15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

Sobre GetResponse

Di basta a los tediosos flujos de trabajo. Puedes realizar una personalización mediante la automatización de marketing para así obtener más clientes potenciales, convertirlos en ventas y conectar directamente con tu público.

Descubre más sobre GetResponse

Puntos a favor:

It has a simple to use autoresponder and newsletter feature. It has 24/7 live support chat and you can get help anytime.

Puntos en contra:

Getresponse do have two problems i think they should look at. The loading time is slow.

Valoraciones de GetResponse

Evaluación media

Facilidad de uso
4,0
Atención al cliente
4,0
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,0

Probabilidad de recomendación

7,4/10

GetResponse tiene una valoración global de 4,2 estrellas sobre 5 según las 500 opiniones de usuarios de Capterra.

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Filtrar opiniones (500)

Michael
Owner
Usuario de Linkedin verificado
Música, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Solid, By Not My Favorite Lead Generation Software

3,0 hace 2 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Dominique
Dominique
Head of Ecommerce en España
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión
Fuente: GetApp

Alternativas consideradas previamente:

La peor solución que haya conocido en años

1,0 hace 5 meses

Comentarios: La peor solución que he podido probar en 16 años de carrera. 3 meses pagando y todo es un problema con esta gente (hasta el pago automático da problemas...). Te hablan de que tu lista no es de calidad cuando vienes de otra plataforma igual de profesional o más. Conclusión, de miles de e-mails a migrar, te suspenden la cuenta y negociando con ellos, logras quedarte con los compradores de los dos últimos años que han dado su autorización para recibir comunicaciones comerciales. Primera cepillada importantes de contactos pero bueno, asumes y sigues trabajando. Al mes, te vuelven a suspender por lo mismo y te dicen que hay que cepillarse la mitad de tu base de datos DE COMPRADORES porque los resultados de los últimos 3 meses demuestran que no gran parte de tus contactos no son de calidad. Si en 3 meses te han suspendido 2 veces por más de 2 semanas, dime tú a quien hemos podido enviar comunicaciones comerciales como para sacar este tipo de conclusión. Veníamos de trabajar durante 4 años con una de las soluciones lideres del mercado. Getresponse no era más barato pero sobre el papel ofrecían mejor integración que lo que teníamos. No hemos podido ni comprobarlo pero nos han hecho perder 3 meses y mucho tiempo.

Puntos a favor:

Sobre el papel, sus funcionalidades están bien. Si te dejan trabajar y utilizarlas...

Puntos en contra:

- Sistema de pago automático ineficiente. - Atención al cliente incompetente y poco honesta.

Respuesta de GetResponse

hace 5 meses

Hi Dominique, Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your experience with us. We want to extend our sincere apologies for the challenges you've encountered. Please feel free to reach out to me directly at social@getresponse.com, and I will prioritize your case to ensure a swift and thorough investigation. Best, Mariana

Deicy Adriana
Técnico en Chile
Comercio mayorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Abusan en los cobros

2,0 hace 2 años

Comentarios: Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen a nosotros no nos funcionó , dejamos de usarlo por un tiempo y cuando quisimos volver estaban cobrando meses aún sin usarlo y haber ellos cancelado el servicio cobran por un servicio que no prestan , es decir si tú no cancelas la suscripción ellos siguen cobrando independientemente de que no haya pagos lo que acumula la cuenta aún sin usarla , esto hace que cualquiera que quiera no quiera usar el servicio si ve que aún sin usarlo te están cobrando, en otras partes si uno no pago la suscripción cuando toco , es simple se cancela automáticamente y no están cobrando después .Gepresponde en ese sentido es pésimo porque acumulan montos de pago y si uno va cancelar la suscripción no permite hacerlo hasta que se pague lo que uno no ha usado

Puntos a favor:

Tiene buenas herramientas para configurar campañas

Puntos en contra:

Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen a nosotros no nos funcionó , dejamos de usarlo por un tiempo y cuando quisimos volver estaban cobrando meses aún sin usarlo y haber ellos cancelado el servicio cobran por un servicio que no prestan , es decir si tú no cancelas la suscripción ellos siguen cobrando independientemente de que no haya pagos lo que acumula la cuenta aún sin usarla , esto hace que cualquiera que quiera no quiera usar el servicio si ve que aún sin usarlo te están cobrando, en otras partes si uno no pago la suscripción cuando toco , es simple se cancela automáticamente y no están cobrando después .

