83 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
El punto de venta de cinco pasos de Ordorite es fácil de usar y compatible con pantallas táctiles. Te guía por el proceso de ventas con cinco sencillos pasos, desde la creación de la venta hasta la recopilación de los detalles del cliente y la verificación del pedido. Comprueba la disponibilidad de inventario, crea productos de pedido especial, coordina y vende productos, recopila detalles del cliente y recoge firmas digitales. Ordorite también se integra con PDQ y proveedores financieros, por lo que Ordorite POS es una potente solución para comercios minoristas de mobiliario y ropa de hogar. Descubre más sobre Ordorite Furniture & Bedding El punto de venta de cinco pasos de Ordorite, fácil de usar y compatible con pantallas táctiles, te guía durante el proceso de ventas de principio a fin. Descubre más sobre Ordorite Furniture & Bedding
Quid POS Smart Vendor ofrece a las pequeñas empresas la posibilidad de intercambiar de forma transparente bienes y servicios en cualquier lugar y en cualquier moneda mediante el uso de los dispositivos inteligentes como una caja registradora electrónica, tanto para la determinación de precios como para el procesamiento de transacciones. Gestiona de manera eficiente el inventario, la creación de informes de ventas y las opciones de pago. Las aplicaciones sincronizadas de Android y la web brindan opciones y flexibilidad para usar un dispositivo móvil o una computadora. Simplifica el trabajo y aumenta la productividad. Planes empresariales premium disponibles gratis. Descubre más sobre Quid POS Smart Vendor Acepta múltiples monedas y opciones de pagos digitales de manera sencilla y es justa y confiable para bienes y servicios en aplicaciones Android y Web sincronizadas. Descubre más sobre Quid POS Smart Vendor
Una solución comercial minorista multicanal que permite a los comercios minoristas especializados gestionar todo su negocio y transformar su canal de tienda física para ofrecer excelentes experiencias de compra, mientras permite un mayor enfoque en la diferenciación comercial gracias a una plataforma de tecnología de comercio extensible y altamente flexible, que es móvil y lista para la nube y puede ser adoptada como una solución de tienda con un POS móvil o como un ERP minorista integral. Descubre más sobre Openbravo Commerce Cloud Una solución comercial minorista multicanal para comercios minoristas especializados que se puede adoptar como una solución de tienda o como un ERP minorista integral. Descubre más sobre Openbravo Commerce Cloud
eHopper es una solución POS gratuita para PC Windows, Android, iPad y terminales móviles Poynt. eHopper se adapta a pequeñas empresas como restaurantes de comida rápida, comercios minoristas, cafeterías, panaderías, bares, licorerías, food trucks o cualquier otro negocio minorista que busque una solución consolidada para acelerar las operaciones y hacer crecer su negocio. Características principales: Gestión de pedidos Gestión de clientes Gestión de inventarios Gestión de empleados Pagos Fidelidad Recibos Impresión de recibos/comandas Descubre más sobre eHopper eHopper es una solución POS móvil gratuita ideal para que los comercios minoristas y restaurantes aceleren las operaciones y aumenten las ventas. Descubre más sobre eHopper
Shopify POS es una aplicación para iPad que te permite vender los productos de tu tienda Shopify en un entorno físico de venta minorista. Basta con que explores el catálogo de tu tienda, selecciones los productos que desea tu cliente, pases la tarjeta de crédito e imprimas tu recibo o lo envíes por correo electrónico. Los clientes y los pedidos estarán sincronizados con tu tienda electrónica. No es necesario realizar un seguimiento de diferentes inventarios, catálogos de productos y sistemas de pago. Shopify integra todos los aspectos de tu negocio minorista en una plataforma fácil de usar. Aplicación de iPad para vender los productos de tu tienda Shopify en un entorno físico y de venta minorista. Esta aplicación integra todos los aspectos de tu negocio minorista.
El servicio completo de registro de Square es una solución completa de punto de venta que ofrece un conjunto de herramientas, desde el seguimiento de las ventas y el inventario hasta analíticas exhaustivas. Square es un servicio para todo tu negocio; desde un registro en tu bolsillo hasta informes en tu computadora portátil. Tanto si vendes tus productos en el maletero del coche como si acabas de abrir tu vigésima sucursal, Square hace que los negocios conlleven menos trabajo. Square POS es una solución completa de punto de venta que ofrece un conjunto de herramientas, desde el seguimiento de las ventas y el inventario hasta analíticas exhaustivas.
Lightspeed Retail POS es una solución móvil todo en uno y basada en la nube que optimiza la atención al cliente y la dirección de tu negocio en todas sus ubicaciones. ¡Gestiona inventario, clientes, empleados y ventas desde tu ordenador portátil, iPad o teléfono móvil! Acepta todos los métodos de pago y reduce el tiempo de salida tanto en el local como online. Ahorra tiempo utilizando catálogos de compras integrados. Toma decisiones basadas en datos para hacer crecer tu negocio. Supervisa los costes y el inventario antiguo y automatiza alertas de bajas existencias. Este punto de venta basado en la nube centraliza la gestión de inventarios y empleados, los informes de ventas y la contabilidad en todas las ubicaciones y canales.
Todo lo que hace ShopKeep es compatible con negocios crecientes e independientes. Fundada por un exitoso empresario, ShopKeep ofrece un sistema de punto de venta iPad intuitivo y seguro con software POS que permite a los comerciantes dirigir negocios más inteligentes mediante la optimización del personal, la regulación del inventario y el acceso a informes de ventas e información de clientes en una única plataforma basada en la nube. Con más de 23 000 clientes, el galardonado equipo de atención al cliente de ShopKeep está disponible en horario ininterrumpido y brinda una asistencia sólida. ShopKeep proporciona hardware de punto de venta, software y procesamiento de pagos para que las pequeñas y medianas empresas puedan funcionar de forma más inteligente.
Cin7 is the automated inventory control platform for brands growing their revenue over $1 million. With its built-in retail POS module, Cin7 lets them sync sales with stock, route orders to warehouses/3PLs/branches, and provide a unified multichannel retail experience. Cin7 gives independents and retail chains alike the visibility and control they need to keep costs down, margins and cash flow high and stock at the right level to meet demand through every channel and at every location. Cin7 is the automated platform for retailers to keep orders in line with stock at the POS, online or in the warehouse.

