Medallia Experience Cloud

¿Quién usa Medallia Experience Cloud?

Customer experience management platform that helps businesses of all sizes capture and analyze customers' feedback across all communication channels to improve the overall brand value.

¿Qué es Medallia Experience Cloud?

Medallias award-winning SaaS platform, the Medallia Experience Cloud, leads the market in the understanding and management of experience for customers, employees and citizens. Medallia captures experience signals created on daily journeys in person, digital and IoT interactions and applies proprietary AI technology to reveal personalized and predictive insights that can drive action with tremendous business results.

Información sobre Medallia Experience Cloud

Medallia

https://www.medallia.com/

Fundada en 2001

Resumen de precios de Medallia Experience Cloud

Medallia Experience Cloud no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.


Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Medallia Experience Cloud: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Medallia Experience Cloud

  • Análisis
  • Comentarios de 360 grados
  • Creación de informes de llamadas
  • Gestión de encuestas
  • Recopilación de comentarios
  • Supervisión de quejas

Lista completa de Herramientas para medir la satisfacción del cliente

  • Análisis
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de texto
  • Análisis predictivo
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión del conocimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Recopilación de datos multicanal
  • Segmentación de clientes

Lista completa de Software de gestión de experiencia del cliente

  • Admite audio/imágenes/vídeo
  • Biblioteca de preguntas
  • Encuesta móvil
  • Encuesta sobre sitio web
  • Herramientas de análisis de datos
  • Lógica de exclusión
  • Marketing por correo electrónico
  • Rama de preguntas
  • Recolección de respuestas sin conexión
  • URL de encuestas personalizadas

Lista completa de Software para encuestas

  • Benchmarking
  • Estudios de pulso
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de objetivos
  • Gestión del rendimiento
  • Reconocimiento de empleados

Lista completa de Soluciones de motivación para empleados

Alternativas a Medallia Experience Cloud

Más alternativas a Medallia Experience Cloud

Opiniones de Medallia Experience Cloud

Todas las opiniones

Calificación general

4,5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,4
Atención al cliente 4,5
Funcionalidades 4,4
Relación calidad-precio 4,2

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Bojan G.
Business Development Manager
Externalización/deslocalización, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/12/2018

"The best way to measure and record your customer satisfaction"

Puntos a favor: If you are a customer facing organization such as a hotel and struggle to deal with customer feedback, it's time to digitalise. Medallia is a great software for hotels, I've used it in 2 hotels and never had issue. Customer feedback was easily collected from customers through customizable surveys and the data ranked. It is important to train your front line to collect customers emails in order to get a higher respose rate and improve your NPS. Works with most of the CRM's.

Contras: No issue. Many reporting capabilities. I was very happy with the product.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/12/2018
Usuario verificado
Contact Center Industry Consultant
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/4/2018

"Excellent from introduction to implementation. It was first rate."

Comentarios: Improved performance from front line agents as well as leadership who really have embraced the new tools.

Puntos a favor: Flexibility, ease of use and ability to train users quickly for use right out of the box. This application provides a way for Call Centers to become true Contact Centers. As a high quality Customer Experience steps to the forefront of business demands and requirements, this software tool gives me as a consultant a way to help clients boost their efficiency, overall Customer Satisfaction and, employee satisfaction. The better the customer experience is the better employees enjoy their job and they love when tools give them added tools that give them the ability to surprise customers.

Contras: Cost is always a concern. There is a steep learning curve to consider your team fully utilizing all of the features that this product delivers. You have to commit to it and make learning and using the system a priority. It provides a great deal of data output that can be useful if leadership is given the flexibility and time to review and use the data to improve performance.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/4/2018
Usuario verificado
Personal Trainer
Salud, bienestar y deporte, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/10/2020

"Industry Standard for Customer Feedback"

Comentarios: Medallia has helped us to get customers feedback and make improvements that give customers more value.

Puntos a favor: It allows you to get honest and real time feedback from customers. The software allows customers to rate your business in multiple aspects and give feedback in their own words.

Contras: This software isn't the easiest to access and share among co workers, often reviews are screenshotted to be shared.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/10/2020
Usuario verificado
Enterprise Customer Experience NPS (Net Promoter Score) Lead
Telecomunicaciones, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/2/2019

"High Total Cost of Ownership"

Puntos a favor: It just works once extensive setup is in place.

Contras: Very expensive to run. Medallia's model is based on maximising Medallia consultancy - even for simple things like adding new touchpoints, help requests, simple customisations. I prefer cloud based services that gives much more control to the customer.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/2/2019
Usuario verificado
Human Resources Manager
Producción audiovisual, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/7/2020

"Very comprehensive customer experience tool"

Puntos a favor: I know there are many other use cases than how we used Medallia but I found the experience easy to navigate and straight forward to understand customer and internal NPS scores and feedback. Also I really liked the ability to respond to concerns and create action plan related to it.

Contras: I think the reporting and analytics component could be improved to help users see the bigger picture and more easily pinpoint key take aways from the feedback.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/7/2020