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi Deicy, we're very sorry that your experience did not meet your expectations. We try to make sure our customers are happy the first-time, so we apologize for any inconvenience or distress caused. I would like to see how I can help resolve this and take this forward for you. Can you please send an email to social@getresponse.com so we can follow up with you on this directly? Jack.

Younes
Younes
E-commerce manager en España
Usuario de Linkedin verificado
Envases y contenedores, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Una solución de email marketing fácil de utilizar

4,0 hace 2 años

Comentarios: Nuestra experiencia ha sido bastante positiva en cuanto al envío masivo se correos.

Puntos a favor:

La facilidad de uso y la integración con más soluciones.

Puntos en contra:

Es una herramienta para email marketing con cada vez más funciones de marketing automation.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi Younes! Thanks for taking the time to leave a review. We're glad to hear you've had a positive experience with GetResponse! -Taylor

Flor
Flor
Comunicadora visual en España
Usuario de Linkedin verificado
Diseño, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Con GetResponse pagas solamente lo que necesitas.

5,0 hace 2 años

Comentarios: He usado Mailchimp, Aweber y GetResponse para la creación y automatización de campañas de email y me quedo con GetResponse por su estética, versatilidad y funcionalidades mas sofisticadas.

Puntos a favor:

Me encanta poder segmentar automáticamente por comportamiento de los usuarios y a partir de eso realizar anuncios y ofertas en base a sus interacciones. Diseñar anuncios en redes sociales es cuestión de soltar y arrastrar ¡facilita un montón de tiempo y trabajo! es de las características que más destaco de GetResponse.

Puntos en contra:

Agradezco mucho que tanto la web como la atención al cliente esté en español, algo que con Aweber no se tiene.

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Hi Flor, Thank you for taking the time to write this review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and its features! Jack.

Hector
Asistente Administrativo en Argentina
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Getresponse te ayuda a impulsar tu negocio

4,0 el año pasado

Comentarios: Nuestra experiencia ha sido positiva a nivel general. La automatización avanzada y la segmentación han mejorado la efectividad de nuestras campañas de correo electrónico; Sin embargo, el proceso de aprendizaje inicial y las limitaciones en planes de precios más bajos pueden ser mejorados

Puntos a favor:

Permite crear flujos de trabajo automatizados, la segmentación de contactos en base a criterios específicos es genial, Se integra con numerosas aplicaciones, permite editar con solo arrastar y soltar, permite crear formularios de suscripción y páginas de destinos atractivas para la captura de nuevos leads

Puntos en contra:

El proceso de aprendizaje inicial puede llevar tiempo, existen ciertas limitaciones en planes de precios más bajos, El servicio al cliente deberia mejorar

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're pleased to hear that you were satisfied with our service. Your feedback motivates us to continue delivering high-quality experiences for all our customers! Thanks, Abbie

Gabriel
Gabriel
Cofundador en España
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión
Fuente: GetApp

Muy mal proveedor

1,0 hace 5 meses

Puntos a favor:

Nada, desde el principio la aplicación es poco intuitiva, es cara en comparación con el precio de otros competidores y da demasiados problemas para importar contactos. No la recomiendo

Puntos en contra:

Pésima gestión, nos cobraron una mensualidad aún sin habernos dejado utilizar el email, retrasando todo nuestro proyecto. Les pedí que nos devuelvan el dinero ya que no hemos mandado ningún email y dicen que según sus términos no devuelven nunca el dinero. No merece la pena, funciona muy mal, no los recomiendo en absoluto, existen mucho mejores opciones como Mailchimp o Sender.

Respuesta de GetResponse

hace 5 meses

Hi Gabriel, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We want to sincerely apologize for the negative experience you've had with our platform. We understand the importance of a user-friendly and reliable service, and it is disheartening to hear that you encountered issues with the application's intuitiveness, pricing, and contact import process. We would like to investigate the problems you faced with importing contacts and the delays in using the email service. If interested, please feel free to reach out to social@getresponse.com so we can try to make things right. Best, Mariana

Mauricio
Mauricio
CEO en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Edición, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión
Fuente: GetApp

Buena app

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Realmente es de fácil manejo. Tiene varias funciones. Está disponible en español.