Por PHP Point Of Sale

(300 opiniones)
Ver perfil
Potente POS para comercios minoristas para Mac, PC, iOS y Android, diseñado para pequeñas y medianas empresas y sus múltiples ubicaciones. El servicio y la asistencia comienzan con una prueba gratis sin compromiso de compra. Luego, entre 28.25 y 34 $ por mes por ubicación y con múltiples opciones de facturación. PHP POS proporciona actualizaciones de software continuas y uno de los mejores servicios de asistencia de los EE. UU. Las características comparables incluyen comercio electrónico, integración de tarjetas de crédito de plataforma abierta, cuentas de tiendas, programas de fidelización y otras funciones avanzadas que esperas del mercado minorista actual. Con PHP POS en Mac, PC, iOS o Android, paga no más de 34 $ por mes por ubicación para obtener las funciones avanzadas necesarias en el mercado minorista actual.
Square for Retail es una plataforma de software, hardware y pagos para comercios minoristas. Está diseñado para el escaparate y la administración de tu tienda. Está diseñado para aumentar las ventas y reducir los costos. Está diseñado para facilitar las cosas complicadas. Concreta una venta en segundos al escanear un código de barras o buscar con una palabra clave. Adjunta un cliente o una tarjeta en archivo a la venta para obtener un pago rápido y sin problemas. Agrega un inventario desde tu punto de venta y crea al instante perfiles de clientes. ¡Pruébalo gratis por 30 días! Vende más y preocúpate menos. Con Square for Retail, simplifica tus ventas. Pruébalo gratis por 30 días.

Por Clover Network

(253 opiniones)
Ver perfil
Clover es un sistema integral de puntos de venta y pagos que integra las funciones de una caja registradora, terminal de pago con tarjeta y sistema POS. Como plataforma basada en la nube que soporta un conjunto de dispositivos, Clover hace que tu giro comercial sea más fácil y rápido que nunca. Las capacidades incorporadas te permiten simplificar las tareas diarias, acelerar las transacciones, atraer clientes y aceptar los pagos más recientes sin esfuerzo. Clover también ofrece un robusto mercado de aplicaciones, con más de 300 aplicaciones disponibles y en crecimiento. Clover, un punto de venta y un sistema de pagos todo en uno, integra las funciones de una caja registradora, terminal de pago con tarjeta y sistema POS.
Epos Now ofrece soluciones de gestión empresarial para pequeñas y medianas empresas en los sectores de comercio minorista y de hostelería. La empresa proporciona hardware de POS (punto de venta, por sus siglas en inglés) y software basado en uno de los mejores servicios en la nube del sector, que incluye Epos Now AppStore para obtener integraciones perfectas con pagos, cuentas, marketing y otras herramientas comerciales esenciales. Estos sistemas escalables se adaptan a las necesidades comerciales individuales y se ofrecen con capacitación completa. La asistencia premium también está disponible en horario ininterrumpido. Sistema de punto de venta basado en la nube en el que confían 30 000 propietarios de negocios. Prueba gratis por 30 días.
Vend es un POS de iPad diseñado para que los comercios minoristas vendan, midan, administren y hagan crecer el negocio. Los comercios minoristas en más de 20 000 tiendas utilizan Vend para aceptar pagos, rastrear a los clientes, administrar el inventario y ejecutar análisis de negocios para obtener información en tiempo real sobre el rendimiento comercial. Vend ofrece a los comercios minoristas acceso a herramientas más potentes e intuitivas que los sistemas empresariales, a una fracción del costo. Software de gestión de inventario y punto de venta de comercios minoristas basado en la web creado para iOS. A partir de 99 dólares por mes.

