Redbooth

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Por Redbooth

¿Quién usa Redbooth?

Los clientes de Redbooth provienen de una amplia gama de sectores, incluidas las de marketing y creativas, TI, equipos remotos y realmente cualquiera que trabaje en equipo de forma colaborativa.

¿Qué es Redbooth?

Gestión de proyectos para equipos modernos. Redbooth es una plataforma de gestión de proyectos y tareas que proporciona un solo lugar para tareas de colaboración en equipo, debates y uso compartido de archivos. Redbooth es simple y flexible de usar, lo que permite a los equipos de proyectos y departamentos de miles de empresas realizar su trabajo. Libera hasta 10 usuarios con 2 espacios de trabajo y 2 GB de almacenamiento. Consulta los precios para obtener más detalles.

Información sobre Redbooth

Redbooth

https://www.redbooth.com/

Fundada en 2008

Resumen de precios de Redbooth

Redbooth dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Redbooth está disponible a partir de 9,00 US$/mes.

Precio inicial

9,00 US$/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Redbooth

Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
Diagramas de Gantt
Gestión de carteras
Gestión de ideas
Gestión de presupuestos
Gestión de recursos
Herramientas de colaboración
Metodologías ágiles
Modelos personalizables
Métodos tradicionales
Portal de clientes
Seguimiento costes hasta finalización
Seguimiento de hitos
Seguimiento horas/gastos
Tablero kanban

Opiniones de Redbooth

Mostrando 5 de 80 opiniones

General
4,4/5
Facilidad de uso
4,4/5
Atención al cliente
4,3/5
Funcionalidades
4,1/5
Relación calidad-precio
4,3/5
Matthew S.
Transcriber
Redacción y edición, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2018

"Redbooth, the perfect platform for organizing team projects."

Comentarios: We are able to communicate more easily about our projects, and keep track of which assignments are upcoming and who's working on them with you.

Puntos a favor: Redbooth is a platform that we use to keep track of our team projects. With Redbooth we are able to see who is all working on the same project and which portion is assigned to each team member. Within the platform we are able to talk among each other about the project that we're working on. Redbooth increases our workflow by allowing us to find all of our information easily and giving us the ability to correlate with each other on our projects. Additionally, Redbooth notifications can be pushed through to your email account, so you never have to miss any information or update on your projects.

Contras: Sometimes the push notifications to your email account can appear to be messy if there's a lot going on in one task. This isn't too much of an issue though, since you can just open Redbooth from your email and view all the information there, in a much more clean space.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2018
Jessica P.
Solution Architect
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/11/2019

"Simple task tracking software"

Comentarios: It's been a great tool to keep client communication organized

Puntos a favor: 1. The ease of adding columns to customize to different project's needs.
2. Very easy for clients to learn and use

Contras: 1. lack of outside integrations
2. Task assignments: teaching clients to properly tag/notify people can be a challenge since it's not clear who or when people will get notified without knowing the software

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/11/2019
Usuario verificado
Promotions Director
Entretenimiento, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    4/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/1/2020

"Good for Project Management"

Comentarios: I am not completely opposed to Redbooth but I prefer to use Basecamp.

Puntos a favor: I like being able to have multiple lists on the same screen. It makes it easier to navigate and showcase the various projects in one place

Contras: I don't like that once you post a comment that after a certain amount of time, you are unable to edit the comment.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/1/2020
Usuario verificado
Managing Director
Consultoría de gestión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/5/2019

"Super Easy To Use"

Comentarios: My experience overall has been great as I have used the product since back when it was Teambox 4

Puntos a favor: Redbooth has a great UI and continues to make updates that makes the product super easy to use.

Contras: Missing status update option as native versus a tag. Also would love to be able to assign sub task to a person and set due dates for them similar to the main task.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/5/2019
Usuario verificado
Video Producer
Películas y largometrajes, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/10/2019

"A Solid Option for Task Management"

Comentarios: Redbooth is as strong as the amount of users who commit to it. We struggle to get everyone on board, and therefore a lot of task management still has to happen over email and text. However, on teams who have really bought into the software, Redbooth offers everything we need.

Puntos a favor: The layout of Redbooth, with horizontal columns that are flexible and moveable, has given us a really great way to organize our tasks, and schedule out a variety of time-based tasks and travel appointments.
We also make use of the robust tagging and notification options within the software to manage our tasks appropriately across a 20+ member team.

Contras: A weak point of Redbooth is definitely the calendar view options. We really need the ability to view tasks on a calendar that are only under a specific tag, or viewing tasks for a single person across all workspaces.
We also run into some issues with Word documents not displaying properly in the web interface, which just adds another step to download and look at a document when all you need is just to see it at a glance.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/10/2019