¿Qué es webCRM?

Puede que quieras sustituir un CRM obsoleto, problemático o que, simplemente, estés buscando tu primer sistema. El equipo dedicado de webCRM, ubicado en el Reino Unido, puede asesorarte.

Con servicios y asistencia totalmente emplazados en el Reino Unido, webCRM ofrece un sistema CRM exitoso que proporciona los retornos esperados en gestión de ventas, previsión, marketing y asistencia al cliente.

webCRM es una galardonada solución de CRM en la nube que puede integrarse con Office 365, Google, sitios web y muchos sistemas de contabilidad.

¿Quién usa webCRM?

webCRM es perfecto para pymes que necesitan un CRM de mayor nivel y adaptable al crecimiento de su empresa.

¿Dónde se puede implementar webCRM?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Efficy
  • Fundada en 1998

Asistencia de webCRM

  • Asistencia telefónica

Países disponibles

Bélgica, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

alemán, danés, español, finés, inglés y otros 4

Precios de webCRM

Precio inicial:

22,00 GBP/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

webCRM no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de webCRM está disponible a partir de 22,00 GBP/mes.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • Efficy
  • Fundada en 1998

Asistencia de webCRM

  • Asistencia telefónica

Países disponibles

Bélgica, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

alemán, danés, español, finés, inglés y otros 4

Imágenes y vídeos de webCRM

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Funciones de webCRM

  • Almacenamiento de documentos
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y estimaciones
  • Segmentación
  • Seguimiento de interacciones
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Alternativas a webCRM

Agile CRM es un paquete completo de ventas, marketing y servicios diseñado para permitir a las PYME vender y comercializar como las Fortune 500.
Sugar ayuda a los equipos de ventas, marketing y servicios a alcanzar todo su potencial en todo lo que hagan.
Gold-Vision CRM es una plataforma de ventas y automatización de marketing venta asequible, integrada y totalmente personalizable para empresas del mercado medio.
Software de gestión de relaciones con los clientes con help desk y gestión de proyectos.
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
C2CRM is the best CRM to manage your prospects and customers. Sales Automation, Marketing & Customer Svs. Easy to use and affordable.
La solución CRM para empresas en crecimiento para capturar nuevos negocios, rastrear la interacción postventa con el cliente y la entrega de proyectos.
amoCRM es el primer CRM impulsado por mensajería del mundo. Cuenta con un canal de ventas, seguimiento de clientes potenciales, comunicación multicanal y mucho más.
The Sales CRM With Marketing Suite That Builds Rapport With You. CRM, Email Marketing, Social Posting, Texting, Video Email, And More.

Opiniones de webCRM

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
63%
4
26%
3
11%
James Dean
James Dean
Head of Marketing & Growth en RU
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

WebCRM has revolutionised the way we work

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

- Amazing customer service. They're always happy to help - The ability to bespoke the platform to our business Ease of use - The seamless transfer between Activities (Lead Generation Team) and Opportunities (Sales) - Email marketing capabilities - Excellent reporting facilities - Easy for managers to see workload of employees

Puntos en contra:

- None! It's totally changed the way we work. We have transformed from a sub company to a projected organisation this year while using WebCRM. It is perfect for our business.

Respuesta de webCRM

hace 5 años

Thank you James. Very kind and so glad webCRM has been a tool to help you grow so rapidly. Long may it continue.

Usuario verificado
CRM Project Manager en Portugal
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

WebCRM - work from home

5,0 hace 3 años

Comentarios: I use it daily and can register every video consultation during this pandemic as well as all packages sold during this time. Making working from home a blessing during this time.

Puntos a favor:

No matter where I am in the world, as long as I have internet connectivity I am able to work. Working from home is easy with this product.

Puntos en contra:

Only that the amount of users are limited depending on which package you buy. It is a pity that not more users are able to make use of this great software at our company. To add video calls would be a great option!

Margrit
Head of Operations en Alemania
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Administrative customer Software

3,0 hace 9 meses

Comentarios: To organize an online customer administrative process is helpfull for working together with a team .

Puntos a favor:

Funktions for teamwork with several tasks at administrative customer invoice process are helpfull.

Puntos en contra:

Reports are better showing up since some month. But complicated to use.

Respuesta de Efficy

hace 9 meses

Hi Margrit and thank you for your review ! Concerning your comment, we're planning to organize quite soon webinars for our customers. Reports could be one topic, you're right. Thanks again and see you online ;-) The Efficy Team

Lynne
Director en RU
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great CRM syste

5,0 hace 4 años

Comentarios: Excellent experience. The customer services was second to none, everyone at WebCRM are always happy to help with any issues, nothing is too much trouble.

Puntos a favor:

This software is easy to use, easy to set up and has excellent editable reporting facilities. I have used several CRM systems but this is by far the easiest to use. I started using WebCRM with little or no knowledge of how to adapt the system but with the help of a trainer, I was able to adapt the sytem to my requirements, where necessary ultimately creating a system that was personalised to our needs.

Puntos en contra:

It doesn't make the tea! Nothing apart from that.

Respuesta de webCRM

hace 4 años

Thank you for sharing your experience Lynne. Really pleased you have integrated webCRM into your business so successfully and smoothly.

Tim
Manager of Operations en EE. UU.
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

This CRM has changed the way we keep track of our clients/projects

4,0 hace 5 años

Puntos a favor:

This product has allowed us to easily centralize our workflows, clients, projects, and other items which saves us countless hours and keeping us headache free. The program is very good at allowing our team to keep track of different tasks no matter when or where they are which is vital when you have people in different times zones or across the world.

Puntos en contra:

The program can be a little tough to get the hang of and the user interface seems a touch out of date compared to some of the other CRMs we use but it't not horrible. Like any product, there is a breaking in period that it takes in order to get used to the program and how to use it effectively. Once you get over that hump you will be happy with this program.

Respuesta de webCRM

hace 5 años

Thank you for your kind and honest review. I think it is fair to say that webCRM is more focused on organising and processing than very pretty interfaces, however we are always striving to improve the system to make the customer experience as easy as possible. CRM should help not get in the way!