Puntos en contra:

Las plantillas por defecto no son muchas, pero tiene un buen constructor

Respuesta de GetResponse

hace 3 años

Hi Mauricio! Thanks for taking the time to leave a review. We really appreciate your feedback! -Taylor

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios medioambientales, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Potente herramienta de email marketing

5,0 el año pasado

Comentarios: Muy contentos, nos permite automatizar un montón de tareas de marketing. Desde que lo usamos, nos hemos ahorrado un montón de tiempo y tiene características que son muy fáciles de usar y muy intuitivas, haciendo estas labores de preparación de las campañas muy cómodas.

Puntos a favor:

Su sencillez y los amigable que es la interfaz. Es muy intuitivo y se le puede sacar un gran partido. Lo hemos empezado a usar con la versión gratuita y al final nos acabamos de pasar a la versión de pago para poder tener todas las funcionalidades. Nos hemos llevado un grata sorpresa con el resultado obtenido.

Puntos en contra:

El precio, me parece un poco caro con respecto a otros programas de la competencia.

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Hi, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

Alejandro
CEO en España
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Una de las mejores herramientas de email marketing

4,0 el año pasado

Comentarios: En general muy buena. La usé durante mucho tiempo hasta que mi negocio escaló.

Puntos a favor:

Una de las cosas que más me gusta de GetResponse es su simplicidad y la cantidad de integraciones que tiene. Para negocios sencillos, me parece la mejor herramienta del mercado.

Puntos en contra:

Echo de menos algunas funciones, pero entiendo que es para negocios más sencillos.

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Hi Alejandro, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Un gran software por un gran precio

5,0 hace 4 años

Comentarios: Gran herramienta para ganar ventas y hacer nuevos clientes.

Puntos a favor:

1. Tiene prueba gratis de 30 días 2. Precio inicial de 10 dólares 3. Automatizaciones 4. Landing pages 5. Webinars 6. Disponible en Español

Puntos en contra:

1. Soporte poco amable. El servicio de atención al cliente es mejorable.

Respuesta de GetResponse

hace 4 años

Hi there! Thanks for the review. I will share your feedback regarding the customer support with our team. -Taylor

Álvaro
Álvaro
Freelance en España
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

A pesar de su coste, es una herramienta todo en uno realmente buena y práctica

5,0 el año pasado

Comentarios: Me ha parecido una herramienta muy útil para las empresas que buscan mejorar su marketing por correo electrónico y automatizar sus procesos y tareas. La plataforma es fácil de usar, y ofrece una amplia gama de herramientas de automatización de marketing. Buen trabajo el realizado con ella.

Puntos a favor:

Su interfaz es realmente fácil de usar, e incorpora una amplia gama de plantillas de correo electrónico, lo cual es de agradecer sin duda.

Puntos en contra:

Su precio puede ser algo costoso y no todas las empresas pueden asumirlo, además, no es compatible con todos los proveedores de servicios de correo electrónico

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Thank you for your positive review! We're glad to hear that you find our all-in-one tool practical and easy to use, with a wide range of email templates. We're committed to continuously improving our platform to provide valuable marketing automation tools. Thank you for your support and for recognizing our efforts. -Abbie

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Ocio, viajes y turismo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Mi humilde opinion

4,0 hace 2 años

Comentarios: Esta es una gran herramienta para cualquier pequeña empresa que busque un software de marketing para el envío de newslettersMe ha gustado mucho la función de arrastrar y soltar, realmente facilita la vida.Puedes crear newsletter sin necesidad de conocer mucho técnicaTambién puedes compartir tu cuenta para delegarla en un proveedor u otro administrador, tú eliges las funciones que aceptas delegar, manteniendo así el control sobre tu cuenta.

Puntos a favor:

La última función de respuesta automática a los correos electrónicos dentro de las plantillas de correo electrónico pre-construidas hace que el CRM sea fácil. Además, el panel de control ofrece un análisis completo de los correos electrónicos enviados, recibidos, convertidos y respondidos.

Puntos en contra:

El mayor inconveniente: no hay asistencia telefónica. Aunque hay una función de chat en vivo, hay casos en los que es más fácil solucionar un problema por teléfono que por chat en vivo.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi there, Thank you for your review! We appreciate the feedback. :) -Abbie

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Cumple

3,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Permite de manera rápida crear Landing page, HTML , Embudos de marketing, y otras funcionalidades de gestión de correos y promoción. Tiene algunas cosas muy intuitivas además cuenta con plantillas pre-armadas que facilitan el diseño a no diseñadores.

