¿Qué es Messangi?

Messangi's Digital Customer Engagement Platform enables brands to delivery personalized content and brand experiences across the customer journey. Our powerful multi-channel platform orchestrates billions of interactions through SMS, Email, Push Notifications, Mobile Wallet and more in behalf of the world's leading brands. By providing an open API, extensive documentation and personalized human guidance, we are able to help any organization provide the best possible customer experiences.

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Messangi

4,6 (7)
Messangi
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94
2
4,4 (7)
4,5 (7)
4,9 (7)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
El más valorado
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159
12
4,0 (23)
3,9 (23)
4,4 (23)
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Funcionalidades más valoradas
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Marketing por correo electrónico

Opiniones de Messangi

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,7
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
57%
4
43%
Alejandro
Marketing en México
Telecomunicaciones, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Una plataforma multicanal novedosa

5,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

Su facilidad de uso y escalación es admirable.

Puntos en contra:

Las funcionalidades que tienen son las necesarias.

Jacobo
Director de proyectos en Colombia
Desarrollo de programas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Fácil uso

4,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Ah sido adecuada en los productos q tenemos

Puntos a favor:

Es de fácil uso la plataforma, y el soporte es rápido

Puntos en contra:

Funcionalidades que no se tienen y toca desarrollar integraciones

Steve
Vice President of Sales, Qtrac en EE. UU.
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Messangi - reliable and effective

5,0 hace 11 meses

Comentarios: We utilize Messangi to deliver 2-way SMS messages for Qtrac.

Puntos a favor:

SMS delivery is good, and their service is responsive.

Puntos en contra:

Recently, Messangi improved their "Reports" and we are now finding it easier to understand our usage.

Arbi
Project Manager en EE. UU.
Servicios para el consumidor, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great Support

5,0 hace 11 meses

Puntos a favor:

The application is reliable. Messangi has a great support team that is always responsive.

Puntos en contra:

I would like to see improvement in the reports and analytic part of the application.

Yolanda
Mobile Technical Support Engineer en Jamaica
Telecomunicaciones, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Customer centric company, multifunctional software for awesome customer engagement.

4,0 hace 12 meses

Comentarios: My overall experience with Messangi has be a pleasant one, the support and customer service staff have been very supportive and the software allows effective communication to my customers.

Puntos a favor:

Availability of multiple channels of reaching and engaging my customers. The customer support team is easily accessible and customer centric they pay attention to turn around time for the resolution of queries.

Puntos en contra:

There is a limitation in characters for the Blast title, however this not a major issue.

Respuesta de Messangi

hace 12 meses

Thank you for your review Yolanda! We are glad to hear that you are satisfied with our support. We aim to provide the most personalized and accesible customer support possible. It is an industry standard that sms messaged have a limit of 160 characters due to some carrier limitations. We will reach out to understand your use case and find some alternatives.