Opiniones de GetResponse

Sobre GetResponse

El producto de software GetResponse para marketing por correo electrónico está diseñado para ayudarte a obtener más clientes potenciales y más ventas con menos estrés y más éxito.

Descubre más sobre GetResponse

Puntos a favor:

It has a simple to use autoresponder and newsletter feature. It has 24/7 live support chat and you can get help anytime.

Puntos en contra:

Getresponse do have two problems i think they should look at. The loading time is slow.

Valoraciones de GetResponse

Evaluación media

Facilidad de uso
4,0
Atención al cliente
4,1
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,0

Probabilidad de recomendación

7,5/10

GetResponse tiene una valoración global de 4,2 estrellas sobre 5 según las 454 opiniones de usuarios de Capterra.

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Filtrar opiniones (454)

Michael
Owner
Usuario de Linkedin verificado
Música, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Solid, By Not My Favorite Lead Generation Software

3,0 hace 9 meses
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Deicy Adriana
Técnico en Chile
Comercio mayorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Abusan en los cobros

2,0 hace 7 meses

Comentarios: Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen a nosotros no nos funcionó , dejamos de usarlo por un tiempo y cuando quisimos volver estaban cobrando meses aún sin usarlo y haber ellos cancelado el servicio cobran por un servicio que no prestan , es decir si tú no cancelas la suscripción ellos siguen cobrando independientemente de que no haya pagos lo que acumula la cuenta aún sin usarla , esto hace que cualquiera que quiera no quiera usar el servicio si ve que aún sin usarlo te están cobrando, en otras partes si uno no pago la suscripción cuando toco , es simple se cancela automáticamente y no están cobrando después .Gepresponde en ese sentido es pésimo porque acumulan montos de pago y si uno va cancelar la suscripción no permite hacerlo hasta que se pague lo que uno no ha usado

Puntos a favor:

Tiene buenas herramientas para configurar campañas

Puntos en contra:

Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen a nosotros no nos funcionó , dejamos de usarlo por un tiempo y cuando quisimos volver estaban cobrando meses aún sin usarlo y haber ellos cancelado el servicio cobran por un servicio que no prestan , es decir si tú no cancelas la suscripción ellos siguen cobrando independientemente de que no haya pagos lo que acumula la cuenta aún sin usarla , esto hace que cualquiera que quiera no quiera usar el servicio si ve que aún sin usarlo te están cobrando, en otras partes si uno no pago la suscripción cuando toco , es simple se cancela automáticamente y no están cobrando después .

Respuesta de GetResponse

hace 6 meses

Hi Deicy, we're very sorry that your experience did not meet your expectations. We try to make sure our customers are happy the first-time, so we apologize for any inconvenience or distress caused. I would like to see how I can help resolve this and take this forward for you. Can you please send an email to social@getresponse.com so we can follow up with you on this directly? Jack.

Younes
Younes
E-commerce manager en España
Usuario de Linkedin verificado
Envases y contenedores, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Una solución de email marketing fácil de utilizar

4,0 el año pasado

Comentarios: Nuestra experiencia ha sido bastante positiva en cuanto al envío masivo se correos.

Puntos a favor:

La facilidad de uso y la integración con más soluciones.

Puntos en contra:

Es una herramienta para email marketing con cada vez más funciones de marketing automation.

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Hi Younes! Thanks for taking the time to leave a review. We're glad to hear you've had a positive experience with GetResponse! -Taylor

Flor
Flor
Comunicadora visual en España
Usuario de Linkedin verificado
Diseño, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Con GetResponse pagas solamente lo que necesitas.

5,0 hace 6 meses

Comentarios: He usado Mailchimp, Aweber y GetResponse para la creación y automatización de campañas de email y me quedo con GetResponse por su estética, versatilidad y funcionalidades mas sofisticadas.

Puntos a favor:

Me encanta poder segmentar automáticamente por comportamiento de los usuarios y a partir de eso realizar anuncios y ofertas en base a sus interacciones. Diseñar anuncios en redes sociales es cuestión de soltar y arrastrar ¡facilita un montón de tiempo y trabajo! es de las características que más destaco de GetResponse.