AIM

Por Tri-Technical Systems

(154 opiniones)
Ver perfil
AIM is a completely integrated and robust point of sale and retail management solution that offers inventory control, automated purchasing, customer management and loyalty programs, sales reporting, employee security and more. AIM is a module-based POS software tool. You can use and implement only the parts, or modules, that make sense for your business. Some modules are part of the "base" package and others are available as add-ons. Each module integrates seamlessly with the other modules. AIM is a completely integrated and robust point of sale and retail management solution.
Ver perfil
NCR Silver ofrece valor más allá del punto de venta para ayudar a las empresas de todos los tamaños a lograr el éxito. Junto con un punto de venta para tablets fácil de usar, el conjunto de herramientas basadas en la nube de NCR Silver ofrece información procesable, capacidades para múltiples sitios, herramientas de participación del cliente y recursos de gestión empresarial, todo disponible a tu alcance. NCR Silver ofrece las herramientas que necesitas para lograr tus objetivos. ePOS (punto de venta digital, por sus siglas en inglés) basado en la nube, información procesable, herramientas de marketing y mucho más.
Ver perfil
Windward System Five on Cloud es un sistema de gestión empresarial completo para empresas que venden, brindan servicios o alquilan inventario. El software incluye una funcionalidad básica del punto de venta, CRM, inventario y contabilidad; funciona en tiempo real, totalmente integrado. El conjunto de características y la flexibilidad de la plataforma permite a un conjunto diverso de mercados verticales como Bienes domésticos, OPE, Alquiler y Centros de jardinería prosperar con el uso diario de System5 on Cloud, ya sea una tienda con una sola ubicación o una cadena nacional. Windward System Five on Cloud es un sistema de gestión empresarial completo para empresas que venden, brindan servicios o alquilan inventario.

Por High Meadow Business Solutions

(114 opiniones)
Ver perfil
Software de POS (punto de venta, por sus siglas en inglés) asequible y potente; software integrado de punto de venta y gestión de inventario para negocios minoristas. Funciona para empresas de una o varias ubicaciones. Boutiques de moda masculina y femenina, tiendas de regalos, comercios minoristas especializados y otros negocios con necesidades diversas de inventario. Software de POS asequible y potente; sistemas integrados de punto de venta y software de gestión de inventario para negocios minoristas.
Ricochet ofrece la opción de software de consignación más accesible e intuitiva disponible. No importa qué tipo de negocio de consignación ejecutes o estés buscando abrir; desde tiendas tradicionales de consignación hasta tiendas de alquiler de stands o proveedores, Ricochet te ofrece la mejor solución para tu negocio. Desde la capacidad de tus expedidores y proveedores para iniciar sesión en sus propias cuentas, hasta la de ejecutar una tienda web entera directamente desde el software. ¡Regístrate para una prueba gratis hoy mismo! Solución de administración de almacenes de consignación con POS, inventario y seguimiento de la cuenta del consignador integrados. Funciona en PC, Mac y dispositivos móviles.
Diseñado específicamente con la hospitalidad en mente. Es flexible para todos los diferentes tipos y tamaños de negocios. Detrás de escena hay una base de datos de seguridad reforzada de todos tus datos más valiosos. Obtendrás el mismo tipo de herramientas de creación de informes y analíticas de grandes empresas para todas tus tiendas respaldadas, a medida que todo sucede. Y se ejecuta en cualquier dispositivo: iPad, Android, Mac, PC o incluso hardware POS heredado, un POS móvil completamente equipado y siempre disponible. La solución de software de punto de venta basada en la nube se puede utilizar de forma segura en cualquier dispositivo, en línea o fuera de línea. Se conecta perfectamente a los complementos.
CASHFOOTPRINT NO ES OTRO PUNTO DE VENTA EN LA NUBE. CashFootprint es una aplicación instalada de POS minorista para Windows que organizará tu inventario, hará un seguimiento de tu historial de clientes, administrará el acceso de los empleados y procesará las transacciones de forma segura. Con funciones integradas como crédito de la tienda, puntos de fidelidad y seguimiento de tarjetas de regalo, CashFootprint ofrece el tipo de ventajas a las que los clientes se han acostumbrado. Tu tienda puede hacer más. Haz más con CashFootprint. ASISTENCIA GRATIS, ACTUALIZACIONES GRATIS. El punto de venta CashFootprint procesará de forma segura las ventas, organizará el inventario y hará un seguimiento del historial de los clientes. Compra única (0 dólares por mes).

Por Springboard Retail

(64 opiniones)
Ver perfil
Springboard Retail es un sistema de gestión de POS (punto de venta, por sus siglas en inglés) y comercio minorista basado en la nube, diseñado específicamente para y por minoristas. Desarrollada teniendo en mente los requisitos de marcas y comercios minoritas multicanal y multisitio, la plataforma Springboard les permite brindar un servicio perfecto a cada cliente de la misma manera, sin importar dónde o cómo elijan comprar. Obtén la poderosa funcionalidad de gestión minorista que impulsa a algunas de las marcas minoristas más transformadoras y capacita a tu equipo para vender de manera más rentable. Springboard Retail es más que un POS. Aprende sobre las funciones de gestión minorista de nivel empresarial.

