirdEye gives you everything you need to be found, be chosen and be the best business. BirdEye helps businesses collect customer feedback and leverage them for growth in an easy-to-use, all-in-one dashboard.
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CardBoard es la aplicación de mapas de historias de usuario n.º 1 del mundo. Colabora con tu equipo en tiempo real, incluso si están dispersos por todo el mundo. Fácil de usar y ayuda al equipo a crear productos que encantan a los clientes. Sincroniza tus paneles con herramientas como Jira, TFS, VersionOne y Pivotal Tracker. Tus paneles se actualizan cada vez que realices un cambio. Comprueba los datos que has perdido y prueba CardBoard. CardBoard ayuda a los equipos a explorar y visualizar en colaboración ideas sobre productos, satisfacción del usuario, viajes de clientes, etc.
Pendo se fundó cuando antiguos alumnos de Rally, Google, Cisco y Red Hat combinaron sus intenciones y capacidades para crear algo que deseaban, pero nunca habían tenido como gerentes de productos: una forma sencilla de entender y abordar lo que realmente impulsa el éxito de un producto. Con potentes análisis, comentarios de los usuarios en la aplicación y orientación contextual diseñada para ayudar a las empresas a medir y elevar la experiencia del cliente dentro de sus aplicaciones, Pendo tiene la misión de mejorar las experiencias de la sociedad con el software. Capta los datos del comportamiento del usuario, segmenta los usuarios y, luego, actúa a través de encuestas, sondeos y mensajes en la aplicación.
LeadsRx is a marketing attribution platform used by B2B and B2C businesses as well as by marketing agencies. The system helps marketers understand how each advertising channel is performing in terms of driving revenue and customer acquisition events. Teams that use LeadsRx maximize Return on Ad Spend (ROAS) by reducing wasted ad spend, improving conversion rates, and understanding customer journeys. LeadsRx works across a wide selection of marketing channels including digital, radio, and TV. Impartial multi-touch attribution for B2B, B2C, and agencies.
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UXPressia es una herramienta en línea para el mapeo de la trayectoria del cliente que crea mapas de impacto y personas. Es un equilibrio óptimo entre las soluciones basadas en stickers y tablas, con una interfaz intuitiva de arrastrar y soltar y un montón de características personalizables. Con UXPressia diseñarás y entregarás una experiencia excepcional a tus clientes. ¡Visualiza los viajes de tus clientes, crea personas, analiza los puntos de encuentro en interacciones de múltiples canales e invita a los colaboradores a mapear y compartir viajes en línea! Una plataforma en línea para crear una experiencia de usuario sobresaliente mediante el mapeo del viaje del cliente, las personas y las técnicas de mapeo de impacto.
Medallias award-winning SaaS platform, the Medallia Experience Cloud, leads the market in the understanding and management of experience for customers, employees and citizens. Medallia captures experience signals created on daily journeys in person, digital and IoT interactions and applies proprietary AI technology to reveal personalized and predictive insights that can drive action with tremendous business results. Cloud-based customer experience management tool that helps businesses capture and analyze customers' feedback to improve brand value.
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WebEngage, que es una plataforma de automatización de marketing completa, te permite obtener una vista unificada de tus usuarios a través de su función de diseñador de viajes de usuario. Organiza campañas complejas de marketing de ciclo de vida utilizando una sencilla interfaz de arrastrar y soltar en el panel de control de WebEngage. Los viajes de los usuarios se pueden diseñar utilizando reglas específicas completamente personalizadas para adaptarse a cada negocio y el tipo de eventos de usuario que ocurren en el curso del ciclo de vida de un usuario. WebEngage es una herramienta de automatización de marketing multicanal B2C. Ayuda a mejorar la retención de usuarios e impulsa las conversiones sin gastar dinero.
Matomo (formerly Piwik) is the #1 open-source web analytics platform, used on over 1.4 million websites in over 190 countries. Matomo values privacy protection, 100% data ownership and no data sampling. It has two different hosting options - cloud and on-premise. Cloud takes the hassle out of installation, whereas on-premise is the free, open-source and self-hosted PHP/MySQL software you can install on your own server, which gives you max. flexibility. Matomo (formerly Piwik) is the #1 open-source web analytics platform, used on over 1.4 million websites in over 190 countries.
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Keatext is an AI-powered text analytics platform that synthesizes in seconds large volumes of feedback from multiple channels (such as open-survey questions, online reviews and social media posts) to produce actionable insights delivered on one comprehensive dashboard. Keatext requires no setup, and features multilingual analysis and context-sensitive, industry-agnostic understanding, as well as automatic visualization of correlations and trends with immediate report-sharing capabilities. Keatext synthesizes large volumes of unstructured feedback data from multiple channels & gives you actionable insights in a dashboard.
La analítica es para analistas: Oribi es para TODOS. Oribi se dedica a hacer posible que cualquier empresa de cualquier tamaño sea impulsada completamente por datos, y ayuda a TODOS a comprender fácilmente los resultados de su sitio web y a alcanzar sus objetivos comerciales. Di adiós a las herramientas de analíticas complicadas.
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La herramienta fácil de usar para crear poderosos mapas digitales de viaje del cliente, historias de usuarios, mapas de experiencia y planos de servicio: Organiza todas las ideas, datos, soluciones e ideas de tus clientes en un solo lugar. Presenta y comparte tus mapas para lograr un mayor compromiso e impacto. Colabora en mapas IRL con equipos remotos para logar una mayor eficiencia. Actualiza y usa tus mapas como planes de cambio usando la configuración de estado única de Custellence. La herramienta inteligente en línea diseñada para crear mapas de viajes del cliente tanto profesionales como poderosos mejorarán tu experiencia de cliente.
Piwik PRO Analytics Suite adheres to stringent data privacy laws around the globe, including EUs GDPR, USs HIPAA as well as Chinese and Russian data protection laws. Unlike most of the competitive products, it also provides you with full data ownership and allows you to apply extra security measures to your data. Piwik PRO is an enterprise analytics suite consisting of Analytics, Tag Manager, Personalization, Customer Data Platform, GDPR Consent Manager and Custom Reports. Piwik PRO: Analytics, Tag Manager, Personalization, Customer Data Platform, GDPR Consent Manager and Custom Reports.
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La plataforma de adquisición de clientes de DemandJump permite a los vendedores encontrar nuevas fuentes de tráfico calificado con absoluta precisión, ubicando a los clientes no aprovechados tres pasos antes de que lleguen a tu sitio web o a tus competidores. Se combina la inteligencia de mercado avanzada con tus propios datos y se ofrece el paquete más avanzado de analítica de marketing personalizable disponible para los especialistas en marketing. Con DemandJump, encontrarás nuevos clientes, aumentarás las tasas de conversión, aumentarás los ingresos y reducirás los costos. Programa una demostración hoy. DemandJump está cambiando la forma en que las empresas encuentran nuevos clientes en línea.

Por Visual Paradigm

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Visual Paradigm ayuda a los equipos de desarrollo de softwares a capturar los requisitos correctos y transformarlos en diseños precisos, lo que ayuda a los desarrolladores a crear el software adecuado según los requisitos. Herramienta de diseño de software con wireframing, mapeo de procesos, diagramación de redes y herramientas de modelado visual para proyectos de software ágiles.
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You dont have to be a research expert to understand your users. Qualaroo is the first user research tool built for UX Designers. Our mission is to arm UX designers with the insights they need to design confidently. Partner with us for real insights into how your users experience your product and design products people love. SaaS-based solution that gives UX designers the ability to quickly and painlessly conduct user research and design great products.

Por PowerReviews

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Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc. Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc.

Por More than Metrics

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Journey mapping tools help you visualize your customer's experience. Digitizing your journey maps makes it easy to share, collaborate and export them to create professional presentations. Save time and scale journey mapping in your organization. Create customer journey maps, personas and stakeholder maps online. Collaborate with others, share your maps, and present your findings
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JourneyLabs helps organizations in healthcare and the workplace rapidly develop and deploy automated digital engagement influenced by real-time customer experience and insights. This cloud-based transformative technology platform uses no-code intelligent journey design. JourneyLabs helps organizations rapidly develop and deploy automated digital engagement through real-time insights & intelligent design
Twik es un sistema de optimización de contenido diseñado para facilitar la personalización completa de la publicidad en línea. Disfruta del análisis de multivariables adaptativo, infinitas versiones de mensajería y versiones ilimitadas para tu página de aterrizaje. Para una mejor participación, conversión y retención, simplemente elige Twik. Twik es un sistema de personalización de contenido que puede hacer que tu sitio sea relevante para todos los públicos.
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Digital intelligence cloud that helps businesses drive marketing pursuits basis customer-centric insights and analysis. Digital intelligence cloud that helps businesses drive marketing pursuits basis customer-centric insights and analysis.

Por GhostDraft

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Meet your customers changing needs with the leading digital engagement technology for top insurers. Our advanced customer communication and document automation solutions integrate into your business to create better experiences, greater efficiency and more agility across any platform. GhostDraft empowers insurers to create better customer experiences, greater efficiency and more agility through advanced CCM.

Por Proud Sourcing

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Customer journey mapping solution that helps businesses understand customer touch-points & underlying processes through brainstorming. Customer journey mapping solution that helps businesses understand customer touch-points & underlying processes through brainstorming.

Por CustomerFirst Now

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El premio Customer Journey Mapping Innovation Award (Innovación en el mapeo de la trayectoria del cliente) de 2018 se otorgó a CFN Insight, la plataforma de mapeo de viajes líder para ayudar a las empresas a hacer un seguimiento, gestionar y mejorar la trayectoria de sus clientes. La experiencia del cliente se está convirtiendo en el diferenciador de marca y el indicador de éxito de la empresa más importante a largo plazo. CFN Insight no se queda solamente en los mapas de trayectoria sencillos, sino que ayuda a las empresas a identificar, priorizar, gestionar y ejecutar las acciones de más alto impacto que contribuyen a que ofrezcan experiencias líderes en el mercado y mejores resultados financieros. Te ayuda a ofrecer una excelente experiencia al cliente a través de visualizaciones de la trayectoria del cliente, la colaboración en equipo y la creación de informes potentes.

