Opiniones de Smartsupp live chat

Sobre Smartsupp live chat

Chat en vivo para webs y tiendas online. Empieza una conversación personal con tus clientes.

Descubre más sobre Smartsupp live chat

Puntos a favor:

I like that it shows pages that they are visiting. The possibility of personalizing automatic messages as well as programming customer service hours.

Puntos en contra:

I was not able to discover the weak points of the app.

Valoraciones de Smartsupp live chat

Evaluación media

Facilidad de uso
4,8
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,4

Probabilidad de recomendación

8,5/10

Smartsupp live chat tiene una valoración global de 4,6 estrellas sobre 5 según las 331 opiniones de usuarios de Capterra.

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Filtrar opiniones (331)

Guillermo
Guillermo
Gerente en España
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Smartsupp una herramienta para dar soporte y ver el comportamiento del cliente

5,0 hace 8 meses

Comentarios: Smartsupp nos ha servido muchisimo en un tiempo, hemos atendido clientes en tiempo real que entran a la web y nos contactan para saber mas de nuestro producto, y tambien hemos podido ver estadisticas de cuantos entran, que páginas ven, que leen a que le dan click, pero ya la hemos reemplazado por opciones mas practicas.

Puntos a favor:

Lo que más me ha gustado es que tienes la posibilidad de ver el comportamiento del cliente en la web, ver el video desde que entra, ver que lee, a que le da click, ver el % de rebote, así puedes tener una idea de que reforzar en tu web, o que cambiar.

Puntos en contra:

Smartsupp es una herramienta genial para dar soporte en linea con un chat a clientes, pero ahora hay muchos servicios que ofrecen esto sin tener que pagar, y son mas populares para implementar en la web, por ejemplo el whatsapp.

Respuesta de Smartsupp

hace 8 meses

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us. We are glad that you have a great experience with Smartsupp. :) Smartsupp Team

marlyn
marlyn
Gerente en España
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Es bueno, pero actualmente hay mejores alternativas de mensajería para webs

3,0 hace 8 meses

Comentarios: Ha sido buena, y en años anteriores hemos obtenidos varios clientes a través de su aplicación.

Puntos a favor:

Lo que más me ha gustado ha sido lo fácil y útil que es , ya que tienes una mensajería en tiempo real y cada usuario que llegue a tu página podrá hablar rápidamente con alguien de tu equipo. Y una herramienta SÚPER importante es que graba todo lo que hace el potencial cliente en tu web, así podrás saber que más le ha gustado al potencial cliente o que deberías cambiar de la web.

Puntos en contra:

La aplicación realmente es buena pero creo que hoy en día las personas prefieren comunicarse por whatsapp o Telegram, y también le beneficia más a la empresa obtener los números de los potenciales clientes, que solo el correo que es el que dejan en smartsupp

Respuesta de Smartsupp

hace 8 meses

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us.. :) Smartsupp Team

Carlos
Gerente General en Perú
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Smartsupp una bendición

5,0 hace 3 días Nuevo

Comentarios: Es una herramienta sumamente intuitiva y excelente para conectar con nuestros clientes de forma fácil y efectiva.

Puntos a favor:

El chat en tiempo real para acercarnos a nuestros clientes y consolidar ventas.

Puntos en contra:

El precio es aún alto, y las co figuraciones de los chats boots tiene pocos ejemplos

Pablo
CEO en España
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Imposible que de más problemas, un chat al que no llegan los mensajes

2,0 hace 2 años

Puntos a favor:

El precio es lo único que se salva en este software

Puntos en contra:

Fiabilidad 0, cada X tiempo falla de forma aleatoria y pierdes clientes porque no llegan los mensajes, no te permite contestarles, se bloquea el app/web... horrible, no lo recomiendo a nadie. Lo barato sale caro. Además he compartido los problemas en repetidas ocasiones con el equipo de Smartsupp, y no solo tardan días y días en responder, sino que te ignoran con mensajes estándar. 10 en precio, 0 en producto, 0 en atención al cliente.

Daniel
Ejecutivo de desarrollo de negocios en Colombia
Contabilidad, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Muy buena App para mis Chats!

4,0 hace 3 meses

Puntos a favor:

La facilidad de contestar y resolver chats con mis clientes

Puntos en contra:

No tengo nada que no me moleste en el momento, depronto la app

Joel
Senior en México
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

La improtancia de estar siempre con el cliente

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Puntos a favor:

Nos encanta, porque es compactible con cualquier dispositivo, el usuario puede enviar sus documentos, de una manera fácil , cuando no estamos en horario laboral, el chatbot realiza nuestro trabajo, tiene excelentes funciones que facilitan nuestro desempeño en la atención con clientes.

