¿Qué es Comm100 Live Chat?

La plataforma de participación digital Comm100 potencia las interacciones en tiempo real a través de la web, los dispositivos móviles y la mensajería. Facilita que las organizaciones respondan preguntas, resuelvan problemas y mantengan complacidos a los clientes. Desde marketing y ventas de primera línea hasta servicio y asistencia continuos, Comm100 permite realizar grandes experiencias digitales que generan ingresos sin aumentar los costos. Organizaciones como HP, Advanced Auto Parts, Stanford University y Veridian Credit Union utilizan Comm100 para superar las expectativas de los clientes todos los días.

¿Quién usa Comm100 Live Chat?

Organizaciones que necesitan resolver problemas y satisfacer a los clientes de la manera más eficiente y rentable posible.

¿Dónde se puede implementar Comm100 Live Chat?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (local), Linux (local), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Comm100 Network Corporation
  • Ubicado en Vancouver, Canadá
  • Fundada en 2009
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

alemán, búlgaro, chino, español, francés y otros 8

Sobre el proveedor

  • Comm100 Network Corporation
  • Ubicado en Vancouver, Canadá
  • Fundada en 2009
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

alemán, búlgaro, chino, español, francés y otros 8

Imágenes y vídeos de Comm100 Live Chat

Comm100 Live Chat Software - 1
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Vídeo de Comm100 Live Chat
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Comm100 Live Chat

29,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
19,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
38,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
21,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Comm100 Live Chat

  • Acceso móvil
  • Alertas y alzada
  • Asistencia remota
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de clientes
  • Chat de vídeo
  • Chat en tiempo real dirigido a consumidores
  • Chat en vivo
  • Chat proactivo
  • Comunicación multicanal
  • Control/Acceso remoto
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Formulario sin conexión
  • Geosegmentación
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets de soporte
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de transcripciones/chat
  • Integraciones de terceros
  • Métricas de rendimiento
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Transferencias/enrutamiento
  • Videoconferencia

Alternativas a Comm100 Live Chat

Una plataforma moderna de help desk para todo tipo de organizaciones. Versión alojada en la nube o instalación local para alojamiento propio.
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
Pon la atención al cliente en el corazón de tu empresa. Los agentes se vuelven más productivos, los gerentes se vuelven más impactantes y los clientes adquieren más poder. Descubre más sobre Zoho Desk
Solución de gama alta, diseñada para la colaboración efectiva, la comunicación, las redes sociales y el flujo de trabajo y la gestión del conocimiento. Descubre más sobre Bitrix24
User.com es un sistema avanzado de marketing y ventas que ayuda a automatizar la comunicación personalizada y a optimizar los procesos comerciales.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
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Mejora el éxito del cliente y la asistencia al cliente y consolida a tus consumidores a lo largo de todo su ciclo de vida en una única plataforma. Descubre más sobre Froged
EcholoN, un conjunto de software de gestión de servicios, representa una solución integral para servicio, asistencia y atención al cliente.
Vision Helpdesk ofrece asistencia técnica, mesa de ayuda por satélite o multicompañía y herramientas de software de centro de atención con metodología de Biblioteca de Infraestructuras de TI (ITIL) para empresas de todos los tamaños. Descubre más sobre Vision Helpdesk
Proporciona a las empresas soluciones de IA conversacional rentables a través de chat, correo electrónico y voz para transformar la interacción con el cliente.
Una destacada plataforma de atención al cliente que está diseñada para brindar herramientas innovadoras y datos unificados a los empleados de servicio.

Opiniones de Comm100 Live Chat

Evaluación media

General
4,7 (104)
Facilidad de uso
4,7 (104)
Atención al cliente
4,6 (104)
Funciones
4,5 (104)
Relación calidad-precio
4,4 (104)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
76%
4
22%
2
1%
1
1%
Drew P.
Drew P.
Customer Solutions Engineer, Team Lead en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

This is a great tool for providing live chat to our customers. We've been using it for 2.5 years now

5,0 hace 5 años

Comentarios: Easy interaction with customers.

