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Sobre Nextiva CRM

Nextiva Service CRM es un software multicanal de asistencia al cliente que permite a los agentes gestionar todas las interacciones del cliente en un solo lugar.

Descubre más sobre Nextiva CRM

Puntos a favor:

No disponible

Puntos en contra:

No disponible

Valoraciones de Nextiva CRM

Evaluación media

Facilidad de uso
3,8
Atención al cliente
4,0
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,0

Probabilidad de recomendación

7,3/ 10

Nextiva CRM tiene una valoración global de 4,1 estrellas sobre 5 según las 6 opiniones de usuarios de Capterra.

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Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Seguros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Low Cost call center CRM

3,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Works with the Nextiva call center app and is a good add-on to track customer service requests.

Puntos en contra:

The UI needs a refresh and needs to be more customizable like Salesforce

Respuesta de Nextiva

hace 2 años

Hello, there. Thank you so much for taking the time to leave us your review - we appreciate your feedback. If you by any chance are experiencing issues or need help, feel free to send us an email at reviews@nextiva.com with your account info and we'll make sure to have our team follow up with you ASAP. Thank you!

Jason
Owner
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

I enjoy using Nextiva VoIP.

4,0 hace 8 años

Comentarios: Thank you.

Puntos a favor:

It is cost effective and overall pretty simple to use. We can track information online and receive email updates.

Puntos en contra:

It is hard to put a permanent hold on the account. It also can be very difficult to program a new phone.

Christi
Owner
Consultoría de gestión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

Great experience

5,0 hace 8 años

Comentarios: Both the customer service and the tech support were great. Tech support even stayed on the call with me when we had to contact my internet provider.

Puntos a favor:

Answered all questions, great price for service, great, great support

Bryce
EE. UU.
Contabilidad
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

Nextiva Phone Service Review

4,5 hace 11 años

Puntos a favor:

Great customer service, and good value for a phone system.

Puntos en contra:

There have been some issues with phone operation, but after a few months of service, the kinks seems to be worked out.

Alexandra
Operations Specialist
Productos farmacéuticos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

Awesome! The best experience.

5,0 hace 8 años

Puntos a favor:

AWESOME! Just the best! Everyone is nice and helpful! I can't complain at all. I was able to get my number back. You guys helped get my old number back! Great service. I receive updates all the time.

Sterling
Owner
Producción audiovisual, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

Nextiva

3,0 hace 8 años

Comentarios: I haven't been impressed. There's cheaper options out there that offer more functions and the UI is needlessly complex at times. Customer service had been sub par

Puntos a favor:

Very reliable and good choice quality

Puntos en contra:

Complex and poor customer experience