52 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
BigMarker combina un potente software de seminario web con sólidas funciones de marketing para crear la primera solución de seminario web de extremo a extremo del mundo. Descubre más sobre BigMarker La plataforma de seminario web moderna, creada para ayudarte a organizar seminarios web increíbles, hacer crecer tu audiencia y conducir a los clientes al siguiente paso. Descubre más sobre BigMarker
Communicate your ideas powerfully using Adobe Connect web conferencing software. Securely share presentations and multimedia right from your desktop, and get feedback from hundreds of participants - all using a web browser and the Adobe Flash Player runtime, already installed on 98% of Internet-connected personal computers. Securely share presentations and multimedia right from your desktop, and get feedback from hundreds of participants.
Eventzilla es una plataforma de gestión y venta de entradas para eventos, conferencias, eventos para recaudar fondos, clases, talleres, reuniones, conciertos y eventos deportivos. Apoya una amplia gama de eventos, que incluye eventos que requieren RSVP simples para grandes conferencias/exposiciones con miles de asistentes con varias pistas. Con Eventzilla, los organizadores de eventos pueden vender entradas en línea, procesar pagos con tarjeta de crédito y promover eventos en canales de redes sociales como Facebook y Twitter. Eventzilla es una plataforma de venta de entradas y registro de eventos en línea para organizadores de eventos.
El software de gestión de eventos integral de Whova es amado por miles de eventos en todo el mundo y ganó el Premio a la tecnología de eventos en 2016. Hilton, L'Oreal, IKEA, Lego, NASA, Rockefeller Foundation, TEDx, Stanford, MIT, Harvard, IEEE, ACM y muchos más confían en Whova. Whova ayuda a los organizadores de eventos a crear los eventos más atractivos y organizados porque mejora la participación de los asistentes, aumenta las oportunidades de establecer contactos y facilita la planificación de eventos. https://whova.com/ El software de gestión de eventos integral de Whova es un ganador del Premio a la tecnología de eventos en 2016.
TidyHQ es una herramienta de administración en línea creada para hacer que administrar tu grupo, tu organización o incluso tu asociación sea mucho más fácil. TidyHQ aumenta la productividad y ahorra tiempo al combinar excelentes herramientas en una plataforma fácil de usar. TidyHQ se desarrolló para ahorrarles a los administradores su activo más valioso, el tiempo. TidyHQ está configurado para dejarte tomar el control de tu organización y administrarla de la manera más fácil y eficiente posible. Echa un vistazo a algunas de las herramientas a tu disposición a continuación. Todas las herramientas que necesitas para llevar adelante tu organización en un solo lugar.
vFairs es una plataforma de eventos virtuales que permite la organización de todos los tamaños para albergar eventos en línea. vFairs se especializa en la ejecución de eventos como ferias virtuales de carreras, ferias de empleo, exhibiciones en línea y ferias de incorporación. Permite que las organizaciones y los representantes de stands se comprometan con la audiencia a través de herramientas interactivas como chat de texto/video/audio y seminarios web integrados. vFairs también ofrece atención al cliente de primera categoría y un administrador de eventos dedicado para ayudarte en cada paso. vFairs es una plataforma de eventos virtuales que permite a las organizaciones organizar eventos en línea de extremo a extremo y atraer audiencias relevantes.
Una plataforma de eventos virtuales todo en uno, potente pero asequible, con asistencia al cliente en vivo y en horario ininterrumpido. La plataforma ofrece sólidas funciones de alojamiento de eventos virtuales que incluyen venta de entradas, transmisión en vivo, chat en vivo y encuestas, estands de expositores virtuales, sesiones de trabajo en grupo, redes impulsadas por IA, gamificación y más. Ya sea que alojes un evento para 100 personas o más de 100 000, con Accelevents podrás crear una experiencia virtual que los asistentes siempre recordarán. Transmisión en vivo fácil, estands de expositores virtuales, redes interactivas, sesiones de trabajo en grupo, registro, chat y encuestas.
Conoce Configio: una plataforma robusta con todo lo que necesitas para administrar tus eventos de manera efectiva. Esta galardonada plataforma te permite crear, administrar y personalizar reglas de registro individuales y grupales, tu sitio web de registro, campañas de marketing automatizadas, encuestas, documentos, analíticas y recursos de aprendizaje. Configio te coloca en el asiento del conductor al brindarte la capacidad de configurar cada aspecto de la experiencia digital de los asistentes a través de su panel de control enriquecido en funciones. Configio es una galardonada plataforma de gestión de eventos con todo lo que necesitas para administrar tus eventos de manera efectiva.