Puntos en contra:

No encuentro algo negativo al producto que ofrece, todo me ha sido de gran utilidad

Andree
admin en Perú
Arte y artesanía, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

excelente de facil uso e instalacion

5,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: me siento contento usando la plataforma

Puntos a favor:

que se puede saber de que sitio web viene el usuario

Puntos en contra:

talvez seria bueno poder tener mas opciones de personalizacion en el chat

Luca
Luca
IT MANAGER en Italia
Usuario de Linkedin verificado
Muebles, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

GREAT WEB CHAT

5,0 hace 4 años

Comentarios: We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

Puntos a favor:

Low prices, good customer support, video recording on the site.

Puntos en contra:

Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)

Respuesta de Smartsupp

hace 4 años

Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns. The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/ We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations All the best, Michaela

ángel
marketing director en México
Muebles, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great tool but difficult to measure

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: I have had a very good experience. I have made many sales with this tool. It helps a lot with customer service.

Puntos a favor:

I like that i can chat in live with my costumers. I recover some purchase with this tool. You can integrated this tool with your ecommerce. I integrated it with Prestashop and works excelent

Puntos en contra:

It´is very difficult to measure with Google Analytics. You don´t know the origin of this conversion

Stephan
Ceo en Sudáfrica
Sector pesquero, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Got to exspensive

3,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: We are solving communication issues

Puntos a favor:

I like that you can close a sale on the go mobile

Puntos en contra:

When i started it was 15 dollars now it is almost double making it very unafforable for most south africans.

Marc
General Manager en EE. UU.
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Good software, but the pricing structure does not always apply to us

5,0 hace 3 meses

Comentarios: We are happy the way it works.. Not much to complain

Puntos a favor:

Pretty simple to use. You get the necessary steps quickly.

Puntos en contra:

A renewed Magento Module would be nice, as it would help people to use it without trying to implement code into CMS

Sourav
Senior System Administrator en India
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Review of Smartsupp

5,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: It's good as per their cost.

Puntos a favor:

It is very easy to implement, deploy and invite agents. UI is very transparent and clear, response time is very nice to have.

Puntos en contra:

There nothing as such deeply dislike I do have, but in terms some features is missing Like, Topics, Automation and Group these are to be there to fully utilize that

Tsvetanka
Co-Owner en RU
Alimentación y bebidas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Easy, fast, reliable

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: It is so quick and easy to work with the product, you don't put much effort and forget it was a job to do.

Puntos a favor:

The free and payed features allow the user to choose the features most important to him/her, to work fast and with ease, to find easily videos, tips and help for the product. The customers also find it easy and usefull to fill out the forms and chat with the staff.

Puntos en contra:

I haven't encountered any cons yet or had any difficulties.

Eric
Owner/Innkeeper en EE. UU.
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Perfect solution for small to large businesses

4,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Happy with the product. Has worked well, no issues, and will continue to use. Perhaps start looking at more than just the basic features to get more out of the product than we do currently.

Puntos a favor:

I like the automated messaging and the live chat. The live chat was the initial reason why we wanted to implement this system. It has been very helpful when used. Not many people on the website use the feature, but when they do it's always been great to have.

Puntos en contra:

It was more complicated to implement on the site, but not sure that wouldn't be the case with any other similar system. Requires a little more web-savy techincal knowledge than we have in-house.

Tardzenyuy
Research consultant en Camerún
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
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The best Customer support bot

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: I have been using smartsupp in my academic website where i sell articles. It helps in customer retention

Puntos a favor:

Previously, i was using a different chatbot from another company. When i started using smartsupp free package, i realised that their services were so good. That is why i had to upgrade to the standard package. I will recommend other persons to use Smartsupp on their website. However, i could subscribe for 1years if their monthly cost is reduced to 10$

Puntos en contra:

Their pricing is too high as compared to other companies

Giovanni
Marketing Manager en Italia
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Best LiveChat app ever!

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: We have been customers for two years now, and the tool meets all our needs. It is easy to use and can be integrated into all major platforms.

Puntos a favor:

Is the best tool for customers and the support team

Puntos en contra:

They have raised the price several times in recent years

Cristian
Head of IT en Argentina
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good

4,0 hace 2 meses

Puntos a favor:

online chat and conversation history. Chat bot

Puntos en contra:

simple to use and requires little administrator support

Marcy
Owner en EE. UU.
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
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Valuable Plugin for Small Businesses

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

This plugin and software works wonderfully for our ecommerce shops. It integrated easily into our Wordpress based site, and beautifully blends into themes and appearances. The software provided valuable information to help a small business navigate customer service. Reasonably priced for small businesses who really need to be careful where dollars are spent. Great overall interface and easy to on-board.

Puntos en contra:

Limited in abilities in comparison to competitors software, such as no social integrations. Mobile app was not notifying of conversations, despite notifications being on.

Francisco
manager en El Salvador
Ocio, viajes y turismo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Need to improve when clients are online

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Easy to use, I love the app, multy language

Puntos en contra:

We have lost conversations beacuse the sistem does not inform well what a cliente is there. I have to activate the app on my phone and then I am informed when a client is there. There is no warning for the client that in a few moment we will help them, so they leave in less than 2 minutes. The sound warning is no good, since we ue computers that dont have speaker. we need something that poo up or flashes so we can see tehre is a client there.

