15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

Sobre GetResponse

El producto de software GetResponse para marketing por correo electrónico está diseñado para ayudarte a obtener más clientes potenciales y más ventas con menos estrés y más éxito.

Descubre más sobre GetResponse

Puntos a favor:

It has a simple to use autoresponder and newsletter feature. It has 24/7 live support chat and you can get help anytime.

Puntos en contra:

Getresponse do have two problems i think they should look at. The loading time is slow.

Valoraciones de GetResponse

Evaluación media

Facilidad de uso
4,0
Atención al cliente
4,1
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,0

Probabilidad de recomendación

7,4/10

GetResponse tiene una valoración global de 4,2 estrellas sobre 5 según las 485 opiniones de usuarios de Capterra.

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Filtrar opiniones (485)

Michael
Owner
Usuario de Linkedin verificado
Música, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Solid, By Not My Favorite Lead Generation Software

3,0 el año pasado
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Dominique
Dominique
Head of Ecommerce en España
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Alternativas consideradas previamente:

La peor solución que haya conocido en años

1,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: La peor solución que he podido probar en 16 años de carrera. 3 meses pagando y todo es un problema con esta gente (hasta el pago automático da problemas...). Te hablan de que tu lista no es de calidad cuando vienes de otra plataforma igual de profesional o más. Conclusión, de miles de e-mails a migrar, te suspenden la cuenta y negociando con ellos, logras quedarte con los compradores de los dos últimos años que han dado su autorización para recibir comunicaciones comerciales. Primera cepillada importantes de contactos pero bueno, asumes y sigues trabajando. Al mes, te vuelven a suspender por lo mismo y te dicen que hay que cepillarse la mitad de tu base de datos DE COMPRADORES porque los resultados de los últimos 3 meses demuestran que no gran parte de tus contactos no son de calidad. Si en 3 meses te han suspendido 2 veces por más de 2 semanas, dime tú a quien hemos podido enviar comunicaciones comerciales como para sacar este tipo de conclusión. Veníamos de trabajar durante 4 años con una de las soluciones lideres del mercado. Getresponse no era más barato pero sobre el papel ofrecían mejor integración que lo que teníamos. No hemos podido ni comprobarlo pero nos han hecho perder 3 meses y mucho tiempo.

Puntos a favor:

Sobre el papel, sus funcionalidades están bien. Si te dejan trabajar y utilizarlas...

Puntos en contra:

- Sistema de pago automático ineficiente. - Atención al cliente incompetente y poco honesta.

Respuesta de GetResponse

el mes pasado

Hi Dominique, Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your experience with us. We want to extend our sincere apologies for the challenges you've encountered. Please feel free to reach out to me directly at social@getresponse.com, and I will prioritize your case to ensure a swift and thorough investigation. Best, Mariana

Deicy Adriana
Técnico en Chile
Comercio mayorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Abusan en los cobros

2,0 el año pasado

Comentarios: Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen a nosotros no nos funcionó , dejamos de usarlo por un tiempo y cuando quisimos volver estaban cobrando meses aún sin usarlo y haber ellos cancelado el servicio cobran por un servicio que no prestan , es decir si tú no cancelas la suscripción ellos siguen cobrando independientemente de que no haya pagos lo que acumula la cuenta aún sin usarla , esto hace que cualquiera que quiera no quiera usar el servicio si ve que aún sin usarlo te están cobrando, en otras partes si uno no pago la suscripción cuando toco , es simple se cancela automáticamente y no están cobrando después .Gepresponde en ese sentido es pésimo porque acumulan montos de pago y si uno va cancelar la suscripción no permite hacerlo hasta que se pague lo que uno no ha usado

Puntos a favor:

Tiene buenas herramientas para configurar campañas

Puntos en contra:

Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen a nosotros no nos funcionó , dejamos de usarlo por un tiempo y cuando quisimos volver estaban cobrando meses aún sin usarlo y haber ellos cancelado el servicio cobran por un servicio que no prestan , es decir si tú no cancelas la suscripción ellos siguen cobrando independientemente de que no haya pagos lo que acumula la cuenta aún sin usarla , esto hace que cualquiera que quiera no quiera usar el servicio si ve que aún sin usarlo te están cobrando, en otras partes si uno no pago la suscripción cuando toco , es simple se cancela automáticamente y no están cobrando después .