Puntos en contra:

Agradezco mucho que tanto la web como la atención al cliente esté en español, algo que con Aweber no se tiene.

Respuesta de GetResponse

hace 6 meses

Hi Flor, Thank you for taking the time to write this review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and its features! Jack.

Hector
Asistente Administrativo en Argentina
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Getresponse te ayuda a impulsar tu negocio

4,0 la semana pasada Nuevo

Comentarios: Nuestra experiencia ha sido positiva a nivel general. La automatización avanzada y la segmentación han mejorado la efectividad de nuestras campañas de correo electrónico; Sin embargo, el proceso de aprendizaje inicial y las limitaciones en planes de precios más bajos pueden ser mejorados

Puntos a favor:

Permite crear flujos de trabajo automatizados, la segmentación de contactos en base a criterios específicos es genial, Se integra con numerosas aplicaciones, permite editar con solo arrastar y soltar, permite crear formularios de suscripción y páginas de destinos atractivas para la captura de nuevos leads

Puntos en contra:

El proceso de aprendizaje inicial puede llevar tiempo, existen ciertas limitaciones en planes de precios más bajos, El servicio al cliente deberia mejorar

Respuesta de GetResponse

hace 3 días

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're pleased to hear that you were satisfied with our service. Your feedback motivates us to continue delivering high-quality experiences for all our customers! Thanks, Abbie

Mauricio
Mauricio
CEO en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Edición, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Buena app

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Realmente es de fácil manejo. Tiene varias funciones. Está disponible en español.

Puntos en contra:

Las plantillas por defecto no son muchas, pero tiene un buen constructor

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi Mauricio! Thanks for taking the time to leave a review. We really appreciate your feedback! -Taylor

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios medioambientales, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Potente herramienta de email marketing

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Muy contentos, nos permite automatizar un montón de tareas de marketing. Desde que lo usamos, nos hemos ahorrado un montón de tiempo y tiene características que son muy fáciles de usar y muy intuitivas, haciendo estas labores de preparación de las campañas muy cómodas.

Puntos a favor:

Su sencillez y los amigable que es la interfaz. Es muy intuitivo y se le puede sacar un gran partido. Lo hemos empezado a usar con la versión gratuita y al final nos acabamos de pasar a la versión de pago para poder tener todas las funcionalidades. Nos hemos llevado un grata sorpresa con el resultado obtenido.

Puntos en contra:

El precio, me parece un poco caro con respecto a otros programas de la competencia.

Respuesta de GetResponse

hace 3 meses

Hi, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

Alejandro
CEO en España
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Una de las mejores herramientas de email marketing

4,0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: En general muy buena. La usé durante mucho tiempo hasta que mi negocio escaló.

Puntos a favor:

Una de las cosas que más me gusta de GetResponse es su simplicidad y la cantidad de integraciones que tiene. Para negocios sencillos, me parece la mejor herramienta del mercado.

Puntos en contra:

Echo de menos algunas funciones, pero entiendo que es para negocios más sencillos.

Respuesta de GetResponse

hace 4 semanas

Hi Alejandro, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Un gran software por un gran precio

5,0 hace 3 años

Comentarios: Gran herramienta para ganar ventas y hacer nuevos clientes.

Puntos a favor:

1. Tiene prueba gratis de 30 días 2. Precio inicial de 10 dólares 3. Automatizaciones 4. Landing pages 5. Webinars 6. Disponible en Español

Puntos en contra:

1. Soporte poco amable. El servicio de atención al cliente es mejorable.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi there! Thanks for the review. I will share your feedback regarding the customer support with our team. -Taylor

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Ocio, viajes y turismo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Mi humilde opinion

4,0 hace 8 meses

Comentarios: Esta es una gran herramienta para cualquier pequeña empresa que busque un software de marketing para el envío de newslettersMe ha gustado mucho la función de arrastrar y soltar, realmente facilita la vida.Puedes crear newsletter sin necesidad de conocer mucho técnicaTambién puedes compartir tu cuenta para delegarla en un proveedor u otro administrador, tú eliges las funciones que aceptas delegar, manteniendo así el control sobre tu cuenta.

