18 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software

Opiniones de Findmyshift

Sobre Findmyshift

Crea y comparte los horarios del personal en cualquier lugar y en cualquier momento, en cualquier navegador. Usar el planificador de soltar y arrastrar es tan fácil como trabajar con una hoja de cálculo.

Descubre más sobre Findmyshift

Puntos a favor:

Easy to navigate and the app is very useful for the entire team.

Puntos en contra:

At a company where I have to get authorisation and wait to use a company card to pay for an extension, it becomes a hassle.

Valoraciones de Findmyshift

Evaluación media

Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,4

Probabilidad de recomendación

8,7/ 10

Findmyshift tiene una valoración global de 4,6 estrellas sobre 5 según las 1.121 opiniones de usuarios de Capterra.

¿Has utilizado Findmyshift?

Comparte tu experiencia con otros compradores de software.

Filtrar opiniones (1.121)

ANDREA
GERENTE en Colombia
Veterinaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

AGILIZA TUS PROCESOS

5,0 hace 12 meses

Comentarios: Es un excelente sistema que nos ayuda a facilitar nuestro trabajo

Puntos a favor:

Me ayuda agilizar mis procesos, organizar los horario y liquidar horas extras

Puntos en contra:

N/A la verdad el sistema no tiene algo que no me guste, es un sistema muy completo.

Carolina
Recursos Humanos en Colombia
Veterinaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Yo uso FindmyShift

5,0 hace 6 meses

Puntos a favor:

Facil de usar, desde cualquier lado... :)

Puntos en contra:

por ahora ninguna, cuando tenga una sugerencia o critica constructiva, la haré.

Jordi
Director en España
Administración educativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Buen software, nos ha ayudado mucho gestionar las actividades de nuestros empleados

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

La facilidad con la que introduces actividades y son comunicadas. Los informes de los que puedes disponer. Son de gran ayuda.

Puntos en contra:

Echo de menos la posibilidad de crear actividades que se repiten en el tiempo sin la necesidad de copiar y pegar.

Montserrat
Dirección RRHH en España
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Satisfacción servicio

5,0 hace 3 años

Comentarios: Es muy intuitiva y fácil de usar.

Puntos a favor:

Su facilidad para registrar la jornada laboral diaria.

Puntos en contra:

Mejorar la validación de turnos, y la creación de plantillas de turnos.

Kineta
Kineta
Sole Proprietor en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Always easy to find my shift!

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Offers quality service to users and easy access to app and website features.

Puntos en contra:

Everything was fine to me, I haven't noticed anything negative about it yet.

Avelino Filipe
Team Leader en Jersey
Servicios, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Great Program

5,0 hace 2 meses

Comentarios: very good overall. Easy to use, easy to add or remove people as when needed

Puntos a favor:

The easy of work and the way we can track hours worked

Puntos en contra:

Everything with Findmyshift works well, so nothing that i dislike

Harry
Manager en RU
Restaurantes, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Good, room for improvement

3,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Good, simple design, could improve with an auto-generate feature.

Puntos a favor:

Clear Layout when used on the phone, simple to add on staff.

Puntos en contra:

Un-able to block time off, requests can come in whenever regardless. We need the ability to decide when people can take time off

Cliff
Operations manager en Canadá
Petróleo y energía, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Boon Energy

5,0 hace 3 meses

Comentarios: It has been a game changer for us there is no longer a disconnect from the office to the field.

Puntos a favor:

Easy to edit and change on the fly with our fast changing environments.

Puntos en contra:

Would like if there was an equipment function.

Timothy
OWNER en RU
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

easy to use

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: overall i like its ease of use and staff friendly

Puntos a favor:

so easy to use fantastic product great service

Puntos en contra:

i like it all maybe a tad expensive for only 2 staff should have an offer for 5 or less.

Landing
Security Services en EE. UU.
Contabilidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Accountant use

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Easy to use and maneuver around. The system is pretty easy to use and both efficient and effective.

Puntos a favor:

I found Find My Shift to be an excellent tool in time sheets, client hour billings, invoicing, and more. The system is pretty easy to use and both efficient and effective.

Puntos en contra:

I love using it, just the least i kind of want to see improvement is when you type a name, you have to click refresh to have the name populate. This could be confusing for certain people.

Rob
Duty Manager en RU
Entretenimiento, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Find My Shift

4,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: Overall using it for several years it works really well.

Puntos a favor:

The layout is very easy to see things and very customisable

Puntos en contra:

On my phone it never remembers my settings.

Jane
Manager en RU
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Works well for our business

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: excellent - the managers and staff are all very happy with the app

Puntos a favor:

easy to use and good for reporting, the app is good for the staff

Puntos en contra:

Nothing really accept it would be good to be able to edit from the app as well as the desktop

Ashley
Office Manager en EE. UU.
Veterinaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Easy Peasy!

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: Making the staff schedule is so much easier with this service!

Puntos a favor:

I like that there is a mobile app that my staff can use and check their schedule easily.

Puntos en contra:

I haven't found anything specifically I like the least about find my shift!

