¿Qué es Apptivo?

Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.

¿Quién usa Apptivo?

We serve businesses of all shapes and sizes. From independent consultants to billion dollar enterprises, Apptivo offers over 60 business apps that are highly configurable for most types of companies.

Vídeo de Apptivo
Apptivo Software - 1 Apptivo Software - 2 Apptivo Software - 3 Apptivo Software - 4 Apptivo Software - 5

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Apptivo

4,4 (665)
Apptivo
No disponible en tu país
10,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
69
24
4,2 (665)
4,7 (665)
4,7 (665)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
50,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
105
231
4,3 (5.220)
4,2 (5.220)
4,4 (5.220)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a Apptivo

Programación y calendario en línea, intercambio de documentos y fotos en línea, órdenes de cambio en línea y aprobaciones de selección.
Herramientas de gestión de trabajos, contactos y tareas potentes y efectivas en una interfaz fácil de aprender a usar.
Ofrece seguimiento de correo electrónico, búsqueda de bases de datos de clientes potenciales, intercambio de presentaciones en tiempo real y marcador automático con grabación y registro de llamadas. Descubre más sobre HubSpot Sales Hub
Es el software que ayuda a los contratistas de techos y exteriores a gestionar el canal de ventas y comprender mejor el rendimiento.
Agile CRM es un paquete completo de ventas, marketing y servicios diseñado para permitir a las PYME vender y comercializar como las Fortune 500.
Zendesk permite a las empresas brindar asistencia, escalar con autoservicio y diferenciarse con un compromiso proactivo.
HubSpot es un sistema de marketing de atracción en Internet que ayuda a las empresas a encontrarse en línea y generar más clientes potenciales. Descubre más sobre HubSpot Marketing Hub
Help Scout es un centro de ayuda basado en web y diseñado para una excelente experiencia del cliente.
Online survey application that allows companies to collect user reviews and promote their brands.
NetSuite CRM+ ofrece a tu empresa potentes capacidades de front-office en una única solución de CRM basada en la nube.
Kayako es un chat en vivo directo que te conecta rápidamente con atención al cliente en dispositivos y plataformas.
Salesforce CPQ automatiza las cotizaciones de ventas, lo que permite a las empresas configurar el producto, fijar el precio adecuadamente, generar cotizaciones y administrar pedidos.
Construye alrededor del cliente mediante aplicaciones impulsadas por IA (inteligencia artificial, por sus siglas en inglés) para crear experiencias increíbles.
Una destacada plataforma de atención al cliente que está diseñada para brindar herramientas innovadoras y datos unificados a los empleados de servicio.
Capsule es el CRM en línea simple e inteligente. Cuenta gratuita disponible para hasta 2 usuarios o cuentas pagas a partir de 12 dólares al mes. Descubre más sobre Capsule
Software comunitario en línea que permite a las empresas conectar clientes, socios y empleados para realizar el trabajo en cualquier lugar.
Pipedrive es una herramienta de software de CRM fácil de implementar que te ayuda a concentrarte en las actividades que impulsan el cierre de tratos. Descubre más sobre Pipedrive
Solución de gestión empresarial integrada que automatiza los procesos financieros, de relaciones con los clientes y de la cadena de suministro.
Enfócate en las relaciones, no en los registros con ProsperWorks y Google. El único CRM creado, utilizado y recomendado por Google.
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar. Descubre más sobre monday.com

Opiniones de Apptivo

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
55%
4
35%
3
7%
2
1%
1
1%
Robyn
Membership Officer
Usuario de Linkedin verificado
Servicios e instalaciones recreativas, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Unspecified
Fuente de la reseña

Apptivo User Review

5,0 hace 3 meses
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Marisela
Marisela
EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Customer Support is very Responsive

5,0 hace 6 años

Comentarios: Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it. The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few. I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!

Puntos a favor:

Easy to use features - Sending out invoices - Receiving payments and notifications - Receving Emails and Client feedback - Tracking client info - Reviewing, Updating, and tracking Inventory and Accounts Payables. There are many other features but these we use in general.

Puntos en contra:

Some errors with Invoices through paypal that require the client to input the info more than once, especially when there is Updates to the program. This has happened on some occasions, but is no longer an issue that we experience.

Maira
Director of Sales en EE. UU.
Seguridad e investigaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Flexible Software Platform

4,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: Cloud-based product is easy to use from anywhere, including mobile device. We required significant system customizations and most were successfully implemented. While we have trouble resolving issues using Apptivo's general Tech Support chat function (probably due to our breadth of customizations), our PM and Apptivo's technical team always provide good support when we have issues to address!

Puntos a favor:

Its ability to accommodate the range of sales and technical information we track in a CRM. The Apptivo team was willing to affordably undertake necessary customizations to tailor the product to our business model.

Puntos en contra:

Certain basic tools (i.e. drag and drop column-builder) are not features of this system. List upload function is complex. Mobile functionality is somewhat limited. Outlook integration is less user-friendly / flexible than ideal. Reporting functionality is limited without customized reports.

Michele
Accountant en RU
Contabilidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Client use

3,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: Not great. Wouldn't recommend to further clients. Customer help kept repeating the same thing which didn't help. Gave up on the connection.

Puntos a favor:

I liked the fact that it linked through to xero, however I can't get it to connect correctly.

Puntos en contra:

The fact I can't get it to connect to xero and is clunky in that area.

Lori
Senior Project Manager en EE. UU.
Investigación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great Product

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Overall, this product has streamlined and simplified the way we do business, contact our clients, and regulate their access to data.

Puntos a favor:

Apptivo CRM is very user friendly. It is also very flexible so it can suit your business the way you do business

Puntos en contra:

If I feel like there is something missing, I can report it to Apptivo and they usually put it in their pipeline and add it to the software.

Sunil
Sunil
Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Bienes de consumo, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Decent Suite of Productivity Apps

4,0 hace 3 años

Comentarios: I would give this 4 out of 5. I love the fact that it is offered for FREE for up to 3 users so great for small start up companies. There are tons of apps you can add and customize per your needs.

Puntos a favor:

One stop shop for many productivity apps such as supply chain, CRM, HR, Accounting etc. Customer service are always available via chat and very helpful. They will even do screen share and troubleshoot the issues.

Puntos en contra:

Some of the templates such as purchase order, packing slip are hard to customize. Some of the fields do not display consistently.