No se puede negar el hecho de que el coronavirus ha tenido un tremendo impacto en el mundo y en los eventos en vivo. Aventri y sus socios de eventos virtuales recientemente anunciados pueden impulsar tus eventos virtuales y continuar ayudando a los asistentes a conectarse de manera óptima para que así no te veas obligado a cancelar tus eventos. Combina el poder de una de las mejores plataformas de gestión de eventos de su clase con excelentes soluciones de eventos virtuales. Esto garantiza una transición fluida de la experiencia del evento del plano personal al virtual y viceversa. La plataforma inteligente de reuniones y eventos para organizaciones de eventos globales impulsados por datos. Obtén una demostración 30 minutos para verlo en acción.
Bizzabo es el software de gestión de eventos n.º 1, en el que confían clientes como WeWork, USAA y Github para planificar eventos profesionales. Este software todo en uno incluye registro de eventos, creador de sitios web, aplicación móvil, marketing de eventos, gestión de contactos, promoción de patrocinadores, analíticas y más. Bizzabo tiene una calificación de 5/5 en Capterra en cuanto a asistencia al cliente y acaba de recibir los 3 mayores premios del sector. Miles de las mejores marcas ya usan Bizzabo; obtén más información en su sitio web. Bizzabo es el software de gestión de eventos n.º 1. ¡La nube de eventos ofrece registro de eventos, aplicaciones de eventos, marketing de eventos y más!
Localist takes the stress and anxiety out of event planning and promotion. Marketing, HR, and communications teams love Localist's Event Automation Platform because it's simple to use, lets you create beautiful landing pages for multiple events, and consistently brands everything you promote; simply drag and drop your elements and begin sharing. Because every event and calendar is centralized in a single dashboard, creating, publishing, managing, and promoting your events has never been easier. Localist takes the anxiety out of event planning and promotion with simple, beautiful, and consistent landing pages for every event.
Manage and live stream virtual events from one place. Manage and live stream virtual events from one place.
Boomset ofrece un galardonado software de gestión de eventos de extremo a extremo y aplicaciones para mejorar los eventos presenciales y virtuales. Crea una experiencia de eventos virtual o híbrida con esta plataforma web y móvil para facilitar las ventas de entradas, la transmisión en vivo y las sesiones pregrabadas, el chat en vivo y las sesiones de preguntas y respuestas privadas, los estands de expositores virtuales, las videollamadas individuales y mucho más. Eventos virtuales, registro de eventos, ventas de entradas, transmisión en vivo, seguimiento de sesiones, recuperación de clientes potenciales, gamificación, expositores virtuales
Events.com connects people with in-person and virtual experiences they love. Its mobile-first event management and registration platform helps event makers manage, market, and monetize everything from massive festivals, real-world and virtual conferences, and marathons. With its end-to-end event management solutions, including sponsorship and marketing tools, Events.com gives organizers access to a suite of tools at every step of planning. Events.com's mobile-first event management and registration platform helps organizers manage, market, and monetize events of all sizes.
MYS es una referencia en software de gestión de eventos y conferencias adecuada para eventos de todos los tamaños, incluidas 9 de las 10 mejores exposiciones ejecutivas de las ferias comerciales Gold 100. Este software fácil de usar y basado en la nube permite simplificar y agilizar los procesos, aumentar los ingresos y aumentar la participación de expositores y asistentes. Sus módulos incluyen directorio integrado con plano de planta y búsqueda, gestión de conferencias, venta de stands, recolección de datos de expositores, aplicación móvil y más. Un software basado en la nube con directorio integrado con plano de planta y búsqueda, gestión de conferencias, venta de stands, recolección de datos de expositores, aplicación móvil y más.
Socio hace que sea fácil y asequible crear aplicaciones de eventos totalmente personalizables para congresos, ferias y eventos. Es fácil de usar para los asistentes. ¡Lo difícil es dejar de usarlo! Tu aplicación será una solución integral para ayudar a que los asistentes aprovechen tu evento al máximo. Ellos pueden seleccionar y crear una agenda personal para navegar sin esfuerzo por el evento. Las potentes herramientas de redes sociales mejoran el compromiso entre los asistentes, los patrocinadores y todos. Socio brinda una experiencia excepcional del evento. Aplicaciones con marca totalmente personalizables para eventos, congresos y ferias comerciales. Fáciles de crear. Lo difícil es dejar de usarlas. A los asistentes les encantará.
