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¿Qué es Delivra?

Delivra es una sofisticada plataforma de automatización de marketing con potentes integraciones con CRM, un diseñador de campañas automatizado y multicanal y un generador de páginas de aterrizaje receptivas. Este equipo dedicado a los servicios profesionales, altamente experimentado, te preparará para el éxito al garantizar que todas tus integraciones y campañas de goteo existentes estén establecidas de la manera correcta. Luego, puedes usar todos esos datos de CRM para crear segmentos muy específicos, personalizar el contenido de tus mensajes y activar mensajes en el momento justo.

¿Quién usa Delivra?

Delivra capacita a las organizaciones pequeñas y medianas de todos los sectores para que alcancen sus objetivos comerciales a través de un conjunto de software de marketing por correo electrónico y servicios profesionales.

Delivra Software - 1
Delivra Software - 2
Delivra Software - 3
Delivra Software - 4
Delivra Software - 5

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Delivra

Delivra

4,5 (124)
99,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
48
15
4,1 (124)
4,6 (124)
4,8 (124)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
50,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
103
231
4,3 (5.899)
4,2 (5.899)
4,4 (5.899)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Delivra

HubSpot Marketing Hub
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de contactos
Gestión de campañas de email
Salesforce Marketing Cloud
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión de campañas
Gestión de campañas de email
ClickDimensions
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión de contactos
Mobile-Optimized Email
Constant Contact
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
Microsoft PowerPoint
Funcionalidades más valoradas
Edición de texto
Edición sin conexión
Presentación sin conexión
Mailchimp
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico
Marketing por correo electrónico
Omnisend
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de campañas de email
Mobile-Optimized Email
Litmus
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión de campañas de email
Modelos personalizables
ROUTEE
Funcionalidades más valoradas
Envío masivo de mensajes de texto
MMS
Mensajería bidireccional

Opiniones de Delivra

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,1
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
56%
4
39%
3
6%
Michelle
Michelle
Marketing Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

A Lifesaver for our Company

5,0 hace 5 años

Comentarios: VERY positive, I can not recommend them highly enough!!!

Puntos a favor:

Literally one of the best tools I have in my arsenal! Delivra helps me reach my customers and potential customers in a professional and easy to use way. Every time I have contacted customer support they've been great to work with and help me resolve my issue easy - and usually it's user error not Delivra!

Puntos en contra:

The reporting is sometimes over whelming because I don't need it to be as intricate as it is. But for many I think this is exactly what they are looking for.

stephanie
Marketing and communication representative for france en Francia
Inalámbrico, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

DFR (D-link France review)

4,0 hace 5 meses

Puntos a favor:

Get other templates from different countries.

Puntos en contra:

Automation, assets, are very difficult/complicated to use.

Respuesta de Redbrick

hace 3 meses

Thank you for this feedback—we'd love to see if we can help address any concerns you have with our automation builder and asset management. Would you please reach out to us at support@delivra.com so that we can set up a training call for you/your team? Hoping to hear from you, Madeline @ Delivra

Melissa
Admirative Assistant en EE. UU.
Productos químicos, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

ChEPurdueUniversity

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Love the software when able to use it. At times there are issues that needed address as in sizing of the campaign and logging into the system, but [sensitive content hidden] was quick to address

Puntos a favor:

Easy content and easy to maneuver. Looks very professional as well as easy to relay fliers to the public

Puntos en contra:

issues signing in at times, changing password often

Respuesta de Redbrick

el mes pasado

Hi Melissa, Thanks for taking the time to leave us a review! Multi-factor authentication can be cumbersome at times, but we believe it's a critical part of keeping our customers' accounts and data secure. Still, I'm sorry to that's been a challenge. Cheers, Madeline @Delivra

Jennifer
Executive Assistant en EE. UU.
Formación profesional y coaching, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Delivra Review

3,0 hace 8 meses

Comentarios: Great staff. Nice product, but getting started with the new system is a bumpy ride.

Puntos a favor:

Whenever I have had need to ask for help all staff are very friendly, personal, and helpful. They take suggestions seriously.

Puntos en contra:

New system rolled out recently has been full of glitches. It has many features that seem to be improved, but some features that I used in the older version are not available, though I am told they will be. I am not a very tech savvy person and would have preferred that glitches be smoothed out before I was changed over to the new version (though I have been able to switch back to the old version and work in the new version is there, so I can toggle back and forth between the two, if needed).

Respuesta de Redbrick

hace 8 meses

Hi Jennifer, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. I'm sorry to hear that your early experience of Delivra Air has been challenging. As your CSM may have shared, we are constantly rolling out additional features into the new experience—so certainly keep checking in as those become available to you. We absolutely do take suggestions seriously, so if there's anything in particular you'd like us to start/stop doing when it comes to feature releases—we'd love to hear from you. (Delivra.com/contact). Cheers, Madeline @ Delivra

James
Owner en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria comercial, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

At last a dependable service provider

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Very pleased! Our business needs Delivra for their expertise in the email industry.

Puntos a favor:

The representative listened to my company needs.

Puntos en contra:

Work on eastern standard time and only until 5 pm EST.

Respuesta de Redbrick

hace 3 meses

Hi James, Thanks for sharing your feedback with us. I'll certainly pass along your feedback re: our technical support hours. We love the opportunity to closely partner with marketers like yourself, so we're thrilled you've found us. Cheers, Madeline @ Delivra