Puntos a favor:

La última función de respuesta automática a los correos electrónicos dentro de las plantillas de correo electrónico pre-construidas hace que el CRM sea fácil. Además, el panel de control ofrece un análisis completo de los correos electrónicos enviados, recibidos, convertidos y respondidos.

Puntos en contra:

El mayor inconveniente: no hay asistencia telefónica. Aunque hay una función de chat en vivo, hay casos en los que es más fácil solucionar un problema por teléfono que por chat en vivo.

Respuesta de GetResponse

hace 7 meses

Hi there, Thank you for your review! We appreciate the feedback. :) -Abbie

Álvaro
Álvaro
Freelance en España
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

A pesar de su coste, es una herramienta todo en uno realmente buena y práctica

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Me ha parecido una herramienta muy útil para las empresas que buscan mejorar su marketing por correo electrónico y automatizar sus procesos y tareas. La plataforma es fácil de usar, y ofrece una amplia gama de herramientas de automatización de marketing. Buen trabajo el realizado con ella.

Puntos a favor:

Su interfaz es realmente fácil de usar, e incorpora una amplia gama de plantillas de correo electrónico, lo cual es de agradecer sin duda.

Puntos en contra:

Su precio puede ser algo costoso y no todas las empresas pueden asumirlo, además, no es compatible con todos los proveedores de servicios de correo electrónico

Respuesta de GetResponse

hace 3 días

Thank you for your positive review! We're glad to hear that you find our all-in-one tool practical and easy to use, with a wide range of email templates. We're committed to continuously improving our platform to provide valuable marketing automation tools. Thank you for your support and for recognizing our efforts. -Abbie

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Cumple

3,0 el año pasado

Puntos a favor:

Permite de manera rápida crear Landing page, HTML , Embudos de marketing, y otras funcionalidades de gestión de correos y promoción. Tiene algunas cosas muy intuitivas además cuenta con plantillas pre-armadas que facilitan el diseño a no diseñadores.

Puntos en contra:

Falta videos de capacitación en español. Las plantillas son básica y muy cuadradas para los que si son diseñadores y el ajuste responsivo se colapsa cuando es mucha información etc.

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Hi there! Thanks for taking the time to leave a review. Your feedback is important to us and has been shared with the team so we can continue to improve. -Taylor

Tolu
Tolu
Digital Marketing consultant en Nigeria
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Surely the best email marketing app for internet marketers

5,0 hace 12 meses

Comentarios: I use GetResponse for building my list and keeping in touch with them. Since I started using it till now, I have had little or no issues with any of the features I use. What's most important for me is that my mails get to my contact's inbox and GetResponse makes sure of that. I do feel there are more features now on the app than I need and it is quite very good. I can easily clean my list and remove contacts that no longer respond or open my mails. The landing page builder and the website builders are good though I rarely use them.

Puntos a favor:

Very easy to understand, very good UI. Creating newsletters and autoresponders is quite very easy There are lots of newsletter templates to use for your email marketing Send as many mails as you want to as much as 1000 contacts free of charge Now comes in with automated sales funnels, landing page builders, website builders, etc Support is the best, very fast and most often helps with whatever issue you have.

Puntos en contra:

I do not have any issues using this software. It has worked perfectly for my purpose so far.