Puntos a favor:

Easy to get up and running and customize. Easy to manage multiple interactions. Switching between devices or refreshing browser doesn't lose session.

Puntos en contra:

When there are problems it can be a bit of a blackbox. No real troubleshooting tools. Can't monitor chats on the mobile app.

Respuesta de Comm100

hace 5 años

Hi Drew, thank you for taking time to leave us detailed comments. Glad to hear that you find our live chat product easy to use. Regarding the troubleshooting tools, may I know what kind of tools you'd like to have and the issues you run into? It would be great if you could contact our support team for suggestions and for troubleshooting. They can be reached at support@comm100.com, or you can chat with us online. For monitoring chats on the mobile app, we'll send it to our product team as feedback for future improvement. Thank you.

Chris D.
CTO en RU
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Everything you could want from a live chat system and more...

5,0 hace 2 años

Comentarios: The ability to provide solid, fluid, customer service. It seems a basic requirement and one all live chat providers should be able to meet, but after experience with numerous other providers, Comm100 has been the only one that has provided a consistency high level of service to internal teams and our customers. High availability built in makes it stress-free.

Engagement and relationships with our customers have certainly improved and we hope to be with Comm100 for the foreseeable future.

Puntos a favor:

Comm100 has excellent features, a good range of tools and is well-priced compared to some competitors. It's not as cheap as some alternatives but you really do get what pay for with Comm100. We've been with Comm100 for around 4 years now since making the move from LivePerson and it has improved the service and customer relations to no end. The system is easy it use and fluid from both agent and customer's perspective. The system has a plethora of different integrations through their library of pre-built integrations such as SalesForce, or if you have any self-hosted reporting does then you can integrate directly through the Comm100 API.

Puntos en contra:

In our experience we have come across nothing negative. There have been features that didn't exist or work for our particular use case in the beginning but Comm100 do not shy away from addressing customer needs and many development requests we've made have been considered and deployed to the platform.

Karim A.
association president en Turquía
Servicios de información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Comm100 didn't care about our data

1,0 hace 3 años

Comentarios: The whole company should be closed down and the owners made to sell their private assets to compensate the people who they have let down

Puntos a favor:

nothing any more - I have to fill the box with this other blurb just to reach the minimum character count

Puntos en contra:

the fact that after confirming in writing that they were going to continue supprt for the User and Contact module they just deleted our entire data right in the middle of us working on it. Their wholly inadequate system would not even allow us to back up any more than about 1 MB at at a time. I am surprised they are still in business

Respuesta de Comm100

hace 2 años

Hi Karim, There may have been a misunderstanding here. Before discontinuing our User and Contact products, we ran a multi-month notification campaign and sent many emails to administrators. Users of the product were advised to download their data in advance of the close date. That being said, we are truly sorry for any inconvenience this caused you, and would like to offer you and your team 3 months of Comm100 for free. If you are interested, or need more help from us, please chat with us on our website.

Rob H.
WFM Phone Routing Coordinator en EE. UU.
Comercio minorista, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Comm100 has good pricing and functionality

5,0 hace 2 años

Comentarios: Good customer service, good team, excellent follow through and easy to launch

Puntos a favor:

The pricing and features of this chat product is definitely top notch. The features included make it for an excellent, full experience for the agent and the customer

Puntos en contra:

The reporting is very lacking. Splitting out agents can be challenging. We normally will download to excel and apply pivot tables to get the information we need. It would be nice to have a click and go option within the application though

Glenn L.
President en EE. UU.
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Online Chat Services

5,0 hace 3 años

Comentarios: Being available to our visitors when they are most interested. Unfortunately many clients rarely utilize chat, but for those that do, we're here!

Puntos a favor:

Very easy to use. I think web visitors have an expectation that companies have an online chat service. Comm100 does just that. One of the nice features is that it is not a bot. A real human interacts with the customer.

Puntos en contra:

Really can't think of anything. Support is good. Product does what it is supposed to do. Good company. Only concern is that many CRMs are beginning to provide chat as a free benefit. Thought about changing, however I know I can trust Comm100.