15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

¿Qué es Glasscubes?

Glasscubes simplifica la colaboración grupal en un entorno fácil de usar que es rápido de implementar. Crea rápidamente espacios de trabajo online seguros que facilitan el trabajo con cualquier persona, desde cualquier lugar. Descubre cómo los equipos inteligentes utilizan espacios de trabajo online para trabajar mejor juntos y lograr sus objetivos. Esta solución cuenta con la confianza del gobierno y de empresas de alto rendimiento del Reino Unido, tanto grandes como pequeñas.

¿Quién usa Glasscubes?

Esta solución cuenta con la confianza del gobierno y de las empresas de alto rendimiento del Reino Unido, tanto grandes como pequeñas.

Glasscubes Software - 1
Glasscubes Software - 2
Glasscubes Software - 3
Glasscubes Software - 4
Glasscubes Software - 5

¿Tienes dudas sobre Glasscubes? Compara con una alternativa popular

Glasscubes

Glasscubes

4,7 (348)
30,00 GBP
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
120
5
4,6 (348)
4,6 (348)
4,7 (348)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
0,02 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
29
3
4,7 (2.251)
4,6 (2.251)
4,5 (2.251)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Glasscubes

Google Cloud Storage
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento seguro de datos
Copia de seguridad automática
Copia de seguridad y recuperación
Microsoft SharePoint
Funcionalidades más valoradas
Gestión de documentos
Herramientas de colaboración
Uso compartido de archivos
DELMIAworks
Funcionalidades más valoradas
Gestión de pedidos
Gestión de órdenes de compra
Gestión financiera
Intralinks VDRPro
Funcionalidades más valoradas
Controles o permisos de acceso
Herramientas de colaboración
Seguridad de datos
Dropbox Business
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Almacenamiento seguro de datos
Uso compartido de archivos
Webex
Funcionalidades más valoradas
Audio y vídeo bidireccional
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia
Google Docs
Funcionalidades más valoradas
Creación de documentos
Herramientas de colaboración
Uso compartido de archivos
Google Sheets
Funcionalidades más valoradas
Búsqueda/filtro
Gestión de documentos
Importación y exportación de datos
Microsoft Teams
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia

Opiniones de Glasscubes

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
72%
4
25%
3
3%
Claire
Claire
Head of Southern Universities Network en RU
Usuario de Linkedin verificado
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A secure, reliable to allow you share and collaborate with a dispersed team

5,0 hace 2 años

Comentarios: We are a dispersed team that work across across 130+ organisations. Glasscubes is a way that we can safely and securely store our documents and files and enable us to collaborate efficiently.
It is such a well thought out platform which, not only can users easily engage with but allows me as the manager to track version control on documents, see when staff have accessed material and track engagement with our partners.
The team at Glasscubes are also incredibly helpful, not only helping us iron out any issues but also taking on feedback as our use of Glasscubes increases. If you are working remotely and need a secure file sharing platform which also allows you to communicate easily with the team, I would highly recommend.

Puntos a favor:

Version control - being able to see who has edited what and when, and also being able to revert to previous copies. Gives us additional peace of mind when a collaborative partner accidentally overwrites something. The online editing and editing in real time is also really useful. The security of the site and easy it is to control who sees what. Just incredibly flexible. It's an incredibly reliable site.

Puntos en contra:

Difficulty to say, as the team has always been very receptive to us asking for work arounds or new features that prove popular.

Marianne
Research Fellow en RU
Administración educativa, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

very useful tool for collaboration for teams in different locations

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: excellent experience once I bookmarked my key pages, also really like the notification feature

Puntos a favor:

having the documents all in one place and being able to edit then, whilst having a version control

Puntos en contra:

sometimes I find it difficult to navigate back to my original overview place (dashboard for the project)

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Cheap and cheerful collaboration

3,0 hace 5 años

Puntos a favor:

Ease of set-up and simple cost model. Sharing documents with suppliers is non chargeable license. Fast on boarding

Puntos en contra:

Poor versioning, real basic desktop UI, poor integration with mobile platforms

Laura
Project Assistant en RU
Administración educativa, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Laura Brown - NCL Uni

4,0 hace 3 meses

Comentarios: Excellent service really happy overall. The team all use Glasscubes training and creating process guides for our internal working and usage of glasscubes has been relatively straight forward.

Puntos a favor:

Support staff are fantastic, glasscubes is intuitive and easy to use. We can rely on the product and it is an integral system in our day to day working with other Universities and schools in the region that our project supports. We have always appreciated the discount as a small project budgets are cut year on year.

Puntos en contra:

I need to Audit our workspaces to see when each workspace last had a document uploaded and the current export only shows up to a certain number of uploads that dates back to 22. I need to Audit back to 2017 when the platform was set up and this is a manual task which will take some time.

Sandra
Tax Accountant en RU
Contabilidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Helpful for tax returns

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Great, would highly recommend this to other accountants.

Puntos a favor:

It is very helpful for chasing clients to send you their tax return information as it sends them reminders every few months.

Puntos en contra:

It does not state the clients full name when information is received, but instead states their email address.