Intellect

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Por Intellect

¿Quién usa Intellect?

Intellect está optimizado para empresas del mercado intermedio con recursos de TI limitados o restringidos o para ejecutivos empresariales que desean sacar adelante el trabajo sin necesidad de contar con un programador de software.

¿Qué es Intellect?

Quality Suite, de Intellect, es una solución de software que ha demostrado mejorar las operaciones de calidad y reducir los costes generales de calidad en un 40 %. Sus aplicaciones están diseñadas por expertos certificados en calidad y pueden adaptarse fácilmente sin programación, con una sencilla tecnología de tipo arrastrar y soltar, para adecuarse a tus necesidades empresariales concretas. Con la funcionalidad de flujos de trabajo automatizados, es posible disminuir el tiempo dedicado a las laboriosas tareas manuales. Sus aplicaciones incluyen control de documentos, formación de empleados, gestión de auditoría, CAPA (acciones correctivas y acciones preventivas) y no conformidades.

Información sobre Intellect

Intellect

http://www.intellect.com/

Fundada en 2000

Resumen de precios de Intellect

Intellect no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Intellect

Herramientas de control de versiones
Archivo y conservación
Comentarios/notas
Comparación de versiones
Control de procesos de aprobación
Controles o permisos de acceso
Historial de revisión
Para documentos de ingeniería
Registro de auditoría
Registro de entrada y salida de documentos
Restauración de versión previa
Acceso móvil
Alertas y notificaciones
Evaluación de riesgos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de formularios
Gestión de la conformidad
Gestión de problemas
Gestión de tareas
Panel de comunicaciones
Planificación de auditorías
Seguimiento de activos
Alertas y notificaciones
Creación de informes/análisis
Gestión de instrumentos
Gestión de la conformidad
Gestión de pedidos de trabajo
Impresión de certificados/etiquetas
Instrucciones de calibración
Programación de calibración
Archivo y conservación
Automatización proceso/flujo de trabajo
Conforme con HIPAA
Conformidad FDA
Conformidad con la OSHA
Conformidad con la ley Sarbanes-Oxley
Conformidad con normas ISO
Conformidad medioambiental
Control de versiones
Encuestas y comentarios
Gestión de auditorías
Gestión de incidentes
Gestión de riesgos
Seguimiento de la conformidad
Tests de elementos de control
Búsqueda de texto completo
Contratos de especialidad
Contratos gubernamentales
Control de versiones
Firma electrónica
Gestión de flujos de trabajo
Gestión del ciclo de vida de los contratos
Lado de la compra (proveedores)
Lado de venta (clientes)
Plantillas prediseñadas
Seguimiento de la conformidad
Seguimiento del progreso
Acciones preventivas y correctivas (CAPA)
Control de calidad de proveedores
Control de documentos
Gestión de auditorías
Gestión de equipos
Gestión de la conformidad
Gestión de la formación
Gestión de normas ISO
Gestión de quejas
Gestión de riesgos
Gestión del mantenimiento
Seguimiento de defectos
Alertas y notificaciones
Automatización de procesos empresariales
Cartografía de procesos
Colaboración
Controles o permisos de acceso
Diseño y modelado del proceso
Gestión de flujo de trabajo visual
Gestión de reglas de negocio
Seguimiento de cambios de proceso
Acceso móvil
Automatización de procesos empresariales
Configuración de flujos de trabajo
Controles o permisos de acceso
Editor gráfico del flujo de trabajo
Gestión de calendarios
Gestión de documentos
Gestión de formularios
Gestión de tareas
Integraciones de terceros
Panel de control personalizable
Seguimiento de la conformidad
Sin código
Acceso sin conexión
Archivo de documento
Control de versiones
Conversión de tipo de archivos
Ensamblaje de documentos
Firma electrónica
Herramientas de colaboración
Indexación de documentos
Reconocimiento óptico de caracteres
Recuperación de archivos
Retención de documentos
Seguimiento de la conformidad
Análisis de causa raíz
Control de calidad
Gestión de auditorías
Gestión de incidentes
Gestión de la formación
Gestión de quejas
Gestión de riesgos
Gestión del cambio
Planificación CAPA
Seguimiento de disconformidades
Archivo y conservación
Control de versiones
Enrutamiento automatizado
Firma electrónica
Gestión de alzadas
Gestión de la conformidad
Gestión del cambio
Revisión periódica

Opiniones de Intellect

Mostrando 5 de 53 opiniones

General
4,5/5
Facilidad de uso
4,5/5
Atención al cliente
4,7/5
Funcionalidades
4,5/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Lori G.
Quality Assurance Analyst
Telecomunicaciones, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/7/2019

"Intellect Software"

Comentarios: Overall experience with Intellect is great. Everyone at Intellect is very helpful and great to work with.

