¿Quién usa Sirvoy?

Sirvoy es un sistema de administración de propiedades personalizable, diseñado para adaptarse a todos los proveedores de alojamiento. Es un software fácil de usar y con un precio asombrosamente bajo.

¿Qué es Sirvoy?

Sirvoy ofrece un conjunto de herramientas que incluyen: un sistema de gestión de propiedades, un formulario de reservas y un administrador de canales integrado. Es un sistema repleto de funciones, fácil de usar y ofrece a los hoteleros la flexibilidad de adaptar el software a las necesidades de su propiedad. Gracias a su simplicidad, la configuración se hace sin esfuerzo y el servicio de atención al cliente está disponible en horario ininterrumpido para la capacitación y asistencia continuas.

Información sobre Sirvoy

Sirvoy

http://www.sirvoy.co.uk/

Fundada en 2008

Booking Detail Page
Receive Online Bookings
Calendar Overview
Rates Manager
Website Builder
Vídeo de Sirvoy
Play
Booking Detail Page-thumb
Receive Online Bookings-thumb
Calendar Overview-thumb
Rates Manager-thumb
Website Builder-thumb

Resumen de precios de Sirvoy

Consultar planes de precios

Sirvoy no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Sirvoy está disponible a partir de 9,00 US$/mes.


Precio inicial

9,00 US$/mes Ver precios

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Sirvoy: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Aistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En vivo online
  • Webinars
  • Documentación
  • Vídeos

Funcionalidades de Sirvoy

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de canales
  • Arrastrar y soltar
  • Búsqueda/filtro
  • Calendario de eventos
  • Campos personalizables
  • Contabilidad
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Distribución multicanal
  • Facturación
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de canales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de facturas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de modelos
  • Gestión de promociones
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de restricciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tasas de facturación
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del precio y de márgenes
  • Gestión multicanal
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de páginas web
  • Interruptor general
  • Inventario de salas
  • Marketing multicanal
  • Modelos personalizables
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Plantillas de correo electrónico
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación del mantenimiento
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Sincronización multicanal
  • Tarificación dinámica
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software de gestión de canales para hoteles

  • API
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Campos personalizables
  • Contabilidad
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Cuentas de clientes
  • Dormitorios
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de canales
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de facturas
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de la reputación
  • Gestión de promociones
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tareas domésticas
  • Gestión de tasas de facturación
  • Gestión de tesorería
  • Gestión del precio y de márgenes
  • Gestión multicanal
  • Habitaciones privadas
  • Importación y exportación de datos
  • Informes planificados y automatizados
  • Integraciones de terceros
  • Integración de GDS y OTA
  • Modelos personalizables
  • Optimización de precios
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Planificación de instalaciones
  • Plantillas de correo electrónico
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación de tareas
  • Programación del mantenimiento
  • Punto de venta (POS)
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Supervisión
  • Varias propiedades
  • Varias ubicaciones
  • Varios idiomas

Lista completa de Software para gestión de hostales y albergues

  • API
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de clientes
  • CRM
  • Contabilidad integrada
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Estancia prolongada
  • Facturación
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de canales
  • Gestión de catering
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de facturas
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de la experiencia del huésped
  • Gestión de opiniones
  • Gestión de promociones
  • Gestión de recepción
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de spa y actividades
  • Gestión de tareas domésticas
  • Gestión de tasas
  • Gestión de tasas de facturación
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del mantenimiento
  • Gestión del precio y de márgenes
  • Gestión multicanal
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración de GDS y OTA
  • Modelos personalizables
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Para alquileres vacacionales
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programa de fidelización
  • Programación del mantenimiento
  • Propiedad única
  • Punto de venta (POS)
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Sincronización de datos
  • Varias divisas
  • Varias propiedades
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para hoteles

Alternativas a Sirvoy

Más alternativas a Sirvoy

Opiniones de Sirvoy

Todas las opiniones

Calificación general

4,7/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,6
Atención al cliente 4,7
Funcionalidades 4,3
Relación calidad-precio 4,7

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

¡Escribe una reseña!
Arne frode P.
Founder and Owner
Comercio mayorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2018

"Great booking system - easy to use"

Comentarios: In our company we save time and money using Sirvoy software.
Works every time - any time :)

Ventajas: Sirvoy booking system has a user friendly platform that makes it very easy for all our employees to use. Easy to customize for our needs and gives us all info needed for quick company status. In our hotel, Sirvoy gives all employees online info regarding guests - who, when, special notes, extra charges upon agreement, cleaning status for rooms, payments, etc. Sirvoy online software gives us rapid full control over our income 24/7.

Desventajas: We are most satisfied with this software.

Respuesta de proveedores

por Sirvoy el 6/11/2018

Hi Arne, thanks for your kind words, we're all delighted to know that Sirvoy is ticking all the boxes for your business and hope it continues to do so! Love your last comment 'works every time, any time' - would make a great slogan! ;) Adele

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2018
Miriam G.
Manager
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/4/2021

"Outstanding customer service"

Comentarios: I love this product for my Hospitality Property Management and Channel Management. I'm now setting it up for a second property. A few days into the 14 day free trial and I was hooked. The setup is smooth, simple to follow, and easily linked to our website, channels, and the secure online payment service. Their background monitoring is vigilant, and on occasion I have received pro-active help before I even realized I needed it. This level of care in customer service is rarely experienced.
I also love that the product is sufficiently well thought through that it doesn't require lengthy initial or ongoing training sessions. In my view if you can't learn a system on the fly then it's too complicated.
There are no perfect systems, but for me Sirvoy is pretty close!