Puntos en contra:

Falta videos de capacitación en español. Las plantillas son básica y muy cuadradas para los que si son diseñadores y el ajuste responsivo se colapsa cuando es mucha información etc.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi there! Thanks for taking the time to leave a review. Your feedback is important to us and has been shared with the team so we can continue to improve. -Taylor

Tolu
Tolu
Digital Marketing consultant en Nigeria
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Surely the best email marketing app for internet marketers

5,0 hace 2 años

Comentarios: I use GetResponse for building my list and keeping in touch with them. Since I started using it till now, I have had little or no issues with any of the features I use. What's most important for me is that my mails get to my contact's inbox and GetResponse makes sure of that. I do feel there are more features now on the app than I need and it is quite very good. I can easily clean my list and remove contacts that no longer respond or open my mails. The landing page builder and the website builders are good though I rarely use them.

Puntos a favor:

Very easy to understand, very good UI. Creating newsletters and autoresponders is quite very easy There are lots of newsletter templates to use for your email marketing Send as many mails as you want to as much as 1000 contacts free of charge Now comes in with automated sales funnels, landing page builders, website builders, etc Support is the best, very fast and most often helps with whatever issue you have.

Puntos en contra:

I do not have any issues using this software. It has worked perfectly for my purpose so far.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi Tolu! Thanks for being a GetResponse user. We greatly appreciate the detailed feedback! -Taylor

Nanaka
Nanaka
Infrastructure Specialist en Japón
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Get On Board with GetResponse!

4,0 hace 10 meses

Comentarios: Simple automation and customization of multistep trips based on participant actions could send a series of onboarding emails to new sign-ups, for example, or cart abandonment emails if the purchase is not completed. Workflows customize and improve the effectiveness of marketing.

Puntos a favor:

Landing pages are included with all paid GetResponse plans, whereas other email providers charge extra for this feature. GetResponse's landing page builder is simple to use for drag-and-drop actions yet powerful enough for experienced designers. Landing pages boost the conversion of subscribers into customers substantially. This platform streamlines the process of creating polished email campaigns, optimizing workflows, and tracking performance thanks to its user-friendly design and wide range of capabilities.

Puntos en contra:

Although GetResponse covers most of the fundamentals of email marketing, I would like more enhancements. To properly target emails, the tool might be improved by providing more advanced segmentation choices. It would also be advantageous if they could broaden the integrations to include applications other than conventional ones.

Respuesta de GetResponse

hace 9 meses

Thank you for sharing your positive experience with GetResponse! We're delighted to hear that you find our platform user-friendly and powerful, especially when it comes to landing pages and email campaign optimization. Your feedback is invaluable to us. We're continuously working on enhancing our features, and we appreciate your suggestion regarding advanced segmentation choices and broader integrations. Rest assured, your input will be considered as we strive to improve our services. We appreciate your support and look forward to continuing to assist you with your email marketing needs. Best regards, Abbie

Stephen
CEO en EE. UU.
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Get responses I must have for your business or brand

5,0 hace 2 meses

Comentarios: My overall experience has been great with get response I've used them for many many years I've never had any issue with the system and they always update me of any updates or any issues that may arise in the future.

Puntos a favor:

What I like about get response is how easy it is to set up and their customer service is A1 You have any issues they get back to you right away They also have full training just in case you don't know how to use the software.

Puntos en contra:

The only thing that I would like to say that is a con is it could be a little cheaper for beginners or give some form of free tier like what mailchimp has I think that would be great for the system other than that it's an excellent autoresponder.

Respuesta de GetResponse

hace 2 meses

Hi Stephen, Thank you for taking the time to leave us a review. It's wonderful to hear that you've been a loyal customer for many years and that you've never encountered any issues with our system. Your trust and loyalty mean a lot to us, and we're committed to keep providing you with a reliable service and regular updates! 😊 We appreciate your feedback regarding pricing, and we understand the importance of offering options that cater to all users, including beginners. We continuously evaluate our pricing structure to ensure it remains competitive and accessible to everyone. Thank you for choosing GetResponse as your autoresponder solution, and for your valuable feedback. We look forward to continuing to serve you and exceed your expectations in many years to come. Best, Mariana

Zuberi
Affiliate Marketer en RU
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Get Response I's Good For The Price and Beginners

3,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: My overall experience with Get Response has been great to be honest.

