¿Qué es GoTo Resolve?

GoTo Resolve is an all-in-one IT support software built for today's SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster-all in one place. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. Simple, secure, flexible, and best of all, free to use.

¿Quién usa GoTo Resolve?

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GoTo Resolve Software - 5

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GoTo Resolve

GoTo Resolve

4,5 (187)
0,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
40
No se han encontrado integraciones
4,5 (187)
4,3 (187)
4,3 (187)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
30,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
23
No se han encontrado integraciones
4,8 (373)
4,7 (373)
4,7 (373)

Otras alternativas interesantes a GoTo Resolve

FixMe.IT
Funcionalidades más valoradas
Acceso desatendido
Control/acceso remoto
Uso compartido de la pantalla
Zendesk Suite
Funcionalidades más valoradas
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Gestión de tickets
Seguimiento de tickets de soporte
ISL Light
Funcionalidades más valoradas
Acceso desatendido
Control/acceso remoto
Uso compartido de la pantalla
Zoho Assist
Funcionalidades más valoradas
Acceso desatendido
Chat en tiempo real
Control/acceso remoto
TeamViewer
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real
Control/acceso remoto
Uso compartido de la pantalla
ConnectWise CPQ
Funcionalidades más valoradas
Cálculos de precios y costes
Firma electrónica
Presupuestos y estimaciones
Microsoft Teams
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia
Remote Support
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real
Control/acceso remoto
Uso compartido de la pantalla
Zoom Meetings
Funcionalidades más valoradas
Audio y vídeo bidireccional
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia

Opiniones de GoTo Resolve

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
58%
4
34%
3
5%
2
2%
1
1%
Shae
Shae
Human Resources Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Premier Desktop Remote-in Application

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Quick and easy to learn with minimal to no learning curve for new users. Same goes for end-users when working with clients. Easy to navigate and open several sessions allowing a single user to simultaneously remote into multiple computers. This product has been integral in troubleshooting issues for clients, updating our software solutions remotely, looking at computers specs and watching client daily operations to allow for effective communication.

Puntos en contra:

No cons to report at this time. As I'm always looking to reduce costs, I regularly look at other vendors. I have not been able to find a comparable product at a lower price point. As such, we will be sticking with GoTo Assist for the foreseeable future.

Manuel
Helpdesk Coordinator en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

GoToResolve will give your team the leverage and flexibility all IT teams need

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: I am very pleased with the product, and hope to continue using it. My team has adapted to its capabilities, and many of us feel its the right tool for us to have. This day and age, a secure remote software is a necessity for any growing IT team.

Puntos a favor:

I first came across this product when we were shopping for a more secure and budget friendly solution, in order to provide remote tech support for our student body and employees. GoToResolve has been a phenomenal tool and our technicians say its very user friendly and fluid.

Puntos en contra:

One thing that I did not like, is its ticket system. I manage our current platform (Freshdesk) and have been looking for alternatives. I really hoped GoToResolve would fit all of our needs, because I would love an "All in one" solution. Perhaps in the future they may bring a more robust ticket system.

Nimesh
Network Administrator en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Don't like Goto Resolve

2,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: poor

Puntos a favor:

reporting.

Puntos en contra:

very slow and there are times program can not find asset

Ryan
Systems Administrator en EE. UU.
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Solid product heading in the right direction

4,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

I like the ease of use of the product. It is easy to guide end users to get connected. The support tool works great and I like the mobile remote support tool as well.

Puntos en contra:

The pre installed version of GoTo Resolve does not always work and sometimes I have to start a manual session rather than just click and start a session to the PC I need to connect to.

John
Software Support Manager en EE. UU.
Maquinaria, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great product

5,0 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

Dependable and has good security and quick connection

Puntos en contra:

Some of our customers were unable to use on their side.