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¿Qué es Redbooth?

Gestión de proyectos para equipos modernos. Redbooth es una plataforma de gestión de proyectos y tareas que proporciona un solo lugar para tareas de colaboración en equipo, debates y uso compartido de archivos. Redbooth es simple y flexible de usar, lo que permite a los equipos de proyectos y departamentos de miles de empresas realizar su trabajo. Libera hasta 10 usuarios con 2 espacios de trabajo y 2 GB de almacenamiento. Consulta los precios para obtener más detalles.

¿Quién usa Redbooth?

Los clientes de Redbooth provienen de una amplia gama de sectores, incluidas las de marketing y creativas, TI, equipos remotos y realmente cualquiera que trabaje en equipo de forma colaborativa.

Redbooth Software - 1
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Redbooth

Redbooth

4,4 (93)
12,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
58
18
4,5 (93)
4,3 (93)
4,3 (93)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
10,99 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
236
92
4,4 (12.728)
4,4 (12.728)
4,3 (12.728)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

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Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
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Slack
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real
Herramientas de colaboración
Planview AdaptiveWork
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos
Varios proyectos
Basecamp
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Seguimiento de creación de informes y proyectos
Smartsheet
Funcionalidades más valoradas
Campos personalizables
Planificación y programación de proyectos
Seguimiento del proyecto
Trello
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Planificación y programación de proyectos
monday.com
Funcionalidades más valoradas
Gestión de empleados
Seguimiento de inventario
Tratamiento de pedidos
Teamwork.com
Funcionalidades más valoradas
Campos personalizables
Planificación estratégica
Seguimiento de horas de proyecto

Opiniones de Redbooth

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
53%
4
39%
3
6%
2
2%
Irfan
Irfan
Project Manager en Pakistán
Usuario de Linkedin verificado
Diseño gráfico, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

The Best Solution for Project Management

5,0 hace 3 años

Comentarios: Overall, it is a great experience to work with Redbooth. Every morning, it is the first thing that I do. I go to Redbooth to review the ongoing projects, check the progress, share feedback, and adds assignees according to project needs, and change tags. Simply put, I love this product as it makes my life a lot easier.

Puntos a favor:

Smooth and easy project management is the best feature of Redbooth that I like. It helps creating projects, sharing data to initiate the process, reporting and tracking until the completion of tasks. I personally like how easy it is to add assignees, prirortising tasks, adding tags, descriptions, and getting everyone involved. In all reality, it is the best software for team collaboration and managing projects in an efficient way.

Puntos en contra:

I'm very much satisfied with the performance of Redbooth but the only weak side that I have noticed is the mobile application. All the features that the desktop version offers are not accessible via phone app. A couple of times, I tried to add comments but couldn't format the text. Also, the images are not visible in the mobile version. These are just some limitations that can be improved to make it perfect and flawless.

Leighton
Leighton
CEO en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Entretenimiento, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

A polished tool for small teams and individuals

4,0 hace 3 años

Comentarios: I've used Redbooth both to manage my own freelance work, and small teams. Overall the experience has been excellent for my uses, and remarkably polished. I primarily use Asana now as I work more with large teams these days, but I would certainly still consider Redbooth for other situations.

Puntos a favor:

Redbooth is probably the most intuitive of any project management system out there. The UI is clean, and it's unlikely you'll ever have to read the documentation. Redbooth also has an app on a surprising number of platforms--even Apple TV! If you want something that you or a small or medium-sized team can use with as little learning curve as possible, this is it.

Puntos en contra:

Redbooth's simplicity comes at the cost of the kind of complexity that is more-or-less necessary for more robust project management solutions. If you want deep analytics or advanced prioritization and task management features, especially for a larger team, you may find yourself disappointed.

Penisoara
Administrator en Rumanía
Fotografía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

it is a very good product, and the price is fully worth it

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Great way to keep project schedules organized, it helps me a lot to organize my 10 people in my team

Puntos a favor:

- Desktop sharing - good audio and video quality - great user interface

Puntos en contra:

- a bit difficult to find the conversations you want in history - I often have problems viewing word documents

Rachel
Promotions Director en EE. UU.
Entretenimiento, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Redbooth is OK

3,0 hace 3 años

Comentarios: I think there are some improvements to be made with Redbooth to where its a little more user friendly

Puntos a favor:

I like that you can organize your tasks into different sections and move them around. It is easy to view items. The chat feature is nice!

Puntos en contra:

I do not like that one you enter in a comment after a certain amount of time you aren't able to edit the comment.

Jessica
Solution Architect en EE. UU.
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Simple task tracking software

4,0 hace 5 años

Comentarios: It's been a great tool to keep client communication organized

Puntos a favor:

1. The ease of adding columns to customize to different project's needs. 2. Very easy for clients to learn and use

Puntos en contra:

1. lack of outside integrations 2. Task assignments: teaching clients to properly tag/notify people can be a challenge since it's not clear who or when people will get notified without knowing the software