Opiniones de eXsight

Filtrar por:

Valoraciones medias

  • General
    4,3 /5
  • Facilidad de uso
    4,2 /5
  • Atención al cliente
    4,7 /5

Sobre eXsight

TEM Suite permite a las empresas obtener visibilidad y control de su uso de comunicación unificada, activos, servicios y políticas de seguridad.

Descubre más sobre eXsight

Mostrando 14 opiniones

James O.
Network Engineer
Administración gubernamental, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/10/2016

"Solid call accounting software"

Comentarios: We have been using MTS with our shoretel system for roughly 5 years and it has been trouble free. MTS is awesome with support and maintenance. They are on top of issues before they arise with consistent maintenance. Their customer support is well informed and quick to respond when I have questions.

Puntos a favor: It is troublefree telephony accounting. The reports are great and information can be scaled to what the department wants to see.

Contras: There is not really anything to complain about. It serves it's purpose and does it well. The support team is excellent. I'm hard pressed to find any negatives!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/10/2016
Cynthia Y.
Telecommunications Manager
Banca, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/10/2016

"Great Product"

Comentarios: Overall we are highly satisfied with the TEM suite of products. The software is user friendly when it comes to reviewing and processing invoice to running reports. I would highly recommend this to any business trying to manage their telecom spend.

Puntos a favor: How easy it is to use. When I run into any issues customer support is quick to respond knowing I have deadlines.

Contras: None that come to mind.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/10/2016
Stephen L.
Telecomm
Administración gubernamental, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016

"Call Accounting"

Comentarios: So far so good, product works when I need it to and when I did have problem with it I call support and had the problem resolved on 1st contact.

Puntos a favor: Reporting

Contras: lack of phone number reporting

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016
Kris A.
Facility Coordinator
Servicios para instalaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/10/2016

"Great software for our needs"

Comentarios: MTS provides our department with great software for our data. It is great to use and the customer support are always there when you need help. Recommended for telecom companies looking for a software for the their data.

Puntos a favor: Functionality

Contras: Can be initially tough when you first use it

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/10/2016
F C.
Comm Engineer
Servicios, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016

"TEM Product"

Comentarios: OUTSTANDING product! Has greatly reduced time required to manage our telephony devices. This includes wired and wireless

Puntos a favor: Ease of use

Contras: Sometimes the reports are hard to build, very small number of times

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016
Thomas N.
Voice Engineer III
Ocio, viajes y turismo, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016

"MTS Call Accounting Application Suite"

Comentarios: Easy to use. Good reporting capability. Had very good luck with support on this product. Knowledgeable product engineers.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016
Steve L.
network engineer 2
Comercio minorista, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/10/2016

"Review of MTS call accounting."

Comentarios: I need a better way to update the name and department on each device.
I enjoy many of the features and reports available on the application.
I use the portal to locate specific calls to or from devices on the system.

Puntos a favor: If I have a problem, they are quick to respond to get resolved quickly.

Contras: updates on the name and departments for devices.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/10/2016
Robert B.
Network Administrator
Fuerzas del orden público, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016

"Excellent support and service"

Comentarios: So far support on the product has been great, and whenever questions arise or support is needed. it is done in a timely fashion with all explanations provided.

Puntos a favor: Dashboard makes it easier for end user to find what they need.

Contras: The reporting could offer more in a way of understanding or ease of remembering.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016
Brandi M.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016

"New Customer"

Comentarios: We are a new customer to MTS and just deployed the invoice payment process; so we're working through some growing pains. Overall, once we have the system up and running things should become easier to use and I may have more 5 star ratings. MTS has been great to work with from a customer service perspective, very patient with us as we work through the deployment.

Puntos a favor: I can see the potential the software has to be very valuable to ACS in the future.

Contras: Setting up the TEM suite with our telecom bills; we've found a number of invoices our previous supplier could do electronically that MTS is not able to do yet so it increases our paper invoice count.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016
Christina W.
Telecom Administrator
Administración gubernamental, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/10/2016

"Great CDR Software"

Comentarios: I have been using this system for over 10 years, it is very reliable and easy to use. Support is very responsive.

Puntos a favor: The calls portal makes it easy to define a list and sort it.

Contras: I would like more flexibility in the reporting

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/10/2016
Matt H.
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016

"Pleased with MTS"

Comentarios: We use MTS Application Suite for E911 notifications, Device Management, Call Detail Reporting, and target specific items that can be included in Generated Reporting. We only use a small portion of what Application Suite is capable of, but we are pleased with what it does and the support we receive.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016
Janet N.
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016

"MTS Call Accounting review"

Comentarios: The university has been using MTS products since 1995, the first one Trak and Shoot. Loved it, then later on added the call accounting product. Very dependable easy to use. The highlight for me is the sales rep and the tech support, excellent!!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016
Cindy G.
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016

"Tems Software"

Comentarios: The tems software has made my reporting of our phone traffice so much easier. I never have to worry about the details.. I can trust the data is there when I need it. The support I receive is great.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016
Yvonne F.
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016

"Tem Suite Call Accounting"

Comentarios: We had upgraded from CallTrac and WOW what a difference. Tem Suite Call Accounting is so easy to use, gather information, create reports, get statistics, etc.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016