Respuesta de GetResponse

hace 11 meses

Hi Tolu! Thanks for being a GetResponse user. We greatly appreciate the detailed feedback! -Taylor

Aborisade
Email Marketing en EE. UU.
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Email Marketing Software and Nice template

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: So basically i have an excellent experience with this website and I'll surely recommend

Puntos a favor:

I've been using Get Response for Months now, primarily for Designing Landing page and(email) campaigns. I thought it was very affordable and useful solution, especially if you couldn't code then their awesome template makes it very easy to use, the designing were basically drag and drop although the ready-made templates outdated but Still okay for me

Puntos en contra:

I wish they had a smaller basic plan for starters. For people just starting out, this would be very helpful, not everyone can afford that amount, some users are students, And also sometimes it logs me out and I'll have to login again

Respuesta de GetResponse

hace 3 días

Hi Aborisade, We're so glad to hear you've had an excellent experience using our tool! Our team takes pride in delivering excellent service, and your review serves as a great motivation for us. Thank you for choosing us! -Abbie

Kamil
Kamil
Owner en Polonia
Usuario de Linkedin verificado
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Good software but not easy to deploy

3,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

The set of features is impressive and also pricing is not bad

Puntos en contra:

No way to make it work on Windows 7 even with a help of support

Respuesta de GetResponse

hace 3 días

Hi Kamil, Thank you for your review of our software. We're glad to hear that you found the set of features impressive and that you're satisfied with the pricing. We apologize for the inconvenience you experienced with deploying the software on Windows 7. While our support team strives to assist with various issues, we regret that they were unable to help in this particular case. We appreciate your feedback and will take it into consideration for future improvements. If you have any further concerns, please feel free to reach out to us. -Abbie

Sardorbek
Game Programmer en Australia
Juegos de ordenador, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

GetResponse: A Comprehensive Email Automation Platform

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Overall, GetResponse is an excellent email automation platform that is easy to use and packed with plenty of features. The customer service is great and the pricing is reasonable for larger businesses.

Puntos a favor:

GetResponse is an excellent email automation platform that offers an intuitive dashboard, clean design, and a wide range of features. It's easy to set up and manage, and the customer service is top-notch.

Puntos en contra:

GetResponse can be a bit expensive for small businesses and some of the features can be confusing to use if you're not tech-savvy.

Respuesta de GetResponse

hace 2 meses

Hi Sardorbek, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Redacción y edición, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

GetResponse: The Ultimate Email Marketing Solution

5,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: Versatile Email Marketing CapabilitiesGetResponse's email marketing capabilities are truly exceptional. The platform offers a wide range of professionally designed templates, making it effortless to create eye-catching newsletters, promotional campaigns, and automated email sequences. The advanced segmentation options enable precise targeting, allowing me to tailor my messages to specific audience segments. With A/B testing and detailed analytics, I gained valuable insights into what resonates with my subscribers, helping me continuously optimize my email campaigns for maximum engagement and conversions.

Puntos a favor:

Advanced Automation: Streamline Your Marketing Efforts:GetResponse takes email marketing automation to the next level. Their intuitive and user-friendly automation features allow you to set up complex workflows with ease. From welcome series and abandoned cart reminders to personalized follow-ups based on subscriber behavior, GetResponse empowers you to deliver targeted messages at the right time. By automating repetitive tasks, you can save time and focus on building meaningful relationships with your audience. This level of automation not only enhances efficiency but also boosts engagement and conversion rates.

Puntos en contra:

Price Scaling with Subscribers:As your subscriber list grows, you might expect the cost to increase accordingly. However, some users have expressed concerns about the pricing structure, particularly for larger subscriber bases. Exploring more flexible pricing options or offering tailored plans for high-volume senders could alleviate these concerns and make GetResponse more accessible for growing businesses.

Respuesta de GetResponse

hace 3 días

Thank you for your positive feedback! We appreciate your kind words and are glad to hear that you had a good experience with us. Your satisfaction is our priority, and we're grateful for your support.

Ronnie
Executive Director en EE. UU.
Entretenimiento, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

The system needs an intuitive flow chart

3,0 hace 12 meses

Comentarios: I want to make it work but, despite numerous tries, have not been able to do so besides a one and done.

Puntos a favor:

It was relatively inexpensive and looked very good in the sales pitch and the training videos. It turned out, so far, to be less than ideal.