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Hi Deicy, we're very sorry that your experience did not meet your expectations. We try to make sure our customers are happy the first-time, so we apologize for any inconvenience or distress caused. I would like to see how I can help resolve this and take this forward for you. Can you please send an email to social@getresponse.com so we can follow up with you on this directly? Jack.

Younes
Younes
E-commerce manager en España
Usuario de Linkedin verificado
Envases y contenedores, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Una solución de email marketing fácil de utilizar

4,0 hace 2 años

Comentarios: Nuestra experiencia ha sido bastante positiva en cuanto al envío masivo se correos.

Puntos a favor:

La facilidad de uso y la integración con más soluciones.

Puntos en contra:

Es una herramienta para email marketing con cada vez más funciones de marketing automation.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi Younes! Thanks for taking the time to leave a review. We're glad to hear you've had a positive experience with GetResponse! -Taylor

Flor
Flor
Comunicadora visual en España
Usuario de Linkedin verificado
Diseño, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Con GetResponse pagas solamente lo que necesitas.

5,0 el año pasado

Comentarios: He usado Mailchimp, Aweber y GetResponse para la creación y automatización de campañas de email y me quedo con GetResponse por su estética, versatilidad y funcionalidades mas sofisticadas.

Puntos a favor:

Me encanta poder segmentar automáticamente por comportamiento de los usuarios y a partir de eso realizar anuncios y ofertas en base a sus interacciones. Diseñar anuncios en redes sociales es cuestión de soltar y arrastrar ¡facilita un montón de tiempo y trabajo! es de las características que más destaco de GetResponse.

Puntos en contra:

Agradezco mucho que tanto la web como la atención al cliente esté en español, algo que con Aweber no se tiene.

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Hi Flor, Thank you for taking the time to write this review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and its features! Jack.

Hector
Asistente Administrativo en Argentina
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Getresponse te ayuda a impulsar tu negocio

4,0 hace 9 meses

Comentarios: Nuestra experiencia ha sido positiva a nivel general. La automatización avanzada y la segmentación han mejorado la efectividad de nuestras campañas de correo electrónico; Sin embargo, el proceso de aprendizaje inicial y las limitaciones en planes de precios más bajos pueden ser mejorados

Puntos a favor:

Permite crear flujos de trabajo automatizados, la segmentación de contactos en base a criterios específicos es genial, Se integra con numerosas aplicaciones, permite editar con solo arrastar y soltar, permite crear formularios de suscripción y páginas de destinos atractivas para la captura de nuevos leads

Puntos en contra:

El proceso de aprendizaje inicial puede llevar tiempo, existen ciertas limitaciones en planes de precios más bajos, El servicio al cliente deberia mejorar

Respuesta de GetResponse

hace 9 meses

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're pleased to hear that you were satisfied with our service. Your feedback motivates us to continue delivering high-quality experiences for all our customers! Thanks, Abbie

Gabriel
Gabriel
Cofundador en España
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Muy mal proveedor

1,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

Nada, desde el principio la aplicación es poco intuitiva, es cara en comparación con el precio de otros competidores y da demasiados problemas para importar contactos. No la recomiendo

Puntos en contra:

Pésima gestión, nos cobraron una mensualidad aún sin habernos dejado utilizar el email, retrasando todo nuestro proyecto. Les pedí que nos devuelvan el dinero ya que no hemos mandado ningún email y dicen que según sus términos no devuelven nunca el dinero. No merece la pena, funciona muy mal, no los recomiendo en absoluto, existen mucho mejores opciones como Mailchimp o Sender.

