18 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software

¿Qué es Bindy?

Bindy Retail Execution Software ayuda a las marcas minoristas y hoteleras a ejecutar estándares y programas a tiempo, en su totalidad, en cada sitio. Impulse el rendimiento con listas de verificación personalizadas, fotos y firmas y un flujo de trabajo correctivo de circuito cerrado.

Ejecución más rápida del sitio: cree formularios personalizados para lanzar promociones, verificar los estándares de la marca o los procedimientos operativos.

Aumente la productividad: optimice su flujo de trabajo de inspección al eliminar formularios en papel, Excel y demoras.

¿Quién usa Bindy?

Minoristas de unidades múltiples, construcción, tiendas de conveniencia, bienes de consumo empaquetados, administración de instalaciones, hoteles y hospitalidad, estacionamiento, combustible de petróleo, farmacias, restaurantes, QSR, spas.

Bindy Software - 1
Bindy Software - 2
Bindy Software - 3
Bindy Software - 4

¿Tienes dudas sobre Bindy? Compara con una alternativa popular

Bindy

Bindy

4,9 (15)
119,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
115
2
4,8 (15)
4,8 (15)
4,8 (15)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
84
11
4,2 (184)
4,2 (184)
4,5 (184)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Bindy

FranConnect
Funcionalidades más valoradas
Controles o permisos de acceso
Gestión de marca
Métricas de rendimiento
MeazureUp
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de auditorías
Gestión de inspecciones
Wrike
Funcionalidades más valoradas
Creación de paneles de comunicaciones
Flujo de trabajo configurable
Gestión financiera
QT9 QMS
Funcionalidades más valoradas
Acciones preventivas y correctivas (CAPA)
Almacenamiento de documentos
Captura de documentos
monday.com
Funcionalidades más valoradas
Identificación del producto
Seguimiento de fechas de vencimiento
Seguimiento de inventario
AppBase DCM & BPM Platform
Funcionalidades más valoradas
Gestión de contactos
Gestión de tareas
Gestión de tickets
Asana
Funcionalidades más valoradas
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos
Connecteam
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Clock In/Out
Seguimiento de horas de los empleados
Cority
Funcionalidades más valoradas
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Mantenimiento de registros OSHA

Opiniones de Bindy

Evaluación media

General
4,9
Facilidad de uso
4,8
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
87%
4
13%
Carol
Quality Assurance en EE. UU.
Restaurantes, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Calibration

4,0 hace 5 meses

Comentarios: Very good. Quick responses with links to my questions.

Puntos a favor:

Reports, ease of creating a calibration

Puntos en contra:

When modifying a submitted calibration, it would be good if new submitted calibration was auto sent to appropriate parties

Respuesta de Bindy

hace 5 meses

Thank you for your review. We appreciate the feedback. With regards to updates to an existing calibration, changes are not sent automatically. You can however manually send them using the built-in inspection email function and selecting the applicable recipients from the list of site affiliated users. This gives the sender granular control. Note that user new user comments, including action plan comments, are sent automatically. Again, we appreciate your feedback.

Steve
Senior Vice President en Canadá
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

An Invaluable Tool

5,0 hace 5 meses

Comentarios: We have had a very positive experience with the Bindy platform, and with the service and support we have required from time to time.

Puntos a favor:

With a network approaching 400 units nationwide, Bindy is an invaluable resource. The archiving of reports, photos, and more provide us the historical data we need to effectively manage and support our Franchisees.

Puntos en contra:

My complaint isn't an issue with Bindy, but with the personnel who submit the reports. Inconsistency in the collection of information is a human challenge we are still working to address.

Respuesta de Bindy

hace 5 meses

Thank you for your review. We are noting the challenge posed by human submissions. Many customers now utilize the “Mandatory photos” and/or “Mandatory videos” feature of Bindy to provide photographic evidence that the standard was met. However, there is always the challenge. We appreciate the insight and the partnership.

Kendra
Manager en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Most Effective Compliance Platform!

5,0 hace 5 meses

Puntos a favor:

The Bindy platform has been amazing for our company. Bindy makes everything easy, from setting up compliance forms, conducting location visits, and exporting visit data. Everything I need is just a click away. Every time I have a question and reach out to the support team, their response is prompt and thorough. There is nothing more I could ask of a compliance platform.

Puntos en contra:

There is nothing. Anything I have had an issue with the Bindy team has helped rectify the issue.

Respuesta de Bindy

hace 5 meses

Thank you for your review. Your feedback and questions over the years have been very helpful and contributed to product features and new capabilities. We appreciate the partnership and are always available to answer your questions and assist.

Nelson
Division Sales and Operations Manager - West en EE. UU.
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Bindy works

5,0 hace 5 meses

Comentarios: [sensitive content hidden] has been great from the very beginning and slows down when I need him to.

Puntos a favor:

I like that we are able to customize the inspections and run various reports. I also like that you can view Inspections side by side.

Puntos en contra:

I wish you could narrow a report before running it and not have to insert a filter.

Respuesta de Bindy

hace 5 meses

Thanks for your review. Customization and 27+ reports, graphs, and charts, are essential parts of the Bindy platform. Thank you for your feedback about report filtering. This is done for speed with “sensible defaults”, but we appreciate that some users may want to control the report, the first time around. We will discuss this further with the product group.

Eric
Vice President of Operations en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Bindy is the right compliance tool

5,0 hace 5 meses

Comentarios: [sensitive content hidden] and the entire team are always willing to assist us in running a successful restaurant company by validating that our systems and protocols are being followed.

Puntos a favor:

The ease of the platform itself. They have templates for you to customize to fit your business model.

Puntos en contra:

The ability to add items to reviews via email.

Respuesta de Bindy

hace 5 meses

Thank you for your review. Food service is not for the faint of heart! We are delighted to a partner and play a role in validating your systems and protocols. We also appreciate your feedback.