Puntos en contra:

I found it quite difficult and clunky to use. I also lost data in lists and newsletters.

Respuesta de GetResponse

hace 12 meses

Ronnie, We appreciate you taking the time to share this feedback. I have passed it along to our team so we can continue to improve. -Taylor

Francois Pascal
Francois Pascal
Service provider en Camerún
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

It's an indispensable marketing tool for any type of business.

4,0 hace 7 días Nuevo

Puntos a favor:

I really appreciate its easy-to-use email marketing automation features.It integrates easily with other software.

Puntos en contra:

I'm satisfied with the features available.

Respuesta de GetResponse

hace 16 horas

Hi Francois, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

John
John
Social Media Consultant en Italia
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A comprehensive email marketing tool with a user-friendly interface,

4,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: In summary, I would recommend GetResponse to businesses looking for comprehensive email marketing software with powerful automation capabilities and various design templates, as long as they are willing to invest in the platform's pricing.

Puntos a favor:

One of the major pros of GetResponse is its automation capabilities, which allowed me to set up email campaigns that were triggered by specific actions taken by my subscribers. This feature saved me a lot of time and effort in my email marketing efforts.Additionally, the platform provides a variety of templates for email design, making it easy for even non-designers to create visually appealing emails. I also appreciated the A/B testing feature, which allowed me to test different subject lines and email content to optimize open and click-through rates.

Puntos en contra:

It can be a bit expensive for smaller businesses or individuals just starting out with email marketing. Additionally, while the interface is generally user-friendly, there are some areas that could be improved in terms of ease of use and navigation.

Respuesta de GetResponse

hace 3 días

Hi John, Thank you for your positive review of GetResponse! We're delighted to hear that you found our automation capabilities, email templates, and A/B testing feature beneficial for your email marketing efforts. We understand that the pricing might be a consideration for smaller businesses, but we strive to provide comprehensive email marketing software with powerful features. Your recommendation means a lot to us, and we're here to support your continued success with GetResponse. -Abbie

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Best Email Marketing for Affiliate Marketing

5,0 hace 6 días Nuevo

Comentarios: Getresponse is the best email automation platform which is user friendly and easy to implement. The landing page and email automation are very good and help me a lot for my business. I'm highly recommended this software.

Puntos a favor:

The price is reasonable and user friendly. There have lots of features that allowed me to meet all my needs. A perfect solution to grow my business online.

Puntos en contra:

I don't have lots of issues with this software except for the loading time to open the feature is too slow.

Respuesta de GetResponse

hace 16 horas

Hi, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Administración gubernamental, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Getresponse is full of marketing suit, with some minor draw backs

3,0 hace 3 meses

Comentarios: If you want to watch your email inbox deliverability, very powerful email tool for good marketers. My overall experience is much better.

Puntos a favor:

Getresponse is a great email marketing program and affiliate friendly service. They also have free option for beginners and their price also fair enough. I liked this because you can make your page, email opting, and all automation rules from one tool, you have no need of additional clickfunnels or etc.

Puntos en contra:

I personally feel that other services seem to working a little better

Respuesta de GetResponse

hace 3 meses

Hi, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Though see that there are areas that you would recommend for us to approve. We will pass it on to the product and customer service team. Justyna

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Comercio mayorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Compliance Department Astonishingly Harsh

1,0 hace 3 años

Comentarios: Get Response compliance department treated us with an inexcusable heaviness:
We'd been using GR for years. Things went well.
It was time to build a new segment. The new emails bumped us to the next $$$ level. So, we used 'pay up front discount' (BIG mistake). We emailed the new list. Got some negative tics, due to some less than perfect hygiene on our part. Enter the disciplinarians:.
Get Response compliance offered 1 option: Kill the VAST majority of your emails. Then you can play again.
We'd just paid them $X,000's for an upgrade, & they hits us with the 500 pound hammer. Imagine a Dr. visit: Dr. finds a questionable spot on a big toe.
Dr. offers one option: "Amputate BOTH legs now."
We asked for grace. GR Compliance response: It's the 500 pound hammer or you're off line. Only one list triggered this review. We said: "Remove just the 1 list with issues." They would have none of it. GR would not be satisfied until they punished us irreparably. X,XXX of emails of individuals who are our friends and business contacts - all gone.
(See above note where GR prevented us from exporting OUR emails which WE had put into GR)
Then GR locked out the potential for adding emails back - including the hundreds of perfectly good, very solid, very clean emails we'd added, 1 by 1 - & had not yet even had the opportunity to email yet!! All the work we'd been doing to add and clean up our lists... GONE. Leader to leader:
DO NOT do Get Response. Please heed our horror story.

