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¿Qué es APSIS One?

Deja de pensar que las tecnologías de marketing son aburridas y excesivamente complicadas.
APSIS One es una plataforma muy fácil de usar que contiene herramientas nativas para tus campañas, como correo electrónico, automatización de marketing, SMS, personalización de sitios web, comercio electrónico y mucho más.
Transforma los datos en conocimientos útiles y en experiencias de cliente aún más fructíferas.
APSIS One es todo lo que necesitas para mejorar los resultados, aumentar la fidelización y hacer crecer tu negocio. Y todo, a través de una sencilla interfaz.

¿Quién usa APSIS One?

B2B, comercio al por menor, asociaciones, modelos empresariales basados en suscripciones y el sector de experiencias.

APSIS One Software - 1
APSIS One Software - 2
APSIS One Software - 3
APSIS One Software - 4

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APSIS One

APSIS One

3,6 (12)
100,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
10
13
3,3 (12)
3,6 (12)
4,1 (12)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
20,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
202
70
4,1 (6.587)
4,3 (6.587)
4,1 (6.587)

Otras alternativas interesantes a APSIS One

Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
Gestión de la asistencia técnica
Gestión de la comunicación
Para startups
HubSpot Marketing Hub
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de contactos
Gestión de campañas de email
Mailchimp
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico
Marketing por correo electrónico
SuperOffice CRM
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas
Constant Contact
Funcionalidades más valoradas
Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
Marketing 360
Funcionalidades más valoradas
Análisis de comportamientos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de páginas web
Bitrix24
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de clientes
Reserva en línea
Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Act!
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Búsqueda/filtro
Gestión de contactos

Opiniones de APSIS One

Evaluación media

General
3,6
Facilidad de uso
3,3
Atención al cliente
4,1
Funcionalidades
3,3
Relación calidad-precio
3,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
8%
4
42%
3
50%
Kristýna
Office Assistent en Chequia
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great marketing platform

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

There's a lot more of options that was not in previous version. I also really liked customer service

Puntos en contra:

different system from the lower version, it took me some time to get used to it.

Respuesta de Efficy

hace 2 años

Thank you Kristýna!! You're one of our biggest fans As you said, system changes for the best. And, sometimes, there are small adjustments to get used to. See you soon The Efficy team

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios jurídicos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Easy to use, the support is great

4,0 hace 2 años

Comentarios: I like the system, its easy to use and fairly intuitive.

Puntos a favor:

The fast feedback from the support function when I need help. Once you've gotten started it is fairly easy to make similar e-mail campaigns.

Puntos en contra:

Sometimes the system feels "too big" for our organization, givens its functions etc. I also think that the difference between attributes and tags are hard to understand and confusing.

Respuesta de Efficy

hace 2 años

Hi, And thank you for your review. I guess it will help other people to make the right decision :-) As you say, knowing that your data are managed by a European provider makes the difference. Concerning your cons, I'll forward your review to our marketing team. If I could get expert working on email marketing explaining you differences between attributes and tags, I think it would be perfect. Here's my address lba@efficy.com, don't hesitate to send me a direct message to talk further on this topic. Thanks again! The Efficy Team

Ellinor
Marketing Coordinator en Suecia
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Apsis One review

3,0 hace 2 años

Comentarios: I think APSIS One has lots of potential but in sometimes the software can feel a bit unfinished, like you realeased it before trying everything. I have had to compromise a lot during this year to set up something that is almost as I want it but not exactly.

Puntos a favor:

I like that there are a lot of possibilities to work with and that you can gather a lot of data. It fairly easy to use and understand.

Puntos en contra:

There are quite a few bugs going around in for example the email editor. There is lots of possibilities in the Marketing Automation flows but I find it hard to know beforehand if it's going to work or not, it's kind of a hit or miss even though I've set up the flows exactly as I should according to your consults and your guides.

Respuesta de Efficy

hace 2 años

Hi and thank you Ellinor for your review. As you know APSIS is now part of the Efficy group and we'll make you don't have this feeling of "a bit unfinished" with our solutions. In the meantime, I'll make sure our teams get your message and come back to you with a solution. Have a nice day The Efficy Team

Victor
CRM / Marketing Automation Specialist en Suecia
Bienes de consumo, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Easy to use and GREAT email editor!

4,0 hace 2 años

Comentarios: Overall my experience with APSIS one is great, it does what I need and more.

Puntos a favor:

APSIS One is easy to use, offers all the customization I need and has a absolutely AWESOME email editor. Together with how well put together the Marketing Automation functionality is, this makes it highly competitive.

Puntos en contra:

Some issues with segmentation not being super clear and how the audience management works.

Respuesta de Efficy

hace 2 años

Thank you Victor for your comment! So nice to read such compliments. I'll make sure the teams get it. They'll love it, for sure. See you soon The Efficy team

Ingrid
Copywriter donor communication en Noruega
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

User friendly

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

I use the e-mail tool and marketing automation tool on a daily basis, and I find it very user friendly. I really love how you can make you own templates and assets so you don't have to start from scratch with every new e-mail you create. The clone feature is also often used and appreciated.

Puntos en contra:

Even though the e-mail tool is easy to understand, it is a bit unstable. When creating a new e-mail the selected font somtimes changes without any particular reason, and sometimes the data tags is nowhere to be found. It would also be nice to get an error message if the picture you want to upload is to big. Nothing major, but enough to get you irritated on a bad day.

Respuesta de Efficy

hace 2 años

Hi Ingrid, And thanks for your review. Ergonomy is one of our constant obsessions. Reading such reviews makes our developpers' heart warm . Concerning stability, as you know, we pay much attention to feedback from the field, and we'll definitely forward your comment to our R&D team. Co-creation is in our DNA at the Efficy group