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Servicio de reducción de ruido y masterización de audio online para contenido multimedia. Ideal para podcasters, vloggers, anunciantes y músicos. Descubre más sobre ReMasterMedia
Crees que tu audio suena bien, pero la verdad es que no lo hace hasta que lo optimizas. ReMasterMedia es un excelente servicio/herramienta de aplicación web en el que puedes cargar el contenido multimedia de audio/video a fin de optimizar tu audio para cualquier plataforma de manera asequible, sin tener que gastarte mucho dinero en un estudio profesional. Puedes acceder al servicio a través de la web, en tu PC o en un navegador de dispositivo móvil. No requiere instalación y la versión para navegador web de teléfono es muy fácil de usar. Descubre más sobre ReMasterMedia
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Software de centro de contacto en la nube que ofrece realidad virtual, enrutamiento basado en habilidades, inteligencia artificial, combinación de llamadas y analíticas.
NICE inContact es una plataforma de experiencia del cliente en la nube de excelente valoración. Al ofrecer enrutamiento omnicanal, analíticas, optimización de la fuerza laboral, automatización e inteligencia artificial (IA), CXone permite a las organizaciones de todos los tamaños brindar experiencias excepcionales a los clientes a través de múltiples canales.
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  • Análisis de sentimientos
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  • Encuestas y comentarios
  • Procesamiento de lenguaje natural
  • Gestión de la experiencia del cliente
CallTrackingMetrics captura la trayectoria completa del cliente en los distintos equipos y realiza un seguimiento de todas las conversaciones en una sola plataforma.
Con potentes herramientas de seguimiento de llamadas y centro de contacto, CallTrackingMetrics ayuda a las agencias y empresas a ofrecer una experiencia de cliente más personalizada. Muestra qué campañas de marketing están generando más clientes potenciales y conversiones y administra todos los canales de conversación, llamadas, chats, formularios y textos en una única plataforma. Más de 100 000 usuarios confían en la plataforma omnicanal CallTrackingMetrics para unificar las comunicaciones de sus equipos de marketing, ventas y servicios.
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Reduce operational costs, and deliver an enhanced customer experience by super-charging your QA and getting rid of spreadsheets.
EvaluAgent's Quality Assurance software includes all the features you need to deliver performance improvement and demonstrate compliance. Backed by an experience customer success team, EvaluAgent helps you evaluate, coach and engage front-line agents.
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La solución SaaS online de Snowfly ofrece programas de reconocimiento e incentivos basados en gamificación.
Snowfly es una de las empresas líderes de incentivos de empleado, reconocimiento y análisis de datos basadas en gamificación. Crea un enfoque personalizado para que cada cliente consiga la mejor implicación del empleado para su organización con un sistema único de recompensas y reconocimiento de intervalo variable y refuerzo positivo. Emplea analíticas para proporcionar pasos prácticos hacia la mejora individual y organizativa con reconocimiento centrado e incentivos en tiempo real. Entrega resultados medibles a cada cliente.
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CallFinder® es una solución SaaS de supervisión de calidad automatizada que ofrece informes de datos personalizados e información sobre el rendimiento del centro de contacto y los KPI.
CallFinder es un importante proveedor de software SaaS de análisis de voz, puntuación automatizada de llamadas y tecnología de transcripción de voz a texto que ofrece información conversacional, como análisis de sentimientos. La solución de análisis de voz de CallFinder busca palabras y frases clave en las grabaciones de las llamadas para ayudar a abordar los objetivos del negocio y superar los desafíos comunes, como el cumplimiento de guiones y las puntuaciones bajas de CSAT. Esta solución también proporciona analíticas de interacción entre agentes y clientes en cada llamada entrante.
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MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK based team, we design and develop your solution based on your business requirements, so as your needs change, so do we. It's the reason MaxContact now handles over 100Million interactions monthly, why 97% of our valued customers choose to stay with us, and why we're growing from strength to strength, alongside our customers.
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Omnichannel analytics and pervasive call center performance management solution for large and small contact centers.
CallMiner is a proud provider of omnichannel analytics solutions for improving agent performance and customer intelligence. Founded in 2002, CallMiner pioneered the speech analytics industry. With our years of industry leadership and over 2 billion hours of conversations mined, we are able to deliver exceptional value to customers by providing highly effective, usable, and scalable engagement analytics solutions.
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Appen provides high-quality training data to confidently deploy world-class AI.
Appen provides reliable training data to give organizations in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence to deploy world-class AI products. Our expertise includes a global crowd of over 1 million skilled contractors who speak over 235 languages, in over 70,000 locations and 170 countries.
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Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform. Evaluate 100% of voice calls, analyze performance, and tailor agent coaching.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to quickly analyze 100% of calls. With Observe.AI, support teams improve call quality, monitor compliance, and coach agents into top performers.
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Business and contact center call recording solution for IP telephony and unified communication system
MiaRec is an enterprise-level solution for call recording and quality monitoring in contact centers and businesses of any size and type, from SMB to large multi-site enterprises. MiaRec top features include an intuitive web-based interface, easy installation within minutes, rich functionality, Live Monitoring, and many others. Advanced security, PCI compliance support and tight integration with contact center systems and telephony equipment like those from Cisco, Avaya, Broadsoft, Asterisk etc.
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API de análisis de voz de rápida en centros de llamadas, aplicaciones nativas, robótica, etc. Independiente del dialecto y del idioma
OTO aprovecha la tecnología de voz de vanguardia para comprender los comportamientos clave y las señales acústicas en tiempo real. Nuestro motor ligero DeepToneTM extrae más de 100 mediciones, varias veces por segundo, proporcionando una amplia gama de conocimientos. OTO es independiente del idioma y le brinda parámetros de salida en varios ángulos. Nuestra API permite a las empresas comenzar a analizar el 100% de las conversaciones en un par de horas. Regístrese para una prueba gratuita!
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Clarabridge

