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¿Qué es RXNT?

RxNT es un proveedor de soluciones de software innovador para el sector de la salud. Las soluciones basadas en la nube de RxNT permiten a los proveedores trabajar desde prácticamente cualquier lugar. RxNT | PM cuenta con una potente solución de facturación diseñada para satisfacer las necesidades de cualquier empresa de práctica o facturación. RxNT | eRx está certificado por EPCS y puede integrarse completamente con el conjunto de productos de RxNT o como una solución independiente (las aplicaciones de Android e iOS están disponibles para descargar). RxNT | EHR ayuda a los proveedores a mejorar la seguridad del paciente y optimizar el flujo de trabajo.

¿Quién usa RXNT?

RxNT se compromete a proporcionar soluciones de software innovadoras, que incluyen la prescripción electrónica, la gestión de la práctica y las historias clínicas electrónicas, para profesionales de la práctica médica y de facturación médica.

RXNT Software - 1
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RXNT

RXNT

4,3 (453)
298,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
138
No se han encontrado integraciones
4,3 (453)
4,2 (453)
4,2 (453)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
229,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
17
No se han encontrado integraciones
4,0 (99)
3,8 (99)
3,2 (99)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a RXNT

Amazing Charts
Funcionalidades más valoradas
Con certificación ONC-ATCB
Programación de citas
Recetas electrónicas
AdvancedMD Billing Services
Funcionalidades más valoradas
Gestión de reclamaciones
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Procesamiento de pagos
Aesthetic Record
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Fotos antes y después
Recordatorios
Medisoft
Funcionalidades más valoradas
Entrada de códigos y cargos
Filtro de reclamaciones
Historial de facturas
ChiroTouch
Funcionalidades más valoradas
Conformidad con el sector sanitario
Gestión de citas
Notas SOAP
CollaborateMD
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Facturación
Gestión de reclamaciones
Tebra
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Gestión de expedientes de pacientes
Programación de citas
DrChrono
Funcionalidades más valoradas
Conformidad con el sector sanitario
Gestión de expedientes de pacientes
Historia clínica electrónica/informatizada
Insight
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de clientes
Recordatorios por correo electrónico

Opiniones de RXNT

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,2
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
56%
4
30%
3
6%
2
3%
1
4%
James
James
Medical Director for Hospice and Palliative Care en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Excellent for hospice and palliative care

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

E-prescribing is the only feature that I use and it is excellent. It makes EPCS easy and allows my staff to assist me with preparing the prescriptions for my review and authorization.

Puntos en contra:

The web interface could be better as well as the process to add and administer users.

Michelle
business owner/biller en EE. UU.
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Krogstad Review

4,0 hace 3 años

Comentarios: I rank this software very high overall compared to other billing and EHR software systems and the support as well as the chat process is very highly rated

Puntos a favor:

The ease of use and the ability to work within the system without having to move from a lot of different screens. Your support staff is awesome and incredibly knowledgeable, I really appreciate that

Puntos en contra:

1. I think the billing processes are overall good but there is a lag time in processing as the day goes on. 2. posting payments has been slower lately. 3. need to indicate in the EHR what office you are in on the header. 4. please add the date of birth next to the patient on all screens. 5. Customized preferences do not always save as defaults, you have to keep selecting them. An example is the insurance payments screen. The payment amounts are way to the left and I have a customized view and select default but it never saves. When I go back into the screen it has reset. 6. Custom preferences are sometimes overwritten or do not save 7. In billing, if I save a claim from a different location other claims after it also default to that location. 8. Custom reports are difficult to create and are not as easy to create as they should be. Also, the options needed for custom reporting are not always available

Samantha
APRN owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Pediatric Clinic

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Very good. I am happy with our choice to use this system.

Puntos a favor:

Ease of use and low cost. All in one system.

Puntos en contra:

It does not include a couple of features that are needed in the pediatric setting. You have to have separate tabs open for each part of the system, schedule, ehr, billing.

Tim
Owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

AVOID this EMR

1,0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: Overall experiences zero out of 10 please do not make the mistake by signing up with this organization

Puntos a favor:

There is actually nothing that our practice went through with RXNT that was a positive

Puntos en contra:

Patient migration, encounter formation, sending prescriptions, customer service

Respuesta de RXNT

hace 3 semanas

Hi Tim, we're sorry to hear that you had a negative experience with RXNT. We do everything we can to meet the unique needs of every client, and we have procedures in place surrounding setup, migration, points of contact, etc. Setup and migration are a collaborative process, and they require an active role to ensure our customizable software will meet the required needs of your business. Unclear or ineffective designation of responsibility by the client for system setup and transition from another software will result in setup delays. We can assure you that our training and support staff work very hard to ensure that any issues are addressed promptly and effectively, and we are 100% committed to your success. While we understand that this situation may be frustrating, we prefer that feedback be communicated directly and professionally. Multiple members of our team have already been in contact, but please reach out to connect@rxnt.com if there's anything else we can help with!

Dawn
Registered Medical Assistant en EE. UU.
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

E-Scribe New user

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Customer service and the representative that helped with set up was very nice and helpful. [sensitive content hidden] has been very supportive

Puntos a favor:

I like that we do not have to completely fill out the demographics for a patient. I like that the medications saved are able to be viewed by all our network

Puntos en contra:

I would like to have the pharmacy search easier for small pharmacies and I would like to have the pharmacy list be saved for the whole network like the medications saved. I think you need more training. The video's are more of a basic understanding and the rest I had to figure out on my own. It would be nice if you had a rep visit the facility and offer a training session to the trainer.