SMART SERVICE DESK ITSM

SMART SERVICE DESK ITSM

Por SMART Service Desk

¿Quién usa SMART SERVICE DESK ITSM?

Bancos, comercios minoristas, automóviles, bienes de consumo de alta rotación (FMCG [Fast Moving Consumer Goods]), universidades, fabricación, farmacia, construcción, bienes raíces, gestión, todas las demás organizaciones del sector privado y gubernamental.

¿Qué es SMART SERVICE DESK ITSM?

Ofrece servicios económicos, multilingües (inglés, francés, español, turco y árabe), gestión de servicios de TI integrados, administración y gestión de riesgos, y soluciones de soporte técnico. Con SMART Suite, tu organización estará lista y en ejecución en pocos días.

Una herramienta integral de administración de servicios de TI basada en el marco de bibliotecas de infraestructura de TI (ITIL [IT Infrastructure Libraries]). Optimiza las operaciones de TI mediante la automatización de las operaciones de servicios como incidentes, solicitudes de servicio, problemas y la función del centro de atención. También incluye módulos para un ciclo de vida completo del servicio.

Información sobre SMART SERVICE DESK ITSM

SMART Service Desk

http://smartservicedesk.com/

Fundada en 2012

Resumen de precios de SMART SERVICE DESK ITSM

SMART SERVICE DESK ITSM dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis.

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Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de SMART SERVICE DESK ITSM

Software de ITSM
Gestión de configuración
Gestión de contratos o licencias
Gestión de incidentes
Gestión de la disponibilidad
Gestión de problemas
Gestión de proyectos
Gestión de publicaciones e implementaciones
Gestión del cambio
Portal de autoservicio
Seguimiento de activos
Alertas y alzada
Almacenamiento de documentos
Chat en tiempo real
Comunicación multicanal
Creación de marca personalizable
Enrutamiento automatizado
Gestión de SLA (Service Level Agreement)
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de recursos informáticos
Gestión de tickets
Integración de correo electrónico
Portal de autoservicio
Seguimiento de interacciones
Supervisión de redes

Opiniones de SMART SERVICE DESK ITSM

Mostrando 5 de 30 opiniones

General
4,7/5
Facilidad de uso
4,6/5
Atención al cliente
4,7/5
Funcionalidades
4,5/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Amelita A.
Maintenance Coordinator
Educación primaria/secundaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 4/6/2017

"Maintenance Service Request & Resolving"

Comentarios: This is very useful in creating, monitoring, reporting and resolving service request. I suggest that they should develop more option about how it was resolved and also include it a report that can be generated.

Puntos a favor: Useful, accessible can be used anywhere as long as you have an internet connection. Options not complicated it's easy to understand so it's easy to create and monitor the service request. It saves time in reporting concern because of no need to talk to maintenance personnel personally. It shows also how/what the maintenance personnel works. The concerns were properly reported and monitored so it was also properly documented and can check the history of the concern. It can generate reports in so many ways.

Contras: Their is no option or category how it was resolved. The time & date is not synchronize to the place of the user.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 4/6/2017
Sethi B.
Senior Manager -Business Development
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/11/2016

"Great value for organizations looking for Digital Transformation of IT and HR Departments"

Comentarios: From the first time I used SMART Service Desk, I was surprised at just how simplicity and ease of use. I am not a programmer and I was able to setup for my Service Desk for in hours. It has code less form creation feature, which lets you create e-forms, which are of great value for organizations looking for Digital Transformation of IT and HR Departments.

Puntos a favor: Easy of use

Contras: None i came across, I required some special features, SMART Service Desk Global Support team was able to customize it in just 3 days.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/11/2016
Rashmi S.
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/9/2016

"We have been using SSD from last 1.5 years. Its been good but we are not fully using the features."

Comentarios: Our technical support process is complicated hence the tool to support the work is bit complex as well. In whole customizing it to our requirement is the challenge. Few features are yet to work on like auto reporting for which I am still working with vendor. SLA is not properly configured. Without these basic feature Service desk tool is hard to review. I appreciate SSD team support to bring back the feature when we lost it in the Q1. Its our fault I agree. We have together worked for its betterment and we are still working for its successful usage internally. Looking forward to make this a better tool to log all our incidents, SR and change request and track it to meet the SLA.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/9/2016
Hisham A.
Managing Director & Chairman
Servicios de información, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/9/2018

"Best ITSM Service Desk for Banks and Government Organizations"

Comentarios: If you want to buy ServiceNow / Remedy / CA / HP and can't afford it. Then SMART Service Desk will offer you same features at a price which will suit your budget. It's Enterprise class software at a reasonable price point.

Puntos a favor: Mobile Apps on Android and IOS
Totally Web Based
Our customer love the multi-language support in English and Arabic
Over 20 modules in ITSM and GRC to choose from

Contras: None I am aware of
Support team in Middle East & Africa is great

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/9/2018
Salma R.
Ingeniería civil, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016

"Excellent Service Management Software Suitable for IT, HR and Operations Support"

Comentarios: We have been using cloud instance of SMART Service Desk for Managing IT and Non IT Incidents and Service Requests for more than 2 years. We have not hesitation to recommend it.
As we could not afford servicenow or remedy, we went with SMART Service Desk, for their best price performance ratio.

Puntos a favor: Easy of use

Contras: We are waiting for SMART Service Desk to release that application on Oracle Platform, Oracle RDBS is our enterprise database platform, and we prefer to have SMART HelpDesk also on Oracle. Vendor has promised to deliver in Q1 2017

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2016