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a elegir el mejor software

Sobre Dialfire

Software de centro de atención telefónica para llamadas salientes fácil de usar y en la nube, con muchas funciones avanzadas, sin costes de instalación ni cargos mensuales por agente

Descubre más sobre Dialfire

Puntos a favor:

It also provides a great way to track customer interactions, so that our team can quickly identify and address any customer issues.

Puntos en contra:

Nothing special, sometimes in campaigns with more than 10 million data a little slow querys.

Valoraciones de Dialfire

Evaluación media

Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,8

Probabilidad de recomendación

9,3/10

Dialfire tiene una valoración global de 4,7 estrellas sobre 5 según las 18 opiniones de usuarios de Capterra.

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María
Informática en España
Sistema judicial, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Rapidez, soluciones y amabilidad

5,0 hace 2 años

Comentarios: Buena gestión, rapidez y amabilidad. Siempre dispuestos a ayudar.

Puntos a favor:

Muy buen soporte. Te ayudan en todo momento y gestionan con mucha rapidez

Puntos en contra:

Me ha gustado todo hasta el momento. Soporte te ayuda en todo momento de manera rápida y eficaz

Jacob
Jacob
CEO en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Powerful and support is very helpful to setup.

5,0 hace 5 años

Comentarios: Creating and launching call center to rollup up on our leads and sales is an intimidating task. Dial Fire has all the necessary elements so we can run a high volume contact center for a fraction of the costs and setup headaches. The support and follow up to help set up the system has been super helpful. Thanks for making a great product and providing everything I need to set it up. The impact in our business has already become apparent.

Puntos a favor:

Features, ease, and support... it does everything we would need and more.

Puntos en contra:

There is a learning curve... but it is a powerful software to learn.

Zeynel
Social Media Manager en Canadá
Producción audiovisual, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
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Outstanding Efficiency with Dialfire

5,0 el año pasado

Comentarios: Overall, our experience with Dialfire has been positive. We appreciate the ease of use and the ability to quickly manage customer outreach campaigns.

Puntos a favor:

Dialfire has been an invaluable asset to our customer service team. It has allowed us to easily manage large customer outreach campaigns, with its intuitive and user-friendly platform. It also provides a great way to track customer interactions, so that our team can quickly identify and address any customer issues.

Puntos en contra:

One downside to Dialfire is that it can be difficult to adjust existing campaigns, as it requires a lot of manual work. Additionally, the customer service team has found that the automation features can be a bit finicky.

Luca
Head of Marketing en Alemania
Seguros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

A stable, growing and functional with a great support!

4,0 hace 2 años

Comentarios: Very satisfied. Even in stressful and fast situations, the support was always calm and professional. I would like to express a special log for the employee [SENSITIVE CONTENT]
. [SENSITIVE CONTENT]
thinks actively and enriches us with fresh ideas and implementation options. A real added value for Dialfire.

Puntos a favor:

Dialfire can be used very flexibly and individually. It allows automation to connect your own processes.

Puntos en contra:

The administrator should be given more options here. The documentation should be developed a little further and made more understandable.

Cliff Ian
Deputy General Manager en Filipinas
Externalización/deslocalización, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
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Remotodojo on Dialfire

4,0 hace 2 años

Comentarios: It is really convenient as you can just upload your leads in dialfire. You can use excel, csv, and etc. Plus the flexibility it gives when editing the columns and you can just directly call after uploading. Basically a plug and play system, very easy to use, and no extensive setup needed. I also really love their payment scheme where you only pay what functionality you use which saves us a lot of money.

Puntos a favor:

There are tons to like with Dialfire. First is they have an option where you only pay what functionality you use. In today's time, most of dialers have this premium payment scheme when you only use certain functionalities and I certainly believe that it's a waste of money.

Puntos en contra:

There's no really con but I have noticed that sometimes their dialing lags up, maybe it's also because of our internet connection. Not really a deal breaker.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Dialfire is a great callcenter platform, that can be set up really quickly and easily.

5,0 hace 7 años

Puntos a favor:

It was really easy to set up. I did not have to install anything. Right after signing up I imported my contact list and it worked right away. Then I added my users and the caller id and I could start immediately. Dialfire build the contact formular based on the import. It was really straightforward. I decided to add some additional fields, which was a matter of a few clicks. Later on when I wanted to see the statistics I asked via the Dialfire chat and they helped me right away. I selected the fields I am interested in and Dialfire build the statistic right away. The support also told me about a wallboard, which I then created in 3 clicks. It is now displayed to my agents and especially the Team leaders like to see the progress.

Puntos en contra:

0/1500 It is not ideal for inbound projects that are not campaign-based as it does not include an IVR.

Fabio
CEO en Alemania
Consultoría de gestión, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
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This is the best dialer I have ever used

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

What I like most about Dialfire is the flexibility and ease of implementing new campaign structures, so it's completely adaptable to needs and anyone can customize it exactly how they want.

