¿Qué es GoTo Resolve?

GoTo Resolve is an all-in-one IT support software built for today's SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster-all in one place. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. Simple, secure, flexible, and best of all, free to use.

¿Quién usa GoTo Resolve?

GoTo Resolve is the powerful, new, cloud-based IT support and management software built for SMBs.

Vídeo de GoTo Resolve
GoTo Resolve Software - 1

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GoTo Resolve

4,5 (148)
GoTo Resolve
55,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
33
No se han encontrado integraciones
4,5 (148)
4,3 (148)
4,2 (148)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
30,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
23
No se han encontrado integraciones
4,8 (366)
4,7 (366)
4,7 (366)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a GoTo Resolve

Patrocinado
La aplicación de accesso remoto diseñada para brindar soporte instantáneo a clientes ubicados en cualquier parte del mundo. Descubre más sobre FixMe.IT
Zoho Assist proporciona una interfaz de usuario simple y directa para conectarse a computadoras remotas en cualquier parte del mundo. Descubre más sobre Zoho Assist
Solución basada en la web que permite conectarte a cualquier computadora o dispositivo móvil. Multiplataforma, segura, con pantalla compartida de alta velocidad. Descubre más sobre ISL Light
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Apteriks offers hosted IP Address Management (IPAM) software, which is currently being expanded into CMDB space.
EcholoN, un conjunto de software de gestión de servicios, representa una solución integral para servicio, asistencia y atención al cliente.
Seguimiento integral de problemas del servicio de asistencia para el usuario final de TI y la asistencia al cliente.
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Una destacada plataforma de atención al cliente que está diseñada para brindar herramientas innovadoras y datos unificados a los empleados de servicio.

Opiniones de GoTo Resolve

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,2
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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56%
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36%
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5%
2
1%
1
1%
Shae
Shae
Human Resources Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Premier Desktop Remote-in Application

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Quick and easy to learn with minimal to no learning curve for new users. Same goes for end-users when working with clients. Easy to navigate and open several sessions allowing a single user to simultaneously remote into multiple computers. This product has been integral in troubleshooting issues for clients, updating our software solutions remotely, looking at computers specs and watching client daily operations to allow for effective communication.

Puntos en contra:

No cons to report at this time. As I'm always looking to reduce costs, I regularly look at other vendors. I have not been able to find a comparable product at a lower price point. As such, we will be sticking with GoTo Assist for the foreseeable future.

David
IT Server Support Specialist en EE. UU.
Telecomunicaciones, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Best remote support app

5,0 hace 3 años

Comentarios: We use this to remote in to users workstations in our remote locations to support them. It is easy to use, send them a text, email or Teams message and boom connected and issues solved.

Puntos a favor:

I love how easy it is to use. Simply send a link to your user in need and go. It is easy to elevate credentials and the unattended support is awesome

Puntos en contra:

The only downside I see is the limited phone support capabilities. That is more of an issue with apple being greedy then the software as android support is awesome

Steve
VP of Sales en EE. UU.
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

We have been using GoToAssist for many years.

3,0 hace 4 años

Comentarios: Provides a tool to support customers remotely and transfer large files directly between users.

Puntos a favor:

File transfer, remote control and access are good features. Remote reboot feature also good. Unattended support is also a great feature if you plan to do remote support.

Puntos en contra:

Connecting remotely to computers that you have previously connected to either requires updates or uninstalling previous version through Control Panel. Recently this issue has got worse and worse with no resolution for months and now has us looking for different remote support software.

Azizah
Azizah
Office Management en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Romote access software by GoTo

5,0 hace 3 meses

Puntos a favor:

GoTo Resolve the work software that we rely most heavily upon. Naturally, we employ it to provide on-demand customer support. However, we also rely on it to remotely access a computer or a server when it has to be used without surveillance.

Puntos en contra:

Updating or uninstalling the previous version using the Control Panel is required before re-establishing a remote connection to a previously linked device. Recently, this issue has become increasingly challenging, and after months of attempting to rectify it, we've decided to look into other remote support software.

Usuario verificado
IT Support en Filipinas
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

GotoAssist makes our job a lot better and convenient

5,0 hace 2 años

Comentarios: Overall I'm very satisfied using this app. This helps us a lot when dealing with urgent issues on clients computer. App has also a lot of features that greatly benefits us

Puntos a favor:

This remote tool can perform multiple tasks, that's why this is very convenient tool for me specially in IT support dealing with many devices

Puntos en contra:

Just a little things needs to improve. On my case, I'm using android application of GotoAssist as well, sometimes when switching back to home screen of phone, GoToAssist app tends to automatically logout.