Respuesta de GetResponse

el mes pasado

Hi Gabriel, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We want to sincerely apologize for the negative experience you've had with our platform. We understand the importance of a user-friendly and reliable service, and it is disheartening to hear that you encountered issues with the application's intuitiveness, pricing, and contact import process. We would like to investigate the problems you faced with importing contacts and the delays in using the email service. If interested, please feel free to reach out to social@getresponse.com so we can try to make things right. Best, Mariana

Mauricio
Mauricio
CEO en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Edición, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Buena app

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Realmente es de fácil manejo. Tiene varias funciones. Está disponible en español.

Puntos en contra:

Las plantillas por defecto no son muchas, pero tiene un buen constructor

Respuesta de GetResponse

hace 3 años

Hi Mauricio! Thanks for taking the time to leave a review. We really appreciate your feedback! -Taylor

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios medioambientales, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Potente herramienta de email marketing

5,0 el año pasado

Comentarios: Muy contentos, nos permite automatizar un montón de tareas de marketing. Desde que lo usamos, nos hemos ahorrado un montón de tiempo y tiene características que son muy fáciles de usar y muy intuitivas, haciendo estas labores de preparación de las campañas muy cómodas.

Puntos a favor:

Su sencillez y los amigable que es la interfaz. Es muy intuitivo y se le puede sacar un gran partido. Lo hemos empezado a usar con la versión gratuita y al final nos acabamos de pasar a la versión de pago para poder tener todas las funcionalidades. Nos hemos llevado un grata sorpresa con el resultado obtenido.

Puntos en contra:

El precio, me parece un poco caro con respecto a otros programas de la competencia.

Respuesta de GetResponse

hace 11 meses

Hi, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

Alejandro
CEO en España
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Una de las mejores herramientas de email marketing

4,0 hace 10 meses

Comentarios: En general muy buena. La usé durante mucho tiempo hasta que mi negocio escaló.

Puntos a favor:

Una de las cosas que más me gusta de GetResponse es su simplicidad y la cantidad de integraciones que tiene. Para negocios sencillos, me parece la mejor herramienta del mercado.

Puntos en contra:

Echo de menos algunas funciones, pero entiendo que es para negocios más sencillos.

Respuesta de GetResponse

hace 10 meses

Hi Alejandro, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Un gran software por un gran precio

5,0 hace 4 años

Comentarios: Gran herramienta para ganar ventas y hacer nuevos clientes.

Puntos a favor:

1. Tiene prueba gratis de 30 días 2. Precio inicial de 10 dólares 3. Automatizaciones 4. Landing pages 5. Webinars 6. Disponible en Español

Puntos en contra:

1. Soporte poco amable. El servicio de atención al cliente es mejorable.

Respuesta de GetResponse

hace 3 años

Hi there! Thanks for the review. I will share your feedback regarding the customer support with our team. -Taylor

Álvaro
Álvaro
Freelance en España
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

A pesar de su coste, es una herramienta todo en uno realmente buena y práctica

5,0 hace 10 meses

Comentarios: Me ha parecido una herramienta muy útil para las empresas que buscan mejorar su marketing por correo electrónico y automatizar sus procesos y tareas. La plataforma es fácil de usar, y ofrece una amplia gama de herramientas de automatización de marketing. Buen trabajo el realizado con ella.

Puntos a favor:

Su interfaz es realmente fácil de usar, e incorpora una amplia gama de plantillas de correo electrónico, lo cual es de agradecer sin duda.

Puntos en contra:

Su precio puede ser algo costoso y no todas las empresas pueden asumirlo, además, no es compatible con todos los proveedores de servicios de correo electrónico

Respuesta de GetResponse

hace 9 meses

Thank you for your positive review! We're glad to hear that you find our all-in-one tool practical and easy to use, with a wide range of email templates. We're committed to continuously improving our platform to provide valuable marketing automation tools. Thank you for your support and for recognizing our efforts. -Abbie

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Ocio, viajes y turismo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Mi humilde opinion

4,0 el año pasado

Comentarios: Esta es una gran herramienta para cualquier pequeña empresa que busque un software de marketing para el envío de newslettersMe ha gustado mucho la función de arrastrar y soltar, realmente facilita la vida.Puedes crear newsletter sin necesidad de conocer mucho técnicaTambién puedes compartir tu cuenta para delegarla en un proveedor u otro administrador, tú eliges las funciones que aceptas delegar, manteniendo así el control sobre tu cuenta.