Puntos en contra:

I currently have no points that I would like to emphasize negatively

Benjamin
Auth. Officer en Alemania
Externalización/deslocalización, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

A comprehensive solution at scalable costs

5,0 hace 7 años

Comentarios: With Dialfire we were able to improve efficiency. With the solution even complex campaigns can be realized without much effort.

Puntos a favor:

The solution is easy to implement and works well on our systems. The support is very easy to reach and always competent.

Puntos en contra:

The documentation and manuals are good and up-to-date, but could be a bit more extensive at one point or another.

Benedikt
CEO en Alemania
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Very easy and smart to handle cloud dialer with cheap prices.

5,0 hace 7 años

Puntos a favor:

The handling of the dialer is very smart and easy. Very good and fast dialing combined with cheap prices. The software is web-based and usable all over the world. Recommendable for most of the callcentres.

Puntos en contra:

Nothing special, sometimes in campaigns with more than 10 million data a little slow querys. Not very disturbing.

Bojan
Bojan
Business Development Manager en Croacia
Usuario de Linkedin verificado
Externalización/deslocalización, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Great software for small campaigns, easy to set up and run

5,0 hace 6 años

Puntos a favor:

We used Dialfire to run a few telemarketing campaigns. It was very easy to set up and have it running within less than an hour. Great customer support. Easy to top us as they accept CC's, some other CRM's don't, which make it difficult to start of a campaign quickly. They don't charge licence or admin fees, the only fees is the telecom/impulse per minute. Good statistics for a free software. Multiple dialing options. A lifesaver.

Puntos en contra:

Slightly more expensive impulse fees than other CRM's, however no licence fee.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Investigación, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Great Call Center Software

4,0 hace 6 años

Comentarios: Good experience

Puntos a favor:

1) Easy to set up and use 2) Good support from the customer support team

Puntos en contra:

Must work on pricing structure to be more competitive in the market

José
CEO/ Founder en España
Externalización/deslocalización, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
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LA Qualité du Support et le Service Client sont tout simplement Exceptionnel

5,0 hace 2 años

Comentarios: Tout simplement Extra ordinaire, je n'ai que des éloges, nous avons été accompagné tout du long par l'équipe Support qui est vraiment la Brique essentielle de notre satisfaction vis a vis de dialfire.

Puntos a favor:

la rapidité et la facilité de mise en oeuvre , ainsi que le déploiement dans l'entreprise mais aussi pour une utilisation avec des personnes en Télé Travail.

Puntos en contra:

l'absence de documentation ou de formation sur le langage pour programmer des script ou faire des choses plus avancés.

Antje
Callcenter Management en Alemania
Consultoría de gestión, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
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Professionelle, flexible und transparente Software-Lösung zur Anbindung mehrerer Sub-Callcenter

5,0 hace 2 años

Comentarios: Wir nutzen Dialfire zur Außendienstterminierung und können so mehrere unterschiedliche Callcenter an das System anbinden. Der große Vorteil ist ein einheitliches System, man kann die einzelnen Center vergleichen und hat alle Ergebnisse gebündelt.

Puntos a favor:

- flexibel anzupassen und zu erweitern - Anbindung an externe Systeme - jederzeit und von überall aus sehr einfach zu verwenden

Puntos en contra:

Priorisierungsmöglichkeiten in Abhängigkeit zueinander

Eren
Vertriebsleiter en Alemania
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
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Erstklassige Software

4,0 hace 12 meses

Puntos a favor:

Die Software hat mir sehr viel Arbeit abgenommen! Vor allem der Support ist blitzschnell, zuverlässig und kompetent!

Puntos en contra:

hängt manchmal ein wenig, sodass man die Seite neu laden muss

Catherine
Gerant en Francia
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
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pratique et très concret

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

La facilité de mise en action et le confort qu'en tirent les opérateurs à l'utilisation. Le support technique est très réactif et très pertinent.

Puntos en contra:

Il manque l'une ou l'autre fonctionnalité pour se calquer à mon besoin précis , mais Dialfire est toujours là pour proposer des solutions et alternatives.

Patricia
Head of Telemarketing en Alemania
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
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Teylor

4,0 hace 2 años

Comentarios: Super Support

Puntos a favor:

Preis-Leistung, Support, Nutzungsmöglichkeiten der Steuerung von Kampagnen

Puntos en contra:

anfängliche Probleme mit Schnittstellen zu anderen Programmen / Software

Maximilian
CEO en Alemania
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
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Best in Class / Top-Tier Support & Business Process understanding

5,0 hace 2 años

Comentarios: Best in class from my point of view

Puntos a favor:

Dialfire is very easy to use and the onboarding for new colleagues is a no-brainer. There is nothing that can happen or be done wrong.

Puntos en contra:

The Reporting serves everything you need except the terms, you have to rewrite some terms for a better understanding on the management level

Jason
E-commerce Director en EE. UU.
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Phones handled with ease

5,0 hace 3 años

Comentarios: Overall things have gone well and I feel this will be a benefit as we learn more

Puntos a favor:

Dial fire makes it easy tier for us to reach multiple customers.

Puntos en contra:

Would like a smoother interface into my CRM