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Sobre ServicePilot

El software ofrece una visión unificada del servicio prestado, de la disponibilidad, del rendimiento y de la seguridad de los recursos informáticos.

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Sylvain L.
Ingénieur Network en Francia
Servicios para instalaciones, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

great supervision tools

5 hace 5 meses

Comentarios: Fast and effective

Puntos a favor:

Servicepilot is complete in terms of supervision, the advantage is the creation of packages and the ability to monitor all equipment

Puntos en contra:

The negative points are the use of shortcuts, the inability to modify a packaged view

Thierry B.
Telecom Manager en Francia
Tecnología y servicios de la información, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Supervision like you need.

4 hace 6 meses

Comentarios: Support is very important and easy to reach, the team are always available for help!
Tjis is very important when we install it few years ago, and support team was near us all days where we need help!

Puntos a favor:

This software could be defined with your specific configuration it's not a standard we can build exactly what we need

Puntos en contra:

For real time statistics on check call quality when you system is big for telephony sometime it's slow when you need to active filter

Jolivet F.
Network System Administrator en Francia
Seguros, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Efficient and very professional product

4 hace 6 meses

Comentarios: For over 10 years, we have used ServicePilot to monitor our entire Wan and Lan network as well as for our IBM mainframe business.

Puntos a favor:

For ease of installation and customization as well as very good support. ServicePilot allows you to supervise and automate a wide range of products from different brands.

Puntos en contra:

There is not much to reproach this product, the slightest problems encountered are quickly resolved by the support.

Frederic E.
network engineer en Francia
Seguros, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Very Good Product of Supervision

5 hace 5 meses

Comentarios: le service est très réactif et est capable d'intégrer rapidement de nouveaux équipements au travers de packages adaptés

Puntos a favor:

La simplicité du produit, les nombreux constructeurs disponibles dans les packages, la possibilité de créer ses propres packages

Puntos en contra:

Les nouvelles versions sont parfois pas totalement testées et la migration est parfois compliquées

Frederic R.
It Manager en Francia
Salud, bienestar y deporte, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Service Pilot

5 hace 6 meses

Comentarios: Nous sommes très satisfait de la solution et du support Service Pilot qui nous aide avec beaucoup de réactivité et compétences

Puntos a favor:

La rapidité de mise en oeuvre, les fonctionnalités de la solution et les différents wigdet qui facilitent l'intégration.

Puntos en contra:

La prise en main de la solution nécessite une période d'apprentissage et d'adaptation.

Olivier V.
Network Engineer en Francia
Redes informáticas, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

ServicePilot, the great swiss knife

4 hace 5 meses

Comentarios: ServicePilot is mostly used for our end customers voice monitoring and quality.
Real benefit in visibilty.
Is able to detect security issues on voice networks.

Puntos a favor:

Ease of use and deploy. Flexibility. Customizability. Performance. Perpetual improvements. Support team availability and efficiency.

Puntos en contra:

request knowledge of products that will be monitored by this software. Must practice regularly to be efficient with the product.