Por Rain Retail Software

(53 opiniones)
Ver perfil
Rain es un sistema de sitio web y punto de venta para comercio minorista basado en la nube. Con Rain, el inventario siempre está actualizado con lo que se vende online y en la tienda. Su interfaz fácil de usar permite administrar clientes, fidelización, clases, reparaciones de equipos, órdenes de compra, informes, eventos de calendario y más, además de admitir integración con QuickBooks. El paquete de marketing de Rain ayuda a mantener el contacto cercano con los clientes a través de marketing por correo electrónico y marketing por mensajes de texto. Todos los clientes obtienen asistencia ilimitada. La información se actualiza en tiempo real en el POS, la web y el sitio móvil con solo introducirla una vez. Registros, productos y atención al cliente ilimitados.
Ver perfil
Tome las órdenes de los clientes, realice transacciones con tarjetas de crédito de alta velocidad, haga un seguimiento del inventario y ordene suministros, haga un seguimiento de la mano de obra, etc. Tome las órdenes de los clientes, realice transacciones con tarjetas de crédito de alta velocidad, haga un seguimiento del inventario y ordene suministros, haga un seguimiento de la mano de obra, etc.
Ver perfil
Si eres una empresa minorista que necesita más que un simple sistema POS en la nube, POSIM es adecuado para ti. Se ofrece una solución alojada en el sitio para tiendas minoristas tradicionales desde hace más de 30 años. POSIM es perfecto para demandas y características de inventario complejas y únicas que otro software de punto de venta no puede satisfacer. Si tu tienda minorista tiene problemas de POS, POSIM tiene la respuesta. Creado para empresas minoristas que necesitan más que un POS en la nube ligero. POSIM es perfecto para demandas de inventario complejas y únicas.

Por RB Retail and Service Software

(48 opiniones)
Ver perfil
RB Retail and Service Solutions les brinda a los dueños de negocios las herramientas que necesitan para tener éxito. Tiene la solución de software para tu negocio, ya sea que operes en varias ubicaciones, en una ruta de servicio o de cualquier modo intermedio. Solución de software de gestión empresarial

Por GOFRUGAL Technologies

(43 opiniones)
Ver perfil
GoFrugal Technologies ha proporcionado software de punto de venta para comercios minoristas. Empresas de distribución y restaurantes desde 2004, en forma de soluciones completas de automatización empresarial combinadas con aplicaciones móviles y soluciones en la nube. Con sede en Chennai, India, la huella tecnológica de este software ha crecido para beneficiar a más de 25 000 negocios minoristas en más de 50 países. El enfoque principal es brindar una excelente experiencia al cliente con las soluciones digitales. Punto de venta, inventario y soluciones de software contable para comercios minoristas. Restaurante y empresas de distribución con prueba gratis por 15 días
Ver perfil
El sistema de punto de venta para comercios minoristas de KORONA cuenta con gestión avanzada de inventarios, transacciones rápidas, opciones de pago modernas, análisis de productos, creación de informes detallados, programas de fidelización y mucho más. Todas sus funciones son totalmente personalizables y escalables para comercios minoristas de cualquier nicho con distintas opciones de hardware. Prueba KORONA gratis y pide una demo completa y personalizada. Sin contratos ni cargos. Todas las funciones de configuración, formación y asistencia por teléfono /chat están incluidas en la suscripción mensual. El sistema de punto de venta para comercios minoristas de KORONA ofrece a los minoristas una económica suscripción mensual con tarifa plana que incluye funciones de gestión de inventarios y CRM. ¡Pruébalo gratis!
Cash Register Express es una caja registradora computarizada y rentable que mantiene bajos los costos de inventario, reduce el robo y genera más dinero. CRE es el primer sistema de punto de venta (POS) basado en Windows exclusivamente dirigido a comercios minoristas y de video. Su interfaz fácil de usar facilita la gestión de tu tienda. El seguimiento de las ventas y el inventario, el alquiler de videos y equipos, la creación de cuentas de membresía, búsquedas por categoría y la administración de los libros de la tienda son solo algunas de las características. Sistema POS basado en Windows para tiendas minoristas, videoclubes y restaurantes.
Aumenta tus ventas con este software todo en uno, basado en la nube, de comercio minorista con POS en tienda, comercio electrónico, gestión de inventarios, aplicación para iPad y potentes analíticas. Funciona en cualquier dispositivo y offline también. Sistema de POS basado en la nube para vender en tiendas, online y sobre la marcha. Utiliza solo un sistema para vender en todos los canales.
#1 Cloud-based Point of Sale Software for Franchises. Highly customizable with the power to scale, our solution empowers franchisors and franchisees to maximize growth, increase sales, streamline operations and lower costs with a single system. Franpos Franchise Management and POS system is full of features to manage the whole network including inventory and employee management, royalty collection, loyalty rewards, automated marketing, online ordering, brand app, and more. Get 30-Day Free Trial! With Franpos you will experience the benefits of cloud technology with a simple to use and beautifully designed POS system.
Ver perfil
RICS Software is a POS and Inventory Management platform specialized for APPAREL, FOOTWEAR, and ACCESSORY retailers only. Point-of-Sale, Inventory Control, Customer Management, and Reporting tools. Full service on-boarding and live support. Maximize profits through enhanced data: Better Buying Decisions, Reduce Costs, Improve Cash Flow. Integrated with e-Comm, accounting, open-to-buy, and product catalog data. Mobile POS available on iOS and Android devices for use in-store, or off-site. Web-based solution that provides point-of-sale through inventory control, retail management, reporting, client database and more.
Tailored for multi-store APPAREL, FOOTWEAR, SPORTS and GIFT chains. Most comprehensive inventory management in its class. Cloud-based...use anywhere. All US geographies fully supported. We configure for you. Affordable monthly subscription with no commitment. Use existing hardware. Personalized 24/7/365 US based phone support incl. Integration with Magento, Shopify, BigCommerce, WooCommerce and SPS. Chip (EMV) and smartphone payments. EDI capable. Automated sales tax by Avalara (Avatax). Leader in multi-store APPAREL, FOOTWEAR, SPORTS and GIFT chains. Most comprehensive inventory management in its class. 24/7 support.
Ver perfil
Tillpoint contains a range of over 25 specialised apps that allow you to run all areas of your business from a complete, centralised, all-in-one solution. The cloud-based system was developed for scalability and is suitable for all sized retail businesses, from one store to thousands. Multi-store businesses, such as chains or franchises, will have access to the hierarchy feature, which allows for easy management and control over simple to complex organisational business structures. Tillpoint is the multi-award-winning POS & Retail Management System.
Ver perfil
Run your store with smart POS software. Whether you need to quickly ring up sales, track inventory, or view sales data and reports- you can get the job done with one simple tool. Run your store with smart POS software. Whether you need to quickly ring up sales, track inventory, or view sales data and reports.

