¿Qué es Sirvoy?

Sirvoy ofrece un conjunto de herramientas que incluyen: un sistema de gestión de propiedades, un formulario de reservas y un administrador de canales integrado. Es un sistema repleto de funciones, fácil de usar y ofrece a los hoteleros la flexibilidad de adaptar el software a las necesidades de su propiedad. Gracias a su simplicidad, la configuración se hace sin esfuerzo y el servicio de atención al cliente está disponible en horario ininterrumpido para la capacitación y asistencia continuas.

¿Quién usa Sirvoy?

Sirvoy es un sistema de administración de propiedades personalizable, diseñado para adaptarse a todos los proveedores de alojamiento. Es un software fácil de usar y con un precio asombrosamente bajo.

¿Dónde se puede implementar Sirvoy?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Sirvoy
  • Ubicado en Dublin 4, Irlanda
  • Fundada en 2008

Asistencia de Sirvoy

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Albania, Alemania, Andorra, Arabia Saudí, Argentina y otros 120

Idiomas

alemán, búlgaro, checo, coreano, croata y otros 18

Precios de Sirvoy

Precio inicial:

9,00 US$/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

Sirvoy no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Sirvoy está disponible a partir de 9,00 US$/mes.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • Sirvoy
  • Ubicado en Dublin 4, Irlanda
  • Fundada en 2008

Asistencia de Sirvoy

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Albania, Alemania, Andorra, Arabia Saudí, Argentina y otros 120

Idiomas

alemán, búlgaro, checo, coreano, croata y otros 18

Imágenes y vídeos de Sirvoy

Sirvoy Software - 1
Sirvoy Software - 2
Sirvoy Software - 3
Sirvoy Software - 4
Sirvoy Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de Sirvoy
Sirvoy Software - 1
Sirvoy Software - 2
Sirvoy Software - 3
Sirvoy Software - 4
Sirvoy Software - 5

Funciones de Sirvoy

  • Análisis de canales
  • CRM
  • Creación de informes y estadísticas
  • Facturación
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de empleados
  • Gestión de la experiencia del huésped
  • Gestión de promociones
  • Gestión de recepción
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tareas domésticas
  • Gestión de tasas
  • Gestión del mantenimiento
  • Integración de GDS y OTA
  • Inventario de salas
  • Procesamiento de pagos
  • Punto de venta (POS)
  • Reserva en línea
  • Sincronización multicanal
  • Tarificación dinámica

Alternativas a Sirvoy

Sistema de reservas en línea con recordatorios para todas las empresas de servicios. Deja que tus clientes hagan su propia reserva en línea: incluye una versión gratuita.
Software de uso general para hoteles que se puede utilizar como software de mantenimiento de hoteles, software de reservas, etc.
Cloudbeds ofrece una única plataforma para gestionar a los huéspedes, el personal, el inventario, los precios y los datos, de manera eficaz y en tiempo real. Descubre más sobre Cloudbeds
Sistema de gestión de reservas y huéspedes en línea que proporciona un seguimiento de las fuentes de reserva, reservas de grupos y calendario con recordatorios.
El software de hoteles en línea Cubilis es la herramienta perfecta para la administración en línea de tu hotel las 24 horas del día. ¡Sin costos adicionales por reserva!
Solución de reservas sin comisiones para el sector de hostelería. Se puede integrar con el sitio web del hotel.
Sistema de reservas y gestión de propiedades para hoteles, hostales y empresas de alquiler de vacaciones
Con Lodgify podrás crear fácilmente un sitio web de alquiler vacacional y gestionar todas tus reservas.
El software todo-en-uno de gestión de alquileres vacacionales. Todas las herramientas, una suscripción. Prueba durante 14 días. Descubre más sobre Smoobu

Opiniones de Sirvoy

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
72%
4
24%
3
3%
2
0%
1
0%
Arne Frode
Arne Frode
Founder and Owner en Noruega
Usuario de Linkedin verificado
Comercio mayorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great booking system - easy to use

5,0 hace 4 años

Comentarios: In our company we save time and money using Sirvoy software.
Works every time - any time :)

Puntos a favor:

Sirvoy booking system has a user friendly platform that makes it very easy for all our employees to use. Easy to customize for our needs and gives us all info needed for quick company status. In our hotel, Sirvoy gives all employees online info regarding guests - who, when, special notes, extra charges upon agreement, cleaning status for rooms, payments, etc. Sirvoy online software gives us rapid full control over our income 24/7.

Puntos en contra:

We are most satisfied with this software.

