16 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Optimiza el uso de SaaS y gestiona a todos los empleados de manera efectiva con un entorno de trabajo inteligente unificado. Descubre más sobre Basaas
Basaas permite a las empresas combinar todas las aplicaciones de negocios individuales y fusionarlas en una solución empresarial completa e integrada. La gestión central de todas las aplicaciones aporta transparencia para el uso de soluciones en la nube y las TI no autorizadas se reducen significativamente. Cada usuario tiene acceso a todas las aplicaciones, datos e información a través de un lugar centralizado. Basaas hace que el uso de muchas aplicaciones de diferentes proveedores sea lo más fácil posible y aumenta la productividad de cada empleado individual. Descubre más sobre Basaas
Basaas permite a las empresas combinar todas las aplicaciones de negocios individuales y fusionarlas en una solución empresarial completa e integrada. La gestión central de todas las aplicaciones...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Proporciona perfiles de navegador virtual para la administración de múltiples cuentas y la privacidad online. Descubre más sobre AdsPower
AdsPower es un navegador antidetección de inicios de sesión múltiples. Proporciona a los usuarios entornos de navegación separados para cada cuenta con el fin de protegerlos de seguimientos no autorizados del navegador. AdsPower es una herramienta útil para aquellos usuarios a los que les preocupa la privacidad, así como para profesionales de marketing online, comercio electrónico, publicidad y minería de datos web. Descubre más sobre AdsPower
AdsPower es un navegador antidetección de inicios de sesión múltiples. Proporciona a los usuarios entornos de navegación separados para cada cuenta con el fin de protegerlos de seguimientos no...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
La bandeja de entrada integral para equipos: un único lugar para dar asistencia a los clientes, gestionar tareas y cerrar tratos, desde el lugar que los equipos adoran: el correo electrónico.
Una herramienta de colaboración muy sencilla e intuitiva de Gmail. La bandeja de entrada compartida se une la gestión del flujo de trabajo en la herramienta todo en uno de Drag que se integra a la perfección dentro de Gmail. Para help desk, ventas, gestión de tareas y todo lo demás. Drag elimina la necesidad de navegar entre Gmail y múltiples herramientas como Trello (para proyectos), Pipedrive (para ventas) o Zendesk (para help desk). Especialmente porque la mayoría de estos flujos de trabajo comienzan y terminan como correos electrónicos. Presentado por Google, Techstars, Mashable y otros.
Una herramienta de colaboración muy sencilla e intuitiva de Gmail. La bandeja de entrada compartida se une la gestión del flujo de trabajo en la herramienta todo en uno de Drag que se integra a la...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
BetterCloud is the mission control center for discovering, managing, and securing SaaS applications, data, and users.
BetterCloud is the leading SaaS Management Platform (SMP) that enables IT professionals to discover, manage, and secure their cloud applications in a best-of-breed world. The driving force behind our work is to ensure organizations get the transformative value and benefits of adopting SaaS applications, while ensuring IT has complete control over their environment and can serve as an enabler for the business.
BetterCloud is the leading SaaS Management Platform (SMP) that enables IT professionals to discover, manage, and secure their cloud applications in a best-of-breed world. The driving force behind our...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Lyme can transform a normal email into a formal notification with legal force.
Lyme is the electronic equivalent of registered mail. The only platform that can transform a normal email into a notification with legal value, providing a reduction of 90% on costs and time comparing with the traditional postal service, for massive use by governments and big corporations.
Lyme is the electronic equivalent of registered mail. The only platform that can transform a normal email into a notification with legal value, providing a reduction of 90% on costs and time...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
ExhibitDay is an online trade show management and collaboration software for trade show managers, exhibitors and event teams.
ExhibitDay is a trade show planning, project management and collaboration tool for trade show managers, exhibitors and event teams.
ExhibitDay is a trade show planning, project management and collaboration tool for trade show managers, exhibitors and event teams.