Puntos a favor:

La última función de respuesta automática a los correos electrónicos dentro de las plantillas de correo electrónico pre-construidas hace que el CRM sea fácil. Además, el panel de control ofrece un análisis completo de los correos electrónicos enviados, recibidos, convertidos y respondidos.

Puntos en contra:

El mayor inconveniente: no hay asistencia telefónica. Aunque hay una función de chat en vivo, hay casos en los que es más fácil solucionar un problema por teléfono que por chat en vivo.

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Hi there, Thank you for your review! We appreciate the feedback. :) -Abbie

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Cumple

3,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Permite de manera rápida crear Landing page, HTML , Embudos de marketing, y otras funcionalidades de gestión de correos y promoción. Tiene algunas cosas muy intuitivas además cuenta con plantillas pre-armadas que facilitan el diseño a no diseñadores.

Puntos en contra:

Falta videos de capacitación en español. Las plantillas son básica y muy cuadradas para los que si son diseñadores y el ajuste responsivo se colapsa cuando es mucha información etc.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi there! Thanks for taking the time to leave a review. Your feedback is important to us and has been shared with the team so we can continue to improve. -Taylor

Tolu
Tolu
Digital Marketing consultant en Nigeria
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Surely the best email marketing app for internet marketers

5,0 hace 2 años

Comentarios: I use GetResponse for building my list and keeping in touch with them. Since I started using it till now, I have had little or no issues with any of the features I use. What's most important for me is that my mails get to my contact's inbox and GetResponse makes sure of that. I do feel there are more features now on the app than I need and it is quite very good. I can easily clean my list and remove contacts that no longer respond or open my mails. The landing page builder and the website builders are good though I rarely use them.

Puntos a favor:

Very easy to understand, very good UI. Creating newsletters and autoresponders is quite very easy There are lots of newsletter templates to use for your email marketing Send as many mails as you want to as much as 1000 contacts free of charge Now comes in with automated sales funnels, landing page builders, website builders, etc Support is the best, very fast and most often helps with whatever issue you have.

Puntos en contra:

I do not have any issues using this software. It has worked perfectly for my purpose so far.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi Tolu! Thanks for being a GetResponse user. We greatly appreciate the detailed feedback! -Taylor

Nanaka
Nanaka
Infrastructure Specialist en Japón
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Get On Board with GetResponse!

4,0 hace 6 meses

Comentarios: Simple automation and customization of multistep trips based on participant actions could send a series of onboarding emails to new sign-ups, for example, or cart abandonment emails if the purchase is not completed. Workflows customize and improve the effectiveness of marketing.

Puntos a favor:

Landing pages are included with all paid GetResponse plans, whereas other email providers charge extra for this feature. GetResponse's landing page builder is simple to use for drag-and-drop actions yet powerful enough for experienced designers. Landing pages boost the conversion of subscribers into customers substantially. This platform streamlines the process of creating polished email campaigns, optimizing workflows, and tracking performance thanks to its user-friendly design and wide range of capabilities.

Puntos en contra:

Although GetResponse covers most of the fundamentals of email marketing, I would like more enhancements. To properly target emails, the tool might be improved by providing more advanced segmentation choices. It would also be advantageous if they could broaden the integrations to include applications other than conventional ones.

Respuesta de GetResponse

hace 6 meses

Thank you for sharing your positive experience with GetResponse! We're delighted to hear that you find our platform user-friendly and powerful, especially when it comes to landing pages and email campaign optimization. Your feedback is invaluable to us. We're continuously working on enhancing our features, and we appreciate your suggestion regarding advanced segmentation choices and broader integrations. Rest assured, your input will be considered as we strive to improve our services. We appreciate your support and look forward to continuing to assist you with your email marketing needs. Best regards, Abbie

Renly
Director Marketing en EE. UU.
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A Powerful Marketing Solution For Business

5,0 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

I like that GetResponse is an all in one marketing solution From lead management, campaign management to email marketing and automation, this product has it all.

