¿Qué es Orderhive?

Orderhive es un software de gestión de inventarios simple, pero potente para los comercios minoristas en línea. Automatiza la actualización de inventario a través de canales como Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, etc. Simplifica el cumplimiento de pedidos con la integración de Orderhive con Amazon FBA y cumplimiento de pedidos multicanal. Imprime etiquetas y haz un seguimiento de los paquetes de USPS, UPS, FedEx, DHL, etc. dentro de Orderhive con unos pocos clics. Gestiona la triangulación de envíos, los pedidos al por mayor, las compras, los pagos, el seguimiento de envíos y mucho más con facilidad.

¿Quién usa Orderhive?

Orderhive es adecuado para comercios minoristas de todo el mundo que buscan agilizar y automatizar los procesos de inventario y pedidos.

Vídeo de Orderhive
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Orderhive

4,4 (259)
Orderhive
No disponible en tu país
125,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
129
46
4,4 (259)
4,5 (259)
4,6 (259)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
476,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
314
13
3,8 (1.149)
3,7 (1.149)
3,6 (1.149)
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Alternativas a Orderhive

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Cuando los profesionales del marketing B2B unifican la parte superior del embudo, los ingresos se aceleran.
Shopify es una plataforma de comercio que permite a cualquier persona vender fácilmente en línea, en un lugar de venta minorista y en cualquier otro lugar.
Plataforma operativa todo en uno, de nivel empresarial, en la nube que permite que quienes venden mediante comercio electrónico administren todo su negocio.
Ecomdash es una herramienta de gestión con panel centralizado que ayuda a las empresas de comercio electrónico a automatizar sus operaciones, crecer y vender a través de múltiples canales.
Pipefy es un software de gestión de procesos sin programación que permite a cualquier persona crear y automatizar flujos de trabajo eficientes por su cuenta.
Aplicación de gestión de inventarios y producción simple y visual creada para fabricantes, artesanos y empresas manufactureras que venden en línea (por ejemplo, Shopify).
Solución de comercio electrónico alojada en la que confían 150 000 empresas.
Cin7 proporciona gestión de inventarios y automatización de pedidos y producción a almacenes/3PL y cualquier canal de ventas B2B/B2C del usuario.
Aumenta el control de las pequeñas y medianas empresas con SAP Business One, un software diseñado para crecer con la empresa.
Zapier es una automatización para personas ocupadas. Mueve la información entre tus aplicaciones web automáticamente, para que puedas concentrarte en tu trabajo más importante.
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Solución basada en la nube para la gestión de materias primas e inventario de productos. Sus funciones incluyen seguimiento de ingresos y facturación.
La tecnología de revisión de precios de SellerActive y la sincronización de anuncios de productos multicanal maximizan el alcance en Amazon, eBay, Walmart y más.
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Conexión y optimización comerciales para marcas y comercios minoristas.
Diseñado para crear, modificar y compartir hojas de cálculo en tiempo real. Hay plantillas preelaboradas, chats y comentarios disponibles.

Opiniones de Orderhive

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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4
25%
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5%
2
1%
1
5%
Moshe
Moshe
Manager en Israel
Usuario de Linkedin verificado
Comercio mayorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great, just great! Their customer service is much better than other alternatives.

5,0 hace 5 años

Comentarios: - Inventory Sync across all marketplaces.
- Saved us money in operating expenses.
- Helped us reach higher ranks in many marketplaces including eBay and Amazon.
- Allows us to provide better customer service.
- Allows us to work with Drop Shipper with ease.
- Allows us to make better PO (since we know exactly how many products were purchased across all marketplaces).

Puntos a favor:

Customer support: They have responded within few hours and was available on the phone / Skype whenever I needed them. Software: They offer integrations with all the main marketplaces and there isn't any limitation on the number of users. for each marketplace. They have templates for each situation you may encounter as a business such as an invoice, PO and many more. It's possible to export any information you need, create new orders via their system which is very valuable to manufacturers, as they work with Dealers. Price: I've checked all their competitors: Skubana, Zentail, SolidCommerce, Sellbrite and more, and I can tell you with complete confidence that at this time, Orderhive offers the best price for the features they provide. Ease of use: Their system is more advanced than most of their competition. They provide many features so it takes few days to get the hang of it but in return, you have control of everything. Their only real competition, in my opinion, is Sellbrite but the price difference doesn't justify it. My overall impression of them is very good and I suggest that if you manage more than two marketplaces and have an issue maintaining inventory count, try them. I'm certain you won't regret it.

Puntos en contra:

In my opinion, they are missing a listing tool, better analytics tools, and PO to be a complete package but I'm not complaining since you can solve two of those issues with a little bit of knowledge in Excel.

Christina
CEO en EE. UU.
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

For the money Orderhive works better than some really expensive programs we have tried.

4,0 hace 5 meses

Comentarios: Orderhive is an overall great value. Its inventory, kitting and bundling capabilities have made managing our inventory very easy. It has more robust inventory features than Zentail and SkuVault, however in other areas it still has a way to go. It has been more accurate with tracking our inventory across the marketplaces than other programs, and while it has more features, Inventory is really the only one we use regularly. I would love to see it grow into multi-channel listing management and add some more basic features and rules, but overall we are very happy with orderhive and will continue to use it.

Puntos a favor:

It offers a good solid inventory solution. It has been hard to find a program with Multi-warehouse inventory tracking that doesn't cost a fortune. Unlike most other programs Orderhive will take the inventory out of the location that it is shipped from , keeping a more accurate inventory of each warehouse. The accuracy is pretty solid, as we have not found one yet that works for our sku set and setup, but Orderhive has been the best so far.

Puntos en contra:

*No half cent pricing- unable to use many of the built in features. *Partial ship orders from multiple warehouses. You cannot split an order into multiple warehouses to ship

Johanna
Johanna
Consultant en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

OrderHive ROCKS!! Easiest integration flow I have come across

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: IN LOVE..will recommend.

Puntos a favor:

integration and chat help. pricing and easy of setup

Puntos en contra:

pros are not always super responsive cs time and onboarding calls can be challenging because not native english speakers - but totally doable.

Adel
Owner en EE. UU.
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

One of the best Inventory management Software, however they still need to improve their quality!

3,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: So far good, hope they take care of testing and improve their quality to have a stable software able to use easy, fast and without issues and bugs.

Puntos a favor:

Easy to use, good features that works with many retailers, automations is one of the best features.

Puntos en contra:

Software still missing some features, needs improvement, we've been facing many issues and bugs the last couple of months and have to reach customer support on weekly basis to have it checked and fixed! They give hard time to their customers to do the testing for them!

Max
Supply Chain en EE. UU.
Productos cosméticos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Good Product

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Support has been very helpful and responsive. Easy to set up and integrate with current software.

Puntos a favor:

Inventory Management is most effective for us. We are using it for the fulfillment starting next month.

Puntos en contra:

There is not an option to utilize bar code scanning for picking and shipping.