Puntos a favor:

Did seem to deliver. Gave decent tools for building newsletters. Liked several of their features. Landing pages feature is good.

Puntos en contra:

There's no easy way to add one email to several categories at once. Example: You have one a customer email. You want to place that email in three segmented lists (which happens quite often). Unfortunately, you have to enter that same individual email THREE times. It felt to me that Get Response was stacking the deck in their favor with this non-functionality. You have to put in more emails, you owe them more money. It's possible that this was not strictly the case, (I never got out the calculator for this). From my experience, they could have made this option MUCH more user friendly. WHEN (not if) they place you, the paying customer, into a disciplinary review, they WILL lock your ability to export. You can follow the "it's easy to export" guides all you want to... you're not going to let you get YOUR contacts out of their system. (my experience) Get Response apparently believes that all those emails you've put into their system... those are not YOUR contacts.... you won't get them out if they have reason to discipline you... which they will. They talk nice and have cheery messages. But import something they don't like, they will, (with a smile), treat you as a paying customer like a redheaded stepchild. Is that the way you want to be treated? You might think that you're a good rule-follower and don't do things wrong... we paid them and used them for years. Then, one day they became punitive. It happened immediately after we paid them.

Calvin
Freelancer en Países Bajos
Medios online, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Why you should really get Getresponse for your business

5,0 hace 2 años

Comentarios: My business keeps on growing daily just by using Getresponse’s features.
All of my emaillists are easy to maintain and customers are happy with the services too.
Once setting up a automation flow properly you never have to look at it again

Puntos a favor:

- Very easy to use and therefore userfriendly for all - Updating more features often, Getresponse listens to their customers - Creating and maintaining lists never was this easy - My business keeps on growing just by using Getreponse

Puntos en contra:

- using images in the emails are not resizable easily - landing page maker can use some more work, drag and drop is ok, not perfect yet - very little options with the lowest paid subscription, have to update to soon to get “good” options

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi Calvin! Thanks for taking the time to leave such a detailed review. Your feedback is important to us! -Taylor

Stephen
Stephen
MD en RU
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

I hate marketin - but GetResponse makes me smile as I do the job I hate!

5,0 hace 10 meses

Comentarios: I love it, what can I say, I'm happy to pay the low price for using such a great marketing solution. Everything in the one place - whats not to like?

Puntos a favor:

The well-laid-out interface with the help of videos when if you need them means that getting started and becoming a professional in the marketing quality production stakes is easy.

Puntos en contra:

OK, so there are some features that I would like to have included in the lower and middle options, in other words I'm focused on my marketing budget and want more still for the same price!

Respuesta de GetResponse

hace 10 meses

Hi Stephen, We are so happy to hear you are loving GetResponse so far! Thanks for taking the time to leave a review. - Abbie

Nick
vp en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

This software is not bad.

4,0 hace 4 años

Comentarios: Besides the server issue, the software is very useful. The training is also excellent to help improve your marketing.

Puntos a favor:

It gives you great templates and products. The analytics are very helpful for tracking your results.

Puntos en contra:

Using for email marketing, we had issues with our open rates getting reduced by 50% or more without change in our usage. After numerous communication with the company, we found out they moved us to a "bad" server/IP address which triggered the recipient inbox spam filters. After several months, the problem was resolved with open rates bouncing back up. They denied being the cause but we have the proof.