Puntos en contra:

No cons as GetResponse offers all marketing features we need.

Respuesta de GetResponse

hace 3 semanas

Hi Renly, Thank you so much for your glowing review! We appreciate you taking the time to share your positive experience with us. It's fantastic to know that our platform covers all your marketing needs. If you have any questions or suggestions for us, please don't hesitate to reach out. We're here to support you every step of the way. Best, Mariana

Ryan
General Manager en EE. UU.
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

***PLEASE READ - BUYER BEWARE - GET RESPONSE SHOULD NOT BE TRUSTED ***

2,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: We used Get Response for almost 3 years with no issues. It is a basic service but for the most part it worked adequately. Nothing fancy, no integration with the website and it lacked other basic services, but it did work to send out email promotions.
We typically have a sale once a month and would send out a couple emails about it to our email list. Additionally we would send out some other emails sharing a video or a story with our customers. During the 2023 Black Friday/Cyber Monday weekend we sent out 5 emails in a week to promote our sales. Get Response turned off our services and accused us of spamming customers and also getting emails without permission. This did not happen and we communicated this directly to them, each email to their company was met with no emotion, no help and nor resolution.
We were told we needed to show where we received all of our emails from (we had 28,000 emails), make changes to our website and approve the deletion of 14,000 emails, to have the capability to send emails again. I tried many times to email, chat and call and ACTUALLY talk to someone about this misunderstanding, I got nothing except for them to repeat the same thing over and over. We were not able to finish our email campaigns for the sale and as a result lost thousands of dollars.
ALL communication from them was either a bot or a template that was used. There was no help from them whatsoever. We work with many companies and I have never received such terrible service. There was no effort to try and help us and only a very cold response to every inquiry we made. While this service might seem good to use, the customer service is terrible and if you trigger something in their system they WILL turn you off and hold all of your emails hostage. They completely controlled our company and the ability to communicate with customers that signed up through our website to receive emails from us. Get Response has cost our company thousands of dollars by not taking one moment to talk with us and try to fix the issue. Please look to other companies for these services, in the end it is too costly to lose your contacts. We went with Klaviyo and have been very happy. Mail Chimp is also a great alternative.

Puntos a favor:

Ease of use initially, it was not as easy as we thought.

Puntos en contra:

Cost Limitations with segmenting the email lists Inability to connect directly with our website Very poor customer service

Respuesta de GetResponse

hace 2 meses

Hi Ryan, Thank you for taking the time to share your experience with GetResponse. We apologize for any misunderstanding that may have led to the suspension of your services. Our team is committed to maintaining a high standard for email deliverability and compliance, and we regret any inconvenience caused during the investigation process. This is certainly not the experience we aim to provide. We also acknowledge your feedback regarding our customer service, and we apologize if you felt unsupported. This is a top priority for us, so we will be reviewing our internal processes to ensure improvements are made in this area. We appreciate your loyalty over the three years you used GetResponse and regret that it ended on a disappointing note. We’d very much like to look into this further. If interested, please feel free to reach out to social@getresponse.com so we can try to make things right. Best, Mariana

Charles Boampong
Software Engineer en Sudáfrica
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Email Marketing Software with High Conversions

5,0 hace 3 meses

Comentarios: I like the user friendly interface, making it easy to use. This saves time and gets the work done with less effort.

Puntos a favor:

It offers a comprehensive set of email marketing features, including email campaign management, autoresponders, A/B testing, and analysis.

Puntos en contra:

Most of the advanced features require some learning curve.