Puntos a favor: The software is easy to setup and create new modules if needed. Also very user friendly in finding documents.

Contras: There really is nothing that I don't like about the software.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/7/2019
Kevin S.
Regulatory Compliance Manager
Bienes de consumo, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020

"Intellect Implementation and Capabilities"

Comentarios: Thus far the experience has been great. The software is mostly intuitive and the abilities are endless. Really excited to become fully operational with the program across multiple departments.

Puntos a favor: This software has endless compatibility with other existing software programs. Like most software, much of the work is on the front end and we are still establishing our "live" site. However, any function, feature or scenario we have come up with and the Intellect software has been able to provide multiple ways of accomplishing the task.

Contras: Intellect requires a lot of bandwidth to complete the publishing of sites to the "test" and "live" sites. Difficult to do during normal business hours on slower networks.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020
Steven B.
VP Quality
Productos farmacéuticos, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020

"KnowBio, LLC"

Comentarios: It remains a good value when compared to other QMS solutions, because of the flexibility. Understanding "flexibility " is a selling point but i believe that effort is not well balanced with meeting industry expectations.

Puntos a favor: Ability to configure without professional services, however. Ability to build additional apps, thereby increasing value outside of Quality department

Contras: Much of the OOB workflows and configurations are not reflective to typical QMS workflows for the pharma/med device industry, therefore heavy user configuration is required. The documentation package is not compliant, execution and the documentation effort was poor. URS, FRS, Guides are not even accurate, much less complete. Understanding how the OOB configurations work is key to efficient user configurations. The documentation package should be a reliable source for that understanding, but it is not. While my technical support person has been excellent, the number of hours required to configure the OOB, FAR exceeds the actual number of hours granted as part of the purchase. Not just "wish list" configuration or company specific configuration, but configuration to mirror industry expectations for work flow and compliance.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020
Kris S.
Vice President, BPM and Microsoft Solutions
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/8/2016

"Great Form Design, Drill-Down Capabilities and Dashboard"

Comentarios: I think in terms of complication backlog, for us, our customers were a consulting outfit so any organization, any customers that have a very small or large IT staff and they have a backlog of work that needs to be done in terms of developing applications, I think this is a great fit for that kind of a model where you go in with no coding. You can develop applications as well as workflows very quickly. Great for Work Order Management! So for our need it has been very sufficient, very adequate. In terms of scalability, we have had no issues so far.

Puntos a favor: I would say the valuable features are the form design. The form design is extremely, extremely intuitive, and also the dashboard design. I also love the drill-down capabilities and so forth. I would say it's some of the two best assets in those features in the product. Technical support has been knowledgeable and proactive. They're all very supportive and very good because one of the things that I always look for in a product is support. I've been with other organizations where support has been very lackluster, so this, Intellect is one of the better ones out there.

Contras: One of the areas that I'd like to see improved, or actually it could be added in, is integration with some of the other platforms. For instance Microsoft Office, SharePoint, CRM and all other platforms. One other thing that they really need to put in is that BPM is central to everything and that you are integrating right into your line of business applications, your line of business applications can be written in C-sharp, can be written in Java. You want to access that information and then create a workflow or create an application.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/8/2016
Antoine A.
Co-Founder & Senior Consultant
Hospital y atención sanitaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/8/2016

"It Helps Us Develop Summary Reports, Workflow Structure And Approval Process"

Comentarios: Increased number of patients' participation by 300% in one year, and increased the number of providers 10 to 50. Increased revenue by two-fold and eliminated billing errors by 30%. No issues with deployment. The platform is very robust and provides alternatives with ease of use for data conversion or importing data from other systems. I started with one module; four years later, I had more than eight modules. The largest return on our investment was due to increased revenue which resulted in increase in patients' participation and reducing billing errors. Never had any data integrity problems; helped us achieve compliance.

Puntos a favor: Ability to rapidly develop an entire suite of applications, including work order management. Requires very little or no IT investment. Eliminates the need to develop logical and physical design. Requires no Web or Java technical skills. Excellent drill-down capability with no programming required. Valuable Features:
The ability to quickly develop a master-details relationship.
Drill-down capability from anywhere, whether you are on the chart, table or screen.
Develop a consolidated tables with summary reports, and the workflow structure and approval process.

Contras: Room for Improvement:
Charting capability.
Provide additional chart types and dimensions, and to allow more flexibility when using charts.
In addition to importing flat files, allow dynamic use of imports

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/8/2016