Por ECi Software Solutions

(13 opiniones)
Ver perfil
Exclusively for lumber and building material businesses, Spruce provides information from point of sale to the integrated general ledger. Integrated business intelligence and tailored dashboard views provide full visibility into customers, orders, inventory and vendors. Spruce simplifies your invoicing processes, saving you time and money. Providing instant access to your wholesaler, co-op, or other vendors makes purchasing fast, helps you improve customer service, and win more orders Spruce is a cloud-based, end-to-end business management software for lumber and building material businesses. Point of Sale Solution.
Enspire Commerce ofrece un punto de venta, mPOS, OMS, PIM, comercio electrónico y la plataforma en la nube de entrega directa de proveedores para pequeños y medianos comercios minoristas del mercado medio. Si crees que es importante administrar el inventario en varias tiendas, la venta empresarial, guardar la venta desde cualquier lugar y en cualquier lugar, permite que Enspire Commerce te ayude a crear embajadores de la marca. Una plataforma única con enfoque omnicanal que ofrece emprendimientos centrados en el cliente desde el pedido hasta el cumplimiento, en semanas o meses.

Por Nova Point of Sale

(11 opiniones)
Ver perfil
Nova is a full-service technology platform, designed to generate revenue for retail businesses. Whether you have a small business or are about to open your hundredth retail location, Nova was built for you. A unique point of sale system that solves all your retail challenges and increases your revenue.

Por Retail Express

(11 opiniones)
Ver perfil
Inventory-based retailer? Our intuitive, powerful cloud-based POS, inventory and eCommerce software is trusted by 4000+ Australian & New Zealand retailers. Includes Australian-based personalised support and implementation for all customers as standard. Get access to a single platform to maximise profitability and optimise customer experience across all your bricks-and-mortar and online stores. Perfect for inventory-based retailers inc: APPAREL | FURNITURE | SPORTS | PETS | TOYS | NUTRITION Intuitive, powerful cloud-based POS, inventory and eCommerce software trusted by 4000+ inventory-based Australian & NZ retailers.
Sistema POS diseñado específicamente para tiendas de segunda mano, tiendas de reutilización de materiales de construcción y tiendas de productos recuperados. Ofrece redondeo de donaciones, descuentos por color, recibos de venta y más. ThriftCart es un completo sistema de punto de venta minorista basado en la nube con funcionalidades adicionales para comercios de segunda mano y sin ánimo de lucro. Es lo suficientemente sencillo como para que los cajeros voluntarios aprendan a usarlo en minutos. El sistema de punto de venta puede mejorarse aún más con seguimiento y programación de recogida de donaciones. Sistema de punto de venta para tiendas de segunda mano. Ofrece redondeo de donaciones, descuentos por color, recibos de venta y más. ¡Perfecto para organizaciones sin ánimo de lucro!