Respuesta de GetResponse

hace 3 meses

Hi, Charles! Thank you for taking the time to share your thoughts on GetResponse. We're delighted to hear that you appreciate the comprehensive set of features we offer. We understand your feedback about the learning curve for some of our advanced features. We are dedicated to delivering powerful yet user-friendly tools and are consistently improving our resources for a more seamless learning journey. If you have any specific suggestions or questions, please feel free to reach out. We're here to support you! - Mariana

Angelica
University Intern en Ecuador
Usuario de Linkedin verificado
Productos farmacéuticos, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Efficiency and Effectiveness Combined: Unveiling the Capabilities of GetResponse

5,0 hace 9 meses

Comentarios: I used GetResponse during my internship at the University's Department of Pharmaceutical Development and Research to inform our stakeholders, such as researchers, colleagues, and industry partners, about updates and research findings. The program worked well in organizing our email marketing and keeping our audience interested. GetResponse's user-friendly UI and adaptable templates made creating emails simple while maintaining brand coherence. Through the delivery of customized messages based on subscriber behavior, the automation features facilitated the simplification of communication. We were able to improve our plans thanks to the statistics of the platform, which gave us information on how effective our advertisements were. GetResponse significantly improved our research communication and stakeholder participation thanks to its dependable deliverability and helpful customer service.

Puntos a favor:

GetResponse provides organizations with a full range of email marketing solutions that enable them to establish and maintain relationships with their audience. Even for amateurs, it is simple to design professional-looking email campaigns with its user-friendly editor and drag-and-drop functionality. The automation features of GetResponse make it possible for targeted and tailored communication, which helps businesses save time and engage subscribers when it matters most. The platform's advanced analytics offer insightful information about the effectiveness of campaigns and enable data-driven adjustments. GetResponse is a flexible all-in-one solution for digital marketing because it also provides a variety of extra capabilities including landing page development, webinars, and e-commerce connection. GetResponse is a great option for companies looking to improve their email marketing strategies because of its dependable deliverability and quick customer service.

Puntos en contra:

Despite GetResponse's extensive feature set, there are a few things to keep in mind. The user interface's wealth of options and capabilities may be a little too much for some users to handle. Even if the automated workflows are effective, setting up more complicated scenarios may involve a small learning curve. A further drawback for companies on a tight budget may be the fact that some advanced features and integrations are only offered on higher-tier contracts. Despite these minor flaws, GetResponse is a dependable option for companies trying to streamline and improve their email marketing efforts because of its extensive feature set, deliverability rates, and customer service.

Respuesta de GetResponse

hace 8 meses

Hi Angelica, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Go get it it's the best out there.

5,0 hace 7 meses

Comentarios: I am very happy and feel lucky i found them. before i have being using other systems but the service was not good and they where even expensive. With getresponse you can grow and start low. This i love.

Puntos a favor:

Most of the work is allready done. you have to just upload your CSV file of your existing clients and you are good to go. i have checked many other systems out there but getresponse is head and shoulders above the others. And i love how fast the online chat support is.

Puntos en contra:

I whould love to know when they have whitelable package sothat i can sell there services under my name to my clients and earn some recurring payments.

Respuesta de GetResponse

hace 7 meses

Hi there, Thank you for sharing your enthusiastic review of GetResponse. We're delighted to hear that you find our platform to be the best out there and that most of the work is already done, making it effortless to get started with your existing clients. Our team works hard to provide a top-notch experience for our users, and your positive feedback is truly appreciated. Regarding your suggestion about a white label package, we value your input and will take it into consideration as we continue to improve and expand our offerings. If you have any further insights or need any assistance, please don't hesitate to reach out to our support team. We're here to support your success and ensure you have a positive experience with GetResponse. Thank you for choosing GetResponse, and we feel lucky to have you as part of our community. Best regards, Abbie

Monica
Monica
Dott.ssa en Italia
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

A Good Solution even for small businesses

4,0 hace 8 meses

Comentarios: I use GetResponse to communicate with our blog readers and our subscribers - we have a membership website.I can easily send emails with my saved templates to certain group of users, or automate the new blog post email alerts for the interested ones.Also, they organize useful webinars rich of contents to optimize mail marketing performance, completely free.