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
An office and IT asset tracking solution that connects employees, hardware, subscriptions and locations.
Setyl is a dedicated office and IT asset tracking solution. It can be used to distribute, manage and recover employee assets and software subscriptions across an organisation. Setyl can be self-implemented and deployed rapidly. Setyl replaces spreadsheets and shared folders and allows you to build relationships between assets, software and service subscriptions, and employees across locations and legal entities.
Setyl is a dedicated office and IT asset tracking solution. It can be used to distribute, manage and recover employee assets and software subscriptions across an organisation. Setyl can be...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
SaaSLicense is a SaaS optimization platform assisting enterprise leaders with managing & optimizing SaaS licensing costs.
With SaaSLicense, eliminate inefficient, manual tracking of SaaS applications and contracts. With the SaaSLicense platform, gain full visibility into license utilization across the enterprise, uncovering Shadow IT, potential overage and waste. SaaSLicense simplifies contract management with a single system of record, renewal timelines and approval workflows. Gain maximum value in purchased SaaS applications and manage your SaaS budget with confidence.
With SaaSLicense, eliminate inefficient, manual tracking of SaaS applications and contracts. With the SaaSLicense platform, gain full visibility into license utilization across the enterprise,...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending,Track vendor spend, products & cloud
Genuity's tools to help IT leaders navigate the IT market with our full IT platform - Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending. Track vendor spend, products, cloud and more. Eliminate unused applications and instances. Easily identify opportunities to reduce spend and save. Set alerts to track changes in vendor spend, products and usage.
Genuity's tools to help IT leaders navigate the IT market with our full IT platform - Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending. Track vendor spend,...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Software asset management and license compliance. Avoid legal liability by capturing, analyzing, and managing your agreements.
Software asset management and license compliance. Avoid legal liability by capturing, analyzing, and managing your agreements.
Software asset management and license compliance. Avoid legal liability by capturing, analyzing, and managing your agreements.

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Provides continuous visibility into Kubernetes to help you run efficient, reliable and secure workloads.
Fairwinds Insights is Kubernetes security, policy and governance software. It reduces the complexity of managing Kubernetes by providing visibility into multiple clusters and teams. Insights unites DevSecOps teams to ensure security and compliance without hindering the pace of development
Fairwinds Insights is Kubernetes security, policy and governance software. It reduces the complexity of managing Kubernetes by providing visibility into multiple clusters and teams. Insights unites...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
SaaS-based scheduling application software. you can use to schedule document or service(s) expiration.
OX Reminder is a cloud base reminder software. You can use it for service, document or warranty expiration alerts. If you have a business in service sector, this is Gem for you. You can manage all customers service due date along with notes. It is very easy to handle as compared to other spreadsheet programs. Currently, we are offering its SMS services in India only. But in future we will explore it across the globe. Email reminders can go anywhere.
OX Reminder is a cloud base reminder software. You can use it for service, document or warranty expiration alerts. If you have a business in service sector, this is Gem for you. You can manage all...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
IaaS/SaaS platform to execute and develop software/cluster on demand in a reliable, secure environment for simulations (White-label op)
IaaS/SaaS platform to execute and develop software/cluster on demand in a reliable, secure environment for simulations (White-label op)
IaaS/SaaS platform to execute and develop software/cluster on demand in a reliable, secure environment for simulations (White-label op)

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Frontegg is a developer platform that enables product-led-growth via a user-management UI interface embedded seamlessly for SaaS apps.
Frontegg is a developer platform that enables self-service, security and enterprise-capabilities through a rich user-management interface, freeing up creativity and differentiation. Frontegg's platform doesn’t just provide you with Authentication & SSO via an embeddable login-box, but a full Admin Portal serving as the Settings area for SaaS app's end-users.
Frontegg is a developer platform that enables self-service, security and enterprise-capabilities through a rich user-management interface, freeing up creativity and differentiation. Frontegg's...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms.
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms. Recurring is a simple way to keep track of your recurring expenses. Our live dashboard lets you keep tags on your subscriptions the moment you get charged. We use anonymized company data to find companies similar to you, and recommend tools that startups like yours are using. Just forward your invoices. Get a LIVE dashboard of your recurring expenses.
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms. Recurring is a simple way to keep track of your recurring...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Veeam® Backup for Microsoft Office 365 es una solución integral que te permite hacer copias de seguridad y restaurar tus datos de Office 365.
Veeam® Backup for Microsoft Office 365 es una solución integral que te permite hacer copias de seguridad y restaurar tus datos de Office 365, incluidos Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive for Business y Microsoft Teams, para que tus datos estén siempre protegidos y accesibles. Veeam te brinda la capacidad de hacer copias de seguridad seguras de Office 365 en cualquier ubicación, lo que incluye despliegues locales, una nube de hiperescala o un proveedor de servicios.
Veeam® Backup for Microsoft Office 365 es una solución integral que te permite hacer copias de seguridad y restaurar tus datos de Office 365, incluidos Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive...

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra