15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

Sobre Vagaro

Utiliza el software y las aplicaciones de Vagaro para peluquerías y salones de belleza para tomar reservas, procesar pagos, enviar recordatorios y promocionar tu negocio. Precio inicial: 25 $ al mes.

Descubre más sobre Vagaro

Puntos a favor:

I like the professional view and the ease with integration.

Puntos en contra:

Poor customer service with and attitude. Difficult to use for for more then 1-2 people.

Valoraciones de Vagaro

Evaluación media

Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,7

Probabilidad de recomendación

9,1/10

Vagaro tiene una valoración global de 4,7 estrellas sobre 5 según las 3.400 opiniones de usuarios de Capterra.

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Filtrar opiniones (3.400)

Christie
Owner
Usuario de Linkedin verificado
Deportes, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Makes My Business & Life Scheduling Much Easier

4,0 hace 3 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Medicina alternativa, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión
Fuente: GetApp

Me encanta

5,0 hace 4 años

Comentarios: Todo en uno a un precio accesible, mejor que otras compañías que he probado y en Puerto Rico funciona super bien.

Puntos a favor:

EL precio es fabuloso. Ellos pensaron en todo y como cada negocio tiene necesidades diferentes crearon los servicios individuales y tu los añades de acuerdo a las demandas de tu negocio y eso vale un millón. Accesible y fácil de usar. Te facilita la vida muchísimo. Gracias por crear esta super herramienta para negocios.

Puntos en contra:

no he visto un contra. todo me encanta. los tutoriales son lo mejor.

Respuesta de Vagaro

hace 4 años

Hello, thank you for sharing your feedback. We appreciate it so much. We are grateful to have you as a Business on Vagaro!

Elmer
Ingeniero de sistemas en Colombia
Tecnología y servicios de la información, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

La gestion de vagaro

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

Cumplió con mis expectativas puesto que me permite recordar citas, su facilidad y gestión es muy buena lo que hace que esta herramienta sea llamativa.

Puntos en contra:

Muchas veces no es tan rápido, varia muchas veces en la rapidez dependiendo del dispositivo en donde se ingrese.

Tania
Dueña en EE. UU.
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

Estoy feliz con Vagaro debería ser bilingüe inglés y español

5,0 hace 2 años

Comentarios: Para mi las citas de las clientas m. Me gustaría usar todo lo relacionado con social media integrado a vagaro

Puntos a favor:

Me ayudo mucho mi esposo porque todo es en inglés , así lo he aprendido usar. Español porfavor

Puntos en contra:

Creo que si estuviera en español podría usar el 100 % d Vagaro hay muchas cosas no he podido usar porque no las entiendo

Adela
Estilista en EE. UU.
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

Very Help to Small Bussiness

5,0 hace 4 años

Comentarios: Tiene el mejor precio para los micro negocios

Puntos a favor:

las clases son verdaderamente interesantes

Puntos en contra:

Todo esta muy bien entendido en las clases

Respuesta de Vagaro

hace 4 años

Hi Adela, thanks so much for your feedback. We greatly appreciate that you took the time to share your experience with our Software. Thank you for being a Vagaro Business!

Santiago
ingenieria sistemas en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Hardware informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Could you choose Vagaro?

5,0 hace 9 meses

Comentarios: Buena, ayuda bastante para la gestión de cualquier empresa por lo que no veo porque no recomendarlo.

Puntos a favor:

La ayuda que da para la programación de citas y gestión de meetings u o básicamente organización del personal es impecable. 10/10

Puntos en contra:

Seria mejor si el cobro de uso por el software fuera un cobro único ya sea mensual o anual y no por movimiento o transacción.

Isidoro
TASK FORCE en España
Banca, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Empresas

4,0 el año pasado

Puntos a favor:

Desde mi experiencia dentro del ámbito empresarial, considero que lo más destacable de la app, es el precio que tiene con respecto a otros similares, y que, además de ello, cumple con las expectativas notablemente. Además, a todos nos pasa que nos olvidamos de muchas cosas, y con esto, ayuda gracias a los recordatorios, a que no pase esto.

Puntos en contra:

No tengo nada malo que añadir acerca de este software. Es más, como he dicho antes, una aplicación con esta utilidad, sirve para mucho positivamente, tanto a las empresas, como a los clientes.

Eduardo
TASK FORCE en España
Banca, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

El software de citas.

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

Me he encontrado con un software estupendo con muy buena facilidad de uso y de gran calidad. Además es muy accesible para todo tipo de personas que deseen usarla y con una primera impresión muy llamativa para los clientes.

Puntos en contra:

Considero que una de las pequeñas contras que se pueden encontrar en dicho software es la rapidez del mismo. He intentado acceder a través de distintos medios y el tiempo de rapidez y de carga no varía en función de un medio u otro.

Edisson
Dentista en Ecuador
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la opinión

Mi agendador

5,0 el año pasado

Comentarios: Me ah gustado mucho ya que gracias a su prueba gratuita pude saber cómo funciona y tiene un costo muy accesible para pequeños negocios.

Puntos a favor:

Es una App fácil y sencilla para el agendamiento y recordatorio de citas para mis pacientes.

Puntos en contra:

Es algunas ocasiones para algunas personas puede ser desconocida y tal vez sea por desconocimiento a nivel de país.

daniel
daniel
Ingeniero Ambiental en Ecuador
Usuario de Linkedin verificado
Educación primaria/secundaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Una herramienta indispensable para agendar citas

5,0 hace 5 meses

Puntos a favor:

La eficiencia de gestionar citas y personal de manera rápida y segura

Puntos en contra:

Que demora tiempo de aprendizaje a personas que no tienen conocimiento de los software.

Arturo
Operador en México
Desarrollo de programas, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Vagaro

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Vagaro me ayuda a organizar todos mis formularios, notas de tratamiento y notas privadas de yoga, todo en un lugar seguro.

Puntos en contra:

perder oportunidades de expansión y de clientes potenciales.

Alejandro
Comercial banca en España
Banca, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Vagaro para agendar citas

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

La facilidad de utilización es esencial a la hora de escoger una aplicación, Vagaro cumple

Puntos en contra:

Aún está en inicio y tiene que mejorar mucho

kelly johana
siso en Colombia
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

vagaro la mejor plataforma de pago

5,0 hace 2 años

Comentarios: hasta la fecha llena todas mis expectativas cumple con todo lo que promete

Puntos a favor:

me permite realizar pagos de nomina puedo sincronizar el calendario con fechas de corte u pago

Puntos en contra:

de hecho me gusta todo de este software

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Administración gubernamental, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la opinión

Vágaro no me trajo ninguna novedad

3,0 el año pasado

Puntos a favor:

Fue relativamente fácil de usar y buena sincronización

Puntos en contra:

No me aportó grandes cosas, se intentó implementar en mi trabajo pero no resultó.

Simple
Simple
Senior executive HR en India
Usuario de Linkedin verificado
Seguridad informática y de redes, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Scheduling with Room for Improvement"

5,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: Vagaro tend to be positive, primarily due to its user-friendly interface, extensive feature set for scheduling and managing appointments, and its suitability for businesses in the beauty and wellness industry.

Puntos a favor:

online booking system, and robust management tools for businesses of all sizes.

Puntos en contra:

Vagaro's pricing structure can be perceived as a bit complex

Michael
Owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Easy Peasy

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Simple and easy to use. Plus I get 1000 emails a month!!

Puntos a favor:

I always get a real person on the phone.

Puntos en contra:

Sometimes the connection is bad. But they help me through it.

Hestin
Owner en EE. UU.
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Unreliable Software with Limited Support

3,0 hace 2 meses

Comentarios: I was so excited to use this program, but the lack of customer support and the basic functionality of their features make this a subpar product. Considering Mangomint and Fresha.

Puntos a favor:

Initially, I thought this was going to be our all in one software. I looked at about 15 alternates and decided to choose Vagaro, despite it being a bit slower to operate than others, a clunky UI, and some missing features. Overall, I thought it had what I needed.

Puntos en contra:

Where do I start..? I’m going to cover their main issue. The application is extremely unreliable and I cannot trust this application at all. I am very good with technology and report analysis. I have pulled various reports out of Vagaro that reflect completely inaccurate information, including their payroll reports. The gross pay amounts change each time you refresh the page - not kidding. My commissioned employees clock in and out and their hours are not reflected on the payroll report, causing state taxes to be underpaid and putting my business at risk. Don’t bother reaching out to customer support because they will shrug it off as a non-issue and claim you are operating things incorrectly. They’ll tell you that a feature request will be submitted on your behalf. Falls on deaf ears. Unreal. UI - The application frequently freezes up, screens lock you into a window, forcing you to refresh the page, losing all information contained. Setup - limited capabilities here so this will work fine if you are a basic salon. If you have any intricacies at all, don’t bother.

Respuesta de Vagaro

hace 2 meses

Thank you for your candid feedback. Our team is actively working with you to resolve these issues. We take your concerns about the payroll reports, employee hours, and overall reliability seriously and are committed to finding a solution. We understand the impact this has on your business and are dedicated to addressing and resolving these problems. If you have any additional questions, please reach out to us. We're here to support you and ensure your business operations run smoothly. Thank you for bringing this to our attention. We value your feedback and are committed to making this matter right.

Rachel
Manager en EE. UU.
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

User Friendly

4,0 hace 3 meses

Comentarios: Overall, we are happy with Vagaro and the support we receive.

Puntos a favor:

Vagaro fits our needs for our spray tanning and teeth whitening business. Very user friendly and improvements are always being made. Customer service is excellent.

Puntos en contra:

On a few rare occasions over the past 4 years that Vagaro has gone down during business hours, it completely disables our business. Can't see the calendar or check out clients.

Katherine
Facilities Manager en EE. UU.
Productos cosméticos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Satisfied Vagaro User

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Overall I will continue to use Vagary and recommend it to other companies that I work with.

Puntos a favor:

It is easy to set up and implement. Existing customers adapted to using it quickly and new customers love to be able to do everything from a phone.

Puntos en contra:

I currently have no complaints about this system. It achieves everything I need it to.

John
John
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión
Fuente: GetApp

Extremely Poor Experience

2,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: I have been trying to use Vagaro's payroll software since April 1st...after more than 50 emails and 20 phone calls, it still does not work. They only have one payroll specialist named [sensitive content hidden]. He is apparently the only person in the company that can help with payroll matters. After over 20 emails to try and fix the problem he has stopped responding to my emails and will not set up a time to chat to figure out how to resolve the problem. My employees have had to borrow money from their parents to make rent because I have been unable to pay them through Vagaro. It has been one of the most frustrating and embarrassing experiences I've had as a business owner. I would strongly recommend going with a different company.

Puntos a favor:

Vagaro had good functions that in theory allowed you to calculate employee pay using a combination of commission pay and flat rates which is useful because we run a personal training studio where trainers make a % of 1 on 1 sessions and a flat rate for group classes.

Puntos en contra:

There are so many bugs and glitches that it's very hard to actually use the software. All 3 of the employees that I tried to on-board to their payroll software had serious issues that took over a week to resolve. Furthermore their support team was unable to help us successfully run payroll after trying for over two months.

Respuesta de Vagaro

hace 4 semanas

Thank you for sharing your experience with us. We understand your frustration and are actively working to enhance our workflow with the support team. Your patience and understanding throughout this process are greatly appreciated. We're pleased that our team could resolve this issue for you. Thank you once again for your cooperation in this matter!

Christopher
Personal Trainer en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Great product.

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Easy to learn, easy to set up. Took less than 3 weeks to really understand the product.

Puntos a favor:

Easy to use. Absolutely user friendly. The mobile app is really good.

Puntos en contra:

Don't really have anything bad to say except I would like to clear my client's cancelation history.

Amber
director en EE. UU.
Artes escénicas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

great management tool

5,0 hace 2 meses

Comentarios: my overall experience has been great since using it for calendar purposes

Puntos a favor:

it's a great management tool for small businesses who needs to keep track of customers and sales

Puntos en contra:

the least i like about it is the adding of employees should be made simpler

Katherine
Aesthetician en EE. UU.
Servicios para el consumidor, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Vagaro Review

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: it's been great so far. customer service is always very helpful

Puntos a favor:

It's very user friendly and affordable.

Puntos en contra:

the cost for adding marking text and emails

Niel Winston
Niel Winston
REMOTASKS PILOT TEAM en Filipinas
Usuario de Linkedin verificado
Arquitectura y planificación, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la opinión

My honest review for vagaro

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Vagaro is easy to use website very satisfying and not very expensive when it comes in payments i like vagaro i highly recommend it to the buyers im so happy using vagaro

Puntos a favor:

Vagaro is easy to use website very satisfying and not very expensive when it comes in payments i like vagaro i highly recommend it to the buyers im so happy using vagaro

Puntos en contra:

Vagaro is easy to use website very satisfying and not very expensive when it comes in payments i like vagaro i highly recommend it to the buyers im so happy using vagaro

Tabitha
Owner en EE. UU.
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Switched to Vagaro from Booker and I hate it but I’m trapped

2,0 hace 3 años

Comentarios: I would not recommend Vagaro to a company in the spa/massage industry. The program has potential but the errors listed above cost us hundreds of extra dollars a week and also put our most coveted asset, our reputation, at risk.

Puntos a favor:

We went with Vagaro because it had many of the features our customers were accustomed to, such as loyalty rewards and memberships.

Puntos en contra:

The customer memberships don’t roll over if the customer doesn’t use the service that month. The way the system tracks multi service prepaid packages, is confusing and nonsensical. I spend countless hours a month combing the system for these errors and it makes our company look incompetent to our customers.

Respuesta de Vagaro

hace 3 años

Hi Tabitha, if you are experiencing any issues with the software, or need any help using any of our features our Support Team is available to help you 7 days a week. You can reach the Team at sales.vagaro.com/contact by phone, email, or live chat. Memberships do not have the ability to roll over, but our packages can be set to recur and be used like a membership but with the ability to roll over unused visits. We look forward to assisting you soon!

Jessica
Owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Over the past four years, Vagaro has been a huge help for me!

4,0 hace 2 años

Comentarios: I have never had any problems in communications with Vagaro. They have always sent advance notice when they will not be in the office. Customer service has been excellent with rapid response any time that I have needed them. This is an excellent software to use for someone like myself, who is busy and running the business on my own.

Puntos a favor:

Vagaro is an excellent, simple, moderate-budget scheduling tool. There are add-on options that can improve your reach and your marketing, depending upon how much you need. They have improved their scheduling capabilities for fitness studio owners/administrators. As for set-up, on-ramping is simple and does not require long hours of education.

Puntos en contra:

I have had a lot of trouble getting the clients to use the software on their end. They haven't found it too user-friendly, but I do work with an older generation. I get about 50% compliance with account and scheduling tasks. It would be so helpful if a video were developed so they can easily set up on their own.