Puntos a favor:

About this product, i liked the most the way i can create campaigns with automations and manage contact lists. I found very very useful being able to use conditional logic for contact tagging, moving from list to list or choosing which email will be the next a user will receive.

Puntos en contra:

GetResponse doesn't have a working - or at least a mantained - wordpress plugin, so for one not familiar with API is difficult to automate or customize certain operations. Also, there are some limits in the email and form builder in my opinion.

Respuesta de GetResponse

hace 8 meses

Hi Monica, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

Richard
CEO en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

GetResponse is a good option for e-mail marketing

3,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

I like the functionality of their lead capture and the templates for e-mail marketing.

Puntos en contra:

I've mad major deliverability problems in the past and also when they make changes the "legacy" forms or e-mails you have created are hard to continue to use. Customer service is okay, but not great.

Respuesta de GetResponse

hace 4 meses

Hi, Richard! Thank you for your review. We are happy that you appreciate the lead capture functionality and our email marketing templates. We're genuinely sorry to hear about the past deliverability issues and your customer service experience, as these are top priorities for us. I have shared your feedback with the team so we can continue to improve. - Mariana

Nathan
Founder en Polonia
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Good for bloggers

4,0 hace 7 meses

Comentarios: Good for small bloggers and who’s building the email list, for bigger email lists, the only downside I had was the no option to downgrade my plan to free after I tested the paid one.

Puntos a favor:

Was really easy to use and they have a good free plan, really good for who has a small email list

Puntos en contra:

When I upgraded from the free plan I realized that I didn’t needed yet the upgrade and wanted to go back as my list size could still fit in the free plan, so I tried to go back and they said I couldn’t but didn’t really worth for me to stay in the next level plan when I was still building my email list. Because of that I needed to cancel my account

Respuesta de GetResponse

hace 7 meses

Hi Nathan, Thank you for sharing your experience, as it helps us improve and cater to various user needs. We're glad to hear you've found the platform easy to use. We'll consider your feedback about plan downgrades after testing the paid version. Thank you for choosing GetResponse :) Abbie

Deanne
Manager en EE. UU.
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Get Response Autoresponder Review -The Tool For You In 2022 And Beyond

5,0 hace 2 años

Comentarios: My overall experience so far has been very good. There is a wide range of templates to choose from for your emails which makes it easy to design your emails with more confidence. I really like the software and it meet my needs as a small business except the no telephone support. Overall I recommend GetResponse as a trusted platform that provides high email delivery rate to your subscribers.

Puntos a favor:

1. I liked most with GetResponse is the delivery rate. They consistently score a higher deliver y rate than most other platforms and it is good the know that the emails are reaching the intended clients. 2. For a beginner, it is easy to use the different components especially when setting up an autoresponder campaign. The steps are logical and easy to setup plus produces a more sophisticated and easier to segment your email list. 3. The free plan can be used to test the platform and tools to decide if this is the right platform for your use before you commit fully. The free plan works with up to 500 subscribers and give access to a wide range of tools.

Puntos en contra:

1. The biggest drawback - there is no telephone support. Even though there is a live chat feature, there are instances where it is easier to troubleshoot a problem over the telephone instead of live chat.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi Deanne! Thanks for taking the time to leave such a great review. We appreciate all the detailed feedback because it helps us improve! -Taylor

Jim
CEO en EE. UU.
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Great Email Marketing Software

5,0 hace 2 años

Comentarios: I have had a great experience with Get Response Customer Support being VERY patient with me. I have increased my sales with GetResponse as I am able to follow up with my Customers on going.

Puntos a favor:

This software was simple to integrate to the Marketing programs I use. It is critical for my outreach for marketing in an effective way. I would highly recommend GetResponse for the Affiliate Marketer.

Puntos en contra:

My least favorite aspect of GetResponse is that when I am creating a new marketing email, it is not "easy" to see what days I already have emails scheduled for. I have to actually open a new window, then go back to the marketing page and look. Rather than it being readily avaialble when releasing a new email.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hey Jim! Thanks for taking the time to leave your feedback. We are happy to hear that you've had a great experience with us so far! - Abbie