Puntos a favor:

I like the price and the free trial feature i tested it during the trial then decided to stay for the price.

Puntos en contra:

Only cons are there are not enough landing page templates to work from so you have to be really creative or you might struggle.

Respuesta de GetResponse

hace 2 meses

Hi Zuberi, Thank you for sharing your feedback with us. We're so happy to hear that you've had a positive experience with GetResponse! Regarding your comment about the landing page templates, we understand the importance of having a variety of options to suit different needs. We're continuously working on enhancing our platform, including expanding our template library to provide more choices for our users like you. Thank you once again for choosing GetResponse. We look forward to continuing to serve you and exceeding your expectations! 😊 Best, Mariana

Rebecca
Owner en EE. UU.
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

GetResponse is the word.

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Love GetTesponse. It keeps me present in my leads’ minds.

Puntos a favor:

I live that it is easy to use, has all the bells and whistles including analytics and landing pages and it’s a great price!

Puntos en contra:

I wish I had found it sooner. I might have a longer, more engaged list if I had

Respuesta de GetResponse

hace 2 meses

Hi Rebecca, Thank you for your glowing review of GetResponse! It's wonderful to know that you find our platform easy to use and packed with all the essential features you need. We're happy you chose us for your marketing journey, and we're here to support you every step of the way. 😊 Best, Mariana

Ryan
General Manager en EE. UU.
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

***PLEASE READ - BUYER BEWARE - GET RESPONSE SHOULD NOT BE TRUSTED ***

2,0 hace 5 meses

Comentarios: We used Get Response for almost 3 years with no issues. It is a basic service but for the most part it worked adequately. Nothing fancy, no integration with the website and it lacked other basic services, but it did work to send out email promotions.
We typically have a sale once a month and would send out a couple emails about it to our email list. Additionally we would send out some other emails sharing a video or a story with our customers. During the 2023 Black Friday/Cyber Monday weekend we sent out 5 emails in a week to promote our sales. Get Response turned off our services and accused us of spamming customers and also getting emails without permission. This did not happen and we communicated this directly to them, each email to their company was met with no emotion, no help and nor resolution.
We were told we needed to show where we received all of our emails from (we had 28,000 emails), make changes to our website and approve the deletion of 14,000 emails, to have the capability to send emails again. I tried many times to email, chat and call and ACTUALLY talk to someone about this misunderstanding, I got nothing except for them to repeat the same thing over and over. We were not able to finish our email campaigns for the sale and as a result lost thousands of dollars.
ALL communication from them was either a bot or a template that was used. There was no help from them whatsoever. We work with many companies and I have never received such terrible service. There was no effort to try and help us and only a very cold response to every inquiry we made. While this service might seem good to use, the customer service is terrible and if you trigger something in their system they WILL turn you off and hold all of your emails hostage. They completely controlled our company and the ability to communicate with customers that signed up through our website to receive emails from us. Get Response has cost our company thousands of dollars by not taking one moment to talk with us and try to fix the issue. Please look to other companies for these services, in the end it is too costly to lose your contacts. We went with Klaviyo and have been very happy. Mail Chimp is also a great alternative.

Puntos a favor:

Ease of use initially, it was not as easy as we thought.

Puntos en contra:

Cost Limitations with segmenting the email lists Inability to connect directly with our website Very poor customer service

Respuesta de GetResponse

hace 5 meses

Hi Ryan, Thank you for taking the time to share your experience with GetResponse. We apologize for any misunderstanding that may have led to the suspension of your services. Our team is committed to maintaining a high standard for email deliverability and compliance, and we regret any inconvenience caused during the investigation process. This is certainly not the experience we aim to provide. We also acknowledge your feedback regarding our customer service, and we apologize if you felt unsupported. This is a top priority for us, so we will be reviewing our internal processes to ensure improvements are made in this area. We appreciate your loyalty over the three years you used GetResponse and regret that it ended on a disappointing note. We’d very much like to look into this further. If interested, please feel free to reach out to social@getresponse.com so we can try to make things right. Best, Mariana

Marilyn
Business Owner en Filipinas
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Best for monitoring messages

4,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: It is helpful for a business owners like me as it can be use to monitor messages and can offers multi task options. Every businesses even if its small or big can profit to this app.

Puntos a favor:

It is a good application. Efficient tool to use and good for monitoring messages.

Puntos en contra:

It is sometimes buggy and it is a little bit pricey compare to other applications.