Ventajas: Clean and simple visuals. Easy to use. No training required. Online help via chat is readily available. Support staff are fantastic, helpful, pro-active, thorough.

Desventajas: On the odd occasion I have bumped up against some limitations around options for promotional offers, but so far have always found a work-around.

Respuesta de proveedores

por Sirvoy el 27/4/2021

Hi Miriam, what an amazing review, such a great start to the day to read about your experience with Sirvoy so thank you for taking the time to relate it. It has always been the aim to produce a simple, solid system with superior customer service and to hear that we are achieving that end is very satisfying. I have shared your feedback with our support team to encourage them to keep up their great work! Thanks so much for choosing Sirvoy, Adele

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/4/2021
Dennis C.
Managing Director
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    2 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/4/2018

"Used it for several years"

Ventajas: Not much. its a klutzy design. It works mostly but is not easy to understand and frequently presents potential guests with wrong data. See below on ease of use.

Desventajas: It looks awful. There is absolutely not one help screen within the product. The terminology is confusing. There are contradictory and confusing sections particularly on setting prices, establishing room prices etc. No facility for multi function rooms - e.g. is stand alone but also part of a suite. Beware because once locked in it is hard to change to another system. although we will do that at some point. There is no help screen anywhere within the system - nothing, nada. There is no support link within the system- the one that appears on one page results in "page not found". Our one attempt to call their hotline resulted in some serious attitude from them and no help at a ll. You had better be pretty smart and computer savvy if you want to use this and be prepared to spend a lot of hours trying to figure it out and make it work.

Respuesta de proveedores

por Sirvoy el 30/4/2018

Hi Dennis, thanks for your review. See my responses below.
- It is difficult for me to answer your first comment that Sirvoy 'frequently presents potential guests with wrong data'. Please send an email to communication@sirvoy.com if you wish to detail further.
- In each one of Sirvoy's setting pages you will see a '?' box to the right. This is an information box designed to present clear instructions on how to proceed.
- Thanks for your feedback on the multi function rooms, we are currently working to deliver this feature.
- You mention that you are 'locked in', however Sirvoy is a pay-as-you-go-system that allows our clients to leave any time they wish.
- If you click on the user icon on the top right of every page it will give you an option to contact support.
- I looked into your account and it appears you have contacted our support over 20 times. Your staff members have a left positive rating for the help received.
I hope this clarifies some of the issues. Thanks, Adele

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/4/2018
Mark G.
Owner
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/5/2021

"The PERFECT solution for any small to medium hotel operation with EXCELLENT customer support"

Comentarios: We're a very small, seasonal ski lodge run by volunteer members and this solution makes it so easy for all of us and the prices are very reasonable, and we don't have to pay commissions.

Ventajas: Sirvoy is so easy to use and set up and it runs perfectly out of the box but there are also loads of customisable features that can help make the booking engine your own. I love the Trip Advisor integration (included on the basic plan which is great), and I love the custom booking rules that you can set up. The updated online booking form is clear and easy to use and the stripe payment integration makes taking payments a breeze. The pricing is generally fair and resonable and very competative with similar products. However, the thing I love the most, is the super responsive customer service. It's chat only, but they seem to be always online and I almost always get my (sometimes complex) queries resolved first time without having to wait in line. It's EXCELLENT SERVICE. Highly recommended.

Desventajas: The jump in price from 10 rooms to 11 rooms is very steep, and there are some features I'd like to see included in the basic plan such as multi users (for security reasons this should be allowed), and it would be nice to be able to make bookings by clicking on the availability calendar. Also the room photo functionlity on the booking page is a little awkward but I'm really nit picking here.

Respuesta de proveedores

por Sirvoy el 7/5/2021

Hi Mark, we LOVED reading this super review and are so happy Sirvoy is working out so well for you. And just as a side point, you can always call (+61 7 4410 9400 from Australia) or email (support@sirvoy.com) as well as chat,no matter your preferred method, we're here for you! Thanks so much for leaving us your feedback. Regards, Adele

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/5/2021
Christopher K.
Owner
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/9/2020

"Does What it Says."

Comentarios: Good product, good support, much easier than others to set up and use.

Ventajas: I have been using a similar system since 2008 which whilst slightly cheaper and integrated with more channels it had become very complicated to use. It was more programmer friendly than hotel use friendly and the support being a ticket system was not so good and slow with little out of hours support. This product is easy very to use from the box. It took me a couple of hours to set up (mostly spent reading the manual) and I have tweaked it over the the following weeks. Support is very quick, in some cases instant. They use a chat system and there is a button on just about every page. Longest I have waited is less than 5 minutes. Help is imbedded into most pages which can be expanded upon if required. I would strongly recommend you try it.

Desventajas: I don't dislike anything but I do have a few wishes. First SMS alerts only work on reservations from your own website and not for channels, the latter should be an option. Ical is used when API is available like Airbnb for example which would fix the cancelation issue others have mentioned. Channels available seem to be for English speaking websites only. There are no French ones for instance.

Respuesta de proveedores

por Sirvoy el 14/9/2020

Thank you so much for your kind review Christopher. We always love to hear about our clients experience with us, particularly those who have made the leap and changed systems. We are so happy that it has worked out and that you are finding our Support helpful. We would have to agree; we think they're pretty awesome too! I note your comments and your wishlist, and please feel free to share your thoughts with them as we do try to incorporate these into future updates. In the meantime thank you for your business and we look forward to continue working with you. Adele

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/9/2020