HR Acuity

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Por HR Acuity

¿Quién usa HR Acuity?

Atención de la salud Educación superior. Servicios financieros Tecnología Fabricación K-12 (escolarización infantil, primaria y secundaria). Hostelería Otros sectores.

¿Qué es HR Acuity?

El entorno laboral actual se enfrenta a muchos riesgos. No es posible evitar cada problema de relaciones con los empleados, pero sí se puede gestionar la respuesta de la organización. HR Acuity es una plataforma tecnológica creada para la gestión de relaciones con los empleados que permite supervisar, investigar y analizar de forma consistente. Ofrece inteligencia integrada, plantillas y creación de informes para fomentar las buenas prácticas, investigaciones justas, tendencias con analíticas de visión anticipada y experiencias fiables para las personas.

Información sobre HR Acuity

HR Acuity

http://www.hracuity.com

Fundada en 2006

Resumen de precios de HR Acuity

HR Acuity no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de HR Acuity

Software de gestión de quejas
Acciones correctivas (CAPA)
Clasificación de quejas
Enrutamiento
Gestión de casos
Gestión de comentarios
Gestión de encuestas
Gestión de formularios
Gestión del control de calidad
Portal de autoservicio
Seguimiento de problemas
Seguimiento de quejas de clientes
Supervisión de redes sociales
Base de datos de empleados
Comentarios de 360 grados
Contratación de personal
Gestión de ausencias
Gestión de indemnizaciones
Gestión de nóminas
Gestión de selección de personal
Gestión de tiempo y asistencia
Gestión de ventajas
Gestión del rendimiento
Perfiles de empleados
Portal de autoservicio
Seguimiento de candidatos
Creación de informes y estadísticas
Gestión de contactos
Gestión de datos
Gestión de incidentes
Perfiles de sujetos

Opiniones de HR Acuity

Mostrando 5 de 22 opiniones

General
4,3/5
Facilidad de uso
4,3/5
Atención al cliente
4,6/5
Funcionalidades
4,2/5
Relación calidad-precio
4/5
Usuario verificado
Sales Associate
Ropa y moda, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/4/2019

"Consistent"

Puntos a favor: Great for consistent record keeping, easier UX and interface to follow.

Contras: I do not have any cons that I can think of to mention.

Respuesta de proveedores

por HR Acuity el 24/4/2019

Thank you! We appreciate your support of HR Acuity and look forward to a long partnership with you and your organization.
Best,
Deb Muller
CEO, HR Acuity

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/4/2019
Buster M.
Driver Relations Specialist
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 10.001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/10/2016

"Thoughts on HR Acuity"

Comentarios: We use HR Acuity to document a variety of issues such as drivers seeking other employment and disciplinary issues. It's a relatively simple program to use and provides easy ways to sort and recover a lot of information. I think you can make it as simple or as detailed as necessary. However, to me the most important thing about HR Acuity is the outstanding customer support they provide. The few times that we have had program problems, they were quick to respond and get it fixed. Their support staff is friendly, knowledgeable and thorough. And by their manner, you know that they really care about you as a customer. They are glad to answer any questions you may have and listen to any suggestions. They also make sure that you are satisfied with the problem resolution. I highly recommend HR Acuity.

Puntos a favor: Its easy to use, but makes sure you provide needed information.

Contras: It would help if you could reopen cases and also delete documents that are attached to the wrong closed case in error.

Respuesta de proveedores

por HR Acuity el 17/1/2017

Hi Buzz,
I love to hear that our support team is so responsive to your needs. When we shared your Capterra feedback, they told me you are one of their favorite (and best) users! I'm not sure you are aware but we recently released an enhancement that allows your super admin to reopen cases when necessary. That should solve your issue with attachments as well. Please let us know if there is anything else we can do to help or if you have other suggestions.
Best, Deb Muller - CEO

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/10/2016
Sharon W.
ER Specialist
Comercio minorista, 10.001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/7/2017

"Overall good product"

Comentarios: Able to access other cases colleagues worked on
User friendly
Reporting functionality

Puntos a favor: Easy to use, user friendly. Easy to retrieve documentation of close cases. Have various reporting abilities.

Contras: Only able to open 1 window at a time. Spell-check functionality should actually work and give you correct spelling and not just highlight that the word is incorrectly spelled

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/7/2017
Maureen C.
HR Director
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/10/2010

"Superb Aide to Conducting Professional Consistent Investigations"

Comentarios: High quality, cost effective product. Very reliable in terms of availability of system, with no service interruptions in the past 10 months of use.

Puntos a favor: HR Acuity is of benefit to both the HR professional who is relatively new to conducting investigations as well as the seasoned investigator. For the less experienced investigator, the system lays out a useful, advisable process, for example, think through what you are trying to achieve first, then identify what documents you should review and who you should interview BEFORE you jump into the investigation. The seasoned investigator will appreciate the orderly flow of the system which forces you to slow down and document each step of the process well. The result after the investigation is done and the final report is complete, is a case report that is detailed and consistent from investigation to investigation. I highly recommend this system to anyone who conducts even ONE investigation a year. The Employee Relations Case side of the system is a helpful way of tracking FMLA cases and other minor employee complaints and issues.

Contras: The only caveat I would give is that using the system MAY slow you down a bit, especially before you have built up your own series of templates for various types of investigations. Being slowed down during investigations is not necessarily a bad thing especially when the end result is high quality documentation but especially the more experienced investigator will need to be prepared for the additional time and make a commitment to utilize the system even when additional time is required.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/10/2010
Patt H.
Compensation Specialist
Salud, bienestar y deporte, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/11/2016

"Primary use for tracking FMLA"

Comentarios: We are utilizing this system for employee grievances, investigations, record-keeping of events and also Family Medical Leave tracking of documentation. Surprisingly, the FMLA tracking has involved to approximately 95% of the events in the system. It is a nice way to track and upload all required documentation.

Puntos a favor: HRIS interface allows basic information to be populated

Contras: I would like to see "Issue Description" to be included in the pop up window

Respuesta de proveedores

por HR Acuity el 17/1/2017

Hi Patt,
Thanks for the great feedback. Glad to see the SBL has been able to make your FMLA management process more efficient. I am going to ask a member of the Engagement Team to reach out to you to learn more about your suggestion for improvement.
Best, Deb Muller - CEO

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/11/2016