Por Celerant Technology

(9 opiniones)
Ver perfil
Cumulus Retail offers a simple solution with the power to scale. We know how many hats business owners wear each day and created a POS and eCommerce that simply works well and works right, while enabling a competitive advantage through online marketing services and integrations. In a single system, Cumulus provides everything you need to expand beyond your physical storefront and move into the online world. With hands-on technical support, Cumulus lets you focus on growing your business. Easily manage your store and website as one; mobile point of sale, eCommerce, marketplace integrations, inventory, promotions, loyalty.
EMDI Retail POS is a flexible and customizable system for all retail businesses that seeking a retail point of sale (POS) system that will help to organize better their work. The system can work on any platform, so it is suitable for businesses looking to work on either a tablet or a desktop. With the extended real-time reports you can get a clear view of how individual staff members are performing. EMDI Retail POS is a flexible and customizable system for all retail businesses that seeking a retail point of sale.
Ver perfil
Quid POS Smart Vendor ofrece a las pequeñas empresas la posibilidad de intercambiar de forma transparente bienes y servicios en cualquier lugar y en cualquier moneda mediante el uso de los dispositivos inteligentes como una caja registradora electrónica, tanto para la determinación de precios como para el procesamiento de transacciones. Gestiona de manera eficiente el inventario, la creación de informes de ventas y las opciones de pago. Las aplicaciones sincronizadas de Android y la web brindan opciones y flexibilidad para usar un dispositivo móvil o una computadora. Simplifica el trabajo y aumenta la productividad. Planes empresariales premium disponibles gratis. Acepta múltiples monedas y opciones de pagos digitales de manera sencilla y es justa y confiable para bienes y servicios en aplicaciones Android y Web sincronizadas.

Por Futura Retail Solutions

(5 opiniones)
Ver perfil
Complete EPOS and retail stock management system for omni-channel retailers. Futura is used all over the world by lifestyle retailers, fashion houses and department stores. Systems cover; EPOS, custmer loyalty, item and stock management, buying, merchandise planning and Business Intelligence, all with fast access to live data to deliver great customer service and drive accurate decision management making. EPOS and Retail management solution provideig businesses with stock management, merchandise planning, inventory control, replenishment.
Alice POS is a cloud-based retail point of sale solution designed for multi-site stores such as franchises, corporate chains or buying groups, as well as individual stores that have the ambition to expand. Alice POS is built to increase revenue and save time while offering multi-store specific features such as inter-store inventory transfers, standardized network pricing, and advanced reports. Easily synch online and in-store sales with Alice eCommerce. All-in-one cloud POS for multi-store vendors (franchise, networks, corporate buying groups) ambitious single location retail stores.
The #1 end-to-end solution designed for boutiques. Manage inventory, customers, staff, and purchase orders and access a full suite of marketing tools to help your business sky-rocket...all on one easy-to-use platform. Made specifically for brick-and-mortar stores to drive sales both in-store and online. All-in-one POS solution with integrated marketing tools designed specifically for brick-and-mortar boutiques.
Cloud based solution for single and multi-location restaurants, retail outlets, memberships and general admission ticketing. Bepoz has the the most configurable and customizable reporting and analytics in the industry. Extremely configurable customer loyalty, promotions, vouchers, memberships, and more are some of the features that set Bepoz aside. Cloud based solution for single and multi-location restaurants, retail outlets, memberships and general admission ticketing.
Ver perfil
Cybertill's RetailStore platform includes a robust EPoS interface as standard, omnichannel ready and retailer approved. If you are looking for a retail EPoS system that can work across all your sales channels including online, in-store, mobile POS, catalogue, over the phone, RetailStore's cloud EPoS is the answer. Our EPoS is perfect for retailers with one store or hundreds of stores and helps to centrally consolidate all your sales, stock and customer information. A complete EPoS system
Ver perfil
Relax Plus Management Software Cloud a 100% Web Based Program that is designed for the management and control of the single point of sale or chain stores, as well as for the opening of a temporary store. The Software is particularly suitable for sectors that require Variants and Under Variations (Size / Colors) as an example required in the management of Fashion , Clothing, Footwear, Underwear and Sport. Relax Plus POS Cloud for Fashion Store Integrate with your E-Commerce

Por GoldTech

(0 opiniones)
Ver perfil
The GoldTech Retail Manager is your complete retail management system which focuses on superior point of-sale (POS), customer relationship management, inventory control, business intelligence/analytics, and more. With 24/7 FREE technical support provided for the life of our software, GoldTech is confident we help you focus on the things that matter your customers and your community. The GoldTech Retail Manager is your complete retail management solution tailored for how you do business.

Por Seretos Consulting

(0 opiniones)
Ver perfil
Cloud-based customer loyalty platform that enables businesses to record customer data, manage campaigns and process transactions. Cloud-based customer loyalty platform that enables businesses to record customer data, manage campaigns and process transactions.

Por Nextar Software Technology

(0 opiniones)
Ver perfil
TRABAJAR DESDE EL TELEFONO. Gestiona productos y clientes de ventas en la nube y fuera de línea. Kyte POS es una aplicación de ventas que funciona como gerente de tienda personal para tu pequeña empresa. Convierte tu teléfono en una pequeña empresa integral con una caja registradora inteligente, rastreador de ventas, gestión de inventario y funciones de atención al cliente. Gestiona productos y clientes de ventas en la nube y fuera de línea.

Por Preferred POS

(0 opiniones)
Ver perfil
Preferred POS software is an application installed on your computer. It is a complete and robust retail solution built with small to medium retail establishments in mind. You can also purchase a full software and hardware package to leave the installation and configuration to us. Preferred POS software is locally installed complete retail solution built with small to medium retail establishments in mind.