Respuesta de GetResponse

la semana pasada

Hi Marilyn, Thank you for your honest review! We're so happy to hear that you find GetResponse efficient and helpful for monitoring messages. We hear you on the occasional bugs and pricing – we'll take that feedback into consideration as we continuously improve our platform. We're committed to providing tools that benefit businesses of all sizes, and it's great to know that our multitasking options are proving useful for you. If there's anything specific we can do to enhance your experience or assist with any issues, please let us know. Thank you again for choosing GetResponse and for sharing your thoughts! 😊 Best regards, Mariana

Nyoro
Construction Manager en EE. UU.
Construcción, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

GetResponse Is a Must-Have Email Marketing Tool

5,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

GetResponse is an essential solution that makes work easier for us. I like the capabilities of GetResponse.

Puntos en contra:

GetResponse does not have flaws. GetResponse meets our needs.

Respuesta de GetResponse

el mes pasado

Hi Nyoro, Thanks so much for your glowing review, it made our day! Should you ever have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to support you every step of the way on your email marketing journey. 😊 Best, Mariana

Leslie
Owner en EE. UU.
Redacción y edición, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Get Response Review

5,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

I like how there's so many valuable free resources to help me. I even created content from the site to use as well.

Puntos en contra:

Nothing honestly. I like everything so far.

Respuesta de GetResponse

hace 4 semanas

Hi Leslie, Thank you so much for your review! It makes us super happy to hear that our resources are helpful to you and that you’re enjoying our platform. 🤗 Best, Mariana

Opinión anónima
Hostelería, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Not bad but expensive

4,0 hace 2 meses

Puntos a favor:

Free Plan: GetResponse offers a free plan that accommodates up to 500 contacts. Unlimited Email Sends: With all paid plans, you get unlimited monthly email sends. User-Friendly Visual Email Editor: The platform provides a user-friendly visual email editor, making it easy to create engaging email campaigns.

Puntos en contra:

Pricing Tiers: GetResponse’s pricing tiers are relatively higher compared to other email marketing platforms. Learning Curve: Although the visual email editor is user-friendly, some beginners may still experience a learning curve when navigating the platform.

Respuesta de GetResponse

hace 4 días

Thank you for taking the time to share your feedback about GetResponse. We appreciate your insights and are glad to hear that you find several aspects of our platform valuable. Your feedback is invaluable to us as we strive to improve and provide the best possible service. If you have any further suggestions or need assistance, please don't hesitate to reach out. Thanks for choosing GetResponse!

Corrisa
Owner en EE. UU.
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Cutting-Edge Without the High Price Tag

5,0 hace 3 años

Comentarios: Overall good experiences with GetResponse and I've used them for over 10 years!

Puntos a favor:

GetResponse is on top of the industry - they know what features customers want and where the trends are going.

Puntos en contra:

They could allow more third party websites tracking links on their landing page builders. Right now it's very limited.

Respuesta de GetResponse

hace 3 años

Hi Corrisa! Thanks for taking the time to leave a review! We really appreciate your feedback and the fact that you have been a customer for 10+ years. I will be sharing your feedback about third party website tracking links with the team so we can continue to improve. -Taylor

Narendra Kumar
Assistant Manager - Marketing en India
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Solved my Email Marketing Problems

5,0 hace 2 años

Comentarios: Started my own Digital Marketing Services and the biggest challenge I faced is running successful email marketing campaigns and that too with a funnel journey. I spend a lot of money on different that help me in creating landing pages, integration tools to capture leads, and a separate platform to run email campaigns. I am spending almost 60 - 70% of my income on these tools which are very hard for my business to sustain, one of my friends suggested this Getresponse where I am getting all of these in a single dashboard that too for 30% of my previous expenditure so I moved to Getresponse and I am seeing the better results with very less investment

Puntos a favor:

A single dashboard that can actually help you in maintaining all of your SMB needs, a feature that can give you a lot of Landing page designs, a feature that can help you in capturing your leads, and one feature that can help you in manage your entire Email Marketing strategies and also a separate Email Automation. Make a funnel that helps you in pushing your audience toward your end goal and what else? every thing is there in the Getresponse.

Puntos en contra:

Whatever feature I touched in this platform, I loved it! However, I feel some of the pre-designed templates are a little outdated.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi Narendra, We are so happy you've found GetResponse helpful. Thank you for taking the time to leave this review. We appreciate it. :) - Abbie