Por SUCCESS4MOBILE

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Helps marketers maximize media spend and get full visibility of their return-on-ad-spend (ROAS) from each mobile campaign. Helps marketers maximize media spend and get full visibility of their return-on-ad-spend (ROAS) from each mobile campaign.

Por Glassbox Digital

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Record, replay & analyse web & mobile app sessions to understand what customers/visitors do your digital channels and why. Record, replay & analyse web & mobile app sessions to understand what customers/visitors do your digital channels and why.

Por Pygmalios

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Actionable business insights and reports that help to increase in-store revenue. Actionable business insights and reports that help to increase in-store revenue.

Por Kitewheel

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Kitewheel delivers AI driven, omni-channel customer experiences in real time. Kitewheel delivers AI driven, omni-channel customer experiences in real time.

Por Quadient

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Cloud based journey mapping tool that shows every customer touchpoint and allows for easy collaboration with your team in real time. Cloud based journey mapping tool that shows every customer touchpoint and allows for easy collaboration with your team in real time.

Por Strativity Group

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Customer journey management software that allows you to visualize your customer journey and collaborate with shareholders during the process. Journey management software that allows you to visualize your customer journey and collaborate with shareholders during the process.

Por Pointillist

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Customer journey analytics solution that enables businesses to build journey maps, measure performance, and personalize customer experience. Customer journey analytics solution that enables you to build journey maps, measure performance, and personalize customer experience.

Por Ethos Integrated Solutions

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Customer journey mapping solution that makes it easy to create personas, measure performance, draw and visualize customer journeys. Customer journey mapping solution that makes it easy to create personas, measure performance, draw and visualize customer journeys.

Por Jogogo Media

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Jogogo is changing the future of brick and mortar institutions with real-time analytics that allow companies to reshape the customer journey offline. Our mobile engagement platform provides companies with real-time data from in-store customers using the devices customers carry -- no apps or beacons. We let companies bridge the gap between physical and digital experiences with valuable insights like location intelligence to enhance the customer experience. Digitally connects businesses and in-store customers. Providing visitors with a better experience and retailers with stronger data.

Por BryterCX

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Apply advanced customer journey analytics to provide a true omni-channel view of the customer journey. Apply advanced customer journey analytics to provide a true omni-channel view of the customer journey.

Por INES CRM

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A suite of CRM solutions designed to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company. CRM solutions built to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company.

Por Indoo.rs

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Visualize and track your customer behavior in store, analyze interactions and demographics to optimize your customer experience. Visualize and track your customer behavior in store, analyze interactions and demographics to optimize your customer experience.

Por Trencube

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Smartphone detection solution for measuring customer behavior or counting people within the designated zone. Smartphone detection solution for measuring customer behavior or counting people within the designated zone.

Por Auryc

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Auryc is a client-side journey intelligence platform that surfaces real-time insights with powerful visual context across all of your digital ecommerce journeys. We are helping enterprises find and resolve the customer journey issues that directly impact conversions and customer satisfaction. Aurycs like having an expert CX analyst in-house who witnesses and delivers deep ROI insights about what your customers are experiencing and why they are buying- or why not. Auryc is a real-time journey intelligence platform that helps organizations have a visual insight into their customer's journey

Por CEMantica

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CEMantica is a customer journey mapping tool providing a solution to map the interactions and emotions that are generated throughout the journey of your customer. The solution is natively integrated with Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement platform, allowing to -Connect personas to real customer profiles -Generate Analytical dashboards providing actionable results -Centralise siloed data to drive brighter insights Customer journey mapping tool that helps businesses visualise, understand and analyse customer experience through a CRM integration.

Por TandemSeven

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Align your entire organization around your customers' needs by transforming customer research into journey maps, personas and more. Tired of juggling disparate tools, data, and file formats? Cora Journey360 is a single platform for creating and sharing all of your CX and UX assets, with a direct link to the underlying research data. Align your entire organization around your customers' needs by transforming customer research into journey maps, personas and more.

Por Digital Crumbs Analytics

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D1

Por D1

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D1 enables enterprise digital transformation through better engagement journeys when sending omnichannel communications to customers through the cloud. The platform works as a messages aggregator and an orchestration software that not only optimizes costs but also improves customer experience in the process. Customer experience management solutions that help enterprises map, build and execute better customer journeys.

Por Cerebri AI

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Cerebri AI develops and sells the most sophisticated AI-enabled customer experience (CX) platform. Cerebri Values CX v2 (CVX) is a leap forward in applying artificial intelligence to measure customer engagement and drive financial results for large enterprises at scale. It uses reinforcement learning to gain deeper insights from customer journeys, measure customer commitment across brands and predict Next Best Action{set}s to create personalized experiences throughout the customer life cycle AI-enabled Customer Experience platform for the enterprise.

Por Cleeng

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Por Minha Visita

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Helps businesses manage customers and their sales teams. Helps businesses manage customers and their sales teams.