Por Archipelia

(0 opiniones)
Ver perfil
Archipelia's a full web ERP (SaaS) that covers all the retail POS features needed to any businesses from 5 to 500 users. Our solution covers the following functions: barcoding scanning, discount management, eCommerce, gift card management, inventory management, loyalty program support, pricing management, returns tracking, sales tracking and touch screen. Cost and time effectiveness, traceability & reliability are the core assets of Archipelia. Archipelia's a full web ERP (SaaS) that covers all the retail POS features needed to any businesses from 5 to 500 users.

Por COMPEX Systemhaus

(0 opiniones)
Ver perfil
Open Standards Point of Sale (OS.pos) provides all the functions and interfaces your cash register needs ¿ and it is easily adapted to new requirements. Its modern user interface is appealing and intuitive-to-use. Its back-end handles all necessary functionalities and facilitates compliance. OS.pos is compatible to all ERP systems. It can be run standalone, client, on premise or cloud. OS.pos provides all the functions and interfaces your cash register needs ¿ and it is easily adapted to new requirements.

Por Pomodo

(0 opiniones)
Ver perfil
POS For Retail! Gain full control over your sales and inventory, with the reliability of a desktop POS, and the flexibility of a cloud back office. Access your data from virtually anywhere. Pomodo POS is ideal for businesses looking to gain control over their business by managing purchase orders, inventory, customers, sales (both wholesale and retail options available!), and more! All backed with 24/7 support and next business day swap out on hardware! POS For Retail! Gain full control over your sales and inventory, with the reliability of a desktop POS, and the flexibility of a cloud.

Por AccelGrid Technologies

(0 opiniones)
Ver perfil
AccelGrid is a suite of seamlessly integrated modules that include Sales, CRM, Inventory, Accounting, Purchasing, HR and more. AccelGrid helps businesses eliminate data re-entry and increase accuracy by offering an integrated platform to manage all business functions. The solution is web-based and fully customizable to suit specific business processes and workflows. AccelGrid is user-friendly by design and can be used across multiple devices. AccelGrid is a business management suite that helps companies become more efficient and profitable.

Por Allspoke

(0 opiniones)
Ver perfil
Comprehensive retail management solution built with point of sale, centralized reporting, and control. Comprehensive retail management solution built with point of sale, centralized reporting, and control.

Por Arc POS

(0 opiniones)
Ver perfil
Restaurant & Retail Software,600+ Features,Available in 7 Languages- Chinese,Korean,Spanish, Complete Inventory Management,Employee Time Clock,Customer Module,Pizza Setup,Gift & Loyalty Program.Online Analytic Reporting.Online Website Ordering.Direct Accounting Integration like Quick books, Sage and 15 more companies,Direct Payroll Integration like ADT, Gusto, and 10 more companies,50+ Delivery App integration like Uber Eats, Door Dash, Grub Hub, etc, 24X7 Live Tech Support Industries Best Restaurant & Retall POS Software with 600+ features built in along with many integration and 24X7 Live Tech Support.

Por 22 DOTS

(0 opiniones)
Ver perfil
Increase revenue and brand loyalty with intelligent customer analyses and smart Point Of Sale (POS) solutions. Increase revenue and brand loyalty with intelligent customer analyses and smart Point Of Sale (POS) solutions.

Por PayTouch

(0 opiniones)
Ver perfil
Everything you need to Sell, Manage, and Grow your Business. Point of Sale software that will make your life easier and more profitable.

Por StorePoint POS

(0 opiniones)
Ver perfil
StorePoint is a cloud-based restaurant POS system with inventory control and restaurant online ordering capabilities. StorePoint is a cloud-based restaurant POS system with inventory control and restaurant online ordering capabilities.

Por Ginkoia

(0 opiniones)
Ver perfil
Ginkoia brings together cash register and inventory management software to drive your point of sale with performance. Ginkoia brings together cash register and inventory management software to drive your point of sale with performance.

Por Oliver POS

(0 opiniones)
Ver perfil
Oliver POS is a point-of-sale (POS) system built on top of WooCommerce and seamlessly combines e-commerce and physical stores. Oliver POS is compatible with multiple devices, whether its an iPad, Mac or PC. Third party barcode scanners and cash registers are also supported. Shop owners will have various reporting tools at their disposal so they can easily understand store performance. They will be able to process payment through debit, credit, cash, gift cards or store credit. A Powerful POS System for your WooCommerce Shop.

Por StockAgile

(0 opiniones)
Ver perfil
StockAgile is a cloud-based solution that makes the supply chain of the retail companies easier, agile, and more efficient. StockAgile allows to analyse the product life cycle, from its design or purchase, to it is sold to the final customer, offering an omnichannel shopping experience. In addition, it removes the complexity of choosing the right product to design or buy, choosing the right store to increase its sales, or finding a balance between stocks and promotions. StockAgile makes the supply chain of the retail companies easier, agile, and more efficient optimising its operations and experience.

Por myBrand

(0 opiniones)
Ver perfil
Brand center for brick and mortar marketing. myBrand continues where other retail IT solutions, like MRM and DAM, stop. myBrand enables marketers to take full control of delivering and maintaining the intended brand experience to all stores and, at the same time, lower operational costs and reduce cycle times. myBrand is closing the gap between digital and physical worlds. Brand center for brick and mortar marketing. Improve the brand experience in your stores by managing your physical brand expressions.