Especializados en software para todos los eventos corporativos y de asociación que necesitan herramientas para abordar sus propias reglas comerciales. Este software integral es fácil de usar y tiene herramientas como Call for Papers, planos interactivos, registro de expositores, acreditación, aplicaciones móviles, membresía e integración de CRM, herramientas de correo electrónico y creación de informes en horario ininterrumpido. Las soluciones en el sitio incluyen kioscos de registro y autorregistro, escaneo de sesiones y recuperación de clientes potenciales. Software de registro de eventos en línea que gestiona y ejecuta todas las tareas relacionadas con la creación y el lanzamiento de un evento exitoso.
EventCreate is the fastest growing event marketing platform, enabling planners to easily create a beautiful event website in minutes. EventCreate is the fastest growing event marketing platform, enabling planners to easily create a beautiful event website in minutes.
Ofrece a los empleados una avenida para ser escuchados en los ayuntamientos, seminarios web virtuales, reuniones y llamadas de conferencia. Pigeonhole Live es un canal comprobado y confiable que involucra a los empleados para obtener comentarios abiertos y honestos en los que la administración puede confiar. Guía las discusiones y mantente enfocado con estas herramientas de curación. Utiliza Pigeonhole Live para hacer preguntas sin esfuerzo de forma colectiva, realizar encuestas en tiempo real con los empleados y recopilar datos interesantes. Gratis para hasta 1000 miembros de la audiencia. Actualizar para más características. Aumentar la implicación del empleado con PyR colaborativas y encuestas en tiempo real sobre la plataforma interactiva más sencilla para ayuntamientos y reuniones.
Easily schedule and manage webinars from start to finish with GlobalMeet Webcast. Perfect for lead generation, product launches, training sessions, company announcements. Communicate with hundreds worldwide. Login and set up a webinar instantly. Webcam broadcasting and screen sharing at the click of a button. Record the event and share the link with those unable to attend. Polling, Q&A, chat and social feeds all standard. Comprehensive analytics for email tracking, attendance, Q&A and polling. Enterprise-grade live streaming events platform delivering superior support and technology for any audience in the world.
The leading events solution for nonprofits and commercial enterprises, Personify A2Z Events includes everything needed to manage and market your exposition, tradeshow or conference. Our powerful, SaaS-based tools deliver end-to-end support for event management tasks, allowing you to streamline floor plan management, event websites, online contracts, sponsorships, speaker management, reporting and more. Purpose-built and proven, maximize events and deliver experiences with A2Z Events. Personify A2Z Events is the top enterprise-level event management and optimization solution in the Association and For-Profit industry.
Attendease is an award-winning, enterprise-level event management platform for events of all types and sizes, whether online or in-person, paid or free, private or public. Used by names such as Adobe, NBC, and Autodesk, our all-in-one software can easily help you manage event registration, build white-labeled event websites, create mobile apps, email and manage attendees, create surveys, reports, and more! Enterprise-level event management software for corporate event teams managing a portfolio of events of all types and sizes.
Register participants, accept contributions, schedule programs for your conference or seminar online. Register participants, accept contributions, schedule programs for your conference or seminar online.
EventsAIR is an award-winning, secure platform trusted by meeting planners globally. With a history in leading-edge solutions, EventsAIR has comprehensive functionality to manage all aspects of your events, including attendee registration, mobiles apps, participant engagement, exhibitors, abstracts and more. Support is available 24/7 and the user community is engaged through monthly webinars and annual conferences. EventsAIR continually evolves through customer input and advances in technology. EventsAIR is the award-winning event management platform designed for PCOs and event organizers, designed by meeting planners.
b2match es una herramienta de gestión de eventos fácil de usar que ofrece funciones de registro, emisión de entradas, creación de páginas de eventos y programación de reuniones, lo que la convierte en el software perfecto para eventos con una carga importante de creación de relaciones. Con años de experiencia y más de 2000 eventos en su cartera, la empresa es líder europeo en este campo. Precios claros, un proceso bien establecido y asombrosas funciones de software que han ayudado a cientos de organizadores de eventos y socios a realizar eventos satisfactoriamente. Herramienta de gestión de eventos para organizar eventos de creación de relaciones efectivos y orientados a objetivos concretos.
