¿Quién utiliza este software?

Small law firms looking for an easy-to-use practice management software to manage case details, documents, contacts, time tracking, billing, and invoicing all in one place.

Valoración media

214 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $39/mes
  • Detalles de precios $39 per user/month (billed annually) or $49 per user/month (billed monthly)
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis Sí, consigue una prueba gratuita
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • MyCase
  • http://www.mycase.com
  • Fundada en 2010

Sobre MyCase

MyCase is a complete case management solution for your law firm, providing the tools you need to improve organization, increase efficiency, and scale your firm operations. With MyCase, all of your important case details - documents, contacts, calendars, emails, tasks, invoices - are available in a single, organized location. Try a free trial (no credit card required) at mycase.com.

Funciones de MyCase

  • Búsqueda de expedientes judiciales
  • Facturación
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de carteras
  • Gestión de casos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de patentes y marcas registradas
  • Gestión de tareas
  • Seguimiento de horas y gastos
  • Sistema de calendario y recordatorios
  • Calendario del personal
  • Gestión de conflictos
  • Gestión de tareas
  • Programación basada en reglas
  • Recordatorios
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento del progreso
  • Temporizadores en función del caso
  • Varias oficinas
  • Contabilidad de devengo
  • Creación de informes de pérdidas y ganancias de recursos
  • Cálculo y validación de gastos
  • Gestión de impuestos
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de recibos
  • Redacción de cheques
  • Seguimiento de actividades
  • Testimonios de clientes
  • Validación cruzada de la contabilidad
  • Base de datos de empleados
  • Cálculo de horas extra
  • Facturación
  • Gestión de control de horas
  • Horas facturables y no facturables
  • Registro automático de tiempos
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de vacaciones y ausencias
  • Tasas de facturación múltiples
  • Facturación de provisiones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de casos
  • Gestión de documentos
  • Seguimiento de cuentas
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento del tiempo
  • Testimonios de clientes
  • Contabilidad fiduciaria
  • Facturación
  • Gestión de bibliotecas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de casos
  • Gestión de clientes
  • Gestión de conflictos
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contratos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de recursos humanos
  • Gestión de tareas
  • Gestión financiera
  • Historial de casos y clientes
  • Portal de clientes
  • Seguimiento del tiempo
  • Archivo y conservación
  • Búsqueda de texto completo
  • Colaboración
  • Control de versiones
  • Controles de acceso
  • Ensamblaje de documentos
  • Etiquetado de documentos
  • Gestión de contratos
  • Indexación de documentos
  • Bufetes de abogados
  • Contabilidad fiduciaria
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes
  • Gestión de conflictos
  • Gestión de descubrimientos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de la facturación
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tribunales
  • Gobierno
  • Grupos empresariales
  • Notas de caso
  • Seguimiento de comunicaciones
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento del tiempo
  • Gestión de reembolsos
  • Gestión de tasas de facturación
  • Procesamiento de facturas
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de horas facturables
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo por el cliente
  • Seguimiento del tiempo por proyecto
  • Tasas de facturación múltiples

Las reseñas más útiles de MyCase

MyCase has made my practice workable with minimal staff and monetary investment

Traducir con Google Revisado el 8/3/2018
Grace S.
Attorney
Práctica de la abogacía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I am able to work at home and at locations and times convenient to clients; I can offer work-at-home opportunities to staff; storage is no longer an issue since my office is almost entirely "paperless"; I have been able to reduce the number of support staff; the return calls I have to make has been greatly reduced because there is no longer a need to locate files and contact others to ensure everything is up to date; I have an efficient means of tailoring case management based on the type of case or client

Puntos a favor: --I am able to access and update my entire case files from anywhere;
--my staff can view the same information I am, when I am away from the office
--it is easy to adjust to the specific requirements of my practice; for example, I can set up a "case" for all my administrative information ("Office Admin, 2018"), including documents, time, and expenses

Contras: --the software allows firm specific information to be input, but is limited on its usefulness; for example, I have a field for travel time as part of a time entry, but the invoice only shows the total time
--the inability to store documents with a contact as opposed to a case; for example, I use a particular therapist on multiple cases but I cannot attach her resume to her contact information; to be rapidly accessible, I must store the same document with every case
--the calendar can only be printed in an agenda format; to print monthly or weekly views, I must go outside the software to a sync'd calendar

Respuesta de proveedores

por MyCase el 16/4/2018

Hi Grace, thank you for your feedback. There is a way to store documents as part of a contact, and a member of our product team has reached out to help you through the process. We have also taken note of your thoughts on calendar printing and invoicing, and will be taking it into consideration for improvements in the future. If you have any questions, feel free to reach out to our customer support team! Your continued support and feedback is appreciated.

MyCase is the most intuitive and easiest to navigate system I've tried out of many.

Traducir con Google Revisado el 12/12/2017
Owner
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Primarily, the ability to run my practice as a true solo, and to be able to work from anywhere and be as responsive as my clients need and expect me to be.

Puntos a favor: I like having everything in one place. Being able to access everything I need about my clients, opposing counsel, documents, billing, etc. makes it so I can follow up with my clients wherever I am. That's invaluable to me. My clients can pay online, I can send invoicing reminders, and now I can add interest. Calendaring is really a plus because when I enter it into MyCase it automatically sends to my clients and goes to outlook. One less thing for me to remember to do. I need to do better with tagging, but clients can send me discovery documents, I can send them documents to review, we can see the changes between versions. I upload the final product, and my clients get their entire case file as it progresses, and have one location where they can view everything that's happened. I also like that I can tell when a client has logged on, so if they haven't and I need them to respond, I can follow up. That eliminates the "lost in the ether" issues that crop up.

Contras: There's nothing I dislike, but there are always room for improvements. I'd love expanded searchability for documents and enhanced sorting. The trust accounting is a bit of a nightmare for me, so that can definitely be cleaned up. More than anything, I'd like them to maybe partner with some people. I'd love to be able to scan something directly from my ScanSnap to MyCase, or even have a desktop app that I could save documents to that would automatically sync with MyCase. Last, enhanced time entry would be a godsend. If I'm sending a message, it'd be nice if something popped up when I hit send to ask if I'd like to bill for it. Same for taking notes in the clients file.

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