¿Qué es Sirvoy?

Sirvoy ofrece un conjunto de herramientas que incluyen: un sistema de gestión de propiedades, un formulario de reservas y un administrador de canales integrado. Es un sistema repleto de funciones, fácil de usar y ofrece a los hoteleros la flexibilidad de adaptar el software a las necesidades de su propiedad. Gracias a su simplicidad, la configuración se hace sin esfuerzo y el servicio de atención al cliente está disponible en horario ininterrumpido para la capacitación y asistencia continuas.

¿Quién usa Sirvoy?

Sirvoy es un sistema de administración de propiedades personalizable, diseñado para adaptarse a todos los proveedores de alojamiento. Es un software fácil de usar y con un precio asombrosamente bajo.

¿Dónde se puede implementar Sirvoy?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Sirvoy
  • Ubicado en Dublin 4, Irlanda
  • Fundada en 2008

Asistencia de Sirvoy

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Albania, Alemania, Andorra, Arabia Saudí, Argentina y otros 120

Idiomas

alemán, búlgaro, checo, coreano, croata y otros 18

Precios de Sirvoy

Precio inicial:

9,00 US$/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

Sirvoy no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Sirvoy está disponible a partir de 9,00 US$/mes.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • Sirvoy
  • Ubicado en Dublin 4, Irlanda
  • Fundada en 2008

Asistencia de Sirvoy

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Albania, Alemania, Andorra, Arabia Saudí, Argentina y otros 120

Idiomas

alemán, búlgaro, checo, coreano, croata y otros 18

Imágenes y vídeos de Sirvoy

Sirvoy Software - 1
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Vídeo de Sirvoy
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Funciones de Sirvoy

  • Análisis de canales
  • CRM
  • Creación de informes y estadísticas
  • Facturación
  • Gestión de empleados
  • Gestión de la experiencia del huésped
  • Gestión de promociones
  • Gestión de recepción
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tareas domésticas
  • Gestión de tasas
  • Gestión del mantenimiento
  • Integración de GDS y OTA
  • Inventario de salas
  • Procesamiento de pagos
  • Punto de venta (POS)
  • Reserva en línea
  • Sincronización multicanal
  • Tarificación dinámica

Alternativas a Sirvoy

Money management solution that helps businesses automate forex trade operations through volatility filters, trailing stops & more.
Sistema de reservas y gestión de propiedades para hoteles, hostales y empresas de alquiler de vacaciones
Cloudbeds ofrece una única plataforma para gestionar a los huéspedes, el personal, el inventario, los precios y los datos, de manera eficaz y en tiempo real. Descubre más sobre Cloudbeds
Sistema de gestión hotelera totalmente basado en la nube con gestor de canales de ventas incorporado y gestión de tarjeta de crédito PCI.
Hotel management system. Full Booking Management; Confirmation Letters and Bills; Guest Database; and more.
Tremendamente fácil y rápido para los usuarios. Gestionar los hoteles nunca fue tan fácil con este PMS (sistema de administración de propiedades, por sus siglas en inglés) totalmente basado en la nube. Descubre más sobre Hotel Connect
La plataforma de tecnología turística en la nube de NewBook te proporciona todo lo que necesitas para administrar tu negocio de manera eficiente.
Futurestay is the smartest way for vacation rentals to connect to everything that matters: channels, guests, payments, and website.
Con Lodgify podrás crear fácilmente un sitio web de alquiler vacacional y gestionar todas tus reservas.

Opiniones de Sirvoy

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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Roy
Roy
Small Business Owner en Belice
Usuario de Linkedin verificado
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

best customer service ever.

5,0 hace 11 meses

Comentarios: Sirvoy is integral to my business. I could not run my hostel without them.
And, as I mentioned above, their customer support is second to none. They have resolved every issue I've had quickly, with the utmost kindness and professionalism.

Puntos a favor:

easy to use, intuitive. And when I have a problem or a question, the customer service is the best I've ever had.

Puntos en contra:

I really can't think of anything that I have an issue with.

Alternativas consideradas: Cloudbeds

Respuesta de Sirvoy

hace 11 meses

Hi Roy. All feedback is valuable to us at Sirvoy, but we do love to hear happy, satisfied comments such as yours; thanks for taking the time to let us know how well you're getting on. Delighted to hear it! Regards, Adele

Shaffin
Co-Owner en Canadá
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Amazingly Intuitive, Consistently Impressive

5,0 hace 10 meses

Comentarios: See Pros, above.