Event management solution for corporate events, meetings, training and incentive travels. Event management solution for corporate events, meetings, training and incentive travels.
WorkCast is reimagining what webinars can be. WorkCast's powerful platform and expert team make webinars and webcasts simpler and more engaging, allowing you to generate more leads and connect with your audience on a global scale. WorkCast is purpose built, so customers know they won't face the barriers they face with other webinar platforms - no downloads, no plugins, and no barriers for presenters and attendees. Maximize engagement, generate leads and grow your business with WorkCast. Reimagining what webinars can be. Maximize engagement, generate leads and grow your business with WorkCast.
INXPO is the video platform trusted by enterprises, built upon a secure, reliable and scalable foundation that has powered thousands of events and touched millions of users. From fully branded webcasts or online events, to enterprise video portals, our versatile products empower our clients to authentically reach their audiences. Built for marketing, corporate communications, sales enablement and training, our technology delivers engaging video experiences. Create end-to-end online event experiences that inspire audiences to action.
Eventdrive is THE end-to-end platform to manage your corporate events. Invite and register your guests easily thanks to our email management system and our website builder. Imagine valuable experiences where you engage your attendees and strengthen your community through your mobile app while gathering meaningful data to measure your event success and ROI. You needed it, it's all there! It's just missing you. Visit our website to learn more! THE all-in-one event management software to create your corporate events: project management, marketing, experience, performance...
Everything you need to host a safe and successful live or virtual golf fundraiser, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships, and more. This powerful platform is available to qualifying nonprofit organizations at no cost through GolfStatus.org's Golf for Good program. An event management platform for live and virtual golf fundraisers.
Eventfinity encompasses a macrocosm of products and services. It is a multifunctional database that powers an event app, registration system, badging and check in, and a variety of flexible and engaging reactive and interactive digital signage. Registration systems, badging, credentialing, check-in, and a variety of flexible and engaging reactive/interactive digital signage.
EventXtra makes events simple and impactful. It is an online event management platform helps event organisers streamline their workflows and creates values throughout an event. Regardless of the event size, it provides a one-stop solution including email automation, registration, onsite name badge printing, live audience engagement, post-event feedback and analysis. EventXtra platform is trusted and used in more than 3000+ events including by Alibaba, Apple, Google, Deloitte, HKSTP, etc All-In-One Corporate Event Management Software. We make event simple and impactful.
Micepad is a full suite event registration, management and audience engagement platform for perfectionists. We provide cutting-edge solutions to save your time and provide your attendees with a world-class experience by: - Supporting speakers with an interactive agenda, information pages & document library. - Transforming your attendees into participants with gamification, live Q&As and polls. - Tracking ROI metrics in real time with clear-cut charts and capture engagement data. Micepad is a full suite event registration, management and audience engagement platform aiming to save your time and boost your ROI.
HeySummit makes it easy to run beautiful, effective, and value-driven virtual summits with a suite of organisational and marketing tools to help you save time and resources organising your virtual event. Customers all over the world use HeySummit to plan live & pre-recorded virtual events, open up physical events to audiences further afield, organise talk series and video resource libraries, create online courses, showcase products, conduct research, raise their profile, and spread knowledge. HeySummit makes it easy to run beautiful, effective, & value-driven virtual summits with a suite of organisational and marketing tools
Juven is a full-circle cloud solution for organizations to manage events (ticketing and RSVP), memberships (virtual membership cards and payments), and broadcast emails (targeted EDMs and electronic forms). An online platform for organizations to manage memberships, event RSVPs, and email newsletters.
Powering 1 MIL projects and events worldwide with award-winning applications, ExhibitForce is the event professional's toolkit that redefines best practices in overseeing every aspect of an event program - from registration to lead capture with measurable ROI. The result is more than 30% of Fortune 500 Companies worldwide trust Exhibit Force to drive results and brings together all of the resources in an organization to dramatically boost productivity and currently has 300,000 global end-users Award Winning Web-based application for centralized Professional Event Management of staffing, tasks, budgeting, and reporting.
