¿Qué es Dealertrack DMS?

Dealertrack ofrece soluciones de software intuitivas para todo tu concesionario utilizando la tecnología más avanzada y las nuevas características innovadoras. El DMS crea los bloques de construcción virtuales para desarrollar y mejorar los flujos de trabajo basados en los comentarios del distribuidor, es el primer DMS líder con acceso móvil y las mejoras optimizadas de la base de datos te brindan tiempos de respuesta y actualizaciones más rápidos, cuando los desees. Los sistemas de la empresa son simplemente más rápidos, más fáciles de usar y te brindan las herramientas que necesita para hacer crecer tu negocio.

¿Quién usa Dealertrack DMS?

Concesionarios de automóviles franquiciados e independientes

Dealertrack DMS Software - 1
Dealertrack DMS Software - 2

¿Tienes dudas sobre Dealertrack DMS? Compara con una alternativa popular

Dealertrack DMS

Dealertrack DMS

4,4 (110)
No disponible en tu país
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
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4,2 (110)
4,3 (110)
4,3 (110)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
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4,7 (139)
4,8 (139)
4,7 (139)

Otras alternativas interesantes a Dealertrack DMS

Frazer
Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Gestión de inventarios
Integración de páginas web
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Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de inventarios
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Funcionalidades más valoradas
Creación de diagramas
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Funcionalidades más valoradas
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Creación de informes/análisis
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Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
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Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión de clientes potenciales
Seguimiento de interacciones
EverLogic
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.

Opiniones de Dealertrack DMS

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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1
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Michael
Michael
Finance Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The Gold standard

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Before Dealertrack, trying to get credit applications over to banks was a tedious and monotonous process in which created a lot of tension for customers. The reason? Because to wait for a disposition for a customer could take quite some time. Enter Dealertrack! With Dealertrack, getting approvals was quick and easy.

Puntos en contra:

Nothing to report. During the time that I used it, I don't ever recall having any issues or having to call them up for either training or technical support. This is a true testament to how easy their software is to use.

daniel
Owner en EE. UU.
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

The one and only solution for financing

5,0 hace 3 años

Comentarios: Awesome experience, I wouldn't use anything other than dealertrack to submit deals at my used car dealership.

Puntos a favor:

-Very easy to find new lenders for sub-prime financing -Works very well with wayne reaves -The application process for submitting customers info to finance companies is seamless -Easy to submit applications to multiple lenders

Puntos en contra:

-Has a bit of a learning curve -The website should have a walkthrough for new users to learn the platform Nothing other than those 2 i've noticed

Steven
Salea manager en EE. UU.
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Tragic update

1,0 hace 2 años

Comentarios: I've been using dealtrack for 15 plus year's and previously loved it, however after the change i absolutely hate it and will be looking into other options like RouteOne

Puntos a favor:

Absolutely NOTHING, the ONLY thing this update did was get me to look into RouteOne!

Puntos en contra:

There is absolutely nothing i like about it, WHY would you change something that wasn't broken and user friendly? I don't get it, so i will be looking into other options!

Benjamin
Director Maintenance Operations en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Dealertrack DMS

5,0 hace 4 años

Comentarios: I use this software daily to help keep the productivity at my company flowing. It allows us many great options to manage our operations. I would recommend this to those that are looking at the product for a complete solution.

Puntos a favor:

The software offers a true variety of options when it comes to daily operations. The team at Dealertrack is always on top of updates and communication and the system rarely if ever has any issues.

Puntos en contra:

There aren't many cons from my standpoint, it provides a tool to help get things done in an efficient manner. The only issue you may run into is when you have people setting up others accounts, they can either give too much or too little to the user in terms of options. I would advise training the HR or whomever you will have set the program up to be very specific to each persons roll in the company, again this is a user issue not the program itself

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Customizable and Easy to use

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Very diverse DMS for the money. Switched from one of the other big three to Dealertrack and after we got our feet wet, you couldn’t make anyone go back.

Puntos en contra:

Need to ensure you take this rare time to start fresh and clean up your accounting and processes. No sense in bringing the old ways to the new set up (and typically you don’t switch a DMS often). We, unfortunately, did not do our due diligence and the implementation folks are going to do what you ask- which was foolish on our part. Because of that we had a few months after where it was not as smooth as I would have liked

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