Respuesta de Sirvoy

hace 4 años

Hi Arne, thanks for your kind words, we're all delighted to know that Sirvoy is ticking all the boxes for your business and hope it continues to do so! Love your last comment 'works every time, any time' - would make a great slogan! ;) Adele

Shaffin
Co-Owner en Canadá
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Amazingly Intuitive, Consistently Impressive

5,0 el año pasado

Comentarios: See Pros, above.

Puntos a favor:

Only an Airbus offers a shorter, and smoother, takeoff. Lest anyone think that Sirvoy's 14-day trial is too short, let me say that it may be too long. Within two days of starting our trial, we found ourselves customizing and scaling rapidly. Screen after screen, the UX and functionality proved intuitive, the result of unfailingly clean and responsive design (which can never be taken for granted). Restrictions and overrides work flawlessly. By day 10 of the trial, we paid up for the entire year, and have not looked back yet.

Puntos en contra:

Our wishlist can cannot detract from Sirvoy's great value for the price. Easy improvements are to be had with regard to being able to color-code/tag/identify guests by market segments (and therefore the useful market reports that would result). Another quick fix: the perplexing placement of "Coupon Code" on the online booking page, *below* the calendar, when only a code unlocks restricted dates. See our point? Similarly, not every "Code" is a "Coupon [i.e., implying Discount] Code", so how about shortening to this box to just "Code" or, equally neutral and possibly more suitable, "Booking Code".

Respuesta de Sirvoy

hace 11 meses

Hi Shaffin, "only an Airbus offers a shorter, and smoother, takeoff" should definitely be our new marketing slogan; love it!! Delighted that you're finding the system so customizable and easy to scale. I note your points on the colour codes and coupon codes and will pass that along for our Dev to look into. We always try to incorporate great feedback once it's useful for all our clients, so thanks for taking the time to let us know how we can improve. Kind regards, Adele

Fredrik
Exec Manager en Noruega
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Great system for us!

5,0 la semana pasada Nuevo

Comentarios: Changed the lives of everyone involved in the business. Also love the long trial, which makes it an easy sale to everyone else, when you can showcase how it works without having to pay for anything upfront. I can see how some people find it confusing in the beginning - but I used YouTube, and got a hang of it in a couple of hours.

Puntos a favor:

Calendar, ease of use, easy integration to website, good price, no "risk".... I am sure I could go on and on about it.

Puntos en contra:

Wish I could customize more, but for a standardized solution - I think it is a 10/10.

Dennis
Managing Director en Antigua y Barbuda
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Used it for several years

2,0 hace 5 años

Puntos a favor:

Not much. its a klutzy design. It works mostly but is not easy to understand and frequently presents potential guests with wrong data. See below on ease of use.

Puntos en contra:

It looks awful. There is absolutely not one help screen within the product. The terminology is confusing. There are contradictory and confusing sections particularly on setting prices, establishing room prices etc. No facility for multi function rooms - e.g. is stand alone but also part of a suite. Beware because once locked in it is hard to change to another system. although we will do that at some point. There is no help screen anywhere within the system - nothing, nada. There is no support link within the system- the one that appears on one page results in "page not found". Our one attempt to call their hotline resulted in some serious attitude from them and no help at a ll. You had better be pretty smart and computer savvy if you want to use this and be prepared to spend a lot of hours trying to figure it out and make it work.

Respuesta de Sirvoy

hace 5 años

Hi Dennis, thanks for your review. See my responses below. - It is difficult for me to answer your first comment that Sirvoy 'frequently presents potential guests with wrong data'. Please send an email to communication@sirvoy.com if you wish to detail further. - In each one of Sirvoy's setting pages you will see a '?' box to the right. This is an information box designed to present clear instructions on how to proceed. - Thanks for your feedback on the multi function rooms, we are currently working to deliver this feature. - You mention that you are 'locked in', however Sirvoy is a pay-as-you-go-system that allows our clients to leave any time they wish. - If you click on the user icon on the top right of every page it will give you an option to contact support. - I looked into your account and it appears you have contacted our support over 20 times. Your staff members have a left positive rating for the help received. I hope this clarifies some of the issues. Thanks, Adele

Warren
General Manager en Australia
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Sirvoy Tops for us

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: time saving, easy to use, simple guidance when needed

Puntos a favor:

easy daily use, does it all for our business, channel manager is a big plus, prompts me when making an error. fantastic back up, Sirvoy has made our daily PMS a pleasure to use

Puntos en contra:

I cannot fathom pasting into emails or sms boxes.