(0 opiniones)
Ver perfil
Software de videoconferencia y conferencia web 100 % basado en un navegador sin ninguna instalación especial en tu computadora. Software de videoconferencia y conferencia web 100 % basado en un navegador sin ninguna instalación especial en tu computadora.
(0 opiniones)
Ver perfil
Un único paquete de software para empresas de gestión de destinos, planificadores de reuniones, agentes de viajes o cualquier programa de viajes grupales. Un único paquete de software para empresas de gestión de destinos, planificadores de reuniones, agentes de viajes o cualquier programa de viajes grupales.
(0 opiniones)
Ver perfil
Mobile event platform designed to power enterprises, brands, and events. Features include built-in social media & schedule creation. Mobile event management tool that lets businesses update event details, recommend sessions, monitor personalized chatbots, and more.
(0 opiniones)
Ver perfil
Online event management platform that automates event registration, payments, and networking. Online event management platform that automates event registration, payments, and networking.
Create engaging webcasts and webinars, fully branded and customizable. Create engaging webcasts and webinars, fully branded and customizable.

GTR

(0 opiniones)
Ver perfil
Since 1995, GTR has provided the conference and trade show industry with innovative technologies designed to improve and simplify every event. With unrivaled customer support, global reach, and an eye on innovative technologies, GTR has powered over 12,000 events around the world. In an industry of DIY platforms, we stand apart as a full service, white glove solution when it is needed and do-it-yourself event technology when you do not. Since 1995, GTR has provided event technology solutions and world-class service to the conference and trade show industry.
(0 opiniones)
Ver perfil
A virtual event solution that can host online conferences, job fairs, and more with lead capturing and direct messaging features. A virtual event solution that can host online conferences, job fairs, and more with lead capturing and direct messaging features.
(0 opiniones)
Ver perfil
Event management solution with virtual event capabilities that can host multiple live streams at once with calendar management views. Event management solution with virtual event capabilities that can host multiple live streams at once with calendar management views.
(0 opiniones)
Ver perfil
SpotMe Anywhere is a leading digital experience platform with a focus on helping clients create live and on-demand experiences. What makes this different is that we are focused on helping create engaged communities. Our enterprise-ready solution includes web and native app platforms, customization and branding capabilities, live streaming, event and session registration, on-demand hosting, and professional services. A leading digital experience platform with live streaming, event registration, and professional service support.
(0 opiniones)
Ver perfil
Gives businesses comprehensive functionality to conduct virtual, online events. Gives businesses comprehensive functionality to conduct virtual, online events.
Ver perfil
Full production online event. Full production online event.
Ver perfil
In-built Video Conferencing (integrates into our networking platform itself for a hassle-free, no installs needed) - Multiple Meeting types supported - Exhibitor Product Catalogues - Video stream and screen sharing - Multiple speakers and moderators - Live Polls, Q&A, Chat (survey, multi-choice questions, open questions), real-time analytics, detailed personalised data on attendees answers - Live stream to social media - Unlimited number of viewers - Push notifications Video Conferencing Multiple Meeting types Exhibitor Product Catalogues connected to the meeting room Live Polls, Q&A, Chat
(0 opiniones)
Ver perfil
Turn your event website into a tool that drives your attendees experience and adds value to your event. Our technology uses the format of an event website to create opportunities for attendees to Learn, Explore, and Grow as they participate in your event. Virtual events are here to stay. Go beyond Live events with the right digital ecosystem.
(0 opiniones)
Ver perfil
Engage your audience regardless of their location with professional, highly engaging virtual event experiences. Create virtual sessions, retain sponsor value in an online environment and improve attendee engagement with this award winning platform. Engage your audience regardless of their location with professional, highly engaging virtual event experiences.
(0 opiniones)
Ver perfil
Airmeet - The Events Platform for Professionals Airmeet's core focus is on creating the most inclusive & immersive virtual events platform for knowledge professionals. Built from the ground up to enable better interactions & help build real connections, Airmeet offers a ton of features that help participants discover & network in the most efficient way possible. Including a Social Lounge, Event Management, Sponsorships and Raise Hand. Airmeet is highly scalable, secure & runs on the cloud. Airmeet is an all-in-one platform for communities & organizations to host interactive & immersive events, meetups & workshops.
(0 opiniones)
Ver perfil
Web-based solution that helps churches and nonprofit organizations organize virtual events to engage with the congregation. Web-based solution that helps churches and nonprofit organizations organize virtual events to engage with the congregation.