Sobre Dialfire

Software de centro de atención telefónica para llamadas salientes fácil de usar y en la nube, con muchas funciones avanzadas, sin costes de instalación ni cargos mensuales por agente

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Puntos a favor:

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Puntos en contra:

No disponible

Valoraciones de Dialfire

Evaluación media

Facilidad de uso
4,8
Atención al cliente
4,9
Funciones
4,6
Relación calidad-precio
4,8

Probabilidad de recomendación

9,3/10

Dialfire tiene una valoración global de 4,8 estrellas sobre 5 según las 14 opiniones de usuarios de Capterra.

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María L.
Informática en España
Sistema judicial, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Rapidez, soluciones y amabilidad

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Buena gestión, rapidez y amabilidad. Siempre dispuestos a ayudar.

Puntos a favor:

Muy buen soporte. Te ayudan en todo momento y gestionan con mucha rapidez

Puntos en contra:

Me ha gustado todo hasta el momento. Soporte te ayuda en todo momento de manera rápida y eficaz

Jacob H.
Jacob H.
CEO en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Powerful and support is very helpful to setup.

5,0 hace 3 años

Comentarios: Creating and launching call center to rollup up on our leads and sales is an intimidating task. Dial Fire has all the necessary elements so we can run a high volume contact center for a fraction of the costs and setup headaches. The support and follow up to help set up the system has been super helpful. Thanks for making a great product and providing everything I need to set it up. The impact in our business has already become apparent.

Puntos a favor:

Features, ease, and support... it does everything we would need and more.

Puntos en contra:

There is a learning curve... but it is a powerful software to learn.

Usuario verificado
Senior Manager Sales en Alemania
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Dialfire is a great callcenter platform, that can be set up really quickly and easily.

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

It was really easy to set up. I did not have to install anything. Right after signing up I imported my contact list and it worked right away. Then I added my users and the caller id and I could start immediately. Dialfire build the contact formular based on the import. It was really straightforward. I decided to add some additional fields, which was a matter of a few clicks. Later on when I wanted to see the statistics I asked via the Dialfire chat and they helped me right away. I selected the fields I am interested in and Dialfire build the statistic right away. The support also told me about a wallboard, which I then created in 3 clicks. It is now displayed to my agents and especially the Team leaders like to see the progress.

Puntos en contra:

0/1500 It is not ideal for inbound projects that are not campaign-based as it does not include an IVR.

José C.
CEO/ Founder en España
Externalización/deslocalización, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
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LA Qualité du Support et le Service Client sont tout simplement Exceptionnel

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Tout simplement Extra ordinaire, je n'ai que des éloges, nous avons été accompagné tout du long par l'équipe Support qui est vraiment la Brique essentielle de notre satisfaction vis a vis de dialfire.

Puntos a favor:

la rapidité et la facilité de mise en oeuvre , ainsi que le déploiement dans l'entreprise mais aussi pour une utilisation avec des personnes en Télé Travail.

Puntos en contra:

l'absence de documentation ou de formation sur le langage pour programmer des script ou faire des choses plus avancés.

Patricia H.
Head of Telemarketing en Alemania
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
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Teylor

4,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Super Support

Puntos a favor:

Preis-Leistung, Support, Nutzungsmöglichkeiten der Steuerung von Kampagnen

Puntos en contra:

anfängliche Probleme mit Schnittstellen zu anderen Programmen / Software

Antje H.
Callcenter Management en Alemania
Consultoría de gestión, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
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Professionelle, flexible und transparente Software-Lösung zur Anbindung mehrerer Sub-Callcenter

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Wir nutzen Dialfire zur Außendienstterminierung und können so mehrere unterschiedliche Callcenter an das System anbinden. Der große Vorteil ist ein einheitliches System, man kann die einzelnen Center vergleichen und hat alle Ergebnisse gebündelt.

Puntos a favor:

- flexibel anzupassen und zu erweitern - Anbindung an externe Systeme - jederzeit und von überall aus sehr einfach zu verwenden

Puntos en contra:

Priorisierungsmöglichkeiten in Abhängigkeit zueinander

Luca M.
Head of Marketing en Alemania
Seguros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A stable, growing and functional with a great support!

4,0 hace 5 meses

Comentarios: Very satisfied. Even in stressful and fast situations, the support was always calm and professional. I would like to express a special log for the employee [SENSITIVE CONTENT]
. [SENSITIVE CONTENT]
thinks actively and enriches us with fresh ideas and implementation options. A real added value for Dialfire.

Puntos a favor:

Dialfire can be used very flexibly and individually. It allows automation to connect your own processes.

Puntos en contra:

The administrator should be given more options here. The documentation should be developed a little further and made more understandable.

Fabio M.
CEO en Alemania
Consultoría de gestión, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
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This is the best dialer I have ever used

5,0 hace 5 meses

Puntos a favor:

What I like most about Dialfire is the flexibility and ease of implementing new campaign structures, so it's completely adaptable to needs and anyone can customize it exactly how they want.

Puntos en contra:

I currently have no points that I would like to emphasize negatively

Benjamin B.
Auth. Officer en Alemania
Externalización/deslocalización, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A comprehensive solution at scalable costs

5,0 hace 5 años

Comentarios: With Dialfire we were able to improve efficiency. With the solution even complex campaigns can be realized without much effort.

Puntos a favor:

The solution is easy to implement and works well on our systems. The support is very easy to reach and always competent.

Puntos en contra:

The documentation and manuals are good and up-to-date, but could be a bit more extensive at one point or another.

Catherine V.
Gerant en Francia
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
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pratique et très concret

5,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

La facilité de mise en action et le confort qu'en tirent les opérateurs à l'utilisation. Le support technique est très réactif et très pertinent.

Puntos en contra:

Il manque l'une ou l'autre fonctionnalité pour se calquer à mon besoin précis , mais Dialfire est toujours là pour proposer des solutions et alternatives.

Benedikt M.
CEO en Alemania
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Very easy and smart to handle cloud dialer with cheap prices.

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

The handling of the dialer is very smart and easy. Very good and fast dialing combined with cheap prices. The software is web-based and usable all over the world. Recommendable for most of the callcentres.

Puntos en contra:

Nothing special, sometimes in campaigns with more than 10 million data a little slow querys. Not very disturbing.

Bojan G.
Bojan G.
Business Development Manager en Croacia
Usuario de Linkedin verificado
Externalización/deslocalización, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great software for small campaigns, easy to set up and run

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

We used Dialfire to run a few telemarketing campaigns. It was very easy to set up and have it running within less than an hour. Great customer support. Easy to top us as they accept CC's, some other CRM's don't, which make it difficult to start of a campaign quickly. They don't charge licence or admin fees, the only fees is the telecom/impulse per minute. Good statistics for a free software. Multiple dialing options. A lifesaver.

Puntos en contra:

Slightly more expensive impulse fees than other CRM's, however no licence fee.

Usuario verificado
Assistant Manager en India
Usuario de Linkedin verificado
Investigación, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
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Great Call Center Software

4,0 hace 4 años

Comentarios: Good experience

Puntos a favor:

1) Easy to set up and use 2) Good support from the customer support team

Puntos en contra:

Must work on pricing structure to be more competitive in the market

Jason W.
E-commerce Director en EE. UU.
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Phones handled with ease

5,0 hace 11 meses

Comentarios: Overall things have gone well and I feel this will be a benefit as we learn more

Puntos a favor:

Dial fire makes it easy tier for us to reach multiple customers.

Puntos en contra:

Would like a smoother interface into my CRM