Puntos a favor:

Only an Airbus offers a shorter, and smoother, takeoff. Lest anyone think that Sirvoy's 14-day trial is too short, let me say that it may be too long. Within two days of starting our trial, we found ourselves customizing and scaling rapidly. Screen after screen, the UX and functionality proved intuitive, the result of unfailingly clean and responsive design (which can never be taken for granted). Restrictions and overrides work flawlessly. By day 10 of the trial, we paid up for the entire year, and have not looked back yet.

Puntos en contra:

Our wishlist can cannot detract from Sirvoy's great value for the price. Easy improvements are to be had with regard to being able to color-code/tag/identify guests by market segments (and therefore the useful market reports that would result). Another quick fix: the perplexing placement of "Coupon Code" on the online booking page, *below* the calendar, when only a code unlocks restricted dates. See our point? Similarly, not every "Code" is a "Coupon [i.e., implying Discount] Code", so how about shortening to this box to just "Code" or, equally neutral and possibly more suitable, "Booking Code".

Respuesta de Sirvoy

hace 7 meses

Hi Shaffin, "only an Airbus offers a shorter, and smoother, takeoff" should definitely be our new marketing slogan; love it!! Delighted that you're finding the system so customizable and easy to scale. I note your points on the colour codes and coupon codes and will pass that along for our Dev to look into. We always try to incorporate great feedback once it's useful for all our clients, so thanks for taking the time to let us know how we can improve. Kind regards, Adele

Daniel
Owner en EE. UU.
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good Product

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: Good enough software, great customer service

Puntos a favor:

The ease of set up and learning curve. Easy to put the widget in my website and start taking bookings.

Puntos en contra:

lack of some features, or training how to use them i just now really learned about the website builder and crm feature, maybe they are newer feature since I bought.

Dennis
Managing Director en Antigua y Barbuda
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Used it for several years

2,0 hace 5 años

Puntos a favor:

Not much. its a klutzy design. It works mostly but is not easy to understand and frequently presents potential guests with wrong data. See below on ease of use.

Puntos en contra:

It looks awful. There is absolutely not one help screen within the product. The terminology is confusing. There are contradictory and confusing sections particularly on setting prices, establishing room prices etc. No facility for multi function rooms - e.g. is stand alone but also part of a suite. Beware because once locked in it is hard to change to another system. although we will do that at some point. There is no help screen anywhere within the system - nothing, nada. There is no support link within the system- the one that appears on one page results in "page not found". Our one attempt to call their hotline resulted in some serious attitude from them and no help at a ll. You had better be pretty smart and computer savvy if you want to use this and be prepared to spend a lot of hours trying to figure it out and make it work.

Respuesta de Sirvoy

hace 5 años

Hi Dennis, thanks for your review. See my responses below. - It is difficult for me to answer your first comment that Sirvoy 'frequently presents potential guests with wrong data'. Please send an email to communication@sirvoy.com if you wish to detail further. - In each one of Sirvoy's setting pages you will see a '?' box to the right. This is an information box designed to present clear instructions on how to proceed. - Thanks for your feedback on the multi function rooms, we are currently working to deliver this feature. - You mention that you are 'locked in', however Sirvoy is a pay-as-you-go-system that allows our clients to leave any time they wish. - If you click on the user icon on the top right of every page it will give you an option to contact support. - I looked into your account and it appears you have contacted our support over 20 times. Your staff members have a left positive rating for the help received. I hope this clarifies some of the issues. Thanks, Adele

Rene
Rene
manager en Nueva Zelanda
Usuario de Linkedin verificado
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Does the job effortless

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Amazingly fast (instant) response time and a true pleasure to deal with

Puntos a favor:

Easy to use and simple to setup. Fast working

Puntos en contra:

'extra's' need a bit more flexible options

Respuesta de Sirvoy

hace 3 semanas

Hi Rene, it's been a hard few years with Covid which is why we're so pleased that we've been able to help you through some of the tougher times with our affordable pricing and great customer support. Thanks for leaving us your wonderful feedback!