Opiniones de contentbird

Sobre contentbird

Content Marketing Workflow Software for small and big teams that plan, create, distribute and analyze content online.

Descubre más sobre contentbird

Puntos a favor:

No disponible

Puntos en contra:

No disponible

Valoraciones de contentbird

Evaluación media

Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
5,0
Funciones
4,4
Relación calidad-precio
4,6

Probabilidad de recomendación

9,1/10

contentbird tiene una valoración global de 4,9 estrellas sobre 5 según las 7 opiniones de usuarios de Capterra.

Filtrar opiniones (7)

Valoración del producto

Valoración del producto

Países

Países

Ordenar por

¿Has utilizado contentbird?

Comparte tu experiencia con otros compradores de software.

Filtrar opiniones (7)

Marc
Marc
CEO en Alemania
Usuario de Linkedin verificado
Ocio, viajes y turismo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Start in Content Marketing

5,0 hace 3 años

Comentarios: The central challenge: to get rid of different files, to add a platform for all processes including the analysis.

Puntos a favor:

The mapping of the entire process is the greatest strength. From research to publication to re-fresh of content - everything takes place on one platform. This structure makes contentbird a good companion.

Puntos en contra:

More interfaces to CMS should be created so that content can be transferred directly (currently only for Wordpress).

Axel
Founder & Owner en Alemania
Formación profesional y coaching, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Consulting needs understanding - understanding needs excellent articles with easy reading

5,0 hace 3 años

Comentarios: We have professionalized our whole editorial workflow and were able to reduce lead-times from 18h to 5h per article (normed on 1500 words, 3 infografics and meaningful titles /subtitles). Only with contentbird was it possible.

Puntos a favor:

My team and I work daily with contentbird to create excellent blog-posts for entrepreneurs, who search for information to solve their problems in business. These articles have to excellent in content, because the business-owners rely on our information. On the other hand, not every business-owner has an MBA grade, so our articles have to be easy readable and understandable. The integrated content assessment functions like the Flesch-Index for easy reading or the keyword-hunter to find other important topics help us to write these articles. Also to match every content to your personas and your publishing strategy is super-helpful to keep focused on your audience.

Puntos en contra:

The first import of existing content from my blogs to contentbird was only able to to with the help of the support. But the support was great and did it really very fast without any problems or any fees. After that initial setup, everything worked great. In future, it should be able to do the initial setup without the need of the support-team.

Usuario verificado
SEO Manager Franchise en Alemania
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Good outreach software

4,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Easy to manage bulk email sending and receiving Notifications if any backlink goes offline Avoids opening new communications with old leads

Puntos en contra:

Interface is a bit overwhelming at first Not completely translated (some parts in German)

Zarah
Head of SEO en Alemania
Ropa y moda, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Indispensable software for offpage marketing and content creation

5,0 hace 3 años

Comentarios: We use contentbird to manage our pr campaigns and monitor link structures. It helps us a lot in our daily work and we don't want to miss the tool anymore.

Puntos a favor:

easy handling, good overview and alaysis area

Puntos en contra:

Actually, everything's fine. Maybe there could be more user accounts included

Dorothea
Content Manager, Blogger en Alemania
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Complete Content Process on one Platform

5,0 el año pasado

Comentarios: helps me to write better content, maintain my content assets, manage multiple customer projects, impress my customers

Puntos a favor:

integrated SEO tools, mindmap, workflows, one easy-to-use platform covers the (w)holistic content creation process.

Puntos en contra:

transferring content to WordPress is somewhat clumsy

Martin
Geschäftsinhaber en Alemania
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Sehr übersichtliches Tool

5,0 el año pasado

Comentarios: Sehr gut

Puntos a favor:

Strukturiert und übersichtlicher Aufbau.

Puntos en contra:

Bisher keine Funktionen gefunden welche fehlen.

Mladen
Mladen
Senior SEO Manager en Alemania
Usuario de Linkedin verificado
Ocio, viajes y turismo, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Centralise your Content Database

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Forces you to add relevant data to your content process

Puntos en contra:

It's quite hard to use because it gives you so many options to organise your content marketing process. But once you get used to it, you'll love it.