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Clarabridge te ayuda a comprender y mejorar la experiencia de tus clientes al poner en práctica los comentarios de los clientes.
Clarabridge ayuda a cientos de marcas líderes en el mundo a mejorar la experiencia del cliente poniendo en práctica los comentarios de los clientes. Esta solución ofrece la única escucha omnidireccional, la mejor analítica de clientes de su clase y acciones guiadas en tiempo real para lograr una rápida respuesta de primera línea. Con las tendencias de comentarios de los clientes, la correlación y el análisis de la causa raíz, las mejores y más grandes empresas del mundo utilizan la solución Clarabridge SaaS para impulsar sus programas CEM.
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Stratifyd

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An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
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Contact Cubed

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Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
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Tethr

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Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
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Prodigal

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Speech intelligence software for debt collection and accounts receivables management enterprises.
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Solution to create notes automatically for meetings.
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Speech analytics solution to help businesses extract valuable insights from phone calls.
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Web-based speech and text analytics software that helps companies improve customer satisfaction.
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Capturi

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Signal AI

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Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.
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Contexta360

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Contexta360 is an online platform that uses AI and speech recognition to analyze telephone communications.
Contexta360 software works by using advanced speech analytics. It allows for the analysis of a large number of telephone conversations. It also automatically determines the reasons why customers made contact. The conversations can be from live or automatic answering systems. Automated workflows can be created using gained insights, and the user experience can be improved. Customer interaction analysis is based on natural language processing and AI.
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Fonetik

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The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market.
The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market, engineered to help you understand what each customer says and feels, right now. Traditional speech tools are complex, designed by analysts for analysts, requiring a technical skillset to get the most from their platforms. Fonetik puts the power into your hands through an intuitive point-and-click interface designed by behavioural scientists.
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VoiceAI

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Call Journey makes conversations searchable
Call Journey makes voice searchable. Our mission is to unlock every conversation and add the true voice of the customer into the enterprise data mix. VoiceAI, our AI-powered Conversation Analytics technology enables organisations to improve customer experience, improve commerical outcomes and ensure 100% coverage for quality assurance and compliance. VoiceAI makes it easy to capture and curate every customer voice interaction, and easily consolidate the conversation data with other data sources
Call Journey makes voice searchable. Our mission is to unlock every conversation and add the true voice of the customer into the enterprise data mix. VoiceAI, our AI-powered Conversation Analytics tech...
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