Respuesta de Smartsupp

hace 3 años

Hi, Francisco, thank you for your review, we really appreciate it. There might be a few reasons why you don't get the desktop notifications when a visitor writes you. Try looking in our manual on how to enable desktop notifications here https://www.smartsupp.com/help/desktop-notifications/. Otherwise, feel free to ask us for help at support@smartsupp.com Your Smartsupp team

thomas
Electronic Engineer en Irán
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

unwanted horizontal scrolls & capability of hiding user photo if needed & miss chat or offline messa

5,0 hace 4 años

Comentarios: ...some horizontal scroll bars, down my smart supp panel, appeared here since a couple of weeks ago. while zoom of explorer is 100% they are there, and a part of panel goes out of monitor. it was not like this before. i think previous DIV settings were correct.

Puntos a favor:

the whole software is nice.... miss chat and offline messages of customers are nice too, but...

Puntos en contra:

i prefer when i miss a chat, or get offline message, that message to Email me to my Gmail account, or get an SMS based on the missed chat, or offline chat, which takes me back to the computer to consider customers. there is another problem, with alerts and alarm voices. they does not work on my cellphone at all. its ASUS ZD551K... ANDROID 5 ... i think it would be nice to use MIDI format, or make alert sounds through functions over every device, instead of a MP3 format to play on it. also, it needed to hide my photo over panel, some times. at least over my own monitor. and finally, i should suggest ...

abigail
software developer en México
Desarrollo de programas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

an excellent chat for your page

4,0 hace 5 años

Comentarios: get a chat in my page connected to my cell phone before I used the yahoo messenger in my page connected to my yahoo messenger account but this application is better has more features I like a lot the user videos

Puntos a favor:

the free service is good includes a video with the user screen steps it's very useful see how the user use your system, includes an app for Android, a lot of reports for see the conversations, you can customize the chat with your logo, integrates with a lot of apps like word press shopify, includes automatic responses

Puntos en contra:

sometimes the Android app doesnt receive the notifications, it would great include an api to generate automatic responses programatically like the chatbots

Respuesta de Smartsupp

hace 5 años

Thank you for your review! We launched updated version of our mobile apps recently with several bug fixes of push notifications. I can definitely recommend to update to the latest version, where everything should run smoothly. If you run into any issues with push notifications on mobile, let us know at support@smartsupp.com.

Petr
Businessman en Chequia
Suministros y equipo para empresas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

good experience

4,0 hace 4 años

Puntos a favor:

This program is very simple to navigate.

Puntos en contra:

Chat is online after signing out. This can create a negative impression for customers

Respuesta de Smartsupp

hace 4 años

Hey Petr, thanks a lot for your review. You can set "Office hours" in your account which means Smartsupp will appear online only in this time period. If any agent remains online after office hours, the chatbox on your website will switch to offline mode regardless. So you don't need to worry about signing out on time. www.smartsupp.com/help/office-hours/ Best, Patrik

Simon
Digital Project Manager en Francia
Sector textil, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Super useful tool

4,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Since you put the new interface, it is really easier to communicate. Super easy to set up on Magento.

Puntos en contra:

Wish we had a library of answers of questions already asked. Wish I could still put as many agents as possible. Seems difficult to configure the Welcome message depending on the countries

Tyne
Owner en RU
Comercio minorista, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Excellent program

5,0 hace 3 años

Comentarios: Excellent service from support live chat

Puntos a favor:

Easy to use and simple and fast - the online support too, is very good and the mobile app is superb too

Puntos en contra:

Sometimes a little inaccurate in terms of numbers of visitors but this is probably due to fast changing conditions

Respuesta de Smartsupp

hace 3 años

Hi, Tyne! Thank you very much for the review, we appreciate it! The number of visitors might differ, if you're comaring Smartsupp to Google analytics. You don't have to worry about this, the difference is not caused by some bug or issue, it's there simply because Smartsupp and Google analytics are different tools, and as such are using different metrics to measure the number of active visitors on your website. You can read more about this on our website https://www.smartsupp.com/help/whats-the-difference-between-smartsupp-and-google-analytics/ All the best, Michaela from Smartsupp

Monika
owner en Turquía
Servicios individuales y familiares, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Simple and quick way to contact visitors

5,0 hace 4 años

Comentarios: Website visitors can have answers right away, they feel somebody is there for them, it is important. We do reservations to our studio by chat and consult what kind of service they will need from us.

Puntos a favor:

It is very easy to use, not much complicated, not to disturbing for website visitor

Puntos en contra:

Website visitors can´t send their photos.

Respuesta de Smartsupp

hace 4 años

Hello Monika, thanks a lot for your review. The file-sharing option will be ready in the new chat widget. The estimated release time is in September/October. You can read more about what new chat widget brings here. www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/ Have a nice day! Patrik