Connie
Practice manager en EE. UU.
Práctica médica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Great program

5,0 hace 2 meses

Comentarios: Love it! Love how people can access without ability to change it- unless we grant that privilege.

Puntos a favor:

Very easy to navigate- made scheduling so much better! Easy to understand

Puntos en contra:

Wish you could enter coverage for a week- month etc, and not have to enter each day manually. ( And maybe you can but I dont know how!! )

Sj
Manager en RU
Ingeniería industrial o mecánica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Payroll is now a breeze!

5,0 hace 5 meses

Comentarios: Really straight forward and easy. All our employees can easily use the app

Puntos a favor:

Has completely simplified our employee time keeping and makes doing payroll at the end of the month incredibly simple

Puntos en contra:

It is slightly on the pricey side for small business of around 6 -10 employees. We dont need the scheduling and a lot of the other features but we do need the ability to track clocking in and out of 6/7 employees

Mark
Managing Director - Independent Ambulance Company en RU
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Salus Medical FMS Review

5,0 hace 6 meses

Comentarios: Been using it for over 10yrs & very comfortable with it, yet still discovering further functionality on a daily basis.

Puntos a favor:

Simple & Clear Visuals, simple functionality

Puntos en contra:

N/A - Nothing negative to say, other than in our case specifically perhaps, ease & depth of integration with Xero, there are other packages perhaps further developed in that regard.

Tom
Home Manager en RU
2128, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Moving over from paper

3,0 hace 6 meses

Comentarios: Been a positive move from paper to digital. The team appreciate it far more

Puntos a favor:

Staff find it more straight forward to use, it has reminders on and no one misses there shifts. No one writes over and or can amend without permission and its cleaner and tidier

Puntos en contra:

over complicated in areas such as booking holiday and leave entitlement. Almost too many tabs and variations without little understanding

Kazi Rahat
Admin en Nueva Zelanda
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Staff roster software made simple.

5,0 hace 5 meses

Comentarios: Find My Shift is a great rostering software. The app works well, and the website is user-friendly. We use it to manage our company’s staff roster, and it’s been very efficient and easy to use. One feature that would be really helpful is a version history for every roster, showing who edited it and how many times it’s been updated. Other than that, everything is already in place and working smoothly.

Puntos a favor:

Find My Shift is a great rostering software. The app works well, and the website is user-friendly. We use it to manage our company’s staff roster, and it’s been very efficient and easy to use.

Puntos en contra:

One feature that would be really helpful is a version history for every roster, showing who edited it and how many times it’s been updated. Other than that, everything is already in place and working smoothly.

Joe
Retail Director en Canadá
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Excellent Scheduling Software

5,0 hace 5 meses

Comentarios: Fantastic, easy to use, both on desktop and on the app. Everything I need and a load more functions that I don't even use that might appeal to others too.

Puntos a favor:

The scheduling format is very simple and intuitive. I've used it for two different businesses, one only employing up to 10 people and one that employed 60+ and found it just as useful for both.

Puntos en contra:

It's only minor - I've received feedback from the team that they don't appreciate the reminders about upcoming shifts especially when it comes through on their scheduled days off. If this feature could be an opt-in rather than opt-out that would help.

Rachel
Treasurer en RU
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

A great Staff Rota System App for small businesses

5,0 hace 4 meses

Comentarios: A great tool which has been invaluable to our small business.

Puntos a favor:

Such a great application for managing your staff, very easy to use, a great asset to our business and our day to day running of our operation.

Puntos en contra:

Pity you cannot edit rotas from your phone in the app if you are an administrator.

Mathew
Business Manager en RU
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

The Rufus Centre

5,0 hace 3 meses

Comentarios: We would do and have recommended the system to a number of similar organisations.

Puntos a favor:

the flexibility and simplicity of the tools for our team to view their shifts.

Puntos en contra:

Some features are a little clunky and the lack of support can be a little frustrating.

Giovanna
Visitor Experience Manager en RU
Museos e instituciones, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Great customer service

5,0 hace 3 meses

Comentarios: It's great to use it and the customer service is always brilliant.

Puntos a favor:

It's easy to use, and always works fine!

Puntos en contra:

It's not intuitive as it seems when it comes to the facilities feature. But apart from that is good!

Ross
director en RU
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Find My shift

4,0 hace 8 meses

Comentarios: I happy and will continue to use for scheduling and clock in

Puntos a favor:

Its quick and easy to set up and does the job its required to do

Puntos en contra:

it could be a complete management tool if you added the bells and whistles.

Alysha
Customer Care en RU
Servicios para instalaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Does everything it says on the tin

5,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

It does everything we need it to and shows all our staff their shifts very easily

Puntos en contra:

Could do with a section you can add set shifts but this may just be somewhere I haven't looked yet

Rebecca
Interim Deputy Manager en RU
Ocio, viajes y turismo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Great service

4,0 hace 5 meses

Comentarios: Findmyshift is great for all your staff and rota needs. The app is really easy to use.

Puntos a favor:

It's usability and app is great for both management and staff.

Puntos en contra:

It would be great if they could introduce AI to generate a rota based on the availability of staff.