Por Sitoo

(0 opiniones)
Ver perfil
Sitoo is one of the most powerful cloud-based Point of Sales platforms for Global retailers. Tailor-made for retail the platform allows customers to move effortlessly through physical and digital stores. Sitoo specializes in large transaction volumes and is adapted to local legal requirements, languages, currencies and payment methods. Today, Sitoo is used by global retailers in the Nordic countries, Europe, the United States and Australia. Mobile Point of Sales platform to embrace the digitalization and meet the new ways of omnichannel shopping.

Por Octopos

(0 opiniones)
Ver perfil
Point of sale system tailored specifically for grocery and retail stores. Point of sale system tailored specifically for grocery and retail stores.

Por MYDA

(0 opiniones)
Ver perfil
Myda Business Manager is a connected platform with powerful POS, Inventory with Replenishment, Omni Channel & Joint Channel capabilities, Promotions, Bookkeeping, Customer & Loyalty Management, permission driven employee management and more. Retailers, Restaurants and other merchants can tailor business manager to exact workflow and configure to meet your individual business needs whether you own one store or 100s of stores. Gain access to real time Intelligence and predictions via myda insights All in one flexible platform to manage operations, inventory, POS, promotions, customer management, Expenses, Store management and more

Por Beesion

(0 opiniones)
Ver perfil
Point-of-sale solution that allows businesses to streamline sales operations, track available inventory and manage orders. Point-of-sale solution that allows businesses to streamline sales operations, track available inventory and manage orders.

Por Blue Chip Computers

(0 opiniones)
Ver perfil
POS suite solution that enables businesses to streamline operational processes with reporting, data export, barcode scanning & more. POS suite solution that enables businesses to streamline operational processes with reporting, data export, barcode scanning & more.

Por MicroTelecom Systems

(0 opiniones)
Ver perfil
POS solution that helps small to large retailers manage promotions, rebates, payments, accounting and more. POS solution that helps small to large retailers manage promotions, rebates, payments, accounting and more.

Por Shireburn Software

(0 opiniones)
Ver perfil
POS solution for retail and catering businesses that helps manage sales via stock receipting, barcoding, order management & more. POS solution for retail and catering businesses that helps manage sales via stock receipting, barcoding, order management & more.

Por NEXTAXE

(0 opiniones)
Ver perfil
Fully-featured point of sale system with eCommerce integration and digital catalog. Fully-featured point of sale system with eCommerce integration and digital catalog.

Por Octopus Retail Management

(0 opiniones)
Ver perfil
Cloud-connected and end-to-end retail management solution that drives customer engagement for retail and restaurant SMBs. Cloud-connected and end-to-end retail management solution that drives customer engagement for retail and restaurant SMBs.

Por CompuByte POS

(0 opiniones)
Ver perfil
Point of Sale Software for retail stores that comes with inventory tracking and photo identification. Point of Sale Software for retail stores that comes with inventory tracking and photo identification.

Por Roxfortech Infosolutions

(0 opiniones)
Ver perfil
Online cloud based Billing Software for Retail shops. Modernise your retail outlets with POS billing, Inventory Management Software, & Customer Management. Built for supermarkets, grocery stores, retail cloth shops, pharmacies, and businesses of all kinds and sizes. Connect and ease your multi-store retail operations, and work across multiple devices: web browsers, android mobiles, tablets, iPad, and POS machines and more. Cloud-based POS Billing & Retail Store Management Software System made for businesses of all kinds and sizes.

Por Retail Management Hero

(0 opiniones)
Ver perfil
A complete retail point-of-sale for retailers to efficiently manage back office and POS activities. A complete retail point-of-sale for retailers to efficiently manage back office and POS activities.

Por Growsoft US

(0 opiniones)
Ver perfil
Point of sale system that assists users with inventory management, credit sales tracking, invoicing, and more. Point of sale system that assists users with inventory management, credit sales tracking, invoicing, and more.

Por DM Informatica

(0 opiniones)
Ver perfil
DM Information offers a shop automation solution for Italian retailers. All transactions are tracked and given with real-time data. DM Information offers a shop automation solution for Italian retailers. All transactions are tracked and given with real-time data.

Por GenioSoft

(0 opiniones)
Ver perfil
Vetrine is a retail management software for Italian businesses. It includes invoicing, inventory, sales tracking, eCommerce and an app. Vetrine is a retail management software for Italian businesses. It includes invoicing, inventory, sales tracking, eCommerce and an app.

Por Epicor Software

(0 opiniones)
Ver perfil
More than 7,000 businesses depend on Epicor Eagle software to help power point-of-sale activities; manage inventory and pricing; utilize integrated accounting tools; monitor for loss prevention and much more. More than 7,000 businesses depend on Epicor Eagle software to help power point-of-sale activities; manage inventory and pricing.

Por BottlePos LLC

(0 opiniones)
Ver perfil
BottlePOS is a cloud-based POS system built specifically for liquor stores. BottlePOS is a cloud-based POS system built specifically for liquor stores.